Tékozló Homár

Nincs semmi veszve! Londonban is szívatnak a kábelcégek

2010.04.15. 00:38 | szily | 65 komment

Pszichoterápiás jelleggel időről időre leközlünk külföldi, főleg nyugat-európai kuncsaftszopatásokról szóló történeteket. Ismerkedjenek meg a legmagyarosabb brit telekommunikációs céggel, melynek szereplői nem hajlandók szerelni, ha nem találnak parkolóhelyet. Az remek hozzáállás, hiszen elősegíti a belvárosokból a tanyákra irányuló migrációt, élhetőbb városközpontokat hozva létre hosszú távon. Rövid távon viszont Liliant megütötte a guta.



London. 2010. Aprilis.

Osszekoltoztunk. Sportrajongo leven a parom az elozo lakasaban elofizetett a sky Tv-re. Valami ismerose altal az elso evben kedvezmenyesen 30 fontos havidijjal. Epp lejaroban van a szerzodes, ami utan a havidij majdnem £50-ra fog emelkedni (ez, akarhogy nezem, nem olcso, s ezert  jo szolgaltatast var el az ember). A tobbi szolgaltatohoz kepest igazabol a sky Tv elonye csak a sok exkluziv sport (na jo, ertsd: foci, tenisz es golf). En beertem volna egyszerubb szolgaltatokkal is, de...

am legyen. A Sky Tv-nek bejelentettuk, hogy elkoltozunk (illetve hogy O elkoltozot), tehat jojjenek ki az uj cimre atkotni (vagy amit ilyenkor kell) a TV-t. Azt mondjak jo, de telefon vonalunk sincs nagyon, es ha a Sky csomaggal jaro netet tovabbra is akarjuk (es net azert jo ha van otthon) kell telefonvonal. Oke, szoltunk a BT-nek (egyik nagy szolgaltato itt) aki azt mondta £100 fontert beszereli, semmi gond.

Remek. Elsonek a Sky Tv jelentkezett, hogy jon bekotni a kabelt.

 9.30. Telefonalnak a paromnak hogy 20 perc mulva ott lesznek a lakasunknal. En a melobol 20 perc alatt otthon vagyok.

9.53, hazaerek. Tv-s ember sehol. Parom atkuldte a szamat, hivom a csavot: nem veszi fel, igy hagyok uzenetet, hogy itthon vagyok, csongessen, valami.

Semmi. Gondoltam dugoba kerult.  9.59, megprobalom ujra, kicsong de a TV-s nem veszi fel.

Parom hiv 10.10-kor hogy a kozpontbol szoltak neki, hogy a TV-s ember nem talalt parkolo helyet, igy nem vart es le is lepett!!!

Na ezt kapod ennyi penzert....

Van szerzodes, ami alapjan ok kifizettetik veled a havidijat, nem szamit, hogy mar reg elkoltoztel  es  2 hete csak arra varsz hogy kijojjenek az uj helyre (ergo ket hetig fizetheted a semmit). Amikor kijonnek is csak akkor kotik be a kabelt, ha van parkolohely (jelen esetben leleptek, es ki tudja mikor jonnek ujra, es addig is fizetheted a semmit) . A vicc az, hogy volt parkolohely, visszafele menet a munkaba lattam. (labjegyzetben pedig feltennem a koltoi kerdest Az Oxford Circus / Piccadily Circus-nel lako emberek egyikenek sincs akkor Sky Tv-je? Mert ott aztan biztos hogy parkolo helyet nem lehet talalni)

Kivancsisagbol hivtam meg egyszer a Tv-s embert, egyszer ki is csongott es o azzal a lendulettel ki is nyomta a hivasom. "Kedves"...

Parom hivta a kozpontot, de miutan tobb mint 10 percet vart egy helpdeskesre, s meg mindig nem kapcsoltak senkit, feladta.

En meg mar nem akarok tobbe sky Tv-t.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soibegin_ 2010.04.15. 00:42:14

Akkor én sem kötök velük szerződést... :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.15. 00:42:21

SZVSZ a 30 font havidíj sem olcsó. Még ha kedvezményes is.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.04.15. 00:50:28

A cím valami olyasmit akar kifejezni, hogy ne aggódjunk, máshol, mások tehenei is döglenek?

Látványpékség 2010.04.15. 01:37:04

Az itt nálunk úgy megy, hogy a fűszoknyás sünök kijönnek bekötni a tévét.

eml 2010.04.15. 01:49:51

Belvárosból jelentjük:

Szobafestő-mázoló kisiparos az árajánlatra az anyag, munkadíj, stb rovatok után felírta egy 5 napos melónál: Parkolás 12800 Ft.

De nem nem festett ki, mert nincs ingyen hely.

Az itthoni UPC-nek parktelje is van.

Leelőztük Londont. YEAAAAAAAAAH!!!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.15. 02:00:21

"Parom hiv 10.10-kor hogy a kozpontbol szoltak neki, hogy a TV-s ember nem talalt parkolo helyet, igy nem vart es le is lepett!!!"
Azért ez bájos, itthon így senki nem menne sehova :D

"Kivancsisagbol hivtam meg egyszer a Tv-s embert, egyszer ki is csongott es o azzal a lendulettel ki is nyomta a hivasom. "Kedves"..."
A fizut megkapja így is, akkor meg minek törje magát :D

"Parom hivta a kozpontot, de miutan tobb mint 10 percet vart egy helpdeskesre, s meg mindig nem kapcsoltak senkit, feladta.

En meg mar nem akarok tobbe sky Tv-t. "

Biztos, hogy elmentetek itthonról? Tiszta mintha Mo.-n lennétek :D

Fánkevő Fáncsi 2010.04.15. 02:08:15

Szily, odaát mennyire sűrűek az ilyen disznóságok? Van-e belőle botrány ? Van-e valamilyen fórum ahová fordulhatnak szegények, monduk Prodigal Lobster, vagy valami?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.15. 02:16:41

az en parom is szereti a sportot, bar a parom azt a tancversenyt ahol hires ember tancol tancossal, az en parom csak azt nezi, de a parom apartmanja elott van parkolo, igy atkotottek
100 dollar internettel, nem occso

Megdobbent 2010.04.15. 02:25:37

nekem meg nincs parom :( Nincs ikertestverem, van holgy, akivel elek, de parom egy darab sem. Igaz nagyivben leszarom az angol skytv mittomenmijet is. Sot azt is tudom, hogy london kb. annyira vonzo, mint a bodzaszedok itthon, ugyhogy tenylegesen tamogatom a darwini kivandorlast, de ne gyertek mar haza allandoan a baszott nagy arccal az ottani nyomorgas utan, mert annyira szanalmas...

brlv24 2010.04.15. 04:04:06

Hehe, en nem szopattam magam,
fogtam leszereltem az antennat es felszereltem az uj helyen,
nem volt tul nehez, mert a kornyeken mindegyik antenna ugyan arra nezett:)

Egyebkent jo a Sky szolgaltatas, de ott is emberek dolgoznak.
A szerzodes lejartakor jo felhivni oket, hogy nem kell es lemondanad, akkor egybol kapsz ingyen SkyMovies-t vagy alacsonyabb dijat:D

brlv24 2010.04.15. 04:04:54

Hehe, en nem szopattam magam,
fogtam leszereltem az antennat es felszereltem az uj helyen,
nem volt tul nehez, mert a kornyeken mindegyik antenna ugyan arra nezett:)

Egyebkent jo a Sky szolgaltatas, de ott is emberek dolgoznak.
A szerzodes lejartakor jo felhivni oket, hogy nem kell es lemondanad, akkor egybol kapsz ingyen SkyMovies-t vagy alacsonyabb dijat:D

brlv24 2010.04.15. 04:06:07

Hehe, en nem szopattam magam,
fogtam leszereltem az antennat es felszereltem az uj helyen,
nem volt tul nehez, mert a kornyeken mindegyik antenna ugyan arra nezett:)

Egyebkent jo a Sky szolgaltatas, de ott is emberek dolgoznak.
A szerzodes lejartakor jo felhivni oket, hogy nem kell es lemondanad, akkor egybol kapsz ingyen SkyMovies-t vagy alacsonyabb dijat:D

Harlequin 2010.04.15. 06:42:50

Vietnamban is nehéz volt...

brooaf 2010.04.15. 07:08:41

Szóra ugyanez volt velem Kazahsztánban, Talgar-ban, :))))

Mylady 2010.04.15. 07:27:53

ezért kár volt kimenni...

juhaszvik 2010.04.15. 07:46:44

gondolom mindenki látja, hogy a probléma az, hogy ez még mindig nem Svédország.
Sőt sokáig utálták a svédek az angolokat, mivel a brit ipari kén-dioxidból Svédországban lett savas eső, aminek következménye lett többek között a Stockholmi Konferencia (1972).

de valaki (csak egy macskafejre emlékszem) felhívta rá a figyelmem, hogy ne svédezzek és fűszoknyázzak, mivel azt már unja, ezért megígérem, hogy nem lesznek többé svédek és fűszoknyás lányok.

juhaszvik 2010.04.15. 07:47:58

szóval a svédeknél ez úgy történt volna, hogy az ügyfél szerződésének lejárta előtt felhívják a fűszoknyás lányok (vagy fűszoknyás helpdeskesek) és rákérdeznek, hogy szeretné-e a skysonn-tv szerződését meghosszabbítani havi 3 euróért. a fűszoknyás szerelőlányok már a hívás alatt is az ajtó előtt tartózkodnak, és amennyiben az ügyfél rábólint, akkor már szerelnek is ügyesen. kérésre mást is megcsinálnak ügyesen.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.15. 07:51:30

hurrá! ha a szomszéd lova is döglődik, akkor az enyémért sem kár...
ez komoly?!
Bissau-Guineában Carlos Domingos Gomes Junior kormányfőt puccsal nyomták le április elején... hajrá! kövessük a jópéldát!

ezt a hülyeséget! :P

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2010.04.15. 07:53:32

Na most mi lesz az abszurdisztánozó hozzászólásokkal?

