Tékozló Homár

Baszd meg az apródat!

2010.05.14. 07:15 | ge | 288 komment

Kocsmárosra bízni a vonatjegy árusítását úgy tűnik, Biatorbágyon nem volt a legszerencsésebb dolog. K. szerint a már reggel részeg - vagy az idegállapotból következtetve inkább erősen másnapos - csapos nem tekinti fizető utasnak a nála vásárlókat, és bánik eszerint velük, de hát miért is tenné. Röpködő aprók és bazmegek a következő történetben.

Mivel a fővárosba bevezető utak reggeli órákban tapasztalható zsúfoltságáról mindenkinek lehet/van elképzelése, magam is azon ingázók táborába tartozom, akik minden reggel vonattal közelítik meg munkahelyüket. Néhány kivételtől eltekintve panaszra semmi okom nem lehet, a győr-komáromi szakaszon szolgálatot teljesítő Flirt motorvonatok tiszták, kényelmesek, pontosak és gyorsak.
 
Biatorbágyon két éve szűnt meg a hivatalos menetjegy-értékesítés és Budaörshöz hasonlóan a csapláros kapta meg ezt a feladatot.

Sokaknak szemet szúrt mostanában az a bárdolatlan böszmeség, amivel a már reggeli órákban ittas kocsmáros "kiszolgálta" az utasokat. Én türelmes ember vagyok, de ami tegnap reggel történt velem, úgy gondolom, túlmegy már minden határon.

Kicsit megkésve érkeztem a személyvonathoz, az indulásig még három perc volt. A köszönésemre egy böfögésszerű "hovautazol" válasz hangzott, majd miután eljutott a bágyadt agyáig, hogy meddig kell a menetjegyet kiadnia, megpróbált ezer forintból visszaadni. 100 Ft-tal rövidített meg, majd miután szóvá tettem, elkezdett káromkodni és "b*szd meg az apródat" üvéltéssel kihajította az ablakon a visszajárót 10 és 5 forintosokban. Gyorsan összeguberáltam a pénzt, mert a vonat már benn állt és rohantam, de éppen lekéstem.
 
Panaszt tettem a forgalmi irodában, de szerintem hasztalan.
 
Jó lenne, ha a MÁV visszaállítaná a hivatalos menetjegy értékesítést Biatorbágyon, mert a kocsmáros viselkedése vérlázító és elfogadhatatlan. Nemrég óta már a gyorsvonatok is megállnak Biatorbágyon, egyre több utas választja a vasúttal történő utazást.
 
Üdv:
 
K.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@nális coitus 2010.05.14. 07:17:33

Elsőzni ősi román szokás.

A rája szarik rája 2010.05.14. 07:28:35

Miért nem mondtad neki, hogy "Tartsd meg az aprót, te mocskos állat?"

Hiba a kapcsolatban 2010.05.14. 07:31:34

Egy félszáraz retúrt kellett volna kérni, azt hátha megérti. Lehet, hogy most már a vonatjegy vételnél is jattot kell adni? Tud a MÁV.

Énbagoly 2010.05.14. 07:32:58

Milyen már az, hogy kocsmában kell jegyet venni? Pláne reggel. Éjjel-nappali kocsma?

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2010.05.14. 07:38:22

Én azt nem értem, ha ingázik folyamatosan, akkor miért nem bérlete van?

Egyébként meg Romániában (máshol is) divik az a szokás, hogy nem adnak vissza aprót, hanem kapsze csokit, vagy valami más biszbaszt. Mondjuk ha guminőt adnak, akkor azt meg lehet...

Egyéves Önkéntes 2010.05.14. 07:45:49

Szondi forog a sírjában. :)

Dr. Kix 2010.05.14. 07:57:55

Micsoda életkép így péntek reggel! :-)

staropramen 2010.05.14. 08:01:53

@EÖ:
Felhőbe hanyatlott a biatorbágyi resti...?

A csapos meg valószínűleg hetente egyszer berúg, utána csak rátölt a szintentartás miatt.

Én lennék terrorista! 2010.05.14. 08:07:57

Nem panaszt tenni kellett volna hanem jól orcán pörkölni a talpaddal, abból tanul a bunkó!

.lll. 2010.05.14. 08:19:00

az jó lehet,mikor reggel korán egy savanyú cefrést beleböfögnek a pofidba:
-hová utazol gecó?

Eszt kell csináni e (törölt) 2010.05.14. 08:21:24

ötforintosokkal teleragasztanék egy fél- vagy egész téglát, a kocsmáros által felbüffentett szöveget ráírnám, és nagyon keményen bebombáznám a csukott ablakon.
Így első olvasatra.

szmissz.dzson (törölt) 2010.05.14. 08:22:39

szarjon sünt a kocsmáros, de miért nem vesz a posztoló bérletet, ha minden nap ingázik? :$

Egyéves Önkéntes 2010.05.14. 08:23:50

@staropramen: a restit és a vasutat a rómaiaknak köszönhetjük.
sőt, az aprót is.

staropramen 2010.05.14. 08:30:50

@EÖ:
Igen ez így van.Julius (vagy Augusztus esetleg Március) cézár egyszer elordította magát:
Hát mindenki rest itt?
A praetoriánusok parancsnoka erre azt válaszolta:
Igen Cézár, mindenki a biatorbágyi vasúti restiben van és kapkodja fel az aprót a földről, mert már bent áll a vonat és azonnal indul
Hát így esett az eset.

Harlequin 2010.05.14. 08:32:26

Meg kell agyalni, úgy legalább kiderül tényleg részeg-e.

Dr Gregory House 2010.05.14. 08:38:33

„Nemrég óta” – ilyen tényleg van?

valakivalahol12 (törölt) 2010.05.14. 08:41:08

Nem védem a bunkóskodó kocsmárost (én személyes tapasztalat alapján a budaörsit küldeném munktáborba), de a MÁV-ot ismerve (elnézést, a zéerté lemaradt) biztosan JÓL és időben megfizeti a havi jussát.

És tényleg, milyen már, hogy KOCSMÁBAN (itt lebuj, becsületsüppesztő) kell vonatjegyet venni?!

Mike36 2010.05.14. 08:41:45

egy százasnyi apróért képes voltál lekésni a vonatot? nem vagy százas az biztos

XCat 2010.05.14. 08:44:18

Borzasztó. Te meg homározol a panaszkönyv helyett. Rúgassuk ki helyetted?

2010.05.14. 08:47:09

Mióta bevonták a lyukas kétfillérest már az aprót sem lehet megbaszni. sic transit gloria mundi.

asdf 2010.05.14. 08:47:57

"...magam is azon ingázók táborába tartozom, akik minden reggel vonattal közelítik meg munkahelyüket."

Akkor miert is nincs berleted, ahelyett, hogy szopatod magad a jegyvasarlassal minden reggel? :P

Egyéves Önkéntes 2010.05.14. 08:48:13

@Kulics: sőt a vasutasoknál: sic transit gloria mundér!

:)

2010.05.14. 08:49:42

Vajon a kocsmáros tudja-e hogy hány hosszúlépés Biától a Déliig ?
Ez fontos kérdés !!!!!!!

Ooorsi 2010.05.14. 08:58:46

@Mike36: de rohadt szerencsés vagy, hogy 100Ft neked nem pénz.

XCat 2010.05.14. 09:09:31

@horex: És máris mennyi hülye komment:( Kezdek kiábrándulni a homárból, az emberiségből, a világbékéből, abból hogy a szépségkirálynéniknek valódi a cicijük, meg ilyenekből.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.14. 09:10:29

Azt hiszem, ilyen helyeken kell csoportos jegyet venni külföldi célállomásra és vissza, ötforintosokért, tanúk előtt.
Meg kellene kérdezni egy jogészt, hogy ez a "visszajáró kibaszása az ablakon" nem fér-e bele valamelyik bűncselekmnény (enyhébb esetben szabálysértés) kategóriájába.
Sunyi dolog a kandikamerázás, de a MÁV-START biztosan sokat fizetne egy ilyen felvételért, hogy NE kerüljön föl a video-megosztókra...

XCat 2010.05.14. 09:13:59

@Kitalátor feljegyzetei: Aztán jól meglincselne a többi utas, akiknek tényleg dolguk van valahol, és a te népnevelő akciód miatt állnak ott órákat.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 09:15:14

@EÖ: Forgalmi iroda és nem tellik egy pénztárosra?
Szarrágó MÁV

Alex3000 2010.05.14. 09:15:27

Ezt azért vezették be, mert nagyon meg voltál elégedve eddig a MÁV-al...

Alex3000 2010.05.14. 09:16:31

Ki tudja, lehet hogy a vonatokat is már részeg kocsmárosok vezetik.

deepblueizeee 2010.05.14. 09:18:56

vegbeltukrozest az ilyen korcsmarosnak!

Hiba a kapcsolatban 2010.05.14. 09:22:44

Nem vagyok egy szentimentális gyerek, meg valószínűleg hajlandó lettem volna lekésni a vonatot csak azért, hogy rendet tegyek a fején esetleg fejében, de azért ocsmány egy érzés, hogy egy ilyen tapló megaláz valakit azzal, hogy a földre szórja a pénzét akár apróban, akár egészben. Sajnos van akinek annyira ki van számolva a pénze, hogy annak a száz forintnak is pontos helye van, és szüksége van rá, így összeszedi akár két pillanat alatt is. Nem hiszem, hogy azért mert egy büdös kocsmában kell jegyet venni (amiért a MÁV vsz. ugyanannyit fizet, mintha pénztárt tartana fenn) máris borravalót kell érte adni, vagy elfogadni a tényt, hogy egy félrészeg kocsmáros szabadárassá tegye.
Azt meg bízzuk a posztolóra, hogy miért vesz naponta jegyet. Van az úgy, hogy nem térítik az utazási ktg-et, és nem úgy fizetnek, hogy egyszerre meg tudd venni a havi bérletet.
Volt nekem is olyan időszak, amikor a száz forint kincs volt, és biztos agyonvertem volna a pronyót, ha a földre löki elém. MOndjuk most is, hogy szerencsére nem akkora a gáz.

XCat 2010.05.14. 09:23:26

@Kitalátor feljegyzetei: Ne becsüljük le a nép egyszerű fiait. Tudnak azok dartsozni is, márpedig ami egyszer elrepül, az el is tévedhet. (ld. aeroviva, wizzair, stb)

elwood 2010.05.14. 09:24:04

ez a kocsmáros sem fog sétálni a történelem főutcáján

aprót összeszedni: "Anyádnak ravatalra" felkiátással borravalóként visszab* -ni.

lilaliba gágá 2010.05.14. 09:24:24

@A rája szarik rája: a film egyetlen értékelhető mondata! (zseniális és örökérvényű), kösz, hogy eszembe juttattad... :)

helianthus 2010.05.14. 09:24:38

15 km-re a bérlet 11700 ft vonaton.
Havi 20 munkanappal számolva az oda-vissza jegy 12200 ft.
Ha elmegy esetleg 1-2 nap szabira az ember, vagy hetente csak egyszer mégis kocsival megy, mert pl bevásárol munka után, már nem éri meg a bérlet.
A busz még drágább, én is ingáztam naponta és vettem a jegyet, mert még mindig olcsóbb volt, mint a bérlet.

2010.05.14. 09:25:10

Még jó hogy a vonatot nem a kocsmáros vezeti. A Máv vezérekhez is eljutott az áutszörszing fogalma, csak kicsit félreértelmezték. Egyébként nem is a történet felháborító, hanem az, hogy ilyen létezik.... Mármint menetjegy eladását egy krimóba kiszervezni.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 09:25:17

@CatMother: tegnap monta egy olvtárs "az első 50 kommentező bunkó" vagy valami ilyesmit

Mekköszöntem neki a bókot

XCat 2010.05.14. 09:26:36

@horex: Most ne nevesítsem már őket:D Ránézel, oszt látod, nem? :)

helianthus 2010.05.14. 09:27:36

@lilaliba gágá: ez a reszkessetek betörőkből van? Mert én abban hallottam. :)

Tibike15 2010.05.14. 09:31:10

Nem lehet sikeres ember, aki mávval utazik.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 09:31:37

@EÖ:
30 nemes sic itur Buda
first of all Kont the hard fighter

Namiccolsz? Te gyössz!

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2010.05.14. 09:34:29

Koktélt a kocsmárosnak!
Molotovot!

Egyéves Önkéntes 2010.05.14. 09:35:06

@horex:

In bakter vino et veritas.

azaz, részeg bakterben az igazság.

staropramen 2010.05.14. 09:35:22

@horex:
Hah, láncát té pia,
Hunyadi két fia

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 09:35:28

@CatMother: Engem az ilyenek nem hoznak lázba, én röhögni járok ide nem dühöngeni
Van az életben elég dühöngés. Itt legálább néhány benyögésen tényleg gyógyitót vihogok
Utóbbi időkben a személyes sértegetést,politizálást nagyon utálom

Alex3000 2010.05.14. 09:36:21

@Mike36: te ügye az a típus vagy, aki a pénztárnál is ott hagy pár százast "borravalóként", mert menő?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 09:39:51

@EÖ: Engem tanicc? Ne fordiccsá nekem értem én a svédet!
:)
Vinum csapos, csapos vinorum

Superba 2010.05.14. 09:40:26

@valakivalahol12:
Nem kell bemenned a kocsma helyiségébe,ugyanúgy működik mint a jegykiadó pénztár.
Tényleg így van,a kocsmáros-kocsma üzemelteti a jegypénztárt.Valóban elég antipatikus a viselkedése a kocsmáros-jegykiadó-pénztárosnak(személyes tapasztalat)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 09:43:02

@staropramen:
s folytatá
csöngetett Mylord?
A gyermek hal(l)ott

helianthus 2010.05.14. 09:43:22

@Superba: akkor ha jól értem a kocsm-kocsmáros-jegykiadó-pénztáros vonalon kell elindulni a megoldás felé? :D:D:D

elwood 2010.05.14. 09:43:52

két sört kérek, egy nagyfröccsöt, és komáromig egy átszállót

XCat 2010.05.14. 09:43:53

@horex: Pedig mókás. Én azt vettem észre, hogy ha nyilvánosabban (=egynél több ember hallja) ha szóba kerül a politika, mindenki elhallgat, és óvatosan néz. Ez engem szórakoztat, de tisztában vagyok vele, hogy csak a perverz lelkivilágom miatt.

A sértegetés meg... sértegesd vissza, aztán kész. Az ilyen általában annyiról szól, hogy ki ordít hangosabban. Legalábbis ha már eljutottál odáig, hogy sportnak tekintsd.

XCat 2010.05.14. 09:45:02

@horex: És találtam trüffeles csokit a fiókomban. Ki a fene rakta ezt bele...

hbbalint 2010.05.14. 09:45:17

A jegyárusítást nem a kocsmárosra, hanem egy jegyautomatára kellene bízni. Én inkább fizetek egy mérnököt, hogy installáljon és karbantartson 10-50-100 automatát mint 10-50-100 alkesz kocsmárost.

React 2010.05.14. 09:46:02

2010-ben még lehet kényszerítenia fiatalkorúakat, hogy vonatjegyet kocsmában vegyenek... Pedig elvileg az iskolájuk x kmes közelében sem találkozhatnak vele.

XCat 2010.05.14. 09:46:16

@Superba: Miért nem veritek meg?

Öhöm Böhöm 2010.05.14. 09:46:46

majdnem vasutasnak mentem, de aztán mégsem :) viszton az A jelzésű egyzene.blog.hu/2010/05/11/michel_petrucciani_take_the_a_train vonatot szívesen elvezetgetném

AzHofi 2010.05.14. 09:46:53

100 forintert hagyni elmenni a vonatot... megerdemeltek egymast a kocsmaros meg a posztolo :-)

XCat 2010.05.14. 09:47:30

@React: Na az még egy értelmetlen szabály látod.

staropramen 2010.05.14. 09:50:18

@horex:
"Ha zörren egy levél kalauzt jőni vél Kanizsa, Rozgonyi"- a Nagykanizsa-Rozgony vonalon utazva-mert a kanizsai restiben rossz jegyet adott nékik a csapos-(bis katzenjammer).

staropramen 2010.05.14. 09:53:40

@Öhöm Böhöm:
Egyszer én is majdnem vasutasnak mentem, de elszaladt ,pedig kapott volna az arcára.

kyanzes (törölt) 2010.05.14. 09:53:40

Elkapni, legogni, és erőszakkal feltolni egy karton kúpot a seggébe.

Superba 2010.05.14. 09:53:47

@CatMother:
nem verném meg szívesen,de ha muszáj lehet hogy letépjük a fejét a kiadó ablakon keresztül egyszer:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.14. 09:55:00

@helianthus: Nem lehetne hatékonyan ráküldeni a ravatalon fekvő anyjára az ilyet?

XCat 2010.05.14. 09:55:08

@Kitalátor feljegyzetei: Most hogy te is megnézted, én is megéztem. De szerintem simán csak szarnak látszik, és nem spamnak. Amúgy biztos spam.

@Superba: Kiadóablak is van? Na akkor ott már komoly beruházások zajlottak.....

Superba 2010.05.14. 09:55:26

@helianthus:
Nem, sajnos a Biatorbágy Déli vonalon kell elindulni ha dolgozni akarsz Pesten.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.14. 09:56:15

@kyanzes: Nem tudom, mi az a "legogni", de karton kúp helyett inkább egy összecsukható esernyőt javasolnék...

nocircpontorg 2010.05.14. 09:56:17

Ez nem biatorbágyi, hanem jellemzően magyar történet...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.14. 09:58:17

@CatMother: Én nem néztem meg, csak mostanában túl sűrűn van ilyen.

helianthus 2010.05.14. 09:59:01

@Kitalátor feljegyzetei: részemről engedélyezem.

@Superba: ha esetleg nehezményezted a hsz-met elnézést.
azt próbáltam kifejezésre juttatni, hogy a te hsz-d tetszett. ;)
Amennyiben irónai esete áll fenn, akkor megkérdezem, hogy ha nem akarok Pesten dolgozni melyik vonalon induljak?

XCat 2010.05.14. 09:59:40

@Kitalátor feljegyzetei: Egy danny de vito szerű kis ürge zongorázik, de nagyon rosszat, és nem is jól. Az első 5 másodperc erről szól, a többit nem bírtam kivárni.

XCat 2010.05.14. 10:00:43

@helianthus: heli.. lazíts. A homáron akkor fogod jól érezni magad, ha nem szeret mindenki.
Ez egy ilyen műfaj.

Rosszindulatú Vászka 2010.05.14. 10:03:06

Pénz nem játék, poszt tolót ezér ekéni nem trendy. Mér kéne egy filérrel is támogatni egy bunkó alkeszt? Nomeg 100 HUF már jelentős összeg, azér már lehet szeszet is venni, ha elég alacsony az ingerküszöb. Vagy egy csokit.

Minkfelénk a hajóállomás pénztárosa és matrózsegédje-kalaúza a szomszédos itasellátó pultosa. Fles, a hajó érkezése előtt tíz perccel lehúzza a rolót, felveszi a kék zubonyot meg a sildes sapit és átcsoszog a mahart pénztárba.

helianthus 2010.05.14. 10:04:04

@CatMother: nem is akarom, hogy szeressenek,(na jó akarom, de ne mindenki XD) de azt sem szeretném, hogy valaki ideír és esetleg félreértse, amit írok és így elvadítsam innen.
Van, aki veszi rögtön a poént, van aki csak másodszor.
Van aki sose.

2010.05.14. 10:04:23

@Tibike15: A 15 az életkorod, vagy az IQ-d?

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2010.05.14. 10:05:30

kibaszottul gáz ez a történet, de még nagyobb gáz, hogy kurvasokan itt ezen egy jót röhögnek, mert annyira mocskod geci igénytelen vállvonogató barom tuskó elbunkósodott tróger gecik

XCat 2010.05.14. 10:07:46

Valaki aki ért hozzá.. az miért van, hogy a gépem 3 pendrivenál többet nem tud érzékelni egyszerre?

zsitva 2010.05.14. 10:08:28

Ez a kocsmáros a múltkor épp nem részeg volt, de olyan, de olyan büdös volt délelőtt 11-kor, hogy a görény díszlépést vert volna előtte tisztelgés képpen.

Kifordított kacagány 2010.05.14. 10:08:40

@Rosszindulatú Vászka: és a szeszet hogy kapta volna meg? a képébe löttyintik?

@CatMother: de ő legalább felszállt a vonatra, ez tisztán látszik.
hülye kurva

Rosszindulatú Vászka 2010.05.14. 10:09:00

@helianthus: nézd, én tisztelem a másságot, csak nem szeretem. Úgyhogy én nem foglak tettleg szeretni. Izé, inkább legyünk csak barátok :P

XCat 2010.05.14. 10:09:50

@Kifordított kacagány: A hülye kurva, az most én?
:D

Zöld Zoli · http://servian.hu 2010.05.14. 10:10:38

Én kerülöm a vonatot...már várom mikor jönnek az újgenerációs járművek: servian.hu/hu/articles/Energy/9789

Kifordított kacagány 2010.05.14. 10:11:37

@zsitva: az csak a megfelelő távolságtartás miatt van, nem azért mert élvezi.

@CatMother: ez a májkroszoft beépített fícsöre, hogy vegyél egy normális méretű drájvot, a sok kicsit meg hajítsd ki. tudatlan paraszt

Rosszindulatú Vászka 2010.05.14. 10:12:21

@Kifordított kacagány: nem montam, hogy ott hejben, aszontam a pénzet tejesen korrektül kapja vissza. A borravaló nem jár, csak jut.

@CatMother: ennyi információból nem lehet okoskodni. Talán nincs elég bötüjel a drájvokhoz rendelve a vindózba.

Kifordított kacagány 2010.05.14. 10:13:31

@Rosszindulatú Vászka: csak aztán nehogy mögéd kerüljön

@CatMother: ha már annyira vágytál egy kis szidalmazásra. lottyadt seggű albánszamár

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 10:13:58

@CatMother: Én inkább alattomosan humorb csomaglom riposztomat
Tán ha 3x kuldem a picsába az "egész" neten olvtársat, pedig nem ma kezdtem

Én tudom honnan került az asztalomra azt a nagy doboz Toblerone csoki
Külföldi komálosomtol kaptam, egy Chivas Regal viszki és valami 70USD-s francia pezsgővel egyetemben
Chivas üveg alján még lötyög valami, de már nemsoká
:)

helianthus 2010.05.14. 10:14:20

@EÖ: értem. És ha sem dolgozni, sem nem dolgozni nem akarok, viszont szeretnék megnézni egy jó filmet (mondjuk az űrgyíkok támadása vs spongyabobot?) melyik vonalon induljak?

spulni 2010.05.14. 10:14:47

Azért ez gáz. Elképzelek egy női hölgyet, amelyik kénytelen bemenni egy rakás részeg gyesznyó közé adott esetben, hogy jól jegyet tudjon venni. Hallgathatja a sületlen vagy megalázó beszólásokat de legalább jó büdös cigiszagú lesz mire kijön. Ha kijön. MÁV. Ennyit tudsz. Ha az összes nyomorult balkáni és egyéb kamionost vonatra tennék a határon és le a másikon, lenne pénz a pénztárakra. Itt úgyse tankolnak, annál több eszük van.

Kifordított kacagány 2010.05.14. 10:15:34

@Rosszindulatú Vászka: küldje utána a postával? az nem jó ötlet, mert a piát megisszák, a poharat meg széttörik.

helianthus 2010.05.14. 10:16:46

@Rosszindulatú Vászka: na várjunk a vászka nem férfi név? Ha igen, akkor nem vagyunk mások, azazhogy de én nemileg más vagyok, mint te szóval szerethetsz nyugodtan, érted?
Viszont ha nem szeretsz, hát én szeretlek, de ha én szeretlek jól vigyázz!!!!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 10:17:20

@CatMother: Ne felejcsük a Toldi-féle megoldást sem, ha Biat. felé járunk!

Kifordított kacagány 2010.05.14. 10:17:28

@spulni: van ablak, nem kell bemennie ha kalandra vágyik, elég bemászni a kiadóablakon.

XCat 2010.05.14. 10:17:30

@Kifordított kacagány: Én mondtam, hogy vágyom rá? Nem emlékszem. Na mindegy, ha én mondtam, akkor csináld csak. :)

Egyéves Önkéntes 2010.05.14. 10:18:15

@helianthus: ezt a filmet a Biatorbágy-Budapest vonalon játsszák az első osztályú kocsikban.
a kocsmában kapsz jegyet, de apró legyen nálad. :)

XCat 2010.05.14. 10:19:09

@horex: Mert te még fiatal vagy, és életerős, én meg már öreg. Ha hülye, húzzon arákba, osztjóvan.

helianthus 2010.05.14. 10:20:17

@horex: én még nem is küldtem p@csába senkit sem. Most akkor hátrányba vagyok hozzád képest?

11zuzuki (törölt) 2010.05.14. 10:20:27

Katasztrófa.....Ez a M.Á.V. Komolyan mondom,hogy India ehhez képest smafu....Pedig ott nagyon sokan utaznak egy vonaton,de legalább indul,mikor kell(jó....sok száz ember csüng a vonat külső részén,de ez azt hiszem,hogy ehhez képest elhanyagolható probléma).Félelmetes,hogy mit művel ez a banda... Pécsről jöttem hazafelé(Bp.),mikor közölték,hogy várjunk még egy órát,mert fogalmuk sincs arról,hogy melyik kocsit,hova kell "kötni".Wazze.... Két óra a mínusz húszban azzal telt el,hogy ide-oda szaladgáltunk a vagonok között.Félelmetes... Európa a pöcsöm... Itt olyan rendet kellene tenni,hogy az ihaj.

Kifordított kacagány 2010.05.14. 10:21:13

@helianthus: ja, hallottam már, hogy vannak ilyen nők, a meglepetés csak akkor jön, ha valaki szeretni akarja őket és valahol talál náluk olyant, amit nem kellene, hogy ott legyen.

helianthus 2010.05.14. 10:22:14

@11zuzuki: Európa a pöcsöd? Ejha. Akkor te nagyfiú lehetsz. :)

ICLaci 2010.05.14. 10:22:59

Miért nem a vonaton veszed a jegyet a kallertól? Mivel a kocsmáros nem hivatalos jegyeladó csak szerződéses partner....haha Legalább felkészít a színvonalra amit a máv start nyújt neked!

Tomasz_a_gozmozdony 2010.05.14. 10:24:13

100 forintnyi 5forintost vonat indulas elott 2 perccel osszeguberalni osi roman szokas.

helianthus 2010.05.14. 10:24:14

@Kifordított kacagány: én nem akarom, hogy szeress. Én azt akarom, hogy büntesd a testem, bébi!!!!
Amúgy, ha le tranzvesztitáztál kikérem magamnak. Én nem vagyok travi. Bár még lehetek.

Kifordított kacagány 2010.05.14. 10:24:44

@CatMother: valamit dödögtél róla, hogy ez szórakozás. furcsa szórakozásaid vannak, így motiváció nélkül semmi érdekes nincs benne.

@11zuzuki: a vogonok közt szarabb lett volna szaladgálni. ezért tart itt ez az ország, egyeseknek még a szar sem elég büdös

XCat 2010.05.14. 10:26:48

@Kifordított kacagány: Jah már értem mi bajod.. vogonnal álmodtál. Von Jeltz is benne volt?

Kifordított kacagány 2010.05.14. 10:27:12

@helianthus: aztán korbácsod van-e?
amúgy nem kell megsértődni, a travi is csak buzi, de jobb a csomagolása.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 10:28:13

@React: Hoppá-hoppá!
Mivan ha egy ellenőr-rendőr 18éven alulit talál a kosmában?

+van a +oldás!
Tinik tömegesen a krimóba jegyvásárlás célból, ellenőr be és hatalmas bünti a kocsmának, fiatalkorú /alkohollal/kiszolgálásért

Rosszindulatú Vászka 2010.05.14. 10:28:22

@helianthus: ja, akkor jóvan :)

És aza békás az egyik kedvenc epizódom volt :)

Ó te drága, Klementína,
csak tudnám, hogy merre jársz :)

Kifordított kacagány 2010.05.14. 10:28:59

@CatMother: nem, nácikról hétfőnként szoktam álmodni. tudod, hogy van ez, az első munkanapi stressz kihozza az emberből az állatot.

bpo478 2010.05.14. 10:30:29

Jegyet csak őstermelőtől!!!!

Kifordított kacagány 2010.05.14. 10:31:23

@horex: megbünteti, majd szexuálisan inzultálja, majd kicsit másképp bünteti meg, aztán hozzávág egy törpét "bazd meg az aprót" felkiáltással

@Rosszindulatú Vászka: a klementínásban nem is volt béka

helianthus 2010.05.14. 10:31:45

@Kifordított kacagány: nem sértődtem meg.
Még nem láttam travit, csak tv-ben, de ezek a ronda férfiak nőnek öltözve nem tetszenek. Egy travit láttam ő nagyon szép volt, a Síró játék című filmben van egy fiú. És most menjünk vissza a Gödöllő-Biatorbágy-jegykezelő vonalra, mert szerintem vakvágányra tévedtünk.

XCat 2010.05.14. 10:35:08

@Kifordított kacagány: Szóval tebenned van állat.. Nagyszerű, érdekesen hangzik.. mesélsz még róla?

Kifordított kacagány 2010.05.14. 10:35:59

@helianthus: nem baj, majd legközelebb.
azt még megértem, ha egy ronda nő férfinak öltözik(de nem akarnak), de fordítva nem értem mi a cél. beavathatnál. mármint elméleti síkon, a többi nem érdekel.

Kifordított kacagány 2010.05.14. 10:37:28

@Rosszindulatú Vászka: de mondhattad volna

@CatMother: valahol lennie kell, különben mi más lenne annyira büdös?

11zuzuki (törölt) 2010.05.14. 10:38:07

@Kifordított kacagány: Képzeld el,mikor a Kacagány lesz kifordítva... Na mind1... A lényeg az,hogy itt kibaszott gyorsan rendbe kell tenni a közlekedést,mert az romokban hever.Nagyon gyorsan fel kellene venni a "ritmust" a nyugati országokkal,ha már Európához tartozunk...

helianthus 2010.05.14. 10:38:32

@Rosszindulatú Vászka: milyen epizód? Ez a Vukban van te kis te.

Pilgram (törölt) 2010.05.14. 10:40:07

mé nem basztad a fejéhez vissza az aprókat, ha már úgyis lekésted a vonatot? még néhány fejes a sörcsapba, rögtön átértékeli a helyzetet! tudom, erre az a válasz, hogy nem süllyedünk le az ő szintjére, de az ilyenekkel csak ez a megoldás.

spulni 2010.05.14. 10:40:29

@Kifordított kacagány: Hát, ez is valami. De ezzel együtt 1 sz@r az egész cucc. Pedig a vasút olyan jó hely is tudna lenni. Érdekes, sokszínű. De ez? Ez egy paródia.

helianthus 2010.05.14. 10:41:07

@Kifordított kacagány: hát most már tényleg elvesztem. Mibe avassalak be? Hogy a ronda nő miért nem öltözik férfinak, vagy a ronda férfi miért öltözik nőnek? Vagy mi? Amúgy egyiket sem tudom. De még megtudhatom.

XCat 2010.05.14. 10:41:33

@helianthus: Meg kéne néznem az Alvin és a mókusokat.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 10:42:39

@staropramen:
Hogy ne offoljuk szét a rovatot..
No, megfogtál, ezt vissza kellett keresnem
Poroszló -t 9km-re Tiszafüredtöl

Márhogy a poroszlót jőni vél Rozgonyi
Esztnem értem
Volt egy iskolatársam, Rozgonyi volt a neve
Hogy került össze Kanizsával

Where is the border?
Every minute is the death

hogy a svédnél maraggyak, de jobb lenne latint találni erre a posztra vonatkozót
:)

XCat 2010.05.14. 10:43:10

@skechersale: Ez most robot, vagy nemrobot?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 10:44:55

@helianthus:
én nem akarom, hogy szeress. Én azt akarom, hogy büntesd a testem, bébi!!!!"

kérte a mazohista a szadistát
Szadista : NEM!

2010.05.14. 10:46:16

@helianthus: ha veszel bérletet és a munkahelyed nevére számlát kérsz róla, akkor azt törvényileg kötelességük kifizetni... asszem a 90%át.
Ezt nem tudtad ?

Kifordított kacagány 2010.05.14. 10:47:30

@11zuzuki: az már ki van. teljesen. a zsebei is. de most komolyan.

@spulni: nézd, nem kell telhetetlennek lenni, nem lehet mindent egyszerre. azt már sikerült elérniük, hogy érdekes és sokszínű. csak rohadtul nem jó.

@helianthus: ja, ha ez nálad nem tudatos, akkor nem szóltam, igazán nem szeretnélek szembesíteni az identitászavaroddal

Mike36 2010.05.14. 10:48:51

@Babu2000: dehogy
de pár 5 forintosért nem hagyom elmenni a vonatot

Osztrigás Pici 2010.05.14. 10:50:43

A megoldás egy olyan frankó jegykiadó automata lenne, mint a nagyobb állomásokon van. Sokat járok be Biatorbágyról, ez mindig eszembe jut.

XCat 2010.05.14. 10:51:56

@rbing: Ezeket az ilyeneket hogy csinálják? Valami kiszed jellemző szavakat az oldalról, összerakja őket valahogy, és belenyom pár spamlinket?

Vászka, segíts.
Meg a többiek is. Ez most élőlény?

spulni 2010.05.14. 10:53:14

@Kifordított kacagány: :o) ez végül is igaz. :o) tényleg érdekes.

Ficak 2010.05.14. 10:53:33

Nem tudja a kedves posztoló, hogy EDE szezonon kívül Biatorbágyon kocsmát üzemeltet?

Superba 2010.05.14. 10:53:51

@helianthus:
A nem Budapesten akarok dolgozni vonal kiváló erre:)
Engem egyszer 18 évesen az háborított fel egy máv pénztárosi párbeszédben,hogy az öregedő pénztárosnő lekislányozott.(jegyvisszavétel avagy nem;konfliktus)
Múlik az idő,lehet aztán hogy a posztíró majd 10 év múlva elmereng ezen az átélt párbeszéden,és újra struktúrálja az emberi kapcsolatokat a múltjában.(vagy valami hasonló)

Kifordított kacagány 2010.05.14. 10:54:24

@horex: már akkoriban is voltak kocsmárosok akik vonatjegyet árultak. csak azt nem felmutatni kellett, hanem elszívni.

a szadista és a buzi nagy tehernek érzik már a társadalmi elvárásokat és elhatározzák, hogy segítenek egymásnak kiélni vágyaikat. el is jön a nagy nap, elbújnak egy közeli pajtába, ahol a buzi magáévá is teszi a szadistát, majd mondja neki, hogy most te jössz, de ne fogd vissza magad, mert nagy örömben részesítettél. a szadista fogja magát, kerít egy satut, amibe beleszorítja a buzi farkát. a buzinak fáj-fáj, de úgy érzi ennyit igazán megért neki a korábbi gyönyör. akkor kezd csak kétségbeesni, mikor a szadista elővesz egy kést és látványosan fenni kezdi. ijedten kérdezi tőle: - csak nem akarod levágni a farkamat? - ugyan, de hogy - válaszolja a szadista - levágod majd te magadnak, ha rád gyújtom a pajtát.

@Kulics: meg azt is mondhatják, hogy ha nem vagy megelégedve eddigi juttatásaiddal, akkor nem muszáj itt dolgozni.

XCat 2010.05.14. 10:55:55

@Superba: És kisfiú voltál? Ha kislány, akkor figyeld meg majd, még 20 év, és örülsz is neki.

Rosszindulatú Vászka 2010.05.14. 10:57:01

@helianthus: meg a gá gá gá gásőár is, mert több részbe láttam, nem egybe

Kifordított kacagány 2010.05.14. 10:59:13

@CatMother: kislány volt, csak kisfiúnak öltözött, mert csúnya volt. később mikor már kisfiú lett(mire nem képes a tudomány), akkor már kislánynak öltözött, de még akkor is csúnya maradt és azt mondták neki, hogy "ezek a ronda férfiak nőnek öltözve nem tetszenek"

Superba 2010.05.14. 10:59:19

@CatMother:
van ablakocska, mert nagyon szűk.igazából.
Nem is értem hogy lehet kidobálni rajt'annyi aprót.Hacsak nem a kacsázási versenyben is kiváló a kocsmáros jegykiadó pénztáros.
Maga az épület valami rettenet egyébiránt,szóval a beruházást egy csákánnyal megoldották, meg egy szétkarmolázott plexiüveggel.
Mezőkövesdi vonatváróban állt-e már valakI közületek?

11zuzuki (törölt) 2010.05.14. 10:59:47

@Kifordított kacagány: Nézd.... Ha kifordítok egy kan-cigányt,akkor az rózsaszín lesz,aztán elfehéredik,majd felpüffed és lilás árnyalata lesz(ilyenkor már büdös is).... Nem értem miért beszélünk színekről,szagokról... A lényeg nem a színskálán keresendő,hanem az ország jelenlegi állapotában.Muszáj megoldani a M.Á.V. helyzetét,mert az nem járja,hogy évente milliók utaznak ezen közlekedési formával,de mégis olyan helyzet alakult ki,mintha senki nem venné igénybe ezt az "eszközt".Itt nagyon súlyos probléma van,de úgy látom,hogy senki az ég világon nem akarja megoldani.A vasút egy meghatározó közlekedési eszköz,de olyan mostohán bánnak vele,mintha nem is lenne létjogosultsága.Befejeztem,mert akinek épp esze van,az tudja,hogy miről beszélek!

XCat 2010.05.14. 11:00:00

Ezeket a szarokat szerintem csak én látom.
Na kapjátok be, úgy hibbantam meg tőletek, hogy csak a homárra hallucinálok.
Mondjuk ha úgy nézem, feltaláltam egy új elmebetegséget. Híres leszek, juppííííííííííí.

Kifordított kacagány 2010.05.14. 11:00:31

@Rosszindulatú Vászka: azért te sem lehetsz már mai ünneprontó, ha még sorozatként láttad a tv-ben.

XCat 2010.05.14. 11:01:04

@Kifordított kacagány: Szomorú történet. A vicc viszont jó.

Superba 2010.05.14. 11:01:46

@CatMother:
Angyalka én kislány voltam,és önérzetes 18-as és megalázónak éreztem a hangnemet.Elmúlt.Kár hogy elmúlt:)

Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző 2010.05.14. 11:03:42

@Superba:
Igen rendszeresen megfordulok Mezőkövesden, mi van-é vele ?:D
Sajna az utóbbi időben elég grafittis lett, ellenben van kultúr váróterem, matyóhímzéssel díszítve... :)

georgejr · http://mav.blog.hu 2010.05.14. 11:09:46

Ugyan már nem én jegyzem a MÁV blogot, de elég pofátlanság egy nappal később átvenni a cikket onnan, majd azt kinyomni a címlapra...

XCat 2010.05.14. 11:10:52

@georgejr: Miért? Itt jobb a társaság. Mávos meg már régen volt.

Superba 2010.05.14. 11:11:10

@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző:
Igen tulképp semmi sincs vele,panaszom nem volt,vártam is türelmesen,vonat is jött.
Csak az az ikonosztáz a falon az 50-es évekből na az.. amint a kis szocialista falunépe vonul valahová a marslakófejű szocialista falu gyerekekkel..jaj csak eszembe jutott.
Százhalombattai vonatváró?:)

helianthus 2010.05.14. 11:12:43

@Kulics: a legtöbb munkahelyen pottyantanak a törvényekre. Szerintem ezt te tudod. ;)

@Kifordított kacagány: ezt megköszönöm, így pénteken nincs erőm szembesülni bármivel is. Bár egy lottóötös nyereménnyel azért lenne.

Kifordított kacagány 2010.05.14. 11:14:41

@11zuzuki: nem tudom, kan cigányt még soha nem fordítottam ki, szerintem nem forgunk egy társaságban.
a máv szépen megkapja a soksok gubát arra, hogy ne igénytelen szarkupac legyen, de valahogy hiányzik az embererő, aki mást is tudna vele, mint újabb adagot odarakni. egyszerűen le kellene húzni a klotyón az egészet.

@CatMother: más is látja, csak vagy nem foglalkozik vele, mert érdektelen, vagy vadul kattintgat rá.

a történet jó, a vicc szomorú. de jól példázza, hogy egy valamire való szadistának mit el kell szenvednie ahhoz, hogy egy buzival kevesebb erősítse az üvegházhatást a szuszogásával.

@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző:
miért, ott is ki szokták kenni szarral a várót a részeg csövesek?

Kifordított kacagány 2010.05.14. 11:16:47

@helianthus: kéne venni egy szelvényt. akkor talán többet nyer a szerencsés, aki valahogy mindig más.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 11:17:04

@Kifordított kacagány:
levágod majd te magadnak, ha rád gyújtom a pajtát."

Höhö Lyó!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.14. 11:17:16

@Superba: 1974-től 1976-ig rendszeresen, legalább havonta egyszer. "Kiskolis" voltam 7.-8.-ban. A jövő szocialista értelmiségének kinevelésére kidolgozott projekt keretében...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.14. 11:18:24

@helianthus: A Vuk tévésorozatban is ment, nemcsak egész estés filmként.

cicmen (törölt) 2010.05.14. 11:18:38

A májzsugorítóban lehet a vonatjegyet megvenni? A westernekben is a kocsma elől indúl a postakocsi.Romantikus! A csapos tudta csusztatni a pulton a poharat?

XCat 2010.05.14. 11:19:15

@Kitalátor feljegyzetei: Nabaszdmeg.
Hát mit csináltatok ti ott? :D

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 11:19:33

@Kifordított kacagány:
levágod majd te magadnak, ha rád gyújtom a pajtát."

Hö, mégsem értem
Levágta a kezeit elöbb, hogy ne tuggya kitekerni a satut?
Ha igen hogy vágja le a farkát?
Ha mégsem, miért nem tekeri ki a satut?

Megannyi kérdés tolult fel bennem

cicmen (törölt) 2010.05.14. 11:20:40

A Szabó bakter még tudott valamit! Azóta csak züllik a MÁV!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 11:21:06

@Kitalátor feljegyzetei: A jövő szocialista értelmiségének kinevelésére kidolgozott projekt keretében"

Volt már hoyg azért tart itt...?

Superba 2010.05.14. 11:24:46

@Kitalátor feljegyzetei:
2 éven át szembesültél gyerekként azzal ami ott van a falon?
Jó ég..
Nekem felnöttként is egy sokk volt az az ábrázolás mód:)
Rulez Mezőkövesdi váró:)

Kifordított kacagány 2010.05.14. 11:25:39

@CatMother: a mávot, csak nagyban.

@horex: azt nem mondtam, hogy sok esze van a szadistának. te se gondolnál mindenre, ha előtte szétkúrták volna a segged. ezért szaladgál még annyi buzi szabadon akinek nincs a fején rágyújtott pajta.

helianthus 2010.05.14. 11:25:48

@Kifordított kacagány: ugye? Nekem is ez a bajom, hogy mindig más nyer.
Amúgy te tényleg homofób vagy, vagy csak ilyen berögzült dolgokat hoztál magaddal otthonról?

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.14. 11:27:21

vonatjegyet csak őstermelőtől?

amúgy biatorbágyon nincsen aldi? mert akkor ott kéne árulniuk a vonatjegyet a mosolygós pénztárosnéniknek.

XCat 2010.05.14. 11:27:38

@Superba: Engem a sajószentpéteri üvegfúvó munkásszobor nyűgözött le mindig, igaz, láttam vagy kétszer. De jó poénnak tűnt, hogy bezárják a gyárat, a lakosság x %-a munkanélküli segélyen nyomorog, erre odaraknak egy szobrot a főtérre emlékeztetőnek, hogy nézzed bazdmeg, 30 évig volt munkád.

Superba 2010.05.14. 11:29:14

@Kifordított kacagány:
Nem ott vasrács védi a pénztárost,de a váróban a hajléktalanok laknak,akiktől vigaszképpen(merthogy a szar nem a falon volt hanem a padon,elegánsan félig lefedve egy újságpapírral)egy -jaj de szép kis nő- bókot kaptam:)
Igazából most én offolok itt,de mániám vagy hobbim a vonat-vonatozás-váróterem és édeskedves máv:)
Be is fejeztem a monológot.

Hümüzhümümüz 2010.05.14. 11:30:36

@Superba:

Szerintem Te pont ezt akartad írni.

Superba 2010.05.14. 11:31:25

@CatMother:
vonat elé alá mögé vagy váróba berakva?
a múlt relikviáit őrizni kell vaslapáttal vagy egyéb hagyományos eszközzel.)
Majd ellopják és eladják a szinesfém felvevőbe.Fémből van egyébként?

ArnoldBácsi 2010.05.14. 11:32:13

Én azon gondolkodom / és abban reménykedem eme csodálatos történeteket olvasva, hogy egyszar valaki olyannak szól be egy barom (akikről szó van, kocsmáros, stb), aki mad jól szétbassza az arcát, és le is irja majd ide jól részletesen, hogy hogyan tette mindezt.

XCat 2010.05.14. 11:32:35

@Superba: Nem vonathoz, közel sincs a pályaudvarhoz.. a főtérben sem vagyok biztos,jobban átgondolva, de a szobor meg a hely, az stimmel.
Jaja, fémből.

helianthus 2010.05.14. 11:33:35

@CatMother: hát ezt nem láttam, de jó.
Ennél már csak az a jobb, amikor a munkanélküli segélyre vár épület előtt állnak sorban a bömös kocsik, amiknek az árából az összes várakozó minimum egy évig elélnek (ilyet láttam)

XCat 2010.05.14. 11:34:39

@CatMother: Kivéve ha vasöntő volt. De valami ilyen jómunkásember. :D

Kifordított kacagány 2010.05.14. 11:35:48

@helianthus: á, dehogy, nem érdekel engem senki betegsége, amíg a perverzióját otthon űzi és nem akar engem is bevonni. nem sajnálom én tőlük, ha jól érzik magukat egymás közt ban ben. de ha már így adtad a témát, miért ne szórakozzunk a kárukra?

@Superba: nana, ne csúsztassunk. az előbb még kislányként szerepeltél a történetben.

georgejr · http://mav.blog.hu 2010.05.14. 11:35:59

@CatMother: ja hetfon, csak kicsit vicces a dolog es inkorrekt, de mind1. Szily Laci, Jackyl pls figyeljetek mar erre...

XCat 2010.05.14. 11:36:07

@helianthus: Újmagyar honfitársaink igen értenek a spóroláshoz.

XCat 2010.05.14. 11:38:56

@georgejr: Legközelebb csak jövő héten lopják el?

Az ős kaján 2010.05.14. 11:39:38

Az is furcsa, hogy a pénztáros nem tudja, kell-e IC-pótjegy az Ady Endre IC-re.
Kérdezzem máshol,ő nem tudja.

heszusz 2010.05.14. 11:41:08

engem egyszer győrben húztak föl, miután kora reggel elküldtek, hogy váltsam föl az aprómat, mert nem adja ki a jegyet, mert nincs visszajárója, aztán odaadtam neki apróban, akkor meg elküldött a picsába, hogy miért apróban adom oda neki, erre elkezdtem vele ordibálni, majd miután mondtam neki, hogy ez egy szolgáltatás és neki kéne fölváltani a pénzem és nem egy boltnak ami kinn van a városba, annyi volt a reakció, hogy "ez nem egy szolgáltatás". elküldtem a picsába aztán mentem, mert ment a vonatom.

Kifordított kacagány 2010.05.14. 11:41:31

@CatMother: legalább ez maradjon meg nekik, dolgozni úgyis elfelejtenek.

@Superba: bezzeg ha lekislányozott volna, rögtön a karjába omlasz. így meg már a bóknak sem tudsz igazán örülni. majd jusson eszedbe szegény nyomorult hajléktalan, aki már lehet nem is lesz az élők sorában, mikor a "ronda vénasszony" bókot kapod egy piaszagú jegypénztároskocsmárostól, miközben az aprót szórja a lábad elé, te meg már azt is virágsziromnak látod.

@ArnoldBácsi: a túlélőösztön erős bennük, olyannak nem szólnak be.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 11:42:07

@Kifordított kacagány:
Höhö, irom mégeygszer, mer
Internal Server Error

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 11:43:27

@horex: Akko mégsem Szervezett a Terror?

Kifordított kacagány 2010.05.14. 11:43:32

@heszusz: igazat mondott. nem lehet szolgáltatásnak nevezni.

Kifordított kacagány 2010.05.14. 11:45:20

@horex: dehogy, csak türelmetlen vagy. 8 évesekkel hogy állsz, pusup melltartóban?

Superba 2010.05.14. 11:46:28

@Kifordított kacagány:
Igen jól mondod:) a vérnősző barom is előólákodott a bádogbánosi miazmából.
Boris viani naplementés filingem van téged olvasva.
Virágszirom vagy virágszarom..néha tényleg tökmindegy.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 11:47:01

Ken Lee, ken leeeee eni more

Sün!! Gyön a dél, nehogymá helyeted is dógozzunk, mert kapsz egy J-anus arcu sünt!

Superba 2010.05.14. 11:48:29

@heszusz:
Ohh Bp Deák téri üvegkalitkában lévő bkv pénztáros évekig szívatott boldog boldogtalant ezzel, és a hozzá fűzött kommentjeivel.

Kifordított kacagány 2010.05.14. 11:48:52

@Superba: nem tudom miről beszélsz, de nem baj, jó olvasni.

XCat 2010.05.14. 11:50:19

Uncsizom.

@Kifordított kacagány: Mondj inkább trágárságokat!

Kifordított kacagány 2010.05.14. 11:53:36

@CatMother: te szakadtarcú, fogatlan csimpánz hurutos szara...

XCat 2010.05.14. 11:55:00

@Kifordított kacagány: Nincs benned igazi lelkesedés:(

Kifordított kacagány 2010.05.14. 11:55:43

@Superba: kicsit rejtős a fickó, de kurva drágák a könyvei, úgyhogy nem fogom elolvasni milyen az a naplementés fíling

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 11:56:28

@Kifordított kacagány:
8 évesért tul sokat adnak
Ippeg ma reggel kommenteztem a netgenyon egy posztot
Olyan 13 éves lánykák kelletik a segguket, mellüket, aztán csodálkoznak ha megdasszák őket
Csadort a 16 éven aluliakra!

Superba 2010.05.14. 11:57:30

@CatMother:
Munka?Nem segít az unalomon?:)

ugg cardy 2010.05.14. 11:57:33

Hirdetmény: Hogy megünnepeljük a létrehozott társaság 5. évfordulóját, mi vezetett be szabad hajózás valamennyi termék, tevékenység ideje 2010-05.05-05.15, kevés esély, nem elszalasztani.

www.uggcardy.org/christian-louboutin-c-1469.html

www.uggcardy.org/herve-leger-dress-c-1273.html

Kifordított kacagány 2010.05.14. 11:58:14

@CatMother: nincs hát. teljesen éhes vagyok és ilyenkor csak az input-otput vonalon tudok gondolkodni.

@horex: na, hol illegetik magukat? maradt pár pusupom, amit bevásároltam, mert attól féltem, hátha itt is leszedik a polcokról, talán el lehet nekik adni.

Superba 2010.05.14. 11:58:41

@Kifordított kacagány:
Adhatok kölcsön Viant- bár homáron kupálódva csak uzsorakamatra tudnám:)

Superba 2010.05.14. 12:01:00

@ugg cardy:
angol-kamueruniból fordítva?

XCat 2010.05.14. 12:01:14

@Superba: Én dolgozom, nem látod? Amúgy meg ne trágárkodj kérlek. :)

gnme 2010.05.14. 12:05:40

Az mindent elmond a MÁV-ról, hogy a kocsmáros árulja a jegyet.

Ennyi.

Kifordított kacagány 2010.05.14. 12:06:14

@Superba: á, sokba kerülne az nekem, meg a posta is ellopná. bár olvasni nem tudnak, úgyhogy nem tudom mit kezdenének vele.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.14. 12:08:07

@Az ős kaján: te ezt komolyan megkérdezted a pénztárostól?

azoktól semmit se lehet kérdezni. "nem vagyok infomáriós táblaa" általában ezt a választ lehet kapni tőlük.

Superba 2010.05.14. 12:08:45

@CatMother:
Munka egyenlő trágárkodás? van valami igazad így péntek délután:)

XCat 2010.05.14. 12:10:43

@Bikicsunáj Vicsáj: Ebből is látszik, hogy a táblának mennyivel több esze van.

@Superba: Ugye? :)

Superba 2010.05.14. 12:11:50

@Kifordított kacagány:
Postára nem adom,olyan abszurd lenne mint Boris Vian sajátmaga.
Ha meggondolod, esetleg még fel tudom neked olvasni online:)

Kifordított kacagány 2010.05.14. 12:12:05

@Superba: na akkor én ma jól összetrágárkodom magam, mert még kb másfél óra és akasztom a nyakamba a hámot.

Kifordított kacagány 2010.05.14. 12:13:18

@CatMother: miért, van amiből nem látszik?

@Superba: az jó lenne, lehetne hangosan is? és akkor én is trendi lehetnék, aki nem fárasztja magát a betűkkel.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 12:15:51

Ezt a szar blogmotort
Itt volt a posztom, most meg nincs

turif 2010.05.14. 12:18:55

Biatorbágyon már én is jártam :) Mondom a kocsmárosnak: Kérnék szépen 2 darab 50%-os jegyet. Erre ő: csak 90%-os van :) Kérjek különbözetit a vonaton.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 12:21:03

@ugg cardy:
Mi van?
Robot olsz? Szar lehet neked
Mé nemmész MÁV jegy-automatának?
Ja, ahhoz nincs eszed?!

fourgee 2010.05.14. 12:30:43

@A rája szarik rája: "Miért nem mondtad neki, hogy "Tartsd meg az aprót, te mocskos állat?" "

Nekem is pont ez jutott eszembe :)

peelou75 2010.05.14. 12:46:31

Jézusom. Azt olvastam elsőre hogy baszd meg az apródodat. Garatulálok magamnak.

XCat 2010.05.14. 12:56:49

@Kitalátor feljegyzetei: Miért kell neked minden észrevenni?:D

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 13:32:32

@Kitalátor feljegyzetei:
Amennyire te el vayg tévedve!
Most nem szurok neked képet ide, hadd fúrja a kiváncsiságod

ToTóTaTa TuTija 2010.05.14. 13:40:27

@Osztrigás Pici: Valóban ez lehet egy jó megoldás. Például Ausztriában a legkisebb település is el van látva automatával, és működik a dolog. Igaz, apró oda is kell...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 13:51:54

@ToTóTaTa TuTija:
Pfff, papirpénböl nem ad vissza?

Azért tart ott Ausztria...volt már?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.14. 14:07:59

@horex: ... merthogy meg kell védeni őket a káros UV-sugárzástől, hogy ne kezdjenek ráncosodni.
Három év múlva venni kéne egyet az asszonynak...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 14:09:00

@CatMother: ZRt, csak kiirtam hsszan
Sün hol lehet?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 14:24:41

Megint dev 0 lett a posztom
Szoval
Nem cserélném le barátnőmet 20-30 éves picsáraakinek kikopik a nadrág a combja belselyén és térdig lóg a bőr a hasán
Nézz körul a strandokon és elborzadsz sok 20-30-as korosztályon

toyotaska 2010.05.14. 14:31:32

" Jó lenne, ha a MÁV visszaállítaná a hivatalos menetjegy értékesítést Biatorbágyon,"

Jó lenne csak azt az én adómból illetve a dolgozok adójából fogják fizetni,namost az ország lakosságának 99.5 % a soha nem szál fel Biatorbágyon, úgyhogy pont mindegy hogy egy állami vállalat (ami egyébként nem kevés milliárdjába kerül az adófizetőknek mert elég csúnyán mínuszos) hol árulja/ árultatja a jegyeit. Egy dolog számít A LEHETŐ LEGKEVESEBBE kerüljön az adott értékesítési forma , és amíg a kocsmáros 20 forinttal is kevesebbe kerül mint a jegyiroda akkor addig az áruljon . A kocsmáros egyébként valóban paraszt lehet ezt nem vitatom

Rosszindulatú Vászka 2010.05.14. 14:34:07

@CatMother: egy nem túl szép ország, nemrég csatolták el tőlünk.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.14. 14:37:16

@horex: Nekem az tetszik, amikor a tiptop, pontosabban top(os) menyecskének becsüng a hasa a bevásárlókocsi aljába...
Hogy akadnának be a pirszingjei!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 14:42:03

@Kitalátor feljegyzetei:
Tegnap a boltban viszont láttam egy csajt....
Feszes farmer,nagyon pici farmerdzseki-a háta alig a lapockájáig ért, trikó
Gyönyörű alakja volt!!
Régen láttam iylet.
Tán észre is vette hogy bámulom, megdicsértem volna tényleg "csak" az alakjáért, de félreértette volna

XCat 2010.05.14. 15:08:04

@Rosszindulatú Vászka: Majd visszaszerezzük!
Bár várj.. kell olyan nekünk?

Secnir 2010.05.14. 15:10:17

@toyotaska:
"Jó lenne csak azt az én adómból illetve a dolgozok adójából fogják fizetni,"

ne aggódj, a MÁV könyvelése szerint Biatorbágyon főpályaudvar van 4 mellékvágánnyal és bérletpénztárakkal.
annyit is fizetnek érte :)

XCat 2010.05.14. 15:12:36

@Secnir: a korcsmáros valakinek a micsodája?

Kifordított kacagány 2010.05.14. 15:16:03

@horex: ezt én is megtaláltam, nem volt túl bonyolult, azt hittem tudsz olyant ahonnan rendelni is lehet. ez a korosztály engem csak ebben a konstrukcióban érdekel.

@Superba: bizony, egészen estébe hajló.

@peelou75: olyan is van, de az egy másik történet. vagy neked nem voltak gyanúsak a korabeli ábrázolásokon szereplő apródok?

@Kitalátor feljegyzetei:
szerinted elhiszi, hogy az ő érdekében javasolod ezt a viseletet, vagy rögtön rájön, hogy már csak így kívánod meg?

nekem is belelóg, ezért nincsenek pircingjeim. de menyecske nem ezért nem vagyok.

XCat 2010.05.14. 15:20:36

@Kifordított kacagány: És szeretnél az lenni?
Na valld be. Nem utálunk ki érte.
Talán.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.14. 15:22:01

@Kifordított kacagány:
Rendelni mit?
Gyemekpornoval elöbb utóbb lebuksz
Olyan oldal meg rengeteg van ahol tiniknek álcázott nagykoruak adják elő magukat, persze filmen
Élőben meg a cset-csatornák vannak tele "használható" csajokkal
Persze én csak emlékeimböl idézek /már/
:))

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.14. 18:26:09

@Kitalátor feljegyzetei: Kövér csajon piszing, az jó látvány. Idő múltán meg se találja.

ezüstponty 2010.05.14. 18:27:12

nem olvastam az összes kommentet (még), Velencefürdőn ugyanez a helyzet :-(
reggel 7-kor igazi élmény bemenni az állot, büdös cigifüstbe, hogy a korán kelő alkeszok a bugyit is lenézzék rólad, a csapos meg (na az is egy nagy bunkó) mindig beszól valami "vicceset" csak hogy tudd, ki a főnök...én is gondolkodtam már, hogy fel kéne nyomni valahol a MÁV-ot miatta, de nem járok vmi gyakran vonattal és lusta voltam...

don't 2010.05.14. 18:47:26

miért nincs bérleted?

Katarina 2010.05.14. 19:19:11

Szép estét mindenkinek:-)))
Azért ez már mindennek a legalja! Kocsmában, bunkó kocsmárostól a vonatjegyet! És mit csináljanak az antialkoholisták - pld. én -, akik nem mennek be a kocsmába, lévén nincs ott semmi dolguk?

Kifordított kacagány 2010.05.14. 19:59:14

@CatMother: simán, de mi is?

@horex: nem lehetnek távoli emlékek, már ami a cset részét illeti.
pornót meg csetcsajokat nem kell rendelni. az internet 90%-t ez teszi ki. én inkább valami keleti escort szolgáltatásra gondoltam, az lenne az ideális. egyrészt azt sem tudják, hogy hányan vannak itt, nemhogy azt, hogy büntetendő korban vannak-e, ráadásul tuti nem értem mit mondanak, így nem annyira kiábrándítóak, ha kinyitják a szájukat.

@atpijkamo: legalább kalandos megkeresni. előjátékról nem hallottál még?

@ezüstponty: a megoldás: nem kell bugyit húzni, az aprót meg a csapos képébe kell vágni, hogy nesze bazmeg, fogkefére.

@don't:
mert levelezőn tanul és levelezőknek nem jár. igazán tudhatnád, nem szoktál olvasni?

@Katarina:
járnak gyalog.

hulladaemon 2010.05.14. 20:06:01

Nem olvastam végig a kommenteket, de:
Lehet a kalauznál is jegyet váltani! Ott szállj fel ahol a kaller van, vagy ha az messze van, akkor indulás után rögtön keresd meg, és azzal az indokkal, hogy máskülönben nem érted volna el a vonatot, váltsd meg a menetjegyet.
És akkor nem kell a kocsmárossal üzletelned.

Kifordított kacagány 2010.05.14. 20:18:33

@hulladaemon: de azt már egy korábbi posztban megtudtuk, hogy ilyen esetekben túlerőt hívnak és ledobnak a vonatról, meg amúgy sem érdekli őket a sok bliccelő hülye kifogása

www.BiSex.hu (törölt) · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.05.14. 21:33:56

keresd meg a kocsiját, és szúrd ki a kerekeit, karcold össze a karosszériáját. többet nem lesz részeg, mert le fog esni neki

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.14. 21:34:15

@Kifordított kacagány: "így nem annyira kiábrándítóak, ha kinyitják a szájukat"

A Miami Vice valamikor divatos sorozat volt Don Johnsonnal. Angolul teljesen élvezhető. Aztán meghallottam magyar szinkronnal, tök béna párbeszédek voltak. Teljesen kiábrándultam.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.14. 21:40:14

@hulladaemon: Másik posztban épp azt részletezték, miért rossz ötlet a vonaton jegyet venni.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.14. 21:41:24

@Katarina: Dehogy nincs dolguk. Vonatjegyet kell venniük.

yippyupp 2010.05.14. 21:49:34

@Katarina: hát megkéred az első eléd eső alkoholistát, hogy itt a pénz, ugyan menj már be és vegyél nekem egy jegyet.
majd vársz türelmesen.

romesz 2010.05.14. 22:21:49

nem a kocsmarosra biztak a jegyarusitast, hanem a vasutas lett kocsmaros, kozben neha jegyet is arusit ha kedve tartja

Kifordított kacagány 2010.05.14. 22:44:57

@atpijkamo: nem konkrétan a szinkronhangra gondoltam, de valami olyasmire.

@yippyupp: ja, rögtön a bugyiját is neki adhatja, ha már úgysem hordja, egy felest talán azért is kap. vagy ha azt nem is, legalább elismerő pillantásokat.
a lényeg, hogy kb annyi haszna lenne, mint pénzt adni nekik.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.15. 00:40:54

nalunk osszecsukhato es eldobhato jegykiado automatak vannak
a kalauzok sokkal nagyobbak mint az europai atlag

yippyupp 2010.05.15. 01:53:01

@hagyma: mondj már valamit, légyszi, ami kisebb, mint itthon. ha a nők seggét mondod, akkor nem hiszek el innentől semmit...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.15. 02:17:03

@yippyupp:
a az atlagos nok atlagos segge sokkal-sokkal nagyobb ez nem vitakerdes
kisebb?
hat szerintem az 1 centes kisebb minden otthoni penznel
de a dime is ott van

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.15. 02:19:46

meg mintha a pocsom is nagyobb lett volna otthon, itt hidegebb van

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.15. 02:21:33

/ mar csak, hogy kapcsolodjak erintolegesen
a cimben felvetett problemahoz/

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.15. 09:09:25

@romesz: Plauzibilis magyarázat. Megnézték, a vasutas mihez ért legjobban, és a vedelés jött ki. Csináltak az alkesznak egy kocsmát, hogy ne haljon éhen, mert a jegyeladásból nincs elég bevétel.

Kifordított kacagány 2010.05.15. 09:12:05

@atpijkamo: ez igazán rendes tőlük, csak kár, hogy mindezt a mi kárunkra követték el.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.15. 20:43:45

Csapos megy a nyuszihoz és kérdi

Van jegyed és új posztod a hétvégére?
Nyuszi:
Itt a jegy meg az apró, new poszt nincs
Tudod mit Nyuszi?
Nem kell a jegyed, de baszd meg az apródodat!

ÉrteEDE?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.05.16. 01:48:48

Istenem...Épp lekési a vonatát, de 100 Ft-ért baszakodik. Szarrágó barom.

Na persze a kocsmáros is szarja meg a maga sünjét.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.05.16. 01:53:22

@Hiba a kapcsolatban: "Sajnos van akinek annyira ki van számolva a pénze, hogy annak a száz forintnak is pontos helye van,"

Akkor ne késse le baszkikám a vonatot.
Vagy számolja ki a kis ötforintoskáiból a pénzt.
Vagy vegyen bérletet. Vagy blicceljen. Vagy fusson a vonat után. Vagy fusson egy taxi után, mert azon többet spórol.
Nem sok dolgot rühellek jobban a szarrágásnál.

Kifordított kacagány 2010.05.16. 09:38:25

@óóóó de bikicsunáj: ja, sokkal jobb dolog olyan dolgokat ébreszteni a kocsmáros úrban, hogy a, úgysem veszik észre, ha kevesebbet adok vissza, jól lehúzzuk a hülyéket és b, olyan faszán meg vannak elégedve a szolgáltatással, hogy még borravalót is hagynak.
már önmagában gáz, hogy egy kricsmiben kell jegyet venni, ez tetézve azzal, hogy át akarnak verni és akkor te itt szarrágásról beszélsz?

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2010.05.16. 11:26:35

Oké, hogy tényleg kéne tenni valamit a bunkó kocsmáros-pénztáros ellen,
de ha egyszer van elkerülő megoldás - a vonaton, a kalauztól ugyanannyiért lehet jegyet venni, ha nincs az állomáson hivatalos jegypénztár - akkor miért nem alkalmazza ezt az, aki nem vágyik be egyébként is a kocsmába? Nem értem, de tényleg.

Ha meg József Attilához hasonló népnevelési vénával rendelkezel és kora reggel az idődet egy már (vagy még) részeg csapos tanítására akarod pazarolni, akkor ne panaszkodj, ne homározz, tedd!

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2010.05.16. 11:28:22

Én se szedtem volna össze 100 Ft aprót, ha a vonatom lekésése múlik rajta, és éppen nagyon sietek valahova.
De azért lehurrogni valakit, mert fontos neki 100 Ft, szintén ősi román szokás.

Kifordított kacagány 2010.05.16. 13:15:56

@Josephine B.: már többször lett említve, hogy azért nem akar valaki vonaton jegyet venni, mert nem akarja megkockáztatni, hogy bunkó módon lebűnözőzzék és lehajítsák a vonatról, mint ahogy arra már volt példa.

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.05.16. 19:26:37

@óóóó de bikicsunáj: én hozatnék egy rendeletet, csakis rád szabva. a neve az lenne: anti-szarrágás rendelet. minden pénzt, amit csak kapsz, százasával hozzádvágnák közterületen 5 forintosokban. fizetést, zsebpénzt, visszajárót.. ha a visszajáró százasnál kevesebb, akkor is 100-ast kapnál, lásd kivel van dolgod. na, hogy hangzik? ..

a kocsmáros ayát meg nyilván megrongálta, hogy 5 forintosokban hozzávágták a mávosok azt a kevés pénzt, ami az árusításért jár, és még csak nem is fedezi azt a lelki terrort, hogy a menetrendhez igazodva a legváratlanabb időkben kérnek tőle jegyet, sört meg egyedül a volt állomásfőnök iszik.

kedves posztoló, tökmindegy, hogy lenyeled a békát ilyenkor vagy sem (és az is, hogy a bosszú visszaüthet könnyedén), de én a helyedben bizony rendeltem volna, 100 forint híjján kifizetem, és nemes egyszerűséggel ráborítom /öntöm/ arra a helyre, ahová a legtöbb apró esett.

boomonk 2010.05.17. 02:04:01

"Flirt motorvonatok tiszták, kényelmesek, pontosak és gyorsak"... ebből az utolsó 2 igaz, az első MÉG igaz, a kényelemről meg annyit, hogy ezek elővárosi forgalomra lettek tervezve, ha jól tudom, és Győrt nem mondanám a fővárosi agglomeráció részének. volt már szerencsém találkozni a lezárt egyszem budi esetével, ami már a szerelvény leélése szempontjából is rekordgyanús, mert az üzembe helyezést követő első hónap eseményei közé tartozik. maga a klotyó egyébként Buda felé közeledve egyre nagyobb népszerűségnek örvend, olyannyira, hogy Bia után sokszor kilátástalan próbálkozás a megközelítése is. esetleg egy sorszámhúzó géppel lehetne könnyíteni a helyzeten... de megemlíthetném a csak durva túlzással karfának nevezhető kb. két centi széles plasztik könyöktörőt, meg a szellemiekben "gazdag" csordát, aki előszeretettel, es leplezetlen utálattal hibáztatja a bicósokat a helyhiányért a szerelvény túltelítettsége esetén. (nincs bicóm, de a tapasztalat személyes.) alkalmanként nem működik a légkondi, ablakok hiányában nehezen kiküszöbölhető probléma.

persze, személyes megítélésemet e témában erősen befolyásolja a tény, hogy iszony sokat utaztam/-om ezen a vonalon, és már halálosan unom :)

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2010.05.23. 08:29:43

Tényleg szépek azok a vonatok, de szerintem se kényelmesek. Főleg nem Győrtől Budapestig, ahol minden görbe fánál megállnak, úgyhogy több mint 2 órát jön (ellentétben az IC-vel, ami 1 óra 27 perc alatt itt van).
Arról nem is beszélve, hogy milyen emberek szállnak fel rá sok helyen. Sokszor olyan büdös van a mosdatlan emberektől, mint egy rosszabb nyári napon a budapesti metrón.

Ha úgy jön össze a dolog Győrből a Railjet-el a legjobb jönni (kényelmes és tiszta), de abból csak naponta 2 jön oda és 2 vissza.

boomonk 2010.05.24. 00:09:12

7 Railjet. oda- vissza 14...

és egyébként minden órában indul vagy railjet, vagy IC, vagy EN, ami majdnem ugyanaz

boomonk 2010.05.24. 00:11:23

majdnem minden órában:)
süti beállítások módosítása