Nekünk már a sztori végigolvasásától felment a vérnyomásunk, úgyhogy el tuduk képzelni, Attila hogy érezte magát, miközben próbálta egyezkedni a bolttal, akiktől a T-s kártyával hibásan működő drága telefonját vette. Amíg ilyen boltok lesznek, a Homárnak mindig lesz munkája. Na meg az ügyvédnek, aki most nekiáll szétszedni az XXL GSM-et.
2010.02.25.-én az XXL GSM Teréz krt.-i boltjában vásároltam egy HTC HD2 típusú készüléket. Kedveltem, szerettem, élveztem, nem úgy mint azok, akik felhívtak engem vagy akiket én hívtam fel, mert ők mind arra panaszkodtak, hogy kb. úgy hallanak engem, mint ha valami forgalmas autópálya mellől vagy inkább annak közepéből beszélnék. Bevallom nem esett túl jól, amikor a második napon az egyik megrendelőm konkrétan azt vágta a fejemhez, hogy dobjam ki azt a szart, amiről beszélek és vegyek egy normális telefont.
Ez a hibajelenség azért is kellemetlen, mert ugye nem engem, a készülék tulajdonosát idegesíti, hanem azokat, akikkel beszélek, ezért kezdetben nem is foglalkoztam vele, de egyre többen panaszkodtak. Írtam telefon is a fórumára, hogy valakinek volt-e már hasonló problémája, de azt válaszolták, hogy csak régebben, amit egy Rom frissítéssel simán megoldhatok, hát frissítettem. Voltak dolgok, adatok, amik eltűntek a PDA-ról, de a hibajelenség az maradt, ezért hát besétáltam vele a HTC szakszervizbe (2010.04.16.) az E-care Solution Kft.-be, hogy orvosolják a problémámat. Kértem cserekészüléket, de nem tudtak adni, mondván, hogy nekik olyan nincs, ők csak a szerviz. Semmi gong, majd kérek kölcsön valakitől, mert a régi telefonomat már oda ajándékoztam a keresztfiamnak, gondoltam úgy is pillanatok alatt megjavítják, és végre élvezhetem a készüléket, amivel ezt leszámítva maximálisan meg voltam elégedve. 2 hét után türelmemet vesztve megpróbáltam felhívni a szervizt, nem volt egyszerű, mert hol foglalt volt a vonal, hol meg csak egyszerűen nem vették fel, de hiányzott a telefon, összeszoktunk az együtt töltött kis idő alatt, ezért kitartóan próbálkoztam, aminek két és fél óra alatt meg is lett az eredménye. Elmondták, hogy a készülékem éppen alaplapra vár, de nem tudják mikor érkezik meg, mert hála az Eyjafjöll vulkánnak nemhogy akadozik az alkatrész utánpótlásuk, hanem egyenesen megszűnt. Hát mit tehettem, vártam tovább fogyatkozó türelemmel.
Vártam, vártam és vártam, hogy megjön az alaplapom, mehetek érte, de semmi ilyesmi nem történt, így ismét telefonáltam, gondoltam felhívom rá a figyelmüket, megnyitották a légteret, 2 nap alatt sikerült őket ismét elérnem, kérdeztem, mikor lesz alaplap, mondták, fogalmuk sincs. Így ismét vártam. A negyedik héten elfogyott a türelmem, a telefont már meg sem próbáltam, inkább e-mailbe írtam, hogy nem kívánok a továbbiakban Godot-ra, vagy az alaplapra várni, kérem a készülék cseréjét. Semmi választ nem kaptam. Először itt szakadt el a cérnám. A következő mailemben már a készülék árát kértem, ekkor már egy hónapja volt szervizben a nem egész 3 hónapos PDA.
Ekkor válaszoltak az első levelemre:
„Üdvözlöm!
Elkészült a készülék!
Üdvözlettel:
e-care
----- Original Message -----
From: ***********
To: e-care@e-care.hu
Sent: Tuesday, May 11, 2010 10:52 AM
Subject: HTC HD2 telefon javítása IMEI: 354120031942947
Tisztelt Hölgyem, Uram!
2010. 04. 15.-én bevittem Önökhöz javításra a 354120031942947 IMEI számú, HTC HD2 típusú készülékemet, mert beszéd közben a hívott fél erős sistergő, susogó hangot hallott folyamatosan. Az azóta eltelt 26 napban, Önök egyszer sem kerestek fel telefonon, és az én érdeklődésemre is csak azt közölték, hogy a készülékem alaplap cserére vár, de annak esetleges beérkezéséről semmi információval nem rendelkeznek.
Tekintettel arra, hogy a 3 hónapos készülék, lassan már egy hónapja szervizükben van, és csere készüléket nem tudtak biztosítani számomra, kérem Önöktől a készülékem kicserélését.
Mielőbbi válaszukat várva, tisztelettel,”
Örültem, elkészült végre, leszarom a cserét, csak működjön és kapjam már vissza. 3 perc múlva, egy újabb mail érkezett:
„Üdvözlöm!
Csak T-mobilos kártyával és csak aktív adatklapcsolat közben jelentkezik a hiba, az új alaplappal is, ezért vissza lett cserélve.
Üdv.:
e-care”
Telefon fel, mázli, túloldalon is felveszik, kérdem a szervizestől, hogy akkor ezt most jól értem, 1 hónap után úgy kapom vissza a készüléket, mint ahogy bevittem. Amúgy meg tök jó, hogy csak T-mobilos kártyával és aktív adatkapcsolatnál jelentkezik a probléma, csak az a bibi, hogy nekem az van, és nem azért vettem PDA-t, hogy állandóan ki-be kapcsolgassam az adatkapcsolatot, hanem, hogy ennek minden előnyét élvezhessem.
Erre azt javasolta, hogy cseréljem le a kártyámat egy másik szolgáltatóéra. Persze, majd bukom a platina kedvezményeimet… Szó sem lehet róla.
Mondta, hogy Ő megért engem, holnapra leírja nekem egy jegyzőkönyvbe, és azzal menjek vissza a boltba, ahol vásároltam.
Másnap el a szervizbe a jegyzőkönyvért.
Persze az ígérettel ellentétben nem volt meg a jegyzőkönyv, így várnom kellett, de legalább megfigyelhettem, hogy miért nem veszik fel a telefont. A recepciós kiscsaj, végig a pasijával mobilozott, miközben egy hozzám hasonló szerencsétlen, próbálkozott a vezetékesen elérni őket.
A jegyzőkönyv szó szerint idézve:
„A készüléket a mai napon (2010-05-16.-án) megvizsgáltuk, és a kedves ügyféle által jelzett hibát tapasztaltuk.
A vizsgálat során kiderült, hogy a jelenség csak T-mobile kártyával jön elő, mégpedig abban az esetben ha az élő adatkapcsolat közben hívást indít vagy foga a készülék használója.
A jelenséget másik szolgáltató kártyájával nem tapasztaltuk.
A jelenség vizsgálata folyamatban van a szolgáltató és a gyár bevonásával.”
A jegyzőkönyvvel vissza a boltba, hogy ez a helyzet, szeretném visszakapni a készülékem árát.
- Tőlünk aztán egész biztos, hogy nem kapod vissza– mondja a boltos
- Egészen biztos, hogy visszakapom – felelem én
- Menj vissza a szervizbe, mert mi csak 3 napig vállalunk garanciát a készülékeinkre, utána ezt a szakszerviz köteles biztosítani
- Remek – mondom – akkor Ti szépen kifizetitek a készülékem árát, aztán majd behajtjátok a szerviztől, de mivel nekem semmi jogviszonyom nincs velük, veletek viszont van, majd Ti utána szépen lerendezitek egymás között
- Ők ugyan nem, menjek a szervizbe, kérjek egy csere bónt.
