Tékozló Homár

Cigányozik a tetűirtó?

2010.04.14. 00:44 | szily | 321 komment


Az alanti levelet annak illusztrálására posztolom be, hogy milyen mély hatással van a fogyasztók pszichéjére a politikai dobverés, például az állandósult kampánycigányozás. Norbinak a drogériában látott, teljesen köznapi élőslödőirtó csomagolásáról is AZ jutott eszébe. Én tuti biztos vagyok benne, hogy a gyártó nem a "tetves cigányok" visszataszító üzenetére rezonáló vásárlóréteget akarta megnyerni magának. Ugyanennek a terméknek van olyan verziója, amelyiknek a címkéjén négy, fejét összedugó gyerek van, közülük egy barnább bőrű. Amúgy fotószempontból is logikusabb két kontrasztos szereplő, mint két egyforma. Vagy én lennék naiv, és a barkácsáruházakban az erre fogékonyaknak orr alakú kilincset is árulnak? Alant a levél, és egy szavazógép, meg képek.


Ezt a képet napokban készítettem egy drogériában. Így a választások után néhány nappal kinek-kinek a fantáziájára bízom, hogy milyen választási plakát és nyilatkozatháború alakulhatott volna ki, ha ezt egy-két párt észreveszi. A barna és a fehérbőrű kisgyerek összedugja a fejét és valaki tetves lesz, amire radikális megoldás kínálkozik a doboz felirata szerint. Jaj, jaj……… J

Üdv:

Norbi
 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

romesz 2010.04.14. 00:47:43

Hm, nagyon benne van az emberek gondolkozasaban

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2010.04.14. 00:52:26

De aki nem vágja elsőre, annak odaírták, hogy "RADIKÁLIS" hatás!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.14. 01:04:46

@romesz:
ez nem a gondolkozasban van benne
lehet rasszistazni, meg lehet fejet homokba dugni
buuuuuuuuuuuuut
nem a napi furdesrol hiresek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.14. 01:17:02

ettol fuggetlenul persze, lehet csak az amerikai peldat kovetik, aholis ugye ugy szeretik, ha egyenlo szamban van lehetoseg szerint feher, afroamerikai es azsiai
es itt is lehet a kis szoke tolja at a hajtetut

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.14. 01:18:44

vagyis nem tolja, mert mar be vannak sprezve
meg vagyok zavarodva

Megdobbent 2010.04.14. 01:19:00

Altalanos iskolaban mindig volt tetuvizsgalat, mittomen tan havonta. Es mit ad Isten, kizarolag ciganyok hajaban talaltak. Akkor miert ne mondjuk, hogy ciganyokra jellemzo, mint a TBC?

Ah, nem kell ilyen erzekenynek lenni :>

Megdobbent 2010.04.14. 01:20:47

Amugy a homar provokal minket, eloszor boltilopas, most tetuirto, 1 oran belul jon a kabellopas, aztan a kerti tolvajlasok, majd az utcai tarhalas. Es akkor majd huledezunk az osszesnel, hogy jajj, nem kell am ciganyozni :>

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.14. 01:25:31

"A barna és a fehérbőrű kisgyerek összedugja a fejét és valaki tetves lesz"

Tetves fehér gyerekek. És?

Miért nem lehet fókuszálni egy képet???

pink75 2010.04.14. 01:32:13

én nagyon csodálkoztam, hogy a nemrégiben a TV-ben futó reklámban csak fehér gyerek lehetett a tetves
szerintem ez kirívó diszkrimináció volt a cigányokkal szemben

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.14. 01:37:28

radikalis hatas 15 perc alatt
de nyolcszor kell alkalmazni
amugy nekem volt egyszer, meg csoves korszakomban
elfelejtettem a kemikalia nevet amit hasznaltunk a kesobbi nejemmel, de arra emlekszem, nejlozacskot kellett huzni a fejunkre
lehet kesobb eszembe jut

Pacho · http://pacho.blog.hu 2010.04.14. 01:39:35

Én meg a fogékonyakból csak a konyakot olvastam ki. ennyi. Remélem tudtam segíteni kicsit.

Megdobbent 2010.04.14. 01:42:03

@hagyma: regebben siman r-go volt a neve, igaz leirva nem lattam, lehet, hogy ergo :) Fura illata volt, a havi vizsgalatkor kibukottak korul ez a felho keringett :>

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.14. 01:51:07

@Megdobbent:
lehet, tenyleg ergo volt
mondjuk a leggyorsabb es perfekt megoldas a kopaszra nyiras

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.14. 02:09:18

Amúgy ja, teljesen leszűrhető belőle a rásszistá szándék, bár valószínű inkább az ántirásszizmus vezérelte a marketingeseket, miszerint egy fehérebb és egy barnább kölök is legyen a dobozon, csak ugye a marketingesek a béjnsztormingon nem kalkuláltak azzal, hogy az egyszeri magyar, akinek tele a töke mindennel, mit fog ebből gondolni :D

LOL, bár szomorú.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.14. 02:10:23

@hagyma: Valahogy ja...

És ugye neked is az jutott eszedbe, hogy muszáj 1 fehér + 1 nem teljesen fehér?
Mint az amcsi filmekben a kötelező feka? :D

Alex Roy 2010.04.14. 02:16:01

A posztoló egy idióta. Újfent. Már megint valaki akinek feltűnési viszketegsége van, és valamit szeretne csinálni a semmiből. Van rajta feka és fehér is. Mi ezzel a gond? Ha sárga vagy zöld lenne, akkor abban is rasszista szándékot látnál? Vagy csak simán gyűlöljük az ufókat és a kínaiakat is...

drukkker 2010.04.14. 02:18:08

Ha valaki csodálkozik azon, miért is tetvesek a cigányok, menjen el egy cigány telepre, és töltsön el pár napot abban a környezetben. Én felajánlok egy karikapimpilit cúgoscipővel, mint jutalom, ha képes lesz ezalatt a pár nap alatt megőrizni civil higiéniáját és nem válik tetvessé. Ugyanis ahogy ma magyarországon élnek a cigányok, az nem fehérembernek való. De cigánynak sem. De níííída, nem sokára jő a messiás, már itt a sarkon, és majd ő mindent megold. Igaz azt mondta, nem kér a jobbik segítségéből, mert van neki az a varázspálca......... És egyébként is a jobik módszerével csak írtani lehet, nem pedig teremteni.

Megdobbent 2010.04.14. 02:29:45

@drukkker: Nem kell ide semmi extra. Egyszeruen legyen a mocsadek ugy kezelve, mint egy adofizeto feherember. Ha lopok a boltbol, mar ott is a rendor, ha rabolok az utcan mar ulok is a gyujtoben, ha csalok a segellyel (sosem volt nekem), akkor kapok a pofamra az apehtol, ha bodzaszedesbol 2szintes hazakat huzok fel, akkor megvizsgaljak mibol szereztem.

Ennyi kell csak, hogy konzekvensen kapjak a buntetest, ne ajnarozzam mar, mert volt kegyes megkeselni az utcan.

Sajna erre pont nem jo a jobbik, mert baszom idiotak, csak sima demokratikus rend kell es annyi.

Egyebkent cigany mar rabolt ki engem, de soha egy izraelita sem. Ugyhogy nem vagyok hajlando zsidokat rossz szemmel nezni, mert par tajtsegg nagymagyar ezt nekem igy adja pakkban, sot bar lenne a megbizoim kozott par zsido, az kurvaelet, hogy nem halasztgatnak honapakkol a fizetest, mint ezek a jo magyarok :P

Huuu, ez de ki lesz innen moderalva, es milyen jogosan :)))

Chaby 2010.04.14. 02:36:17

Szerintem is kicsit túl van lihegve a dolog. Ez tipikusan olyan, hogy ha akarom rossz dolgot nézek ki belőle, ha akarom jót. Jóindulattal azt mondom, hogy így fejezték ki a szer jótékony hatását a dobozon. 8 használat után bárkivel összedughatja a fejét, nem lesz senki tetves :)
Rosszindulattal meg az összedugás után kell használni :)

A szerelő 2010.04.14. 03:49:29

ha meg egy tetü lenne a képen, akkor jönnének az állatvédők? :) sőt, ez a kép pedofil, kiskoruak fej szekszelnek, vagy tilcsuk be, mert azt sugallja, hogy ferdén kell a világba tekinteni, vagy az a zöld szín burkolt spenót reklám ... szarér kell mindenbe belemagyarázni baromságokat?

The Good Boy 2010.04.14. 04:44:02

ilyet belegondolni ebbe a képbe...
poszt-tolót már szabad?

Baldwyn 2010.04.14. 05:50:33

És ezt most lehet? "Tetvet csak őstermelőtől!"... !?

Lúdtalp 2010.04.14. 06:10:06

A kisfiú fejéhez ér a kislány, tehát nyilvánvaló, hogy a (fej)tetű a hazai cigányság szinonímája a gyártók és a forgalmazók szerint. Jó lenne, ha a korlátlan hatalomra készülő Fidesz legalább most elhatárolódna ettől a rettenettől.

petya.bacsi 2010.04.14. 06:23:33

Ez már annyira unalmas. Mindenbe mindent belemagyaráznak a liberális szemekkel látók.

Ennyi erővel a barna/kék/zöld/szürke/mittomén milyen szeműek is tiltakozhatnának, hogy szerepelnek a képen, és hogy ez milyen diszkrimináció, blablabla brühühü. Vagy a szőke hajúak. Vagy a barna hajúak.

Hagyjuk már ezt abba, mert baromira unalmas.

azallamenvagyok 2010.04.14. 06:34:39

kódolt rasszizmus ezt észrevenni, és kódolatlan rasszizmus ügyet csinálni belőle

emberek, ennyi

KenSentMe 2010.04.14. 06:42:52

Bocs, de most majdnem beszartam a röhögéstől.. á, ez annyira jó.. én azt nem hiszem el, hogy legalább egy olyan épeszű ember nem volt a terméket a piacra bevezető csapatban, aki a fejéhez kapott volna, hogy "hú, fiúk, feka, fejösszebújás, radikális együtt gáz".. tehát ebben az az észveszelytő, hogy hogy tud ez így forgalomba kerülni, mikor egy csomó ember kezén átmegy.

hajni35 2010.04.14. 06:45:53

Kimásolok egy részt a termék betegtájékoztatójából, egy patikai oldalról:
Gyártja: TEVA Pharmaceutical Industries Ltd, Har Hahotzvim, Jerusalem, Israel.
Részére: Ornaquin Ltd, Kfar Netter, Israel 40593.
Mostmár lehet zsidózni is, egyébként lehet, nem is cigány, hanem arab gyerek van a képen.

Vladimir Harkonnen 2010.04.14. 06:50:18

@drukkker: Nálunk néhány éve, amikor az oviban volt "járvány", akkor próbálkoztak az ovónénik, hogy "A tiszta hajat szereti ám a tetű!".

Én meg nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e, vagy nevessek!

Rókakígyó 2010.04.14. 07:01:26

Szerintem nincs is cigányozás. A jobbik azt mondja, h nincs, a többiek meg emberbarát pártok.

fourgee 2010.04.14. 07:11:17

A 4-es képen van egy szőke hajú, egy barna hajú, egy vörös hajú és egy fekete hajú gyerek. Tökéletesen fekete hajú, de fehér bőrű gyereket én alig láttam még (1 ilyen ismerősöm volt gyerekkoromból), valószínűleg olyan gyerek modellt találtak, akinek a bőre is barnásabb. Csak arra nem számítottak, hogy lesz olyan primitív ország, ahol egyből elkezdenek miatta rasszizmuson gondolkodni... :)

Ez olyan, mint amikor kijött a fehér színű PSP. Ha jól tudom, pont az Indexen írtak róla, hogy valahol botrány volt abból, hogy négerekkel reklámozzák a fehér PSP-t, mert hogy ez ilyen rasszizmus vagy mi. Érdekes, hogy erről sehol máshol nem hallottak, és Londonban négerek kezében általában fehér színű PSP-t láttam a metrón. Most akkor ők rasszisták, mert követik azt a(z Index szerint) rasszista reklámot, ami felhasználta őket?

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.04.14. 07:12:11

Ti ugye tisztábanv agytok vele, hogy idióták vagytok?

Hogy szily az, az egy dolog.

@Vladimir Harkonnen: járvány, mi? Apád fasza a járvány, mosakodni kéne.

fourgee 2010.04.14. 07:12:42

@hajni35: El kell hogy szomorítsalak, de most te kezdted ezzel a zsidózást :))))

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.04.14. 07:13:24

@petya.bacsi: Nem, cska a cigányokat védik, ennyi, róluk SEMMI negatívat nem elhet gondolni sem, mert RASSZISTA leszel.
Meg fasiszta.
A valóság nem fontos, csak az elvek.

genyó kapitány 2010.04.14. 07:14:02

Olyan könnyű liberálisnak lenni nyugat-Magyarországon.

Elég lenne a sok liberálisnak egy hét Szabolcs megye valamelyik putrisabb részén vagy Miskolcon az Avasi lakótelepen a sok 'fészekrakós' között.

Mylady 2010.04.14. 07:16:28

Ez egy baromság. Hülye a poszt toló.

fourgee 2010.04.14. 07:16:50

@Chaby: "Szerintem is kicsit túl van lihegve a dolog. Ez tipikusan olyan, hogy ha akarom rossz dolgot nézek ki belőle, ha akarom jót."

Még pár éve volt botrány egy másik reklámból, ha jól emlékszem a Benetton reklámjából talán. Egy félmeztelen gyerek volt a plakáton, csak egy nadrág volt rajta. Nem tudom melyik országban, de valahol volt egy 50 feletti férfi, aki panaszt tett a plakát ellen, hogy szexualitást sugároz. A cégnek aztán asszem le kellett vennie a plakátokat. De kérdem én, nem azt az 50-en felüli férfit kellett volna kivizsgálni inkább? Hiszen egészséges embernek nem jut eszébe szexualitás egy félmeztelen 10 év alatti fiúról...

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.04.14. 07:17:20

@A szerelő: Deee, de de. Bele kell. De csak a cigányokra és a zsidókra vagyunk érzékenyek. Már ez is egy gondolatbűn, hogy leírtam ezeket a szavakat semleges vonatkozásban.
Csak pozitív, a többiek mehetnek negatív vonatkozásban is. Ha nem pozitív akkor necces, ha egyenlóen foglalkozunk velük és abban szerepel bármi degradálónak vélhető, akkor az pedig a rasszizmus-fasizmus. Néhány év mulva pedig ezt a rasszizmusfasizmust átélő emberek leszármazottainak, majd kártérítést kell fizetnünk.

Terézágyú 2010.04.14. 07:25:11

Svédországban ilyenkor fűszoknyás lányok pucolják le a kisdiák fejét...

XCat 2010.04.14. 07:27:39

@A szerelő: nem az van? Jah tényleg.
Amúgy nem értem, mi bajotok vele, multikulti a doboz. Végre valamiből nem maradnak ki a cigányok, és ebből is gond van.

A posztoló újmagyar, benne maradt a kampánydrukkból valami, vagy alapból ennyire idegbeteg kis seggfej, aki mindenütt rasszistát keres? El kell rabolni, oszt rátetoválni egy piros dávidcsillagot. Aztán magyarázza mindenhol, hogy ez miért nem az, aminek látszik.

XCat 2010.04.14. 07:29:54

@troll: Ismi mesélte, hogy volt egy perverz alatatóorvos haverja, aki amikor ott volt előtte az egyed elaltatva, nekiállt alkohollal mosogatni egy foltot a bőrén, és mutogatta mindenkinek, hogy mennyit világosodott. Meg hogy ilyen lenne mindig, ha mosakodna. :D

XCat 2010.04.14. 07:32:30

@Megdobbent: Á nem. Amíg a zsidókat véded, addig nem. Amúgy rabbikkal lehet a legjobban zsidózni, egyszer próbáld ki. :D

XCat 2010.04.14. 07:39:19

@CatMother: tulajdonképpen cigányozni is jól lehet velük.

Én lennék terrorista! 2010.04.14. 07:43:46

Nézzük meg fordított felállásban!
Szegény cigány kisgyermek elkapja a tetűt a koszos magyartól. Mi ez ha nem aljas "koszosmagyarozás"?

Jó lenne már befejezni hogy minden ártatlan dologban nácikat láttok, ez már beteges! Köszi!

XCat 2010.04.14. 07:46:25

@Én lennék terrorista!: Lesz az majd még rosszabb. Majd figyeld meg.

Leeroy of SMV Design 2010.04.14. 07:52:08

@Megdobbent: "Ergo" volt az, csak az együttes neve miatt rögzült máshogy, gyerekkoromban bennem is. (Persze nem volt rá szükségem, csupán köztudatban volt.) :)

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.04.14. 08:04:28

Tetvesedjen meg az, aki ilyeneken töri a fejét... áhhh, de fárasztó!

Dr. Kix 2010.04.14. 08:08:18

Aki ebbe ezt belelátja, az még a hangyafociban is csak azt látja, hogy a fekete küzd a fehér ellen. Nevetséges.

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.04.14. 08:09:18

@hagyma: petróleum.
ezt használták régen és elég volt 1x lekenni a fejet.Ellenben a mai írtószerekkel 10x kell kenni mire kinyírja a tetvet.De ez az eu miatt van mert gyengébb a hatóanyag ugyan is nem lehte olyat gyártani ami szennyezi a földet vizet levegőt.így meg viszont nem hat.

XCat 2010.04.14. 08:11:31

@Gempacsöki Boborján: Azt hittem, az állatvédők harcolták ki, hogy a tetűnek is esélyt kell adni az életre... hátha az első lötyi után kiköltözik a saját jószántából.

fasz.appan 2010.04.14. 08:11:54

...nálunk az oviban szinte rendszeresen tetvesednek a gyerekek és mindig a "norvégok" hurcolják be, de azt hiszem ez nem ujdonság senkinek...ráadásul az ÁNTSZ is csak hümmög...

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.04.14. 08:11:57

szerintem is tök jó hogy rajta van egy roma pulya is,hiszen országunk szerves részét alkotják.az lenne a furcsa ha kínai kisgyerek lenne rajta meg magyar és cigány egy sem.így legalább nincsenek kirekesztve.D

Nanemá 2010.04.14. 08:16:06

Ha csak "fehér" gyerek lenne a dobozon, akkor az lenne a baj. Ha csak cigány gyerek, akkor az lenne a baj. Ha "sárgák", akkor az. Gyakorlatilag nincs olyan gyerek, akinek a képét úgy rárakhatták volna, hogy abba bele ne kössön valaki. Ökörség volt ezt a posztot kirakni.

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.04.14. 08:16:28

az én gyerekem is volt tetves mikor ovis volt és bizony egy egész nyáron írtottuk és legalább 10-15 üveggel elhasználtunk mire sikerült kiírtani.

XCat 2010.04.14. 08:19:44

@Nanemá: Dehogy volt. Ez olyan, mint a gyerekesanyukás, a biztonsági őrös, meg a békávés poszt. Mindenki ugrik rá, a homár homárja meg örül nagyokat, hogy micsoda egy sikeres bulvársza... izé, fogyasztóvédő ő.

XCat 2010.04.14. 08:21:49

@Gempacsöki Boborján: gyereket kopaszra, főleg ha fiú. Egy hétig otthon tartod, nő annyi haja, hogy ne legyen feltűnő.

juhaszvik 2010.04.14. 08:22:55

az alábbi országokban biztosan forgalmazzák ugyanezekkel a képekkel, mivel ezeknek az országoknak domainjével találtam meg őket:
Csehország, Szlovákia, Lettország, Litvánia, Észtország, Oroszország, Szlovénia, Törökország és Tuvalu.
(Továbbá Új-Zélandon is forgalmaznak, de ott más képekkel.)

Ezekből kiemelném Törökországot, mivel az a lány tipikusan töröknek néz ki.

és megjegyezném, hogy egyébként ő néz a legértelmesebben a gyerekek közül.

elwood 2010.04.14. 08:24:35

nálunk is jöttek ellenőrizni a suliban minden évben.

a rasszisták persze mindig ugyanazt a két gyereket találták.

egyszer többet is találtak, kiderült már az egész osztályban elterjedt, rajtam is volt egy. egy zacskót tettünk otthon a fejemre valami szerrel. és többet nem volt.

más családokban ezt nem tudják megoldani.

Yusufpapa 2010.04.14. 08:35:10

Mindig ez a rasszizmus.Közben meg elfelejtkezünk azokról a nagyszerű dolgokról amiket a cigányok adtak az emberiségnek.Például a kanalas orvosság és az orsós magnó :) !!!!

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2010.04.14. 08:40:19

@Yusufpapa: ...Meg a "Csak túl sok itt a köcsög" és hasonló örök érvényű igazságokat :))

S@nyci ® 2010.04.14. 08:43:54

Hmmm….
Mit kell ezt annyira túlragozni.
A tetű egy élősködő, amit szükséges kiirtani, mert tovább fertőz, mint a vírus, ha nem előzik meg a terjedését.
Ha nincs víz és nincs hajsampon
(mert nincs rá igény)
bizony előfordul.
Akkor a hüvelygombáról, már ne is beszéljünk. :)

Lesből Támadó Szárítókötél 2010.04.14. 08:48:03

Nem fából vaskarika csöppet a tetűirtóra azt írni, hogy nem tartalmaz rovarirtó szert? Miért, felszólítja a tetveket a távozásra, vagy hogy működik?

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2010.04.14. 08:49:30

@S@nyci ®: De mint tudjuk, ez utóbbit érdemes ám titkolni, hiába fertőz...

XCat 2010.04.14. 08:50:02

@juhaszvik: Miért van az, hogy ha egyesek bármi olyat írnak, amiben icipicit halványan felfedezhető az, hogy esetleg nincsenek oda a cigányokért, egyből kötelességének érzi azt is, hogy valami rájuk nézve pozitív kicsengésűt is beleerőltessen?..

