Tékozló Homár

Üres ígérettel űzte el ügyfelét a Vodafone

2010.06.03. 11:00 | ge | 94 komment

G-t jól megszopatta a Vodafone, amikor a hűségéért cserébe egy olyan készüléket ajánlottak neki, ami már akkor sem volt kapható náluk, azóta meg pláne. G. viszont cserébe, miután ő próbált utánatelefonálgatni adolognak, az előfizetés meghosszabbítása helyett az összes szerződését átviszi egy másik szolgáltatóhoz.

Május 27-én csörgött a mobiltelefonom. Egy Vondafonos telesales ügyintéző keresett azzal az örömteli hírrel, hogy amennyiben megújítom a lejárt hűségnyilatkozatomat, a majd tíz éves előfizetői háttérre való tekintettel, „prémium” áron tudok telefonhoz jutni. Meg kell jegyeznem, hogy a jelenlegi telefonommal (Sony Ericcson K800) tökéletesen meg vagyok elégedve, és habár immáron 3 éves, a fényképezőgép vakun kívül tökéletesen működik.

Az ügyintéző kedvessége végül olyan meggyőző volt, hogy megállapodtunk, hogy küld nekem e-maiben egy ajánlatot, és másnap visszahív, hogy milyen döntésre jutottam. A levél elsőre nem érkezett meg, de végül újabb telefonos egyeztetés után, sikerült hozzájutnom.

Így történt az, hogy május 29-én megbeszéltük, hogy május 31-én a hozzám legközelebb lévő boltban (Mammut) átvehetem az általam választott Sony Ericcson C902 típusú telefont. A döntés egyszerű volt: kb ugyanaz a telefon, mint ami eddig volt, csak kettővel újabb modell, a kedvezménynek köszönhetően jelképes 1 Ft lehet hozzájutni és a közel tíz éves előfizetői múltnak köszönhetően nem valószínű, hogy a következő két évben szolgáltatót szeretnék váltani. Legyen, örülünk, hogy haladunk a korral… Jaj de jó!

Hétfőn, a megbeszéltek alapján fel is kerestem a nevezett boltot, hónom alatt minden dokumentummal ami kell. A helyi ügyintéző végül azt a felvilágosítást adta, hogy ez a telefon nincs raktáron, más boltban sem lehet már kapni, illetve a központi boltban lát egy darabot, hívjuk fel őket. Fel is hívtuk, de nem lehetett őket elérni. A kedves ügyintéző elkérte az elérhetőségeimet, hogy jelentkezik nálam az üggyel kapcsolatban, de már ekkor jelezte, hogy ne fűzzek túl sok remény a dologhoz.
 
Vártam. Senki se hívott. Vártam, és még mindig nem. Végül felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy akkor most mi a helyzet. Elmeséltem a történetet, újabb ígéreteket kaptam, de mondtam, hogy most már nem szeretnék várni, és amint megpendítettem, hogy panaszt szeretnék tenni, láss csodát, akkor a - még mindig látszódó, és a lista szerint kapható készüléket áruló - központi boltot hírtelen el lehetett érni. Megtörtént az, amire így a XXI. században nem is gondoltam volna: a rendszer téved, a telefon már nincs raktáron, már akkor se volt, amikor először kerestek telefonon, tehát máj. 27-én, és nem is fognak rendelni. Persze ezt kideríteni majd egy hét alatt sem volt lehetséges. Az weblapon még mindig szerepel, „szánjuk, bánjuk”. Az ügyintéző ekkor már nem akarta feladni a dolgot, elkezdett más telefonokat is ajánlani az adott kategóriában, baráti 50000 forintos áron, csak mert olyan megbecsült ügyfelük vagyok. Ez pont 49000 forinttal több, mint amiben eredetileg megállapodtunk. Elmondtam, hogy mik a készülékválasztás indokai, és ezek alapján más készülék nem felel meg… de szívesen venném, ha az ígéretüket valahogy betartanák – nem érdekel hogyan, de oldják meg.

