Tékozló Homár

Re: Egy csizmával kihúzta a telet a Playersroom

2010.05.26. 08:30 | ge | 20 komment

És itt a második naiv ügyfelünk, akinek sikerült! A végtelenségig javítás helyett a Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testületének köszönhetően a Playersroom jogosnak találta a panaszt és kártérített.

Ezúton is köszönöm, hogy megjelentették panaszomat az "Egy csizmával kihúzta a telet a Playersroom" c. cikkel. Szeretnék beszámolni arról, hogy a negyedik meghibásodás kapcsán eljutottam a Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testületéhez. Írásban benyújtottam a szükséges iratok fénymásolatát - ehhez egy szórólapon minden tudnivalót leírtak, hogy ezzel is könnyítsék a bejelentő dolgát.

 

Május 10-ei dátummal kaptam a Testülettől értesítést, hogy ki jár el az ügyemben. Szerintem a Playersroom is ekkor kaphatott értesítést, mert május 19-ei dátummal a következő tartalmú levelet kaptam meg ma:

"Tisztelt ...!
Ezúton tájékoztatom, hogy álláspontunkat felülvizsgáltuk és panaszát jogosnak találtuk.
Kérem, fáradjon be a vásárlás helyére, ahol a vásárlást igazoló blokk bemutatása és a termék átadása után kártalanítjuk Önt.
A kellemetlenségért elnézést kérünk, ezzel az ügyet lezártnak tekintjük. Tisztelettel:..... a Szinga Sport képviseletében".

Bementem, jegyzőkönyv, átvettem.

Én már nem szeretném tovább kommentálni ezeket az eseményeket, csak ajánlom mások figyelmébe, hogy szánjanak rá energiát és időt ( NEM KÖNNYŰ!!!) ha hasonló igazságtalan ügyintézésbe keverednek, önhibájukon kívül.

U.i: Egyébként legyünk őszinték, azért ennél jobb időtöltést is el tud képzelni az ember....

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gftamas 2010.05.26. 08:32:16

Sok cég épít arra, hogy az emberek 90%-a nem veszi a fáradtságot a legvégsőkig elmenni jogorvoslatért. Mindig becsültem azt, aki mégis veszi a fáradtságot. Gratula.

Ahamm 2010.05.26. 08:33:43

Hajrá, csak így tovább!!!

Miss Marple 2010.05.26. 08:40:05

Jár még valaki a Playersroomba vásárolni?! Csak a Homáron már vagy tizenöt panaszt olvastam róluk. Nem is olcsók, nem is különlegesek, mindent lehet máshol is kapni, amit náluk, akkor miért?

Dr. Kix 2010.05.26. 08:43:02

Ezeket kéne Vonáéknak eldózeroltatni.

Fausto(tm) 2010.05.26. 09:26:23

Két kérdés:
-vajon jól megbírságolják a boltot ilyenkor vagy hogy működik?
-a békéltető testület merő jófejségből segít a fogyasztóknak vagy kell nekik is tejelni valamit?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.05.26. 10:45:16

@Fausto(tm):
- A békéltető testület (nevében is benne van mit csinál) nem birságol. Az a fogyasztóvédelem.

- Az állam azaz mi tartjuk el, valamint az iparűzési adóból -közvetve- a cégek. A PSZÁF-et pl. a pénzintézetek

tehát leginkább mi is, hiszen velünk fizettetik meg.

Szerencsés a posztoló, hogy a téli csizmájához május végére visszakapta az árát, szerencse, hogy nem kellett pereskedni, az még 3-5 év lett volna...
Az is kár, hogy a 4 javításhoz a kiesett utánajárási időt, költségetket, valamint a csalódását a márkában, bolthálózatban egyetlen elnézéssel elintézik.

Mondjuk legalább leírták, ez is valami.

Részemről a fogyasztóvédelmet meg békéltetőket csak valami alapdíjból tartatnám fenn : birságoljanak rendesen megnyomva a ceruzát, ezek összege menjen az ügyfelek kártalanítására 80%-ban mondjuk, többi pedig sikerdíjnak.