- Egy micsodát? Tudod mit, hívjuk fel a szervizt – javasoltam és vártam, hogy esetleg a telefonért nyúljon – mind hiába
Ekkor a kölcsönkapott telefonomról hívtam őket, persze nem vették fel, de tovább próbálkoztam, végül sikerült, kértem a szerviz vezetőjét és kihangosítottam. Ott vitatkoztak előttem. Kb. 10 perc után közösen kitalálták, hogy a disztribútor a felelős. Boltos felhívja, mondják neki, hogy hagyjam ott a készüléket, majd ők jól alaplapot cserélnek, azt én meg majd jól visszakapom. Mondom, azon már túl vagyunk, nem oldja meg, mondják, nem számít, ők majd akkor is jól kivizsgálják. Ekkor már meglehetősen ideges voltam. Se telefon, se pénz, sőt, még csak esély sincs belátható időn belül egyikre sem.
- Értsd már meg – mondja a boltos - hogy mi nem fogunk ötvenezret bukni azon, hogy visszaadjuk neked az új árat, mi utána meg használtként tudjuk csak értékesíteni
- Nem is kell buknotok - mondom megrökönyödve, hogy ezek ezt még simán eladnák akár egy másik T-mobilosnak is – Ti majd behajtjátok a disztribútortól, vagy akárkitől. Érdekes hozzáállás, hogy nektek az nem fér bele, ha Ti buktok ötvenet, de az szerintetek simán belefér, hogy én bukjak mindent, aki vásárolt nálatok százötvenért egy high-tech készüléket, amit soha nem tudtam rendeltetésszerűen használni, az utóbbi egy hónapban meg sehogy.
- Megértelek – mondja Ő – de akkor sem tudok mit tenni
- Nekem nem a megértésed kell – felelem – hanem a pénzem
Mivel nem közeledtek az álláspontok egymáshoz, elkértem a vásárlók könyvét, és leírtam benne az esetet, azzal a kikötéssel, hogy a további fejleményekről legyenek szívesek az ügyvédemet is értesíteni, majd ott hagytam a telefonomat és eljöttem.
2 héttel később, azaz ma (2010.05.28.) megkaptam választ, amiben leírják, hogy a gyártó a jótállási kötelezettségének fenntartását vitatja, mert csak aktív 3G adatkapcsolatnál jelentkezik a probléma és csak T-MOBILE kártyával.
Senki nem vállal felelőséget semmiért, kérik további türelmemet.
Nem gondolom, hogy a bolt felelős a hibáért, viszont én tőlük vettem a készüléket, felháborítónak tartom, hogy semmi felelőséget nem vállalnak az általuk forgalmazott termékekért. Senki nem vitatja, hogy a készülék nem használható, de felelős az nincs, illetve van, a VÁSÁRLÓ.
Most ügyvédnél van az ügy, azért sem hagyom ennyiben.
Megdobbent 2010.06.07. 00:49:23
Megdobbent 2010.06.07. 00:54:41
Ennyi sok fontos embert, hogy mindig az adatkapcsolat es kozben mindig a beszed... Bastya elvtars itt mar telleg szart er.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.07. 00:56:39
oda ajándékoztam
úgy is
De lagalább a szervizt rövid i-vel írja.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.07. 00:58:31
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.07. 01:00:25
Jó hajnalt!
romesz 2010.06.07. 01:04:34
Eastbay1 2010.06.07. 01:04:40
Megalol:DDDDDDDDDDDDDD
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.07. 01:07:17
Mi ez a tegezés manapság?
A mobilosok hirdetésében is állanda tegeznek
Egyszer felhivom az ügyfélszolgát és tegezni fogom, vajh mi szól hozzá?!
Tele van iráshibával, az is a pda bajja?
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.07. 01:09:42
Célcsoport a tinik.
"az ügyfélszolgát és tegezni fogom"
Kegyelemért fog könyörögni.
Eastbay1 2010.06.07. 01:10:25
AlulírottFentemlített 2010.06.07. 01:10:25
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.07. 01:10:44
Remélem a kis üvegasztal nem maradt érintetlenül
A kinai Nagy Fal rövid lesz ha jön a forradalom.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.07. 01:11:45
Mit tehet róla szerencsétlen, hogy a szolgáltatás szar?
Ezért is kell a szolgáltatótól venni, önmagával lefocizza. Meg olcsóbb is úgy.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.07. 01:12:48
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.07. 01:26:56
Ippeg elálmosodtam, amikor eszembe jutott hogy hoppácska hétfő hajnal , Homár!
De megyek is vissza aludni
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.07. 01:30:59
Jókat!
Reggel korán 9 felé ébrednem kell
Nekem nincs munkahelyem ahol kialudhatom magam
Azért iszok még 1 stamperli pálinkát, persze csak a gyomor nyugodtsága mián
banpepe 2010.06.07. 01:48:20
Ugyanez a telefon t-s kártyával adatkapcsolat mellett megy, semmi gond. Igaz, én nem szürkeimportból vettem, mert nekem a +20-30 ezer forint ennyit megért, hogy működjön.
Megdobbent 2010.06.07. 02:25:25
romesz 2010.06.07. 03:40:32
Civilizalt vilagban ez igy mukodik, ha a vevo elegedetlen avval amit eladtak neki.
RTV= return to vendor, igy mukodik ez a kereskedelemben. De sajnos a legtobb kiskereskedo nem tudja ezt, vagy nem beszel rendesen kulfoldiul es nem tudja hogyan kell intezni a papirmunkat.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.07. 03:48:22
GiBB0N 2010.06.07. 05:45:16
Én dolgoztam telefon boltban, elmondom mi van: a bolt megveszi a nagykertől. A bolt nem a gyártó, ő csak egy szaros forgalmazó. Eladja neked. Ha probléma van 3 napon belül a nagykerrel cserélteti, vagy ugyan oda visszaküldi, ekkor lehet szó pénzvisszafizetésről. Három napon túli problémánál CSAK GARANCIÁLIS SZERVÍZ van. Azért adnak garanciát, mert bármikor lehet probléma. Az, hogy épp most tört ki az a rohadt vulkán, és ezért ennyi idő, meg hogy csak a t-vel nem megy az sem eladói sem gyártói hiba. A dolgot a helyedben a fasza T-vel beszélném meg, vagy eladnám a Vaterán vagy valahol minimál bukóval. Jogilag semmit sem tudsz tenni, pereskedhetsz meg minden, de a bolt nem köteles neked semmit sem fizetni. Ha ez jogilag másképp lenne, már nem élne egy telefonbolt sem, ahol megkerülheted a szolgáltatót. Azaz egy független GSM bolt sem lenne már, vagy semmilyen sem. Így is elég nehéz fent maradni a szakmában nem még mindenkinek visszafizetni minden szart. A netes árverseny miatt (ami köszönhető a kedves vevőknek és a multiknak) jó esetben egy telefonon 4-5 ezer forintot keres 1 bolt. Te ezt tudtad? Amúgy meg egyszerű: megveszed, kipróbálod (3 nap), használod, nem jó: garanciális szerviz. Ez van. De nem csak a mobil szakmában, hanem mindenhol. A MediaMarkt-ban sem veszik vissza meg adják visza a pénzed. Működik a termék? IGEN. Jól? IGEN. Téfossal is? NEM Akkor ki a hibás? Ezért visszakéred a pénzt? Ez mi? Hogy gondolod? Mit hiszel?