XCat 2010.04.14. 08:52:07

@S@nyci ®: Hüvelygombás simán lehetsz akárhol. Nyilvános wc, úszoda, a drága hapsid nem bírt a kis farkincájával, és hazahurcolta, akármi.
Nem hiszem, hogy érdemes egy kalap alá venni a tetvekkel. ha már mindenképpen párhuzamot keresel, akkor pl. lapostetű.

SzLacika 2010.04.14. 08:55:07

Bazzeg...
Még ha egy kopasz kisfiú lenne a dobozon kaján vigyorral az arcán, mellette kicsit arrébb meg egy szomorú arcú cigánygyerek...

XCat 2010.04.14. 09:03:12

@SzLacika: Akkor itt születne egy poszt, hogy a magyar gyerek természettől fogva gonoszabb a cigánynál (olyat már hallottam kijelenteni egyetemi tanártól, hogy a cigány igenis genetikailag okosabbnak születik, onnantól én semmin nem lepődöm meg...), a kurucon meg egy olyan, hogy a roma szomorkodik, mert otthon hagyta a kiskésit, oszt nem tud megélhetési bűnözni.

Senkifia 2010.04.14. 09:03:59

Akkor most ha leközölsz egy antiszeptikus kenőcs reklámot egy nagyobb orrú modellel, akkor a kenőcs egyből antiszemitikus lesz? :)
ezt az idiotizmust,hallod. Azon nem háborog senki,hogy a fehér gyerek ér van ott? lhet ő fertőzi meg a barna gyereket... ja hogy az nem életszerű :D

S0und 2010.04.14. 09:07:43

Hozzáteszem általánosba volt hajtetűm, lehet tippelni milyen nemzetiségű volt a padtársam.

XCat 2010.04.14. 09:10:09

@Senkifia: Tulajdonképpen egyik sem tetves, hanem ott szomorkodik előttük egy szegény tetves roma, és azt röhögik ki ilyen gonoszan. Látod a szemükben felcsillanó, rasszista indíttatású gonoszságot? Különösen az enyhén imbecillis szőkén észrevehető...

No, ezért rasszista. Most már érted?

Novi bácsi 2010.04.14. 09:11:04

Szerintem a 4 gyerekes verzió kifejezetten PC: egy magyar kisfiú, egy zsidó és egy cigány kislány, majd a végére egy árja lurkó - ahogy összedugják a fejüket. "Tetű ide, tetű oda - világbéke!"

Secnir 2010.04.14. 09:12:54

Cigányozik a tetűirtó?
nem
Tetűzik a cigányirtó.

amúgy a négy gyermekes képen egy nyíllal meg kell jelölni, hogy melyik gyreken van éppen a tetű...

Novi bácsi 2010.04.14. 09:13:06

@Lesből Támadó Szárítókötél: ott a pont, bazmeg... Még mindig röhögök :)

Lord heckman 2010.04.14. 09:13:54

Annyira szánalmas, hogy a ballibák mindenbe belehisztizik a rasszizmust, antiszemitizmust :D Jókat lehet rajtatok röhögni!

XCat 2010.04.14. 09:14:51

@Secnir: Gondolod hogy vándorolgat egyikről a másikról szegény árva tetű magányosan?.. :)

Rosszindulatú Vászka ® 2010.04.14. 09:16:10

Sztem túlbonyolíccsátok a dolgot. Mostanság ide is elért a reklámiparba meg csomaglásgyártásba a benetton életérzés, tessen csak reklámojkat nézegetni, mikor az árja nősténynek ferdeszemű sarja van alatin apucitúl.

Ráadásul még tetézitek is, rendes rasszpistának nem köll indok egy kiadós etnikázáshóz.

SzLacika 2010.04.14. 09:16:34

Még jó, hogy a négy gyerekes kép esetében meg nem nyilas vagy horogkeresztre asszociálunk :)

2010.04.14. 09:17:13

Hadd idézzek az örökbecsű Entombed együttestől:
"When all you have's a hammer, all you see is nails . When all you have's a hammer, and when all else fails . Hit the nails!"

csak mert épp tegnap hallgattam:)

zoldborso 2010.04.14. 09:17:26

Szeretnék eloszlatni néhány félreértést.

1. A tetvesség egyáltalán nem függ össze a napi tisztálkodással, vagy ha valahogy mégis, hát úgy, hogy a frissen mosott hajú gyerek könnyebben elkapja, mert száll a haja, és abba a tetű könnyebben belemászik. (Nem véletlen, hogy a tetű-probléma által erőteljesebben sújtott népcsoportok olajozzák a hajukat.)

2. A tetvesség nem roma-probléma. A gyerekeim egy fizetős nmagániskolába járnak Budapestnek egy olyan részén, ahol alig laknak romák. Az iskolában talán egyetlen roma gyerek sincsen, de ha van is, csakis jól szituált, kultúrált családokból való. Ehhez képest rendszeresek a tetű-járványok.

3. Az újkeletű tetű-járványoknak az a legijesztőbbb jellemzője, hogy a hagyományos rovarirtós tetűsamponok hatékonysága csekély velük szemben. Valószínűleg olyan tetű-fajok jelentek meg, amelyek már nagyjából rezisztenssé váltak ezekre a szerekre. Ezért jelent a Paranit típusú új szerek megjelenése nagy áttörést. (Sajnos volt alkalmam kipróbálni, valóban sokkal hatékonyabb, mint a régebbi típusok. Persze a serke-szedést ezzel sem lehet megspórolni...)

Végül egy személyes gyanú: a képen látható kislány nem tűnik romának. Inkább negroid vonásai vannak, alighanem félvér.
Elég paranoid reakciónak találom az ezzel kapcsolatos hüledezést.

levendul 2010.04.14. 09:17:42

nem tudom, Norbi hol él, de úgy érzem, hogy ha nálunk a faluban megmutatnám, a szülők nagy része értelmezné a képet úgy, hogy a szöszke gyerek a cigánylánytól kapta a tetveket

egyébként én sem gondolom, hogy a csomagolással ezt akarták sugallni, viszont sokakat megerősítenek a véleményükben

AlexWolf 2010.04.14. 09:19:04

Azé' azt a tesztet is el tudom képzelni, mely során klinikailag tesztelték, hogy műxik-e.

zoldborso 2010.04.14. 09:21:18

@Lesből Támadó Szárítókötél:

Olyan tetűírtót tartalmaz, ami nem általános rovarirtószer és az emberre nézve nem toxikus. Ti. szezámolaj a fő összetevője, amelyet a tetvek kénytelen belélegezni, és megfulladnak tőle. Te is megfulladnál tőle, ha beleáztatnának, csak neked ahhoz többre lenne szükséged egy flaskánál.

Na hát így működik.

XCat 2010.04.14. 09:22:38

@zoldborso: Te olyan okos vagy. :)

juhaszvik 2010.04.14. 09:22:44

@CatMother: most komolyan mi a bajod?
nem ő néz a legértelmesebben? (mármint a szerintem török lány)

a probléma az, hogy egy multikulti termék-illusztrációra rámozdultak emberek, mivel nem épp szerencsés (vagyis inkább félreérthető) a gyerekek színösszeállítása.
de hogy a cigányok lefröcsögése most miért szükséges?

tudjuk, hogy milyen körülmények között élnek, tudjuk, hogy mekkora "szakadék" van a cigány és a nem cigány emberek életminősége között.
akinek van pl. internete az örüljön inkább, hogy boldogul, és azon törje a fejét, hogy mondjuk a maradék kenyeret hogyan juttassa el a rászoruló embereknek.

Fenchurch68 2010.04.14. 09:25:47

Nálunk az iskolában nincs cigány, tetű viszont mégis van. Az én szőke, kék szemű, talpig árja, középosztálybeli, rendszeresen fürdő és hajat mosó három gyermekem is "érintett" lett. Nagyon nehéz kiirtani. Bárhol elkaphatod, és ha a láncban csak egy öko-bio-nem kenek rá vegyszert-mert árt a gyermek aurájának - család részt vesz, akár évekig is eltarthat a kampány. (Mármint a tetűirtó...) Ja, és a legtöbb forgalomban lévő irtószerre rezisztensek a kis jószágok. Szóval, idő és meló, mire három hosszúhajú szőke kislány haját szálanként átnézed, és leszedegeted róla a serkéket. De csak ez használ.

gonosztojás (törölt) 2010.04.14. 09:25:51

Tök jó, mi a probléma?
Balról jobbra:
Egy vörös zsidógykislány, egy cigánykislány, egy tipikus szláv arcberendezésű kisfiú és a fajvédőknek egy északi tipusú germán jegyeket hordó kisfiú.
teljesen ökumenikus és antirasszista kép.
Faji ekőítéletek nélkül írtja a tetüket.
Abszolut telitalálat..

punpa 2010.04.14. 09:26:18

RASSZISTA POSZTOLÓ

XCat 2010.04.14. 09:27:47

@juhaszvik: Most éppen semmi. Miért, úgy látszott?
Szerintem úgy néz, mint aki előző este valami erősebb hangulatbefolyásolót használt, és most legszívesebben lehányná a fotóst, de lehet hogy csak én látom bele.

A cigányok lefröcsögése népszokás. Újabb keletű magyar, de romániában is megvan. Meg úgy mindenütt, ahol láttak már olyat.

Szóval tudod, milyen körülmények között élnek... értem. Mikor jártál utoljára cigánysoron? Elég az évszám. :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.14. 09:30:11

Én aziránt érdeklődöm, hogy ez itt a Homár-e?

Pocócicó 2010.04.14. 09:30:30

Gratulálok Norbinak!
Az a kislány nem roma a képen, romáknak nincs ennyire göndör hajuk. Hullámos, nagyobb csigákban göndör igen, de ilyen apró csigákban göndörödő hajuk nem a cigányoknak van!

A termékhez meg: "rovarírtót nem tartalmaz" - ez milyen már? Ha nem tartalmaz rovarírtót, akkor mégis mi a fenétől pusztulnak ki a bogarak a hajról? Ráolvasással? Szemmelveréssel? Rábeszéli ez a spré, hogy jobb, ha szépen távoznak a fejről?

S@nyci ® 2010.04.14. 09:30:54

@CatMother:
"Hüvelygombás simán lehetsz akárhol"
Na ezt kétlem, hacsak nem a kocsimban lévő 4 valamelyike nem kapja el.
De tetű már van bőven.És terjed.:)

XCat 2010.04.14. 09:31:58

@Sün‼: Mivan, elhagytad a fűszoknyás lányokat?:D

Pocócicó 2010.04.14. 09:33:14

@CatMother: vagy a fűszoknyás lányok hagyták el Sünt :D

XCat 2010.04.14. 09:34:13

@Pocócicó: Igen, az is lehet hogy valaki mást kényeztetnek diszkréten... :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.14. 09:35:05

@CatMother:
Őőőőőőőő...miért is?
Vagy ez így hogy?

XCat 2010.04.14. 09:35:48

@Pocócicó: Roma már nem is használhat spiráldauert? Megtagadnád tőlük?
Te rasszista!!!!
:D

@S@nyci ®: Pontosítsunk; 4 MI van a kocsidban?

