A webshopban tévesen 16 Ft-ért árul nyakörv sztorijára itt a tulajdonos válasza, aminek az indítása mindent megért: "Két barátnő (facebook) akart nálunk vásárolni külön-külön."
A történetet egy kicsit kiegészítenénk pár dologgal. Két barátnő (facebook) akart nálunk vásárolni külön-külön. Nem hirdettük a nyakörvet sehol, tévesen volt megadva az ár egy ideig. Észrevettük a hibát és visszaállítottuk az eredeti árat. A hölgy aki beírt, neki nem is volt befejezett vásárlása. A barátnőjének igen az eredeti áron, ami 1600 Ft.
Majd egy pár óra múlva kaptunk két levelet hasonló stílusban, hogy megtévesztettük őket az árral, és készüljünk fel a fogyasztóvédelmi vizsgálatra, mivel a hölgy apukája ott dolgozik. Próbáltuk neki elmagyarázni, hogy nem volt befejezett vásárlása, ezért nem áll módunkban a eladni egy meg sem rendelt terméket. Üvöltözve, fenyegetve akarta továbbra is megvenni a nyakörvet 13 Ft-ért. Itt megjegyezném, hogy ha befejezte volna a vásárlást, természetesen azon az áron adtuk volna oda, amennyiért megvette. Este küldtünk mind a két hölgynek egy emailt, hogy amennyiben szeretnének nálunk bármit vásárolni, azt 10% kedvezménnyel tehetik meg a következő alkalommal.
Pár kiegészítés, aki írt Önöknek, nem tett semmit a kosarába - ez dokumentálva van. A barátnője befejezte a vásárlást 1600,- Ft-ért, de lemondta a rendelését emailben. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk, tehát akciókat is hónap első napján indítjuk, függetlenül a rendelésektől. Bár egy nappal mindig előre jelezzük már, hogy mi a következő hónap akciós terméke.
A telefonba mondtuk, hogy sajnáljuk, de mivel nincs befejezett vásárlása, ezért nem tudjuk azt teljesíteni sem, lehet a nagy kiabálás közepette nem vette észre. IP címet nem említettünk, csak a Facebook-on rákerestünk, és kiderült, hogy két barátnőről van szó. Személyes adatokat nem adtunk ki. A telefont a hölgy cspata ránk. Minden a feljelentéshez szükséges adatot elküldtünk 5 percen belül emailben.
Annyit megjegyeznénk, hogy a hölgy egy ilyen nevetséges eset miatt, megpróbálja lejáratni az áruházunkat, több ezer vásárlót szolgáltunk már ki, és soha nem volt panasz a cégre. Cégünknél is emberek dolgoznak, akik hibázhatnak, de ezt időben észre vették, így nem tévesztettünk meg senkit.
albgab 2010.05.19. 07:50:23
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.19. 07:51:23
Lalee74 2010.05.19. 07:53:36
Harlequin 2010.05.19. 07:54:10
juhaszvik 2010.05.19. 07:56:37
ha valóban csak az zavarta volna a hölgyet, hogy elírtak valamit, akkor nem kezd ekkora cécóba.
viszont nem értem, hogy ha az eredeti posztoló nem vásárolt, akkor honnan tudja a webshopos a facebook azonosításhoz elégséges adatait? szimplán egy név még nem bizonyító erejű.
viszont, ha tényleg létezik a kapcsolat, akkor nagy sumák a csaj, mivel első posztban tagadta, hogy ismerne bárki más érintettet.
Dr. Kix 2010.05.19. 07:58:29
Rózsika 2010.05.19. 08:03:14
de ez mellékes.
most komolyan elhiszi valaki, hogy manapság bármilyen, használható, értéket képviselő tárgyat/eszközt ~500 Ft alatt lehet találni, ráadásul a neten?! a "problémás vásárló" naiv, a boltosnak meg nem hiszek.
Nanemá 2010.05.19. 08:05:56
juhaszvik 2010.05.19. 08:07:17
Nanemá 2010.05.19. 08:09:50
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.19. 08:10:37
.lll. 2010.05.19. 08:10:45
gftamas 2010.05.19. 08:17:12
homar-fan 2010.05.19. 08:20:07
Terézágyú 2010.05.19. 08:27:21
Vagy ráereszteni egy helyesírás-ellenőrzőt...
Darth Revan 2010.05.19. 08:27:37
De ok, lehet ez tenyleg ilyen bolt.
Azonban ne azon lovagoljon, hogy nem volt befejezve a vasarlas, mert ki az a hulye, aki ezek utan leokezza?
Az is milyen, hogy elkezd kutakodni, hogy micsoda vilagmeretu osszesskuves zajlik, hogy KETTEN is reklamalnak amiatt, mert elszurt valamit a webshopjaban.
Normalis reakcio az lett volna, hogy elismeri a hibat, elnezest ker es onkoltsegi aron felajanlja a termeket megvasarlasra.
genyó kapitány 2010.05.19. 08:29:06
A kedves nyakörvárusnak üzenném, hogy a korrekt eljárás az lett volna ha elküldi 13 jó magyar forintért a vásárlónak.
Ha több ezer vásárlójuk van igazán belefér ennyi nagylelkűség, mert alapvetően ők hibáztak.
Mitévő Légy 2010.05.19. 08:45:49
2010.05.19. 08:52:23
Ugyandehogy (törölt) 2010.05.19. 09:09:15
pont azt mondja, hogy nem fejezte be, mert a végén más ár jött ki...
hülye lett volna megrendelni.
"Itt megjegyezném, hogy ha befejezte volna a vásárlást, természetesen azon az áron adtuk volna oda, amennyiért megvette"
1600-ért. ugye.
és a hölgynek ráadásul nem is ez volt a problémája, hanem minősíthetetlen stílus a telefonban.
nem győzöm elmondani elégszer: mindig az ügyfélnek van igaza. ha mégsincs, akkor az előző pont lép életbe.
úgy kell kezelni egy céget, hogy az ügyfélnek is jó legyen. úgy kell felépíteni egy webshopot, hogy az ügyfél se baszhassa el, akármilyen béna.
mert az a fontos(ch), hogy az ügyfél elégedett legyen. MERT BELŐLE ÉLTEK!
a többi részlethez nem kívánok hozzászólni, mert ki tudja, mi az igazság.
egy biztos: akármi történt, ha homárra került a dolog, akkor az ügyfél nem elégedett, és akkor a cég valamit rosszul csinált.
és nem tette hozzá, hogy elnézést.
egyebekben @Darth Revan: jól mondta.
Rosszindulatú Vászka 2010.05.19. 09:10:50
genyó kapitány 2010.05.19. 09:12:50
Van egy álmom, ahol a nyomorék kereskedők annyiért adják a nyakörvet a szütymörgős plázacicáknak, amennyiért meghirdették.
Van a garasosokodó, 5 forintért az anyját is megb.szó kereskedő hozzáállás és van a korrekt a 'vevőnek mindig igaza van' hozzáállás ami egyáltalán nem divat manapság.
Nem plázacica, nem szőke, nem facebook barinők... VEVŐ.
Ha nincs VEVŐ, nincs péz. Ennyire egyszerű.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.19. 09:19:23
Én is valószínűnek tartom. Ez teljesen szokásos Magyarországon.
Az eset tényleg nevetséges amúgy, de azért én érzek némi ellentmondást, hogy ki üvöltözött kivel.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.19. 09:21:41
juhaszvik 2010.05.19. 09:22:16
viszont ha a webshoposnak van igaza, akkor a posztoló több helyen is - mondjuk úgy - letagadta a valóságot, vagy nem annak megfelően adta elő. így viszont nem hiteles, és nem tudhatjuk, hogy mit higgyünk el a történetéből...
ki kiabált kivel, ki milyen hangnemben beszélt stb.
de hát úgy az egész bloggerkedés, posztolás, kommentelés világára jellemző, hogy messziről jött ember jól seper :)
EvangelineS (törölt) 2010.05.19. 09:26:45
Mitévő Légy 2010.05.19. 09:26:58
Te elhiszed, hogy kb egy 1500 forintos vacak miatt ekkora cikurszt csináljon bárki is?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.19. 09:31:41
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.19. 09:32:38
Mitévő Légy 2010.05.19. 09:44:57
Új fórumos nicknév létrehozása (törölt) 2010.05.19. 09:46:36
akikaztmondjákni 2010.05.19. 09:48:36
Új fórumos nicknév létrehozása (törölt) 2010.05.19. 09:49:57
plazacica · http://lazacic.freeblog.hu 2010.05.19. 09:55:25
Megics 2010.05.19. 10:15:52
velvet.hu/blogok/muffin/2010/05/18/a_bdsm-jatek_elengedhetetlen_tartozeka_a_nyakorv/
genyó kapitány 2010.05.19. 10:26:09
Tudom, hogy utópia elvárni a kereskedőtől a tisztességes hozzáállást.
Elírták, a vevő szemfüles volt.
Le kell írni a veszteséget és kész.
A vevő az vevő. Ha a fene-fenét eszik is...
pete_r 2010.05.19. 10:44:37
Ami nekem az egészből hiányzik, az pont az, amit elvárok minden kereskedőtől.
Ha a vevő hülye, akkor sem kell magyarázkodni. Ez így csak szerecsenmosdatásnak tűnik, még ha igaza is van.
Azon kívül az árváltoztatás joga nem azt jelenti, hogy a pénztárhoz érésig megemelkedik az ára (függetlenül attól, hogy tévedés, vagy sem). Ha hibáztak, ők viselik a következményeket. Ezzel a "nem is én voltam a hülye, hanem a vevő" stílussal nem tudok egyetérteni.
Mert mindegy, hogy hülye, vagy normális, plázacica vagy sem, ő a vevő, belőle él.
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.05.19. 10:47:58
Nanemá 2010.05.19. 10:50:30
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.05.19. 10:55:13
Csak azt kell eladni ami meg lett rendelve.
Van egy informatikai BUG a rendszerben, mivel ha a kiirt ár 13ft akkor a vásárlásnál már hogyhogy 1600 ft lett belőle? Ergó 2 árral dolgoznak? Egyik a kiírt másik a számlázott?
Ha ugyanakkor csinálták a vásárlást akkor hogy lehet az ,hogy annak aki megrendelte annak 1600al érkezett a megrendelés? Még egy ok amiért azt hiszem két ár van a rendszerben.
Facebookon utnanézni.. Nem reális, épp beszél telefonon közben keresi a csajt a neten, majd végignézi a barátait, imserőset.. Neem ez nem életszagú.
Honnan van meg mindenki adata ha nem fejezte be a vásárlást. Ha még előtte kell regisztrálni, akkor csak ezért regelt? Vagy már előtte is vásárolt náluk, csak nem volt elégedett vmivel és ezért csinálta a hisztit?
Ezek a hiányzó láncszemek
bekbórd! 2010.05.19. 10:56:37
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.05.19. 11:05:11
Fészbukos nyomozást meg meghagyni a homárkodóknak :)
szkaccsotjeggel 2010.05.19. 11:08:15
Egy másik számomra tanulságos macerás eset : Ez estben ópomázi az ügyfél és csapágyaztuk a Whirlpool 336-osát ami a korát tekintve szuper állapotban volt . Szíjcsapágyazás kész, vízpróba azután kettő mosás próba üzemben , minden szuper . Beüzemelem a címen, ott is minden klappol . Búcsú, ... néhány nap múlva szól a mobil, a mosógép felforralja a vizet . Kiöltözünk , kiautózunk, mégis zöldövezetbe megyünk kirándulni szerszámos táskával . Kezdetnek újra fűtőbetét csere , nem az első eset a hibás de új fűtőbetét. Mindez szombaton, amikor tudvalévő hogy szombaton kocsmában, vasárnap templomban a mosógépszerelő helye . Anyag beszerez, vissza, berakás mosógép beüzemel , nem jóóóó ! Elszaladok műhelybe , bontott fűtőpatron , berakás próbamosás jóóóóó! :) Végre minden rendben.
2010.05.19. 11:37:30
megannyi fontos kérdés
Mitévő Légy 2010.05.19. 11:45:13
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.19. 11:57:11
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.05.19. 13:08:11
Páneurópai Harci Kos 2010.05.19. 13:17:09
tejóisten, miből van az ragasztott kartonpapírból?
Páneurópai Harci Kos 2010.05.19. 13:18:21
áru, rövid u:)
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.19. 14:44:14
Beszerzési költsége az anyaggal és a kínaiak rabszolgájaként dolgozó afrikai óvodásoknak juttatott napi fél marék rizzsel, a szállítási költséggel, importvámmal-áfával (úgysem fizetnek, de tegyük fel) és a nagykereskedő árrésével együtt sem több, mint 80-100 Ft.
mandel 2010.05.19. 15:01:35
ha a csajnak nem volt befejezett vásárlása, akkor hogy kerestek rá fészbukon? és csak mert nekem valaki ismerősöm a fészbukon, akkor biztos, hogy a legjobb barátnőm, és nyilván ugyanolyan nyakörvet akarunk?
a csajok helyében akkor is fenyegetőztem volna, ha a drága édesapa nem a fogyivédőknél dolgozik. így, hogy ott dolgozik, csak még könnyebb a helyzet.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.19. 15:12:32
Ákos81 2010.05.19. 15:19:55
Nem is vettem tőlük azóta se semmit :D
Riska 2010.05.19. 15:36:47
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.19. 16:20:13
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2010.05.19. 17:01:24
LAttilaD 2010.05.19. 17:16:34
Ez a nyakörves faszi nálam a Facebook olvasgatásával ásta el magát. Milyen alapon kémkedik a vásárlói után? És mi a célja? Mert teszem azt, bebizonyítja, hogy Hortobágyfüli Hedvig és Forgattyús Filoména pont egyszerre vásároltak pont ugyanolyan nyakörvet és közben barátnők. Akkor mi van? A Nagy Lila Nyakörv-Összeesküvés? És ha teszem azt, van egy harmadik barátnőjük (az is ott van a Facebookon), aki nemrég kapott kiskutyát, meg akarják ajándékozni és elfelejtették megbeszélni? Köztudott, hogy ifjú házasok valaha tucatjával kapták a kenyérpirítókat, mi annak idején egyeztettünk is a barátainkkal, hogy ilyesmi ne forduljon elő. Hát most előfordulhatott volna ugyanez a Lila Nyakörvekkel, ha az üzletvezető nem ilyen éber, és kemény kézzel le nem csap azokra az elvetemültekre, akik baráti viszonyukat letagadva Lila Nyakörvet merészelnek vásárolni. Ha nem jön közbe ez a malőr az árazással, lehet, hogy ki se derül a dolog, és két Lila Nyakörv is lett volna a baráti körben. Borzalom!
LAttilaD 2010.05.19. 17:45:48
romesz 2010.05.19. 18:54:03
Sróf 2010.05.19. 20:24:10
romesz 2010.05.19. 21:44:46
kalapocska 2010.05.19. 22:30:54
Sróf 2010.05.20. 00:45:20
Szóval csak azt akartam mondani, hogy nem lenne abban semmi meglepő, ha történetesen tényleg 13 Ft-ért vesztegetnék azt a lila nyakörvet, arra számítva, hogy úgyis veszel mellé még mást is. Gyakorlatilag az összes akciónak ez a lényege: a csalogatás. És nincs azzal semmi gond, ha valaki elhiszi, hogy tényleg annyiért árulják azt a terméket, amennyiért meg van hirdetve. Éppen ellenkezőleg, akkor van gond, ha nem annyiért árulják.
romesz 2010.05.20. 01:04:05
Ez igy van, de ha kulon bearazza a cuccot x forintra minden megkotes nelkul az nem csalogato, hanem teves ar.
A csalogato arak mindig megkotessel vannak, mint a cigis peldadban is.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.05.20. 02:33:06
Magyarországon igen. Mert nem bízhat abban, hogy becsalogatja a vevőt, és majd vesz mást is ennek örömére. Az fog történni, hogy vesz a vevő egy tonnát az olcsóból, és leszarja a többi árut.
LAttilaD 2010.05.20. 03:20:30
Vannak árucikkek, ahol több ezer százalékos ingadozások teljesen hétköznapinak számítanak. Mint a Flexihez betérő vevő nem vagyok köteles tudni, hogy mik a Lila Nyakörv elfogadott árai és hogy viszonyul más árucikkekhez. Pusztán annyit vagyok köteles tudni, hogy mik a kereskedelem általános törvényei (jogszabály), hogy lehet vásárolni Flexinél (üzletszabályzat, technikai leírás), és hogy mennyi van kiírva az árura (13 Ft). Pont.
Egyébként az a vicc, hogy pont három olyan árucikket soroltál föl, amiknek fogalmam sincs az áráról. Buszon utoljára gyerekkoromban ültem, de akkor nem én vettem a jegyet. A napilapot előfizetjük, csak a havi díjat tudom. A harmadik árucikknek nem vagyok hajlandó tudni az árát.
romesz 2010.05.20. 05:31:03
Valoban igazad lehet, de a kereskedo nem koteles odaadni az arut mig nem fizetted ki. :D
genyó kapitány 2010.05.20. 07:01:22
A kereskedő köteles annyiért adni az árut amennyiért meghirdette. Te nem vagy köteles kifizetni 1600.-Ft-ot, mert nem annyi volt kiírva.
merta-X 2010.05.20. 07:59:57
Aki ilyet leír, az még nem találkozott igazi elmebetegekkel, akik elindulnak vásárolni. Barátnőméknek van egy boltjuk, tevékenységi körből kifolyólag rendkívül sok befordult egyén jár náluk, és igazán súlyos dolgok történnek néha.
Azon pl náluk meg sem lepődik senki, hogy a legnagyobb hisztériát azok csapják, akik egy 250 forintos valamit akartak vásárolni... Hazaviszi, kibontja, elhasználja a felét, vagy pl összegyűri, és VISSZAHOZZA, hogy ez nem jó, kér másikat.
De most olyan termékről beszélünk, amit kábé változatlan áron és minőségben 6 éve árusítanak.
Agyrém.
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.05.20. 10:55:09
faugusztin 2010.05.20. 14:14:14
2) miert lehetet az ar 13Ft, aztan 1600Ft ? Peldaul azert, mert idokozben kijavitottak, es a megrendelesnel megerősítésenel mar a rendes art irta ki. Amugy eppen ezert talaltak ki a azt a oldalt a megrendelesnel, hogy le lehessen elenorizni minden OK. Amig nincs megrendelve a kosar tartalma, addig nyugodtan valtozhat az ar, a kosaron belul is. Sajnos a holgy valoszinuleg nem volt eleg gyors, es ezert nem vehette meg 13Ft aron.
A masik holgy pedig tudhatna, hogy az elfogadott megrendeles mindketto oldalat kotelezi, tehat a uzlet csak joindulatbol adhatna mas arat mint az erediteleg megegyezettet.
faugusztin 2010.05.20. 14:17:56
Important Message
Please note that the price of XYXYXY has increased from AAA to BBB since you placed it in your Shopping Basket. Items in your basket will always reflect the most recent price displayed on their product detail pages.
A kosar tartalma es az arak benne nem fixek sehol - az arak csak a megrendeles megerositese utan fixek. Ez MINDEN eshopnal igy van (ahol nem, az inkab hiba mint tulajdonsag).
LAttilaD 2010.05.20. 16:58:16
Sajnos a kereskedők, tisztelet a kivételnek, nem értik meg, hogy ha elvadítják a vevőt, akkor sokkal nagyobb a veszteség, mint amennyit nyerhetnek, ha a vevőre verik a balhét. Állati klassz, ha a tévedésből hatezernek kiírt hatszázezres plazmatévét végül nem adjuk oda hatezerért és megmenekülünk 594 ezer forint veszteségtől, csak azon a vevőn később visszakereshettük volna azt a pénzt, mert máskor is jött volna. Így viszont nem fog, és minden elvadított vevő ismeretlen számú további vevőt vadít el magával, úgyhogy egyáltalán nem éri meg.
Megoldás: nem kell hibázni, vagy ha hibázunk, akkor tudomásul venni, hogy ennek megvan az ára. Mi kötöttünk már néhány üzletet a Vaterán, nem sokat, de akadtak problémák. Tudomásul vettük. Az volt az elv, hogy a vaterás jó hírünk többet ér, mint az, hogy egy könyvet ötszáz forint veszteséggel adtunk el, mert mondjuk véletlenül arra kattintottunk, hogy a feladó állja a postaköltséget.
Malory 2010.05.20. 16:59:14
ezért van a megerősítés, és ezért nem vette meg.
"az árak csak a megrendelés megerősítése után fixek", vagyis reklámból bármely webshop dolgozhat 2 árral, eggyel hogy rákattints, egy másikkal amivel ő is jól jár???
ez nem így működik. pont azért nem, mert a te példádban is felhívják a figyelmet a változásra. itt meg nem hívták fel, elb@szták, de még nekik állt feljebb ahelyett, hogy annyit mondtak volna: jajj bocs, elb@sztuk, szorri, evvan, nem kapod meg.
elolvasom a panaszost és a webshopost, és egyből lerí a stílusról, hogy melyik az értelmesebb, meg hogy ki beszél mellé.
LAttilaD 2010.05.20. 17:01:19
Kivéve azt a ravaszdi esetet, ha a cuccos fölmarkolása előtt _lefényképeztem_ a polcot az árcédulával. Akkor sajnálatomra ragaszkodnom kell az ott kiírt árhoz.
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2010.05.21. 10:44:23
úgyhogy bődületes nagy baromság az, hogy "ahol nem, az inkab hiba mint tulajdonsag". webáruháztól függ, hogy milyen koncepciót követnek. az Amazon biztos így működik, de nem ez az etalon vannak máz üzletpolitikájú webshopok is.
a poszthoz meg annyit: a vevőnek igaza van, ha a boltos elkúrta az árat, akkor a saját személyes érdeke (jogilag és üzletpolitikailag is), hogy ezt azon az áron adja a vevőnek, és ne kezdjen magyarázkodni összevissza baromságokat holmi facebook oldalakat illetően.
aztán persze javítsa ki az eredeti árra, amennyiért gondolta, ha akarja. csak a legtöbb boltos nagyon szeretné, ha a tanulópénzt nem ő fizetné meg a saját baromságai miatt, és képtelem megérteni, hogy akkor is ő fizeti meg a tanulópénzt az üzleten, ha elégedetlen marad a vásárló, mert az bizonytalan darabsszámú további potenciális nem-vásárlót vonz maga után, ami miatt szintén a boltos szív.
a legtöbb üzeltvezetőek esze sincs az üzletvezetéshez, ilyen esetekben is csak a rövid távú "jaj-ne-bukjak-30Ft-ot" elv jár a fejében.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.21. 15:00:28
Wonder Deer Hunter 2010.05.21. 15:05:56
Nem tudom, mennyire volt igaza vagy sem a hölgynek... Számomra ez nem is érdekes.
1. Tény: 1 db nyakörv (akciós) 13 Ft
2. Tény: ugyanaz a nyakörv a rendelés végén átugrik 1600 Ft-ra (érdekes, hogy mire fizetnek, pont rendben volt.)
Mindegy hogy ez véletlen vagy sem, ez egy hazug csaló vevőcsalogatás. Mellesleg nem hiszem el, hogy véletlen, mert túl sok előny származik ebből a picike hibából... Ha ezt lehet akkor kirakom a blogposztomra (véletlenül), hogy swarovski ékszerek eladók, mind 100 Ft.
Szumma szummárum, remélem, hogy megbüntetik ezt a céget, de rendesen.
Páneurópai Harci Kos 2010.05.25. 16:50:58
Aki erre felhívta a figyelmet, az mindig rosszul járt.
hüJe demagóg közhely.
Páneurópai Harci Kos 2010.05.25. 16:53:31
Fail.