Dr.Traktor 2010.04.15. 08:05:52

állandóan ilyesmik történtek velem is kambodzsában, algériában, tibériában, jemenben és még ezer máshol. ja.
ebből is látszik, hogy milyen sokan vagyunk magyarok.
mert ha valaki lusta, bunkó, ostoba, beképzelt, vagy szimplán nem tökéletesen végzi amunkáját akkor az mind TIPIKUSCH madzsar, igen.

...

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2010.04.15. 08:25:26

Lájtosak vagytok. 10 perc után feladni a helpdesket? Egyszer nem ért ki a szerelő és már lázongtok? 2 heti csúszásért már lázongani?
Látom régen elköltöztetek Magyarisztánból :D

RobinGood 2010.04.15. 08:35:43

A szerelő véletlenül nem magyar volt? :-) Amúgy az 50 font a full Sky csomagért ebszolúte nem drága.

Whoo 2010.04.15. 08:45:08

Engem a Virgin (internet, tv, telefon) szivatott kicsit itt koltozeskor. 6 hetet vartam a bekotesre, mert nem volt meg meg a lakasban a "doboz" amire rakotnek. Mondjuk ok akkor kezdtek csak el szamlazni, amikor megtortent a bekotes.
Utana viszont vicces volt, mivel regebben direkt debittel szedtek le minden honapban a penzt a szamlamrol, es az uj cimhez uj accountot csinaltak, amire nem adtam engedelyt a beszedesre (jobbanmondva nem tudtam, hogy ujra engedelyeznem kell). Kijott 2 honap utan egy szamla (elotte is jottek a szamlak rendesen, de azt hittem, hogy csak a beszedes utani szamla), amin 10 font kesedelmi potlek volt felszamolva. Felhivtam oket felhaborodva, hogy ez megis hogy :) Igazabol az en hibam volt, de a vegen az ugyfelszolgalatos kert elnezest, megcsinalta a beszedesi megbizast, es megigerte, hogy a kovetkezo szamlabol levonjak a 10 font birsagot :) szoval vegulis jo fejek voltak.
Szoval itt is lehet szivni frankon, de tobbnyire valahogy a vegen jo szajizzel zarja le az ember a sztorikat.

Most epp a HSBC bankkal szivok egy honapja, na arra kivancsi leszek hogy ott lesz-e jo szajiz a vegen...

thats all folks...

páva vagyok hagyjatok repülni 2010.04.15. 08:47:33

nekünk is volt szerencsénk a skyhoz, bár mi nem költöztünk... szerencsére. :)nekem is úgy rémlik, nem voltak drágák. A helpdeskek meg úgy általában voltak katasztrofálisak Angliában. A 10 perc smafu. Bár sztem UPC-nél sem ritka a várakoztatás.

elwood 2010.04.15. 09:14:37

ezért tart itt ez az ország

elwood 2010.04.15. 09:21:13

mocsokmultik csak szivatják az embert,

ki kell menni South Central Market-re, a második uborkás mellett van egy őstermelő lavóros. én mindig tőle veszem a műholdantennát.

zooDoo 2010.04.15. 09:44:23

Ez most minek van itt? Sírja el a baját az angol hommárnak. Sajnálja az ilyet Gyurcsány.

nikkelpuding 2010.04.15. 09:47:36

Nálunk a UPC ilyen gennyláda. Próbáld meg felhivni.

T mint T 2010.04.15. 09:50:05

Belgium es Irorszag sem sokkal jobb. Engem a belga IKEA szopatott halalra. Mikor butorozatlan lakast vettem ki, hogy a macsik ne tegyek tonkre a tulaj butorat, elmentem az Ikeaba alapveto berendezesi targyakat venni (ugymint agy, kanape, asztal, szekek, iroasztal, stb.) Kb 1000 eurot hagytam ott es lefoglaltam egy szallitasi datumot, ami megegyezett a bekoltozesem datumaval. Papirom volt rola, elore kifizettem a teteleket es a szallitast is. Kivettem a szabit arra a napra es a helyi rendorsegi irodaban tovabbi 138 euroert (itt ez az eloiras koltozeskor) lefoglaltam a lakas elott a kamionnak megfelelo parkolot. Szoval, ranezesre minden tuti volt. Reggel 10-kor meg nem voltam ideges. Aztan delutan 2-kor mar elegge, mivel gondoltam, meg ossze is kell szerelnem a cuccost, hogy peldaul legyen min aludnom az ejjel. Ott is hivom a helpdesket, majd laza 20. probalkozasra valaki felveszi a kagylot, keresi az ugyfelszamot, majd kozli, hogy: ja, attettuk a szallitast 2 nappal kesobbre, bocsi. Mondom, es ezt az idopontot kivel egyeztettek, merthogy nem leszek itthon? Mire ok: hat kuldtek ertesitest. Nem tudom kinek kuldtek, de az azota sem jott meg.
Mondom nekik, most azonnal ide nekem a butorokat, mert nincs min aludnom es mar ki is fizettem a szallitassal egyutt.
Hat azt nem lehet, mert nincs szabad tehergepkocsijuk, de azt megtehetem, hogy en elmegyek erte es szemelyesen hazaviszem (aznap egyedulallo no, mert a ferjem elutazott - nagyon eletszeru egyebkent is). Mivel nem volt mas valasztasom, haverok segitsegevel megoldottam. De meg egy bocsanat se jott toluk... Azt nem hiszem, hogy egy ilyet a magyar Ikea megengedett volna maganak - de lehet, hogy tevedek. Irtam az Ikea kozpontba (a belga es a sved kozpontba is) panaszlevelet, de nulla valasz.

Teman kivul: azert az olyan megdobbento, hogy vannak a beirok kozott olyanok, akiken erzodik, hogy irigyek es rossz szajizzel tekintenek azokra a "szemetekre" akik kulfoldon elnek par evet. Lehet masnak is szerencset probalni. Nem tilos. Nekik uzennem, hogy 1-2 ev kulfoldon senkinek sem art: kinyilik a vilag, nyelvet tanulsz, szemleletet is tanulsz, kicsit atalakul a vilagrol alkotott keped es erosodik a tulelo osztonod (csalad, baratok es egyebek nelkul boldogulni). Es nem mellesleg, kis szerencsevel anyagilag is kikerulsz a beka segge alol.
Ez nem feltetlenul jelenti, hogy nagy arccal kell hazamenni es le kell nezni masokat. De elvbol megvetni a probalkozokat - az sem elismeresre melto.

hogyvanez? 2010.04.15. 09:51:03

infrastruktúra hiányában csak kisebb csomagot tudnak nekem szolgáltatni, de hetente zaklatnak hogy váltsak nagyobbra. Ha jó a kedvem fel is veszem a telefont elmagyarázni nekik hogy váltanék én..
Havi számlához hozzácsapva az előző havi - ami már fizetve van - plusz £10 késedelmi bünti, ez is megvolt.
Marketing outsource: 2 héten át naponta háromszor zaklatnak kihagyhatatlan ajánlatokkal olyan agresszívan, hogy totál átverés szaga van. Bár nem az és tényleg jó lenne az ajánlat ha szükségem lenne 20millió tv-csatornára meg telefonra meg thaiföldi örömlányokra, de nincs. Mindenki tagad. Pipa.

Nekem a Virgin szolgáltatja a szellemi frissességet :))

deputy sheriff 2010.04.15. 09:51:04

6 db kibaszott "parom" ebben a rovid posztban. Megorulok. Megyek is, atteleportalok egy masik posztra.

Lógós 2010.04.15. 09:55:02

...Kivancsisagbol hivtam meg egyszer a Tv-s embert, egyszer ki is csongott es o azzal a lendulettel ki is nyomta a hivasom. "Kedves"...

Biztosan bevándorló volt a szerelő :-)
Dühös sünit a seggébe!

T mint T 2010.04.15. 10:11:05

Egy kis tortenet Irorszagbol is :-) vagy inkabb :-(
Ferjem elt kint egy darabig es szeretett volna netet, hogy MSN-en meg Skype-on tudjuk tartani a kapcsolatot, leginkabb.
Mikor jelentkezett, hogy alberletebe szeretne netet, akkor neki is kizarolag a telefonszolgaltatassal egybekotott verziot lehetett valasztani. Igy lett a net 40 euros havidijabol majd 70 euros havidij egy olyan telefon miatt, amit gyakorlatilag 2x nem emelt fel egy evben. Akkor is csak azert hogy bejelentse, ha a net nem mukodik, vagy le akarja mondani.
Mikor ilyen esetben a helpdesket hivta, akkor altalaban (ugy fel ora utan) egy erezhetoen nem helyben szuletett illeto vette fel - hol indiaira, hol lengyelre saccoltunk. Mondtam, neha probalkozzon magyarul is :-). Az akcentjuk ugyanis neha teljesen erthetetlen volt :-)

Ezek a helpdeskek "allitolag" a mi eletunket konnyitik meg. De miota leteznek, csak panasz van rajuk. Gyakorlatilag nincs lehetoseged szemelyes ugyintezesre, es csak egy artatlan, sokszor tehetetlen, nulla penzert dolgozo emberrel tudsz porolni.
Itt a belgak is nagyon panaszkodnak, utaljak ezt a rendszert.

hogyvanez? 2010.04.15. 10:16:57

Posta: szerencsére csomagom még nem veszett el, de simán otthagyják a küszöbön az ajánlott küldeményt. Mióta kiírtam az ajtóra hogy szíveskedjenek a szomszédnak lepasszolni - az öreglány úgyis mindig otthon van - azóta már hiába vagyok itthon, nem is próbálják beadni. Not at home. Unavailalbe. Slattyoghatok a postára átvenni.

DHL: délután jön meg a reggelre ígért és fizetett szállítmány. Nem baj, nagy az öröm, kézben a cucc. A szmájli viszont hamar lelohad amikor elfogadja a nagyon modern-átvételi-hightec-kütyüjére a szmájlit, aláírásként.

A munkamorál mindenütt ugyanolyan. Épp amilyen kedvünk van, ugyeugye? Én ezért megyek virággal ügyintézni, ha épp olyan kedvem van :))

hogyvanez? 2010.04.15. 10:37:06

Virág: hatása a nőknél leírhatatlan, de azért megpróbálom.
A banki ügyintéző kisasszonnyal jól elnevetgélünk azon a szigorú rendelkezésen, hogy ez akár az állásába is kerülhet ha kiderül, hogy megmutatta nekem a barátnőm számlaegyenlegét. Milyen jó hogy nem behajtó / konkurens cég / akármi vagyok, hihihihahaha, bár a csajommal még nem látott együtt.

noway 2010.04.15. 10:51:47

A magyar szolgáltatók és a SkyTV (nem ismerem anúgy) között viszont ezek szerint van egy lényeges különbség...
Annak idején nekem is volt "kötési problémám" egy szolgáltatóval. Miután 1 hétig szarakodtak (hiába hívtam őket...mondjuk legalább felvették), elcsattogtam az üf.irodába és finoman közöltem, hogy ha eddig nem jött a szerelő, akkor most már ne is tegye, mert megb*szom a seggét, hogy varrás mentén reped hátközépig.
Furcsa módon másnap reggel hívtak, hogy aktuális-e még a bekötés, mert akkor 20 perc múlva ott a kolléga.

Surprise 2010.04.15. 10:53:40

hi all:)
abszolut egyetertek az elottem szolokhoz,sot a cikket is elhiszem,mi is kb 2 honapot vartunk mire nagy nehezen a tag kijott es kb 10 perc alatt behuzta a netet...nekunk volt dobozunk tel vonallal szoval meg azt se kellett beszerelnie neki,komolyan mondom 10 perc se volt a mutatvany,es lass csodat net,tv minden mukodott:)]
ezert kellett varnom 2 honapot??persze az hagyjan h 1 fontos percdijjal kell hivnod a bt es ahogy mondjatok vagy fel sem veszik,vagy kapcsolgatnak ide,es a telszamlad is az egekbe szokik:)jo biznisz mi??:)viszont azota minden mukszik,minden perfect:)

T mint T vel abszolut egyetertek...miert kell egybol ellensegeskedni irigykedni,masokat fikazni azert mert kicsit tobbre masra jobbra vagyik mint ami otthon adatik meg nekunk....???mindenkinek all a zaszlo ki lehet menni,napi 8-10-12 orat lenyomni,bizonyitani,dolgozni,nyelni nagyokat ha ugy van,(mint kulfoldi szemely sokkal jobban kell bizonyitanod mint egy angolnak,te itt mindig csak egy idegen leszel)!!!!ja megtanulni egy nyelvet,intezni a szallasod,fizetni a szamlakat,enni inni ruhazkodni,utazni,banki ugyeket intezni ha van kocsid azt intezni es mind ezt egy idegen nyelven stb....sokan azt hiszik h itt kibaszottul kolbaszbol van a kerites..hat kozolnem veluk,itt sem abbol van kokemenyen le kell tenned valamit az asztalra,maskulonben van ezer masik a helyedre!!!ennyi....es erre valaki irigy???az edes anyukajat Megdobbento nek es a tobbi irigy maradi fasznak...!!!!!!igazatok van,gyepesedjetek be otthon,soha ne menjetek sehova kulfodre,ne legyen semmitek a szaros retkes gatyatokon kivul....vegulis az karos,!!!!ne tanuljhatok soha semmit,se egy nyelvet,csak lopni csalni hazudni masokat embertarsaitokat,barataitokat lehuzni atbaszni,kisemmizni,anyut is megcsinalni 5000 ft ert,vegulis ez jo ugye??ezt tanulhatjatok otthon a korrupt Gy Feritol es zsidocigany barataitol!!!! ....errol szol otthon a tortenet....csak hogy lassatok egy shakespeare veszett el bennem a kovetkezoko mondattal koszonnek el az irigy bunko kommenteloktol:shut your blood,u son of bitch!!!!:)
koszi,udv mindenkinek hatarainkon kivul is es otthon is:):)
peace:)

szumátrai szikár szatír 2010.04.15. 11:13:26

Nyomjad sharing-ben az ingyen van és jön minden! Csak megfelelő box kell hozzá...

Kotit 2010.04.15. 14:18:42

@Surprise: Ezeket a problémákat zömmel egyszer kell megoldani, az elején. Te meg azon már réges-rég túl lehetsz, a magyartudásodból kiindulva...

hatesz 2010.04.15. 14:24:09

mi ez a sztori bármilyen/bármelyik Fibernetes ügyéntézéshez képest...
Sajna rendelkezem ilyen élményekkel...

Decemberben bementem az EGYETLEN ügyfélszolgálati irodájukba (2-3 ügyintézö, kígyózó sorok).
Vártam 2 órát, és mondtam, meg akarok maguktól szabadulni, mondják meg mennyi a jelenleg fennélló tartozásom, befizetem. Ja és írják le hogy végeztünk és adios. Megtörtént (ugyahogy).
Majd mult héten a postaládámból egy Fibernetes csekk esett ki (40e Ft) meg egy bahajtó cégtöl ugyanez.
Na ujból be az ügyfélszolgálathoz (Budafok), pár óra várakozás megint, majd mikor sorrakerültem és elmondtam a panaszomat, az ügyintézö reakciója a következö volt:
-A francba mér mindig én kapom az ilyen szar ügyeket!
Lestem nagy szemekkel, már majdnem bocsánatot kértem, hogy megszülettem...
Azt mondta, hogy ö most nem tud mit csinálni, mert ezt decemberben a kolléganö elbaszta. Hopphopp ki ült a háttérben, az a bizonyos kolléganö (megismertem meg az ügyintézöm is a kézírását). Oda is hivattam, aki éppen jól hallhatóan anyuval telefonált (és le nem tette volna). Na fél óráig ott ültem amig a kedves ügyintézö mindenkinek a szemem láttára nem küldött e-amilt mindenkinek akinek lehetett, hogy sztornó a 40e Ft, és hagyjanak békén, decemberben kifizettem mindent és nem kérek belölük többet. Amugy az ügyintézö aki decemberben az egészet elcseszte nem jött volna ám oda segiteni, folyamatosan mobilozott.
Az én ügyintézöm mondjuk megtett minden töle telhetöt, (a kezdeti kirohanását megbocsájtva) meg is köszöntem neki. Most várok mit küldenek még... De hogy ez a Fibernet-Dunaweb cég egy nagy sz@r, az tuti. Az anyjukba.

Azóta UPC digitális csomagom van, rendeltem hozzá netet is, eddig 2szer kellett hivnom a központi számukat (asszem 1280), és eddig nem kellett sokat várnom és a segítség (technikai) is megfelelö volt. A végén EÜ lettem. A havidijat meg automatikusan havonta levonják, mivel fix díj legalább nem kell a postán sorba állnom, vonják csak...
De vajon mikor lesz már végre olyan lehetöségünk, amikor megmondhatjuk, hogy :
-jó napot kívánok, en ezt a 15 csatornát szeretném nézni, mibe kerülne ez? És ha már fizetek a csatornákért, akkor miért kell 15 percenként 5-8 perc reklámot néznem pl. a Discovery-n? Régebben az egyik kedvenc csatornám volt, de most már a reklámok miatt oda sem kapcsolok...
Hu jól kipanaszkodtam magam:)

Amugy meg a poszthoz:
Olvashatatlan ékezetek nélkül, ha már egy magyar oldalra írsz, légyszi kapcs át magyar billentyüzetkiosztásra és írj úgy. (Én most spec német billentyüzetröl írok)
A "párom"-tól meg én is hányok.

phyllo 2010.04.15. 15:00:51

A "párom" kifejezésre egy gondolat:
a párom jelentheti:-meleg
- leszbikus
-szerető
-alkalmi ismerős /qrva/
- feleség
- férj
nem kivánt rész dörlendő!

napalm 2010.04.15. 15:02:22

micsodaaaaa?
100 fontért kötnek vezetékes telefont?
azonnal gyere haza, idehaza ingyen teszik mindezt :DDDD

napalm 2010.04.15. 15:04:56

mi a baj a "párom"-al?

hawkeye 2010.04.15. 16:22:26

Sky?

Rupert Murdoch cég.

Ez mindent elmond.

mmonitor 2010.04.15. 18:10:12

Harminc fontért sírsz bazmeg közben meg az oxford circus környékén laksz... elmész te a picsába.

A Tyne folyó déli partja 2010.04.15. 19:17:50

@Zabalint: nem, olyasmit akar kifejezni, h. nem kell azt hinni, h. a "bezzeg nyugaton" mindig minden tökéletes, kizárólag Magyarországon történhetnek rossz dolgok. ne tudd meg, mennyi sztorim van ennek az elméletnek a cáfolására.