Todja valaki, hogy a milliárdos teszkó stb. birságok hová kerülnek? Sosem jött ezen boltoktól utalás, hogy "fájdalomdíj" pedig nem lenne nagy technikai kihívás a bankkártyaszám és a blokk összekötése, hogy megtévesztettek-e egy bizonyos időben vásárolt iparcikkel vagy sem...

fiatka 2010.05.26. 10:57:50

A Békéltető Testület mindig a vásárlónak ad igazat. Legtöbbször a cég képviselője nincs is jelen a tárgyaláson.
Viszont ami nem jó benne, hogy a Békéltető Testület csak ajánlást ad, amit a cég vagy elfogad vagy nem!
Szóval így sem 100%, hogy kártalanítják a vásárlót.

Fausto(tm) 2010.05.26. 11:57:35

@fiatka: ha viszont csak ajánlást ad, akkor viszont mi értelme?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.05.26. 12:17:20

@Fausto(tm):
Ugyanaz ami a behajtós cégek fenyegetőzéseinek: van aki komolyan veszi őket...

Annyi értelmük azonban van, hogy a bíróságok jó pontnak veszik, hogy volt békéltetés, rossznak, hogy az eladó el sem megy. Amúgy ilyen cégek, mint a centrum pl. bíróságra sem mindig megy el. Eleve vesztés szvsz.

Mintha mostanában lett volne egy békéltető testületes dolog is a homáron, amikor megfelelő szakértő hiányában mégis az eladónak hittek (és az ő tulajdonában lévő minőség ellenőrző tanúsítványnak)

fiatka 2010.05.26. 13:25:07

@Fausto(tm): Annyi, hogy ,,rendesebb" kereskedő átgondolja újra és ha nem akar a Békéltető Testület honlapján fekete listán lenni, talán kártalanítja is a vásárlót.

ArnoldBácsi 2010.05.26. 15:03:23

Egyik ismerősöm a PlayersRoom-ban dolgozik.

Szánalmas amit csinálnak velük, és felháborító is...

napi 12 óra megállás nélkül, szék nincs leülni nem tudnak (a vásárló ne azt lássa hogy ők ülnek, stb...)

Meleg kaja nincs, csak a raktárban tudsz enni pár falatot, a bejárást nem fizetik, ja és minimálbért kapnak 12 órára + jutalék, aminek az 1,5-2,5 %-át kapják meg ezt üzlete válogatja.

Ha beteg vagy, nem fizetik ki hogy táppénzen voltál, ezért fullbetegen is be kell járnod, mert nem tudnak nélkülözni egy embert sem, olyan kevesen dolgoznak ott. Arra nem gondolnak a baromállatok, hogy ha betegen bemész megfertőzöl mindenki és egy idő után ha elkapják tőled, senki nem tud menni dolgozni....

Kizsákmányolás megy keményen, 20-30 kilós dobozokat kell cipelni, stb.

Aki ott dolgozik az tuti nemnormális, az egyetlen gond az hogy félnek hogy nem találnak másik állást.

Ilyet? dehogynem.

Nagyon csúnyán meg kéne szopatni őket...

reklamáló vevő 2010.05.26. 16:37:39

Köszönöm a hozzászólásokat. Valóban, a Békéltető Testület csak ajánlást tehet, de ez bizonyos esetekben elegendő nyomást ad a cégnek az ehhez hasonló lépésekhez.
Ezért nem kellett fizetni, a Fogyasztóvédelemmel már macerásabb lehet, nem tudom, addig is elmenetem volna-e ebben az ügyben.
A bolt dolgozói egyébként végig nagyon udvariasak, megértőek voltak; végrehajtották, amit a főnökeik diktáltak nekik, telefonos segítőként....
Tudom, hogy vannak ennél nagyobb bajok is a nagyvilágban, de most ebbe belebotlottam (és nem is a csizmában :) és sikerült elérni valami eredményt.
Problémamentes vásárlásokat kívánok és szívesen olvasom majd a Homárt a továbbiakban is.

