Tékozló Homár

Miért tart hetekig kézbesíteni egy levelet?

2010.05.25. 09:00 | ge | komment

Neomatsek megírta a lenti sztorit a Postának is, de sajnos eddig nem kapott rá választ. A lényeg, hogy a UPC-s számlalevél valahol odáig keringett a Posta saját rendszerében, hogy jól lejárt a fizetési határideje és jött a fizetési felszólítás. Vajon milyen titokzatos helyen töltik el azokat a heteket az ilyen késve kézbesített küldemények?

Párommal április 22-én utaztunk le anyukámhoz. Előtte való napokban kicsit jobban odafigyeltünk a postaládánkra,hogy az idegesítő szórólapokon kívül esetleg valami fontosabb levél,számla vagy egyéb is kerül-e bele.Mivel nem kaptunk semmi fontosat teljesen nyugodtan utaztunk el.

A hétvége hamar eltelt,párom hétfőn (április 26.) jött vissza,én pedig egy nappal később.A postaládában még mindig semmi olyat nem találtunk,amit ne kellett volna azonnal a kukába dobni.Majd 30-án láttuk,hogy a szórólapok mellett ott figyel egy UPC számla is,de mivel a postaládakulcs a lakásban pihent (albiban lakunk,1 postaláda kulcsunk van) gondoltuk,majd másnap kivesszük. Ez meg is történt,de amikor kinyitottam a borítékot kicsit ledöbbentem.A számla befizetési határideje ugyanis április 23. volt!

Ha akartam volna se tudtam volna befizetni,mivel jóval később kaptam meg a számlát. (Igen,amikor megjöttek a számlák,nem tűnt fel,h a UPC számla hiányzik,jobban kellett volna figyelnem.) Ezek után hétfőn természetesen azonnal pótoltam a hiányosságomat,emellett a Magyar Posta ügyfélszolgálatának is írtam egy levelet,amiben kértem,hogy nézzenek utána a dolognak.Szinte azonnal válaszoltak is,hogy az ügyet vizsgálják és kérik,hogy legyek türelemmel.Azóta semmi,pedig már írtam nekik még egy levelet,hogy érdeklődjek,hogy mire jutottak,de még csak válaszra sem méltattak,az én türelmem viszont elfogyott.

Azóta viszont kaptam egy felszólítást a UPC-től,hogy fizessem be a tartozásom,mivel hozzájuk a befizetett összeg későn érkezett meg. Szerencsére egy kedves és normális ügyintézőnek köszönhetően a dolgot sikerült telefonon is elintézni:D

A számla címzése amúgy teljesen rendben volt,semmilyen elírás nem volt benne,a postaládán is ott figyel a nevem,szal nem értem,h mi okozott ekkora gondot a Postának.A levél hozzájuk a borítékon látható dátum szerint már április 13-án megérkezett,de nekik hetekig tartott kikézbesíteni azt.Nem értem a számok vagy a betűk jelentették a gondot?Kétlem,hogy valaha is kapok választ a Postától,hogy mi volt a probléma,így csak egyet tehetek,jobban odafigyelek:D

Üdv,
neomatsek 
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ofélia . 2010.05.25. 12:20:11

@hagyma:
Hát te sem hívtál fel pedig meg van a telefonszámom!!!

Az asszony már keresne de nem talál!!!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.25. 12:20:35

@hagyma: Amerikában vannak kulcsmásolók is? Budapesten ("párommal", "utaztunk le") úgy látszik, nincsenek. Ha elveszítik a kulcsot, eldobják az ajtót és újat vesznek...

Ofélia . 2010.05.25. 12:21:39

@Sün‼:
Melyik a bérenc??

Már lehet itt offolni??:D

Ofélia . 2010.05.25. 12:22:52

@Kitalátor feljegyzetei:
Amerikában még gázöngyujtó töltők is vannak:DD

Ofélia . 2010.05.25. 12:24:38

@Kitalátor feljegyzetei:
Végül is a biztonsági ajtókat a betörők finanszírozzák:D

Ofélia . 2010.05.25. 12:27:08

@Conv:
Nem vagy semmi!!! mikor adatok kellenek!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.25. 12:27:20

@Kitalátor feljegyzetei:
kulcsmasolo minden home depoban van, bar tenyallas eldobhato postaladat hasznalunk
@Ofélia .:
nono
az ongyujto sokkal nagyobb es abszolute eldobhato
nem toltunk

offolni tilos, de azertnekem nem eletem legnagyobb kalandja, ha egy szamla kesik egy hetet
es meg meg se csardzsolnak

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.25. 12:29:40

@Ofélia .:
Pont úgy hívják, mint téged.
Nem ismered?

