Tékozló Homár

Re: Mit csinált a pénzzel egy hónapon át az utazási iroda?

2010.04.08. 07:45 | hellob | 83 komment

A. egy hónapon át abban a hitben élt, hogy a HurráNyaralunk.hu-nak befizetett százezer forint foglalási előlegért cserében júniusban egy jót fog nyaralni. Aztán jött a meglepetés: mégsincs hely a kiválasztott szállodában. Most pedig az utazási iroda elmagyarázza nekünk, hogyan fordulhat elő az ilyesmi.

Tisztelt Homár!
 
A mai napon megjelentetett Mit csinált a pénzzel egy hónapon át az utazási iroda? poszttal kapcsolatosan alább küldöm el a HurráNyaralunk.hu utazási iroda álláspontját.

Először szeretném tisztázni, hogy milyen módon történik a foglalás folyamata az oldalunkon elhelyezett ajánlatokkal kapcsolatosan – mely eljárás megegyezik az utazási irodák gyakorlatával, illetve a szállodák közvetlen foglalások esetén alkalmazott gyakorlatával is.

A foglaláskezdeményezéskor az Utas részére jelezzük, ha nincs arról azonnali információnk, hogy a szállodában rendelkezésre áll a kiválasztott szoba, így az Utas még a befizetés előtt tudatában van, hogy esetleg nem lehetséges a helyek visszaigazolása.

Miután megkötjük az utazási szerződést, és befizetésre kerül az előleg, utazásszervező partnerünknél ellenőrizzük az adott időpontra vonatkozó kiválasztott szálláshely rendelkezésre állását. Attól függően, hogy az adott szálláshelyhez milyen elérhetősége van az utazásszervezőnek, illetve a szálláshely milyen előzetes töltöttséggel rendelkezik, vannak-e folyamatban opciós foglalásai, a visszaigazolás időtartama a néhány órától a néhány napig terjedhet. Hangsúlyozom, hogy nagyon ritka esetben tart ilyen hosszú ideig az ellenőrzés.

Mivel a népszerű üdülőhelyek szállodai szobáit párhuzamosan értékesíti egyszerre több ezer európai utazási iroda, illetve a szálloda is végez közvetlen értékesítést, időnként előfordul, hogy nem lehet visszaigazolni az utat. Amennyiben ez a ritka esemény fordul elő, az Utas igényeit figyelembe véve keresünk hasonló ajánlatot. Ha ajánlatunk bármely oknál fogva nem nyeri el Utasunk tetszését, az előlegként befizetett összeget azonnal visszafizetjük.

A posztoló Utas esetében is a fentiek szerint jártunk el, és amint megkaptuk utazásszervező partnerünk jelzését, hogy a kiválasztott időpontban az adott szálloda már megtelt, alternatív ajánlatot küldtünk az alábbiak szerint:

* elhelyezés az Utas által kiválasztott időpontban egy másik szállodában, a Hotel Imperial****-ban (http://www.imperialgroup.bg/), azaz azonos kategóriában, azonos áron és 50 méterre a tengerparttól,

* ha az Utas az eredetileg választott szállodát preferálná, júliusi indulásra lekérjük azt részére. Felajánlottuk utazásszervező partnerünkkel egyeztetve, hogy ekkor a meghirdetetthez képest kedvezményes áron, a júniusi és a júliusi „first minute” ár különbségének a felét kell ráfizetnie az eredeti árra, illetve

* amennyiben törölni szeretné foglalását, kötbérmentesen megteheti azt.

Az előleg befizetésére azért van szükség, mert akkor, ha pozitív válasz érkezik a szállodától a helyek rendelkezésre állására vonatkozóan, azonnal foglalják is a kiválasztott utazást, és ezzel egy időben életbe is léptetik az utazási szerződést.

A tegnapi nap délutánján – még jóval a Homár poszt megjelenése előtt – küldtük el levelünket az Utas részére, és telefonon is jeleztük neki az utazásával kapcsolatos fejleményeket, várva, hogy visszajelezzen nekünk milyen módon szeretne élni a felkínált opciókkal. Jobban örültünk volna, ha döntését Utasunk közvetlenül nekünk jelzi, bár így talán még inkább ösztönöz bennünket arra, hogy a lehető legjobb megoldást találjuk meg részére.

Azért, hogy ilyen sokáig eltartott a visszaigazolás folyamata és sajnálatos módon nem sikerült a kiválasztott szállodában helyet biztosítani, elnézést kérünk.

Kívánom Utasunk részére, hogy a mostani kellemetlenségek ellenére is sikeresen tudjon nyaralást foglalni!

Üdvözlettel,

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

élien 2010.04.08. 07:49:35

Elsőre túl hosszú...

A rája szarik rája 2010.04.08. 07:51:39

Másodikra is. Mi ez a sok Re:..?

nemb arna 2010.04.08. 07:56:10

Harmadikra.Utazni csak az Ibusz-szal.

2010.04.08. 08:02:52

Miert nem az Aldival utazik? Vagy ostermelovel, baccpapucsban. Esetleg tudok egy jo Balatoni vikkendhazat, kerti grillel, uvegasztallal, amit ossze lehet torni. A tulaj valami Ede. :)

gabid84 2010.04.08. 08:03:15

Tipikus esete a "nesze semmi nyald meg jól" válasznak.

Dr Gregory House 2010.04.08. 08:12:17

Kár volt ennyit írni, inkább azt kellett volna elmesélni, miért tartott egy hónapig a visszaigazolás és (ahogy a címben is van) mit csináltak a pénzzel egy hónapig.

Dr. Kix 2010.04.08. 08:15:31

Arra válaszoljál, b+, hogy mi a f@sz tartott ezen 1 hónapig?

Dr. Kix 2010.04.08. 08:16:55

@Dr Gregory House: Ja! Pont ez volt a kérdés és pont erre nem válaszolt. (Hova lett az előző kommentem?)

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.04.08. 08:18:17

És végülis nem derült ki, hogy mi lett a százezer rúpiával...
Ki megy manapság utazási irodával Bulgáriába? Az ugye az, nem léptem rá. Talán Monaco-ba nem kong a tengerpart, amúgy mindenhol.

Dr. Kix 2010.04.08. 08:18:47

Hülye blogmotor! :)

Agresszív kismalac megy az erdőben:
- Hülye bokrok! Hülye fák! Hülye bogarak! Hülye állatok! Bárcsak minden köddé változna! ....(GLÓTAH) ... Hülye köd!

Jim Raynor 2010.04.08. 08:19:23

lol.

eredeti postban:

"Tájékoztatjuk, hogy a kiválasztott utazás jelen pillanatban foglalható, mert nem kaptunk még 'teltház, nem foglalható' jelzést a szálláshelytől"

vs a válaszban:

"A foglaláskezdeményezéskor az Utas részére jelezzük, ha nincs arról azonnali információnk, hogy a szállodában rendelkezésre áll a kiválasztott szoba, így az Utas még a befizetés előtt tudatában van, hogy esetleg nem lehetséges a helyek visszaigazolása".

Énbagoly 2010.04.08. 08:26:20

Hosszú válasz, és nem indokolja az egy hónapot.
Lesz új poszt?

Harlequin 2010.04.08. 08:34:19

Magyarul, ha az utas közvetlenül megkereste volna a szállodát, akkor ez az egész nincs. Eszerint a hurrányalunk.hu tulajdonképpen semmit nem csinál, csak emailezget, amire csekély angol nyelvtudással mindenki képes.

A rája szarik rája 2010.04.08. 08:46:53

@Énbagoly: Lesz, egy Re:Az ember, aki szemétszedés helyett moralizált, melyben megtudhatjuk, hogy a posztoló Vera vagy Rita?

effective 2010.04.08. 08:46:54

Ha külföldre akar valaki menni nyaralni, a legegyszerűbb, ha egy foglalási oldalon keres szállást magának. Van egy vagonnal belőlük. Booking.com, szallas.hu, expedia, hotelbeds...stb, stb.
Itt rá lehet keresni szállodákra az alapján, hogy hova, és mikor akarsz menni. Pontos árak vannak, meg hogy hány szoba van még! Le tudod ott rögtön foglalni, megkapod a visszaigazolást emailben és ennyi! Lehet menni üdülgetni!
Vékony pénztárcájúaknak pedig ajánlom a hostel keresőt, mert olyan is van! A google csodái:)

XCat 2010.04.08. 08:51:49

@effective: Az a helyzet, hogy utazási irodával még mindig jóval olcsóbb menni, legalábbis rövid időre és viszonylag közelre (8 napra kontinensen belül). Viszont biztosan azt kapod, amiért fizetsz.