XCat 2010.04.14. 09:37:18

@Sün‼: Nemtudommióta az első hozzászólásod, amiben nem láttam őket. Gondoltam elváltatok. :)

Pocócicó 2010.04.14. 09:39:28

Még egy hozzáfűzni való a termékhez:
aszonygya serkeeltávolító spray. Ez egy baromság! A serkéknek meszes vázuk van, az odaköt a hajhoz, azt csak körömmel lehet lehúzni. Ecettel kell bemosni a hajat, várni kb 10 percet, leöblíteni, aztán egyenként lehúzni a felpuhult serkéket. Régen lehetett úgynevezett sűrűfésűt kapni, azzal ki lehetett fésülni a hajból. Ma már nincs ilyen a boltokban, marad a köröm.
Sajnos tapasztalatból írom mindezt :(
(Aki sokat vonatozik megtudhatja ezt az érzést)

XCat 2010.04.14. 09:40:40

@Pocócicó: A végén kiderül, hogy kopasznak lenni a legjobb. :)

S@nyci ® 2010.04.14. 09:40:52

@CatMother:
Hüvely. A mororban.A dugattúk abban mozognak le-fel.Mint a hüvelyben. :)

foto háber 2010.04.14. 09:42:21

Norbi egy barom és ne gondolkodjon többet minden másra ott a wizentál és kolompár

punpa 2010.04.14. 09:43:09

Úgy látom mint az országban, mint a szavazóboxban is megvan a kétharmados többség, akiket nem érdekel semmilyen rasszista megnyilvánulás, illetve lerasszistázó, fasisztázó vádaskodás.

Legyen ez tanulság mindenki számára.

pazola 2010.04.14. 09:43:16

Akkor most a cigany vagy a zsido kisgyereknek van ilyen izeje? :D

XCat 2010.04.14. 09:43:35

@S@nyci ®: Korán reggel én ilyenbe nem merek belegondolni.... :)

2010.04.14. 09:43:37

buta cikk, ostobaság mindenhol cigányozást látni, személyiségzavaros, feltűnési viszketegségben szenvedő a posztoló.
Ennyi.
Amúgy búcsúszex volt ?

Nanemá 2010.04.14. 09:43:56

Nem kaphatnánk egy új posztot, valami értelmeset?

XCat 2010.04.14. 09:45:08

@punpa: Tulajdonképpen négyötödös többség van, amit semmi nem érdekel..

@Kulics: már te is kezded?:D

zoldborso 2010.04.14. 09:47:42

@CatMother: Nem tudom mit szólna a négy lányom, ha levágnám a derékig érő hosszú hajukat kopaszra -- félévente, merthogy kb. ilyen gyakran tűnik fel tetű az iskolában.

XCat 2010.04.14. 09:49:58

@zoldborso: hát én a lányaid helyében ebben az esetben megborotválnám a töködet kenyérvágó késsel, de ahány család, annyi szokás...

Iskolaváltás esetleg?..

2010.04.14. 09:50:19

@zoldborso: Sokat keresnétek vele: egy derékig érő hajért a parókakészítők 100ezret is megadnak, négy gyereknél az négyszázezer.

punpa 2010.04.14. 09:50:35

@CatMother: Igen, de sajnos Szily ezen élvezkedik, direkt rakja be ezeket a teljesen értelmetlen, de indulatokat (feleslegesen) generáló posztokat.

Pocócicó 2010.04.14. 09:50:59

@zoldborso: elég csak egyszer levágni a hajukat, fél év alatt nem nő meg derékig :)

SzLacika 2010.04.14. 09:51:13

@Pocócicó: "Aki sokat vonatozik megtudhatja ezt az érzést"

Ezzel azt akarod mondani, hogy a máv dolgozók tetvesek??? :))

XCat 2010.04.14. 09:52:05

@punpa: Szilyt nem minősítem, mert nem ér annyit... engem inkább az aggaszt, hogy a mi drága magyar népünk hülye mint a segg, és úgy hagyja magát rángatni, mint egy rossz buzi.
Namindegy.
Rossz kedvem lett.

zoldborso 2010.04.14. 09:52:25

@Pocócicó: Nem lehetnek túl frissek a tapasztalataid. Lehet kapni serkefésűt ma is, többfélét is. A legprofibb a duplasoros acélfésű, de hagyományos kis serkefésűket is lehet kapni minden nagyobb drogériában, csak az hamar tönkre megy, mert vacak műanyagból van.

A másik a serkeeltávolítás. Nekem valóban vannak friss tapasztalataim a Paranitról, van olyan jó, mint az ecet. Nem a serkék burkát, hanem azt a ragasztóanyagot oldja, ami a hajszálhoz tapasztja a serkét. Mindenesetre könnyebb kiszedni a serkéket, ha használod a sprayt. Hosszú hajnál nem mindegy...

zoldborso 2010.04.14. 09:53:46

@Pocócicó: jó vicc volt! :-)

@zoldborso: (Duplasoros acélfésűt csak patikában kapni. AZ árát is megkérik.)

lomposfarkas 2010.04.14. 09:54:18

A posztoló afféle pesti rettegő álértelmiségi, aki cigányt csak az indexen látott és minden fa mögött nácit lát? Röviden: hülye. Eddig is tolták a pofánkba a libsi marketingesek a hazug multikulti plakátokat, összeterelve fehéret, sárgát, négert. Az nem baj, he?
Egyébként meg szerveztessen magának a kuruccal egy túlélőtúrát borsodban:-))

zoldborso 2010.04.14. 09:54:54

@Kulics: szerencsére nem abból kell élnem, hogy a gyerekeimből birkákat csinálok :-)

Pocócicó 2010.04.14. 09:55:22

@SzLacika: ja, elég tetű a máv :))
@zoldborso: köszi, de hol lehet kapni? Néztem drogériában, gyógyszertárban, de csak síma tupírfésűt tudtak adni.
(remélem nem kell használnom, de sose lehet tudni...)

XCat 2010.04.14. 09:55:53

@zoldborso: Ne is, azt majd csinál belőlük más.

Pocócicó 2010.04.14. 09:56:32

@zoldborso: kösszz, közben már ítad :)

XCat 2010.04.14. 09:59:54

@lomposfarkas: Szerintem borsod egyáltalán nem olyan vészes.

zoldborso 2010.04.14. 10:00:20

@Gempacsöki Boborján:
Nem csak a vizet meg a levegőt szennyezik a rovarirtószerek, hanem a gyerekedet is mérgezik.
Pl. a leukémia szignifikánsan magasabb a rendszeresen rovarirtós tetűirtóval kezelt gyerekeknél. Tudtad?

Most gondolkozz el szépen rajta, hogy mit kensz a gyereked fejére.

S@nyci ® 2010.04.14. 10:01:22

@lomposfarkas:
Ez olyan csúúúnya volt. :)
De valós.

movhu 2010.04.14. 10:02:27

Ha nem lenne rajta cigány gyerek, akkor meg azért sírnának, hogy cigány gyereknek már tetűírtó sem jár...

zoldborso 2010.04.14. 10:03:06

@CatMother: "Te olyan okos vagy"

Ja, ebben különbözünk egymástól.
De fő a sokszínűség! :-P

XCat 2010.04.14. 10:03:25

@zoldborso: Te, én nem tudom mekkorák a lányaid, de ha még nem csinálják, én elmesélem mit fognak magukra kenni minden reggel; szappan, tusfürdő, izzadásgátló, testápoló, arclemosó, hidratáló, hajlakk/hajzselé, sempon, hajbalzsam, alapozó, szemfesték, rúzs, szempillafesték, szemhéjfesték, parfüm.

Na ha te ezeknél mindnél kimutatod, hogy szignifikánsan mit okoz, márkára lebontva, és nem csuknak le ipari kémkedésért, én leszervezek neked egy nobel díjat. :D

XCat 2010.04.14. 10:04:59

@zoldborso: Igazából ebben pont nem. De szerencsére egy csomó minden másban. :)

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.04.14. 10:08:40

ó vazz ezt azért elég keményen meg kellett érteni:D:D:D

S@nyci ® 2010.04.14. 10:09:41

@CatMother:
Azokat a szereket nem lehet az állatokon kikisérletezni, mert az állatvédők elintézték.
Ezért tesztelik gyerekeken. :)

zoldborso 2010.04.14. 10:10:59

@CatMother: Elárulok neked valamit, ha még nem tudnád: kozmetikumokból nagyon sokféle van. Némelyik egész ártalmatlan, mert csak illóolajokat meg hasonlóan szelíd összetevőket tartalmaz. Tudatos emberek nem aluminimum tartalmú dezodorokat használnak pl.

De a forgalomban lévő rovarirtók szinte mindegyike durva méreg, a rákkeltő hatásuk közismert.

Nem mindegy, hogy mit kensz magadra, és a gyerekedre.

Még ha cinikus vagy (?) ostoba vagy, akkor sem mindegy.

Pocócicó 2010.04.14. 10:11:36

@CatMother: mennyire igazad van. A lányom 13-14 éves korában mi mindent kent magára! Szerencsére kinőtte 10 év alatt, most már "csak" a tizedét :D

XCat 2010.04.14. 10:12:54

@Pocócicó: Azért ha megnézed jól, legalább a fele kell ennek. ;)

zoldborso 2010.04.14. 10:13:22

@Pocócicó: (Ha nincs éppen a patikában, meg kell rendeltetni velük. :-))

2010.04.14. 10:14:13

És ha cigányozik akkor mi van? Megteheti. Eddig sem érdekelt a liberális véleményterror, ezután sem fog.

XCat 2010.04.14. 10:14:24

@zoldborso: Jól van, köszönjük. Leülhetsz.

@S@nyci ®: Ebben lehet valami látod. :D

Pocócicó 2010.04.14. 10:15:07

@zoldborso: bocs, h beleugatok, de akkor nekem már régen alulról kéne szagolnom az ibolyát. 20 évvel ezelőtt sikerült először összeszednem ezeket az aranyos bogarakat. Amit akkor rákentem a fejemre szert, az azonnal kiírtotta a tetűket. Amit most lehet kapni, nos 2 hetembe került, mire kipusztultak.

XCat 2010.04.14. 10:18:56

@Pocócicó: Valószínűleg már meghaltál, csak még nem vetted észre...

Pocócicó 2010.04.14. 10:21:25

@CatMother: biztos ezért tartott most 2 hétig. :D
Amúgy miért kéne ennyi kence-fice? Reggel hideg vízben arc megmos, hajat tojással, sörrel megmos, oszt jól van.