Csak hogy értsd: veszel egy autót ami a szerviz szerint csak Shell V-Power-rel teljesít a maximumon, valószínűleg a MOL kártyádat elfelejtheted. Az autógyártó meg magasról le fogja szarni, hogy neked MOL kártyád van…
Esküszöm megértelek, de ezt csak a gyártóval vagy az igazi hibás téfossal tudod leharcolni, és vagy új készüléked lesz, vagy kijavítják a hibát, de pénzt nem fogsz kapni. Az tuti. Arra volt 3 napod. Sajnos ilyenek a szép Magyar törvények. Elmondanám többet fogsz költeni az ügyvédre, és a végén ha belenézel a tükörbe egy nyalókát fogsz látni a fejed helyett. Ja, de te azért kiálltál magadért… GRAT.
RTV= return to vendor? Ennyi erővel végtelen garanciát adjanak mindenre? Ti hol éltek?
Ez van, a forgalmazótól ne kérj pénzt. Megvetted, elvitted, szeretted. Volt 3 napod…
Minden jót, és sok szerencsét!
Dream. 2010.06.07. 05:58:41
Megdobbent 2010.06.07. 06:07:09
A hatalyos jogszabalyok szerint garanciaidon belul a kereskedo koteles atvenni a termeket javitasra, es teljesen az o dolga hogy hova kuldi mit csinal vele, a vegen vagy jo telefon, vagy cseretelefon (amit a vevo is elfogad) vagy egyeb kartalanitas van.
Jah, es neha nezz el MM-ba, ott "penzt" adnak vissza, azaz beviszed a cetlit az aruhazba, es vagy vasarolsz, vagy nem. A penztarnal arut vagy penzt kapsz a cetliert.
Irod nagyon szimpatikusan:
"A netes árverseny miatt (ami köszönhető a kedves vevőknek és a multiknak) jó esetben egy telefonon 4-5 ezer forintot keres 1 bolt. Te ezt tudtad?"
Te a Kadar rendszerben szeretnel elni fotitkari csokkal a kis boltocskadban? Vagy mi a fasz bajod van azzal, hogy vagy megfelelsz egy versenyben, vagy kihullasz, es igen bazdmeg, a VEVO jar jol, azert van az egesz piacgazdasag.
Ha nem tetszik, akkor irany eszak-korea, fognak majd szeretni, egy 15 grammos olomdarab erejeeig.
GiBB0N 2010.06.07. 06:12:03
Más: Még régen emlékeztek a Nokia 8800-ra? Úgy reklámozta a Nokia, hogy karcolhatatlan kijelzőrész, meg hogy zafírüveg... aha az egyik ügyfélnek keletkezett rajta egy karc, közölte velünk: vegyük vissza mert ő a nokia reklában azt látta karcmentes a kijelző és pont ezért vette ezt a típus hozzátenném akkor negyedmilláért kb. Felhívtuk a nokiát és azt mondták idézem : "fizikai sérülésre nincs garancia, mond meg az ügyfelednek, hogy így járt" Szerinted ilyenkor mit csinál az eladó? Keres rajta mondjuk ennél a kategóriánál tízezret, majd visszaadja a pénzt a saját pénzéből ami 250ezer? Na ezen gondolkozzatok... Amúgy bocs, csak felhúzott kissé a téma...
GiBB0N 2010.06.07. 06:23:23
"A hatalyos jogszabalyok szerint garanciaidon belul a kereskedo koteles atvenni a termeket javitasra, es teljesen az o dolga hogy hova kuldi mit csinal vele, a vegen vagy jo telefon, vagy cseretelefon (amit a vevo is elfogad) vagy egyeb kartalanitas van."
3 napon tul főként eredeti gyártói vagy nagykereskedői garanciánál a forgalmazó kiesett a pixisből. Jó lenne ha ezt végre megtanulná a magyar fogyasztó. Továbbá ellehet menni a fogyasztóvédelemhez és a gyártót megruházni de mivel bebizonyították, hogy a készülék jó baszhatja...
Továbbá nincs ilyen boltom és nem is szeretnék. Az pedig h ki mennyit keres nem azért írtam hanem azért hogy jobban átlássák a helyzetet. Persze ez legyen a mi problémánk. Mindenki a vevőiből él szerintem ők is. Semmilyen utalást nem tettem afelé hogy valaha is utáltam volna a vevőkörömet. Sőt. A lényeg az hogy sok az elégedetlen, és sok ember a forgalmazót hibáztatja és rajta követel.
A vevő az mindig szent amit lehet mindig megtesz az ember, de mindent nem lehet. Azt szerettem volna elérni, hogy egyeseknek legyen egy kis rálátása. Van 3 nap, tudom kevés, de csak ennyi van.
GiBB0N 2010.06.07. 07:01:46
S1lver 2010.06.07. 07:28:55
Tudod, a kereskedelem nem csak abbol all, hogy kirakjuk az arut es elvesszuk a penzt, hanem neha vannak kellemetlen tennivalok is. Aki ezt nem birja, csinaljon valami mast.
A belem meg kifordul toled, ahogy probalod magyarazni a helyzetet, a kutyat nem erdekli, hogy te hogyan ertelmezed a magad sajatos modjan a jogszabalyokat, nincs igazad.
Harlequin 2010.06.07. 07:29:41
Harlequin 2010.06.07. 07:33:22
Harlequin 2010.06.07. 07:35:44
torma99 2010.06.07. 07:56:19
Most lehet írni nokiás horror sztorikat. Egyébként furcsa, hogy a HTC árfekvésű telefonoknál ilyen fos a szervíz...
Manyizga (törölt) 2010.06.07. 08:09:47
LOL. A HD2 valamikor tavaly év végén jelent meg. Neked meg már a második kopik el? Tényleg jó minőségű lehet! :D
Alapvető élelmiszer 2010.06.07. 08:12:44
juhaszvik 2010.06.07. 08:26:28
el kellene nekik küldeni a jegyzőkönyvet meg a telefont. adjanak újat vagy pénzt. ez így nem menő?
kaboca36 2010.06.07. 08:48:40
Az eladónak vannak köteleségei és az eladónak jogai!! Nem forditva.
Igen is harcolni kell a jogainkért.
Nyugaton ez nem igy müködik.
A teállitásod szerint, ha én festö lennék és kifesteném a házadat rózsaszinre és az neked nem tetszene akkor azt kellene javasolnom hogy vegyél fel napszemüveget mert akkor máshogy látod vagy add el a házad.
Az ilyen gyökerek miatt vagyunk ott ahol vagyunk.
Nanemá 2010.06.07. 08:57:23
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.07. 09:08:42
zooDoo 2010.06.07. 09:10:23
GiBB0N: ki nem tojja le te mit buksz. Ne csináld ha veszteséges az üzlet, főleg ne,ha szemetet kell eladni.
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.06.07. 09:13:58
zooDoo 2010.06.07. 09:21:18
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.06.07. 09:29:10
306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
A fenti a szavatosságra vonatkozik, de:
248. § (5) A törvénynek a szavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályait a jótállási jogok gyakorlásánál megfelelően alkalmazni kell.
A jogosult köznapi szóhasználattal a vevő.
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.06.07. 09:31:23
PTK 306. § (1) b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(2) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.06.07. 09:32:20
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.07. 09:35:04
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
A szerviz rövid i.
Dr. Kix 2010.06.07. 09:38:42
Nem nagyon fogja fel, hogy a világ nem körülötte forog.
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.06.07. 09:42:01
Hegyirablo 2010.06.07. 09:42:17
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.06.07. 09:46:45
telefont csak őstermelőtől!
zooDoo 2010.06.07. 09:51:56
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.06.07. 09:57:07
PuruttyaIrto (törölt) 2010.06.07. 10:00:23
Ha én megveszek valamit egy boltban, nem akarok a gyártóig felmenően disztribútorral, szervízzel vitatkozni.
Aki eladta azé a felelősség.