Én ragaszkodtam a kiszemelt típushoz, elvégre ők kerestek fel, ők ajánlották ezt a lehetőséget, és előre egyeztettünk, hogy hol, mikor, mit és hogyan szeretnék, és persze meg is állapodtunk, hogy így lesz, de ha nincs, hát nincs.

… a boltból persze azóta se hívtak, tehát ha magam nem telefonálgatok, akkor az örökkévalóságig várhatok, hogy én mint „megbecsült” ügyfél mikor juthatok eme kiszemelt gyönyörűséghez.

Végkonklúzió:

Felhívtak, tetettek egy ajánlatot, amit én elfogadtam, de ők nem tartják be. Ha nem kerestek volna, akkor nem lenne ez a keserű szájízem, és nem gondolkoznék rajta, hogy itt hagyom 10 év után ezt a brigádod. Szerintem ha átmennének a szomszédban lévő Sony Ericcson boltba, és vennének egy ilyen készüléket, majd a kezembe nyomnák, akkor azzal sokkal jobban járnának. Elégedett, és mindig pontosan fizető ügyfélnél nincs jobb, és persze a havi számlákkal bőven kifizetném még így is a készüléket, de ők nem így gondolják. Jó üzleti modell, tegyél pofátlanul jó ajánlatot, keltsed fel a vásárlás iránti vágyak, majd az eredeti ajánlatot felejtsed el, és a már meglévő vásárlási lázat meglovagolva adj el valami olyat, ami neked, mint szolgáltatónak sokkal előnyösebb.
 
HÁT NEM! Bekaphatják! Az összes céges, és családi előfizetést viszem máshoz. Ez szám szerint 10 előfizetést jelent. És parkoljon kamion a seggükbe!

Legmélyebb tisztelettel kívánok tovább sok sikert az oldalhoz!

G.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.03. 11:02:25

Engem ELSŐre már akkor elüldözött, amikor a gyerekeimnek volt olyan.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.06.03. 11:03:48

Dobogós-e az ügyfél a Vodánál?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.03. 11:04:02

@Kitalátor feljegyzetei: Ugyanis hiába spóroltak, negyedévenként kötelező volt feltölteni, azaz végülis olyan előfizetés volt, amiről számlát sem adtak, és nem lehetett megnézni, hogy milyen számokra ment el sok pénz.

élien 2010.06.03. 11:14:05

Most akkor 1 Ft, vagy 1000 Ft lett volna?

MosoMasa 2010.06.03. 11:15:13

Így van, így kell ezt csinálni.

SarahConnor 2010.06.03. 11:16:21

Már nem azért, de ha 1 ft lett volna a teló, akkor az 50.000 az pont nem 49.000-rel több, hanem 49.900-zal.
Velem amúgy ugyanezt egy hónapja a Pannon adta elő. Azt a telefont akarták csak 1 Ft-ért adni a hűségemért cserébe, ami nekem nem kellett, mert a sajátom annál fényévekkel modernebb volt. És nem lehetett velük beszélni semmiről.
A valóság az, hogy a hűségedet magasról leszarják.

SarahConnor 2010.06.03. 11:19:48

@Fenimore: mármint 49.999-cel. Boccánat, a takony lefoglalja az agyam : Szörcs.

Pittykapitany 2010.06.03. 11:20:29

@Fenimore: Tévedsz, 49.999-cel lett volna occsóbb. :) De a lényeg ugyanaz.

Pittykapitany 2010.06.03. 11:23:06

@Fenimore:
Na látom észlelted az errort. Felelhetsz a 3asért. ;)

torma99 2010.06.03. 11:24:56

A posztoló nem vesztett semmit, szal örüljön, és ne gondolja, hogy másik cégeknél jobb, sem azt hogy most siránkozott a homáron egyet és majd térdenállva elécsúszik a vodkafón, hogy ugyan már ne vigye el a vacak 10 előfizuját, mert csődbe megy a cég itt van tíz se teló ingyen.