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.25. 12:31:55

tudod neomatsek, nekem asszontták:
"amíg a szolgáltató nem ajánlva adja fel hanem csak normál levélként, addig nem tudják nyomon követni, hogy hol akadt el és így nem tudnak segíteni."
szóval Te szerencsés vagy.

ez a "játék" nekem 2 telefonkártyáról lévén szó belekerült természetesen az adott havi számlába, + 6.000Ft+ÁFA/kártya, vagyis 7.500Ft/kártya azaz 15.000Ft +költségembe a Magyar Posta jóvoltából.
ezt senki sem térítette meg és nem is fogja.

Ofélia . 2010.05.25. 12:44:57

@hagyma:
Mint az eldobható árbóc!

Na nem megyek a környékedre ha vitórlázol!!

Ofélia . 2010.05.25. 12:47:48

KI LÁTOGAT LE EDÉHEZ A RÉGI HOMÁROSOK KÖZÜL??

Junius 17-én füreden 10 órakor a háza előtt leszek!!!!

Bikicsunáj Bój 2010.05.25. 12:49:25

Hát a postáról én is tudnék mesélni.
2010-05-07-én postára adott bankkártya elsőbbségi küldeményként ma reggel landolt a postaládában.

Ofélia . 2010.05.25. 12:54:41

@olvasó - Bikicsunáj Bój:
Semmi gond legalább jó helyen landolt!

Ilyen a német póstával is volt és közben eltelt két világháború:((

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.25. 12:54:45

@Ofélia .:
Amúgy eddig merre jártál?
Ellopták a netedet a románok-e?

Ofélia . 2010.05.25. 13:00:00

@Sün‼:
Nem loptak beszart gépem!!!

Lovaim meg még mindig nincsenek de hol van"LÓKUPEC)?? na a románok az ő lovait lopták el!!!

Viszont itt néhányan nem viselték el az offolást pedig az a hozzászólás lényege!!

Ofélia . 2010.05.25. 13:05:26

@Sün‼:
Most szerinted!

Visszalehet állítani esetleg a homárt az EDEI hunoros időkre??

Mondjuk ez szilitöl függ leginkább!!

Apropó "szily" a válagatásban ír "apafej" címen és síík röhögő görcsöt kapok az írásaitol!!

szkaccsotjeggel 2010.05.25. 13:08:29

itt már csak 1 kérdés vetődik fel:
a posttoló miért maradt még 1 napot a "zanyukájánál" ?

acka 2010.05.25. 13:12:50

Olyan is akad,hogy a posta ( nem védeni akarom őket,mert nekem is van sok panaszom rájuk),időben kiviszi a levelet,csak a UPC adja ki későn a kezéből....A feladási dátum a levélen mindent tisztázna:))
Nekem is jött már úgy hat.idős levelem,hogy későn adták fel,és a befizetési határidő már letelt.De nem problémáznak vele,csak a lényeg az,hogy beérjen.Nem úgy,mint az OTP-s utalás a CIB -felé,ugyanis az egy gombhiba miatt keringett egy hétig,amikor kaptam egy ejnye-bejnyés levelet,hogy miért nem küldtem már át nekik az összeget.Amikor bementem az OTP-be,ott mondták,hogy hozzájuk vissza érkezett még aznap az összeg,de nem tudták újra elutalni,mert nem tudták a számlaszámot.......Könyörgöm....digitális világban élünk....nem lehett volna idő visszakeresni???Csak engem felejtettek el értesíteni....(kisváros,mindenki ismer mindenkit,és nap mint nap ott megyek el az OTP mellett....)No de nem akarásnak nyögés a vége....főleg az ügyfélnek..

rókarudi 2010.05.25. 13:16:11

@Ofélia .:
Szily már mindennel foglalkozik, csak a Homárral nem.
Illetve csak éjszakai műszakban.