Az, hogy a köcsög XXLGSM hogyan érvényesíti a garit az az ő baja, a vásárlónak ez egy tök transzparanes dolog kéne legyen.
Ha csak egy valaki is nem az XXLGSM-ben veszi meg a következő telefonját 100 000 Ft értékben, már akkor is bukott ez a köcsög cég a cikk miatt, de ha ilyen buták, akkor megérdemlik a negatív reklámot.
PuruttyaIrto (törölt) 2010.06.07. 10:02:18
Köszi mondom, én se veszek többet HTC-t, rohadjon rátok a bolt - gondoltam.
torma99 2010.06.07. 10:06:57
Én sufniban vettem xxl-nél 30k-val olcsóbban és mint írtam el is romlott, de semmi baj nem volt a garanciájával.
xclusiv 2010.06.07. 10:33:51
2010.06.07. 10:37:08
1. vaskos vagyon, hogy ha két hét múlva kuka, mert a garancia errefele értelmezhetetlen fogalaom, akkor szóra sem érdemes dolog legyen újat venni
2. bátorság
bunndda 2010.06.07. 10:42:56
Volt róla szó hogy másoknak is volt ilyen bajuk, de a ROM frissítés megoldotta. Meg talán mások is használnak ilyen típusú készüléket.
Szóval az üzletben talán nem is cserélték ki azt az alaplapot?! Vagy kicserélték és jó volt, de rájöttek hogy úgy buknak rajta és inkább a vevőt próbálják palira venni?
BBG76 2010.06.07. 11:17:38
82zyklon 2010.06.07. 11:35:43
LouiS 2010.06.07. 11:57:21
Az áruházunkban feltüntetett telekommunikációs eszközök árai bruttó árak, melyek 0%-os ÁFA tartalommal rendelkeznek. Cégünk az Általános forgalmi adóról szóló törvény XVI. Fejezet 2.alfejezeének értelmében jogosult különbözeti adózás* szerint adózni. Cégünk ezen szempontok alapján számláz, így a kifizetett összeg költségként elszámolható, míg ÁFA visszaigénylésre nem jogosít. Egyéb tartozékaink, kiegészít?ink 25%-os ÁFA tartalommal bírnak. A honlapunkon megjelenített árak készpénzes fizetés esetében érvényesek.
* A készülékek jogi értelembe véve 0 perces használtként kerülnek forgalomba. De minden esetben fizikailag új készülékekről beszélünk
Már itt megszólalhatott volna vészcsengő...
GiBB0N 2010.06.07. 12:19:50
csokker.
GiBB0N 2010.06.07. 12:29:27
Redface 2010.06.07. 12:40:12
Mivel eladó voltál egy hasonló boltban, nyilván sokkal jobban képben vagy jogilag, mint az ügyvédem.
GiBB0N 2010.06.07. 12:49:42
Sok szerencsét!
Redface 2010.06.07. 12:53:44
Amúgy meg nem tudjuk, legalábbis én nem tudom, hogy a telefon, vagy a T-MOBILE kártya nem felel meg a szabványoknak.
akárki lehetek:-) 2010.06.07. 13:08:49
Nem értem:
T-s kártyád van, miért nem náluk vetted meg a készüléket? Ott is lehet független készüléket venni. Sőt könnyebb a problémákat is elintézni, mivel ők árulják, oldják is meg.
Redface 2010.06.07. 13:13:17
Először és utoljára vettem máshol telefont.
GiBB0N 2010.06.07. 13:18:40
GiBB0N 2010.06.07. 13:30:21
Redface 2010.06.07. 13:48:29
Már rég nincs arról szó, hogy egy jól működő telefonnal lerendezhetnék ezt az ügyet, mert egy életre elment a kedvem a HTC-től, részben a szerviz, részben pedig a magyarországi forgalmazó hozzáállása miatt.
Nem érdekel ki a hibás, és az én szempontomból ez nem is lényeges, csak az számít, hogy kitől vásároltam meg a készüléket.
Egy normális bolt nem reagálhat úgy a fogyasztói panaszra, hogy "Itt aztán biztos, hogy nem kapod vissza a készüléked árát!".
Az, hogy nem ismeri a törvényt, még nem mentesít annak betartása alól.
Ha a T-MOBILE a hibás, akkor nekik vagy a disztribútornak, onnan kell behajtani az ebből fakadó kárukat.
Hangsúlyozom, nem egyedi eset, nem csak az én kártyámmal jelentkezik a probléma, ők sem azzal tesztelték.
Az a baj, a bolt hozzáállásával, hogy ha abból akar megélni, hogy nekünk, VÁSÁRLÓKNAK értékesít telefont, akkor ne bújjon már el mindenki más háta mögé, ha probléma van. Ja, hogy esetleg áll benne egy hónapot a pénze! Ez vállalhatatlan kockázat, toljuk át a kedves vásárlóra.
Nanemá 2010.06.07. 13:54:13
1. A készüléknek semmi baja, hisz Európa nagyrészén kivállóan használható
2. Ha problémája van vele a Júzernek, akkor ezt beszélje meg az Antenna Hungáriával, hisz' ők tehetnek róla, hogy MPEG4-ben sugároznak.
Hát nem, kispofám! Olyat kell árulni, ami az adott országban használható. Ha pedig szart adsz el, akkor annak először is te kell viseld a következményeit, majd próbálkozhatsz utána a re beszállítódnál.
akárki lehetek:-) 2010.06.07. 14:13:12
Nanemá 2010.06.07. 14:27:00
Nanemá 2010.06.07. 14:29:23
akárki lehetek:-) 2010.06.07. 14:33:47
Figyelem! Idézet következik:
Forrás: www.mindigtv.hu/Mi_szukseges_hozza.aspx
Az idézet:
"Amennyiben HD minőségben kívánja élvezni a HD-ben sugárzott műsorokat, ehhez DVB-T MPEG-4 HD tunert tartalmazó HD-ready vagy full-HD megjelenítő eszköz (laposképernyős tévé) szükséges. Az MPEG-2 tunert tartalmazó HD ready vagy HD plazma vagy LCD tévékészülékekhez szintén szükség van egy MPEG-4 HD dekóderre."
Nanemá 2010.06.07. 14:36:49
akárki lehetek:-) 2010.06.07. 14:47:02
akárki lehetek:-) 2010.06.07. 14:48:27
Az idézet így kezdődik:
"Amennyiben HD minőségben kívánja élvezni a HD-ben sugárzott műsorokat"
Nanemá 2010.06.07. 15:09:12
akárki lehetek:-) 2010.06.07. 15:12:01
Hát ezen van a hangsúly:
"Ha viszont HD felbontásra vágysz"
Ezért írtam, hogy begy kicsit tévedsz.
Nanemá 2010.06.07. 15:16:41
Szerinted miért írják rá az MPEG2-es DVB-T tuneres TV-kre, hogy csak külön dekóderrel válik alkalmassá a földfelszini digitális adások vételére?
Ezt neked gugliztam:
"1. Elterjedt, hogy Magyarországon is átállnak digitális földfelszíni tévésugárzásra (be is indult Budapesten a kísérleti adás MPEG-2-ben).
2. Ahogy megkötötték a szükséges egyezményeket, és nyilvánosságra került az analóg leállás tervezett határideje (2011.12.31.), így elkezdték a forgalmazók behordani a DVB-T tuneres tévéket.
3. Ezeket a "jövőre is gondolva" elkezdték vásárolni az emberek.
4. Becsapott a mennykő, és kiderült, hogy kis hazánk (a kísérleti adással ellentétben) a kisebb sávszélességet igénylő és jobb minőséget adó MPEG-4-es kódolású sugárzást fogja bevezetni. Viszont addigra már hegyekben álltak (és állnak ma is) a kereskedők (és a hazai piachoz kötődő gyártók) raktáraiban az MPEG-2-es tunerrel szerelt tévék...