Az a hurrá nyaralunk amúgy gyanús, tavaly akartam menni egy irodával, mentem volna be leelőlegezni az utat, gondoltam megnézem, hol van ez pontosan. Iroda weblapja eltűnve, a helyén egy üzenet, hogy az útjaikat átvette a hurrányaralunk.
Előző nap beszéltem egy kiscsajjal, egy szóval nem mondta, hogy másnap csődbe készülnek:)

XCat 2010.04.08. 08:52:56

@CatMother: izé, ha nem azzal, akkor kapod azt. Nagyjából. Talán.

Roltii 2010.04.08. 08:57:50

@CatMother: hurrányaralunk utazásközvetítő, saját útjaik nincsenek is. Te valszeg egy másik közvetítőt találtál, akit átvett a hurrányaralunk vagy hasonló.

XCat 2010.04.08. 09:02:16

@Roltii: Hasonló. Leírtam, szerintem.
Már elfelejtettem az iroda nevét. :D

XCat 2010.04.08. 09:04:32

Egyébként miért nem tudják, hogy rendelkezésre áll-e a szoba? egy telefon, vagy megkérdezni neten, a foglalás beérkezésétől számítva 10 perc. Addig visszaigazolni sem kell, pénzt elvenni meg pláne.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.04.08. 09:13:17

A posztolónak Utas a vezetékneve? Ha nem, akkor mi a fészkes fenének írják nagybetűvel ezek a bunkók? (Nem, nem a tisztelet jele. A tisztelet jele mondjuk az lett volna, ha nem ülnek a pénzén egy hónapig.)
Amúgy a foglalási közvetítő oldalakat ajánlom én is. Mi nemrég Pestre utaztunk, a hotels.com-on foglaltunk szobát nagyon jó áron egy belvárosi szállodában (kb. féláron, mint az utcáról beeső vendégeknek). Kifizettük, kaptunk visszaigazolást, minden. Utazás reggelén felhívtam a szállodát, hogy akkor megyünk és várnak-e minket. A szállodás kislány nem találta a foglalásunkat, megígérte, hogy visszahív, ami természetesen nem történt meg... felhívtam a hotels.com telefonszámát, az ügyintéző még mialatt várakoztam beszélt a szállodával és sikerült megtalálni a foglalásunkat.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.08. 09:16:18

Az volt már, hogy egy hónapig mi történhetett a zutas pénzével?

AlexWolf 2010.04.08. 09:25:20

Ez most a tegnapi-e vagy RE: Ez most a tegnapi-e?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.08. 09:30:59

Tegnap óta ezt az egy gyengécske posztot sikerült összehozni.
Ezek szerint senki nem vásárolt az Ikeában lapraszerelt pénztárost?

2010.04.08. 09:33:57

Gyertek elsőzni a modorosblogba ! Rólunk van szó :)

labi 2010.04.08. 09:35:27

Az utazási iroda most elmondta, hogy mennyivel egyszerűbb, ha a száloda honlapján csinálsz egy online foglalást 5 perc alatt...

akikaztmondjákni 2010.04.08. 09:35:30

@Kulics: :D:D:D Király!:D:D Tényleg, mintha a Homárosokról irták volna:)

2010.04.08. 09:40:40

@Sün‼: én tegnap vásároltam az ikeában egy párnát. két milliméteresre volt összegöngyölve, lefóliázva. A tájékoztatóban azt ígérték, hogy pár nap alatt visszanyeri az eredeti alakját és méretét.
De én kétségek között vagyok: honnan tudja a párna, hogy én megvásároltam és neki most ki kéne nyújtózkodni ? Gyötrő kétségek.

elwood 2010.04.08. 09:42:07

most akkor jó hosszan értekezve, (hogy néhány napon belül foglalnak) sem tudom, hogy:

- mit csinált az iroda egy hónapig a pénzzel ?
- mit csinált az ügyfél egy hónapig, ha tudhatta, hogy nem biztos a foglalása ?

AlexWolf 2010.04.08. 09:51:54

@Kulics: Lehet, hogy el kéne távolítani a fóliát? De ez csak egy ötlet :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.08. 09:55:27

@akikaztmondjákni: Aha. És most követjük el az egyik eredendő bűnt, szétoffoljuk ezt az érdektelen témát.

deutschtomi 2010.04.08. 09:56:16

Újabb névtelen levél. Sztem fotosopp.

vazze... 2010.04.08. 09:58:16

Lehet-e Ede eme helyen?

akikaztmondjákni 2010.04.08. 10:01:23

@atpijkamo: Ezek után én nem is fogok elsőzni...:)

deutschtomi 2010.04.08. 10:02:35

@vazze...: persze, Ede remek ember, vele lehecc e hejen rendesen. De ne herrgeld, mert jelleme elrettent.

