Tékozló Homár

Az ember, akinek az OTP összekevert 2 számjegyet a telefonszámában

2010.05.07. 09:30 | szily | 166 komment

Fantasztikus tréninget jelent az ember idegrendszerének, ha problémája támad bármelyik magyar mamutszervezettel, legyen az önkormányzat, közszolgáltató vagy óriáscég. Az OTP-re mindig lehet számítani, ha ügyfélkínzásra terelődik a szó. Ismerkedjenek meg Adival, akivel leírhatatlan dolgok történtek amiatt, hogy a bank rosszul jegyezte fel - a számítógépes rendszerben egyébként többszörösen meglévő - mobilszámát. A sztori elképesztően hosszú, de elolvasni még mindig sokkal gyorsabb és élvezetesebb, mint átélni.


Hiába, az OTP még mindíg a régi.

Egy réges-régi számlaszámhoz kapcsolódó bánkártyához szerettem volna internetes elérést.
Mivel elég elfoglalt vagyok sokáig halogattam a dolgot, de valamikor az év elején sikerült az egyik hosszabban nyitva tartó ügyfélszolgálatuknál megkötnöm az ehhez szükséges szerződést.
Mivel régen sem nagyon voltam megelégedve az ügyfélszolgálatukkal (kb. 20 évvel ezelőtti sorbanállások a számlavezető fiókban, rendszeresen leálló rendszerek, stb.) már egy másik banknál(-bankoknál) vezetem a számláimat, nem volt sürgős, de most gondoltam kipróbálom a megkötött szolgáltatást.
Az OTP oldalára belépve megadtam a 7 jegyű azonosító kódomat, a 7 jegyű jelszavamat, sőt még a számlaszámomat is (bár nem értem miért nem lehet ezt -amennyiben valakinek több van- később kiválasztani).
Erre egy oldalra jutottam ahol egy SMS-ben kapott azonosítót kértek és itt kezdődött a probléma.
Ez sehogyan nem akart megérkezni.

-Eh, sebaj felhívom az ügyfélszolgálatukat. -Gondoltam.
Telefon, csörög, géphang, stb. kód megadása… nem jó!
Másik menüpont - ismét kódot kérnek.. -nem jó. Pedig minden kódot egy erre rendszeresített programban tárolok.
Na végre találtam egy élő embert, akit kód nélkül el lehet érni. Elmondom a történetet, kapásból vágja: a probléma a rosszúl megadott telefonszám miatt lehet. Nem tud segíteni - mert Ő egy másik részleg, de átkapcsol.

Csörög a telefon, fel is veszik. Egy hölgy élő szóban kéri el az azonosító számlaszámomat, majd mindenféle biztonsági kérdést tesz fel lakhelyem, szüleim és számlaszámommal kapcsolatban. -Hitelesít.
Előadom mi a problémám. Itt is kiderül: elgépelték a telefonszámomat, felcseréltek a két számot a közepén.
-Egyébként nem értem. A rendszerben benne van a telefonszámom, mivel vásárláskor évek óta erre kapok SMS értesítést, sőt a nagy ritkán a telefonomban beállított egyenleg lekérdezési funkció is remekül működik.
Megnyugtattak az egy másik rendszer, ezért fordulhat elő.
Szerintem -a szerződéskötéskor látták az adataimat- elég lett volna átkopizni a telefonszámomat, de sebaj miután tisztáztuk a dolgot ki kellene javítani.
Az nem megy, azt csak egy másik valaki, egy másik telefonszámon tudja megtenni, ahol majd ismét hitelesítenek.
Mivel említem a korábban sikertelenül használt kódjaimat, felvilágosítanak, hogy ez egy másik kód. Itt a bankkártya-szám utolsó 10 számjegye + számlaszám utolsó 3 számjegye az érvényes.

Megpróbálom - bár kezdem feladni- 10 jegyü kód + 3 jegyü jelszó, plusz 7 jegyü jelszó különböző számai.
Nem fogadja el. Pedig a régi céges telefonszámom. Háromszor próbálkozom, azután letilt. -Nagyon nem értem.