5. A kereskedők igyekeztek menteni a menthetőt, így elkezdték akciósan kiszórni a DVB-T-s tévéiket, melyeket a tudatlan (félinformációval rendelkező) vevők vittek is rendesen.
6. A disznóság kiderült, és egyre több (és egyre hangosabb) vásárlói reklamáció hatására kötelezték a boltokat a korrekt tájékoztatásra ("Ez a készülék csak külön vevődekóder csatlakoztatásával ...").
7. A "kapkodók" most verhetik a fejüket a falba (pl. így: ), mert sz@rt sem érnek a méregdrágán megvett "digitális vételre is alkalmas" tévéjükkel. "
akárki lehetek:-) 2010.06.07. 15:16:44
mandel 2010.06.07. 15:20:22
Nanemá 2010.06.07. 15:20:35
akárki lehetek:-) 2010.06.07. 15:21:07
banpepe 2010.06.07. 15:27:25
Nanemá 2010.06.07. 15:28:37
Amit te félreértettél "Amennyiben HD minőségben kívánja élvezni a HD-ben sugárzott műsorokat, ehhez DVB-T MPEG-4 HD tunert tartalmazó HD-ready vagy full-HD megjelenítő eszköz (laposképernyős tévé) szükséges." - Ez azt jelenti, hogy pl. az MTV studióbol kijön a FullHD-s műsor, de ezt pl. a kábelTV szolgáltatók többnyire "lebutítva", MPEG2-ben és SD minőségben továbbítják a digitális csomagra előfizetőknem is. Aki pedig analóg adást fog, akár a szobaantennájával, akár a kábelen, az elele csak a kisfelbontású képet kapja, hiszen az analóg sugárzás már csak ilyen. Ha ezt még mindig nem vagy képes felfogni, akkor én itt feladom.
Nanemá 2010.06.07. 15:30:32
studiobol=studióból
előfizetőknem=előfizetőknek
elele=eleve
LouiS 2010.06.07. 15:54:56
1. ha te kábeltévé/SAT TV/UPC Direct/Digi, akármilyen cégnél vagy előfizető, akkor ÉDESMINDEGY, hogy a tévédben milyen tuner van, ugyanis a dekódolást az előfizetéshez kapott dekóder végzi el. Ergo az ugyenvezett digitális átállásból te semmit nem fogsz észrevenni.
2. ha te szobai antennával nézed az m1/tv2/rtl klub/helyi, földi sugárzású csatornákat, akkor a digitális átállás UTÁN bajban leszel, amennyiben a tévéd nem a már említett mpg4 tunerrel szerelt.
Ennyi.
Nanemá 2010.06.07. 16:09:17
1. nincs +1 felesleges porfogó és áramfaló doboz a szobában
2. nincs +1 felesleges távirányítóm
3. Nem fizetek feleslegesen bérleti díjat a SetTop box-ra.
Redface 2010.06.07. 16:23:17
Valamiért nagyon megszólítva érezhetted magad az ügyben, ha csak ezért a pár hozzászólásért képes voltál regisztrálni.
Azt írtad, "Nem ártana kicsit paragrafusokat olvasgatni....". Te megtetted, csak értelmezési problémáid voltak?
Állandóan jössz a 3 nappal, ezt már a boltban is hallottam. A három nap az arra vonatkozik, ha az ég világon semmi problémám nincs a telefonnal, Te akkor i köteles vagy azt visszavenni 3 munkanapon belül.
Ugye abban megegyezhetünk, hogy az én esetemben erről szó sincs, mert probléma az van vele, amit a HTC szervizének a jegyzőkönyve is bizonyít.
Hiába hajtogatod mindig ugyanazt, attól még nem lesz igazad.
Írod, hogy a T-MOBILE a hibás. Van erről valami jegyzőkönyved, vagy csak ezt így egyedül eldöntötted és hangoztatod mindenki előtt.
Hivatkozol paragrafusokra, de egyet sem másolsz be, csak kántálod a magadét.
Segítek egy kicsit, tessék:
Mi is az a hibás teljesítés? Olyan szerzôdés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal – az eladó értékesít egy terméket, a fogyasztó kifizeti a vételárat – tartoznak, az eladó hibásan teljesít, ha a szolgáltatott dolog a teljesítés idôpontjában nem felel meg a jogszabályban, vagy a szerzôdésben meghatározott tulajdonságoknak
A fogyasztói szerződés fogalmát a Polgári Törvénykönyv 685. §-ának e) pontja határozza meg.
[Ptk.] jótállásra és kellékszavatosságra vonatkozó szabályai
305/A. § (1) Ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a kötelezett mentesül a szavatossági felelősség alól.
(2) Fogyasztói szerződés esetében az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A felek ettől eltérő megállapodása semmis.
310. § Szavatossági jogainak érvényesítésén kívül a jogosult a hibás teljesítésből eredő kárának megtérítését is követelheti a kártérítés szabályai szerint.
311. § (1) Ha a fogyasztói szerződés hibás teljesítésének oka a kötelezettel szerződő harmadik személy (előző kötelezett) hibás teljesítése, a fogyasztói szerződés kötelezettje követelheti az előző kötelezettől a hibás teljesítés miatt támasztott fogyasztói igények kielégítése költségeinek a megtérítését, feltéve, hogy a minőség megvizsgálására vonatkozó kötelezettségének eleget tett.
GiBB0N 2010.06.07. 16:28:25
1. szar a példa mert jelen esetben baromira nem erről van szó
2. maradjunk már az eredeti témánál, az pedig az, hogy Magyarországon tökéletesen működik a telefon:
"A vizsgálat során kiderült, hogy a jelenség csak T-mobile kártyával jön elő, mégpedig abban az esetben ha az élő adatkapcsolat közben hívást indít vagy foga a készülék használója.
A jelenséget másik szolgáltató kártyájával nem tapasztaltuk."
Tehát a telefon tökéletes Magyarországon csak a téfossal nem.
3. innentől nincs igazad.
4. ha már tévé... nekünk is van mindigtv, ami egy sima digitális adás, annyi a lényeg hogy nem egy 625 soros foson 4:3-as szaron nézzük hanem egy LG LCD-n. Már csak egy Strong SRT Ant 15 kültéri DVB-T antennát dobtunk rá és faxa. Minden megy. Mi itt a probléma?
Csak egy jó tv kell.
LouiS 2010.06.07. 16:29:50
Nanemá 2010.06.07. 16:32:56
Redface 2010.06.07. 16:34:01
Amit írsz, abból nem ez derül ki, hanem az, hogy a kettő nem működik együtt. A probléma simán lehet a HTC-ben is.
Amúgy más országokban is jelentkezett, nem csak nálunk.
A telefonok 99%-val problémamentes a kártya.
Nanemá 2010.06.07. 16:37:18
nonstopmobil.hu/csokkent-a-t-mobile-piaci-reszesedese-20091217.html
LouiS 2010.06.07. 16:38:38
Nanemá 2010.06.07. 16:40:51
Redface 2010.06.07. 16:41:53
LouiS 2010.06.07. 16:45:11
Nanemá 2010.06.07. 16:48:56
Hegyirablo 2010.06.07. 16:50:14
GiBB0N 2010.06.07. 17:10:10
Akkor idézek ugyan onnan:
Hibás teljesítés esetén a jogosult (fogyasztó) .
a) elsôsorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény
teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva, aránytalan
többletköltséget eredményezne, (!!!!!!) figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét,
a szerzôdésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha a jogosultnak sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést
nem vállalta, vagy e kötelezettségének a c) pontban írt feltételekkel nem tud eleget tenni – választása szerint –
megfelelô árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerzôdéstôl. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
ki határozza meg mi a jelentéktelen hiba?
olvasgasd, ezt ugyan onnan másoltam be még találhatok pár érdekeset. Ki mondta neked hogy nem állsz jogviszonyban mondjuk a HTC-vel? A garancia akkor mi?