A Tyne folyó déli partja 2010.04.15. 19:23:42

@Whoo: na, virginnel nekünk nem volt ilyen jó dolgunk. ők először elszúrták az átkötést, aztán upgradeltek kérés nélkül, h. fizessünk többet. amit nem küldött a tesóm (az ő nevén volt( vissza. jött a folyamatos felszólítás, h. nem fizetünk,fizessünk. mondtuk nem, mert nem kértük a szolgáltatást. erre jött egy udvarias automata levél, h. sajnálják, h. gondunk van, 5 nap múlva megoldják. nem történt semmi, kaptunk újabb felszólítást, h. fizessünk, mintha mi sem történt volna. újabb panaszlevél nekik. erre jön az újabb automatikus levél tőlük, h. sajnálják, stb. kb. 20 levelet küldtünk, h. ez így nem jó, mindre jött automatikus válasz, h. 5 nap múlva kész lesz. kb. egy év során...azóta többedik helyen lakunk, itt nem ők vannak, és levél se jött több, biztos nem találnak.

A Tyne folyó déli partja 2010.04.15. 19:26:38

@T mint T: plusz még arra is rájönnek, h. bizony máshol is előfordul, h. szarnak az emberre a szolgáltatók...
de látod, amint ideír valaki panaszt arról, h. máshol is vannak ám gondok, jönnek a hőzöngők, h. ezt miért ide írja. azért, h. okuljon belőle a sok naiv, aki azt hiszi, h. gond csakis kizárólag Magyarországon lehet.

A Tyne folyó déli partja 2010.04.15. 19:30:42

@Color: ja, a 10 font késedelmi díjról jut eszembe. szintén egy átköltözésnél valamit túlszámláztak, ezért leállítottuk a direct debitet. ja, tudom már, hogy azt mondta a honlap, h.ingyenes az átvitel. Erre felszámláztak 15 font átviteli díjat. telefonba a nő azt mondta, h.hát ez nem ingyenes. de a weblapon az áll..úgyhogy visszaköveteltük, viszont emiatt (hogy ne vonjanak le többet) direct debitet leállítottuk. erre, mivel nem ment a pénz időben (mivel ők tartoztak nekünk) közölték, h. ja, elfogadják, h. ingyenes az átkötés, mert azt mondja a honlap, viszont fizessünk 10 font késedelmi díjat...aranyosak, nem?

A Tyne folyó déli partja 2010.04.15. 19:32:41

@T mint T: ugyanez, telefon kellett nekünk is a jelenlegi helyre, holott soha nem emeljük fel, álíltólag kell a nethez. tesóm szerint (én nem értek hozzá), ő tudja,h. technikailag nem kell, de a szolgáltató ragaszkodik hozzá...
na meg igen, a telefonos ügyintézés, semmit nem lehet személyesen elintézni (neten se), mindenhez telefonálj.

A Tyne folyó déli partja 2010.04.15. 19:36:55

@Color: jutnak eszembea dolgok:) mikor még a régi városomban rendeltem netet Wannadootól, ott bedobta az értesítést, h. csomag érkezett, vegyem át az X. úti postán. házszám, irányítószám semmi, kiárólag utcanév. kb. 5 km hosszú utca...ja, név sem volt az értesítésen, h. kinek is jött a küldemény, és albérletben laktam, idegenekkel. bárkinek jöhetett volna, meg bárki átvehette volna, ha már nevet elfelejtettek ráírni.
meg igen, volt olyan, h.itthon votlam egész nap, teljesen csendben, a postaládában meg értesítés, h. nem voltam itt...dehogynem. bár ez jobb, mint mikor a csak levélbedobónyílással rendelkező háznál (mert ha nem társasházban, emeletesben laksz, nem igazán divat a postaláda) csak simán otthagyják az ajtó előtt a küldeményt, ha nem fér be a nyíláson, hadd vigyék el, ázzon meg, fújja el a szél...

A Tyne folyó déli partja 2010.04.15. 19:40:12

@hatesz: speciel ha nem saját gépről ír, otthonról (mert a drágalátos szolgáltatók tojnak rá, h.bbekössék...), hanem mndjuk munkahelyiről, vagy könyvtárból, akkor bizony előfordulhat, h. nem állíthatja át a billentyűzetkiosztást...

A Tyne folyó déli partja 2010.04.15. 19:41:41

@mmonitor: mert te meg nyilván örömmel fizetsz akármennyit a semmiért, nem? és amúgy ki mondta, h. ott lakik? szerintem csak arra járt, és látta, h. tök zsúfolt, és nincs parkolóhely.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.15. 21:14:08

@napalm: a cigányok használják legtöbbször.
amúgy semmi. mindenkinek van párja...
....valahol.

hatesz 2010.04.16. 08:34:11

@mmonitor: "Harminc fontért sírsz bazmeg közben meg az oxford circus környékén laksz... elmész te a picsába."
Nálad a pont...