szkaccsotjeggel 2010.05.25. 13:21:28

@Ofélia .: leheTCSéges, énis iJesmire gondoltam :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.25. 13:24:58

@rókarudi: Szily nagy valoszinuseggel parlamenti tudosito lesz
kesobb Orban Viktor szovivoje, majd ceget alapit Batiz andrassal
a tobbit talaljatok ki
amugy ha lehet mar a posztolot
" a postaladakulcs a lakasban figyelt"
1
mi a faszt figyelt
2. mekkora a tavolsag a lakas es a postalada kozott?
3. hogy lehet jobban odafigyelni egy elkurt postaladara, mielott anyamhoz megyek
en altalaban kinyitom ha nem, ures
4. hogy lehet kicsit ledobbeni? az ewmber vagy ledobben/ bar inkabb meg/ de kicsit?
5.
levelet irni a postanak, mert kesett egy szamla
Margit?
6
homarozni is
7 mit figyel a postaladan a neved
a parodat?
8. jo dontes figyel jobban, masoltass kulcsot, ne mennyel anyadhoz mielott kifizeted a szamlaidat

sorry de ez jol esett igy ehgyomorra

Ofélia . 2010.05.25. 13:26:45

@rókarudi:
Ne izgulj sztem foglalkozik vele a háttérböl és néha jól figyel ránk:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.05.25. 13:32:45

@Ofélia .:
Szerintem szilyt figyelik inkább.
Fekete limuzinos emberek várják éjjelente.
Azért alszik inkább a szarkesztőségben.

Az volt már, hogy: Bikicsunáááj. ó máj!?

Ofélia . 2010.05.25. 13:34:29

@hagyma:
Persze:

1.Palkovicsné laptopján írja a cikkeit
2.Edénél nyaral
3.Utálja ha nincs központi fűtés a határszéli szállodában
4.Utálja ha nincs egyáltalán szálloda

De azért a részemröl szeretem és akkor fogom igazán szeretni ha visszateszi az EDE postot:((

Ofélia . 2010.05.25. 13:35:25

@Kitalátor feljegyzetei:
Kétségtelen de hogyan oldjuk meg??:D

Ofélia . 2010.05.25. 13:38:20

@Sün‼:
Nem volt és az én májam???? te elvetemült:D!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.25. 13:39:08

@Kitalátor feljegyzetei:
nagyanyamet lattam
muanyagpoharban volt
igaz O nem volt sun

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.25. 13:41:09

@Ofélia .:
ede mar historic
amugyis gabrise volt
szalonnas rantotta keszul
Mary halaegnek melozik
utana ejtoznom kell az uj posztig

Ofélia . 2010.05.25. 13:42:40

@Kitalátor feljegyzetei:
Azóta is azon jár az agyhelyem, hogy tüskés barátunk fogköveit, hogyan szedhetnénk le annélkül, hogy a seggünkbe harapjon:DD

Ofélia . 2010.05.25. 13:43:58

@hagyma:
Marhapörit melengetek a szivemen:DD nokedlival:))

Ofélia . 2010.05.25. 13:52:33

ON

A sün megette a kapa fogaival a hagyma által soha meg nem írt levelet és mivel az upc még nem nyitott süncsatornát a számlázással gondok vannak!!
A be nem fizetett számlák a hagymaföldön torlódnak tekintettel a csatornák hiányosságaira!

A kábellenyírós kőkemény kommandók közelednek a zöld lakás felé!

EEEEmberek szar van a palacsintában mivel lekürvázták a szomszédot:DD

Ofélia . 2010.05.25. 13:55:15

@Kitalátor feljegyzetei:
És ha kitátja a száját akkor VÉRSÜN mi??.D

Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2010.05.25. 13:55:25

@Rékuc: "Postán kiküldött, papír számla 2010-ben? Majd sárgacsekk befizetés a póóóóstán? "

Ja. Olyan szolgáltatóknál, amelyekkel olyan szerződésben vagyok, hogy állandó, azonos összegű havi díjat számláznak, természetesen bankon keresztül bonyolítom a számla kiegyenlítését.

