Tékozló Homár

Bezúzta a Posta a csomagját

2010.05.05. 10:48 | jackyll | 137 komment

Nem egyértelmű, hogy akkor most melyik csomagküldő szolgálattal nem törik össze a küldemény, csak annyi biztos, hogy nem a Magyar Postánál. Naiv ügyfélen nem segített sem a buborékfólia, sem a hivatalos "törékeny"-matrica. Egyetlen öröme, hogy nem loptak ki a csomagból semmit:

Múlt héten feladtam egy csomagot, amiben a Vaterán eladott dolgok voltak. Nem lehetek sikeres ember, mert a vevő a Vatera MPL (Magyar Posta Logisztika) futárt választotta. Üvegtárgyról lévén szó dupla rétegű buborékfóliába csomagoltam, majd nagy buborékos fóliával vettem körbe őket minden oldalról, és légpárnákkal töltöttem ki a maradék helyet, hogy ne mozoghasson a dobozban. Végül a doboz minden oldalára ráírtam, hogy törékeny, amit a csomagfelvevő hivatalos matricája követett. Ezek után némi meglepetésként ért, amikor a vevő felhívott, hogy ő nem venné át a csomagot.

Már hozzá is jegyzőkönyvesen érkezett, miszerint csörögnek benne a darabok. Megegyeztünk, hogy visszaküldi. Csomag megjött, postán együtt kibontottuk, és az alsó tárgy tényleg szét volt törve. A jegyzőkönyv szerint „a küldemény belseje nincs megfelelően kibélelve”. Hát, elvtársak, egy összetört tárgy tényleg kevesebb helyet foglal el, mint ép korában. Annak idején a felvevő természetesen megrázogatta, nem lötyög-e a tartalom, és mindent rendben talált. Végül is a „megfelelő” kibélelés önmagát magyarázza. Ha össze tudták törni, akkor nem volt megfelelő. Igaz, a Discoveryn mutattak egy nukleáris fűtőelem-szállító tartályt, ami még egy vonatkarambolt is túlélt a beltartalom sérülése nélkül, tehát a lehetőség számomra is adott lett volna. (Érdekes, visszafelé a maradékot az elvileg nem megfelelő bélelés és az eltört darab miatti csúszkálás ellenére képesek voltak további sérülés nélkül eljuttatni.)

Kártérítésként kérhetem a feladási díjat, és a csomagra írt biztosítási értéket – aminek én a Vaterán leütött árat írtam. Majd eldöntik, fizetnek-e valamit. Nem ám Budapesten, vagy Székesfehérváron (ahol valószínűleg összetörték). A postai vezető szerint majd Miskolcon vagy Sopronban, mert mindent szétpakoltak az országban. A járulékos költségekről (meghiúsult üzlet miatti oda-vissza pénzátutalás, csomagolás, postára mászkálás stb.) persze hallani sem akarnak.

Az egész, halvány mátrixnyomtatóval készült jegyzőkönyvről alapból nem jár példány az ügyfélnek. Amikor kértem másolatot, kiderült, hogy fénymásolni még egy csoportvezetőnek sincsen lehetősége, ezért elfaxolta önmagának. El lehet képzelni, mi látszik a szövegből...

 

Nulladik tanulság. Nem, ismétlem: NEM vesszük igénybe a Magyar Postát csomagküldésre. Ha kérik, akkor sem.
Első tanulság: A fenti csomagolás és a törékeny matrica sem elég ahhoz, hogy ne törjék össze a cuccot.
Második tanulság: Ha mégis MPL-lel küldesz, vaterás csomagként max. 50 000 forintig díjmentes az értékbiztosítás. Mi akadályoz meg téged abban, hogy az áru valós értékétől függetlenül ennyit írj a csomagra?
Harmadik tanulság: Reklamációs ügyhöz vigyél magaddal fénymásológépet.

Hogy a végére azért derűsen zárjak, az egész történetben van egy nagy pozitív fejlemény is: a csomag tartalmát most nem lopták el a postások.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.05. 10:53:47

ez egy kicsit azért vicces is! :D
monggyuk ha az enyém lenne, nem röhögnÁk...

Tarika · http://isitchristmas.com/ 2010.05.05. 10:54:28

Ahelyett, hogy az LMP futárt választotta volna...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.05. 10:54:29

Hát ez tényleg nagyon vékony üvegtárgy volt. Lehet, hogy adtam volna még a csomagolásnak. Pláne, hogy fért volna még a dobozba. Bár a leírás szerint nagyon gondos volt.

"Összetörlek, mint postás a CD mellékletet."

Sasfióka 2010.05.05. 10:55:16

Mi volt ez? Lámpabura?

Olman · http://szofejto.blog.hu/ 2010.05.05. 10:56:15

Hiányoztak az iskolából, amikor olvasni tanították a gyerekeket, vagy hiányoztak a postánál, amikor a címkéket magyarázták. Továbbképzés, ellenőrzés, szankciókkal szabályozás!

bekbórd! 2010.05.05. 11:01:08

Szerintem a posztoló a Vaterán akarta hasznosítani a partvissal levert lámpabúrát, csak a vevő meghallotta, hogy csörög, és nem vette át. Annyi esze azért volt, hogy nem darabonként csomagolta be. :D

Dr. Kix 2010.05.05. 11:01:30

Ismét egy Oscar-díjas alakítást láthattunk!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.05. 11:05:45

Hasztamannyana!
Új poszt?
Mi történt?
Ez itt a Homár?

elwood 2010.05.05. 11:08:01

gondolom Józsi ledobta az IFA platóról, aztán nézték, hogy jé ez csörög, ja törékeny, hát látszik.

Xmas 2010.05.05. 11:08:27

Így első ránézésre szarul van csomagolva. A tárgy üreges, és a belsejét nem töltötték ki. Ettől függetlenül azért még pluszban szállítási hibás is.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.05. 11:09:49

@bekbórd: Szövegértés? "Annak idején a felvevő természetesen megrázogatta, nem lötyög-e a tartalom, és mindent rendben talált."

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.05. 11:10:43

"a Discoveryn mutattak egy nukleáris fűtőelem-szállító tartályt, ami még egy vonatkarambolt is túlélt a beltartalom sérülése nélkül"

Ilyent hol lehet beszerezni?
Aldiban, őstermelőnél biztos nem.
De akkor hol?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.05. 11:13:34

@atpijkamo:
MPL = Mama Pici Lánya?
Merre járhat mostanság?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.05. 11:16:21

Akkor már lehet választani is? Vagy ellopják, vagy összetörik? Ez egy új szolgáltatás?

Meg mi az hogy majd eldöntik, fizetnek-e? Volt rajta törékeny matrica? Felvették, úgy, hogy nem zörög?
Az ő alkalmazottjuk hibázott volna, ha zörög, és felveszi, és akkor is, ha nem zörgött, és most már zörög.

Amúgy meg nem sokszorosát fizetik az értékbiztosításnak?

zsof.berg 2010.05.05. 11:20:14

Elképesztő komolyan mondom, hogy mit meg nem enged magának a Magyar Posta.... Én törvény által kötelezném már őket, hogy legalább a Magyar szót kivegyék a nevükből, mert szégyent hoznak rá!

Silenzio 2010.05.05. 11:20:23

Lekopognám: több mint egy tucatszor használtam már a postát csomagküldésre. Sosem volt gond. Értékbizt., törékeny cimke, így relative drága, de a fene ottegye, ha még sose volt gond.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.05. 11:20:57

MÁV
BKV
Posta

Be kellene már szántani őket végre.

movhu 2010.05.05. 11:25:07

n+1-edik Magyar Posta poszt, mert a mai napig nem billentette őket fenékbe senki.
Privatizálni, kírúgni minden lopós trógert, színvonalas szolgáltatást!
(A héten megint fél órámba telt feladni egyetlen ajánlott levelet :( )

SKY 2010.05.05. 11:26:52

Nos, nem akarom védeni a postát, de a csomagolás ennek a kis pilleüveg szerű lámpaburának nulla, semmi, zéró, fing.

Ránézésre látszik, hogy ha véletlenül egy postakocsi aljára kerül azonnal vége van, mint a tollascigánynak mikor közeledik a forgószél...

Miért is? Mert hiába a sok puklis túró, meg a légzacsi ha nem terhelhető a doboz. Azt meg nem mondhatod a postán, hogy mindig a csomagok tetejére tegyék. :D

Én évek óta Vaterázok, de biztos nem így adtam volna ezt a cuccost.

Tanulság 0: A puklis fólia nem védi meg csak a koccanástól kisebb ütődéstől a motyót.

Tanulság 1: Küldjed futárral (2x annyiért) ha így csomagolod ugyan úgy összetörik majd.

Tanulság 2: Vidd el neki, házhoz aztán ha ott vagy dobd be az udvarába.

Tisztelettel Pedró voltam...

SKY 2010.05.05. 11:30:03

Nos, nem akarom védeni a postát, de a csomagolás ennek a kis pilleüveg szerű lámpaburának nulla, semmi, zéró, fing.

Ránézésre látszik, hogy ha véletlenül egy postakocsi aljára kerül azonnal vége van, mint a tollascigánynak mikor közeledik a forgószél...

Miért is? Mert hiába a sok puklis túró, meg a légzacsi ha nem terhelhető a doboz. Azt meg nem mondhatod a postán, hogy mindig a csomagok tetejére tegyék. :D

Wake up!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.05. 11:30:30

@Sün‼: erettsegizik a lanya es szendokat keszit a tanaraknak

É2I 2010.05.05. 11:31:56

Elengedte a pillanatragasztó?
Hát tényleg sz@r a posta, ha ilyen sokáig szállították...
;P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.05. 11:34:51

@movhu: mar hogy lehetne privatizalni es minek?
aki postai szolgaltatast akar folytatni, annak rajta!
beruhazzon es kezdje meg
miert kene az egesz rendszert es logisztikat eladni 2 forintert valami partkatonanak, vagy kulfoldinek?
arrol nem beszelve, hogy ami eltorhet az el is torik neha, akarki a tulaj

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.05. 11:35:06

Egyszer hivatalos levél okán voltam postán. A fachos szekrény legfelső emeletéről leesett egy buborékfóliás boríték. 6 percig hevert a földön. Mondjuk max. CD lehetett benne, abban akkora kárt nem tesz ekkora esés. De akkor is. Más tulajdona. Vigyázni illene rá.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.05. 11:36:37

@Sün‼: A tartály túlélte volna a postát, de a lámpabúra nem.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.05. 11:36:52

Mindamellett, hogy Sün barátunk és népes családja igazán többször végigjárhatná az összes postás valamennyi járatát, tisztelettel szeretném jelezni, hogy törékeny tárgyat csak többrétegű (5-7) ún. "dupla páncélkarton" csomagolásban adunk fel.

Ez magyarul olyan többrétegű kemény hullámpapír (sima papír-hullámos papír-sima papír- hullámos papír-sima papír stb.), amelyben két hullámos réteg hullámai egymásra merőlegesek, valamint esetleg más hullám-méretűek is.

Őstermelők készítik.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.05. 11:38:12

@movhu: Gondolod, hogy a Centrum-Posta Nyrt. alkalmazottai figyelmesebbek lesznek?

DePassant 2010.05.05. 11:38:22

poszt toló meg fogja kapni a kártérítést, csak egy kis időbe telik. Szóval mit hőzöng már előre? Tuti lehetett volna gondosabban is csomagolni, pl sok-sok újságpapírral kitölteni a réseket.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.05. 11:44:57

@hagyma: Mi az a "szendo"?

Jó, éktelen vagy, próbálkozom: széndo, széndó, széndö, széndő, szendó, szendö, szendő.

Egyiket sem ismerem.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.05. 11:48:41

@Kitalátor feljegyzetei:
Itt szeretném halkan megjegyezni. hogy a Magyar Királyi Póóósta aranykártyás ügyfelem.
Csekkolható a FÁSz blogján.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.05. 11:53:49

@DePassant: Hát szerintem annál a légpárnás/lufis cuccnál jobb nincs.

@neccharisnyás útonálló: Meg hát az a vállalásuk, hogy elviszik, úgy, hogy ne törjön el.

Szerintem egy jól és egy rosszul végzett munka között általában akkora különbség nincs. Ha kevesli valaki a fizut, az a hanyag munkától nem lesz több, meg neki nem lesz jobb, ellenben még ártatlanok is szopni fognak.

AlulírottFentemlített 2010.05.05. 11:55:21

Mivel már minden elhangzott pro és kontra a poszttal kapcsolatban, így már csak azt mondhatom, hogy legközelebb fénypostával próbálja meg, esetleg aerovivával.

Pittykapitany 2010.05.05. 11:55:35

Rohadt randa volt ez a valami ami osszetort ugyhogy nem kar erte. Ki az aki ilyet vesz Vateran? Jelentkezzen itt azonnal.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.05. 11:55:42

@Don Pedro No Negro: Hm, ha "törékeny" akkor miért tesznek rá mást? Vagy az csak a dobálásra vonatkozik? Nem érdekli sztem az ügyfelet hogy hogyan kerül a célállomásra a cucc, ha rá van írva, hogy törékeny, akkor lesznek szívesek nem összetörni.

Kifordított kacagány 2010.05.05. 11:55:51

@zsof.berg: ugyan, igazi hungarikum. ilyenek vagyunk.

@Don Pedro No Negro: érdekes módon a futárszolgálatok meg szokták oldani a problémát. szinte naponta veszek át tőlük csomagokat, van köztük rendszeresen törékeny is, semmivel sem komolyabb csomagolásban(sőt), mégsem kell soha kiborítani a dobozból a törmeléket. persze van a futárszolgálatok közt is olyan, amelyik nem tökéletes, de a legtöbb gond a postával van(és még lesz is, amíg a túliskolázott barom aki az alkalmazottja olyan hozzáállással bassza be az 5m-es plató legtávolabbi sarkába a törékeny csomagot, hogy "minek adnak fel ilyent postán!?").

@hagyma: talán azért, hogy ne állami pénzekből fizessék a sok semmirekellő léhűtőt, aki összetöri a tisztelt ügyfél csomagjait, mert őt nem érdekli, nem rajta kérik számon. majd ha a zsebére megy, akkor majd le tudja szállítani időben és épségben is.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.05. 12:01:56

@AlulírottFentemlített:
Nagyon jó meglátás.
Egy gondolattal szeretném kiegészíteni:
A gondolatátvitel útján történő kézbesítés is szóba jöhet, mint alternatíva.

XCat 2010.05.05. 12:02:05

@Kifordított kacagány: Olyan mindegy, mire megy el az a pénz.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.05. 12:04:52

@Kitalátor feljegyzetei: ahogy szu is mondta
az szendvics es tenyleg igaz, mint jo anyuka ott tustenkedik
@Kifordított kacagány:
a posta is veszteseges?
ha igen akkor ki az a hulye a
aki megveszi
ha megveszi duplaja lesz az ara
a posta meg itt sem privatizalt, persze van mellette fedex meg UPS de azok csomagokat hordanak

2010.05.05. 12:04:59

vascsövet kellett volna küldeni és ráírni hogy mp3 lejátszó.

KaPé 2010.05.05. 12:07:20

@Kifordított kacagány: mióta fizetik a postásokat állami pénzből? Tudtommal nyereséges cég, befizető az államkasszába, ellentétben pl a mávval.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.05. 12:07:52

Ennyi volt a Homár mára? :D

@Kulics: az nem jó, mert egy megfelelő méretű vascsővel úgy megvered a postást...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.05. 12:08:50

@KaPé: Akkor hülyék vagyunk.
Ilyen szar szolgáltatással nyereség? :D

Dr. Kix 2010.05.05. 12:13:57

Ez már a hétvégi-e?

SKY 2010.05.05. 12:14:27

ColT · kilatas.webuda.com/ 2010.05.05. 11:55:42
Ugye ez nem komoly? Szted hány cuccot adnak fel naponta a magyar postákon törékeny felirattal? A törékeny arra vonatkozik, hogy kicsit szoftosabban dobálják de nem arra, hogy nem tesznek rá egy pianínót, vagy nem kerül a p.kocsi aljára.

Kifordított kacagány 2010.05.05. 11:55:51
Érdekes módon a futárszolgálat ugyan azzal a módszerrel dolgozik, mint a MP. Kocsi, ember csomag megfog/ledob/bedob kézbesít stb. A különbség annyi, hogy nekik jobban érdekük vigyázni rá.

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2010.05.05. 12:21:08

@ColT: gumicsövel könnyebb, nem fáradsz el :

mr.guargumi 2010.05.05. 12:23:37

@Don Pedro No Negro: "Ránézésre látszik, hogy ha véletlenül egy postakocsi aljára kerül azonnal vége van, mint a tollascigánynak mikor közeledik a forgószél.."

Igen, és itt jön képbe az a bizonyos, jó pénzért megvett TÖRÉKENY feliratú matrica, jobb helyeken nem csak bebasszák a kocsiba a csomagokat, hanem figyelnek arra, hogy ne a törékenyre pakoljanak..:)

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.05. 12:24:28

a vevő nem tud bemenni egy qrva boltba lámpát venni? ha már vaterán veszi, nem tud elmenni az eladóhoz? esetleg az eladó nem tudja a húna alá csapni és elvinni neki? és a magyar postán kívül nem ismeritek az a többszáz másik szolgáltatót?
@Don Pedro No Negro: a "törékeny" felirat azt jelenti, hogy amikor fociznak a postások a csomagokkal, akkor ezt a csomagot nem labdának használják, hanem kapufának.
@Kulics: én festékbombát adnék fel, és ráírnám hogy iPad van benne vagy valami még komolyabb cucc. de nagyot röhögnék, ha a tolvajok mohón a képükbe robbantanának egy kis színt! :)
@Pittykapitany: aki ilyet vesz vaterán, az inkább világítson gyertyával otthon.

XCat 2010.05.05. 12:27:26

Nem tudok hozzászólni. Pedig próbálok.
Itt most mi a pontos probléma? Hogy egy törékeny valami összetört?

mr.guargumi 2010.05.05. 12:28:56

Egyébként meg ha nem tudják megoldani a törékeny cuccok szállítását, akkor nem kell vállalni, vagy legalábbis PLUSZ pénzt elkérni érte semmiképpen sem ildomos. Plusz pénzért, plusz szolgáltatás jár(na), de perpill én nem látom, hogy a törékeny matricás cuccok extra bánásmódban részesülnek..esetleg a posta illetékese leírná, hogy miben különbözik egy sima és egy törékeny csomag szállítása az ő esetükben?

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.05. 12:31:54

@CatMother: nem.
az igazi probléma a globális felmelegedés, a gazdasági világválság meg Mancinéni jobb lábujja ami kirepedt.

az, hogy a Magyar Királyi Posta -és ágazatai- által küldött dolgok nem úgy, nem akkor és nem oda kerülnek ahol és ahogy várják, ezt ma már mindenki tudja.

csak nem fogadják el és inkább pampognak, hogy megsérült a cumó. 8-)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.05. 12:33:42

@mr.guargumi: "miben különbözik egy sima és egy törékeny csomag szállítása"

Mindegyiket dobálják, de a törékenyen nem ugrálnak.

AlexWolf 2010.05.05. 12:35:35

Ahoj Popacsekek!
Az volt már, hogy Svédországban nincs Vatra, sem Magyar Posta?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.05. 12:35:40

@CatMother: Kifelejtette a purhabot. Na, ha azzal telenyomja és leragasztja, kecses kis focilabda lett volna belőle.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.05. 12:36:45

@mr.guargumi: jobb helyeken...
anno nekem is szállított a Nagy Ződ Autós Ember. szerencse, hogy nem rendeltem akkoriban törékeny cumókat...

ma már a géelest bízzuk meg és ezeddig nem csalódtam. amikor kérem hogy mikor szállítsák ki (lehet nem vagyok épp a műhelyben) betartják, kérésemnek megfelelően mindig hívnak és a nyitvatartási időmet sem veszik semmibe.
nekem nem mindegy, mennyi atrocitás ér/nap.

akikaztmondjákni 2010.05.05. 12:38:58

Műgyanta!Azzal kellett volna rögzíteni!

XCat 2010.05.05. 12:40:24

@salapapa: @atpijkamo:
Köszönöm hogy rávilágítottatok a lényeges kérdésekre!

XCat 2010.05.05. 12:41:46

@salapapa: Ki a frász az a mancinéni?

Atrocitás ügyben akkor meg minek homározol? És főleg én minek homározok?..

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.05. 12:44:11

@akikaztmondjákni: Naná, egy betonkocka. Az tuti egyben ér oda. Abból szedje ki sértetlenül.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.05. 12:45:27

@CatMother: "És főleg én minek homározok?"

Na, ez az. Én is napjában többször megkérdezem.

XCat 2010.05.05. 12:45:30

@atpijkamo: Betonkockával a mafija is kísérletezett egy időben. Meg is vádolták őket emberöléssel. Pedig akkor csak az épségükért aggódtak.

XCat 2010.05.05. 12:46:37

@atpijkamo: homár mostanában még hagyján, írok egy másikra is. Namost, megboldogult nagyapám többször megjegyezte, hogy "lóval nem lehet imádkozni".
Olyankor ez folyton eszembe jut.

AlexWolf 2010.05.05. 12:46:49

@akikaztmondjákni: Kötöszködni teszcik-e? Igen is Vatra...van ennek is annyi értelme, mint a Vaterának.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.05. 12:48:48

@CatMother: Pedig csak bokáig betonozták be az ipsét. Mégis csökkent az úszni tudása.

Mi a közös az elemben és a búvárban? - Ha összekötöd a két sarkát, lemerül.

É2I 2010.05.05. 12:50:16

@akikaztmondjákni:
Vagy beton, hogy a postásoknak belesajogjon a dereka. Nem beszélve a csomagfoci okozta lábujj-, sípcsont törésekről.
;P

juhaszvik 2010.05.05. 12:50:32

a Magyar Posta már megint az élet értelmét feszegeti.

általában egy posta manapság mire való?
csekkbefizetés
hivatalos levélküldés (magánra már jó ideje ott az e-mail)
csomagküldés (bár erre is van már alternatíva)

van még valami?

a második képen baloldalt azok a nagyobb légzsákok mik? távtartók?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.05. 12:50:36

@CatMother: "lóval nem lehet imádkozni"

Elképzeltem mindenféle pozitúrában. Tényleg nem lehet. De mi a mondás értelme?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.05. 12:51:39

@juhaszvik: Hát igan. Postával csomagot küldeni, az olyan, mint az OTP-t bank helyett használni.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.05. 12:54:29

@CatMother: azt már elfelejtettem... de biztosan fontosch személy lehet!

erre egy tipikusch női válasszal reagálnék: CSAK!

XCat 2010.05.05. 12:54:38

@atpijkamo: Nem tudom. De ez szokott eszembe jutni. És olyan jó kis mondás, nem?
Pozitúrákról nem emlékszem, hogy szó lett volna.

XCat 2010.05.05. 12:55:42

@salapapa: Más tipikusan női tulajdonságokat is észrevettél magadon az utóbbi időben? :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.05. 12:57:50

@CatMother: Női tulajdonság? Ott kezdődik, hogy nem tud parkolni, és ott végsződik, hogy leszárad a ...

juhaszvik 2010.05.05. 12:59:04

@atpijkamo: az otp jó, mert azt énekelteti, hogy "somewhere over the rainbow..."

és azért egy otp és egy tetszőleges másik bank között messze nincs akkora különbség, mint a posta és más csomagküldő között.

XCat 2010.05.05. 13:01:24

@atpijkamo: Húha.
sala, tudsz még parkolni?

É2I 2010.05.05. 13:01:26

@CatMother:
Az tény, hogy a lovat nem lehet úgy morzsolgatni, mint a rózsafüzért.
Valszeg zokon venné.

XCat 2010.05.05. 13:03:06

@atpijkamo: Cibet sem egyszerű azért. Mióta megvan az új imizsjük vagy mi, teljesen fiatalosak lettek. Magázódni sem tudnak.

Bloodscalp 2010.05.05. 13:17:07

vajon mi lenne ha a Posta szállítja a Paksi fűtöelemeket?:)

europeer12 2010.05.05. 13:17:09

A Magyar Posta egy totális csődtömeggé vált, pedig a Horthy-rendszer végéig kitűnő minőségű szolgálató volt -ahogy a MÁV is-. A nagy privatizációsdiban az ilyen szörnyedelmeket kellett volna privatizálni, nem a biztos és tisztességes nyereséggel működő állami cégeket.
Vagy legalább engedélyezzék piaci vetélytársak színre lépését, akkor lesz verseny a fogyasztókért, javul a szolgáltatás. Azért nevetséges, ha az USA-ból rendelsz, akkor fele áron szállítják le az árut, mintha innen küldenél az USA-ba.
A mai Magyar Posta kádárista, drága, bürokratikus, rossz, alkalmatlan szarkupac. Az ilyeneket kellene azonnali hatállyal "eltörölni".
Bár biztos probléma lenne egyeseknek, hogy a sok közalkalmazott "vattadolgozó" és "vattafőnök" hova menjen, a politikai elit hova rakosgassa a mocsadék, genetikai hulladék rokonait, de mi viszont jobb, olcsóbb szolgáltatást kapnánk.
Bár ez egy álom csak. Magyarisztán működésképtelen csődtömeg, ami olyan messze van Európától, mint az ózdi cigánytelep Beverly Hillstől.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.05. 13:22:22

@CatMother: iggen... mintha mindenbe beleütném az orromat! :P :D
már kicsit fáj. 8-)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.05. 13:23:44

@atpijkamo: most, hogy lezúztam a bal bokámat múlthéten,kissé nehezen parkolok, illetve indulok el a kupplungozás miatt.
basszus! nem akarok nő lenni! :O

Tarika · http://isitchristmas.com/ 2010.05.05. 13:26:42

@Don Pedro No Negro: ránézésre látszik, hogy a dobozra nem pakoltak rá, nem a halmozhatóság volt itt a probléma.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.05. 13:27:50

most érkezett meg a ródparcelles futár. 30perce hívott, hogy alkalmas-e a jövetele, vagy kicsit később jöjjön inkább? kértem, jöjjön.
jött.
semmi sem tört össze, még a csomagolódobozok is épek, nem csak a tartalmuk.

érdekes egy dolog ez...
ja! az ár! Sopron - Bp 700Ft volt a feladónak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.05. 13:40:13

@europeer12: a kadarista posta az milyen?
van gyurcsanyista meg orbanista?
megsugom neked az altalad kadaristanak nevezett posta sokkal jobban mukodott mint a mai
sot a hortysta is
es a kozalkalmazottak es hivatalnokok szama is fele volt a mainak
nem volt minden 10 fos tanyanak polgarmestere jegyzoje meg hivatalnoka

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.05.05. 13:47:58

Emberei válogatják.. pár napja orvosi berendezéseket kaptam MPL-el...

Nem voltunk otthon, a postaládába egy névjegy volt bedobva "Hívjon fel, csomagja érkezett" felirattal a hátulján. Mivel vártuk, felhívtuk. Este 9-kor megint arra járt, elhozta, adtam neki 450Ft borravalót.

A dobozban egy polisztirol lap borítású táska volt, kitömve újságpapírral, abban voltak az üveg cuccok.

Igaz nem "törékeny" matrica hanem "fokozott fertőzésveszély" volt rajta. 5kg körüli doboz 2e Ft-ért hozták.

Javaslom a poszt-tolónak vegyen egy kis nitroglicelint és csomagolja hasonló dobozba :)

akikaztmondjákni 2010.05.05. 13:48:57

@AlexWolf: Nem:D de most lehet?Az Poplacsek:)Bocsesz:)Már hozom is a köveket:)

Egyéves Önkéntes 2010.05.05. 13:53:19

egyszer vettem üvegmozaikot a vaterán és ezek a g.ci postások összeragasztották mire ideért

europeer12 2010.05.05. 14:05:16

@hagyma: Kádárista posta az gazdátlan, bürokratikus, vattaemberekkel telerakott, rosszul működő, szervezetlen, drága, monopolhelyzetben lévő, nem a piaci igényeknek megfelelő szolgáltató.

XCat 2010.05.05. 14:45:28

@EÖ: Legközelebb vegyél 15000 darabos puzzle-t.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.05. 14:46:13

@CatMother: Az milyen lenne, apám! Három év alatt nem lehetne kirakni!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.05. 14:47:23

@salapapa: A sör még izlik? És beszélsz már a haverjaidnak a szerelmi életedről?

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.05.05. 14:50:06

@movhu: mar privatizaltak, es kirugtak minden hozzaertot, csak a haverok maradtak, ezert tart itt ez az orszag.

Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2010.05.05. 15:11:28

Valamit tényleg kezdeni kellene a Magyar Királyi Postával. Nem lehet, hogy a BKV szintjénél van?

Minap Budafokon bemegyek a postára - feladni két csekket - megdöbbenek. SORSZÁMOT KELL HÚZNI (tépni).

Eszem megáll. Mint az orvosnál, mint a bankokban, mint a...

... a jóédesanyjátannakakikitaláltaezt.

Majdnem fél órámba került ez a nagy szakmai hozzáértést igénylő feladat elvégzési a magasan kvalifikált postai személyzet részéről.

Gratulálni tudok annak, aki ezt kitalálta. Ennek kapcsán, arra is kíváncsi lennék, hogy az ötletért mennyi juttatást kaphatott, mint értelmi szerző.

Erre a cégre is ráférne már egy kis vizsgálódás, nem kellene sokat keresgélni, hamar lenne eredmény....

XCat 2010.05.05. 15:14:49

@Gromek: Tudod ez olyan nosztalgiarendelkezés. Valaki biztos visszavágyta a jegyrendszert, és kipukkant a fejéből (vagy máshonnan) az ötlet, hogy akkor legyen helyette ilyen.

Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2010.05.05. 15:17:29

@CatMother: Azt hittem, hogy az a korosztály már kihalt. Mégis csak 50 évvel ezelőtt volt.

Ki a fene maradhatott ezekből még életben? Hacsak nem a 100 évesek között ünnepeljük őket.

XCat 2010.05.05. 15:19:39

@Gromek: Az értelmi szerzők vámpírok.
Azok sokáig élnek.. izé, vannak meghalva.
Tulajdonképpen az egész világot vámpírok irányítják.
Ezt már brit tudósok is leírták.

Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2010.05.05. 15:30:48

Az is lehet, hogy profilváltást végeznek, és így akarnak bennünket hozzászoktatni a gondolathoz, így harangozzák be.

Legközelebb fogtömést, műtétet is vállalnak, vagy napokkal előbb, előre be kell jelentkezni, hogy igénybe akarjuk venni a szolgáltatást.

Nem lenne furcsa a profilváltás, hiszen, most olvastam, hogy a Magyar Telekomnak érdekeltsége van a gáz és villamos energia bizniszben. A nőgyógyász majd ebihalat tenyészt (amúgy is többféleképpen hasznosítható a béka), a hentes majd koncertjegyeket árul, koncert szervezésben lesz érdekelt, kiterjedt és széleskörű közönsége van minden korosztályú állatfajtából...

Állati.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.05. 15:37:14

@atpijkamo: ne cikizz, ne cikizz! kihúzom a modemből a madzagot! :P

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.05. 15:38:21

@EÖ: ezen a radar olvasása óta fel-felröhögök! :DDD

(hogymiatöknekkellegypercetvárni1-1kommentelküldéseközt?!:@)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.05. 15:40:00

@Gromek: nem is igaz! anno emléxem, még a körzetihez is sorszám kellett.
és még élek többek legnagyobb bánatára! :P

XCat 2010.05.05. 15:43:24

@salapapa: Tudod minek lenne nagy sikere? Egy sorszámos kuplerájnak.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.05. 15:59:30

@CatMother: Szerintem tévedni méltóztatsz. Valószínűbbnek tűnik, hogy valaki beszerzett a vizitdíj-automatákhoz egy rakás sorszámkiadó gépet, és azt mintegy 150×-es áron megvette a Posta. A vételár legalább 1/6 részét meg Nokiás dobozokban (vissza)juttatták. Gondolom...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.05. 16:00:48

@Gromek: Röhögni fox, Postabolt már van, meg szerződött kocsmaposták is...

XCat 2010.05.05. 16:11:05

@Kitalátor feljegyzetei: Ezexerint a Posta támogatja a közösségi életben való aktív részvételt? Akkor lesz PostaCafe is, meg postwiw?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.05. 16:20:32

@CatMother: Asztat nem tudom, én csak asztat tudom, hogy Postafon mán van.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.05. 16:48:56

@CatMother: tudod... még sosem voltam kupiban. (max amit Anyám nevezett annak a szobám anno) :D
asszem nem is lenne gusztusom hozzá. ez itt nem az a hely ahol az ember leírja a szexuális szokásait, de lényeg, hogy nem lennék még második sem.

de az ilyen zúzópostások simán lehetnek akár utolsók is egy jólmenő útszélinél.

romesz 2010.05.05. 18:18:51

Legkozelebb hasznalj pattogatott kukoricar csomagolo anyagnak. sokkal jobban kitolti es vedi a doboz tartalmat. Raadasul nem szennyezi a kornyezetet sem.
Kuldtem mar igy csomagot a felvilagon keresztul es ahova kuldtem ott meg a kukoricat is megettek miutan atvettek a csomagot :)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.05.05. 19:07:28

Bírom, hogy a mellékelt fotó alapján okoskodik mindenki, hogy "jaj, ez a csomagolás egy ilyen tárgynak fing", holott épp a múltkor, a cipős posztnál derült ki, hogy rohadt nagyot bír csalni egy rossz szögből fotózott ojjektum.
Emellett: nem láttuk, eredetileg hogyan volt csomagolva.

romesz 2010.05.05. 19:17:01

@morrisal_: a linked nem mukodi, megakartam nezni de Oops! This link appears to be broken....

Kifordított kacagány 2010.05.05. 19:41:42

@KaPé: mióta állami cég. a nyereségesség témában annyit, hogy dolgoztam már állami cégnek, láttam, hogy kalkulálják a nyereséget ha az kellett.

@hagyma: mondjuk úgy, elvegetál. csak szolgáltatni nem szolgáltat.

@romesz: ez egy jó ötlet

Marr 2010.05.05. 19:48:41

A Posta miatt már többször sírás közelébe kerültem, akkora gecik dolgoznak náluk. Olyan rutinosan lopják ki az ajándékokat a csomagokból... Meg se lepődöm a törésen. Ma már nem sajnálom az ezreket futárra, ha valami kell.

BBG76 2010.05.05. 20:45:31

Perelni nem lehet? Biztos lehet. Akkor kell! Gyorsan.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.06. 00:12:50

@europeer12:
thx
a mai jobb
most nem tudom meg bajanaista vagy mar orbanista

Mocskos Világ 2010.05.06. 13:08:39

Az MPL szerződött partnere vagyok, kb. 50% -ban törékeny cikkeket adok fel. Eddig kb. 1.000 -ből egyet törtek össze, egy olyat amit a vevő kérésére nem törékenyként küldtem, hogy olcsóbb legyen...

Ezeknél az időgarantált csomagoknál a díjban benne van 50.000 Ft -ig a biztosítás, nyugodtan rá lehet írni ezt az értéket akár egy pohárra is. Ha eltörik, ennyit fizetnek. Persze a megfelelő csomagolás feltétele ennek, ez le is van írva a feltételeknek.

A gond azzal van, hogy a felvevő nem lát bele a csomagba, nem tudja milyen a csomagolás, a bélelés, így nem tudja megállapítani, hogy megfelelő-e a csomagolás, ennek ellenére fel kell vennie, aztán ha eltörik, akkor kezdődik az egymásra mutogatás, a posta szerint nem volt megfelelően csomagolva, az ügyfél szerint igen... nehéz eldönteni, hogy kinek van igaza, kb. 50-50% lehet.

Más futárszolgáltaoknál egyáltalán nincs törékeny kezelés - bár ebben az esetben itt sem:)

Aki látott már logisztikai központot működés közben, az pontosan tudja, mindenhol dobálják a csomagokat, mindenhol kevés az ember, azok emiatt túlzottan leterheltek... bizony van amikor valami eltörik.

A különbség inkább abban van, hogy melyik futárcég hogy rendezi a panaszokat, de azért várjuk ki a történet végét.

AvgDvl 2010.05.06. 23:22:37

Fasza. Ez van.

Amikor ragaszkodom a személyes átvételhez, akkor mégis hülyének néznek, és próbálják elmagyarázni, hogy a POSTA már nem olyan.

De az is lehet, hogy ez az egész a posta privatizációt előkészítő gerillakampány része.

primavera 2010.05.08. 16:32:35

@Gromek:
Sok olasz postan is kell sorszam, levelfeladashoz is, nem csak csekkbefizeteshez.
Arrol nem is beszelve, hogy egyszer egy Budapestre kuldott postai utalvanyt Bukarestbe vittek, majd amikor visszajott "ismeretlen cim" felirattal, csodalkoztak, hogy hat ok nem tudjak, miert jott vissza. En meg raneztem, meglattam a bukaresti posta belyegzojet, es nem tudtam, sirjak-e, vagy nevessek. Mondtam nekik, hogy talan ha Budapestre kezbesitik, akkor nem lett volna ismeretlen a cim.

Gepard 2010.05.18. 11:02:09

@europeer12: Biztos javul, mint a bankoknál... Azok is nagyon "olcsók". Persze a gáz és a villany is nagyon olcsó lett, a benzinről nem is beszélve.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.11.21. 00:31:29

@Betépett felhasználó: kapja be neked a fogaskerék!
vagy ha már hideg van és melegebbre vágysz, akkor egy szájzáras copósboci.
süti beállítások módosítása