Még mindig arról van szó, hogy anyagi kárt (szerintem) nem okozhatsz egy forgalmazó cégnek, mert te belenyúltál egy olyan dologba ami tökéletesen működik, csak a te szolgáltatóddal nem. Továbbá mondtam majd az okosok biztos jó döntést hoznak nem tudom miért is másolgatok már én is be ilyen hülyeségeket innen:
www.efk.hu/inet/ecc/hu/documents/kiadvany/jotallas/object/Jotallas_HU.pdf
A lényeg még mindig: a te telefonod jó. Működőképes. Csak t-vel nem. A HTC tisztán és világosan leírta neked, hogy megtették a kellő lépéseket. A kereskedő mért adja vissza a pénzed mikor készülék működőképes és a hiba a szolgáltatónál van. EZ A KÉSZÜLÉKTŐL FÜGGETLEN HIBA. Mért nem érted? Tudom hogy szar, istenemre együtt érzek veled, de nem állhatsz el a szerződéstől mert erre az esetre még nincs jogszabály. Hiszen egy készülék nem lehet működőképes és működésképtelen egyszerre. Még :)
De a tied az:)
Továbbá nem működésképtelen a telefonod, még a végén azt is megállapíthatja akár egy jogi szervezet, hogy a hiba amit észlelsz a telefon teljes működéséhez képest elhanyagolható. Pontosan a leírt jogszabályok szerint. Én mondom nem bántani akarlak meg senkit sem az undorító stílusommal csak tegnap éjjel álmatlan északámból felriadva az index hírei között idehuppantam és felháborított az a tény, hogy egy forgalmazót okolnak emberek, vagy tőle várnak bármit is, és ha mondjuk neked adnak igazat az okosok akkor szégyen, hogy egy forgalmazónak kell bukni a gyártó és más szolgáltató hibája miatt.
Ezt azért te sem gondolod komolyan.... Tehát ez egy vicc.
GiBB0N 2010.06.07. 17:30:35
Bosszant, hogy egy forgalmazónak kell szívnia egy gyártó vagy egy tÉ miatt.
Amugy nem csak a HTC-vel van ez a hiba, hallottam E71-nél azt hiszem. Persze a kedves mélyen tisztelt szolgáltató ugyan az.
Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.06.07. 17:35:47
GiBB0N 2010.06.07. 17:46:37
Amúgy a hibát azért ítélhetik még jelentéktelennek, mert a jelenség beszélgetés közbeni adatkapcsolatkor áll fenn. A szolgáltató hálózati hibájából kifolyólag. A telefon többi része jól használható, és vagy ha kikapcsolod az adatforgalmat azaz nem vagy 0-24 ONLINE akkor megoldódott a probléma. Persze tudom vannak helyzetek mikor fontos a percre kész kommunikáció.
GiBB0N 2010.06.07. 17:48:50
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.06.07. 19:01:58
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.06.07. 19:06:45
Engem viszont a te hozzáállásod bosszant. Kifizete. Használná, de nem tudja. Lényegtelen, hogy a trécsoport vagy a htc miatt. NEM MŰKÖDIK! Akkor szerinted neki kell szívnia? Vegye fel az I.J. pólót?
Ennyire nem lehetsz sötét
GiBB0N 2010.06.07. 19:20:40
GiBB0N 2010.06.07. 19:24:09
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.06.07. 19:57:11
Ez már évek óta nincs így (személyes vásárlás esetén).
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.06.07. 20:03:16
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.06.07. 20:13:19
Elolvastam, azért írtam. Kapálni menjél inkább. A kereskedelemhez nem sokat konyítasz az irományaid alapján.
@Szárnyati Gézа: "..Ez már évek óta nincs így (személyes vásárlás esetén)"
Ezt rosszul tudod (vagy engem tájékoztatott félre az ügyvédem). A vásárlás szerződéskötés két fél között. Amitől a vásárló 3 napon belül (3 munkanap amúgy) elállhat. Ha nagyon kívánod előtúrom neked a paragrafust.
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.06.07. 20:17:52
GiBB0N 2010.06.07. 20:29:41
CID 2010.06.07. 20:49:15
CID 2010.06.07. 20:50:37
Redface 2010.06.07. 21:03:28
Ugyanazokat a silány érveket használod, mint amiket már egyszer végighallgattam a boltban is.
Köszönöm az idézetet, abban minden benne van, hogy miért is jár nekem vissza a pénz.
Leírom lassan, talán így megérted, NINCS ARRA BIZONYÍTÉK, HOGY A T KÁRTYÁVAL VAN HIBA, az, hogy Te ezt leírod ezerszer, NEM AZ.
Ha van ilyen bizonyíték, halál egyszerű a sztori, mert a HTC szépen jótáll a vásárlók felé, az így őt ért kárt pedig (kamatostól) szépen behajtja a szolgáltatónkon.
Írod, hogy jelentéktelen a hiba. Hidd el, akikkel beszéltem telefonon, nem így élték meg. Elképesztő módon idegesítette őket. Egy PDA-nál, hadd ne kelljen már bekapcsolt adatforgalomnál azt mondanom a hívó félnek, többek között a megrendelőimnek, hogy pillanat, mindjárt kikapcsolom az adatforgalmat és visszahívlak. Ugye nem kell elmagyaráznom, hogy miért?
Örülök, hogy ennyire együtt érzel az üzlettel, de talán az sem lenne hátrányos, ha a vásárlókkal kapcsolatban is fejlesztenéd az empatikus készségedet, mivel belőlünk élsz.
GiBB0N 2010.06.07. 21:56:45
Üdvözlöm!
Csak T-mobilos kártyával és csak aktív adatklapcsolat közben jelentkezik a hiba, az új alaplappal is, ezért vissza lett cserélve.
Nem azt mondtam nincs jogod semmihez. nem azt mondom nincs igazad, csak azt, hogy nem a forgalmazónak kell kárpótolnia. Ennyi. Én befejeztem.
Kösz a lehetőséget.
MaCS_70 2010.06.07. 22:20:07
Mivel a szakmámba vág, bátorkodom hozzászólni:
Ha a telefon (amilyet egyébként jómagam nagy elégedettséggel használok) nem megy jól a T kártyájával, és nem sikerült ésszarű határidőn belül megjavítani,a vevő bizony jogosult a cserére vagy az elállásra, ami ugye a teljes vételár visszafizetését jelenti. Mindezt pedig a bolt köteles teljesíteni, a szerviz csak igazolja a hibát.
Háromnapos kipróbálási elállási határidő úgy másfél évtizede nincs, távollevők közti üzletnél van a nyolc nap erre.
A paragrafusokat ismerem, napi 10-12 órát foglalkozom velük és az esetbeli mentalitással kereskedő cégekkel.
Üdv: MaCS
UI: Az MPG2 tuneres TV-k nagyon nem alkalmasak a jelenlegi földfelszíni digitális műsor vételére. Sem HD-ben, sem SD-ben -- ez nem felbontás, hanem kódolás kérdése.
PuruttyaIrto (törölt) 2010.06.07. 22:20:13
Ugyanis az ügyféltől nem várható el, hogy futkozzon jobbra-balra, disztrubútorhoz, régiómenedzserhez, gyártóhoz, szervízhez.