XCat 2010.04.14. 10:23:51

@Pocócicó: Hűűű... izé... fujj. :DDD
Na te sem vagy lány. :P

Pocócicó 2010.04.14. 10:24:33

@S@nyci ®: még van, de eléggé hullik. Tavaszi vedlés, vagy mi. :)

zoldborso 2010.04.14. 10:26:02

@Pocócicó:
Kedves Pocócicó!
Mint tudjuk, az emberek érzékenysége különböző. Senki nem állítja, hogy MINDENKI két éven belül rákos lesz, ha egyszer tetűirtóval kezelik.
Még azoknak sem lesz mindegyike rákos, akik rendszeresen ki vannak téve növényvédőszerek vagy más rákkeltő anyagok hatásának.
Még Hirosima, Nagaszaki, Csernobil környékén sem lett mindeni rákos.
Vannak emberek, akik egész életükben vegyszerekkel dolgoznak, esetleg isznak, dohányoznak, drogoznak, és mégis 100 évig élnek.
De ugye ha a Te gyereked esik bele abba a pár százalékba, aki beteg lesz, akkor ez nem fog vígasztalni?
Persze, nem lehet minden környezeti ártalomtól megkímélni, de azért érdemes törekedni az ilyen ártalmak csökkentésére.
A statisztika ugyanis azt mutatja, hogy azoknak a gyerekeknek körében, akiket nem kezeltek még tetűirtóval, vagy csak egyszer-kétszer, lényegesen alacsonyabb a leukémiás megbetegedések aránya, mint azoknak a körében, akik már többször is átestek ilyesmin.
Ettől még a tetűirtóval nem kezelt gyerekek között is előfordul leukémia, és a tetűirtóval kezeltek sem lesznek mind leukémiásak.
Kb. így kell az efféle statisztikákat értelmezni, és akkor mindjárt nem tűnik komplett hülyeségnek. :-)

Pocócicó 2010.04.14. 10:28:15

@CatMother: tudod, az én időmben (de utálom ezt, gyerekként is utáltam,amikor a felnőttek így kezdték a mondatukat) még közel sem volt ennyi vegyi vacak. Volt valami tonik a pattanásokra, meg volt tojássampon, meg Flóra szappan, és működött minden. Ma meg tolják a képünkbe az összes kőolajszármazékot. Akinek ez kell, vegye.

XCat 2010.04.14. 10:28:17

@zoldborso: @Pocócicó: Ezt megkaptad, bakker.
Kend a hajadra. (A sört meg idd meg inkább:D)

zoldborso 2010.04.14. 10:28:45

@CatMother: jól adod a felsőbbrendű fajra jellemző gentlewomanlike stílust, grat.

XCat 2010.04.14. 10:29:36

@Pocócicó: Jók azok pedig. Én szeretem őket.
Amúgy ha megnézel egy akkori topmodellt, most meg egy átlag iskoláslányt, tagadhatatlanul az iskoláslány lesz a jobb megjelenésű (kivéve ha direkt rondát választasz).

XCat 2010.04.14. 10:30:48

@zoldborso: zöldikém, édes kicsi bogaram.. most pontosan mit szeretnél?

juhaszvik 2010.04.14. 10:32:20

@CatMother: bocsánatot kérek, kicsit lehet elragadtattam magam, de még nem jöttem rá, hogy miképp lehet a radikálisabb gondolatokról lebeszélni a buta embereket, és ez zavar.
a reagálásomnak csak az első bekezdése szólt neked.

S@nyci ® 2010.04.14. 10:35:12

A fő kérdés:Cigányozik a tetűirtó?
Nem, tetűt irt. :)

Pocócicó 2010.04.14. 10:37:14

Nem-e lehetne-e meg-e kérni-e Szily Urat, hogy új, lényegre törőbb posztot tegyen ki?

öregmogyi 2010.04.14. 10:38:37

A kép úgy lenne tárgyszerű, ha HÁROM CIGÁNY mosolyogna rajta és egy magyargyerek sírna -> aki tőlük kapta el.

Plusz ugyanilyen kép mehetne a Hepatitis védőoltásra is!!!!

nestrot10 2010.04.14. 10:39:09

cigányírtó nincs? --Orsós Orbán ellen?

XCat 2010.04.14. 10:39:28

@Pocócicó: Nem. Majd jön a délutáni műszak, az is cigányozik egy sort, felmegy a kommentszám négyszázra.. Szily evtás dörzsolgeti a kis kezecskéjét, és majd akkor.

zoldborso 2010.04.14. 10:42:43

@juhaszvik: Catwomant sehogy :-D
Add fel! ;-)

XCat 2010.04.14. 10:44:11

@juhaszvik: Mi a problémád a radikalizmussal? Fejtsd ki, és hátha.

2010.04.14. 10:44:42

@zoldborso: "leukémia szignifikánsan magasabb a rendszeresen rovarirtós tetűirtóval kezelt gyerekeknél"
Uramisten !!!
Te iylenekt honnan veszel ?
Egy noylc elemű mintára alapozva? Maga a leukémia se túl gyakori, de hogy ezek közül kit kezeltek pont rovarirtós tatüirtóval, az meg már LOL kategória.
Hol jegyezték ezt fel? Ki dokumentálta ezt ?
Te beveszel ilyen "brit tudódos" felméréseket ????

MosoMasa 2010.04.14. 10:47:35

Milyen tudatszűkült állapotban kell legyen valaki, hogy ilyen jusson az eszébe?
Atyavilág!

XCat 2010.04.14. 10:47:37

@Kulics: Lehet hogy eredetileg 12 gyereke volt, és abból 8 tetves lett, tetűirtózta, és mind meghalt leukémiában. Vagy valami..
Nem lehet? :D

XCat 2010.04.14. 10:49:08

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: Ez olyan indexes tudatállapot. Mondjuk bennem van egy halvány kétely, hogy a posztíró csak viccelni akart.

Pocócicó 2010.04.14. 10:55:01

@CatMother: igazad van, Szilynek be kell hoznia az elmúlt napok hiányát. Pedig úgy olvastam volna egy panaszos levelet a Ráfázósbank_megújult_a_netbank_használhatatlan posztot....

S@nyci ® 2010.04.14. 10:55:38

@CatMother:
A radikális hatás is vicc?

XCat 2010.04.14. 10:59:03

@S@nyci ®: 10 doboz ilyen szar kell.. mi más lenne, ha nem vicc? :)
Mondjuk a tetveket nem kérdezte meg senki.

S@nyci ® 2010.04.14. 11:01:22

@CatMother:
Én már tiltakozom az állatok védelmében.

S@nyci ® 2010.04.14. 11:02:39

Vegyszeres népírtás.
Nem a tetűkre gongoltam.

Pocócicó 2010.04.14. 11:05:36

Mi az abszolut abszolut?
.
.
.
.
Tetves tetű.

Disznó Úr 2010.04.14. 11:05:58

Milyen csúnya dolog a cigányokat a kosszal és a tetűvel összefüggésbe hozni.

Ez színtiszta rasszizmus. Az ember az ilyen állításokat összehasonlítja a mai magyar valósággal és rögtön látja annak képtelenségét.

Pocócicó 2010.04.14. 11:10:46

@Kulics: Brit tudósok nagyon komoly emberek. Szinte naponta publikálnak tudományos felfedezést, kísérletet az index címlapján.
:D

XCat 2010.04.14. 11:12:17

@Pocócicó: A brit tudósban a gyarmati tudós is benne van?

Secnir 2010.04.14. 11:12:32

asszonynak (színe fehér) volt három-négy éve tetűkolóniája. mivel ahol tanít, ott nem volt, viszont BKV buszokon járt sokat, nem kérdés, hol szedte össze.
majdnem sírt, amikor rájöttünk, hogy tetves. vakartam a haját eleget.
tetvességi faktorról bővebben a bkvfigyelo tudna mesélni...

Pocócicó 2010.04.14. 11:14:03

@CatMother: Ezt nem árulhatom el, szakmai titok, magam is brit tudós vagyok :D

Senkifia 2010.04.14. 11:16:26

fúj de rasszista. Most látom, van a dobozon 3 fehér gyerek is, aztaaa... mocsok nácik :)
ekkora hülyeséget,amiket belemagyaráznak ezekbe, de komolyan. sírni támad kedve az embernek. Hogy egyeseknek erre van ideje, hogy marhaságokkal keltse a feszültséget... Inkább egy szívlapáttal éppen pofánvert tetű (nem aktuálpolitikus,hanem rovar :)) képe legyen a dobozon? így érthetőbb? Ja akkor állatellenes.

S@nyci ® 2010.04.14. 11:16:40

@Disznó Úr:
Én fehér bőrű vagyok, és napallergiám van.
Úúútáálom a bőröm színét.
Rasszista vagyok?
Minden nap pancsolok, és tetűm sincs. Még.Szegregálták magukat tőlem.

S@nyci ® 2010.04.14. 11:19:41

@CatMother:
Miért? Olyan tetű lassú?

XCat 2010.04.14. 11:20:49

@S@nyci ®: vltozó.. én jártam már úgy, hogy hamarabb kiértem vele valahová, mint taxival.. metró viszonylag ritkán akad el dugóban.

Senkifia 2010.04.14. 11:20:53

És nem a tetűirtó cigányozik,hanem a posztíró irtó tetű,hogy ilyenekből keresi a nézettségét... Az,hogy egy telepi cigánygyerek, a jellemzp higiéniás körülmények miatt, sokkal valószínűbben lesz tetves,mint a panellakó szőke gyerek, ez tény. Az,hogy a képen 4 gyerek közt egynek sötét a bőre, .... hát az a United Colors of Benetton reklám,nem? Vagy az is rasszista,mert a szőke túl fehér, a barna meg túl fekete? a meleg meg túl nőies, a hetero meg túl férfias ... qrvaélet, ezt a kirekesztő világot(netán gu-...? :)). A rohadék kutya meg a francnak se akar megtanulni nyávogni :)

ZéBé 2010.04.14. 11:22:23

Szerintem ez pont hogy PC akart lenni. Szőke, barna, vörös, fekete gyerek, hogy mindenki megtalálja a magához illő tetüirtót.

Bikicsunáj Bój 2010.04.14. 11:25:58

Azt is megmondhatnátok, hogy z LMP plakáttal miért nem volt baja senkinek????
Ott lehet cigó a fehér kislánnyal?
Ráadásul ilyen hülye kérdéssel, hogy "Lehet-e ugyanannyi a fizetésük?"

Akkor én felteszem azt a kérdést, hogy LEHET-E UGYANANNYI A BÜNTETÉSÜK?
LEHET-E UGYANANNYI A SEGÉLYÜK?
KAPHAT-E MINDKETTŐ SZOCIÁLIS ALAPON LAKÁST?

S@nyci ® 2010.04.14. 11:26:13

@CatMother:
Értem én. Engem egy tetves taxis akart körbe vinni a városon.
Azt hitte, hogy nincs helyismeretem. :)

Bikicsunáj Bój 2010.04.14. 11:29:20

Nem mellékesen ha nem vagy tetves, akkor szemét kirekesztő és rasszista vagy.
Tetűt mindenkinek!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.14. 11:30:45

Az volt már, hogy jobb lenne, ha a cigány tetűirtózna?

Bikicsunáj Bój 2010.04.14. 11:33:03

a cigányból a tetvet irtani vagy lángszóróval, ziklon-b-vel, vagy sósavval érdemes. Drasztikus, de hatékony megoldás. Főleg a sav, ott a promléma is oldódni fog!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.14. 11:33:45

@Senkifia: Egyébként a tiszta, sűrűn mosott hajban jobban szaporodnak a tetvek, mint a rasztásodásig zsírosban...

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2010.04.14. 11:34:38

@Kulics: Lehet, hogy ez volt az a "kísérlet"?
www.aphroditewomenshealth.com/news/20060017003945_health_news.shtml
Kivételesen nem brit tudósok, hanem franciák.