Énbagoly 2010.04.08. 10:15:52

@Fűszoknyás őstermelő a Svéd Aldiból: látod, azóta sincs semmi. :)
Most már egy ilyen poszt is jó lenne. :)

mi nem foglalt még 2010.04.08. 10:15:56

hát ha manapság az internet világában 1 hónapra van szükség hogy eltudják dönteni van e hely az adott szállodában akkor az nagy gond talán be is kellene zárni azt az utazási irodát.
mert ha felhívok egy szállodát, hogy tud -e szobát adni vagy sem adott időpontra, kb 5 percen belül van válasz.

vernarancs 2010.04.08. 10:16:07

Erdemes elolvasni vagy csak mosakodas ez is?

deutschtomi 2010.04.08. 10:29:49

@mi nem foglalt még: jó meglátás. Ijen alapon repcsijegyet sem lehetne foglalni neten, sőt még mozijegyet sem.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.08. 10:33:33

az internettel ma már bármit meg tud magának oldani az ember. ha nyaralni akarsz, akkor megszervezed magadnak az utazást és a szállást. nem kell iroda ahhoz, hogy nyaralni menj, kedves naiv ügyfél. csak sajnálni tudom azokat, akik hagyják hogy ezek az utazási irodák lenyúlják őket.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.08. 10:35:11

@atpijkamo: @akikaztmondjákni: ez az "offolás" meg elsőzés olyan szánalmas, hogy az már fáj.

deutschtomi 2010.04.08. 10:36:38

@Don Bandi: ez így eben a formában nem igaz, mert a frekventáltabb hejekre irodával olcsóbban tucc nyaralni, mint saját foglalással többnyire. Nomeg a nyaralós repcsik általában csarter gépek, úgyhogy dettó.

Secnir 2010.04.08. 10:37:04

nem névtelen a levél:

Üdvözlettel,

Homárfaktor

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.08. 10:44:24

@Kulics:
Szerintem megcsippelték.
Amikor a pénztáros leolvassa a vonalkódot, aktiválja a csippet.
Oszt hipp-hopp, felfújódik.

2010.04.08. 10:46:14

@Pegazus Peti: magyarban olyan szó, hogy "hejekre" nincs.
Urdu vagy bantu nyelven kommunikálsz ?

2010.04.08. 10:52:09

@Sün‼: ebben lehet valami. akkor egy űrgyík rejtőzik a párnámban? Éjjel meg leharapja a fejem ? megannyi fontos kérdés :)

effective 2010.04.08. 10:53:34

@CatMother: Az igazság az, hogy nem mindig alacsonyabb az utazási iroda által kínált ár, mint ha mondjuk a booking.com-on foglalsz. Tanultunk ezt-azt főiskolán az utazási irodák árképzéséről! Az igaz, hogy egy iroda kontingensbe kap pl 30 szobát, és azt értékesíti, és neki így mennyiségi kedvezményt ad a szálloda, de az utazási iroda vajon arra nem-e rátesz x %-ot a haszon érdekében? A netes foglalási oldalakon ez jutalékos rendszerben működik. Szoba ára 30 EUR, ebből a booking.com kap 10%-ot, pl.
Az internet korában ez már teljesen jól működik, néha vesznek el persze foglalások, de többségében minden foglalás rendben megjön.
Én így fogok nyaralni az tuti! Szállodásként ciki lenne ha utazási irodával rakatnám össze a nyaralásom!! :)

Agyalap 2010.04.08. 10:57:42

Korrekt válasz (lenne, ha szó esne arról a három hétről, ami a lekérdezés és utas megkeresése között történt).

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.08. 11:02:17

@Kulics:
Nem valószínű, mivel Ikeás a cucc.
Inkább fűszoknyás lányok lehetnek benne.

deutschtomi 2010.04.08. 11:03:46

@effective: ellembe a jobb szállodákat meg előre leköti a Thomas Cook meg a Neckerman, ha meg van szoba, ahhoz nem mindég van repjegy. Legalábbis a népszerűbb nyaralóhejekre. Jelzem mostanság nagy cselendzs kisebb irodákkal szerződni, tűnnek el rendesen.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.08. 11:11:52

Az volt már, hogy sikeres ember utazási irodával max. a Rakaca-tóhoz megy nyaralni (esetleg Ráckevére)?