De az olyan cégek, melyeknek számlái havi szinten is változhatnak, mint pl. a Telenor (Pannon), eszem ágában sincs megengedni, hogy leemelje a számlámról a pénzt. Ha meg vita volna, futhatnék a pénzem után.

Küldjék csak a csekket, úgyis kiszámlázzák a papíralapú számla küldését.

neomatsek 2010.05.25. 14:04:57

Látom egyesek megint okosak, azért pár dologra reagálnék.

A sztori nem kamu, megtörtént, a postától azóta sem kaptam semmi érdemi választ, nem is fogok.

Postaládakulcsunk van csak egy, nem lakáskulcs. A postaládánk elhelyezkedéséért és kinézetérét pedig nem én vagyok a felelős, hanem a társasház tervezői és kivitelezői.Ja,és onnan láttam, h számla is jött, mert a postaládákba belátni a bedobó nyíláson.

Nem tudom, h a postaládakulcs mit figyelt a lakásban, nem árulta el többszöri megkérdezésre sem:D

Azért maradtam még egy napot otthon, mert ehhez volt kedvem, ritkán járok haza, ez van.

A postáról pedig továbbra is az a véleményem, h fel kellene gyújtani és sóval behinteni.

Ofélia . 2010.05.25. 14:15:59

@Kitalátor feljegyzetei:
Hát ultrapaszta még van:D

Ultrahangos sünölő macerás ugyan de megoldható műszakilag:D

Ofélia . 2010.05.25. 14:20:19

@neomatsek:
Ne gyúsd fel mert az épület jó lessz másra(esetleg póstának is)

A sóval behintéssel egyetértek úgy a vezetőség környélen jutalomosztás idelyén:(((

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.25. 15:00:02

@neomatsek:
namost
ez kicsit nekem szolt
a z embernel/ paromnal, csajomnal, stb/ altalaban van kulcs
javaslom a karikara feltenni a postaladaet es akkor nem kell csekkolni a resen, hanem balrol jobbra forgatva a kulcsot kinyitod
vagy jobbrol balra
nekem perverzitas hogy valaki emiatt levelet ir a Postanak, mert lehet meg sem kapjak!!!!!!!
ja es nem felgyujtani
felszantani es soval behinteni

ja es
nem utallak, csak ma ilyen napom van:)
szerencseje Marynek hogy dolgozik

Tomasz_a_gozmozdony 2010.05.25. 15:06:28

1. felenk nem posta hozza a upc szla-t hanem alkalmazott vagy bedolgozo vagy akarmi.
2. megint egy mandarin akinek nem tunik fel hogy 10ezerrel kevesebbet ad fel a postan adott honapban...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.25. 15:10:18

az elso ormeny volt
attol van a lanyom

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.25. 15:12:51

@hagyma:
mert csak a resen neztek be. es remenykedtek nem jon szamla

jolvan macska befejeztem
a macskakkal mindig bajom van a neten, nem tom miert
a graffitmacsekot azt birom
meg Garfieldet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.25. 15:13:58

es raadasul mar magammal beszelgetek
le kell dolnom
es felhivom a pszichiateremet
meg a kiropaktoromat
qrwara faj a derekam
/nem a fogam/

Ofélia . 2010.05.25. 15:24:59

@Sün‼:
A front és az eső felénk jön!!

neomatsek 2010.05.25. 15:27:02

@hagyma:
Kár,h bajod van a macskákkal:D

Amúgy megkapta a posta a levelemet, válaszoltak annyit, h legyek türelemmel, ez több hete volt, nekem elfogyott a türelmem.

Remélem holnap jobb napod lesz;)

Ofélia . 2010.05.25. 15:28:09

@hagyma:
Fáj a derekad???
Hívj engem!!!
130 usd-ért én is átverlek!!
Ha akarod folyékony nitrogénnel hűtelek(kyropraktiker):DD

Ofélia . 2010.05.25. 15:31:07

@neomatsek:
Ha elfogyott a türelmed akkor elkéred a kölöktöl a műanyagstukkert és az asszony harisnyáját(kivételesen nem ékszíjnak használod) és elballagsz a póstára.

Ha még kirabolni is sikerül akkor tényleg jó napod volt:DD

Ofélia . 2010.05.25. 15:32:42

@Sün‼:
Már túl drága!!! (azok a régi szép idők):D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.25. 15:44:03

@neomatsek:
no most oszinte leszek
utalom a macskakakt
mindet
Garfield a kivetel
de most te komlyan levelezel a Postaval, hogy egy szamlad kesobb jott?

raadasul nem is kerul egy vasadba se
@Ofélia .:
faj bazmeg
nem mondtal sokat ez a mexikoi picsa valami 2000 kert 1 honapos kezelesre
mondtam neki, ezen meg gondolkodnom kell

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.25. 15:45:36

de hazudtam, mert pillanatig sem jutott eszembe, hogy ennyit fizetek neki

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.25. 15:47:34

@Sün‼: A Melegfrontot utoljára Pozsonyból (tyiper Bratyiszláva) jelezték...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.05.25. 15:50:19

@Ofélia .: Lezhet kapni folyékony nitrogént a Praktikerben? Valamelyik Nagy Egyetemista Tesztben ezt is megkérdezhetnének...

neomatsek 2010.05.25. 15:52:21

@Ofélia .:
Gyerek nincs,az asszony meg én vagyok a háznál, amúgy is most nem trendi postát rabolni, a gyógyszertárak a menők:D

@hagyma:
Nem szoktam velük levelezni, de nem hiszem, h mindig mindent szótlanul el kellene tűrnöm, és meg kellene elégednem a szolgáltatásuk igen gyér szintjével. Számát sem tudom, h hány csomagomat keverték v. lopták el, szállították le olyan állapotban, mint ha a kutya szájából húzták volna ki sbt. Legutóbb anyu adóvisszatérítését cseszték el, most írhat külön kérvényt az APEH-nak, h megkapja. Lehet, h valakinek megfelel ez a minőség, nekem nem, így időnként szóvá teszem nekik, hát ha eljutnak odáig, h javítsanak valamit.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.05.25. 15:57:18

Anno fel ev IPMre elofizetest nyertem, es mikor a harmadik utan a negyedik szam sem jott meg, beballagtam a postara ahol kuldtek innenoda onnanide, majd szembesultem a postasunkkal, aki azt allitotta, hogy o mindent bedobott, amit kellett, finoman sugallva, h valaki esetleg elcsente. Mivel a hazunkban a lelakatolatlan bringamat sem vittek el, gyanus hogy nem a postalada IPMmano volt, erre azzal jottek, h kivizsgaljak az ugyet legyek turelemmel blabla, turelemmel voltam es igy el is mult a felev IPM nelkul. Nem is baj, mert eleg szar lett az ujsag, egy ora netezessel tobbet erek, de hat akkor is. Tobbet vissza se mentem. Nade mikor elkezdtek kuldeni a szorolapot, hogy hosszabbitsam meg az elofizetest!! Bruhaha. Valahogy pont nem erdekelt mar.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.25. 15:57:44

@neomatsek:
abban nincs vita koztunk
legalabb 500 dollar ertek tunt el par ev alatt
de ez piti ugy
nekem az aramon kivul minden szamlam allando halmazallapotu
es azokat utalom

Ofélia . 2010.05.25. 15:58:27

@neomatsek:
Bocsi akkor maradj a saját harisnyánál meg a patikakernél:D

Ofélia . 2010.05.25. 16:02:01

@hagyma:
Hát sok mindent hallottam már számlákkal kapcsolatban!!

De, hogy halmazállapotuk legyen pláne állandó!

Már nem halnék meg propán bután ha ezt részleteznéd:DDD

Amugy minden számlát űtálok én is:D

Ofélia . 2010.05.25. 16:03:48

@Sün‼:
A környékemen nem volt a nép hallgat:D

Ofélia . 2010.05.25. 16:06:16

@vazsmegyeigerdezsház:
Na látod!!
Az IPM tényleg egy gyatra szar lett!!

De gy komoly kivizsgálás után(mér loptad el bazzmeg) póstást verni nem érdemes:D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.25. 16:11:17

@Ofélia .:
papir vagy netalapu
ezz allando
az oszeg is allando
az aramot kiveve
nem, nem adok ilyen megbizast hogy minden honapban, van nekem annyi idom, hogy magamtol utaljam
maccs better mintha idom van de penzem nincs es levonjak
megyek elolvasom a MAV-ost

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.25. 16:14:08

@Ofélia .:
mikor ujsagot hordtam mindig 1 nappal kesobb dobtam be/ mindig masnak/
tudom kocsog voltam, de mentsegemre szolgaljon, nagyon ovatosan olvastam es volt vagy 50 forint

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.25. 17:11:36

@neomatsek:
3000 egy postaláda kulccsak együtt
Enyit elköltöttél már a levelezésre

Miért nem emilben reklamálsz?
JUPiszy vagy Duginet?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.05.25. 17:14:22

@Ofélia .:
Tegap 3 tányérral+ubisaláta
Már valahol a Feketetenger felé úszik, azán az Óceánba kerül, ott meg hagyma a lábát lógattya bele, pfúúj

neomatsek 2010.05.25. 17:39:39

@horex:
képzeld,emailben írtam nekik,nem tudom miből következtettél másra...

kilobike 2010.05.25. 18:52:53

Arra gondoltál már, hogy az IQ bajnok postás elhagyta/eldobta/megette/mittomén?
Minden postán kérhetsz küldemény visszakövetést, ahol 1 perc alatt megmondják, most hol van/kéne lenni a levelednek.

Répatorta 2010.05.25. 19:13:07

Ez egy nagyon hülye történet. Vagy ez volt már?

romesz 2010.05.25. 19:27:57

szavazzatok itt a parom kepere, vagy arra amelyik tetszik. indafoto.blog.hu/2010/05/25/szorcshatter_szavazas_majus_25

romesz 2010.05.25. 19:29:30

En minden szamlamrol tudom mikor kell befizetni es ha nem erkezik meg idoben akkor eltudom intezni mielott kesedelmi dijat fizerttetnenek.

heszusz 2010.05.25. 20:03:59

egy hónapon belül még simán ki lehet fizetni mindenféle plusz díjak nélkül bármit... ez gyengus post

neomatsek 2010.05.25. 20:24:32

@horex:
miért,ha emailt írok,azaz elektronikus levelet,akkor az nem minősül levelezésnek???

@romesz:
nem is kellett semmiféle késedelmi díjat fizetnem,nem is írtam ilyet,csak az állítólagos tartozást kellett volna kifizetni...

örülök neki,h ennyi tökéletes ember van itt,akik soha nem hibáznak,és nem kerüli el semmi a figyelmüket:D

Marr 2010.05.25. 20:39:15

t-s csekkezoseknek!

az megvan, hogy nemreg megszuntette a t az atm-es szamlabefizetest? a t pontban meg kozoltek velem, hogy par het, es fizetos lesz az ugyfelszolgalaton a befizetes.
ugyhogy ket ingyenes verzio marad:
posta kp csekk
banki atutalas

oh yess. pedig en ugy szeretek kartyat hasznalni. menjen a pekbe a kartyaeelen lobbi.

romesz 2010.05.25. 20:53:44

@neomatsek: orulok neki, hogy orulsz neki.
Szerintem mostantol vezess listat arrol, hogy mikor kell befizetned a szamlaidat es fizess mindent egy- ket hettel a befizetesi kotelezettseg datuam elott. Tobbet nem lesz ilyen gondod.

A rája szarik rája 2010.05.26. 05:52:56

Én is kaptma már felszólító levelet: "Tisztelt Uram! Ez a számla már 1 éves". Mivel udvarias ember vagyok, rögtön válaszoltam: "Boldog születésnapot, Számla!"

A Tyne folyó déli partja 2010.05.26. 20:24:48

@hagyma: hát, bizonyos dolgokban erre is eszméletlen konzervatívak. én kértem, h. ne küldjenek minden hónapban bankszámlaértesítőt, azt mondták, ok, de évente egyszer muszáj. úgyhogy évente egyszer jön egy 10 oldalas részleetezés...számlákat ugyan fizethetek neten, de mégis papíron is megküldik.
és pl. mikor az ablakokat cseréltettem ki, két lehetőségem votl fizetni: készpénz (többezer fntot, hogyne), vagy csekkfüzet. hitelkártya nem lehetett (peidg az pont nagyobb összegekre van), meg rendes átutalással sem...

A Tyne folyó déli partja 2010.05.26. 20:28:29

@hagyma: nekem meg a legtöbb megy direct debiten, ami lehet, és akkor tuti nincs késés sem...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.05.26. 23:32:59

@Animacs: \a direkt nem rossz
en is tudnam , denekem jobb, hogy 3-a kornyeken lemegyek es OK-zok
ha nem lenne penzem tudnek taktikazni
ma olyan 13-an fenyegettek meg otthonrol egyebSt

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.27. 10:00:29

csak úgy, egy hasonló este. tegnapról...
05.12-én vettem valamit.
05.17-én elküldték a valami valamijét (dátum rajta).
05.25-én este kezemben egy értesítés, hogy elküldték a valami valamijét valahová. (???)(postai dátum: 2010.05.17!)
izgalmamban 05.26-án 8-10 telefon, mit tehetnék az ügy gyorsítása érdekében.
05.27. - ma elmentem a valamikért, megelőzve annak kiértesítését, időpontegyeztetését, későbbi megkapását.

mi a tök telt a Királyi Magyar Postának egy hetébe, hogy megkapjam a fontosch hivatalos értesítést?!

yerico1 2010.05.27. 10:06:11

Hónap 30-án feladott ajánlott levelet következő hónap 12-én kézbesítette ki a posta. Azaz a drágább, fizetős szolgáltatások sem működnek náluk gyorsan. Persze, lehet kérni elsőbbségi kézbesítést. Kis hiba, hogy akkor sem garantálják, hogy 30 napon belül megkapja a címzett. Ravaszak ők, az ÁSZF-ben mindent szépen leírnak, de ki olvassa azt el egy levél feladása előtt?

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.27. 10:16:45

@yerico1: az enyém is hivatalos, ajánlott küldemény volt...
a szép az, amikor azt látod benne: "15 napon belül..."

juhaszcs 2010.05.27. 14:17:14

Csak szólok,hogy az upc számlákat nem postán adják fel,hanem az upc emberei dobálják a ládába.
Szarjon sünt mindenki rajtam kívűl.:-))

neomatsek 2010.05.27. 16:46:35

UPDATE:

Válaszolt a posta.Levelükben azt írták,h az érintett időszakban helyettes kézbesítő kézbesítette a levelet,így a helyismeret hiánya és a kézbesítendő levelek,értesítők,csomagok sokasága miatt keveredhetett el a számlánk.

Vicc: Az én emailes panaszomra a postán május 20-án adták fel a hagyományos levelet,aminek egy hétig tartott elérni hozzám.A boríték fel volt bontva,majd utólag cellux darabkákkal leragasztva:D:D:D
De legalább válaszoltak...

spirogira 2010.05.29. 10:46:29

Tatabányán rendszeres az ilyen, 1 hét alatt érkezett meg a helyben feladott levél.

otenah 2010.08.05. 12:14:48

Életkép a postáról. Családtagjaim az ország másik végében, leveleik viszont itt keresik őket minden egyéb mással is.Gondoltuk van ugye meghatalmazás. Az már eleve nem egyszerű, mert a pór meghatalmazást a posta nem ismeri el,tehát posta előtt hivatalosan igazoltuk,hogy ők igenis meg akarnak engem hatalmazni, minden küldeményüket jogosult vagyok felvenni. Eddig már jó, jön a küldemény, én megyek a postára, vizslatás, megkapom. Megint jön, megyek, nem kapom meg ,mert az nem elég, hogy nekem meghatalmazásom van, dehogy az nem jó, igazoltassam le , majd kiállítanak róla egy igazolást és azzal.Mindezek után a következő, lakcímkártyát várnak, csak nem jő.Telefonálnak, telefonálok nincs sehol.Elmegyek a postára nincs. Újabb telefon a hivatalhoz már elküldték fél hónapja.Újabb menet a postára, Ő nem tudja lehet,hogy visszaküldték, de nem tudja. Új telefon a hivatalba, tényleg visszaküldték anélkül,hogy értesítést kaptam volna a postától,hogy egyáltalán volt.Ezek után új telefon a hivatalba, álljanak meg,személyesen átveszik, inkább elutaznak Pestre / utiktg. telefonktg.néhány ősz hajszál stb,/ csak az isten szerelmére fel ne adják postára!
süti beállítások módosítása