@Animacs: De ennek kisebb az esélye. Akkor is olvashatatlan. Vagy javítsa aki kiteszi a posztot vagy ne tegye ki. Ez egy magyar oldal. Kéretik legalább a posztban ékezeteket használni. Vagy ne posztoljon.

hatesz 2010.04.16. 08:40:08

@mmonitor: Ja látom nem is ott lakik, na ennyit arrol hogy mennyire volt olvasható a szöveg. Amúgy meg legalább egy várost bele lehetett volna írni a posztba...
Meg kissé vicces onnan ide sírni... "Tessék, el lehet menni" mintára:
Tessék, vissza lehet jönni...

cybergreg · http://www.cybergreg.hu 2010.04.16. 16:51:46

Londonban ugyanaz a szar van, mint Mo-n, csak még rosszabb, mert a hagyományokhoz való ragaszkodás miatt a szar dolgokon egyszerűen eszükbe sem jut változtatni.

Témába vág: beköltöztünk egy stúdiólakásba, van BT socket, készüléket bedugva vonalat is ad, csak éppen inaktív.
Ügyfélszolgálat nyilvántartása szerint ebben a konkrét lakásban nincs vonal, így 100 fontért kell beköttetni. Poén, nem?

A Tyne folyó déli partja 2010.04.16. 19:23:48

@hatesz: miért, nekem asszem másfél évig nem volt itthoni netem, külföldön. (jut eszembe, munkahelyi se, mert nem olyan munahely volt. tehát kizárólag könyvtár, ahol nagyon nem lehetett átállítani a dolgokat. és nem mindenki tudja a kombinációkat. a létezésüket sem, mármint.)

A Tyne folyó déli partja 2010.04.16. 19:32:56

@cybergreg: bizny, a csapok is azért külön hideg és külön melegvizesek, mert ugye a hagyomány...és nem is értik, h. miért morgok miatta...@hatesz: még valami. az első mondatban meg totál nincs igazad, h. mmonitornak igaza lenne. ha én rendelek egy szolgáltatást, és fizetek érte, akkor az jöjjön is meg, akármennyibe is kerül, és akárhol is lakom. 30 font nem számít kevésnek, azonkívül, miből gondoljátok, h. a) ott lakik és mint ilyen, biztos milliomos b) hogy jó keresete van, és jó házban lakik, stb. az is lehet, h. azösszeköltözést úgy kell érteni, h. a srác szobájába, még 7 másik ember mellé...
nem tudjuk mit dolgozik, mennyit, (elég gyakoriak errefele a részmunkaidős állások), mennyi a fizetése...

A Tyne folyó déli partja 2010.04.16. 19:34:46

@hatesz: a sírás meg arra akar utalni, mint azt már ezerszer elmondtam, h. a nagyon okos kommentelők megtudhassák, h. bizony a juj de szuper bezzeg nyugaton is vannak problémák. ha valaki kimegy külföldre,akkor már tilos a gondokat észrevenni, el kell ájulnia mindentől, mert minden csak jobb lehet?

biobiom 2010.04.17. 02:26:42

Valoban van kulonbseg a ket orszag kozott, es ugyan a kiszolgalasban az angolok jobbak, valoban nagyobb esellyel lesz jo szajize az embernek, de az internettel kapcsolatos lehetosegekben meg el vannak maradva. Az egyik legnagyobb hiany a minimum savszel hianya. Nekem volt szerencsem a virginhez (10Mbit-es) es minden nap ugy 17-22-ig, de volt hogy tovabb is, a savszel lecsokkent, de nem kicsit. Volt hogy gyakorlatilag merhetetlen volt a forgalom. Komolyabb weboldal megnyitasa pl eselytelen volt, de sajnos neha a mostani adsl is kb a felere esik vissza minden kulonosebb ok nelkul, de ez legalabb nem eszreveheto, nem szembetuno.

Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell) 2010.04.19. 14:23:08

:) en elegedett sky felhasznalo vagyok es a csomagban ingyen telefonalhatok minden vonalas szamra angliaban es magyarorszagon (meg nemetorszagba, meg franciaorszagba, meg spanyolorszagba)es ehhez kaptam ingyenes internet alapcsomagot is, ami mondjuk hasznalahatatlan...ezert "halado csomagom van"

Kicsi Kis Szar 2010.04.22. 13:01:47

Az a problema hogy ebbol megint csak a nyavajgas reszet latom!Erdekes en ha telefonalok itt vannak 2oran belul,es semmi problema nincs.Raadasul semmijen nagyobb csomagot nem soznak ram!So lehet hogy talan veled van a problema!Mert kijottel londonba es az otthoni szar helyzethez hasonlitasz mindent!ha nem tetszik MENJEL HAZA!!!!jah ui:nekem 100 csatornam van sport;termeszet;fozo meg hassonlo csatornak es fizetek 30fontot!!!so mielott rendelsz valamit nezz korul hogy honnan!!!!!!! Croydon
süti beállítások módosítása