Tékozló Homár

Kifutott terméket nem cserél az Extreme Digital

2010.05.12. 12:52 | jackyll | 294 komment

A számítástechnikai üzletek honfoglaló pionírként viszik előre a fogyasztóvédelmet. A naponta változó készletek és árak mellett a zavartnak tűnő geek vásárlókkal könnyű kekeckedni. Hol máshol kerülhetett volna DM olyan helyzetbe, hogy a 2 nappal azelőtt vásárolt termékét ráfizetéssel azzal a felkiáltással nem cserélték be, hogy már nem forgalmazzák. Kit érdekel? Ő adta el vagy a Náncsi néni?

Vettem az Extreme Digitalban 2x1 giga Geil 1600MHz-es memóriát 20 900 HUF-ért. Számla, jótállási jegy eltéve. Sajna benéztem rendesen, mert otthon derült ki (miután beraktam a memóriákat), hogy az alaplapom csak 1333MHz-ig támogatja. Még próbálgattam egy kicsit, aztán beláttam, hogy ez nem fog menni.  Másnap felhívtam az ED központot, hogy ez a helyzet, van e lehetôség cserére, akár ráfizetéssel is (direkt meg sem kérdeztem, hogy ha olcsóbb az 1333-as, adnak-e vissza pénz). A fickó azt mondta persze.

Köv. nap, tehát a 3 napos cseregarancia 2. napján összecsomagoltam a ramot, számlát, visszavittem. Mondtam az egyik eladónak a sirámomat, lehet-e cserélni. Mondta, persze, de (mivel az általam kinézett 1333Mhz-es olcsóbb) pénzt nem adnak vissza (kb 2000 Ft-ról lett volna szó!), le kell vásároljam a különbözetet. Belementem. Ekkor a kollega elkezdtett tanakodni egy másikkal, aki átvette az ügyet. Kis idô múlva odahívott. Mondta, hogy az a termék, amire cserélni akartam az 1600-asat éppen nincs raktáron, nem tudják mikor fog beérkezni, és mivel 3 nap áll rendelkezésre a csere lebonyolítására, ezért a levásárlás helyett 20000 Ft-os utalványt tudnak felajánlani. Ekkor már húztam a számat, de elfogadtam, elvégre megrendelem és majd utalvánnyal megveszem.

És ekkor jött az a mondat, ami miatt soha többé nem vásárolok az ED-nál. Kis billentyukalapálás után:

- Hoppá! A terméket töröltük a rendszerünkbôl.  (Az 1600Mhz-eset.)
- Hogyhogy törölték, ezt hogy értsem?
- Kifutó termék volt, már nem forgalmazzuk. Sajnos nem tudunk sem cserét, sem utalványt biztosítani. Nagyon sajnálom. - mondta a kötelezôt.
- Hát ez kurvajó. El tudom képzelni, mennyire sajnálja.

Fogtam a papírokat, meg a memóriát és füstölögve eljöttem.

Kérdés:
Mi a francért törlik a rendszerbôl a terméket, még ha kifutó is, 3 napon belül, amikor jól tudják, hogy a cseregarancia 3 napig él. Mi van ha meghibásodott volna a memória, akkor a nyakamon marad, egy hibás szar? Ha esetleg az én esetemre nem is vonatkozik ez, miért nincs feltüntetve a honlapon, hogy kifutó termék garanciális cseréjét nem tudjuk biztosítani?

Na ennyit ér az Extreme Digital. Sosem szerettem ôket, ez csak megerôsített abban, hogy kerüljem.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koky_ 2010.05.12. 16:39:59

@CatMother: Azt mondtam "jobb inkább nem belemenni" tehát még nem történik pénzmozgás, így nincs mit visszaadni.

Rosszindulatú Vászka 2010.05.12. 16:40:47

@deuce_másik: a szólásszabadság csak ábránd a zondekszes blogokon :)))

deuce_másik 2010.05.12. 16:42:46

@yippyupp: összeesküvés elméletekben király vagyok, de amíg a másik topikban a csúnya anyázót nem tiltották akkor engem miért? :D
anyázni nem anyáztam, edigitált nem istenítettem, post tolót szidtam ahogy kell, megfelelek az elveiteknek, nem? :D

ráadásul a memóriás történetemmel éppen olyan irányba próbáltam terelni a beszélgetést, hogy meg lehet egyezni szóban is a boltosokkal dolgokról, nem muszáj se asztalverőnek lenni, sem köcsög elhajtós boltosnak.
lehet éppen az a probléma, hogy nem szítom a tüzet, hanem többféle szemszöget rajzolgatok a kis szemétdombotokra? :D

hahaha jól szórakozok!!! ;)

AlexWolf 2010.05.12. 16:43:25

@deuce_másik: szeretném megkérdezni azoknak a kommentelőknek a nevét akik szerinted bérkommentelők :D

Koky_ 2010.05.12. 16:43:28

Egyébként mi még pont az a kategória vagyunk, aki sokszor akkor is kicserél egy alkatrészt, ha az ügyfél sikeresen "szétbarmolta", mert persze az ő "szakember" ismerőse ingyen beszereli... Szóval így is lehet, de sokszor még ez is kevés.

XCat 2010.05.12. 16:45:50

@Bakter: Elég sűrűn igénybe veszek szolgáltatásokat. :)

@Koky_: és honnan tudod, hogy ki lesz ilyen?

Koky_ 2010.05.12. 16:46:36

@CatMother: Az évek meg a rutin :)

Bakter 2010.05.12. 16:48:13

@Koky_:
Mi is inkább megcsináljuk gariban, amit lehet, mert így nem kell vitatkozni senkivel sem, és mindenki jól jár. Csak van, amit fizikailag nem lehet, mert visszakéri a rossz alkatrészt a gyártó. Ilyenkor megy a fotózás, hogy igen babám, nyakon önötted pezsgővel a notidat, fizess érte. Bár egyesek szerint ekkor inkább ajándékot kellene adnunk, és nem vitatkozni:-)

yippyupp 2010.05.12. 16:49:03

@deuce_másik: kutya legyek ha értem a szemétdombi szemszöget. de örülök, hogy jól szórakozol. én is azért vagyok itt

XCat 2010.05.12. 16:49:44

@Bakter: Úgyis van kész fotótok mindenről, ami bizonyítja, hogy az ügyfél hibás, nem?

Koky_ 2010.05.12. 16:51:39

@Bakter: Jaja, ismerős :) Meg mikor tele van a garanciális készüléke macskapisivel, de persze ő nem tud róla... :) Aztán megy a hiszti hogy milyen szemetek vagyunk, hogy nem cseréljük ki a szétrohadt alaplapot GARANCIÁBAN :))

Bakter 2010.05.12. 16:52:00

@CatMother: Hiába veszel igénybe akármennyi szolgáltatást, te a másik oldalon állsz, más a nézőpontod, és egyszerre csak egy ügyet intézzel. A pult másik oldalán lévő meg több tucatot. Arról nem is beszélve, hogy szolgáltatás és szolgáltatás között is ég és föld lehet a különbség. Egy fodrász más problémákkal szembesül, mint egy lakatos.

XCat 2010.05.12. 16:52:34

@Koky_: És ezt miért nem mondjátok meg neki?

XCat 2010.05.12. 16:53:46

@Bakter: Ha mindent én intéznék, a szolgáltatók miből élnének? :)

Bakter 2010.05.12. 16:53:59

@CatMother:
És akkor szerinted megússzuk a vitát? Tévedsz. Akkor jön az, hogy biztos a gyárban vagy a kereskedőnél áztatták el. A kérdéseidből bőven látszik, hogy fogalmad sincs egy szerviz mindennapjairól.

Koky_ 2010.05.12. 16:54:56

@CatMother: Megmondjuk! Azt hogy nem tud róla, arra értettem, hogy heves ellenkezésbe kezd, hogy az ő macskái nem csinálnak ilyet, nem tud róla hogy belavizeltek volna :))

XCat 2010.05.12. 16:56:46

@Bakter: Nos, igaz lelkedre (mondjuk a gyereked életére, ha van, ha nincs, akkor mindkét makkod épségére) mered nekem állítani, hogy ha én beviszek hozzád valamit, aminek a javítási díja 10000 Ft lenne, rólam viszont lerí, hogy nem értek hozzá. te semmi olyat nem fogsz találni abban a gépben, amiért nem tíz, hanem mondjuk 35 ezret akaszhatsz le rólam?

XCat 2010.05.12. 16:58:00

@Koky_: Hát én könyvet kötnék abba a macskába, az hótziher.

Bakter 2010.05.12. 17:04:58

@CatMother:
Senkit nem veszünk le és senkit nem bszunk át készakarva, előre megtervezve. De vannak olyan esetek, amikor felárat kérünk, mert pl olyan dzsuvás a készülék. Viszont mindenről árajánlatot adunk, azt senki sem köteles elfogadni, ilyenkor bevizsgálási díj van. Amit egyébként szintén nemegyszer vitatnak az ügyfelek, hogy miémán az az összeg. Mondjuk azért, mert esetleg egy-két órát vagy esetleg napot foglakoztunk a szarjával, hogy kiderüljön a hiba oka.

Részemről bikicsunáj.

XCat 2010.05.12. 17:09:34

@Bakter: Jólvan, a makkod megúszta.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.12. 17:22:48

@deuce_másik: Fizetett kommentező? Vaze akkor engem átvertek, én még nem kaptam egy fillért sem! :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.12. 17:25:31

@CatMother: Én pl. pont foglalkozok rázós dolgok javításával, és nem szoktam külön lehúzni az ügyfelet.
Ha nem ért hozzá akkor is, mert akkor még nagyobb geciség.
Ennyi.
Mondjuk én nem ebből élek, hanem van rendes munkám is, lehet ezért van még gerincem?

Na persze ha hozzám kerül valami, azt általában 1 szerviz már visszadobta, vagy olyan árat mondott rá, hogy úgy nézek ki tőle mint a lottóreklám : "Meeennyiiiii?"
És a kliens is tisztában van vele, hogy örüljön, ha a cucca még egyszer működni fog. Ha meg nem, akkor 0ft a díjam.

a Figyelööö 2010.05.12. 17:26:46

@Wonder Deer Hunter: VÉGRE valaki, aki normálisan látja a dolgokat!!!!

deuce_másik 2010.05.12. 17:35:23

fizetett kommentező helyett hangulatfelelőst is írhattam volna az összeesküvéses elméletembe. :)

nincs nekem bajom catmother tevékenységével, csak nehogy már azok legyenek betiltva, akik például szakmájukból következően próbálnak releváns _néhány_ kommentet írni, és válaszokat adni egyes felmerült kérdésekre, problémákra. :D

XCat 2010.05.12. 17:53:15

Segítsetek már összehozni a hülyekölykösben az ezret! Naaaa léccccciiiiiiiiiiiiiiiii..

Meg valak ha tudja, mondja meg, melyik dominós percdíjjal járok a legjobbat, ha nagyon sokat akarok dumálni hálózaton belül (a nagyon sok napi min 4-5 óra).

XCat 2010.05.12. 17:56:52

@deuce_másik: Szerintem fogd fel úgy, hogy engem akartak kitiltani, csak véletlenül rossz helyre nyomták a gombot. Vagy ikszet, vagy mittudomén mi van itt.

De örülök, hogy szerény személyem ellenére is jól szórakozol :D

ChesireCat (törölt) 2010.05.12. 17:58:26

És az normális, hogy ez a törvény? Én totál átérzem a posztíró kínját :D Milyen dolog az, hogy otthon ha ezek a "kereskedők" megkaparintják a pénzt akkor ember legyél a talpadon, hogy ki tudd szedni belőlük, még akkor is, ha neked van igazad. Előre félek mi lesz ha hazalátogatok majd, mennyire leszek ideges... Nem mondom, hogy itt minden szép, ezek máshogy hülyék, de legalább akármit veszel, ha normális csomagolásban visszaviszed általában 1 hónapon belül (nem 3 nap) szó nélkül visszaveszik és adják a pénzt. Még akkor is, ha az üzletlánc másik városban lévő tagjába viszed, ahol pedig nem forgalmazzák a terméket. Max tovább tart, és még ők kérnek elnézést. Közben meg nem néznek rosszallóan, lesajnálóan, nem morognak, meg nem tesznek megjegyzéseket sem.

XCat 2010.05.12. 18:04:38

@ChesireCat: Te is svédországban vagy?

qmiklos 2010.05.12. 18:04:44

@deuce: "biztos hihetetlen számodra, de ezeket a dolgokat törvények szabályozzák, és van az is, hogy a bolt ezektől pozitív irányba eltérhet --> lásd saturn.
a törvény nem mond 3 napot, ha a kereskedő mond, akkor OK! ;)"

Nem ilyen egyszerű. Akkor nézzük a törvényt. 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet:

"4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.

(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze."

A kereskedőknek a törvénynek megfelelőlen kell eljárni. Ilyen egyszerű.

deuce_másik 2010.05.12. 18:33:24

@CatMother:
a nárcisztikus személyiségekre repülget néha a tiltás, ez számomra nem újdonság. :)

te azon szórakozol, hogy szinte mindenki írására reagálj, és viszed a témát jobbra-balra, ezzel is élteted a homárt. csupán bűnbak voltál aktuálisan a szememben, mivel én csak a témára koncentrálok szigorúan, bennem alacsony a homár-törzsi-mentalitás-faktor. érted már? :D

én szigorú vagyok. mivel a pult mindkét oldalán álltam már, látom mindkét fél szemszögét, empatikus vagyok mindkét irányba, a sztereotip komcsi időkből raktáron maradt fekete-fehér képcsöves "lóvévirítós" qmikit, "félretörvényezős" sempert, "asztalcsapkodós-fogyvédezős" áginénit mancinénit leköpöm, lepapucsállatkázom, leparasztozom... őket úgyis könnyű megfogni, mivel keskeny a látószögük, így gyorsan el is hallgatnak, ők postolnak a homárra, rám meg repül a tiltás, mert bunkó vagyok velük. :D
ez az élet rendje. :p

nekem adtak próbára ramot az aquában, mert én előre gondolkodtam, és lebeszéltem a boltossal, neked adnak kényelmesen cserére kávéfőzőt a saturnban este 10kor, ők meg idegeskedjék magukat darabokra a világ összes kis "meglepetésén", roppantmód elfogadhatatlan, tartháátátláán dolgain, még akkor is, ha nem velük történik. ;)

UFF.

deuce_másik 2010.05.12. 18:40:06

@qmiklos: el se olvaslak... ne kopipészteld a törvényt, hanem olvasd el oda-vissza párszor, karácsonyra talán felfogod hogy nincs alanyi jogon 3nap.
én ismerem, dolgoztam benne, nekem ezt olvasgatni már M-Ú-L-T-I-D-Ő. érted?
írj emailt bakternek, hátha van ideje tovább vitázni veled.............
vagy próbáld ki, menj be pár boltba, vegyél valamit, vidd vissza másnap azzal hogy nem tetszik és pereld be az összeset....
hellaóóóóó

XCat 2010.05.12. 18:45:24

@deuce_másik: Éltetem hát. Persze azt kívánom neki, hogy dögöljön meg.. de értetek bármit. :D

holysmoke0523 2010.05.12. 18:47:52

még nemolvastam végig a kommenteket,de azt a savazást amit akphatott a kommenttoló,azt tuti nem teszi zsebre

mégis hogy lehettél ekkora birka?rögtön azt kell mondani hogy nem működik,adjanak másikat,-az árát,-csekket,-akármit,ugyanabban az értékben
pfff bazmeg,tutyimutyi kis pöcs,á,szocséplés volt az egész

Ugyandehogy (törölt) 2010.05.12. 18:50:45

elmondom hangosan:
NINCSEN 3 NAPOS SZABÁLY.

deuce_másik 2010.05.12. 18:51:43

mégis megláttam melyik törvény...
a meghibásodásosat kopizod.....

most nézlek le legjobban hangos kacagások közepette!

ugyanis ezzel azt akarod mondani, hogy veszel valamit, direkt tönkrebaszod, és 3 napon belül kedélyesen mosolyogva vagy asztaltverve ki akarod cseréltetni!!

tudod mennyi faszmajom próbált ezzel ügyeskedni például a megboldogult mistralban számtech boltokban??? márcsak ezért is "szopatták" bevizsgálással a népet, és nem adtak nekik azonnal újat!!!!!!!!!!!!!!!!
(ismerek ottani ex-dolgozót..)

ez a törvény a JÓTÁLLÁSI törvény. érted? arról szól, hogy valami meghibásodik, esetleg gyári hibás, és azt 3 napon belüli vásárlás esetén cserélni kell, ha van olyan termék a boltban, vagy törekedni a 15 napon belüli javításra!

EZ A TOPIK, a POSTOLÓ PROBLÉMÁJA, és ÁLTALAM ÍRT kommentek pedig MIND arról szólnak, hogy alanyi jogon vissza viheted-e a cuccot 3 napon belül ha nem tetszik!!
nem arról, hogy elfüstölt a memória, és nem akarták neki kicserélni/javítani!

te úgy itt vagy egyébként, vagy csak céllövöldézel magadnak valakit, aki leéget? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

yippyupp 2010.05.12. 18:52:25

@Babette: nincs? olyan nincs, hogy nincs. vagy akkor van, hogy nincs.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.12. 18:54:54

@Babette: "NINCSEN 3 NAPOS SZABÁLY."

Sokan úgy gondolják, hogy ez tőlük függ. Szavazzunk!

deuce_másik 2010.05.12. 18:56:53

qmiklos:
"a bugyit vissza nem cserélünk" dolgot ismered? :DDDDDDDDDD

vagy azt is alanyi jogon kell cserélni 3 napon belül, ha a feleségeden nem tetszik neked? :DDDDDDDDDDDDD

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.12. 18:58:43

@deuce_másik: Az jó. Alig használt, majdnem szűz menyecske élethosszig való társat keres.

deuce_másik 2010.05.12. 19:05:36

@holysmoke0523: a boltok se hülyék.. akkor jött volna a bevizsgálás..
ha jófej vevőnek tűnsz, és van idejük, akkor azonnal benyomják hátul egy számítógépbe, és mosolyogva visszaadják..

ha nincs kedvük, vagy asztalt csapkod igazi mádzsárként a vevő, akkor bedobják az asztalfiókba, és a 31. napon a sokadik telefonálásra nyomják be a számítógépbe hátul, majd visszaadják. :D

deuce_másik 2010.05.12. 19:09:22

na kinárcisztikusszemélyeskedtem magam itt.
nem terrorizálom tovább az "egyszeri" kommentezőket, inkább átadom a szót a homár törzsasztalnak, puszi catmother. ;)

pápápá

yippyupp 2010.05.12. 19:09:24

@atpijkamo: gyere, lökj már egy kommentet a buszosra, hogy meglegyen végre a millenium

Tomasz_a_gozmozdony 2010.05.12. 19:18:27

A tisztelt poszt tolo lecserelt volna egy cuccot amit nem hasznal ki egy olyanra, amit nem hasznal ki. A hulyeseg netovabbja. Amugy ha nem viszi az 1600-as ramot a deszka akkor 1333-on fog ketyegni. Az ugy miert nem jo? 1 fps-sel kevesebb lesz a quake 3-ban?

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.05.12. 19:40:40

@Tomasz_a_gozmozdony:
Én úgy értelmeztem, hogy nem is működött neki. Nekem sem ment a 400-as ddr1 az alaplapomon, de a 333-as az ment 266-al. Szóval ha veszel ramot 3 féle eset van:
1. Megy a maximális sebességével.
2. Megy egy alacsonyabb sebességgel.
3. Nem megy.

Hogy miért feltételezem, hogy a 3. eset áll fent? Ugyan nem írta le pontosan, de azt sugallja az elején, hogy próbálta de feladta, ez még lehetne az hogy 1333 Mhz-en ment, viszont a telefonálásnál már azt is helyénvalónak találja ha ráfizet vagy sima csere, nem várja el hogy a különbözetet visszaadjak, csak esetleg reméli. Na de ha ment volna neki 1333 Mhz-en, akkor egyedül a különbözet miatt van értelme visszamennie. Ebből következik a 3. megoldás.

hujnnnx 2010.05.12. 19:50:16

@Zabalint:
Ezt jol levezetted. Riszpekt.

ChesireCat (törölt) 2010.05.12. 19:55:07

@CatMother: én az óperenciás tengeren túl vagyok :D

most nem csak ez a 3 napos szabály vagy nemszabály a lényeg. Van otthon millió meg egy példa arra, hogy nem bánnak jól ezek a cégek a vásárlóval. Mennyire fájt volna az Extreme Digitalnak eladni azt a ramot mégegyszer? Az a baj, hogy otthon egyáltalán nem szempont, hogy a vásárló elégedett legyen. Én dolgoztam a Springfield-ben régen (a Westendben), ott direkt megmondta az üzletvezető, hogy bár a SPF szabályai szerint ők adnak vissza pénzt, de ezt a vásárlónak nem szabad megmondani és ragaszkodni kell ahhoz, hogy inkább válasszon mást. Ennek a csúcspontja az volt, mikor egy külföldi nőt alázgatott az üzletben hogy ezt a pólót nem veszi vissza mert használták (nem volt igaza) és ott szagolgatta mindenki előtt és elvárta, hogy én is mondjam azt. Aztán egy srác hozott vissza egy nadrágot mert a festés kifoltosodott rajta, annál hangosan fejtegette, hogy azzal ő nem tud mit csinálni ha valaki így beleizzad a nadrágba... Meg úgy általában bármilyen minőségi probléma volt, soha nem mulasztották el, hogy megjegyzéseket tegyenek, huzogassák a szájukat. És innen még MILYEN messze van, hogy ok nélkül vidd vissza a terméket... Szomorú na

yippyupp 2010.05.12. 19:57:18

@ChesireCat: és mégis tudsz magyar ékezettel írni, végre valaki

ChesireCat (törölt) 2010.05.12. 20:02:28

@yippyupp: jaja engem is irritál mikor úgy jelzi a magyar ember, hogy Külföldiában van, hogy direkt nem használ ékezetet. Én meg csakazértis használok. :D

yippyupp 2010.05.12. 20:03:58

@ChesireCat: akkor minket hogy irritál, gondolhatod. kb mint a fél éves kintlét utáni akcentusos mágyár

Ugyandehogy (törölt) 2010.05.12. 20:06:56

@atpijkamo: nem aszondom, hogy ne legyen.
legyen.
inkább erről szavazzunk.

Megdobbent 2010.05.12. 20:07:12

Ejnye-bejnye mennyi ingerult komment, meg sertodott ujraregelt nepseg. Mirevaloezmar? :)

Engem pl. subba nevu - a szerkesztosegben is lenezett - faszkalap "banolt" a blogjarol (ami korabban egy levlista volt, csak akkor meg mas vitte azonos nev alatt), de nem mentem vissza a csilliard proxymrol csilliard-1 nickkel, hogy akurvaanyad.

Dehat ti tudjatok, vagy mondjuk egy kozepes atmeroju harcisun :(

Jadehogy, szal ha megvan a faszi, aki megigerte a cseret, akkor azon kell behajtani, nem valaki tok mason egy tetszoleges uzletben... jajj.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.12. 20:14:03

Mivel bankos poszt nem szok lenni a Homaron elmondo itt
Beballagtam ma az Első bankhoz, hogy PIN kódot élesitsek
Kiír-beir-aláír-PIN be
Köszönjuk hogy befáradt , minden OK

Biztos??
Biztos!
HA valami nem lesz kerek megirom a Homarnak!
Nem-nem, minden rendben lesz
Még nem használtam a káryát mer nincs rajta píz

Kérem aki utalni akarna, privátban adom a b.számot

yippyupp 2010.05.12. 20:27:49

@Megdobbent: időjárási front volt, na

Wanille 2010.05.12. 21:03:57

Bakter
Ha jól vettem ki te tulajdonos vagy, és nem (éhbérért) dolgozó. Egy szimpla wörker nem védi csak így a munkahelyét...
Vszeg beszarsz, de ha beledöglesz is, a vevőnek van igaza.
alapkérdés: ki ad manit az üzletbe, amiből neked lesz a profit?! Na?? Gondolkozzál már te töketlen geciputtony!
Az ED nekem már csak fogalom. SOHA nem veszek onnan semmit ilyen gyökerek miatt.

kaosz 2010.05.12. 21:08:46

Ha előbb olvasod el az alaplapi dokumentációt akkor nem történik meg a dolog. Mondjuk ettől független tényleg gáz ez a """""""cseregarancia"""""""!!!!

Tomasz_a_gozmozdony 2010.05.12. 22:01:42

@Zabalint: akkor viszont valami mas is bibis, nem csak a ram. Marmint, hogy lefele kompatibilisnek KELL lennie. Ha nem az, akkor a deszka gyartojanal kell asztalt csapkodni, vagy frissitett biost kerni.

www.BiSex.hu (törölt) · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.05.12. 22:04:12

ami nekem nagyon nyomja még a bögyömet, hogy az ED kifejezetten drága kezd lenni. sac 1 éve még jó volt, de nagyon bedrágult. gondolom a sok reklámot valahol be kell hozni, de már nekem nem éri meg ott venni semmit sem

hujnnnx 2010.05.12. 23:14:55

Most lesz 500 komment, avagy nem ? Kar lovagolni az ekezeteken...

hopp-hopp 2010.05.12. 23:35:37

fogyasztóvédelem KEDVES POSZTOLÓ - FOGYASZTÓVÉDELEM.

ÉS RENDES EMBER mindent az ALDIBÓL SZEREZ BE - ilyen izénevű valami micsodákat is... és csak magyr őstermelőktől :p

MosoMasa 2010.05.12. 23:47:48

@www.BiSex.hu: Ezt valaki mindig elmondja 10 éve egyfolytában...

mokas_gizi 2010.05.13. 02:53:02

Extreme Digital nem biztos hogy éppen a legmegfelelőbb hely a vásárlásra...
Pl komolyabb fényképezőgépet értelmes ember nem vásárolt tőlük, mert azokra a garancia igen érdekesen működik...

PC cuccot javasolt a www.ipon.hu -nál vásárolni...
Olcsóbbak mint a legtöbb bolt és igen nagy a választék...

Kifordított kacagány 2010.05.13. 07:29:08

@yippyupp: nemtom, gondolom hazament, ott duzzogott és írta ezt a szösszenetet, hogy lássuk.

Kifordított kacagány 2010.05.13. 07:30:55

@mokas_gizi: vettem náluk szűrőlencséket. jó áron adták és korrekt volt a szállítás is. mondjuk garanciát valószínűleg nem kell rá érvényesítenem.

Jegkoko 2010.05.13. 08:50:09

@mokas_gizi: nem mondanám, hogy annyira olcsó.Kapásból a depo.hu n több olcsóbb hely is van , egyébbként meg a nagy választékról annyit, hogy nincs semmilyen készletük mindent megrendelnek és igy hozák meg.Manapság egyre elterjedtebb ez a fajta dolog

j311 2010.05.13. 11:00:19

Na még egy balfasz poszt toló.

Milyen 3 napos cseregarancia? Ilyen csak hibás termék esetén van. TÉVES VÁSÁRLÁSra semmilyen garancia nincs. Csak és kizárólag a bolt/kereskedő jóindulata van.

bounty123 2010.05.13. 11:01:57

Ha hibás lett volna és már nem forgalmazzák, akkor simán vissza kellett volna kapnod a pénzt.
Amúgy nehogymár ne menjen egy 1600as ram 1333-on.

Deuce Bigalow 2010.05.13. 11:11:00

asztaqrvapitsa! nézem itt napok óta, hogy mi ez a bikicsunáj vicsájozás, erre most látom, hogy lemaradtam a megasztárosról!

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.13. 11:16:01

@bounty123: de ha valaki nem képes beállítani a BIOSt, akkor nem fog.
pedig ha csak nyomna egy difóltot...

KolomparVinetu 2010.05.13. 11:39:37

@banpepe: Nem baj, hogy az 1066 és DDR2 nem 1600 és DDR3 ráadásul a black dragon, látom, kurvára értesz hozzá, köszi, hogy beleszóltál felgmán, lenézően közben te vagy a seggfej.
Más, értelmesebb embereknek:
1600-os mér nem ballag el 1333-on? SPD-ben TUTI, hogy 1333 van megadva. Nézd meg a ram leírását, gyártó oldalán nem találtam.
GEiL-nél (és persze más gyártóknál is) sok esetben előfordul, hogy fix feszt igényelnek bizonyos beállítások mellett, bár ez pont fordítva szokott lenni: 1333-on alapból el kéne, hogy menjen, 1600-zal fix X volton. (pl az én ramjaim is LL-ek ((Low-latency: 4-4-4-12)) de csak 2.1V-n, az alap 1.8-on 5-5-5-12)
Nem volt világos a leírásodból, hogy el sem indul a gép (sípol a bios) vagy a Win (vagy egyéb oprendszer) nem bootol be?
Ha előbbi, akkor szopacs, régi ram vissza, bios frissítés, új próba.
Ha nem, próbáld csak egyiket először, szar deszkán okozhat gondot a DC. Amúgy is felesleges.
Azt meg sem kérdezem, hogy egyáltalán "belement"? 1333-asból van DDR2 és DDR3-is, 1600 csak DDR3 lehet, és az sem hivatalos. DDR3-ak eleve jóval alacsonyabb fesszel mennek, de hát ugye az akkor bele sem ment volna.
Ha ennyire nagy a gáz, akkor add el havernak, vagy vaterán.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.13. 13:10:01

@KolomparVinetu: nem mintha fontosch lenne, de nem láttam a black dragont a posztban.
amúgy én sem értem a pósztert, mert ha már belepiszkált a BIOSba (feltételezés), legalább nyomhatna egy defaultot és akkor szinte bármit elindít a gép, ami a slotokba belemegy.

Tomasz_a_gozmozdony 2010.05.13. 14:57:15

@KolomparVinetu: valami ilyesmi bontakozott bennem is kifele, csak kicsit visszafogtam magam. :) Amugy atlag juzernek mi a fasznak 1600 MHz-es ram? Mit vesz eszre a 800-as ddr2-hoz kepest? Mert szerintem rohadtul semmit...

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.13. 15:01:09

@Tomasz_a_gozmozdony: én egy átlag alatti user vagyok és észreveszem, hogy feleannyi idő a konvertálása a digizett dolgoknak.
pedig csak 2*2 1,3-as van.

Mike36 2010.05.14. 10:56:56

3 napon belül szerintem bárhol elállhatsz a vásárlástól, különösebb indoklás nélkül
én ellentétben a 100 foritnnyi apró összeszedegetésével, itt nem hagytam volna annyiban a dolgot, üzletvezető, központ, vásárlók könyve mindenhol van
az más kérdés hogy ED-ben nem veszek sztech. alkatrészt, és most ár a posztoló sem
szvsz szimplán lusta volt az alklmazott, mert kikerült a rendszerből a cucc, lehet papíron kellett volna megcsinálnia

Mike36 2010.05.14. 11:08:19

@ChesireCat: bezzeg a C&A-nál anno a Skálában akár a pénzt is visszaadták, ha azt mondtad, meggondoltad magad
USA-ban 2 hétig is simán hivatkozhatsz erre

Mike36 2010.05.14. 11:12:54

@deuce_másik: magyarázd már el, mi a jó ebben a "faszmajmoknak" hogy szánédkosan tönkreteszik majd kicseréltetik 3 napon belül
és ne gyere olyan céggel mint a Mistral, ahol köztudottan boltajtóig tart a garancia

fel kéne már fogni ebben az országban, hogy nem az ár az elsődleges vásárlási szempont, hanem a megbízhatóság és a support

Mike36 2010.05.14. 11:21:46

@deuce: csak tudod, az ilyen kereskedő mint te, lassan majd eltűnik, ha megjelennek olyanok akik korrektek, és érdekli őket a vevőik elégedettsége
az más kérdés, hogy nem most a válság idején lesz ez
igaz, megdöglesz te is

Mike36 2010.05.14. 11:27:53

@buvarpocok:indíthatnál ilyen szolgáltatást

ki szeretné cseréltetni a terméket? vissza szeretné kapni a pénzt? hivjon!

:D

deuce_másik 2010.05.14. 15:28:41

@Mike36: én csak arra tértem ki, hogy törvényileg nincs olyan, hogy "nemtetszik, 3 napon belül visszaviszed".
garanciális javítás esetén lehetséges ilyen.
ikeánál van "csakúgy" csere, mert jófejek.
saturnban is van, mert jófejek.
de náluk bele is van építve a termék árába ez, te hülyegyerek, azért végződik 9990-re minden!

azzal jövök amivel akarok, tény, hogy a mistral nem a garizási kedvéről volt híres, de az is tény, hogy vannak akik direkt elbaszták a hw-t gariidőn belül pénzvisszaszerzés, újabbra történő csere érdekében! és az is tény, hogy a mistral sok cuccot terített jó olcsón, áfacsalva, annak érdekében, hogy minél több embert szolgáljon ki minél olcsóbban!

nem vagyok kereskedő, és köszönöm kérdésedet nem döglök meg. :)
az aktuális témához kapcsolódva: ez a geil ram hidd el faszán elfutkározik 1333-on is, csak érteni kell a számítógéphez..
te csak a saját nyomorult szemszögedet látod, dögölj meg te, ha van kedved, én jól megvagyok, kösz. :)

deuce_másik 2010.05.14. 15:37:55

@Mike36: ha nem lenne világos a hw téma, mert nincs képzelőerőd részletezhetem picit:
vettél egy alaplapot 30ért januárban 12hó garival. novemberben már csak 15öt ér, kijött az újabb széria, hopp, "kicsi" túlhúzással megsütöd és visszaviszed vigyorogva.
ha beveszik a maszlagot neked mindenképpen jó:
-kapsz egy újat, újabb 12hónap garival
-levásárolhatod a 30at = megveszed az újabb lapot

tudod az a helyzet ezzel a homárosdival, hogy az extreme digital kiszolgál 100 vevőt rendesen, és 1 meg sírdogál a fenti postban és aláássa a bolt hírnevét.
ugyanígy a másik oldal, 100 vevő nem trükközik, és normális fogyasztó, de 1 trükközik, ő pedig generálja a szkeptikus boltosokat!

én dögöljek meg, mert te csupán a fogyasztói tábort óhajtod megszemélyesíteni gondolatban?
az életben minden összefügg barátom, ok->okozat, ez van, és ha én megdöglök, akkor is így lesz!

deuce_másik 2010.05.14. 15:40:10

mielőtt mindenki elítél, megítél, és a megdöglésemet kívánja, olvassa el az összes kommentemet, ott szerepel, hogy én _megegyeztem_ boltossal szóban, előre a cseréről ha mégsem lesz jó a termék...

lehet ezt így is, nem csak az egyik oldalról csaholva játszani az okostojást!

deuce_másik 2010.05.14. 16:41:17

@Mike36: ha finnyás neked a mistralról beszélni, akkor cég és márkanév nélkül: mobiltelefon..

hallottál falhozvágásról, wcbe ejtésről, aztán mosolyogva próbálja gariztatni a vásárló? én igen....

a te álláspontod szerint adjanak azonnal mindenkinek újat, mert gazdasági válság van? hát barátom............. fura egy észjárásod van.. :DDD

HandG 2010.05.14. 16:42:23

Ha szenvtelen genya lennék, akkor azt mondanám, hogy megérdemli a szívást!

De! Nem vagyok!

Kényelmes interneten böngészni és olcsót keresni. Biztos sok sikeres embernek mondhatja magát.
Azonban egy jó tanács.

Magyarok! Véreim!:) Feleim!:)
Miért keresitek fel azokat a szakembereket, akik manapság unatkoznak a válság miatt és azon gondolkodnak, hogy abbahagyják az akár 10 éve is egy helyen való korrekt értékesítést, mert nem mennek be hozzákul, nem kérnek a szakértelműkből és persze nem is akarják megfizetni ezt a szakértelmet.
Akiknél a 3 nap cseregarancia akkor is él ha csak a színe nem tetszik a tisztelt vásárlónak.

A személytelen kapcsolatok burjánzása ilyen helyzetekhez fog vezetni. Míg egy régi ismerős eladó akkor is segítőkész, ha mondjuk tényleg a vevő kőhülye.

lehet spórolni prsze 100Ft-at a multiknál meg internetes terjesztőknél.
De ha gond van és nem annyira tehetős az ember, hogy magasról tegyen rá és vegyen magának egy másikat, akkor az olcsó drágább lesz, sőt idő energia méregevés nem tesz jót a léleknek. És akkor ingerült emberek leszünk.

Mi lenne, ha megpróbálnánk ismét emberközelbe kerülni egymással?????
Ismét..

deuce_másik 2010.05.14. 20:45:47

@HandG: nézd, én úgy érzem, hogy ne húzzunk le egy céget 1-1 példa alapján...
nagyon könnyű sztereotipizálni a fotelból.........

ha zöldséges lennék és visszahozzák a zsák krumplit "a féjrem is vett" alapon, úgy lennék vele hogy rendben! ha a kisgyerekkel visszajön anyuci a boltba, hogy másikra cseréljen egy nyalókát, az is mehet.. még egy ruhacsere is, ha nem hordta az illető..

de ez számítógéphardver.. kicsit más fogalom, és más az összeg is.

most jutott eszembe, hogy hever a szekrény alján egy hibás ram évek óta, ami egyes alaplapokban működik, de fagy, egyes alaplap csak a felét látja.
olyan különleges képessége van még, hogy ha mellé raksz be másik ramot, akkor azt !!KINYÍRJA!!, működésképtelenné teszi!!!!!!!!!!

az ilyenek, és a vízbedobott mobiltelefonok miatt "szarozik" egy bolt, egy szerviz a kedves vevővel! hiába veri qmiki és májkharmichat magát, hogy nekik alanyi jogon jár mindenazonnal mert ők virítják a lóvét, és dögöljön meg a boltos.
ráadásul ez véleményem szerint abszolút nem kapcsolódik a gazdasági válsághoz, csak nagyon divatos ehhez kötni mindent. politizáljatok máshol inkább, velem a válságban is normálisan viselkednek a boltosok, most jöttem pénzszórásból éppen.. :D

deuce_másik 2010.05.14. 21:05:44

@HandG: nem haltak ki a régi kapcsolatok sem a kereskedelemben.. apámnak bevette a gumis a kopott abroncsait és hatalmas kedvezményt adott az újakra. még azt is bevallotta, hogy így mennyi haszna maradt ebben a hatalmas gazdasági válságban! :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.14. 21:38:55

@deuce_másik: "másikra cseréljen egy nyalókát"

Mire visszajön már csak a fele lesz meg a nyalókának, én ki nem cserélném.

PyCos 2010.05.15. 12:50:17

A kedves kommentelő vlmiről megfeledkezett.
Ez nem a 3 mapos cseregarancia, ami arra szól, ha rossz lenne a termék. Ő rosszat választott és ezt szeretné kicserélni. Egyébként pedig az 1600Mhz-ez memó simán fut 1300Mhz-en is, tehát teljesen tökmindegy melyik van a gépében, esetleg a 2000 Ft zavarhatja, amivel többre kerül, de írása szerint ez nem zavarta, akkor ???

Sha 2010.06.09. 12:57:31

"Ahogy többen írták, téves vásárlásra nem vonatkozik cserekötelezettség."
- Csak ha a boltban vásárolsz. Az ED.-nek van webáruháza is. Legközelebb ott kell megvásárolni az árut személyes átvétellel. Akkor ez webes vásárlásnak minősül, és 8 napig akkor is cserélheted vagy visszakérheted az árát ha nem tetszik a színe :( (Nem kell megindokolni ilyenkor).
Amúgy én sokat vásároltam már ott webwn keresztül magamnak, ismerősöknek és (főként) a cégnek is - sztem több mint 1 milla felett az évek során - és soha nem volt semmivel se problémám.
süti beállítások módosítása