Darth Revan 2010.04.08. 11:14:33

Az internet koraban nehogy ne lehessen mar tudni, hogy van-e ferohely egy szallodaban!
Valoszinuleg egy gyalogos futart menesztettek megkerdezni a szallodat, hogy van-e szabad hely, ez megmagyarazna, miert kellett egy honapot varni...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.08. 11:22:14

@Darth Revan: ... a futár meg galambpostával küldte is hamar a választ, nem is lett volna ennyi csúszás, ha a faszisták le nem lövik azt a galambot, és nem eszik meg bodzaszedés közben, meg ha a postakocsi egyik lova le nem sántul, amikor átgázolt az Olton...

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.04.08. 11:35:42

Van internet a Corában? Nemtuttam.

ember a holdon? 2010.04.08. 11:44:08

nem is tudom...
az 1 hónapra akkor sincs magyarázat:
telefon felvesz, hotelt felhív, "Van szabad szoba x főre, ettől-eddig? van/nincs" kb ennyi, ha nagyon bürokratikusak akkor max 3 nap és a kedves nyaralnivágyó is megkapja a választ.
Másrészt az eredeti posztban említett alternatív opciókban szereplő 500m és szar szálloda itt 50m és 4*... ha az utóbbi az igaz akkor mi a gond??

Egyébként soha nem megyek utazási irodába, ha az uticél megvan akkor már csak szállás (google a barátod) keresés, foglalás. max egy óra, ha nagyon válogatós vagyok...
nem mondom, hogy jobb/rosszabb, de az ilyen helyzeteket megúszom.

2010.04.08. 12:05:27

@Sün‼: ja az ikea az nem svéd ! max a CEO. Gyakorlatilag kínában meg romániában gyártanak mindent ulla bergström álnéven.

Varga Dénes 2010.04.08. 12:06:29

Tanulj meg úgy játszani, mint a profik és keress pénzt a helyes stratégiával!
Szerezd meg az ingyenes 50$-s kezdőtőkét, és kamatoztasd tudásod!

PokerKezdoToke.try.hu

europeer12 2010.04.08. 12:10:09

Esetleg a HurráNyaralunk.hu átnevezhetné magát HurráNyalatunk.hu-ra.
Vicc az egész, ahogy az utazási irodák is. Ez a "lustaság" ára.

europeer12 2010.04.08. 12:13:04

Ja, férőhely. Általában internetes foglalásnál simán kijelzik, hogy hány, milyen szoba, mikor szabad. Lefoglalás után rögtön jön komolyabb helyeken a visszaigazoló email.
Itt szerintem simán lehúzás volt, szépen hozzájutottak egy kis ingyenes forgótőkéhez. 1000 út esetén ez már 100.000.000 HUF, nem rossz taktika!:)

vagyok59 2010.04.08. 12:34:43

Közvetítő közvetítője. Drága és nagy kockázat.

2010.04.08. 12:43:01

@europeer12: egy ilyen garázscég nem tud 1000 ügyfelet bepalizni... valós forgalom 45-63 db között mozog, bár egy középkategóriás kocsira ebből már futja

juhaszvik 2010.04.08. 12:56:41

"alternatív ajánlatot küldtünk az alábbiak szerint:
(...)amennyiben törölni szeretné foglalását, kötbérmentesen megteheti azt."

nem az iroda nem tudta teljesíteni a foglalást? akkor miért az ügyfél törölje?
ez így nem korrekt. ilyen esetben az utazási irodának kellene kötbért fizetnie, nem?
(gondolom a szerződésben védik magukat, de hát mégis csak ők a hunyók...)

Pocócicó 2010.04.08. 14:42:24

Idén a Langerhans szigetekre megyek nyaralni. Nem tud valaki olcsó utazási irodát, akik a helyfoglalásomat intéznék?
Ha nem lenne már hely, akkor a Járdaszigetek is megfelel.

Pocócicó 2010.04.08. 16:02:48

@Kitalátor feljegyzetei: csóró vagyok, nem fussa tengerpartra.

Kotit 2010.04.08. 16:12:08

Utazási iroda???
Én asszittem már az összes csődbe ment a válság meg a zinternet eredőjeként...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.08. 16:25:34

@Pocócicó: Azanyádistenit! Má' asse tudod jódógodba, mijaz a tengeri? Adok én a mocskos pofádra a lószaros mázolóronggyal,ha nem gyüssz haza nyáron tengerit kapálni, te ámítógépes!
Vigyázz, rá ne lépjél megint a gereblére, ha az a részeges apád megint elborítva haggya, mer' most nem veszek új szemüveget neked, nem fussa, mer kéccer is be kellett utazni a megyeszékhelyre a zsebrákos óvoshoz inyekcijóra.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.08. 16:35:13

@Varga Dénes: Küldd a neved és a SZARFASZU szót SMS-ben a 17634-re!
Óriási nyeremények, csak most, csak neked!