Billog · http://billog.blog.hu 2010.06.03. 11:25:29

Nem értem. Kapott egy akciós ajánlatot, amiből végül nem lett semmi. Emiatt most 10 előfizetést átvisz máshoz, pedig amúgy ugyanott tartana, mint a megkeresés előtt.

Ehhez képest most intézheti az összes előfizetés átírást, elveszti a 10 éves múltját (tehát több akcióval tutira nem keresik meg), ráadásul feltehetőleg hűséget esküszik az új szolgáltatónak 10 előfizetésre, és ráadásul bízik benne, hogy a meglévő 10 telefon szolgáltatófüggetlen.

Én a helyében inkább aludnék még erre egyet.

Pittykapitany 2010.06.03. 11:25:38

Amúgy ami engem a legjobban felkhúr ezekben az ajánlatokban az az hogy úgy éállítják be hogy mekkora évszázados üzlet ez nekem, 24 hónapért cserébe kapok egy telefont ami kb. 2-3 éves knstrukció és kifutó termék. Angliában ha aláírsz 18 hónapot, utánadvagdalják az iPhone 3GS, vagy Blakcberryt vagy amit megkívánsz, kb 6000 forintos havidíjjal átszámolva. Mikor fogunk mi itt tartani emberek? Hát mi vagyunk mi állatok??

ZsiNor · http://ursius.hu 2010.06.03. 11:25:51

@Fenimore: Matek. 50.000-1!=49.900, hanem 49.999. De tekintsünk el a formaságoktól. Amúgy engem is ez érdekelne, hiszen az 1Ft-os már rég nincs forgalomban. Akkor ez most 5Ft vagy 0Ft vagy a következő számlára terhelik (ott megjelenhet 1Ft-os tétel).
Vodafonnal szakítottam 6 év után, 3 éve másik szolgáltatónál vagyok családostul egy flotta csomagban. Néha a reklámokból meglátok egy-egy ajánlatot, s a fejemet rázom. Ennél sokkal jobb ajánlatok is vannak.

Harlequin 2010.06.03. 11:26:50

50000ft-1ft=49000ft?
G, adjál már kölcsön nekem 10000 forintot másnap megadom!

ZsiNor · http://ursius.hu 2010.06.03. 11:26:52

@Fenimore: Közben kijavítottad magad, így elnézést kell kérnem. :) PardoN!

SarahConnor 2010.06.03. 11:31:58

@ZsiNor: No problem, kérlek, igazad van, épp most győzködöm magam, hogy csak a nátha miatt nem működöm :)
Az egy forinttal kapcsolatban annyit tudok mondani, hogy nekem azt mondták, ha lehetőségem van kártyás fizetésre, akkor úgy bonyolítsuk, hogy valóban 1 forint legyen, amúgy írtak volna egy új ajánlatot 5 forintról.

yippyupp 2010.06.03. 11:32:17

tiszta számmisztika a mai nap, erről egy feladvány jut eszembe:
X5-200*000000000+50000-1=?
melyik számra gondoltam?

(segítségként, a szám nem nagyobb mint a három poszttoló iq-ja összeadva)

elwood 2010.06.03. 11:34:15

ezek tényleg hülyék, hobbiból szivatnak egy ügyfelet ?

mondjuk a hűségeseket eleve szivatják mindenhol (UPC ... ), mert azok a birkák.

csak az új ügyfél az értékes, annak járnak kedvezmények.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.03. 11:35:00

"Az összes céges, és családi előfizetést viszem máshoz."