A rája szarik rája 2010.05.26. 17:05:44

A Playersroom Zéerté-e? És mit jelent? Játékosok szoba?

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.05.26. 19:02:21

A helyes írásmód: Players' Room.
Azért kell ott vásárolni, mert MENŐn hangzik a neve és buzidrága minden, ezért felsőközéposztálybeliéknek CSAK OTT szabad vásárolni.

Coyote82 2010.05.26. 23:46:54

Nos, én is ott vásároltam tavaly egy Levi's cipőt. A cipő eresztette a színét, és 1 hónap múlva is moshatatlanul tönkrevágta a zoknikat. A players roomban a hülyepicsa eladó (mert bunkón beszélt velem), azt mondta, hogy hordjam fekete zoknival.
Én erre kivertem a balhét, mivel a használati utasításban nem szerepel az, hogy zoknit is kell hozzá választani. 1 órás kínlódásba került rávennem, hogy vegyenek már komolyan, és foglalkozzanak vele. Elvitték 3 hetes tortúrára a cipőmet, jól megszakértették valami független intézménynél, amelynek a javaslata alapján a következő tanácsokat kaptam:
1. viseljek sötét színű zoknit
2. ne viseljem 3-4 óránál tovább egyhuzamban
Mondanom se kell, hogy ez ótvar geci megoldás volt, és ekkor említettem a fogyasztóvédelem nevét. Erre aztán gyorsan rávágták, hogy készek visszafizetni a cipő árának a felét, de ha így sem jó, akkor menjek nyugodtan a fogyasztóvédelemhez. Mivel nem akartam végtelenségig elhúzódó hercehurcát, nagyon tetszett a cipő, és jól jött a pénz, elfogadtam az ár felét. Így utólag jó döntésnek bizonyult, két hónap feketezoknizás után elfogyott az oldható festékanyag, és nem fogja már meg a fehér zoknijaimat sem :-)

A tanulságok:
1. A players roomban sem parasztok a végletekig, van lehetőség megoldásra, ha megdolgozik érte az ember
2. Lehetőleg ne az eladóval állj le vitatkozni, mert ők általában legalja parasztok... talán ha azonnal az üzletvezetőhöz fordulsz, megkíméled magad egy felesleges idegeskedéstől.
3. a független szakértő bevonása mindig jó ötlet, a fogyasztóvédelem emlegetése szintén hasznos.

crow 2010.06.01. 10:42:15

Players Room
Én is belefutottam a jóba.. Vettem egy bakkancot 15e ft-ért 2007 decemberben
2008 január első hetében vettem észre hogy a talpialakításnál az egyik minta folytatásában a gumi talp berepedt a talp mindkét oldalán a minta mentén.
Bevittem a boltba és felküldték. A bakkancsn jól látható volt hogy szinte nem is volt használva. Bevizsgáló és véleménymondó cégük szoros kapcsolatban van a forgalmazóval. Nem kizárt hogy a tulaj is egy vagy esetleg testvérek rokonok.. Bakkancs visszajön ...
Válasz én vágtam el. Levél telefon, bakkancs újabb kirándulása Budapestre..
lábbeli visszaér .. Végül is vége a szezonnak csere javítás nem volt ismét elutasították.
MEg kell nézni a fogyasztóvédelem oldalát és a folyamatban levő ugyekre rákeresni és akkor már látszik hogy Önnek ezt a partnert nem ajánlom.
megjegyezném hogy az eredetniek jelzett Nike sapit 1 x mostam ki és a márkajelzésről lekopott a nikkel. szép szép de kinai..

Nanna90 2010.06.13. 11:50:23

Most én is ezen megyek keresztül!
3- adszorra vittem vissza a cipőt és Csak javítani küldik....!Hová forduljak hogy én is visszakapjam a pénzemet?Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testületéhez?És oda menjek be?vagy küldjem be a papírok másolatát?

Köszi,
Nanna