Megint telefonálok, a már bevált "emberi felvevős" vonalat. Szokásos hitelesítés: számlaszám, Anyám neve, milyen kártyám van, stb. Előadom a story-t, majd a kérdést, hogy a 7 jegyű jelszavamat miért nem érti a rendszer, ha már az internetes bejelentkezésnél elvileg elfogadta.
… Kiderül, az egy másik 7 jegyű kód. Nem értem, mert a lefűzött régi iratok között sehol sem találok ilyesmit, nem beszélve arról hogy nem régen megadtam egy kódot a számlámhoz kapcsolva, de biztos így van.
Kérdem hogyan tovább. - Sehogy a rendszer letiltotta az ügyintézést 24 órára, bár ezek után sem lehet mit csinálni a hiányzó 7 számjegyű kód nélkül. Miiii? - Fáradjak be egy ügyfélszolgálatra és ott személyesen új kódot kérhetek.
Kifakadok: van egy halom kódom, de nem elég. Azért nem használtam a számlámat mert anno nagyon macerásak voltak, de -gondoltam- , ha interneten tudok intézkedni talán változhat a dolog. Egyébként is szép a bankkártyájuk,
(Nem úgy, mint az elmúlt években hihetetlen méretűre nőtt egyik 3 betűs banknak, ami alulmúlja egy rosszúl sikerült gyermekrajz minőségét egy sima fehér plasztikon.)
A külcsín igen, de az ügyintézés szabályai semmit nem változtak az idők alatt.

A végén még megpróbálom a mobiltelefonomon lekérni legalább az egyenlegemet, de itt is csak a tiltó üzenetet kapom válasz SMS-ben. - Ez már abszolút nem logikus, ha az ember belegondol. Rossz kód megadása miatt letiltani az ügyintézés lehetőségét és a biztonsági SMS-t…
Ezek még mindíg az átgondolatlan, logikátlan ügymenet, ahol a vezetés képtelen logikusan átgondolni az ügymenetet. Elvesznek a részletekben.
Azt meg sem említem, hogy léteznek még emberek mobiltelefon nékül.
Ahogy magamat ismerem megint külön macera lesz eljutnom egy fiókba, így várat magára a dolog. Már félek, hogy a sok 7 jegyű kód melyikét mikor hol kell megadnom és jót fogok e megadni az adott helyen vagy megint letiltanak 24 órára az ügyfélszolgálatról vagy a biztonsági értesítésekről.
Másik banknál még -hitelesítés után- a rosszul megadott PIN-kót tiltását is fel lehet oldani a telefonos ügyfélszolgálaton. Nem kérnek 1000 kódot, és bármit el lehet intézni távolról, még az év bankja is lettek többször. Lehet nem véletlenül.
Évek óta nem ügyintézetem velük annyit, mint most egyszerre az OTP-vel -sikertelenűl.
- Csak nagyon csúnya a bánkártyájuk…

Üdv.: Adi

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhaszvik 2010.05.07. 11:02:04

leírás a sünökről, részlet:

"Magánosan élő éjjeli állat. Az útjába eső férget, csigát, pókot, bogarat, lárvát, sáskát, békát eszi, de a gyíkot, tojást, egeret, sőt nyúlfiókát és madárfiókát is pusztítja. A közeli baromfiállományban is kárt tehet. A telet vackában merevségben tölti."

AlexWolf 2010.05.07. 11:02:44

Ezt én sem értem a ZOTP-nél. A telefonos ügyintézéshez kér valami 7 jegyű kódnak bizonyos számjegyeit. Már mindennel próbálkoztam (pl. telefonszámommal, bankkártya utcsó 7 számjegyével, anyámtökével) de még mindg nem sikerült rájönnöm, hogy mi a francot akar. Főleg úgy, hogy mire eljutok ehhez a 7 számjegyes baromsághoz, meg kell adnom a bankkártyám utcsó 10 számjegyét és a számlaszámom utolsó 3 számjegyét is. Egyik szerződésemen sem találtam egyetlen utalást sem erre a kódra. Nem is tudok semmit elintézni telefonon a ZOTP-vel. De hála Istennek, net-es csomagra váltottam így most már nem is kell.

metal · http://electric.blog.hu 2010.05.07. 11:04:11

@juhaszvik: Nem én magam fizettem vele, pl. a Madách Színház online jegyvásárló portálján, egyszerűen megadtam a nevem, meg a bankkártya számát, és simán le is vonták a pénzt a számlámról. Na azóta nincs OTP-s számlám:)

XCat 2010.05.07. 11:05:01

@atpijkamo: Nekem szimpi az Enikő. Szép csaj, még mindig.

XCat 2010.05.07. 11:06:27

@juhaszvik: Madárfiókát azért mégsem kéne, az olyan cuki. Meg a nyúl is.
De ez a merevségben töltés, ez jó lehet.

XCat 2010.05.07. 11:08:03

@metal: Na így rendezzen neked valaki kényelmi szolgáltatást, bakker:D

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.07. 11:10:02

@juhaszvik:
ráadásul
www.imdb.com/title/tt0034492/

Ki tud többet Bambirol posztunk +nyilt

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.07. 11:12:27

@juhaszvik:
hogy tud valami átterjedni az olaszoktól Svédországba? :) "
Megmondom, mert Sün nem tuggya,
6árosak egymással

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.07. 11:13:44

@CatMother:
Nem én!@juhaszvik: Inkább meghagypm a feladatot valami női hölgynek.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.07. 11:15:44

@juhaszvik: "A telet vackában merevségben tölti."

Merevedés egy télen keresztül! Tud ám élni!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.07. 11:17:26

@Sün‼:
Hoppsz!
A blogmotor belekeveredett.
Naszóval:

@juhaszvik:
Földön, vízen, levegőben.

Bikicsunáááááááj!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.07. 11:18:14

@CatMother: Nem tűnt fel, hogy szép lenne. Kisugárzása van.

CBF 2010.05.07. 11:19:03

@Kulics: Nem akarom reklámozni melyik bankhoz jöttem át, de itt inkább ügyfélként érzem magam, mint az otp-nél éreztem.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.07. 11:19:27

@atpijkamo: A svéd sünöknek meg 11 hónapig, és három hétig.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.07. 11:20:14

@Rosszindulatú Vászka:
Vászka Vászka, nu pogodin!
Menny a didzsusz-hoz ott nincsenek nuggerek, az való neked,meg a plázabank
/estleg az alanti/

A bankrabló elkiáltja magát:- Mindenki a feküdjön a padlóra!
Aki ott tartózkodik, mind leveti magát.
Nyissák ki azonnal széfet!
Ki is nyitják neki, belenéz:- Egy pohár tej!?
A rabló fogja és megissza. - Nyissák ki a következő széfet!
Kinyitják neki, megint csak egy pohár tej. A rabló fogja és megissza.
A negyedik széfnél a helyzet ugyanez, ismét egy pohár tej.

A rabló most már felbosszantja magát:
- Most már aztán mondják meg melyik széfben van a pénz, mert valakit
lepuffantok!
- Uram! Nálunk, nincs semmi pénz mi spermabank vagyunk!"

XCat 2010.05.07. 11:20:22

@atpijkamo: Nekem kifacsarodott ízlésem van, ami szerint ez szép. :D Amúgy miért nem? Csinos, szép arc, a hangjától néha kiráz a hideg, de legalább karakteres.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.07. 11:22:10

@atpijkamo:
Merevedés egy télen keresztül! Tud ám élni! "

Probáltad már hosszabb távon?
Imádkoznál, csak konyuljon már végre le
:))

XCat 2010.05.07. 11:22:28

@horex: ez de szar. :D (éppen tejeskávét ittam)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.07. 11:25:28

@horex: Lehet, hogy a sünöknél máshogy van. Interjúvold meg a Sün!!-t.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.07. 11:25:42

@CatMother:
Abból jó eséllyel néger csimota kerekedik.

XCat 2010.05.07. 11:31:04

@Sün‼: Hát, Te vagy a szagember. Leszel a keresztapu?
Valakinek meg kell tanítania azt a kölyköt pizzát rendelni...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.07. 11:42:00

Ha már ügyfélszolgálat.

Alig egy hónapja fejeztünk be egy lakásfelújitást villanyilag
Kliens éppen most hivott telefonon, hogy az egyik konektor melegszik, lámpa vibrál
Nem gépi hang válaszolt neki, nem kértem semmiféle kódot, "egy óra mulva itt vagyok"
Naa, miccóltok?
Fasom a segitő munkájába, már tudom is mi a gond, de nem én kötöttem be.
A segitő persze hőbörög miért csak napi 6000-et fizetek neki
Ezé'b@meg, mert a te elbaszott, figyelmetlen melód miatt, nálam reklamálnak, nem első eset, és egyedül nem látod át a feladatot.

Na, mennem kell.7végi posztra jövök vissza

XCat 2010.05.07. 11:44:06

@horex: Megható történet.
Tudsz olyan módszert, amitől átlagos használattól nem szakad ki a konnektor a falból?
(átlagos használat, hogy megfogom a zsinórt, és húzom, de a mi villanyszerelőnk szerint ilyen nem létezik)

۝merta-X 2010.05.07. 11:45:15

Hogy milyen kód? Hogy milyen hétjegyű? Hogy milyen SMS? Hogy mi a kurvaanyja? A poszter egy mazochista, nem is kicsit.

Én, ha pénzt kell fizetnem, beülök a kocsiba, és elviszem. Hasitasi nem kér kódot.

metal · http://electric.blog.hu 2010.05.07. 11:46:43

@CatMother: Igen, bár nekem csak addig kényelmes, amíg más nem tudja a számot a kártyáról:)

Egyéves Önkéntes 2010.05.07. 11:47:20

én azért vagyok otépés, mert amikor telebankon utaltatom a sciennetes bevételemből a máv biztosítást, akkor közben a bikicsunájt játsza a telefon. arra meg olyan jó billegni a MBT csukámban.
sikeres-e vagyok?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.07. 11:50:34

@horex: "7végi posztra jövök vissza"

Valaki nagyot fog csalódni.

۝merta-X 2010.05.07. 11:51:48

Én azért vagyok ótépés, hogy a 75 ezer forintos törlesztőrészletemet két évvel a válság után még mindig 105 ezerért vonja tőlem a köcsög szarfaszú rohadék Csányi. Mondjuk ebbe a kormány is megbukott, de nyakamba a konyhakést, hogy Viktor pápa sem fog büdös lófaszt sem tenni az ügyben. Bocs a hangnemért.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.07. 11:52:22

100.!
Jo hetveget mindenkinek!
Ne feledjetek, hogy ilyenkor remekul lehet gombaszni! Inkabb gombasszatok, mint klikkeljetek!

XCat 2010.05.07. 11:53:09

@Kitalátor feljegyzetei: A gombák megdöglöttek, múlt héten kitakarítottam.

Egyéves Önkéntes 2010.05.07. 11:55:48

@Kitalátor feljegyzetei: most legfeljebb a férfizuhanyzóban találni gombát
az erdőben alig van

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.07. 11:55:53

@CatMother:
Igy öltözés közben visszaugrottam
Kilökőkaros Prodax konektort kell beszerelni, Prodax dobozba és az ahhoz való, mellé adott kis csavarokkal rögziteni
Tehát nem a hagyományos konektor karmokkal. Csak igy szerelek.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.07. 11:57:32

@horex: Ja, és a szaktancsért légyszi utalj át 4000 HUF+ÁFA-t az otépé számlaszámomra, mintha kiszállás lett volna
:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.07. 11:58:09

@CatMother: @EÖ: Holnap pitymallatkor találkozzunk Sünnél az erdőben! Ha lesz gomba, ti fizetitek az unikumot, ha nem, én a tescós lájtkólát...

metal · http://electric.blog.hu 2010.05.07. 11:58:55

@EÖ: Akkor bizony nem jó helyen keresed:) Mert bőven van.

yippyupp 2010.05.07. 11:59:31

@CatMother: guten tag katzenmutter. németországban meg olyan hideg van, hogy még a hóvirág sem akar előbújni, nemhogy a gomba.

XCat 2010.05.07. 11:59:54

@horex: Édes vagy.
Én meg részeg. Asszem.
Ilyenkor mit kell csinálni?

@Kitalátor feljegyzetei: Na azt nem. Fele-fele alapon fizetünk, tehát mindenki húsz százalékot.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.07. 12:00:48

@CatMother:
Igyunk Bélára, a kis néger csimotára!

@Kitalátor feljegyzetei:
Azeccerbiztos!
Szerencsére nálunk árucsere van, nem kell ide pénz.

Bikicsunáááály!

Egyéves Önkéntes 2010.05.07. 12:01:21

@metal: milyen van bőven?

@Kitalátor feljegyzetei: de akkor senki se műszálas zokniban jöjjön, mert nem akarok unikomot fizetni :)

yippyupp 2010.05.07. 12:01:32

@Sün‼: és az hol marad, hogy dél van???

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.07. 12:03:31

@CatMother: "az egyik konektor melegszik" Miért, nem áll jogában?!
Majd ad neked az ombuccmanó!

cooper82 2010.05.07. 12:04:21

Csakhogy a poszthoz is valamit kotyogjak.

Magyarország mindig is a bürokrácia kánóánya volt, és amíg adminisztrációs hibák előfordulnak, sajnos számolni kell azzal, hogyha valaki elbacarint valamit, akkor bizony jön a sorbaállás. OTP-nél nekem is volt ilyen netbank-om, jól működött, de azóta otthagytam őket, mert drágák a drágák.

@CatMother:
Érdemes beülni, de csak ha szép idő van (a terasz miatt), jó a melegszendvics is, bár kicsit drágállom a helyet.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.07. 12:04:59

@Sün‼: Az a Bikacsúnály"-ból számomra határozottan kiderült.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.07. 12:06:17

@cooper82: Te hol szoksz lenni a meleg szendvicsben, középen, alul vagy felül?

XCat 2010.05.07. 12:09:18

@Sün‼: Na várjál, négerről nem volt szó.

@cooper82: Azt mit jelent? :)

@Kitalátor feljegyzetei: Ezt most mérnekem?

beebeebee 2010.05.07. 12:10:06

1x tökre ugyanígy jártam, mint a T. postoló.
Letyltott, félórán keresztül telefonáltam, az vot a vége, hogy féraggyak be a zügyfélszógálatra. Nem fáradtam be azóta se, nem is érdekel. Az orp GATYI!!! A hüjék kányóánya!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.07. 12:10:10

@cooper82: "mert drágák a drágák."

Ezt csak elírtad, vagy tényleg ilyen szépen mondtad?

Gaiwer 2010.05.07. 12:15:17

aki hülye szenvedjen csak az otpvel mert ott szép a kártya. megérdemli.

persze az axa-val semmi baj, de hát a gyermekrajz nem elég jó

XCat 2010.05.07. 12:19:52

@Gaiwer: Én is utálom a gyerekrajzokat. Meg simogatni a gyerek fejét, közölni vele, hogy nagyon ügyes, és miután kitaláltuk hogy amit rajzolt, az egy legelésző tehén, egy űrhajó, vagy egy megtermékenyült petesejt, kidobni a fenébe.
Fel nem tudom fogni mi bájosat talál valaki abban, hogy összevissza csúfságokkal pakolja körül magát. Ráadásul még másra is rákényszerítené.

Ennyi erővel legyen lófaszos bankkártya is, ott legalább egyértelmű, hogy mit kapsz.

metal · http://electric.blog.hu 2010.05.07. 12:26:45

@EÖ: Májusi pereszke már van bőven, de találtunk már pöfit is.

XCat 2010.05.07. 12:28:13

@Kitalátor feljegyzetei: Nem baj. Kérsz egy lófaszos bankkártyát? esetleg piát?

Gaiwer 2010.05.07. 12:29:42

@CatMother: az a gyerekrajz valójában egy napraforgó vagy egy kokárdavirág, pontosan nem emlékszek. normálisan megrajzolva.

XCat 2010.05.07. 12:32:16

@Gaiwer: Akkor meg nem gyerek csinálta. Úgy még szánalmasabb. Dögöljön meg aki kitalálta, minden esetre.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.07. 12:32:49

@yippyupp: Elkurvul ez az ország. Már a Sün!! sem a régi.

XCat 2010.05.07. 12:33:37

@yippyupp: Még nem teljesen tényleg, de alakul. Gyere fel msn-re.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.07. 12:34:48

@yippyupp: Rengeteg tejeskávét iszik. Az meg megerjed a bögrében míg a Homáron röhög...

juhaszvik 2010.05.07. 12:35:16

nekem rémlik egy olyan mesekönyv, amiben a sün a hátán gyűjtötte az erdőben(?) talált gyümölcsöket, meg talán gombát is. ezért javaslom, hogy nevezzük ki Sün!!-t az Erdőben Fellelhető Jóságok Szaktekintélyévé. vagyis mondja meg ő, hogy mire számíthatunk gombászással kapcsolatban.

nekem az a tippem, hogy vasárnap már tuti lesz gomba, kérdés milyen lesz az idő hétvégén, mert esőben nem akkora móka, de még vizes fűben sem.

XCat 2010.05.07. 12:38:21

@juhaszvik: Aha volt olyan, le is volt rajzolva. Hogy a saját hátáról hogy ette le a sün mielőtt az egész rárohadt, arra nem emlékszem.

pcmci 2010.05.07. 12:43:38

sogorék bankjánál telefonos ügyfélszolgáltaon módosíttattam anno a telefonszámomat. kb ennyibe került:
- hallo xyz vagyok miben segithetek?
- kiskezit csokolom telefonszámot szeretnék módosíttatni erről erre.
- azonnal, rövidesen értesítést fog kapni a számmódosításról.
- köszönöm, visszhall...

az egész nem volt 2 percnél több kapcsolással, és miután letettem a telefont kb jött is az sms... szoval lehet, hogy nem vagyok sikeres, hogy ennél a banknál vagyok, de ugy látom az ügyintézés valamivel mégiscsak ügyfélközpontúbb lehet, legalábbis az otp-nél.

Tomasz_a_gozmozdony 2010.05.07. 12:46:42

Nekem meg sose volt semmi bajom az otp-vel. Van egy azonosito, kell a bankszamlaszam, meg egy jelszo. Megy minden mint a karikacsapas. Netbankolok ezerrel...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.07. 12:47:49

@CatMother: Mindegy, csak keserű legyen! (Mármit a pia, lófaszt nem kóstoltam, a bankkártya meg ízetlen.)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.07. 12:48:42

Debil kisgyerek utazik az anyjával a vonaton:
- Anya, anya, unatkozom!
- Rajzolj egy tehenet!
Rajzol egy kört, bele egy pontot:
- Anya, anya, kész van! Unatkozom!
- Rajzolj egy tyúkot!
Rajzol egy kört, bele egy pontot:
- Anya, anya, kész van! Unatkozom!
- Rajzolj egy rókát!
- Anya, anya, azt nem tudok!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.07. 12:53:38

@CatMother: Amikor meglottyadt és alkoholosan áterjedt, leesett róla, Sün meg kiszürcsölte a levét. Egy rovarevő nem is igazán tudna kemény vadkörtét enni.

cooper82 2010.05.07. 12:54:37

@Kitalátor feljegyzetei: Áu. Amúgy meg kívül. Nem vagyok én ahhoz hozzászokva, hogy kiforgatják a szavaim... :'(

@CatMother: mármint mi, a ...köhömm... "kenyérszeletsonkávalvagygombávalvagyszalámivalízlésszerintmásegyébbelgrillsütőbensajtotráolvasztva" jellegű ételkészítményre gondolsz?

@atpijkamo: teljesen szándékosan nem írtam el.

XCat 2010.05.07. 12:56:39

@Kitalátor feljegyzetei: Szóval burkoltan az alkoholizmust népszerűsítő könyvipari termék volt. Űrgyík írta vajon?

@cooper82: Nem, a drága fogalma nem volt jelen esetben teljesen világos.

XCat 2010.05.07. 12:58:15

@atpijkamo: Van egy külön szakirány, ami arról szól, hogy hogy lehet minél egyszerűbben megrajzolni valamit, úgy hogy arról kiderüljön, melyik fajta valami.
És vannak néha vadhajtásai.

Bikicsunáj Bój 2010.05.07. 13:02:33

Hát mondom én, hogy a CITIBANK 0-ás számla, de senki nem hisz nekem :-(

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.07. 13:46:54

@cooper82: Ha ide jársz, szoknod kell.

Ha meg OTP-be, Postára, vonattal, BKV-val stb. (Eróvívát ki ne hagyjam már!) akkor szopnod...

"Tiéd a gyár, magadnak építed!"

yippyupp 2010.05.07. 14:04:02

hétvégén erre a posztra fogunk tölteni?

Tarika · http://isitchristmas.com/ 2010.05.07. 14:21:44

@juhaszvik: internetes fizetéshez a kártyaszámod kell, meg a lejárat ideje. PIN-kód nem.

Egyéves Önkéntes 2010.05.07. 14:22:26

@Tarika: kell az is, csak akkor más fizet vele :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.07. 14:28:24

@Tarika: Ha nem OTP-s kártyád van, akkor az aláíráscsík melletti számsor érvényesítő kódként működő 3 utolsó számjegye is kell.

malenkij robot 2010.05.07. 14:30:45

Nem számít kiccillag!
Míg Sanyibácsi 22miliárdal gyarapodott, hogy kihasználta lehetőségként a kölcsönzők pénzét a világ gzdasági válságában és a kormány még a pénzintézeteket patronálta miliárdokkal

Tarika · http://isitchristmas.com/ 2010.05.07. 14:31:05

@Kitalátor feljegyzetei: ja, lehet, hogy az is kell, már rég volt...

Tarika · http://isitchristmas.com/ 2010.05.07. 14:35:31

@Tarika: most megnéztem :) kell az a kód is :)

Mylady 2010.05.07. 15:22:12

@olvasó - Bikicsunáj Bój: Azzal egy gond van: csak akkor ingyenes, ha érkezik minimum 150ezer jóváírás, amúgy 2-3 ezer (nem emlékszem pontosan), ami szerintem brutális.

Ez az én esetemben problémás. Nem azért, mert nem keresek annyit, hanem mert nálunk úgy megy a bérfizetés, hogy harmadikán 0 órakor elérhető. Ehhez másodikán rajta kell hogy legyen a számlámon. A hétvégék, ünnepnapok elég gyakran bekavarnak. Vannak hónapok, amikor (látszólag) nem kapok fizetést, mert már előző hó 30-án, 31-én a számlámon van. Ilyen most a május. Áprilisi fizetés április 30-án. A májusi majd június 2-án.
És az ilyen hónapokért 2-3 ezer Ft havidíjjal büntetnek.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.07. 15:57:27

@Kitalátor feljegyzetei:
Ez Kontalux vagy kontavill, régiek, de ezeketis lehet csavarral rögziteni
A dobozt kell kivésni és cserélni alóla

Persze azután meg a vasalód zsinorja fogja megadni magát, ha annál fogva huzogatod ki

Bikicsunáj Bój 2010.05.08. 12:20:40

@Mylady:
Szia,

hát ez annyiban téves, hogy az ilyen beérkezéseket tudja a program kezelni, én is így vagyok, mint te.
Illetve nemcsak bérutalás jó, hanem saját számláról való is, sőt a kp befizetés is elegendő :-)

Bikicsunáj Bój 2010.05.08. 12:33:09

@Mylady:
Szia,
Nincs ebben igazad, mert a program ezt a helyzetet simán kezeli (saját tapasztalat)
Illetve nemcsak munkabér jó, hanem más jogcímű utalás is, vagy akár a kp befizetés is.
Az összeg amit felszámolnak, ha nem teljesül valamilyen formában a 150e, az 3500.-, valóban soknak tűnik, bár láttam én már nem egy és nem kettő számlakivonatot, ahol ennek a többszörösét fizették az emberek...
Legyen meg a jóváírás, és akkor ingyen van, ez a tuti :-D

pruntyike 2010.05.08. 16:47:44

Na itt is ideje kibaszni az egymás között csetelőket, mint a subbán tették..

Mylady 2010.05.08. 20:06:19

@olvasó - Bikicsunáj Bój: lehet, hogy így van, nekem nem ezt mondták, és nem próbáltam

én mondjuk nem tudok kp-ban befizetni 150 ezret, vagy átutalni másik számláról

nem reklám, de ennél nekem sokkal jobban tetszik a cib rendszere, ahol 550 a havidíj, de ha érkezik hetvenvalahányezer egyösszegben a számlára + van két tranzakciód (átutalás, csoportso beszedés), akkor csak 150
azon felül minden ingyen van, kivéve a kpfelvételt, mert abból csak havi 1 vagy 2 ingyenes (nem emlékszem pontosan)

Megdobbent 2010.05.09. 06:57:06

@pruntyike: engem is kibasztak, pedig csak a kocsog subba faszkalapot kuldtem el parszor a jo kurva annyaba, de akkoris szigoruan targyilagos alapokra helyezve. Kis sanda gecivel telt bele ezt nem vette be :>

Viszont mivel tudom kijaz valojaban, tan egyszer elverem :)))))))
süti beállítások módosítása