A cikk alapján ez amúgy nem egy ellenőrzött és tudományos keretek közé szorított kísérlet volt, hanem interjú alapú kikérdezés. Ebből vontak le bizonyos következtetéseket. Szóval erről ennyit.

A végén külön ki is emelik, hogy nem szabad ebből messzemenő következtetéseket levonni, ugyanis nincs semmi bizonyítható kapcsolat stb. Hasonló pánikkeltő írásoknál előforduló szokásos blabla.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.04.14. 11:34:40

Idióta posztoló, ez azért mert a 4 gyerek közül az egyiknek sötétebb a bőre, már rasszista a termék csomagolása? Nekem pont inkább az antirasszista célzat jutott eszembe a képről, mivel az a 4 gyerek a sokszínűséget fejezi ki.

Sixx! Anyád is nyugger? 2010.04.14. 11:36:15

@olvasó - H1N1 oltást sohasenem!: anyád is inkább egy kézigránáttal játszott volna apád farka helyett...

S@nyci ® 2010.04.14. 11:36:20

@Kitalátor feljegyzetei:
Ez a baj. A tisztába megy a dzsuvásból.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.04.14. 11:36:23

De amúgy jól tette a Homár hogy kitette, így legalább lehet cigányozni-rasszistázni szabadon...

DaveSlim 2010.04.14. 11:42:20

Nincs ezzel a képpel semmi baj. Aranyos cigányjány, csak épp tetves. Van ilyen.

uninterested 2010.04.14. 11:45:49

A posztoló biztos az LMP -re szavazott...

Zahara 2010.04.14. 11:48:41

Mifene az az Ergo? Csak engem locsoltak Nittiforral?

reunalla 2010.04.14. 11:48:47

nem kommentálnám nagyon a rasszista kommenteket...a posztoló egy idióta barom...

egy kis sztori: 1 évig Amszterdamban éltem bébisintérként, jó környék, gazdag szülők, jó suli, tiszta kölykök, napi mosdás, zuhany, hajmosás....na egy év alatt 2× voltak tetvesek, be lettek kenve és kész, semmi rasszista hiszti....ha épp nem voltak tetvesek, akkor meg úgy mentünk szülinapi bulira, hogy anyuka mondta, hogy kiknél kellene máshová tenni a kabátokat, mint a háziaké, mert akkor épp azok a gyerekek voltak tetvesek (persze ilyenkor a házigazda szülők eleve szóltak, hogy kabátokat máshová)...senki nem szövegelt rasszizmusról, senki nem titkolta, senki nem tekintette tragédiának, senki nem bélyegezte meg a gyerekeket....a sok tejfelszőke holland kiskölyök meg vigyorogva játszott, kaptak egy tetűirtós hajmosást, ha kellett, és ennyi....

civilizált országokban ez így működik...ja és ott is vannak rasszisták

Senkifia 2010.04.14. 11:49:53

@Kitalátor feljegyzetei: nalátod,mondtam én :))
Szóval én hamarabb leszek tetves,mint a telepi romagyerek, aki évente kétszer fürdik, velem szemben,aki naponta 2szer? érdekes meglátás. Biztosan sok statisztikát olvastál erről :) ja vagy hogy mikor a zsíros hajból végre átterjed a nagyon tisztába, akkor ott gyorsabban szaporodik? na ez lehet :) de a forrás,ugye, a forrás... és jellemzően a százalékok a liberális nézőpontok és kimutatások gyengéje...

cooper82 2010.04.14. 11:51:19

Manapság örülhet az ember, ha tetű van a feje fölött... :)

Zahara 2010.04.14. 11:54:09

@Lesből Támadó Szárítókötél: hahhhhhhhhhhhhhaahahahahahahahahhhhhhhhhhaaaahahahahahaha

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.14. 11:54:24

Volt egy olyan is ahol egy nemcigány kislány egy fullos házban az anyukájával reklámozta....az sokaknál kiverte a biztosítékot...jogosan!Emberek tapasztalata?Vágjátok?

Anyád barátja 2010.04.14. 11:55:05

Ha holnap cigánypecsenyét csinálok ebédre és felfalom,rasszista-e vagyok?

Alex3000 2010.04.14. 11:55:45

Jaj, szálljunk már le erről a témáról. Miért nem lehet végre elfogadni a tényeket, hiszen azok önmagukért beszélnek.

Bikicsunáj Bój 2010.04.14. 11:55:58

@Sixx! Anyád is nyugger?:

Apám nem ért rá, mert épp anyádat dugta.
De semmi személyeskedés, jó!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.04.14. 11:55:59

A kommenteket nem olvastam el, így lehet, hogy már más is felvetette, de szerintem egyszerűen csak a doboz tervezője rákeresett egy fotóadatbázisban, hogy "összedugott gyerejfejek", és ezt a két, gondolom valami multikulti országban készült képet dobta ki a gép. Épp ezért én ezt nem is tartom rasszistának (szándékosan annak meg végképp nem), csupán annyi a gond, hogy egyszerűen a doboz tervezője, elfogadói, gyártója nem gondolt bele, hogy a mai Magyarországon milyen értelmezéseket láthatnak bele ezekbe az alapvetően ártatlan képekbe.

Pocócicó 2010.04.14. 11:57:50

@Anyád barátja: csak, ha cigánykereket vetsz, közben cigányfúróval pucolod a cigánymeggyet.

telepata 2010.04.14. 11:59:44

Nem, a tetűírtó nem cigányozik. Viszont Szily Úr jól számított arra, hogy a posztolók majd igen. A múltkori külföldi szavazásos blog és a mai után egyre világosabb, hogy az eredeti törekvés (Fogyasztóvédelmi blog) helyét lassan de biztosan átveszi a provokáció.

reunalla 2010.04.14. 11:59:57

@Anyád barátja: csak akkor, ha nem kínálsz meg engem is :D :P

Gest anyó férje 2010.04.14. 12:00:47

Szóval ezzel akarja kiirtani az orkokat a Jobbik?

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2010.04.14. 12:03:44

@fasz.appan: régi, bevált módszer erre az ecetes öblítés. minden hajmosás után öblítsd át a gyermek haját ecettel (megelőző jelleggel). az ecetszagú hajba nem megy a tetű. nagymamától hallottam.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2010.04.14. 12:12:33

@Pocócicó: sűrűfésűre meg a legjobb az, amit állatkereskedésben veszel. kutyafésű. sajnos vicces, de igaz.

(nem, nem vagyok érintett, sosem voltam tetves, de hallok ezt-azt.)

Erwan Knudsen · http://www.kihir.hu/ 2010.04.14. 12:12:35

És mi a helyzet a négercsókkal? Az rasszista édesség?

A poszthoz: ezek szerint gyermekeknek szánt termékre barnább bőrű mosolygós gyermek fényképét semmi esetre sem szabad kitenni... Különben:
- ha fogkrémre teszik, akkor nyilván azért, mert a cigányoknak büdös a szájuk,
- ha tisztálkodószerre, akkor azért, mert a cigányok koszosak,
- ha játékautóra, akkor azért, mert köztudott, hogy a cigányok mindent ellopnak,
- ha pingpongütőre, azzal pedig azt akarják sugallni, hogy a cigányok verve jók.

Take-it-Easy 2010.04.14. 12:13:48

Eddig az volt a baj, hogy csak fehér emberekkel reklámoztak mindent. Kiharcolták a különböző mozgalmak (nagyon helyesen), hogy legyenek a reklámokban színesbőrű emberek is. Tessék itt van. Szerintem az lett volna a rasszista, ha csak fehérek vannak a reklámon...

2010.04.14. 12:15:41

Nekem volt gyerekkoromban egyszer ilyen háziállatom. Kopaszra nyírtak és kész. Amúgy a suliban rendszeresen nézegették. Valószínűleg az ápolatlanabb fajta terjesztette őket de az enyémeken nem volt rendszámtábla, így nem tudom, kitől jöttek. Volt pár gyerek a suliban akin néha tenyészetet találtak, nem voltak mindig feketék (többnyire, de volt 1-2 lecsúszott fehér ember család is).

PointeDuLac (törölt) 2010.04.14. 12:30:05

aki azt gondolja,h ez rasszista,attól megkérdem:nem ti vagytok inkább a rasszisták?a tetűírtóról rögtön a cigány jut eszetekbe?és ha az a kislány csak sokat játszott a napon akkor mi van?egyébként meg,meg kell fürdetni esténként a gyereket.a tetvest el kell távolítani az iskolai-óvodai csoportból,amíg ki nem írtják belőle és kész.

Pocócicó 2010.04.14. 12:30:06

@Sün‼: Még nincs meg az 500 komment, fele is ippeg. Szilynek van restanciája, be kell hoznia.

Georgigi 2010.04.14. 12:30:48

@reunalla:
Hol? Hollandia?
Ott csak virágot termelhetnek? Engedéllyel?
Igaz?

Georgigi 2010.04.14. 12:33:57

@Erwan Knudsen:
És a tejjel mi a helyzet? :)

Georgigi 2010.04.14. 12:36:55

@PointeDuLac: "el kell távolítani az iskolai-óvodai csoportból,amíg ki nem írtják belőle és kész."
Akkor az a baj, hogy megint jön, hogy
"mééé mert cigány?"

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2010.04.14. 12:40:51

Én úgy tudom, hogy nem lehet hazaküldeni a tetves gyereket az iskolából, mert sérülnek a személyiségi jogai.

(A bölcsiben is úgy pelenkázzák a nagyokat, hogy nem fektetik őket hanyatt, hanem állnak. Hasonló okokból. Személyiségi jogok.)

Georgigi 2010.04.14. 12:43:28

@Kiddy (♥szendvicskard♥):
Az én gyerekeim személyiségi jogai, pedig azért sérűljenek, mert nem küldik haza?

Senkifia 2010.04.14. 12:50:03

@Kiddy (♥szendvicskard♥): az a probléma manapság,hogy mindenki qrvára tisztában van a saját vélt,vagy valós jogaival. A más jogaival,illetve a saját kötelezettségeivel meg egyáltalán nincsenek tisztába. és nincs annyi minimális jóérzés a hülyéjébe,hogy a tetves, rühes, stb gyereket ne küldje közösségbe. Nekem most épp parainfluenzás a kutyám(tudom, kész röhej :)) és kihagyom háromszor legalább a kutyasulit. Pedig a kutyámnak a takonyfolyáson kívül semmi baja. Csak nem gondolom,hogy szép dolog mások kutyáját végigfertőzni. Szülők a gyerekekkel miért nem így állnak hozzá ?

Georgigi 2010.04.14. 12:52:48

@Senkifia:
Mert, ha nem jár isibe a gyerek, nem kap segélyt?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.14. 12:58:06

Az első kép alján megfigyelhető, hogy ez bizony túinvan cucc. Nem csak spray, hanem _fésű_ is van benne.