És ha kötelezzük az eladót a garanciális ügyintézésre, akkor máris érdekelt abban, hogy ne adjon el szutyok HTC-t, csak olyat, ami nem döglik be, vagy ha mégis van korrekt szervíze. HTC-nek nincs, mégis eladta. Akkor szopjon az XXLGSM tulaja, ő adta el, ő profitált, most ő is szopjon!
PuruttyaIrto (törölt) 2010.06.07. 22:23:17
azbest 2010.06.07. 22:44:52
- a bolt valószínűleg nem a szokásos forrásból szerzi be a készülékeket, hanem valamilyen kerülő úton (talán tényleg más országból szerzett függetlenített készülékek).
- ha a bolt disztribútortól venné, akkor csak a rátett hasznát vesztené el az ára visszafizetésével (mintha meg sem vették volna), hisz a készülék árát visszakapja a disztribútortól.
- A garanciális ügyintézés kötelessége a boltot terheli a jogszabályok szerint.
- a 0%-os 0 perces használt készülék felveti az adó/vám csalás esetének lehetőségét
A pórul járt vásárló esetleg jelentheti az esetet:
- Apeh: 0% áfa trükk (esetleg csempészáru)
- Esetleg megfelelő helyen rákérdezni nem körözik e az imei-t, ha kiderül melyik ország melyik szolgáltatójánál került forgalomba, akkor nekik szólni (ők majd feljelentik az ottani szerződések megszegéséért)
- Hírközlési hatóság: nem szabványnak megfelelő készülék forgalomba hozása miatt akár rádiófrekvenciás zavarokat is okozhat.
....
Persze fogyasztóvédelemnek is mehet egy másolat.
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.06.07. 22:59:41
Passz. Az én utolsó információm, hogy a 3 napon belüli elállás még érvényben van. (ezügyben inkább az ügyvédnek hiszek, és ha _EGYBEN_ hozza vissza az ember, visszaveszem. Nekem megér annyit, hogy minimális bukóval adom el, de visszajön az ember vásárolni hozzám).
A _VÁSÁRLÓ_ azzal áll szerződéses viszonyban akitől a készüléket VÁSÁROLTA. Írhatsz amit akarsz. A lényeg attól még az, hogy a készüléket nem lehet rendeltetés szerűen használni. Az pedig teljesen közömbös, hogy kinek a hibájából, mivel a készülék nem úgy lett eladva, hogy bárhol használhatod, kivéve : tengerszint felett 3000m, 11.45-13.45 között, trémobil hálózaton, ha van adatkapcsolat nem telefonálhatsz, etc. Ha a _VÁSÁRLÓNAK_ úgy tarja kedve, akkor oda viszi vissza, ahol vásárolta. NEKIK PEDIG ÁT KELL VENNIÜK, ÉS MEG KELL JAVÍTTATNIUK! Ha nem tudják/akarják, akkor pénz vissza, pofa sújba. Ha nem így tesz, akkor erre az eladó csak rábaszhat. Ha nem érted, menj kapálni. Ahhoz nem kell ész
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.06.07. 23:07:58
sukare 2010.06.07. 23:52:59
Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.06.07. 23:58:30
dr. saint555 2010.06.08. 08:58:09
Eszednélevagy (törölt) 2010.06.08. 11:00:18
a leírt posztodból látszik, hogy gőzöd sincs a kereskedelemhez és a szervizes dolgok menetéhez.
3 napig cseregarancia, ha hibás a készülék nagyker kicseréli ha tényleg hibás. ez kb. 1 nap, vagy ha van a boltban akkor azonnal.
utána ha visszamész a boltba hiába vered asztalt, mert tényleg nem fogja neked kicserélni, mert a szerviztől kell csereigazolást kérni és nem csere bónt (jó ég!). amíg nincs csereigazolás addig cserekészülék sincs fogd fel!
és akkor sem a bolt cseréli, hanem a nagyker az igazolás fejében amit a szerviz ad. az ilyen sötét emberek miatt, van annyi idegbeteg eladó és értékesítő, mint TE kedves posztoló!
légy már tisztában a dolgokkal (és ez másra is vonatkozik) és utána lázadj.
csereigazolás a leadástól számított 30 nap után kérhető a szerviztől, addig nem. remélem ez igy világos?! nem csodálom, ha leráznak a boltban, mert gondolom ott is így adtad elő magad!
Eszednélevagy (törölt) 2010.06.08. 11:17:16
kicsit tisztában kéne lenni a magyarországi törvényekkel, amit nem a kereskedők hoztak meg, hanem a sokkal felsőbb körök. tény, hogy azzal áll szerződésben a fogyasztó akitől vásárol, de ha már túllépted a 3 munkanapot akkor a kereskedő ha hozzá viszed vissza a készüléket, akkor ő is maximum csak szervizbe tudja vinni és itt ugyan úgy él a 30 nap. van még 1 olyan, hogy törekedni kell a szerviznek 15 napra, de alkatrész hiánynál kihúzhatja a 30 napot. ezeket a dolgokat miért nem lehet megérteni?!
lehet rám hurrogni de a tények ezek!!!
Nanemá 2010.06.08. 11:20:01
Eszednélevagy (törölt) 2010.06.08. 11:38:52
olvasd már el mit írtam, de látom a szövegértés neked sem volt az erősséged.
szégyen.
remélem te is fogsz még szívni :)
Eszednélevagy (törölt) 2010.06.08. 11:50:41
Vicces lenne ha minden olyan hülyének, mint TE minden valósnak vélt problémájára mindenki mindent kicserélne vagy pénzt visszaadna.
Szép álmokat!
Nanemá 2010.06.08. 11:57:44
2. Mint írtam, nem kell érdekeljen, hogy a kereskedő hogy oldja meg. Ő kell beszerezze a csereigazolást, nem küldözgetheti ezért a vevőt sehová, még a szervizbe se. Aki mást mond, hazudik. De amennyiben nyilvánvaló, hogy a termék gyárilag rossz, ráadásul javíthatatlan, úgy a pofátlanság teteje, ha szervizre/nagykerre hivatkozva megtagadja/késlelteti a kereskedő a Vevő kártalanítását. Fizesse vissza a vételárat,(amennyiben a csere nem megoldható), aztán intézze, amit intézni kell, ez már az ő gondja. Persze, ez a hozzáállás a te fajtádtól idegen, ezért leszarjátok akár a törvényeket is, nem csak a vevőiteket.
Nanemá 2010.06.08. 12:03:48
Greg Popafox 2010.06.08. 12:27:31
"remélem te is fogsz még szívni".
basszus, de korrekt csávó vagy te.
Gubics 2010.06.08. 12:31:17
Nem a kereskedő hibája, hogy a magyarországi szerviz morál a béka segge alatt van! És senki nem írta azt sem, hogy neked kell bajlódni a szervizzel. Aki szervizbe akarja vinni vigye és tény, hogy tényleg gyorsabb. Ha a boltba viszed vissza szíved joga, de a boltból is a szervizbe megy és onnan még lehet vissza a gyárba. Elég ilyen ügyet intéztem már életemben sajnos, de a hátam közepére sem hiányzik
dudy 2010.06.08. 12:32:36
Kicknick 2010.06.08. 13:44:54
Csak egy gondolat : meddig tartott volna a kereskedőnek visszavenni a kütyüt és eladni egy nemTmobilos ügyfélnek?
Amúgy örülök a posztnak, most már legalább tudom hogy a másfél éves fullHD képes tévém szart sem ér...
Redface 2010.06.08. 13:49:53
De ha már annyira okos vagy, míg én ennyire sötét, megtennéd, hogy leírod nekem, hogy mit kellene tennem, vagy Te mit tennél a helyemben!
Várom válaszodat.