Hát valóban válogathatsz:
- Pannoon
- T-mobil
- Djuice
- Telenor
- Postafon

Meg viheted Szolvákiába, és majd roamingolsz.

yippyupp 2010.06.03. 11:36:27

@atpijkamo: cicus, megtéveszted a poszttolót. pannon=telenor

Greg Popafox 2010.06.03. 11:36:48

ha 3 évig nem volt fontos egy új telefon, most mi a f**** ez a kanosszajárás?...

Koholmány 2010.06.03. 11:38:25

Hagyjuk már, majd biztos felmondja az összes előfizetést. Persze :D

S1lver 2010.06.03. 11:38:47

@Kitalátor feljegyzetei: azert ennyire ne legyunk korlatoltak: a feltoltesrol is siman lehet szamlat kerni, valamint reszletes hivasertesitot is rendelhetsz.

PuruttyaIrto (törölt) 2010.06.03. 11:40:03

Az a baj a multikkal, hogy kurvára nem tudják uralni az embereiket, mert a menedzserek balfaszok. Így vélhetőleg a vodafosos telesales-esnek is csak a bevétel lebeg a szeme előtt, miközben a menedzsere nem készítette fel rendesen.

Megoldás:
Kibasznia telesales-es menedzserét, és olyat felvenni, aki hajlandó megtanítani az embereinek, hogy mi a dörgés.

Harlequin 2010.06.03. 11:40:57

@yippyupp: A szád nem nem nagyobb mint a...?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.03. 11:43:22

@yippyupp: A lehetséges 3 pontból 1-et értél el. Próbálkozhatsz újra.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.03. 11:44:31

@atpijkamo: Akarom mondani a lehetséges 4 pontból...

yippyupp 2010.06.03. 11:45:06

@Harlequin: bocs, numerológiailag orálisan megtévesztettelek...
@atpijkamo: elég lesz az az 1, mit nyertem?

yippyupp 2010.06.03. 11:46:38

@atpijkamo: már megint megtévesztő voltál. akkor a 4 pontért: svéd fűszoknyás lányok baccpapucsban

yippyupp 2010.06.03. 11:48:48

valaki keltse fel Sün!!-t, mingyá dél

esef 2010.06.03. 11:54:27

Vodafone helyett tudom ajánlani a Postafont. Az ugyanolyan szar, a Póstánál meg garantáltan nem keresnek meg akciós ajánlattal. Életed végéig hűség, cserébe a postás ellopja a számlát...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.03. 11:59:40

@yippyupp: Virtuális tábla csokit nyertél. Választhatsz: Tbii, Mikla, Tiwx.

yippyupp 2010.06.03. 12:01:07

@atpijkamo: hát, ha Mras nincs, akkor legyen egy fél Twxi

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.03. 12:06:54

@yippyupp:

/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

yippyupp 2010.06.03. 12:06:55

@atpijkamo: még mindig nem jött meg, amit választottam, nézz már utána a központi virtuális raktárban, hogy van-e egyáltalán, különben poszt lesz homáros

neurotikk! (törölt) 2010.06.03. 12:07:36

Szerencsere nem kell gyakran hasznalnom telefont, a sok marketingszarakodasukkal meg elertek hogy hagyjam a picsaba az elofizetest, atmentem kartyasra. Koltik marketingre a penzt szamolatlanul hogy haszontalan jol hangzo atveresekkel traktaljanak. Hat ha ok ugy, akkor en is. Faszom se lesz huseges. Nem erdemlik meg.

yippyupp 2010.06.03. 12:09:05

@atpijkamo: egy szekundummal a reklamáció előtt, ez ám a logisztikai nóháó

yippyupp 2010.06.03. 12:16:13

@Kitalátor feljegyzetei: dél múlt, málcájt, tessék falatozni

yippyupp 2010.06.03. 12:24:54

@Kitalátor feljegyzetei: bikkmakkot csak találsz az erdőben, esetleg Leebamájat

yippyupp 2010.06.03. 12:28:04

@Kitalátor feljegyzetei: ha nem ízlik, akkor tessék, a txiwem fele
/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.03. 12:35:35

@yippyupp: Most akkor megette a blogmotor, vagy nem? Az új posztócskában azóta már megjelen, amit írtam, itt meg "á dehogy!"

juhaszvik 2010.06.03. 12:44:43

a "HÁT NEM!"-mel kezdődő (utolsó előtti) bekezdést kivéve ez egy értelmesen megírt poszt, sajnálom, hogy a végén előtört a betyár a posztolóból.

hogy ez a szituáció így alakult, az komoly belső kommunikációs és/vagy vezetési-menedzselési problémákra világít rá a vodafone szervezeti működésében.

yippyupp 2010.06.03. 12:54:57

@Kitalátor feljegyzetei: hát olyat nem is ehetsz, csak ihatsz, a VICSÁJ az májratea

É2I 2010.06.03. 12:56:31

Egy kell egy forintból ötvenezret csinálni.
Csak most nem jött be.

BBG76 2010.06.03. 12:57:03

@Pittykapitany: Helyesbítés végett: Angliában sem vágják hozzád az ilyen telefonokat ám. Példád 18 hónapra 8 ezer forint - 18 hónapra legfeljebb 30 fontos előfizetést kapsz, ami már majdnem 10 ezer forint és ez esetben 189 font az iPhone3GS. Arról nem is beszélve, hogy ennyi pénzért otthon 5 giga 3G-s netet kapsz, míg Angliában órákban szabják meg a netezésed, lásd Orange.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.03. 13:20:21

csak kettővel újabb modell, "
2 vaku minek??

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.03. 13:24:55

Vazze, akkor kellet volna hagyni ,amikor az emilt nem kaptad meg időben

"És parkoljon kamion a seggükbe!"
A jól bevált sün ,az neked smafu?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.03. 13:27:44

@BBG76: Pfff, Anglia!
A svéd modellt nézd,az igen, ott ilyen telókkal dobálóznak

egyszerüen 2010.06.03. 13:44:35

nekem is lejárt az elfizetésem vagy 1 éve??
mondom mielőtt lejárt volna kinézem mi kell:D
3 darabot kiválasztottam, mondjuk árban nem volt egy csucs, no de ujitsunk
Felhivtam öket egyeztetésre, persze hogy meg lehet hosszabitani, no de max mielőtt lejár szerzödésem. na eljött a nagy nap. Kukkolgatom hogy huuu veszek egy uj telcsit. Azt láttom mindhárom telefont kivették a kinálatbol.
Amit meg ajánlanak az meg nem sokkal olcsobb mintha üzletbe venném vagy vitamaxra:D

Secnir 2010.06.03. 14:02:38

ehehehhh

ez a csodálatos marketinstartyégija.

nekünk anno körbeküldött a gjműosztály egy körlevelet, hogy opelesek lévén (mármint a flotta) a cég dolgozói belépőjük felmutatása ellenében kapnak az Opel Mittoménmitől húsz százalék kedvezményt, és így elvihetünk egy fapados opel astra classicot (fejből nemtom mondjuk) 1.500.000.- forintért.

visszaküldtem egy levelet, hogy nézzenek ki az ablakon, óriásplakáton ott virít az opel országos akcijója: opel astra classic fapados utcáról beeső embernek 1.499.999 forint.
akkor megéri lobogtatni a céges belépőt, és hülyének nézetni magamat?

ugyanez megvan a vodafonnál is, meg mindenhol.
cégfüggetlen.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.03. 14:09:55

Hülyéknek szóló
Én szóltam!
És a sok hulye majd jon ide a homarra sirni ha szopatják őket
Ne tegezz!!!
http://www.youtube.com/watch?v=C8fTtO2lozk&feature=player_embedded#!

(---Flúgos Buszos---) 2010.06.03. 14:33:15

@horex: Djuice egy raklap szar,csak nézd meg a reklámjaikat a TV-ben.

(---Flúgos Buszos---) 2010.06.03. 14:34:51

@horex: Ha kiválik a Pannonból,ami Telenor,és akkor hol lehet majd venni???? Új boltot nyitnak?????

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.03. 14:46:36

@Secnir: Most olvasom
Mit hirdet az egyik hulye szolgáltató?
VOIP telefonálási lehetőséget, fizess elő meraz neked jó, haverok buli fanta
Mobil irányokba 53Ft+sarc/perc
100éve 35Ft/min-ért telefonálok

Igaz van olcsóbb is , de a haverok, megénszóltam, nekem nem kell
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.03. 14:54:48

@1 Fószer:Mi kiválik?
Hisz ez a Telenor egyik akciója
Engem ezek nem érdekelnek
Barátnőm cuppant most rá egy havi 5000 csomagra, ezért adnak 100óra szabad dumát
Persze minden +kezdett perc órának számit és a 100őra után 125Ft/perc a dij
Természetesn az csak akkor bukott ki, amikor részletesen elolvastam a szerződést, persze szerződéskötés elött.
Azán fűzött az ugyfeles, hogy kossek én is
Mifrancnak? Van a barátnőmnek, rácsörgök, visszahiv
Igy elég is
A matávnál ugye van egy szabad péntek, 18-24-ig
Senki nem tudja hogy lehet, de én átrakattam szerdára
Igy ha ő is Pesten van, 2 szabad napunk van
Hogy folytassam a reklámot, most ajánlgatta a matáv, ha 4év rabszolgát kötök, 1000-rel olcsóbb a havidij
Fogok szerződni,mert matáv vonal kell, ha nem is énmiattam

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.03. 14:56:58

@horex:
ha 4év rabszolgát kötök,
Helyesen EGY év !!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.06.03. 15:17:57

imádom amikor gipsz jakab huszadrangú ügyfél azt hiszi hogy ő az előfizetései miatt fontos ember. van 10 száma csinál mondjuk havi 100E-s forgalmat a cégnek, azt hiszi ezzel számításba veszik. hát nem. tudd meg porszem vagy a gépezetben, le se szarnak. menj el máshova. ott sem fognak leszarni. :)

egy mobilszolgáltatónál a fontos ügyfél 50-100 előfizetés, és havi 1 millió Ft felett kezdődik. aki ez alatt van az senki. :D

a Figyelööö 2010.06.03. 16:18:19

Hú, de érzékenyek vagyunk.....
senki nem bukott semmit, rossz volt a kommunikáció, és NAGYON kicsi a tűrőképesség kedves G.

GáborSzeged 2010.06.03. 16:34:11

Szolgáltatós telefon!!!
Ugyan már,gyárilag független, az már igen!!!!
Előfizetés ugyan már,feltöltőkártyás az már igen!!!:)

G, mint "Gé" 2010.06.03. 17:08:56

Sziasztok!

Én vagyok az a jeles előfizető, akiről a posztban szó van.

Igen, igazatok van, elszámoltam, az adott szituáció hevében remélem ez bocsánatos bűnnek minősül.

Egyébként ma bekértem pár flottás ajánlatot.
Meglepetésként a "Té" jelentkezett először, 15 perccel a megkeresés után, és habár az adott szolgáltatót gerincvelői reflexből nem kedvelem, mégis elég "érdekeltnek" tűnnek... meglátjuk.
A fejleményekkel kapcsolatban még jelentkezem.

Addig is kívánok mindenkinek szebb napot!

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.06.03. 18:05:59

@Kitalátor feljegyzetei: az őrült reklámarc a kérdőjeles mikrofonnal biztosan kideríti előbb utóbb.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.03. 18:29:04

@G, mint "Gé":
hat nekem furcsa, hogy egy mar kifutott darabot akartal es nem kaptad meg, emiatt valtassz...
de Te dolgod
elvek is vannak
az teny
/jo nem akartad, tukmaltak/

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.03. 23:33:22

@G, mint "Gé":
Még a végén a posztbeli szolgáltató maga kéri a sünt az ánuszába
:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.03. 23:39:22

@horex:
az en flottam Mary es en
2 evente cserelunk telefont, mert addig irunk ala, es kb addig birja az aksi meg minden es ugy ingyen van
/kozben leszarom mit ajanlanak/
800 perc/ ho oszt jovan

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.06.04. 00:16:07

Vodafone, még mindig van aki hisz nekik? Unalmas...

Dedix 2010.06.04. 00:51:46

akinek 10 elofizetese van az ne sirjon 1 forintert.... ruppotlan kocsog...

Magg (törölt) 2010.06.04. 09:28:33

@Fenimore:
"..ha 1 ft lett volna a teló, akkor az 50.000 az pont nem 49.000-rel több, hanem 49.900-zal. "

Ha te sem tudsz számolni, minek szólsz bele?!

Magg (törölt) 2010.06.04. 09:29:41

@Magg: Na ez a számtanpélda jól felbolydította a kommentelőket!
:D

trickortreat 2010.06.04. 09:54:08

@torma99: homargyilkos.

Ezeket az unalmas, nemlatazorratol embereket minek hozza erre a blogra a sors?

trickortreat 2010.06.04. 10:05:58

@Hurrá Torpedó: jaj itt a masik homargyilkos is.

Nem az egyes eset, a konkret ember szamit, ezt rengetegen, szinte semelyik posztban sem ertik meg. Az szamit, hogy ha ez a kep altalanosul egy cegrol, akkor mas ember sem megy oda, mert vele is elofordulhat hasonlo szar. Es nem csak a homaron terjednek az ilyen sztorik, hanem szajrol-szajra, ezt a mai napig a legmegbizhatobb informacioforrasnak tekintenek az emberek.

Nekem a Vodafone-nal meg nem volt dolgom, csak a Pannonnal es T-Mobillal, es a T-Mobil, bar kicsit dragabb volt, mindent vitt. Tok rendesek voltak, barmikor volt valami problemam, segitettek. Amikor bementem telefont venni, megneztek a telefonalasi szokasaim, es olcsobb csomagot ajanlottak, es tenyleg, olcsobbra is jott ki.

Na, hat ennyi.

trickortreat 2010.06.04. 10:08:48

@Magg: jaj ma rogton utana kijavitotta te Okoska Torp, de remelem most ettol jo lett a napod!

Wonder Deer Hunter 2010.06.04. 11:30:22

Ha egy ilyen buzi felhív és még érdekel is amit mond, akkor azt mondom neki, hogy ez valóban jól hangzik, küldje el az ajánlatot @-mail-ben. Így soha nem hallok róla többé, és kész, nincs gond.

G, mint "Gé" 2010.06.04. 12:24:41

Sziasztok!

Épp most hívott a vodafone-os ügyfélszolgálat.

Úgy látszik ők is olvassák a Homárt, mert véletlenül hivatkoztak a postra. :-D

Tettek egy "áthidaló" ajánlatot.

Kíváncsi vagyok mi lesz a dologból.

tsuki 2010.06.04. 12:35:48

Nekem olyanom volt a vodánál, hogy a régi telom beszart, erre apum kiválasztott nekem egyet (ő ért is hozzá, nem csak a külsőt nézni, mint én:D), felhívta a Sugárba lévő üzlete, mondják 1 van félre tetettük. És már mentünk is be érte. Mikor oda értünk közli, hogy jah az nincs csak 2öt rendeltek és azt is már a munkatársak rég eltették magunknak.
Hát jól felb..az agyam.

cptr 2010.06.04. 17:27:57

Sziasztok!