Pocócicó 2010.04.08. 17:00:50

@Kitalátor feljegyzetei:
Ohh, nem vettem észre az i-t. Így mindjárt más! Tengeriparton találkozunk!

Látványpékség 2010.04.08. 18:23:28

és az volt már hogy a hurranyaralunk.hu ugyanazokat a foglalási rendszereket használja amit bárki elérhet a neten csak ahhoz is bénák?

araitik 2010.04.08. 19:14:38

a panaszkodos postot en irtam, es csak mert jolesett, ha mar feligmeddig atbasztak
mert az egy honapig valo uldogeles a penzen az atbaszas, akarhogyis nezzuk
es akar ugy is lehetett volna, hogy lusta vagyok magamnak intezni, de eppen az osszes szallasfoglalasos oldalon dragabb volt a szallas, a szalloda sajat honlapjat is beleertve, amikor ezt kineztem
es meg annyit, hogy a "tengerparttol 50 meter" az a felajanlott szalloda sajat honlapjanak bevallasa szerint is 150 meter, mig google terkepen 400...
mindegy, a tanulsag megvolt

dover 2010.04.09. 00:38:25

hát bexarok :D

"A foglaláskezdeményezéskor az Utas részére jelezzük, ha nincs arról azonnali információnk, hogy a szállodában rendelkezésre áll a kiválasztott szoba, így az Utas még a befizetés előtt tudatában van, hogy esetleg nem lehetséges a helyek visszaigazolása."

ez mi??? azonkívül, hogy értelmetlen..

ha tolod a zsetont akkor foglalok neked? tiszta biznisz, null kockázat..
hameg gáz van, úgyis az utas szív..

3 napot ültek a fölöslegesen átutalt több mint félmillió forinton..

ekkora inkompetens társaságot..
és még reklámozzák is a hülyeségüket..

miután a hurrá-nyaralunk beintett,
kettő óra alatt sikerült lerendeznem az olasz szállodával a foglalást, volt három email váltásunk..
ennyi..

EGY FORINTOT NEM ÉR A HURRÁ-NYARALUNK SZOLGÁLTATÁSA..

és ha ez megegyezik az utazási irodák gyakorlatával, akkor azok se érnek xart se..

TESSÉK EGYENESEN A SZÁLLODÁNÁL FOGLALNI SZÁLLÁST!!
aztán ha az irodák már szétkoplalták magukat, talán észbekapnak és elkezdenek szolgáltatni..
bár erősen kétlem..
sok a balek.. :(

TESSÉK ISMERŐS SEGÍTSÉGÉT KÉRNI!!
AKI FOGLALT MÁR NETEN!!
vagy nem tudom, de ne nézzen már madárnak minket minden vállalkozó..

rawdu 2010.04.09. 05:25:25

Névváltoztaást javasolok: ezentúl hívják "EDE" Ezt Nektek Utazási Iroda

XCat 2010.04.09. 11:54:10

@effective: Én nem szívesen laknék olyan szobában, ami 30 euróba kerül :(

Különben most néztem a bookingon, az a szálloda ahová menni akarok, 1200 euró körül lenne, igaz, két főre, de valahogy oda is kell jutni. Utazási irodánál ugyanide ugyanekkor 180/fő körül vannak az ajánlatok, all inclusive-val.
Szerintem simán megéri.

naiad 2010.04.09. 13:00:55

fosfoshurrhurrpukihaju fosfoshurrhurrpukihaju fosfoshurrhurrpukihaju fosfoshurrhurrpukihaju fosfoshurrhurrpukihaju fosfoshurrhurrpukihaju fosfoshurrhurrpukihaju f

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.04.09. 21:56:51

A zutazási iroda neve tükrözi a valóságot. "Hurrá (mi) nyaralunk (a ti pénzeteken)"

carlo74 2010.04.14. 13:55:51

vki hazudik :)

50, vagy 500 m?
miért nem történt semmi 1 hónapig?
a foglalás után kb 1 nap megkérdezni maximum, h van-e akkor szabad hely..
ha van, akkor érvényes a foglalás. ha nincs, akkor szólunk.. nem?
süti beállítások módosítása