Zoli kapcsolata a DIGI-vel nem indul túl simán. Eredetileg TV-Network előfizetője volt, de mivel ezt a céget felvásárolta a DIGI, Zolinak új szerződést kell velük kötni. Már ha hagyják.
Debrecenben TV-Network kábel TV+Internet előfizető vagyok. Mivel itt a DIGI TV felvásárolta a TV-Network-öt, kaptunk erről egy tájékoztatást, hogy x időn belül felmondhatjuk a szerződést minden további nélkül, vagy átmegyünk mi is a DIGI-hez. További telefonos érdeklődésünkre elmondták, hogy majd lesz szórólapozás, azon lesznek üzletkötői telefonszámok, ahogy az lenni szokott. Később, mikor már eltelt pár hét, azt mondták hogy ne aggódjunk, majd úgyis felkeres egy üzletkötő személyesen. Mi pedig vártunk.
Tegnap már gyanús volt a dolog, hogy április 1.-től megszűnik a TV-Network, és ha nincs még meg az új szerződés, akkor attól a naptól se internet, se TV. Fel is bátorodtam, a gugli is a barátom, "DIGIT TV Debrecen" + telefon, erre nincs értelmes találat. A központi honlapon volt egy telefonszám, azon végignavigáltam (nyomja meg a kettest ha süt a nap, a hármast ha esik...), és végre kapcsoltak egy élő embert, aki elmondta, hogy számukra nincs fontosabb mint a személyes kapcsolat, ezért nincs direkt telefonszám a debreceni irodába, de este 6ig nyitva vannak, menjek bátran, ott majd kisegítenek.
Munkavégzés után siettem is haza, lepakoltam, és indultam is a DIGI TV irodába. 17.40-re értem oda, a sorszám kiadó automata már nem adott sorszámot, és egy szőke közölte velem, hogy már nincs tovább ügyfélfogadás. Én meg először lehajtott fejjel elballagtam, majd 10 lépés után leesett a dolog: még van 20 perc zárásig!
Ekkor visszamentem, és közöltem vele, hogy drága hölgyem, önök az ígérték, hogy jön majd szórólap, nem jött. Jön majd egy ügynökük, nem jött. Április 1.én megszűnik a TV-Network-ös szerződésünk. Én dolgozom, nem tudok hamarabb jönni, mint 5.40, a feleségem az újszülött gyerekkel otthonról szintén nem fog tudni jönni, de ugye megengedik hogy szerződést kössünk önökkel?
Erre az volt a válasz, hogy 5.40 van és még 22 ügyfél vár a sorára. Nos ez meg nem az én gondom, hanem az Ön és a munkáltatója közötti probléma, amit úgy orvosol, ahogy akar, de én 20 perccel a zárás előtt jöttem, kérem hogy foglalkozzanak az én problémámmal is. Amit persze továbbra sem akartak, ekkor közöltem, hogy legalább egy üzletkötő telefonszámát adják meg, felhívom a saját költségemen, csak legyen már valami. És ezzel megtört a jég, egy papírfecnin megkaptam a hőn óhajtott telefonszámot, némi grimasszal nyakon öntve, csak menjek már.
Na ennyit a barátságos, családias hangulatú (válás előtti stádiumos család) ügyfélszolgálatról. I tink tisz iz dö bigining of bjutiful frendsip.
Zoli
Az utolsó 100 komment: