Tékozló Homár

A nagy nyakörvbonyodalom

2010.05.18. 12:30 | ge | 140 komment

Őszintén szólva a lenti levél témáján túl a stílusa és a terjedelme győzött meg minket végleg arról, hogy közzétegyük. Röviden: az ügyfél talál egy nagyon olcsó nyakörvet egy webshopban, de a megrendelés végén derül ki róla, hogy a 13 Ft-os ár hibás, a valódi érték 1600 Ft. Ezután a webshop önérzetes tulajdonosa és az akaratos vásárló telefonon, több menetben összecsap.

A minap böngésztem az egyik nyakörveket árusító cég honlapját (flexiwebshop.com), és mivel sűrűn vásárolok ilyen helyekről, láttam, nagy vásárlócsalogató akció van: 13 Ft egy kicsi nyakörv (screenshot van róla). Nagyon jó, belépek, végigkattogom a szállítást, címet, számlát, fizetést, stb, majd odaérek hogy megerősítés és látom hogy a végösszeg: 1602 Ft. Nézem, hát pedig 1 db-ot írtam be, mi a fene. Persze nem okéztam le, visszaléptem megnézni, mi van. (Eddig is láttam, hogy vannak ilyen nyakörvek, nekem annyiért nem kellett addig se, most se.)

Írok nekik egy mailt a saját kapcsolatfelvevő rendszerükbe, hogy hogy is van ez, és hogy tudtommal amennyiért hirdetik, annyiért kellene megkapnom a terméket, pláne ha megkezdem a vásárlást... Egy üzletben sem úgy működik, hogy leveszek a kosárba valamit, majd mire odaérek hogy fizetek, akkor közlik hogy nem 13 Ft hanem 1602, el lehet dönteni hogy megveszem vagy nem veszem...

Erre a válasz az volt, hogy felhívtak, konkrétan meg sem kérdezték hogy alkalmas-e az időpont, éppen fújt a telefonomba a vihar, és elkezdte darálni a szövegét, nem is értettem ki az, mit akar, de aztán a "reklamációját nem tudjuk elfogadni"-ról rájöttem. Lekezelő stílusban közölte, hogy én nem ismerem az internetes vásárlást ezek szerint, mert neki joga van bármikor változtatni az áron, és ha gondolom, ezt elküldi nekem az ügyvédjük is. Ezen kívül nekem nincsen befejezett megrendelésem.
Mondom álljon meg a menet, itt nem nagy összegről van szó, de arányaiban a 13 Ft és az 1602 között nem látja a különbséget?! Én beértem volna annyival, hogy "elnézést, a kollega hibázott mikor félreütötte az árat" vagy mit tudom én, de ez hogy joga van változtatni, hát meglehetősen megtévesztő 13 Ft-tal megkezdeni egy vásárlást, majd 1600-al meg befejezni, mivel nézegetem az oldalt, de nem véletlen, hogy eddig se rendeltem onnan semmit. Közlöm vele, hogy a boltban se úgy működik hogy amikor akarok, változtatok, és döntsd el kell vagy nem. És gondolkodjon már, hogy ha 13 Ft-ért akarom megvenni, mert annyiért hirdeti, akkor vajon miért nincs befejezett vásárlásom, mikor pont azt reklamálom, hogy nem okézok le előző összeg helyett annak sokszorosát?!

Erre nekem esik, hogy nem az árkülönbséggel van a baj, hanem hogy nekem nincs pénzem megvenni az ő nyakörvét. He???? Na erre persze én is bepöccentem, és mondtam neki picit erőszakosabb hangnemben a magamét, mire közölte hogy "fogjam be". És folyamatosan mellé beszél, meg hogy neki joga van változtatni. Mondom neki vagy tizedszer, hogy én ezt értem, azonban ő is értse meg, hogy a gondom nem ezzel van, hanem hogy nem így kezdtem meg a vásárlást, rá se kattintok, ha nem 13 Ft. Engem félrevezettek. Aztán naná hogy nem vagyok olyan hülye, hogy annyiért megerősítem a rendelést... És csak löki, hogy mert nincs rá pénzem. Naná. Nincs 1600 Ft-om. Rendben...

Közli azt is, hogy szerinte érdekes módon másvalaki is reklamált (nahát, milyen érdekes!), és hogy érdekes módon hasonló az IP-címünk. Ezt mondjuk nemigen értettem, ezzel mit akar, meg mi az hogy hasonló IP, de mindegy. :D Mondtam, akkor esetleg megkereshetem a másik hölgyet (végig hölgyezett), és akkor megbeszélem vele a helyzetet. Erre elkezdte volna kiadni a másik vevő adatait...

A következő az volt megint néhány perc értetlenkedés után, hogy lecsapta a telefont. Én saját költségemen visszahívtam, hogy nem nagyon értem, miért ő van felháborodva, hiszen nem ő tesz nekem azzal szívességet, hogy megvehetem az általa forgalmazott valamit, hanem szerintem ő él "belőlem". És asziszem, magyarul mondom amit mondok, ha nem fogja fel, akkor fogyatékos. No, ezen persze lovagoltunk egy pár percig, hogy még én fogjam vissza magam, meg ő kikéri magának, ő nem fogyatékos, gondolkodjak már, milyen hangnemet ütök meg mert ő nekem se kutyám se macskám... Mindezt azután hogy férfi létére közli, azért cirkuszolok mert nincs pénzem meg fogjam be, a többi már csak enyhe ráadás...

Jó, letettem. Fenét érdekli, majd bepanaszolom aztán eldöntik, mit csinálnak vele, nekem ebből hátrányom ugyan nem származik. Hazaérek, csak idegesít, írok még egy mailt, hogy egyrészt a főnökséget szeretném postán elérni, másrészt köszi a "kedves" velem szemben megütött hangnemet ahelyett, hogy elnézést kértek volna a kellemetlenségért, erre közli, hogy ő igenis mondta, hogy elnézést... Mondom az előtt, hogy kiokított, vagy az után? Vagy az előtt, hogy közölte, mire van pénzem és mire nincs, vagy az után?! Esetleg a fogjam be körül lehetett még...

 

Kértem a főnök elérhetőségét is a mailben, mire röhögve (!) közli, hogy az ő. Mondom nagyszerű, akkor mailben lesz szíves ahogy kértem a postacímet, e-mail címet, céges adatokat elküldeni. Elkezdi diktálni... Mondom nekimég egyszer: e-mailben... Hogy tudjak mire hivatkozni a f.védelemnél, mert perpill nem tudok jegyzetelni, ezért kértem e-mailben... (fejem kaparom franciakockásra) Rendben megteszi, minden jót nekem. Viszont. Valószínűleg egyikünk se gondolja komolyan...

5 perc múlva jön a mail: elnézésem kérik és 10% kedvezmény a következő vásárlásból. Tehát megvehetem a nyakörvet 1440 Ft-ért, 13 helyett. :D Mert még mindig nem érti, hogy én nem akarok tőlük vásárolni semmit egy 13 Ft-os nyakörvön kívül, amit ők hirdettek, lehet hogy tévedésből, az engem nem érdekel, sőt, stílszerűen "kutyát nem érdekli".

Így hát a semmit érő 10%-ommal, meg azzal zárhattam a napot, hogy jól felnyomták az agyam vele, hogy még nekik áll feljebb, mert ők mindent megtehetnek, hisz a vásárló van a cégért és nem fordítva, ugye?!

Még akkor is, ha neki joga van. Én akkor is megtévesztve érzem magam, tehát meg is tévesztettek. Amit nem ismernek el. Pedig screenshot van róla. Mert nem fejeztem be a rendelést. De azért nem, mert nem annyi volt a végösszeg, mint amit hittem a honlapjuk miatt, hogy lesz. De nem fejeztem be. De azért nem mert... És ezt így nem tudom, meddig akarta játszani. Biztos nagyon ráért. Lehet, hogy  a másik vásárló ráhagyta, több esze volt, mint nekem.

Eddig bárhonnan rendeltem, megrökönyödve tapasztaltam, kis hazánk átlag értelmi színvonalához képest és az átlag hozzáálláshoz képest mennyivel kedvesebbek, rugalmasabbak, gyorsak. Ha csak tehetem, így vásárolok. Erre ma jön egy ilyen tipikus magyar cég, tipikus magyar mentalitással. Hadd gratuláljak! Kutyából nem lesz szalonna.

Üdv:
lilanyakörvtizenháromért

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sermájer 2010.05.18. 13:38:29

@atpijkamo: Egyszemélyes, de akkor miért kért volna bocsánatot?? Én nem kérnék, ha enyém lenne a cég! :D

plazacica · http://lazacic.freeblog.hu 2010.05.18. 13:41:10

nemazért, de ennyi telefonálgatás helyett az 1600 is belefért volna :) másrészt, 13 forintos nyakörvön tuti, hogy lett volna 1000-1500 HUF postaköltség is... most akkor hol lett volna a biznisz?

babel 2010.05.18. 13:42:14

Nemá... Ez most valami, vagy semmi?

Szpájk 2010.05.18. 13:42:17

Ez nem magyar bolt.
Ez nem magyar ügyfél.
Megérdemlik egymást.

akikaztmondjákni 2010.05.18. 13:47:29

*nem érti* :)

Nekünk is Flexi van, de az nem 13 Ft volt:)

Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző 2010.05.18. 13:47:45

Szarvasi márkaboltnál nekünk ez így ment:

Kinéztünk egy fritőzt meglepően olcsón valami 4000 körül. Elmegyünk a boltba, néznek ránk, hogy háát az nem annyi az nyolcezer valamennyi.
A weboldalon nem annyi volt. Nem tudnak segíteni, az sajnos el van írva.
Hazamentünk, panaszlevél e-mailben.

Pár óra múlva válasz:
Elnézésünket kérik, valóban téves ár szerepelt a honlapon, már kijavították, és a mintaboltjukban a hibás (alacsonyabb ) áron átvehetjük az olajsütőt, és mégegyszer elnézésünket kérik.

Eredmény: kisebb kellemetlenség, de mégis boldog, később visszatérő ügyfél.

plazacica · http://lazacic.freeblog.hu 2010.05.18. 13:51:03

egyébként is a vezető nem lehet pasi, mert a cégkivonat szerint Gabriellának hívják :)

akikaztmondjákni 2010.05.18. 13:54:32

@Sün‼: Qrva nagy.
Elviselhetetlen a part közelében.
Nincs is arra senki, csak mi:S
Hihhhetetlen!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.18. 13:55:52

@akikaztmondjákni:
Miért gátőrnek teccik lenni?
Vagy csak pecázol arrafelé 13 Ft-os lila nyakörvre?

Mitévő Légy 2010.05.18. 13:57:24

@horex: "tuttad"? dehogy tudtat, most se tudod :)

akikaztmondjákni 2010.05.18. 14:01:26

@Sün‼: :D:D:D::D:D:D:D:D
No,no!:D
Peca se.
Tudod mé.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.18. 14:04:21

@akikaztmondjákni:
Nemén!
Mé?

@Mitévő Légy:
Ezzel kapcsolatban annyit szeretnék hozzátenni, hogy a tuttad ikes ige, ezért két d-vel kell írni.
Emígyen: tuttadd

akikaztmondjákni 2010.05.18. 14:07:06

@Sün‼: Hámmer...na.Azé':D:D Tuuuudod:)

Mitévő Légy 2010.05.18. 14:07:09

@Sün‼: én tuttam (sic!) te tuttadd (sic!) ő nem tuttddttaa

AlexWolf 2010.05.18. 14:07:34

Én .com-os végződéses "magyar" honlapról nincs az az Isten, hogy rendeljek valamit. Maximum ha előtte e-bay vagy amazon szó szerepel.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.18. 14:09:47

@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző:
"és a mintaboltjukban a hibás (alacsonyabb ) áron átvehetjük az olajsütőt"
Pontosabban a HIBÁS olajsütőt amiben nem volt fűtőszál

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.18. 14:10:33

@akikaztmondjákni:
Nemtom!
Télleg!
Mé?
Naaaaa!

@Mitévő Légy:
Sose tuddhassa aztat az ember, hogy így-e van-e j´l, vagy úgy-e van-e jól!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.18. 14:13:48

@akikaztmondjákni:
Oszt tilcsa a vallás ebben a zesetben a pecázást?
Vagy ez így most hogy?

Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző 2010.05.18. 14:14:46

@horex:
Nem, az ára volt hibás, az olajsütő azóta is szuperál. :)

akikaztmondjákni 2010.05.18. 14:14:56

@Sün‼: Nem tudom:d már nagyon sok az ismeretlen ebben a párbeszédben:D

a Figyelööö 2010.05.18. 14:33:45

Kedves Lilinyakörv, és kedves Nyakörvwebshop,

lesztek szivesek ezek a "azért sem fogok normálisan más emberrel beszélni és minden szaron felhúzom magam" mentalitású veszekedés után egy nyugodt teázóba elmenni, és kicsit beszélgetni ember módjára egymással.

Mert ez nem az. Egyik féltől sem.

telepata 2010.05.18. 14:36:51

Ez a poszt mitől nagy bonyodalom? Mr. Pitifár elhitte, hogy 13Ft-ért megvehet valamit.

telepata 2010.05.18. 14:39:06

A 13Ft amúgy sem termelné ki a webáruház alkalmazottainak a költségét, az árufeltöltést, a takarítást, hogy a biztonsági őrökről ne is beszéljünk.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.18. 14:39:17

@akikaztmondjákni:
Akkor egy többismeretlenes egyenlettel állunk szemben.
Ennek a megoldása:
x = 13 Ft

Rejtélyes 2010.05.18. 14:41:12

Tuti riasztották az adminjukat, mert már nincs 13 forintos cucc az oldalukon :)

SomethinWild 2010.05.18. 14:42:19

@Kitalátor feljegyzetei: Téged egyszer simán le kéne csukni. Amikor valaki megunja, hogy rágalmazod, remélem feljelent és lecsuknak valami kolumbiai kínzókamrába.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.18. 14:47:27

@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző:
Oszt ha mégsem , ne gyere sirni a homárra,hogy
"vettunk egy leértékelt fritőzt, de nem zenél"
:)

Eric_Cartman 2010.05.18. 14:50:04

3 fontos dolog:
- az e-mailben röhögést röviden smiley-nek hívjuk.
- Bánki Péter bezzeg megmondta volna a nevét is és a beosztását is. Kérdés nélkül.
- svéd vonalat nem fedeztem fel a történetben.

akikaztmondjákni 2010.05.18. 14:51:52

@Sün‼: Matekba nem vagyok hajlandó belemenni:)

Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2010.05.18. 14:52:50

Igazából a 13 se 13, mert 13 Ft-tól már felfelé kerekítenek, tehát 15,- Ft.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.18. 14:57:08

@akikaztmondjákni:
Én a túl mély vízzel vagyok így.
Valamint a tehénlepénnyel.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.18. 15:03:57

@Sün‼:
x = 13 Ft
Eddig én is eljutottam, de mennyi a 13?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.18. 15:06:48

@SomethinWild:
SomethinWild 2010.05.18. 14:42:19
@Kitalátor feljegyzetei: Téged egyszer simán le kéne csukni. Amikor valaki megunja, hogy rágalmazod, remélem feljelent és lecsuknak valami kolumbiai kínzókamrába.
Erre írtad:
"@fiktiv állat: @sermájer: Ez a hátránya, hogy végigolvastam: elfelejtettem a végére.
Akkor meg miért nincs beküldve a fotosoppolt oldalmentés?"

Nem releváns hozzászólás. Elégtelen. Beszélni akarok az anyáddal!

akikaztmondjákni 2010.05.18. 15:10:46

@Sün‼: :D:D:D:D:D:D:D:D: Jahajjj, nem bírom!:D::D:DD:
Ne is mond, ha a mellkasomig ér, én már bepánikolok:S

13 nem szerencsés...

akikaztmondjákni 2010.05.18. 15:12:24

@akikaztmondjákni: Mármint a víz.Nem a tehénlepény.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.18. 15:13:09

@akikaztmondjákni: Nem lehetsz túl magas, ha a tehénlepény a mellkasodig ér - vagy pedig eltérő kúltúrád részeként másként közlekedsz, mint a nagy többség...

Azt ki tudja, hogy abban mi a jó, hogy a tehénszar mindig a lapjára esik?

akikaztmondjákni 2010.05.18. 15:14:04

@horex: A 13 a 12 és a 14 között található.Prímszám!:D:D

akikaztmondjákni 2010.05.18. 15:15:11

@Kitalátor feljegyzetei: NEM A TEHÉNLEPÉNY!!!:D

@Sün‼: A svédek szerint nem szabad 13-an asztalhoz ülni.

Mercel 2010.05.18. 15:16:49

Hello!

Akkor egy hasonlat így az elejére:
Bemegy a kiscsaj a Tesco-ba, és látja, hogy a zöldborsó konzerv 13 forint. NEM teszi be a kosarába, hanem elrohan és megbeszéli a barátnőjével, hogy úúú 13 forint a zöldborsó konzerv! Visszamennek, de addigra kijavítják az árat 1613 forintra.. Na ekkor kiakad és elkezd fenyegetőzni.
Remélem lejött a hasonlat..:))
A vicc az, hogy be se tette a webáruház kosarába, a nyakörvet. A vevő ha 1 forintért lát kiírva valamit, és annyiért akarja megvenni bármennyi is a tényleges ára a cuccznak az eladónak kutya kötelessége eladni neki annyiért a cuccot. De itt szó sem volt vásárlásról, csak rinyálásról.
Szerintem a "vevő" jogosan fut a nap "H.P." címéért:)

"Frigyes"

Pocócicó 2010.05.18. 15:17:46

Óccsó nyakörvek eladók!
Ugyanitt nyugtató gyógyszerek, dilibogyók!

Jutányos Áron

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.18. 15:19:25

@akikaztmondjákni: A tehénlepény ma már teljesen hiánycikk Magyarországon. Az újabb generációk már falun is úgy nőnek fel, hogy nemhogy nem lépnek bele, de nem is látnak olyat élőben, csak filmen.

Mercel 2010.05.18. 15:20:23

Az másik kérdés, hogy amennyiben a webáruház tudja bizonyítani, hogy a kiscsaj el sem jutott a tényleges vásárlási szándékig (nem tette be a kosárba, nem ment végig a folyamaton stb), akkor kérhet hivatalos helyreigazítást a homártól, a kiscsajt meg szénné perelheti hitelrontásért.

"Frigyes"

Pocócicó 2010.05.18. 15:21:41

@Kitalátor feljegyzetei: 3 éves voltam, amikor tesóm beleléptetett egy tehénlepénybe. Azóta is azt vágja a fejemhez, hogy ezért vagyok szerencsés.

Apropó, de jó, hogy a tehenek nem repülnek :D

Rosszindulatú Vászka 2010.05.18. 15:25:19

@Kitalátor feljegyzetei: nálunk fetrenghec is benne. Intézkeggyek az érdekedben? Tudok házhoz is szállítatni.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.18. 15:26:40

@Mercel: A Homár meg a "céget", mert ennyien egy nap soha nem kattintottak arra a béna honlapjukra, és nemdebár "a negatív reklám is reklám". Mivel a többség meg úgyis tudja, (tudni véli) hogy nem olyan hülye, mint a poszt toló, ezért elképzelhető a következő hetekben jelentős foralom-növekedés is. Különösen azért, mert így a Google is előrébb fogja hozni ingyen(!) a találati listákon.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.18. 15:29:48

az volt már, hogy nyakörvet csak őstermelőtől?

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.05.18. 15:31:16

@Sün‼: arra gondolsz, amit a svéd tehenek a fűszoknya elfogyasztása után termelnek?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.18. 15:31:40

@telepata:
termeszetesen nem hitte el, de keresett maganak egy jo kis reklamalnivalot
es reklamalt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.18. 15:34:27

@Don Bandi - Bikicsunáj Vicsáj!:
ott viszont 13,50 mert bio
14-ert kormost is hozzaadjak
/ kormos az egy kutyanev/

spulni 2010.05.18. 15:35:11

@Kitalátor feljegyzetei: Nem esik a lapjára. Az élére esik, azután eldől. :o)))

akikaztmondjákni 2010.05.18. 15:42:21

@Sün‼: Nem, de kéne vagy 1 mázsa, jol hozzába**nám akedves kolleginához!*mindjárt felrobban*

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.18. 15:47:30

@Bikicsunáj Vicsáj: Pár hete akcijós volt az ALDIban...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.18. 15:50:09

Frissen mosott tehénlepény őstermelőtől eladó!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.18. 15:50:13

@Rosszindulatú Vászka: Azt elsősorban Hajdúböszörményben kell igényelni (ott még mindig van, aki nem pusztult bele a HAJDÚBÉT-es kirablásába), B. Gordon néven, a saját címeddel, pár IFA-val biztos leborítanának elétek...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.18. 15:53:28

@Pocócicó: A nagyobbik fiam megcsúszott az egyikben, mert előtte rápattant a szintén marhaszaros (ui. a józsai réten bika is volt) foci, és arccal esett a másikba. Azóta is szerencsés...
@spulni: Ha az élére esne, szanaszét gurulna...

Wonder Deer Hunter 2010.05.18. 16:05:31

ÉN IS AKAROK 13 FORINTOS NYAKÖRVET!!! MELYIK EZ A CÉG? AMENNYIÉRT KI VAN ÍRVA ANNYIÉRT KELL ADNI, ez alól nem lehet kibújni, különben az S mercit hirdetnének 1000 Ft-ért...

kötsög 2010.05.18. 16:26:32

az "én vagyok a fönök" és a "bármikor jogom van árat változtatni" arra enged következtetni, hogy tényleg ö a fönök.
csakhogy más is kitünik belöle.
pl. ö irta el, de nem ismeri be inkább vagdalkozik. ha nem ö tette volna, hanem 1 beosztott, akkor elismerte volna a tévedést és leb@ssza az alkalmazottat.
ha nem tévedek, ahogy az lenni szokott ilyen oscommerce.com, elöregyártott webshopok esetében nincs is alkalmazott.
a következő lépés, miröl a vásárlo még nem tud, hogy 1800 - 2600,- Ft. a futár :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.18. 16:34:46

@kötsög: "Amennyiben előre utalással, vagy számlánkra történő befizetéssel előre kiegyenlíti a vételárat, akkor ingyenes a küldés az ország területére."

A másik Móritzka (akinek mindenről a p.na jut eszébe) nekem sokkal szimpatikusabb, pedig szerintem távoli rokonok.

Egyik tartja a rokonságot, másik meg a távolságot...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.05.18. 17:01:06

ez a két primitív bunkó pont megérdemli egymást. Istenem, ilyen stílusban egymásnak esni valami ócska kacat miatt...

Stupido_Girl 2010.05.18. 17:25:56

Dupla adminisztrációs hiba történt.
1. Elgépelték a nyakörv árát.
2. Az ezt megreklamáló poszt véletlen a Homárra került a szanalmas.hu helyett, ahol a helye nem az 1. pont miatt lenne.

Stupido_Girl 2010.05.18. 17:30:05

Eltekintve a történtektől, egy érdekes logikai levezetés a posztból: "Én akkor is megtévesztve érzem magam, tehát meg is tévesztettek"

yippyupp 2010.05.18. 18:17:38

nyakörv az internetről, hogy mik vannak. lassan már kutyát is lehet venni onnan a nyakörvhöz?

Superba 2010.05.18. 18:23:32

nyakörv:)hát ez oltári.)
van olyan hogy valaki nyakörveket gyűjt?

Ugyandehogy (törölt) 2010.05.18. 18:38:50

Ó, a Virágcenternél sem magas az értelem. Meghirdetik 300 ft-os postaköltséggel a cuccokat, ez alapján meg is rendelem (csak e-mailben lehet), mire válaszolnak, hogy akkor vagy utaljam át előre egy magánszemély bankszámlájára, vagy az utánvét 8-900 forint lesz.
Lemondtam a rendelést erre hivatkozva, mire visszakérdeztek, hogy hogyan értem, hogy változtak a szállítási feltételek.....
Erre már nem válaszoltam.

romesz 2010.05.18. 19:12:00

Ez az egesz herce-hurca nem er meg annyit, hogy irjak rola.
A masik pedig az, hogy nem gondoltam volna a mai vilagban 13 forintert valamit lehet kapni.

Megdobbent 2010.05.18. 20:01:05

Ahaha, nekem ugyanez volt csak pepitaban :)

Poenbol lecsaptam egy 0 forintos gamepad-ed vagy mi a szart, es vartam, hogy na akkor most mi lesz. vegigmegy a rendeles, csak a postakoltseg jelenik meg. hehe.

Masnap jon az e-mail, es hat nem rossz megoldas: "Sajnos az on altal megjelolt 0 Ft-os gamepad keszlethiany miatt nem szalithato, de van egy kisertetiesen hasonlo 9.990-ert. Kerem-e?" :>>>

Irtam, hogy nem, mert nem is kellett, csak teszteltem a rendszert, ha mar valahol az arcomba libbent a 0 forintos kis iframe-juk :)

eznemisénvagyok 2010.05.18. 20:04:39

Minden épeszű webáruház üzletszabályzatában szerepel egy ehhez hasonló kitétel:

Az Internet kapcsolatból, illetve az adatbázis kapcsolatban (pl.: karbantartás miatt) bekövetkező hibákból adódó károkért felelősséget nem vállalunk. Fenntartjuk a jogot az akciós és az egyéb árak megváltoztatására, illetve az akciók előzetes figyelmeztetés nélküli megszüntetésére. Fenntartjuk a jogot, (és annak lehetőség), hogy a Webáruházban látható készlet a rendelés pillanatában nem áll rendelekezésre, ezért a Felhasználót (Vevőt) nem tudjuk kiszolgálni a kért termékkel. Az ebből adódó mindennemű kártérítési igényt elutasítjuk.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.18. 21:40:24

@eznemisénvagyok: Akármit beírhatnak. Csakhogy szart sem ér, ha a törvényekkel ellentétben van.

eznemisénvagyok 2010.05.18. 21:50:58

@atpijkamo: Miért lenne?

Milyen kárt szenvedett a posztoló azzal, hogy azt hitte pár percig, hogy kap 13 forintért egy nyakörvet?

Idézd már azt a törvényt légyszi!

Én például rendszeresen vásárolok CD-ket neten, és 5 alkalomból kettőben visszaigazolják, aztán 1 hét múlva jön az e-mail, hogy sajnos már nem beszerezhető. Ezért hisztizni baromság.

A legtöbb webáruháznál az is szabály, hogy addig nem rendelésnek, csak érdeklődésnek számít a kattintás, amíg a szállítást vissza nem igazolják. Akinek nem tetszik, nem kötelező vásárolni.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.05.18. 23:42:25

Drága posztoló!

Elhiszem, hogy hiányzik neked a bezárt Lipót, de ez akkor sem az a hely, ami pótolhatná számodra.

Inkább a kötelet ajánlanám.

lionking 2010.05.19. 06:56:31

Ezt a sok főhülyét..
Ti akik a posztolót bizergáljátok, mind simán megeszitek, ha egy termék ára hipp hopp a 123 X -ra emelkedik?

@Mercel: jó szar hasonlat, mert megírta, hogy betette a kosárba és mire végigvitte a rendelési folyamaton úgy lett 1600 pénz, de innen nem ment tovább...
Mért is ment volna a MEGRENDELEM állpotra, ha azt látja, hogy a 13 ft a 123 X -ra emelkedett?
Kb olyan mint ha leelőlegeel egy autót 4milla, mire mész kifizetni már (na jó ne legyen 123X) csak 7 milla... repesve fizetsz, mert a főnök ha akarja bármikor módosíthat?
A kiírt ár pont olyan szerződéses feltétel, a netes vásárlásokra is érvényes a kiírt legkisebb ár mint a Tescoben.
Én mondjuk megrendeltem volna, és aztán 8 napon belül vissza, vagy már a futárral vissza küldtem volna, a hülye árus költségére

Látványpékség 2010.05.19. 06:57:20

lilanyakörvtizenháromért vergődését olvashattuk.

Manci néni, a szomszéd 2010.05.19. 08:36:04

Én nem osztom a posztoló panaszát. Abban az esetben lett volna csak igaza, ha a megrendelés végösszege is 13 Ft lett volna és a kiszállításnál derül ki, hogy nem annyi.

Ugyandehogy (törölt) 2010.05.19. 08:57:46

ti tényleg nem értitek, hogy nem a pénz miatt van kiakadva?

anarch 2010.05.19. 12:29:49

Egyébként még nem lehet változtatni, konzultáljon az ügyvédjével... Nála nagyobb webes cég is alaposan megütötte már a bokáját ilyen miatt. A légitársaságok is egyébként emiatt írják ki, hogy az kiírt ár akkor garantált ha ott megveszi és végigviszi a vásárlást. De ha már egyszer elkezdte és az orcájába toltak egy árat akkor azért el is viheti.

Azt lehet mondani, hogy sry, de már nincs belőle, megették a patkányok a raktárban, elmosta az árvíz, akármi. De erre az a válasz, hogy ha az akció meghirdetésekor nem volt elegendő mennyiség belőle akkor az vásárlók megtévesztése. Ilyenből is volt már eset jópár (hipermarketek történelmét kell kapargatni).

SomethinWild 2010.05.19. 13:16:02

@Kitalátor feljegyzetei: A relevanciáját hadd döntsem el én. Rosszmájú és ismét tipikusan magyar hogy feltételezed, hogy az ügyfél fotosoppolta az oldalmentést. Nincs rá szükség (google mentés is visszanézhető ha kell), nem éri meg (uszkve 1500 forintról beszélünk) és nem ez volt a cél (egy bocsánatkérés is megtette volna a posztolónak).
U.i.: Édesanyám néhány éve nem él. Nemigen kellene Őt felemlegetned, köszönöm.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.19. 14:38:19

@SomethinWild: Aki kurvának áll, az ne visítson, ha basszák - kivéve, ha az ügyfél úgy kívánja!

Te tipikusan nemmagyar!

Az meg tipikusan délpiréz guanó feltételezés, hogy a webboltos Móritzka szándékos csalásként - a Chip magazin "százezrediknek" szóló iPhone nyereményjátékához hasonló átverésként - rakta ki a téves árat. Bővebben az új posztban.

Ja igen: mivel látszik, hogy a köznapitól jobban kitüntetsz a figyelmeddel, föltehetően szerelmes vagy belém. Ezt gyalázkodó hozzászólások nélkül is a tudtomra adhatod. Nem igérem, hogy viszonozni fogom.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.19. 14:58:16

A blogmotor képes egész féloldalakat lenyelni? Fulladjon meg a moderátorral együtt!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.19. 14:59:33

@Kitalátor feljegyzetei: Nem lenyelte, jé!
Máshová hiába kommenteltem,, amíg ide nem, addig nem jelenítette meg az előzőt. Párosával tolják fel a netre a mémeket?

Riska 2010.05.19. 15:35:09

Hogy lehet valaki akkora barom, hogy elhiszi, hogy megkap bármit is 13 Ft-ért (olcsóbb helyeken 1 deci szódán kívül)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.19. 15:40:32

@Riska: Alighanem abból indult ki, hogy ha ő alkalmanként 10 Ft-ért kendőben, diszkréten szopik, attól csak többet ér kicsivel egy lila nyakörv...

Sákif za morro? 2010.05.19. 16:08:11

Ez az a nyakörv volt amit a Velveten teszteltek? :-)

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.05.19. 23:58:05

Hm. Nekem is volt egy 0 Ft-os "rendelésem" egy hangszerforgalmazótól. Felhivtak, és mondták, hogy az ám nem annyi, hanem 120 ezer. Kérem-e úgy is? Persze nem kértem, meg nem akartam kibaxni velük, de ha legalább alkudoznak.

Ezek szerint követelhetném, hogy a kiírt 0 Ft-ért adják oda nekem?

DW73 2010.05.21. 12:59:02

@AlexWolf: Miért mi bajod a com-mal?
süti beállítások módosítása