Senkifia 2010.04.14. 12:58:24

@Georgigi: igen, kb ez az alapötlet. mint ahogy a többi gyereket verbálisan meg fizikálisan terrorizáló 19. gyereket nem lehet kirúgni az iskolából mert "körzetis", fegyelmezési lehetőségei a pedagógusoknak olyan korlátozottak,hogy ihaj. Ami van, azt a gyerek leszarja. És neki jogai vannak. Pl joga van a másik 18 gyerek normális szocializációhoz, normális tanuláshoz stb való jogát semmibe venni, és minimálisra csökkenteni. Konkrét eset, fiam osztálya. És mindez azért,mert a gyereknek gondjai vannak, pszichiátewrhez jár, gyógyszert szed. de "hálistennek", és a liberális tanügynek, sikeresen bezárt az összes olyan iskola, ahova elmehetne,hozzá hasonlók közé. Ja és nem értelmi fogyatékos, hanem értelmes, intelligens gyerek.
Szóval neki jogai vannak. A másik 18nak meg.... gratulálok ezúton is az elmúlt 8 év tanügyi politikájához is. Rakás szutyok, aki csinálta....

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2010.04.14. 13:05:12

Senkifia, Georgigi, egyetértek veletek, csak pont ez a szomorú, hogy aki mindezt kitalálta, az nem.

Senkifia 2010.04.14. 13:13:50

@Georgigi: nem, még ez se. véletlenül hófehér a gyerek. tényleg, semmi rászista háttere nincs a dolognak. Anyukáék elvesztődtek a liberális nevelésben valahol, és a gyerekkel meg teljesen elszaladt a ló. az iskola meg látszólag tehetetlen.

plony 2010.04.14. 13:16:46

Szerintem az lenne a korrekt (nem politikailag, hanem valóságosan), ha a képen mindegyik gyerek sötétbőrű lenne.
Az jellemezné a mai magyar valóságot legpontosabban.

Eszméletlen ez a politikai korrektség nevű marhaság. A csúcs az IKEA katalógusban mutogatott családok: egy fehér és egy filippinó párnak hogy lehet mongoloid és negroid gyereke?
Agyatlanok.

Senkifia 2010.04.14. 13:18:31

@Kiddy (♥szendvicskard♥): amúgy meg pár éve volt egy enyhébb botrány,hogy a tanár nem szólhat a szülőnek,ha rájön,hogy a gyerek drogozik,merthogy sérülnek a gyerek személyiségi jogai. Utána persze a hozadékos károkért a szülőt teszi felelőssé, ha belőve törzúzverekszik a gyerek,mondjuk. Hát tudod mit? annak,aki ezeket kitalálta, annyit kívánnék, hogy egy nagyobb igavonó análisan illesse,mikor a legszebb napjait élné az illető. Szutyok suttyó rendszer az ilyen. És aki kitalálta, az hatványozottan.

CSÉ 2010.04.14. 13:19:25

Úgy hallottam, a tetű sokkal jobban érzi magát a a tiszta egyenes, hosszú hajban, mint a koszos vagy a göndör hajban. Nagyanyám pedig azt állítja, hogy semmi nem jobb a tetű ellen, mint a petróleum.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.14. 13:20:12

@CSÉ: Mert nem voltak még ilyen csodaszerek.

Senkifia 2010.04.14. 13:20:24

@plony: Hát úgy,hogy a pár két buzi pasiból áll, és örökbefogadtak két gyereket,mert szabad nekik... na,mit szólsz hozzá :? :))

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.14. 13:21:44

@plony: Mint a tévéreklámban, ahol zsiráfnak és pingvinnek elefánt a gyereke.

brainy_peter 2010.04.14. 13:24:54

Biztos velem van a baj, de magáról a képről eszembe nem jutott volna a politika. A "radikális" szóról már igen, de ennyi erővel az "igen"-ről is eszünkbe juthatna az mszp.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.04.14. 13:27:35

Ez mekkora kolosszalis faszsag, uram atyam. Iszonyat izzadsagszagu ez a raszzizmussal erolkodes. Kb annyira eletszeru mint a tejeskaveba belemegyarazni.

carlo74 2010.04.14. 13:30:21

ti melyik meccset nézitek?
egyértelműen az a célzása..

bár nem a rasszizmus miatt, de igen: a cigány gyerek nem véletlenül van ott azon a dobozon.

brainy_peter 2010.04.14. 13:32:55

@carlo74: Vigyázz, mer' elvisz az ombucmanó.^^

brainy_peter 2010.04.14. 13:34:24

"a cigány gyerek nem véletlenül van ott azon a dobozon"
Hanem???

Wonder Deer Hunter 2010.04.14. 14:05:06

Szerintem nincs ebben semmi... Viszont lehet csinálni belőle... Pontosan így ahogy felvetetted ezt a kérdést:

"A barna és a fehérbőrű kisgyerek összedugja a fejét és valaki tetves lesz, amire radikális megoldás kínálkozik a doboz felirata szerint. Jaj, jaj……… J"

Kedves Norbi... a szerrel nincs baj, veled viszont van.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.14. 14:11:39

egyébként honnan tudjuk hogy cigány csaj van a dobozon? lehet bármilyen délkelet-ázsiai nép gyermeke, esetleg latin-amerikai ördögfióka is. mellesleg az ilyen "irtó" cuccok dobozán kétféle kép szokott megjelenni: az egyiken maga a kiirtandó kártevő van (tetű, kullancs, hangya, légy, stb), a másikon pedig a felhasználási terülte tiszta állapota, ami csak akkor érhető el, ha használjuk a dobozban levő kotyvalékot. tehát a képen látható leányka nem biztos, hogy cigány, és valószínűleg tetűmente, tiszta haja van. legalábbis a képen nem látszik, hogy bármilyen lények kolóniát alapítottak volna a fején.
ez is jellemző a mi hős népünkre, hogyha egy poszt címében benne van a "cigány" vagy "tetű" szó, esetleg mindkettő, akkor rohamosan növekszik a kommentelőt száma. látom mindenki jól megmondta a tutit.
bezzeg ha a tecsóban vették volna ezt a paranit dobozt, akkor most azon csámcsogna a poszt toló, hogy üres volt benne a fiola. homar.blog.hu/2010/04/14/kiloptak_a_parfumot_a_tescoban

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.14. 14:14:39

@Anyád barátja: mindjárt kimegyek a konyhába megsütni a harcsaszeleteimet. minden bizonnyal rasszista vagyok, aki nem tiszteli a harcsák jogait. nem elég, hogy elfürdöm a vizüket a balatonból, még van pofám megenni őket. tegnap pedig kirekesztően viselkedtem pár tehénnel és disznóval, miután szalonnás túróscsuszát ettem. de tavaly a sztrájkoló bkv-sok is rohadt fajgyűlölőek voltak, hát nem PulykaPénz kellett nekik?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.04.14. 14:16:05

Van két cigányfúróm otthon, szeretem a cigánypecsenyét és a cigánymeggyet remélem az politikailag korrekt vagyok.

Amúgy ma itthon az a cigány aki annak vallja magát. Az, hogy úgy néz ki vagy Orsós-Kolompár-Rézműves stb. a vezetékneve az nem jelent azonosulást. Népszámlálásban is így vették fel őket.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.14. 14:18:50

bocsi homártásak, a gépelés mostanában nem megy túl jól. nem értem, hova a Rákba tűnik némelyik betű a kommentjeimből.
@Fedor: egy sorozatban gyártott termék csomagolására az arculattervezők nem szoktak olyan képet keresni, amit csak úgy találnak. vagy maguknak csinálják a képeket, vagy megveszik őket olyan fotóstól, akinek van dögivel cukigyerekes képe.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.14. 14:20:40

Vajon miért van olyan érzésem, hogy nem a mai lesz a legdicsőbb nap a Homár történetében?

AlulírottFentemlített 2010.04.14. 14:24:00

Elég gyenge összeesküvés elmélet ez.

És ki ölte meg Kennedyt?

Egyébként meg mindenkinek alanyi joga, hogy hülye legyen, csak sajnos egyre többen élnek is vele.

Pocócicó 2010.04.14. 14:25:56

@Sün‼: Előterjeszteném Szilyt az e heti Sün-díjra. Már úgysem aktuális a Húsvéti sünet a blogodon :P

juhaszvik 2010.04.14. 14:33:53

@Sün‼: mikor lesz új poszt? :(
és mennyire szomorúak a fűszoknyás lányok?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.14. 14:41:19

@AlulírottFentemlített:
Ott a pont!

@Pocócicó:
Sündíjat?
Inkább Aranykártyát érdemel.

@juhaszvik:
A fűszoknyás lányok nem szomorúak.
De ha így megy tovább, nem lesz munkájuk.

Anyád barátja 2010.04.14. 14:52:21

@Don Bandi: Harcsapaprikás túrós csuszával!!A gasztrocsúcs!!:)

AlulírottFentemlített 2010.04.14. 15:01:47

@Don Bandi:
Nagyon szuper az táncosbalhé a neved mellett :-))

juhaszvik 2010.04.14. 15:06:26

@Sün‼: én szívesen befogadom a munka nélkül maradt, szegény fűszoknyás lányokat. természetesen önzetlenül, mindenféle ellenszolgáltatás megkövetelése nélkül.
mivel tudom, hogy anélkül is hálásak. :)

juhaszvik 2010.04.14. 15:11:47

egyébként nem tudom, hogy volt-e már, de a svédeknél ez úgy megy, hogy a tetűfertőzéssel gyanúsított ember fejét a fűszoknyás lányok a két combjuk közé szorítják, és és addig el nem engedik, míg tetűmentessé nem teszik az illetőt.
kérésre még azután sem.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.14. 15:14:25

@juhaszvik:
Ebben az esetben csak egy betelefonálásra van szükséged, és máris mennek hozzád.

juhaszvik 2010.04.14. 15:22:05

ebben a témában találtam egy videót, mindenképpen érdemes a reklámcég kreativitását megemlíteni a főszereplő kiválasztásával kapcsolatban.
www.youtube.com/watch?v=htcdqPhwLIk

a tetűirtó szer márkája: english
:)

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2010.04.14. 15:54:04

Vihar a biliben a poszt es a feltetelezes, hogy a doboz maga rasszista lenne.
A doboz nem az, ellentetben a a hozzaszolok nagy tobbsegevel.

Ja, a tetu sem az, mert az en magyar kislanyom tiszta, selymes hajaba is belemaszott, meg a torok kisgyerekebe, meg az arabeba, sot, a belgaeba is az ovodaban, ahova jar.

A Homar-nak meg gratulalok, hogy nem kepes egy normalis fogyasztovedelmis posztot kitenni reggel ota es teret ad ennek a froccsogesnek.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.14. 16:01:02

@afromagyar: Igen, akármit tehettek vona rá. Két cigánt, két magyart, egyet se, mindenbe bele lehet k0tni.

2010.04.14. 16:02:06

@afromagyar: svédek hajába nem megy. Az aldiba se.

