Az alanti levelet annak illusztrálására posztolom be, hogy milyen mély hatással van a fogyasztók pszichéjére a politikai dobverés, például az állandósult kampánycigányozás. Norbinak a drogériában látott, teljesen köznapi élőslödőirtó csomagolásáról is AZ jutott eszébe. Én tuti biztos vagyok benne, hogy a gyártó nem a "tetves cigányok" visszataszító üzenetére rezonáló vásárlóréteget akarta megnyerni magának. Ugyanennek a terméknek van olyan verziója, amelyiknek a címkéjén négy, fejét összedugó gyerek van, közülük egy barnább bőrű. Amúgy fotószempontból is logikusabb két kontrasztos szereplő, mint két egyforma. Vagy én lennék naiv, és a barkácsáruházakban az erre fogékonyaknak orr alakú kilincset is árulnak? Alant a levél, és egy szavazógép, meg képek.
Ezt a képet napokban készítettem egy drogériában. Így a választások után néhány nappal kinek-kinek a fantáziájára bízom, hogy milyen választási plakát és nyilatkozatháború alakulhatott volna ki, ha ezt egy-két párt észreveszi. A barna és a fehérbőrű kisgyerek összedugja a fejét és valaki tetves lesz, amire radikális megoldás kínálkozik a doboz felirata szerint. Jaj, jaj……… J
Üdv:
Norbi
Az utolsó 100 komment: