Tékozló Homár

Jól megtévesztette, majd meg is büntette ügyfelét az Aegon

2010.05.04. 00:09 | szily | 103 komment

Zsolt a mai nap Torkos Borza, szegény olvasónk, úgy tűnik, alaposan megjárta az Aegon biztosítóval. Zsolt azt állítja, hogy több értesítést és számlát nem kapott meg a biztosítójától, amit akkor nem vett észre, később pedig az önmagában jelentéktelen tartozás miatt súlyos ezreket kellett kifizetnie. A biztosító mindezt megfejelte azzal, hogy bár "titokban" rég felbontotta a szerződést, újabb negyedéves csekket készül kiküldeni neki, amikor kiderült az egész. Ha olvasónk azt simán befizeti, hónapokig nem derült volna ki, hogy igazából nincsen biztosítása, így ha időközben mondjuk kisebb balesetet okoz, az Aegon jó eséllyel nem állta volna a kárt. A sztori hosszú, de szerintem megéri végigolvasni.


A történet nagyon kellemes…..

Vásároltam egy autót 2009.12.14-én és azonnal a kereskedésben meg is kötöttem kgfb-ét egy biztosítónál…nevezzük Egonnak (csak, hogy nem mondják hogy a nevén neveztem).

Januárban jött is a csekk amit azonnal befizettem, azaz 2010.01.01-2010.03.31-ig volt befizetett biztosításom.

A következő negyedévre nem jött csekk…gondoltam sok dolga van ennek a derék biztosítónak így hát személyesen bementem az ügyfélszolgálatra, hogy kp. befizessem nehogy gond legyen.

Az ügyintéző hölgy (valójában egy naplopó), kérdezte mi járatban vagyok, elmeséltem, hogy nem kaptam csekket mire ő mondotta, hogy semmi pánik majd kapom. Ragaszkodtam, hozzá, hogy ha már itt vagyok akkr kifizetem…és jól tettem.

Kiderült nincs is érvényes biztosításom mert díj nem fizetés végett megszűntették a szerződésem. Körbejártuk a témát, és kiderült, hogy 2009.12.14-és 209.12.31. közöttre nem kaptam semmit ami alapján fizethettem volna. Javasoltam, hogy legyen…akkor kifizetem a most következő negyedévvel együtt, de nem lehet….a szerződésem megszűnt és éppen ezért nem is fogadhatnak el pénzt.

Nos én semmilyen értesítést nem kaptam, (állítólag 2010.03.02. kiküldtek egy levelet, de nem kaptam meg, tértivevény nincs róla), nem telefonáltak holott két telefonszámom is megadtam, nem kaptam levelet, e-mailt…..de a következő negyedévi csekket postára adták már annak ellenére, hogy érvénytelen a szerződésem szerintük. Köz röhej amit megtehetnek.

Délelőtt 11.30 kor érkeztem és délután 15-órakor távoztam az alábbi módon.

14-órakor bezártak, közöltem én addig amíg ezt meg nem oldják nem megyek sehová J

1 órás vita és anyázás után elkezdtek telefonálgatni, írattak egy kérvényt velem, hogy haladéktalanul kérem biztosításom ismételt visszahelyezését és érvényességét…jött  a válasz, miszerint elutasítva, mert küldtek levelet….amit nem kaptam meg és nem tudják bizonyítani azt sem, hogy átvettem.

Lényeg: a biztosítás díja: 23097 Ft, ezt befizettem.

Mivel megszűnt a biztosításom kötnöm kellett egy újat de csak az Egonnál tehettem meg az alábbi módon: kp kifizetem a fennálló tartozásom (amiről nem is tudok) ez 1011ft (emiatt bontottak szerződést)+ kifizetem a 2009.12.14-2009.12.31. közti időszakot (erről nem kaptam csekket sem anno), de mivel ez elmaradás ezért nem 2010.03.31-ig volt kifizetve a biztosítás hanem csak 2010.03.08-ig volt fedezetem….nos ezt is ki kellett fizetnem a mai napig. Ezen felül 2010.03.08-tól a mai napig a MABISZ bírságot mert mivel felmondta az Egon a szerződést (bár nem tudtam róla) biztosítási fedezet nélküli autóm volt és ezért napi 400Ft-ot kellett fizetnem…..és ehhez hozzájött még az új kötelezőm, ami fura módon ugyanarra a kocsira 6000Ft-al olcsóbbra jött ki…..ugyanabban a bónus besorolásban.

Nos úgy vélem hogy:

1, jogtalanul járt el az Egon

2, nem értesített, holott sok módon elérhetett volna

3, úgy szűntette meg a biztosítást, hogy nem is tudtam róla, de ennek ellenére a következő csekket már postázta, azaz, ha személyesen nem megyek be befizetni a következő negyedévet mindezt meg sem tudom, egy esetleges káreseménynél pedig nem fizettek volna, mondván nincs is érvényes biztosításom annak ellenére, hogy a csekkeket amiket küldtek befizettem.

4, rengeteg pénzt fizettem ki oktalanul, csak mert képtelenek voltak megoldani ezt a helyzetet

5, nem volt más lehetőségem, ha autózni akarok minthogy a fentebb felsorolt feltételekkel és összegek mellet új biztosítást kellet kötnöm egy ilyen cégnél mint az Egon.

6,panaszt tettem aminek az elbírálása 30nap, és valószínű, hogy a jogosan visszajáró majd 50rongy sosem kerül vissza hozzám

7, a mai napon elvettek tőlem 3,5 órát…..ez az enyém és mindennél többet ér nekem, ezért is kéne a kárpótlás mondjuk úgy minimum egy kedves szó, egy bocsánatkérés.

8, ha nem ordítok akkor semmi nem történt volna ami a megoldás felé vezet.

9, az ügyfélszolgálatos mosolyogva közölte, hogy sosem látom vissza a pénzem……

10, mégis mi a faszom van itt, mi alapján köteleznek arra, hogy egy ilyen inkorrekt céggel kelljen nekem szerződéses viszonyban lennem és ezek után miért nem mondhatom fel a szerződést arra hivatkozva, hogy a szolgáltatásuk egyértelműen arról szól, hogy lehúzzanak.

11, 12, 13…..500…..1000: aki teheti kerülje el messziről az Egont

 
Köszönettel:
Zsolt

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.05.04. 00:16:13

"aki teheti kerülje el messziről az Egont"

elkerülöm

jöhet a következő poszt

Dreaman 2010.05.04. 00:22:30

Nem egy ismerősöm bosszankodott már miattuk, lehet tényleg jobb kerülni őket..

Megdobbent 2010.05.04. 00:30:08

Kerulom en is, csak tudnam mi a fasz van az otp-s eletbiztimmel, amit csak kotni lehetett a lehuzos penztarosnal, de ugyintezni mar mittomenhol... A neve is mas mar. Szal a biztositok bekaphatjak :>

A legviccesebbek a karfelmero kis seggfejek, imadom oket szivatni, annyira fincsi, amikor bejon a nagy arcaval, es kimegy ilyen inci-fincin :>

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2010.05.04. 01:07:09

biciklizz! a saját kocsi luxus, egyre inkább az lesz.

C. Guss (törölt) 2010.05.04. 01:22:33

Banknak is egy kalap szar, de biztosítónak is ugyanannyit ér...

eml 2010.05.04. 01:48:37

"2009.12.14-és 209.12.31. közöttre nem kaptam semmit ami alapján fizethettem volna."
- Mi van a papiron, amit a kereskedésben aláírtál? Mi szerepel rajta az első díj esedékességéről? Mivel jogilag te teszel ajánlatot a biztosítónak, ezen adatokat tudni a te felelősséged.

"kp kifizetem a fennálló tartozásom (amiről nem is tudok) ez 1011ft (emiatt bontottak szerződést)+ kifizetem a 2009.12.14-2009.12.31. közti időszakot (erről nem kaptam csekket sem anno), de mivel ez elmaradás ezért nem 2010.03.31-ig volt kifizetve a biztosítás hanem csak 2010.03.08-ig volt fedezetem….nos ezt is ki kellett fizetnem a mai napig. Ezen felül 2010.03.08-tól a mai napig a MABISZ bírságot mert mivel felmondta az
...
kötelezőm, ami fura módon ugyanarra a kocsira 6000Ft-al olcsóbbra jött ki…..ugyanabban a bónus besorolásban."
- Az eleje nem teljesen világos
- A végén akkor most 6000-el kevesebb a díjad negyedévente? Örülj neki! 3 és fél óra alatt kerestél 24 ropit.

És akkor tételesen, ahogy sorolod:

1 Csak részben jogtalanul járt el. Azt kellene megnézned, ami csekk jött az első negyedévre, azon van-e díjösszesítő/egyenleg, és ott milyen göngyőlített egyenleg szerepel.
Annyiból jogosan jártak el, mivel nem érkezett be díj, ezért a következő előírásnál figyelembe kellett volna venni a 2009-es időszakot, és azt is bekérni.

2 Igaz, de utalnék a hozzászólásom elejére is. Ajánlott olvasmány még az alábbi hozzászólás:
homar.blog.hu/2010/04/29/csiga_101225/fullcommentlist/1#c9642379

3 A biztosítónak 15 napja van a kötvényesítésre. A felek záradékban kiköthetnek különböző opciókat, többek között az automatikus megszűnését a szerződésnek, amennyiban az első díj nem érkezik meg. - Papír a szalonban! Visszatér.

4 Ezt a pénzt, illetve ezt az időszakot már nem szedhetik be újra.

5 A kötelező gépjármű felelősségbiztosításról szóló kormányrendelet miatt, az írja ezt elő.

6 A majd 50 rugód képezi a felelősségbiztosításod éves díjának egy részét, valószínű az első hat hónapra.

7 Bocsánatkérés sajnos az Aegonra nem jellemző. Tudod: Állami....

8 Nehéz az Aegonosokkal, mert a kgfb-t sokak szerint csak muszájból művelik, így nem is értenek hozzá az alkalmazottak, legalábbis nagy részük. Én váltottam egyik évben Aegonhoz, én mondtam el a kirendeltségvezetőnek, hogy kell Bonust megállapítani. Azt akkor megköszönte.

9 Az ügyfelesnek mindig mosolyognia kell.

10 www.mabisz.hu/informacio/1902004.pdf A kormányrendelet linkje

Valószínű az évvégi biztosítóváltásban elkúrták/elkeverték a kötvényedet/csekkedet, de ez nem feltétlen a biztosító, lehet legalább részben a kereskedésbeli alkusz hibája is.

Freelife 2010.05.04. 02:04:17

A biztosítók felügyeleti szerve a PSZÁF. Szerintem fillérre pontos kimutatást kell vezetniük (bankok, biztosítók), ha nem ezt teszik, perelhetőek, ill. előző szerv által bírságolhatóak.
Ajánlom a MABISZ-t mint tanácsadó testületet. Nagyon normálisak és jól "oda tudnak hatni" hasonló ügyekben. Egy levelet mindenképpen megér.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.04. 03:47:51

2009.12.14-én kötött egy szerződést, és nem tűnt fel, hogy semmilyen díjat nem fizetett decemberre. Nem hihető. Fél hónapra 1011 Ft. Nem hihető.

Mileston3 2010.05.04. 03:50:03

Azért elég érdekes hogy eszedbe nem jutott megkérdezni hogy mi lesz a december 31-ig fennálló időszakkal. Szerintem te is vagy annyira hülye mint az Aegonosok.

KGFB-t csak őstermelőtől!

Mileston3 2010.05.04. 04:04:10

Azért elég érdekes hogy eszedbe nem jutott megkérdezni hogy mi lesz a december 31-ig fennálló időszakkal. Szerintem te is vagy annyira hülye mint az Aegonosok.

KGFB-t csak őstermelőtől!

daniferi 2010.05.04. 04:36:41

Nekem most olyat csinált ez a cég, hogy levonta a negyedéves díjat elvileg, néztem, legalábbis amikor néztem az egyenlegem a netbankban, zárolva volt a számlámon. Nem is foglalkoztam vele, mondván, ez is letudva. Majd jött egy levél, hogy nem vonták le, mert nincs meghatalmazás (pedig van). Akkor megnéztem visszamenőleg a pénzforgalmat, s valóban, nem történt meg a fizetés. Legalább írtak, hogy mi van. Csak azt nem értem, ha nincs meghatalmazás, miért zárolnak, illetve ha van meghatalmazás, miért nem jó. Persze ez elsősorban a bank hibája, be is megyek majd, hogy lerendezzem velük.

Tökiböki 2010.05.04. 05:33:09

Ezt nem is értem, hogy hogyan működött. Ha a kereskedésben vásárolsz, akkor azok addig ki nem engedik a kocsit gördülni a kapun, amíg legalább egy hónap a helyszínen nincs befizetve. Tán vissza kéne menni a kereskedésbe, ha már ennyi időt rászántál, és megmutatni az első befizetést igazoló nyugtát, mert ezek szerint Ők nyúlták le ezt a pitiáner összeget.

Mylady 2010.05.04. 07:13:12

@Játékos: az aegon az alapból biztosító
nem bank
nincs is bankja, csak egy hitel zrt-je, ami kevesebb, mint egy bank

Kifordított kacagány 2010.05.04. 07:21:14

@eml: az a tény, hogy elfogadták a következő negyedéves befizetést, nem ráutaló magatartás a biztosító részéről? csak kérdezem

amúgy meg veszteséget elkönyvelni tanulópénznek és PSZÁF

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.04. 07:31:12

nem is olyan rég
ha jól emléxem még...

volt egy hasonló. 8-)

nekem egonom van autóra, műhelyre. egy hete kaptam meg a kötelezőre a csekket, 04.16-i dátumos keltezéssel, ami érvényes 04.01-től...
engem nem zavar.

.lll. 2010.05.04. 07:40:34

szerződésnél általában halasztott díjfizetés van

.lll. 2010.05.04. 07:41:35

szerződés megkötésénél,helyesebben

Tomasz_a_gozmozdony 2010.05.04. 07:49:54

Jo nagy baromsag ez a kgfb egonostul mindenestul....

Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2010.05.04. 08:25:55

Vadász, vadász, te szopni jársz ide ... :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.04. 08:30:24

Gratulálok a biztosítónak... titokban szerződést bontani, az ősi román szokás, illene értesíteni az ügyfelet.

Bár mondjuk kérdés, hogy erről a Posta vagy a biztosító tehet, de igazából mindegy, azért csak megvan a telefonszáma is az ügyfélnek, rápróbálhatna arra is a biztosító.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.04. 08:32:15

@atpijkamo: Hm, akad olyan hogy szolgáltatók basznak csekket küldeni, aztán következő hónapban kettő jön...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.04. 08:59:21

A ki oly anokat ír, hogy "Köz röhej", az megis érdemli...

movhu 2010.05.04. 09:12:42

Már bocsánat, de itt a biztosító nem ludas, hanem a kormányrendelet ilyen h*lyeségeket ír elő, és ha a biztosító ezt nem alkalmatzza, akkor fenékbebilletni a PSZÁF. Sajnos ez van, érdemes odafigyelni, hogy gyanús legyen, hogy amikor valamiért fizetni kell, akkor mi nem fizettünk.

Egyszer egy balesetben pont ilyen miatt jártam futottam sok kört. A károkozónak ott voltak a befizetett biztosítási csakkjei, minden rendbennek tűnt. Csak a kárfelvételnél derült ki, hogy nem fizette be őket időben, így fel van mondva a biztosítása. Futhattam a köröket, és mivel megindult a kárfelvétel, már semmit nem lehetett tenni, a végén én 66-szor ügyintézhettem, ő meg kifizethette zsebből a kár a MABISZ-nak.

Zoltan895 2010.05.04. 09:46:36

Bankárképzőn "személyes pézügyi tervezés" során tanítják, hogy a biztosítók hogyan basszák át az embereket, ráadásul gyakran a "jog"-rendszer hallgatólagos támogatásával, tehát a jövendő privátbankárokat óva intették attól, hogy ügyfelüknek biztosítást ajánljon ha nem muszáj. Felfordult a gyomrom, már akkor amit a tanáraim mondtak ezekről. És ezek közül az aegon a legrosszabb, tapasztaltam én is.

eml 2010.05.04. 10:23:12

@Kifordított kacagány: Amannyiben a szerződés megkötésénél díjhalasztásban állapodtak meg, akkor nem kell bekérni az első negyedéves csekken, de az egyenlegértesítőn rajta kell lennie elmaradásként.

Nem tudjuk, hogy az első díjról milyen megállapodás született. Amikor a díjakat részletezi, ott még én is elveszítem a fonalat, pedig én számoltam ilyet rengeteget.

champy 2010.05.04. 10:24:33

@atpijkamo:
Csak azt nem értem, hogy ha nem érted mi van leírva, akkor minek okoskodsz? :)

"kp kifizetem a fennálló tartozásom (amiről nem is tudok) ez 1011ft (emiatt bontottak szerződést)"
Ez nem a decemberi díj.
Ez csak egy bünti.
Érthető?

Decemberi díj rendezés:
"+ kifizetem a 2009.12.14-2009.12.31. közti időszakot (erről nem kaptam csekket sem anno), de mivel ez elmaradás ezért nem 2010.03.31-ig volt kifizetve a biztosítás hanem csak 2010.03.08-ig volt fedezetem"

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.04. 10:41:08

@champy: ""kp kifizetem a fennálló tartozásom (amiről nem is tudok) ez 1011ft (emiatt bontottak szerződést)"
Ez nem a decemberi díj.
Ez csak egy bünti.
Érthető?"

Nem. Azért bontották fel a szerződést, mert nem fizettél büntit. Miért kell büntit fizetned???

"Decemberi díj rendezés:
"+ kifizetem a 2009.12.14-2009.12.31. közti időszakot (erről nem kaptam csekket sem anno), de mivel ez elmaradás ezért nem 2010.03.31-ig volt kifizetve a biztosítás hanem csak 2010.03.08-ig volt fedezetem""

2009.12.31-2009.12.14=16
2010.03.31-2010.03.08=22

Nem jönnek ki a dátumok.

BBG76 2010.05.04. 11:10:05

Nem tudom, miért, de ma egész nap perelhetnékem van.
De az is jólesik, hogy más perel.

Kifordított kacagány 2010.05.04. 11:25:07

@eml: elég zavarosan ír, nem nehéz elveszíteni a fonalat.

ha az előző évi töredék hónapra van díjtartozása, az nem érintheti az aktuális évi biztosítását, mert minden évben új biztosítási időszak veszi kezdetét, új díjszabással, bónuszbesorolással, minden frászfenével. a biztosító minden évben küld is elvileg tájékoztatót, az új szerződéses összegről és besorolásról.
ugye az alapállás az, hogy az ügyfél tesz ajánlatot a biztosítónak és ha a biztosító elfogadja, akkor jön létre jogviszony. ebből a megfontolásból, ha az új biztosítási évben a biztosító elfogadja a befizetett biztosítási összeget, az azt jelenti, hogy az ajánlatot is elfogadta, tehát jogviszony jön létre közte és az ügyfél közt. függetlenül attól, hogy az előző évben díjnemfizetés miatt megszűnt-e a szerződés, vagy sem.
ha pedig valami elbaszott jogi fondormány útján mégis folyamatos jogviszonynak tekintendő a két biztosítási év, akkor az ügyfél legfeljebb fizetési hátralékba kerül és a befizetett összeg nem a negyedév végéig(plusz egy hónap) lesz elegendő. erről meg lehet tájékoztatni ezerféle módon, de nem úgy, hogy sunyiban felmondjuk a szerződést merő kibaszásból.
szerintem.
persze lehet, hogy tévedek, de akkor nagyon nem bennem van a hiba.

Harlequin 2010.05.04. 11:43:36

A szerződéskötés pillanatában be kellett volna fizetni az aktuális díjat, ha tört negyedév, azt is.
Sajna a user kapja a sünt.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.04. 11:56:27

@Harlequin: Nem is engedik el befizetés nélkül. Nem értem.

eml 2010.05.04. 12:13:01

@Kifordított kacagány:
"a az előző évi töredék ... összegről és besorolásról."
A KGFB határozatlan idejű biztosítás, melynek eddig az évfordulója minden év január 1 volt (ez most megváltozott a szerződéskötés napjára), ilyenkor mondhatja fel az ügyfél simán, következmények nélkül. Tehát nem jön létre új szerződés január 1-el.
Ugyanakkor, január 1-el új kötvényt kell kibocsájtani, mely tartalmazza a bonusbesorolást, a fizetendő éves díjat, és egyúttal a díjfizetés igazolására is szolgál (hivatalosan a kötvényt kellene ugyanis hurcolni).

"ugye az alapállás az, ... megszűnt-e a szerződés, vagy sem."
Mivel nincsen év elején új ajánlattételi kötelezettség (határozatlan szerződés), ezért a január 1-től való díjbekérés jogos volt, még akkor is, ha az előző év decemberi még nem érkezett be.
Itt lép be a képbe az, amit nem tudunk, hogy az első díj, ami a december vége időszakra volt esedékes, arra milyen megállapodás jött létre.

Hogy mások számára is érthető legyen:
Régen Alianznál (akkor még Hungária) szerződéskötésnél el kellett venni az ügyféltől kp-ben minimum 30 napi díjat, erről nyugtát adni, vagy inkasszós megbízást aláiratni vele.
A kp-t az üzletkötő bevitte a pénztárba, befizette, majd a nyugta x-edik példányát hozzátette az ajánlathoz, és leadta.
Ezután megszűntek a házipénztárak (más biztosítóknál is), és jött az első díjas csekk. Maradt a felállás, de a pénzt az üzletkötőnek kellett postán szerződésenként feladni sárga csekken (biztosító adta a csekket), és a csekkek feladószelvényét a nyugtatömbbe tűzni, a csekk sorszámát pedig az ajánlatra utólag, az aláírások alá felvezetni.
Aztán jött a megvilágosodás a cégvezetés részéről, és az első díjas csekket átadtuk az ügyfélnek, ellátva előzetes kötvényszámmal, és megszűnt a pénzkezelés.
(Muszáj volt megszüntetni, volt olyan üzletkötő, aki NEGYED MILLIÓ forint készpénzzel villamosozott (98-ban!).

A Hungáriánál az üzletkötők tudtak előzetesen kötvényszámot adni, míg a Providenciánál maga a nyomtatvány volt szigorú sorszámozású, amihez ugyanúgy csekket adtak.

Mint látszik, a biztosítók különböző módokon, de igyekeznek a készpénzforgalmat elkerülni, és ezért az első díjakra általában mindig valamilyen díjhalasztó megállapodás jön létre.

És ezt a megállapodást nem részletezi a posztoló.

---

Mivel az első negyedévéből a fennálló összeget átterhelték a december végére -induljunk ki ebből-, ezért az első negyedéve hátralékos volt, így kijön a március 8. Azért nem egyeznek a napok, mert más lehetett a tarifális díj 2009-ben és 2010-ben.
Ez esetben viszont ő március 8-ig rendelkezett fedezettel, tehát április 8-án lehetett volna díjnemfizetéssel törölni.

Kezdem egyébként érteni! Mivel az Aegon nem arról híres, hogy időben küldi a csekket, ha a posztoló 8. után ment be, akkor jogosan törölték, ha viszont 8. előtt, akkor viszont nem lehetett volna törölni a szerződését, mert a 30 napos kötelező respiro időn belül, amennyiben az ügyfél megfizeti a hátralékos díjat, úgy kötelező szerződését reaktiválni.

Persze még mindig nem tudjuk, hogy miért nem kapott pl első díjas csekket!

Így viszont a majdnem 50000 Ft-ot nem értem.

Ha 23000 Ft a díja, akkor 1000 Ft fél hónapra csak úgy jön ki, hogy 23000 Ft az éves díja.

Ha 23000 Ft az éves díj, akkor a jogerős törlés esetén Március 8 - Április X között napi 400 Ft MABISZ-díj az 12000 Ft, a fennmaradó díj a második negyedév végéig, amennyiben 6000 Ft-al olcsóbb lett az újratarifálás után, akkor 17000 Ft-os éves díj esetén kb 4000 Ft. Ez csak 16000 Ft, ehhez hozzáteszem a 6000 Ft-ot az első negyedévre, akkor még mindig nem 50000, csak 22000. És nincs büntetés, büntetni a rendőr büntetheti meg egy ellenőrzésnél, de ott is a jármű forgalmiját kell bevonni a rendőrnek.

Most tehát megértettem pár dolgot, de ugyanakkor nem értem a majdnem 50000 Ft-ot. Ez csak úgy jön ki, ha az első félévet számolom, egyhavi MABISZ-díjjal megfejelve, ez akkor kb 24000. Még mindig messze van az 50-től.

Viszont ha a posztoló Április 8 előtt volt bennt, akkor mindenképpen igaza van.

Ha 30 nap volt az első díj beérkezésére kikötve, akkor amennyiben az első negyedéves csekket január 14 előtt feladta, áll amit fenntebb leírtam.

----

OFF:

Lehet ilyenkor még szilvafa ágait ritkítani? Írtad egy másik posztban, van 15 fád.
Azért kérdezem, mert nem tudom, és mivel az általános metszési időszakban olyan sár volt, hogy bokán felül süllyedtem volna. Már vannak levelei, meg virágzás is volt.

eml 2010.05.04. 12:14:02

@Harlequin: @atpijkamo:

Létezik a díjhalasztás intézménye!
Lásd előző hosszú hsz-eimet!

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.04. 12:15:42

@Kifordított kacagány: igaz.
azonban -ahogy fentebb írtam is- több mint 2 évig nem fizeted, akkor elévülés meg egyéb nyúlfüle miatt szűnik meg a követelésük és akkor nem kell visszamenőleg kifizetni azt a rakat pénzt.
annyi az egész, hogy közben ne okozz balesetet mert a gatyádat is ráfizeted és ha mégis belekerülsz egybe, légy elég karakán.

Harlequin 2010.05.04. 12:45:07

@eml: "A díjhalasztás csak akkor érvényes, ha a biztosító írásban visszaigazolta."
biztositaskotelezo.hu/dijhalasztas

eml 2010.05.04. 12:48:02

@Harlequin: De mivel

"Vásároltam egy autót 2009.12.14-én és azonnal a kereskedésben meg is kötöttem kgfb-ét egy biztosítónál…nevezzük Egonnak (csak, hogy nem mondják hogy a nevén neveztem)."

"Januárban jött is a csekk amit azonnal befizettem, azaz 2010.01.01-2010.03.31-ig volt befizetett biztosításom."

" Körbejártuk a témát, és kiderült, hogy 2009.12.14-és 209.12.31. közöttre nem kaptam semmit ami alapján fizethettem volna."

Tehát valószínű volt díjhalasztás, csak nem tudjuk biztosan.

Harlequin 2010.05.04. 12:50:35

@eml: Milyen színű? Valószínű...
Ha van a fószernek papírja, hogy kapott díjhalasztást, akkor ok, ha nincs, akkor bukó.

Harlequin 2010.05.04. 12:52:02

@eml: Kérdés, hogy van-e valószínű papírja erről a díjhalasztásról, ha nincs akkor bukta.

kltzsolt 2010.05.04. 13:10:31

@Harlequin: Kedves Embertársam!
1, soha de soha ne hülyézd le azt aki nem bántott téged te kretén!!!!!
2, lehet én voltam az aki rosszúl fogalmazott, ez sanszos.
3, nézzük a tényeket: 2009.12.14-elhozom a kocsim a kereskedésből, kötök egy szerződést HALASZTOTT díjfizetéssel és nyugottan várom a csekket. 20010.01.xy: megjön a csekk azt be is fizetem. a csekken az alábbi dátum szerepel 2010.01.01-2010.03.31. Telefonálok mi van a maradékkal...válasz:majd küldjük.
2010.04.30. még mindíg nem jött a csekk, bemegyek fizetni, ekkor közlik nem érvényes a biztosításom, de ennek ellnére postázták az újabb csekket...ha nem megyek be akkor ezt sem tudom meg.
4, megadtam telefonszámokat, címeket, e-mail címeket és egyik elérhetőségen sem értesítettek arról, hogy gond lenne (és ha gond van akkor minek postázza az újabb csekket).
5, az össz elmaradás: kb 5000 pár száz Ft (1101+decemberi töredék).
6, amit ki kellett fizetni: 2009.12.14-2009.12.31+2010.03.08-2010.04.30+mabisz erre az időszakra+17.000 az új kötelező ez valőban kb 43.000Ft.
7, eleve többet vontak le napok számából mint ami 2009-re esedékes lett volna
8, az értesítésnek nyomának kell lennie!!!
9, én vagyok a hazúg és ostoba maikor pont azért mentem be rendezni kp a következő negyedévet mert nem küldtek csekket és elkerüljem ezt a kalamajkát?
10, vissza kell állítsa az eredeti állapotot és kp adja csak vissza a kb 43.000et + az ott eltöltött 3,5-órámat fizesse ki szépen (16.500+áfa/óra..én ennyiért dolgozom)+lehet szépen csengetni a telefonálgatást stb.
11, elnézést, hogy megsértettelek a levél elején...de nem óhajtom törölni azon sorokat.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.04. 13:13:34

Harlequin, "1, soha de soha ne hülyézd le azt aki nem bántott téged te kretén!!!!!"

Kreténezd le!

É r t e d ?

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.05.04. 13:15:31

felmondták a szerződésed tehát nem volt szerződésed, tehát nem szolgáltattak, akkor mire fizetsz!? no de mire szed pénzt a mabisz? hatóság, hogy ő bírságol vagy mifene? :)

kltzsolt 2010.05.04. 13:15:34

@kltzsolt: Ja és még valamai 2010.04.13-al megszűnt a biztosításom....erről 2010.04.29-el postára adták a levelet....előbb mint a csekket :-)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.04. 13:18:38

@kltzsolt: "16.500+áfa/óra..én ennyiért dolgozom"

Ha ügyvéd vagy, pereld be őket, ne ideirogassá'.

kltzsolt 2010.05.04. 13:21:35

@atpijkamo: nem vagyok ügyvéd.....nem azért írtam ide, mert a megoldást innen várom, csak úgy gondoltam mások számára rejthet tanulságokat

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.04. 13:23:33

@BBG76: Perelj be engem. Mondd azt, hogy a holokausztnak 60M ádozta volt. Én azt mondom, 6M. Beperelsz holokauszttagadásért, mert kisebbíteni próbálom. Van már rá külön törvényünk, úgyhogy nekem végem, mint a botnak.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.04. 13:26:41

@kltzsolt: Csak a fizetésből gondoltam, hogy ügyvéd. Sokadik nekifutásra sikerül csak valamelyest kibontanod a történetedet. Biztos nem bérelnélek fel ennyiért.

kltzsolt 2010.05.04. 13:27:24

@atpijkamo: :-)
az is egy kemény dolog.....sajnálom ami akor történt..de ennek már 60 éve, nekem mi közöm hozzá? Igen voltak rokonaim érintettek ebben....majdnem mindenkinek...de a fronton is sokan meghaltak értelm nélkül.....most már előre kéne nézni és nem ezzel foglalkozni, maradjon meg emléknek és példának arra mi az ami nem emberhez méltó.

kltzsolt 2010.05.04. 13:29:13

@atpijkamo: :-)
nr bérelj fel....jobb lesz:-)

a sokadik nekifutás...amikor írtam akkor értem haza és finoman szólva órdítani tudtam volna dühömben...ezért is írtam: lehet én nem fogalmaztam jól...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.04. 13:29:21

@kltzsolt: "most már előre kéne nézni" nem pedig az amúgy is túlterhelt bíróságoknak új feladatokat kitalálni.

Jól mondod.

kltzsolt 2010.05.04. 13:38:07

@atpijkamo: szó szerint.
pl nem kéne a mávot beperelni mert annó a máv vagonjaiban szállították az áldozatokat...megszállt országként külömben sem volt beleszólásunk.....emberi butaság és felesleges energia

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.05.04. 14:20:56

3 eve nyitottam erste nel egy ertekpapir szamlat. Mar akkor gyanakodnom kellett volna hogy valami nem oke, mikor a szamlam melle kaptam meg egy technikai szamlat. Azt mondtak ez azert kell, mert teknikailag ugy oldjak meg az ertekpapir szamlara vasarlast. A dijtetel 300Ft/kotes|eladas, semmifele szamlavezetesi dij nincs. A papirokat nem nezedettem amit kuldtek, hiszen semmifele penzmozgas nem volt. Most bontogattam ki oket, es kiderult, hogy a teknikai szamla!! 150 forint havi kezelesi koltseggel 3 ev alatt kozel otezer forint minuszt termelt, a kotveny pedig most mar majdnem eleri ertekeben azt, mint mikor betettem 3 eve.
Nah most mentem megszuntetni.
Ugyes.
Bar lett volna eszem.

Gaiwer 2010.05.04. 14:58:21

Csak adaléknak mondom, hogy 2010 óta év közben is lehet biztosítót váltani, és amúgy is semmi se kötelez az aegon mellet, aki ezt állította az hazudott.

eml 2010.05.04. 19:03:31

@kltzsolt:
Azt nézd vissza, volt-e olyan 30 nap, amikor nem rendelkeztél érvényes biztosítással. A következő díjból bele kell számolni az előző időszakra, tehát így lesz kevesebb ideig érvényes (március 8).

Azaz amit fenntebb egyik hosszúban írtam, ha 8. után voltál bennt, akkor cumi, ha előtte, akkor helyre kell állítsák.

Sok sikert, nehéz menet lesz!

Ja egyébként az első negyedév után, mikor azt a csekked hozzájuk beérkezett, kellett volna MÁR AKKOR kapnod egy különbözeti csekket.

A 3,5 órádat nem fogják kifizetni, de ezt gondolom te is tudod.

Ha nincs időd ilyesmi után rohangálni, akkor válassz ki egy biztosítási alkuszt, akiben megbízol, és bízd meg őket a szerződéseid kezelésével. Ilyenkor te adsz az alkuszcégnek egy megbízást, és teneked csak egy dolgod van, élvezni az életet. Ilyenkor ők leveleznek helyetted, és neked nem kell idegeskedni.

Az alkuszcég szolgáltatása számodra díjmentes.

eml 2010.05.04. 19:04:27

@Gaiwer: Az ún. biztosítási évfordulón lehet váltani.

eml 2010.05.04. 19:05:27

@kltzsolt:
Ja még annyit! Sikerült valamelyest jól lekövetnem a helyzetet?

vprof 2010.05.04. 22:27:54

@eml: Már nem hatályos az a kormányrendelet, törvény lett helyette:
www.complex.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0900062.TV
2009. évi LXII. tv.

eml 2010.05.04. 23:26:05

@vprof: Már nem vagyok aktív biztosítós, úgyhogy csak beírtam a gugliba, enter, belepillantottam a címére, és már linkeltem is. Köszi szépen, hogy figyeltél és kijavítottál.

A lónak is négy lába van, mégse asztal.

goodmanbeats 2010.05.05. 02:18:12

nekem a netrisk kurta el az ertesitesi cimem az egonnal (ujrakotottem decemberben, elotte nem volt baj soha), volt rajta egy utca (csak az utca neve, kozterulettipus jelzo nelkul) meg egy hazszam. egy 7 lepcsohazas tarsashazban lakom. minden jol volt megadva. 3 telefon volt, 3szor mondtak hogy kijavitottak. utana se jo helyre jott az igazolas, se a zoldkartya. bementem egy allianz bankba, ugyintezo gyermeki arccal csodalkozott: dehat a biztositas oldalon nincs rendesen kitoltve az ertesitesi cim! lehet hogy veszpremben vagy hol van a telefonos helpdeskjuk kicsit laza a munkamoral. mindenesetre 3 honap alatt megoldodott az urtechnikanak tuno problema, az utolso igazolas ma' jo helyre jott...

goodmanbeats 2010.05.05. 02:29:01

na, ezt nem ehhez a poszthoz akartam, szal allianz biztosito volt az elkoveto :>

lukit 2010.05.05. 06:14:45

Az Aegon igencsak töketlen banda. Magánnyugdíj témában náluk vagyok. Most nézegettem az értesítőiket, szerintük a munkaviszonyom kb felében semmit se utaltak utánam, be se voltam jelentve. A cégem tuti nem ludas, másnál is hasonló a probléma.
Kötelezőnél is őket tiszteltem meg, sajnos nem kellett volna: nem oda küldik a papírokat, ahova kellene; nem megy rendesen a netes fizetés (neten bankkártyával fizettem náluk, ami 1 hét alatt "nem ért oda", majd amikor reklamáltam, akkor az ügyintéző nem értette, hogy lehet neten fizetni), stb.
Meneküljetek az Aegon-tól.

lukit 2010.05.05. 06:27:18

@goodmanbeats: Az allianz is egy kedves ceg. Munkatársam ment motorral (nem mint állat), belement egy allianz-os állat STOP tábla mögül, majdnem megölte. Elismerte, kötelezőre ment volna szépen az egész, ha a cég hagyta volna. Kamu, hazug dolgokra hivatkozva húzta az időt úgy, hogy írt valami marhaságot levélbe, erre visszaírta a gyerek, hogy ez nem úgy van, amin ült 29 napot és a 30.-on megint írt egy marhaságot. Olyanok voltak pl h a biztosító kiment a helyszínre és a kereszteződésben szerintük jobbkézszabályt kellett volna alkalmazni, ezért nem fizetnek. Válasz: dehát STOP tábla van. És akkor 1 hónap várakozás. Meg hogy szerintük a szénnészakadt motorosruha 30%-a még használható, ezért az amúgyis a vicces új ár helyett csak 70%-ot adnak. Csesszék meg, akkor kellene vissza a motorosruha, merthogy náluk van. De azt nem adják, mert már kidobták. Stb
1 éves nem fizetés után meg kellett bízni egy céget, ami x % fejében kiveri belőlük a zsetont, na így sikerült csak valamit elérni.
Mocskos redves banda, én most mondtam fel a casco-t ott.

Harlequin 2010.05.05. 10:58:44

@kltzsolt: Nem hülyéztelek le, te zsoltika. Ilyen hangon a gangon. Írtál a Mabisznak?

Harlequin 2010.05.05. 11:00:51

@kltzsolt: 30napjuk van értesíteni a szerződés megszűnéséről.

Kifordított kacagány 2010.05.05. 11:31:20

@eml: na igen, időközben ki is derült, hogy emberünk időn túl ment reklamálni. úgy persze már lehet hivatkozni mindenfélére és felmondani a szerződést, de azt hiszem azzal mindenki tisztában van, hogy ez csak geciskedés a részükről, meg az ügyintéző tehetetlensége és rosszindulata. főleg úgy, hogy nem küldtek ki semmit neki és a saját hibájukat akarják a kuncsaftra tolni, mert úgy egyszerűbb nekik, mint elismerni, hogy nem értenek hozzá, vagy esetleg kijavítani amit elcsesztek.

a metszés az úgy van, hogy elvileg egész évben lehet, nincs akadálya a zöld metszésnek. azért azt nem árt figyelembe venni, hogy ilyenkor már meglehetősen sok folyadék kering a fában, amiből egy nagyobb seben keresztül jelentős mennyiség tud távozni. ilyenkor a fertőzésveszély is nagyobb. 2cm-es átmérőig szerintem nyugodtan lehet vágni, pár nap alatt visszaszárad. nagyobb ágakat csak úgy vágj le, ha utána rögtön kezeled is a sebet valami viaszos sebkezelő takonnyal,de ha nem akarsz rá annyit áldozni, tökéletesen megfelel a valkid festék is. én el szoktam használni mindenféle maradék festéket is ilyen célra, de az lutri, volt már olyan ami bepenészesedett(azért abba sem halt bele a fa, csak le kellett szedni róla és újra kenni).
a szilvát amúgy célszerű a nagyobb ágak levágásával ritkítani, a csipkedés nem vezet túl sok terméshez. azt sem szabad hagyni, hogy magasra nőjön, mert előbb utóbb felkopaszodik és akkor már csak tőben lehet metszeni. visszavágásnál meg arra kell ügyelni, hogy a lombkorona harmadánál sokkal többet ne vágj le, mert azt szeretik a fák kiszáradással meghálálni.

az alkusz cégek semmivel sem jobbak mint a biztosítók. ugyanolyan bamba alkalmazottakkal vannak megáldva. a különbség annyi, hogy ők könnyebben mossák kezeiket, ha valami nem sikerül és simán hárítják tovább mindkét irányba a problémát.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.05. 12:44:02

@Kifordított kacagány: a metszés számomra egy érthetetlen alkotás, a családban utoljára Nagyapám alkalmazta sikerrel a szőlőnél meg a baracknál.
így erre most érdemben nem reagálnék.

az alkuszcégeknek pedig meg kell nézni, kik vannak benne! ha egy iroda 20alkalmazottal, akkor 99% hogy igazad van mert az alkalmazottam nagy százaléka sajna nem sajátjaként kezeli a dolgokat.
de ha az egy családi vállalkozás (mint pl itt a műhelyem feletti Garross), még a szabadnapján is segített.
mert élni akar és a sajátja.

eml 2010.05.05. 13:37:25

@Kifordított kacagány: Köszi a segítséget a fákhoz, hétvégén meg is csinálom.

Az alkuszokról meg salapapa megírta a lényeget.
Annyival egészíteném ki, hogy személyes tapasztalatom szerint egy alkuszcég 5-6 főig jó. Afölött már a szükséges bizalom sem tud kialakulni.

Sly0007 2010.05.05. 14:32:24

Egon.. Volt velük szerződésem pár éve, 1 év után le is akartam mondani. Bementem, kitöltöttem a lemondó nyilatkozatot, erre az ügyintéző rendben, minden oké, másolatot nem tudnak adni, mert nincs fénymásolójuk.
Ez kb 3 héttel a határidő előtt. Hogy ne legyek naiv, mielőtt lejárt volna a határidő telefonon megkérdeztem le van-e mondva a kötelezőm, a válasz: nem érkezett be a lemondás... Faxon lemondtam (erről a visszajelzés lefűzve), azóta messze kerülöm őket.

chilii · http://chilii.blog.hu 2010.05.05. 16:11:56

a szerződés megkötésekor szokás kifizetni az első esedékes díjat. mivel a szerződés 14-én köttetett, decemberre fizetni kellett volna 1 havi díjat ott helyben a kereskedésben. 15-e után már csak a következő hónapra kell fizetni, illetve kgfb-nél negyedévre. egyébként a Kötelező biztosítást törvény írja elő (tekinthetjük adónak is) tehát akár küld a biztosító csekket akár nem, az ügyfél kötelezettsége, hogy határidőben befizesse díjat!!! bocsi

kltzsolt 2010.05.05. 16:22:24

@Harlequin:
iggen, pontosabban felhívtam őket, nekem van igazam és kész :-)

Ma felhívtak a panaszosztályról...egy arrogáns ribanc, de semmi baj...elmondta, hogy bár nekik van igazuk ezt nem tudják bebizonyítani ezért ajánlatot tesz...ami kissé nevetséges volt, de mondtam, hogy mit kérek...most a nő éppen a jogi osztályon van :-)
Ugyanis azonnal betelefonáltam és beszéltem RÖGZÍTETT VONALON egy kedves nénivel aki azt mondta, hogy a régi szerződésemet visszaállítoták ezzel elismerve, hogy hibáztak...mivel minden szót felvettek adíg tekertem a dolgot és a dátumokat, ellentmondásokat amig kimondta, hogy jogtalanul cselekedtek :-)

Mellesleg 60nap már a kötelező felelőségvállalásuk...és 03.08-tól a mai napíg nem telt le...úgyhogy több szempontból is rossz döntést hoztak.
Ami tény visszajár a sok pénz, de nem tudta megmondani mennyi....ami még tény elvileg megtarthatom a kedvezőbb díjszabásomat.
Amit akarnak, hogy jóváírják a náluk lévő rengeteg pénzem...egy nagy lóbrét...mondtam, hogy iziben ide vele, majd ha itt az idő akkor befizetem, ha ezen felül akarják használni a pénzem akkor ám legyen napi 50%kamatra (csak mert az 52%-tól uzsora )

Nincs tisztán látható döntés egyenlőre, de úgy tűnik kihátrálnak...de legyen bármi is és még ha jól is jövök ki akkor is feldörzsölöm őket a PSZÁF-nél....

eml 2010.05.05. 17:59:02

@chilii: Barátom, már nagyon régen, kb 10 éve napra lebontva kell a törthavi kötelezőt fizetni. Tényleg.

eml 2010.05.05. 18:01:04

@kltzsolt:
Ebből te már csak jól jössz ki. Gratulálok.

zsigacsigabiga 2010.05.05. 18:46:52

kltzsolt te arrogáns p*cs!Te ebből jól már nem jössz ki.Inkább olvass egy kis kormányrendeletet aztán ugass.

Kifordított kacagány 2010.05.05. 19:22:59

@salapapa: ha egyszemélyes alkuszcéghez mész, az olyan mint ha valamelyik biztosító saját üzletkötőjét keresnéd fel, általában azok is megcsinálják rendesen. a probléma legtöbbször az arctalanokkal van(nem mintha az 1-2 személyes cégek, üzletkötők a tutit jelentenék), arctalanul meg szerintem rosszabb egy alkuszcég, mint maga a biztosító.

Kifordított kacagány 2010.05.05. 19:25:13

@eml: nincs mit. a levágott ágakat rögtön tüntesd el a fák közeléből, mert csak betegségek forrása a rothadó levél rajtuk.

@zsigacsigabiga: most mondta, hogy jól jön ki belőle.

new_kid 2010.05.05. 19:34:00

@zsigacsigabiga: Köszöntjük az aegon gépjármű biztosításokkal foglalkozó osztályának frissen regisztrált tagját...!

Bazz, te most tényleg ezért a hozzászólásért hoztál létre egy nicket? gratula!

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.05. 20:22:05

@Kifordított kacagány: nem épp egyszemélyesről beszéltem, de mindenképp kis létszámúról ahol érdeke van a dolgozónak, hogy a cégnek jó legyen a (hír)neve.
ha bemész egy allianchoz, ELVILEG ugyanazt a "minőséget" kapod mindenhol soprontól záhonyig. sajna ezért van az, hogy magasról tojhnak az ott dolgozók a cég nevére... "úgyis jó a reklámunk!" alapon.
egy kisebb, pár fős vállalkozásban pedig úgy van, hogy "együtt sírunk, együtt nevetünk!".
hidd el, mindenki jobban szeret nevetni. ezért is van az, hogy sosem sajnáltam az alkalmazottamtól a jó fizut, sosem voltam bevarrtzsebű. az alkalmazottba feccölt bizalom mindig megtérül. :)

Kifordított kacagány 2010.05.06. 05:06:31

@salapapa: egy alkalmazottnak soha nem tudsz annyit fizetni, amennyivel elégedett lenne. ez alapszabály:)

chilii · http://chilii.blog.hu 2010.05.06. 10:22:42

@eml: 10 éve még biztosan nem, mert most, hogy így mondod, megnéztem, a 2004-es kormányrendelet szabályozta.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.06. 12:34:28

@Kifordított kacagány: nem?
nálam ez úgy történt, hogy a napi bevételből levonva az anyag, majd a műhelyre kötelező fizetnivaló és a többi lett risztelve.
ha ez nem elég, nem kötelező nálam dolgozni.
de a helyzet az, hogy a mai napig van aki benéz és elbeszélgetünk jófélórát barátsággal.
igaz, nem lettem milliomos mint egyes lehúzásokból magát fenntartó "kollégám". több mint 20 éve ezt csinálom. amit csyinálok, azt tiszta lelkiismerettel és tiszta szívből, mert ez a hobbim is. :)

kltzsolt 2010.05.06. 12:41:52

@zsigacsigabiga: Békésen jegyezném meg, hogy hozzászólásod igencsak bicskanyitogató stílusú, valószínű, hogy a gyermekkorodban elmaradt megfelelő szocializácíó és a későbbiekben szintén elmaradt oktatásnak róható fel.

kltzsolt 2010.05.06. 12:44:10

@new_kid: Igen ezért, mert úgy vélem igazságtalan helyzet alakult ki, melyben lássuk be, hogy vétlen vagyok. De ha ez esetleg zavar téged akkor takarodj innen....semmivel nem rendelkezel több joggal bárkinél és éppen ezért ostobaság lehúzni a másik embert olyanért amiért magad is felháborodnál.

zsigacsigabiga2 2010.05.06. 16:35:36

@kltzsolt: Ajánlom figyelmedbe:
A szerződési feltételekről, így a szolgáltatás és ellenszolgáltatás, a fizetés és teljesítés feltételeiről, továbbá a szerződés megszűnésének és felmondásának eseteiről a gépjármű üzembentartójának kötelező felelősség biztosításáról szóló 190/2004.(VI. 8.) Kormányrendelet, valamint a Polgári törvénykönyv ad eligazítást.E szabályok...

zsigacsigabiga2 2010.05.06. 16:43:09

@kltzsolt: 1 órás vita és anyázás -nem hiszem zsigabigacsiga lenne az akinek a stílusa bicskanyitógató...illetve a szocializáció annál maradt el aki egy ügyfélszolgálatos hölggyel/úrral képes üvöltözni...minden normális ember tudja, hogy nem az ügyfélszolgálatos hibája ami történik...és hát aki bunkó modón akar viselkedni mert"elmaradt a szocializációja" az mégis a vétlennel üvöltözik és "anyázik"..grt. hozzá okos fiú...

new_kid 2010.05.06. 17:00:43

@kltzsolt: látom idegrendszered megviselődött. Barátom, neked nem üldözési mániád van, téged üldöznek...

Egyébként nem szóltam hozzád, éppen zsigacsigabiga bicskanyitogató üzenetére reagáltam kvázi melletted álltam ki.

De azt hiszem itt két faszkalap egymásra talált kltzsolt és csigabiga személyében, jó szórakozást nektek egymáshoz!

vj85 2010.05.06. 17:35:33

Zsolt Koltai az jár a fejemben, hogy az egon biztosítónál valakit agyon akarok verni, de elbújik egy telefon mőgé.....istenem add, hogy a kezeim közt tartsam élettelen testét...mert minden artériáját kitéptem belőle

Uram Atyám te beteg vagy az biztos!!!
Vizsgált már orvos?
http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100000604099489&v=wall&ref=search

kltzsolt 2010.05.06. 20:00:52

@zsigacsigabiga2: nos ha jól látom akkor 1:1 az állás.
Nos az ügyfélszolgálatosról kiderült, hogy igen csak sokat tehet az ügyben....

mi lenne ha értelmes emberek módjára kezelnénk egymást?
:-)

kltzsolt 2010.05.06. 20:03:16

@vj85: @new_kid: lazán félreértettelek, tőled elnézést kérek. igen orvos vizsgált..és minden rendben volt.
Szerintem személyiségi jogaimat tiprod lábbal azzal, hogy felfeded kilétem....azért használok nikket, hogy ne tudja senki ki vagyok :-)

Kifordított kacagány 2010.05.06. 20:38:47

@salapapa: az nem baj, de az alkalmazott az akkor is csak mindig többet akar és mindig kevesebbet akar tenni érte. az már csak egy ilyen állatfajta. persze kivételek mindig vannak.

zsigacsigabiga2 2010.05.06. 21:23:13

@kltzsolt: Én nem írtam semmi olyat neked ami ne let volna értelmes emberhez méltó...lehet nem tűnt fel, de én nem zsigacsigabiga vagyok hanem zsigacsigabiga2...nem én írtam neked a nyomdafestéket nem tűrő véleményt...kezelhetjük egymást normális ember módjára....bár én segíteni nem tudok neked(de jártam már hasonló cípőben)de egy jó tanácsom van:ha valaki segíteni akar neked azt hallgasd végig és működj együtt, ha hibáztál, ha nem,a lényeg, h ezekre a szerződésekre egy kormányrendelet vonatkozik amit a biztósítóknak szigorúan be kell tartaniuk...hidd el ezt előszőr én sem akartam megérteni, de nekem is megoldották a problémám annélkül h üvöltöztem volna...én egy más jellegű társaságnál dolgozok call center ügyintéző ként és azért voltam felháborodva, mert elegem van belőle, h mindig mindenki a vétlen ügyintézővel üvöltözik,kekeckedik stb. holott ezzel tudják h az ügyintézőt is csak felidegesítik ahelyett h mind a ketten azon lennének h megoldást találjanak csak egymás napját keserítik meg...nem ismerem a storid nem tudom, h te kiabáltál-e(bár irásodból és gyilkolási hajlamodból ez tűnik ki)illetve valószínű előttem szóla csiga sem véletlenül háborodott fel...mindegy ez csak egy jó tanács...rem megoldódik az ügyet..és te is jól jársz annélkül, h bárkit sárba tipornál közben...

vj85 2010.05.06. 21:28:25

@kltzsolt: Nem hiszem, hogy ezzel személyiségi jogaidat tipornám, hiszen az üzenőfalad nyilvános a facebookon és én ott találtam a blogot így keveredtem ide!És ha ennyire úgy érzed igazad van akkor szerintem nem gond ha vállalni kell az arcod hozzá. vagy mégsincs igazad mindenben? :)

kltzsolt 2010.05.06. 23:11:49

@zsigacsigabiga2: Elsőként szeretném megköszönni kedves szavaidat. Hidd el tudom miről beszélsz amikor azt írod call centerben dolgozol....közvetlen környezetemből is van aki ott dolgozik, na ha valaki akkor ő tanult türelmet :-)
Ami az ordítást illeti, felemeltem a hangom mert más megoldás nem volt, amiért felemeltem a hangom az az igazságtalanság, vagy annak az érzete volt ami engem ért. Lassan már magam sem tudom igazam van e jogi értelemben és ha igen akkor milyen mértékben...de kormányrendelet ide vagy oda nem jó ez így. Úgy érzem megtettem mindent és ez sem volt elég......
Emberekkel dolgozom magam is, csak éppen ügyfélnek illetve megrendelőnek hívom őket....és ott vannak a nálunk dolgozó kollégák is.......tolerancia az van bennem gazdagon de itt elszakadt a cérna.

kltzsolt 2010.05.06. 23:14:36

@vj85: nos valóban igazad van:-)

de van ott egy másik blogom is: photokatakomba.blogspot.com azt hiszem ennél a témánál érdekesebb dolgok vannak ott :-)

Mindenkinek szeretném megköszönni a hozzászólásait, rengeteget tanultam belőlük, teljesen mindegy ki milyen hangnemben tette...tényleg csak köszönettel tartozom mert rengeteg dologra világított rá.

kltzsolt 2010.05.06. 23:20:14

@zsigacsigabiga2: és eszem ágában sincs senkit sárba tipoirni, és nem az ügyintézővel van bajom (ezt el is szoktam mondani szegényeknek), de sajnálatos módon éppen ők képviselik az érintett céget, és sajnálatos módon velük kell valamilyen módon megoldást találni....és ezt nekik is meg kell érteniük, hogy szemeben akkor és ott ők a másik fél, ahogy máskor az ügyfélnek én vagyok az...nem személyes, ahogy szokták ezt mondani :-)
Mennyire tudnék valójában tettleg bántani ilyenek miatt embereket? Semennyire...ennél sokkal súlyosabb társadalmi problémák vannak emberek etikai normái miatt...

kltzsolt 2010.05.06. 23:24:41

@Kifordított kacagány: ellenkeznem kell veled.
Nem szép állatfajtának titulálni a dolgozót. Nálam nagyon jó srácok dolgoznak szívvel lélekkel és rengeteget köszönhetek nekik....és ez kölcsönös. Szüleim pl. kétkezi munkások...nyomdászok és könyvközők akik egy életet ledolgoztak becsülettel.....

eml 2010.05.07. 02:02:16

@chilii: Én tíz éve kötelező kötésből éltem, és akkor úgy kellett.

Kifordított kacagány 2010.05.07. 13:10:39

@kltzsolt: "persze kivételek mindig vannak."
süti beállítások módosítása