2010.04.14. 16:03:51

Gyertek át ide:
fuckyeahgyakorikerdesek.tumblr.com/page/1

Én három napja már ezeken röhögök. perpill 390 oldal van, de állandóan jönnek újak.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.14. 16:04:34

@juhaszvik: A fűszoknyás lányok már nagyon gáz. Találj ki valami újat! Röhögni akarok.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.04.14. 16:05:20

@Kulics:
Úgy hallottam, hogy az Aldiban most ingyen adják a tetűt a tetűirtóhoz.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.14. 16:25:45

@Sün‼: Jaj istenem! Na, tegyünk egy próbát, mondjad!

beachball 2010.04.14. 17:11:09

Ez a termék nem magyar, valószínű, hogy abban az országban, ahol gyártják, ez nem is lehetne téma.Csak mi látjuk bele mindenbe.Vannak olyan országok, ahol nem böffennek fel, ha sötétbarna hajú kreol kislányok vannak a termék csomagolásán.Ráadásként ez a kislány göndör hajú, ami nem jellemző az említett, vagy inkább felfedezni vélt népcsoport tagjainál.Ők többnyire egyenes hajúak.

anr96 2010.04.14. 18:37:02

Mennyi idióta... már mindenhol ellenséget látnak, ha nincs akkor gyártanak...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.04.14. 19:06:49

@Don Bandi: "egy sorozatban gyártott termék csomagolására az arculattervezők nem szoktak olyan képet keresni, amit csak úgy találnak"

Nem azt írtam, hogy csak úgy találták, hanem, hogy fotóadatbázisban keresték, aztán gondolom kizárólagos jogokkal megvették.

XCat 2010.04.14. 20:15:53

@Kiddy (♥szendvicskard♥): ecetszagú gyerek közelébe semmi nem megy, nem csak a tetű:))

XCat 2010.04.14. 20:18:48

@Kulics: Szerintem ez úgy kamu ahogy van, és a szerkesztők írgatják.

XCat 2010.04.14. 20:21:20

@Sün‼: Nem elég provokatív. Próbálkozz a fűszoknyás melegekkel.

A Tyne folyó déli partja 2010.04.14. 20:28:10

@zoldborso: a teafa sampon állítólag tökéletesen kiirtja őket. és annak még az illata is jó.
amúgy, amikor mozgássérült otthonban dolgoztam, ott is előfordult tetű (darab cigány nem volt, egy darab néger).
és kinél? egy olyna nőnél, aki nem igazán érintkezett senkivel, ebédelni meg vacsorázni jött csak ki a szobájából, nem járt sehova, totál magának való volt. Honnan kerültek rá a dögök, rejtély.

A Tyne folyó déli partja 2010.04.14. 20:35:04

@Don Bandi: gondolom, abból gondolják, mert Magyarországon az az általános felfogás, h. akinek esetleg sötétebb a bőre, az tuti, h. cigány. hogy az lehet török/indiai/félvér/spanyol, akármilyen, akik sötétebbek, kit érdekel..odáig nem jutnak el.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.14. 20:37:04

@Fedor: oké.
@Animacs: ebben egyetértünk.
@AlulírottFentemlített: gorssman úrra gondolsz, vagy lajosra?
@Anyád barátja: veled még inkább egyetértek :)

A Tyne folyó déli partja 2010.04.14. 20:40:42

mondjuk, a göndör haj ellenére még lehetne akár cigány is, nekem is az van, pedig sváb a vérem...
viszont a vonásai szerintem inkább félvér, vagy világosabb négerre emlékeztetnek, nem igazán cigányra.

Ákos81 2010.04.14. 20:43:39

Azért jól látszik mekkora Rasszista a post írója :D nem szeretem a cigányokat, de az az abszurd faszság amit leír, nekem eszembe se jutott volna a post képről :D

Lassan magába kéne szállnia asziszem :D

Megdobbent 2010.04.14. 20:58:16

Nademost Svedorszagban mar hetvege van? Mert akkor lassan beerjuk oket. Ilyen jo sokaig fenntartani egy ilyen gyenge eresztest komoly lazasagrol tanuskodik.

Ezesetben szeretnek kerelmezni egy valami linux-mac-windows vitakelto anyagot, azzal jol elleszunk sokaig, de johet ilyen telefonos is, had mondja mar el mindenki, hogy neki milyen van es mennyivel jobb, mitn a masike :)

Koszonom szepen, joestet kivanok!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.14. 21:17:41

@Animacs: Hm, ezek emlegetésénél kezdődik a rásszizmus.
Nekem is elegem van a cigányokból, de ha egy kulturált, sötétebb bőrű egyénne találkozok, eszembe sem jut, hogy cigó-e.
Na persze ha egy ordítozó, köpködő 10 fős naccsalád halad el mellettem, akkor simán.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.14. 21:29:38

@Animacs: biztosan nem félvér feka a csaj. a szeme nem olyan. meg a szája sem.
@FoxtrotUniformCharlieKilo: undorító diszkrimináció, kirekesztés és rasszizmus, amit itt egyesek a sünökről mondanak!
@ColT: ordítozó, köpködő 10 fős naccsalád lehetne akár kolumbiai is. habár az ilyesmi ritkán fordul elő mogyorórszágon.
@Sün‼: @atpijkamo: fiúk és lányok helyett jöhetne az "egyéb" kategória. ez itt kérem a 21.század.

Megdobbent 2010.04.14. 21:34:08

Latom porog meg a tema, ezzel tuzelve a tovabbi provokativ posztokat :)

A Tyne folyó déli partja 2010.04.14. 22:31:39

@Don Bandi: amikor én utoljára jöttem ide visszafele, a repülőn egy tejfehér angol fiatalakból álló csoport ordítozott végig (meg már a beszállásnál is).
a mellettem ülő cigányasszony és a fia meg csendben újságot olvasott, aztán utóbbi beszélgetésbe eredt velem (úgy kezdve, h. "hadd kérdezzem meg".

félvér: szerintem belefér, ismerek egy kislányt, magyar anyukával, jamaikai apukával, a vonásai neki se tipikus negroidok, talán csak az orra kicsit. meg a haja, pont ilyen, mint az itteni kislánynak. Attól függ, mit örökölt.

A Tyne folyó déli partja 2010.04.14. 22:39:14

@CSÉ: azt én is hallottam, h. tiszta hajban jól érzi magát, viszont akit említettem, h. volt neki, pont göndör haja volt...
és mosta rendesen, illetve, mi, az ápolók,neki.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.04.14. 22:44:45

A szavazás eredménye: Norbi, te egy fax vagy. De úgy is mondhatnám, hogy pénix :-P

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.14. 23:22:18

@Don Bandi: Jaj ne! Én tolerálom a másságot, csak ne tegyék kötelezővé!

ramirez7788 2010.04.15. 01:07:12

Úgy látom a kommentek alapján, hogy bár a reklám nem rasszista, igény azért lenne rá.
Egyébként nyilvánvaló, hogy nem szánták rasszistának a cuccot, de az aktuálpolitikai áthallások miatt ez akkor is vicces. Ezért pedig simán megérdemel egy posztot.

zooDoo 2010.04.15. 09:43:05

Mert hol van ott, hogy ez Roma? Lehet ez Indiai, stb. De sok a büdös paraszt ember...

deputy sheriff 2010.04.15. 09:54:58

@hagyma: Az az igazsag, hogy hipokrata az orszag kemenyen. Marmint USA. A lakossag 79%-a feher, a 13% fekete, 4% azsiai, a tobbi meg az istentudja mi.
De azert ha bekapcsolod a tv-t, ha egy reklamban egy kerti party-t mutatnak, akkor tuti a 4 csavobol, aki a kolbaszt forgatja a grillen, abbol egy feka lesz, egy huzottszemu, meg ketto feher.

XCat 2010.04.15. 10:20:46

@deputy sheriff: Na ilyen itt sosem lesz. Mármint 79% fehér lakosság. :D
Örüljünk annak a negyvennek, ami még talán megvan.

Mouth Hero 2010.04.15. 12:53:47

T I L T A K O Z O M a mosóporgyártók aljas, kirekesztő, rasszista szemlélete ellen. Nap mint nap azt sugallják, hogy minél fehérebb, annál jobb. Fehérítő hatás, stb.

Követelem, hogy legyen barnító mosószer is, de emellett az állam támogassa a szoláriumozást és az önbarnító krémek vásárlását, legalább egy kedvezményes ÁFA kulccsal.

edike23 2010.04.15. 13:01:08

Uno momento!
Emberek! Ez a kép egy szöszke kisfiúról, meg egy szép, göndör kreol börő kislány. Egyébként szerintem abszolút nem úgy néz ki mint egy roma, vagy cigány! Bocsi de már nem tudom hogy illik szólítani őket.
Szerintem mindenki egyet ért azzal, hogy mostanság igenis sokkal több minden megilleti őket, mint minket nem romákat. Valaki egyet ért ezzel valaki nem. Konkrétan én sem értek egyet, de csak azért mert akár mi történik, sajnos mindig mi maradunk alul, mert mi szemét magyarok mindig mindenkit csak bántunk. Hülye rasszista magyarok igaz?
Valjuk be így gondolkodnak rólunk. De vajon tényleg így van?
Szerintem nem. Nekem is van olyan ismerősöm aki roma, tisztességesen dolgozik, tanult és még szeretne is. 3-an vannak tesók, mindegyik tanult. A szülők is dolgoztak, sőt az apukának siekeres vállalkozása is volt amíg szegény agyvérzést nem kapott, és szerencsétlen le nem bénult.
Viszont az ellenkezőjéről is be tudok számolni, semmit nem tanult, nem dolgozik, mégis mercivel jár. Na én az ilyenekre haragszom azt hiszem joggal!!
Szóval mindenki döntse el de szerintem ez a kép nem a rasszizmusról szól!

edike23 2010.04.15. 14:31:38

A helyesírási hibákért meg bocs, de asszem érthető mi az amit én el szerettem volna mondani

Alikam 2010.04.15. 15:06:23

Szerintem már inkább néger ez a gyerek...
De majd máskor egyenlőséget teszünk és a dobozon négy kölök lesz, nigró, riszszemű, cigány és fehér.

És ezek közül a fehér gyereket nem fogja senki sem megvédeni:)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.04.15. 20:14:47

Szerintem a négerek is megsértődhetnek, ha erre a képre valaki azt mondja, hogy cigánygyerök van rajta...

hopp-hopp 2010.04.15. 23:33:38

gyerekek - az újpesti postán egy középkorú hölgy állt előttem - rendesen öltözött - csak a feje zsezsegett a rengeteg fejtetűtől ....
ennyit erről.

ki fekete? és ki a tetves???

cédulán értesítettem, mivel irthatja ki - és tartottam a 3 lépés távolságot.
de ő csak nézett mi a baj ... - és senki sem figyelt fel erre -

nahh ennyit erről.

berzebub 2010.04.18. 06:51:41

Ki ez a paranoid barom?

lwcolors 2010.04.19. 10:16:14

Falusi általános iskolába jártam. És a falunak minden évben nagy ünnepe a búcsú. Ilyenkor mindenféle népek (körhintások, árusok stb.) lepték el egy hétre a falut, jellemzően a legnagyobb magyar kisebbség tagjai. Természetesen a gyerekeik azon a héten a mi iskolánkba jártak.
Hogy mi köze ennek a fejtetűhöz?
Az hogy szinte minden évben össznépi (gyerek, tanár együtt) tetűmentesítés volt az iskolában a búcsú utáni héten.
süti beállítások módosítása