Nekem onnantól sántít ez az egész (ri)poszt, hogy kedves G 10 éves múltat emleget a Vodánál holott 10 évvel ezelőtt talán csak hírből hallotunk a piros szolgáltatóról. Legfeljebb 6-7 éves megbecsült ügyfél lehetsz ott kedves barátom ha meggondolatlanul az első adandó alkalommal loholtál az akkor már a magyar piacon meglévő WESTEL-től vagy Pannontól.

Üdv:CPTR

G, mint "Gé" 2010.06.04. 21:53:44

@cptr:

Szervusz Kedves Barátom!

A vodafone 1999 nov. 30-án indította el a szolgáltatását.
... lásd: digiport.hu/cikk/mobil/tiz_eves_a_vodafone

Én '00 szeptemberében vettem meg azt a bizonyos vitamax csomagot, asszem pont Ericcson T18-as készülékkel. Diákmunkát vállaltam, és ahhoz volt rá szükségem.

Egyébként annak idején azért ezt a szolgáltatót választottam, mert fiatalkorúként csak náluk nem kellett szülő/kezes/keresztapa/védnök stb... a feltöltőkártyás csomaghoz. Azóta ez megváltozott, de az okot azóta se értem.

Remélem így már Neked sem sántít, de ha esetleg felmerülne benned még pár kérdés, fordulj hozzám bizalommal.

cptr 2010.06.05. 09:27:31

Szia Gé!

Igazad van belátom! Valami keverés volt akörül, hogy meddig használta a Voda más antennarendszerét aztán kiépítette a sajátját is (ez történt 6-7 éve).

Diákként megértem, hogy oda mentél. Már nem sántít semmi! :) Mea culpa!

Üdv
CPTR

fatality666 2010.06.05. 16:42:27

@Hurrá Torpedó:
Ha egy cég nem fogja fel, hoyg 10 telefon is telefon azzal a havi 100.000 es számlájával, akkor majd rájön akkor, ha a "jó" híre miatt a többi száz előfizető nem megy hozzá, illetve a "jól tejelő" ügyfelek is lekopnak a cégről idővel.

Egy gyorsan elhibázott döntéssel sok évre le lehet építeni egy cég hírnevét.

Ha viszont korrekt az ügyintézés, akkor sokkal többen mennek az adott céghez.
Én is sokszor inkább egy picivel többet adok ki valamire, de ha baj van, akkor ne nekem kelljen annyit ugrálni miatta.

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2010.06.06. 19:59:28

Én 9 éve vagyok vodafone-os, az utóbbi 7 évben előfizetéses és még soha nem volt velük semmi gondom.
2 évente kapok egy akciós ajánlatot (bár régen nem telefonálgattak, nekünk kellett számon tartani mikor járnak le az előfizuk), kinézem a telefont és megveszem.
Vannak 1 Ft-os (kvázi ingyenes ajánlatok), ezek általában tényleg kifutó darabok, amikre úgy kell vadászni a boltokban, hogy legyen még 1-2 db, de vannak az ajánlatok között rendes telefonok is jelentős kedvezménnyel.
Hülye lennék ugyanazért a szolgáltatásért mondjuk T-éknél többet fizetni, ha ez is jól működik már évek óta.

holdlányka 2010.06.07. 12:11:38

Micsoda súlyos problémák...
Ha jól értem, először nem is akart új mobilt, most meg, miután mégis rábeszélték, kiderült,hogy már nem tudtak adni az általa kiválasztott, egyébként kifutó típusból, inkább otthagyja azt a szolgáltatót, amivel egyébként teljesen meg van elégedve, és 10 éve ügyfele...
Neki nem jó más telefon, nem tud várni újabb 1Ft-os telefonra, hajtsanak fel vagy gyártassanak le egy már egyébként nem gyártott modellt az ő kedvéért, különben irgum-burgum jól megsz...patja magát és a családját...

NO COMMENT.

Már csak kötözködésképpen megemlítem, hogy 49000+1Ft az nem egyenlő 50000Ft-tal...
süti beállítások módosítása