Nanemá 2010.06.08. 15:02:57
Nanemá 2010.06.08. 15:44:00
Persze, értem én, hogy erősen vitás esetekben a kereskedő először szakvéleményt kér, mielőtt kártalanítana, no de hogy egy nyilvánvalóan hulladék, de méregdrága cipő esetén a reklamáló vevőt elhajtják a sunyiba, azért ez nonszensz. (Tudom, ez már egy másik poszt.)
Redface 2010.06.08. 15:53:52
"a leírt posztodból látszik, hogy gőzöd sincs a kereskedelemhez és a szervizes dolgok menetéhez."
Ez valóban így van és ezzel találtál egy piaci rést, szerintem szervezz nekünk vásárlóknak oktatást, hogy viselkedjünk, ha problémáink adódnak a nálatok megvásárolt termékek minőségével.
Valóban nem végeztem kereskedelmi főiskolát, mint az az írásaidból kiderül, Te sem.
Mindenesetre köszönöm, hogy legalább itt kioktatsz.
Kérlek sorold tovább, hol hibáztam!
Nanemá 2010.06.08. 16:04:32
Redface 2010.06.08. 16:07:49
Zolikaa 2010.06.08. 16:33:11
Eszednélvagy-nak van 100 % igaza.
VAn olyan hogy a szervíz, avagy a gyártó azt mondja hogy a készülék nem javitható, sőt, szériahibás.
Ez esetben ha ő nem adja vissza a pénzt ad egy cserepapirt, amit a kereskedőnél lehet beváltani. De ha az ember normálisan viselkedik, van olyan hogy a szevriz kicseréli a terméket egy másik tipusra.
Minden esetre a pénzt azért mert Te azt mondod 4 hónap után h ez neked nem kell nem fogod visszakapni.
Egyébként a HTC még mindig normálisabb volt veled mint a Nokia, legalább korrekten megmondta hogy a T-Mobil a szar. A nokia 3 szor elküldte volna a készülékedet és negyedszerre talán kicserélte volna egy ugyanoylanra ami ugyanugy szar lett volna. Legalább tudod mi a gond.
A kereskedővel meg a jogviszonyal csak az a baj, hogy a szerviz, mint harmadik fél ehez hozzányúlt, így minden felelőséget átvett a kereskedőtöl, ezek után hiába pereled a kereskedőt, ha már a készüléket egy harmadik fél szétszedte és arról még bizonyiték is van.
A HTC-nek meg van jósok pénze jó ügyvédekre, és ha nyersz is, valóban nyerni is fogsz?
A szervizesekről és az eladókról meg annyit hogy jó esetben eléri a fizetésük a 100 000 Ft-ot, ne csodálkozz hogy nem hatja őket meg a Te 150 000 Ft-os PDA-t, amin nemtudsz egyszerre facebook-ot olvasni és telefonálni. Persze biztos megdolgoztál érte, nem vitatom, csak jobb ha ezt szem előtt tartod.
Nanemá 2010.06.08. 16:47:42
"A HTC-nek meg van jósok pénze jó ügyvédekre, és ha nyersz is, valóban nyerni is fogsz?" - pont erről írtam már fentebb - hogy nem a vásárlónak kellene megvívnia ezt a harcot, hanem a kereskedelemnek. És még érdeke is fűződik hozzá, tudniillik a vevők megtartása. És az, hogy kinek mennyi a fizetése, az pont senkit sem érdekel. Nem a fizetést kellene keveselni, hanem a biztos munkahely megmaradása miatt kellene inkább aggódni.
Redface 2010.06.08. 16:49:10
Mondani mindent lehet, de ezt bizonyítani kellene, nem gondolod?
Zolikaa 2010.06.08. 18:01:17
És nem tudtok értelmezni jól szöveget.
Ha én megveszem a Te tv-det
használom
majd tönkremegy benne a panel
elviszem és szervizeltetem
ahol szervizelik is
jegyzökönyv is készül, de kiderül h a panel nem volt szar csak az én szemem túl jó a panelhez
Utána vigyem vissza hozzád?
Fél év után?
És követeljem h add vissza a pénzem???
Visszaadnád?
Mert ha igen, sztem ne nyiss boltot
Zolikaa 2010.06.08. 18:06:17
Egy kérdés
Én veszek tőled egy TV-t
Használom
Úgy hiszem h rosz
Elviszem egy szervizbe
Megjavitják
Kiderül hogy ugyanaz a hiba
Kiderül h nem hiba, hanem ez ilyen.
Eltelt fél év
Akkor mondom jó, ha a szerviz nem veszi vissza majd visszaviszem a kereskedőhöz.
Te visszavennéd??
Mert kiderül hogy a TV nem ugy tudja a képet megjelenitetni ahogy azt szeretném? De közben jó?
Mert ha visszavennéd sztem ne nyiss boltot...
Hamar csődbe mennél xDDD
Redface 2010.06.08. 18:14:40
A jegyzőkönyv szó szerint idézve:
„A készüléket a mai napon (2010-05-16.-án) megvizsgáltuk, és a kedves ügyféle által jelzett hibát tapasztaltuk.”
Ugye nem kell tovább ragoznom.
Tomasz_a_gozmozdony 2010.06.08. 18:51:35
Tomasz_a_gozmozdony 2010.06.08. 18:56:07
Megteszem:
1. Ha szar volt nem kellett volna varni vele 3 honapot. Ha 3 napon belul visszaviszed akkor el a penzvissza, vagy csere vagy amit akarsz
2. Ha mar altalad lobogtatott "platinakedvezmeny"-ed van, mi a rak faszaert nem vettel a t-nel hasonlo kategorias telefont (ja tudom, mert neked ez kellett)
3. Ha annyira fontos az a tetves telefon, miert nem hordozod a szamod valamelyik szolg-hoz, a platinakedvezmenyed megmaradna, irtad hogy vannak "ugyfeleid", gondolom nem CSAK erre az egy szamra van...
Ennyi eleg? Mert kapasbol csak ez a harom jutott eszembe...
Redface 2010.06.08. 19:11:19
1. Mivel nem én hallottam, hogy szar, hanem azok, akikkel beszéltem, ezért eleinte annyira nem zavart, illetve nem engem. Később bíztam benne, hogy megoldja a szoftver frissítés, de nem oldotta meg.
2. Az a hibám, hogy ilyen telefont vásároltam? Ez komoly?
3. Miután 1 hónapig szervizben volt, utána meg úgy kezelték a problémámat, mintha még én lennék a hülye, elment a kedvem ettől a telefontól, sőt, még a HTC-től is. Nem azért mert szar, hanem azért, mert így kezelik a problémákat.
Még valami?
Zolikaa 2010.06.08. 19:13:45
Vagy valami hasonlót
Vagy hogy cseréljék ki olyanra aminél ez a hiba nem áll fenn
Egyik imerősöm egy fényképezőgéppel járt úgy, hogy tönkrement a gép két hónap után, az Olympus nem tudta megjavitani és egy ujabb tipusra cserélte a gépét.
Szóval ő jól járt, ugyan másfél hónapot várnia kellett
Ilyen is van.
De ebben csak a gyártó tud segiteni.
Hidd el hogy sem a kereskedő és sem a gyártó nem akar neked rosszat
Egyébként a T felé jelezted már ezt a problémát?
Lehet hogy egy szolgáltatás nincs megfelelően beállítva a sim kártyádon, vagy régifajta a sim kártyád és újra kellene cserélni??
Redface 2010.06.08. 19:25:24
Nem tudják olyanra kicserélni, aminél ez a hiba nem áll fent. Elolvastad Te egyáltalán a posztot?
Nem jeleztem a T felé a problémát és nem is fogom. Ők sem az én kártyámmal tesztelték, mert azt nyilván nem hagytam ott.
Nem kell ez, vagy másik ilyen készülék. Ez nem szolgáltatás, amit ebben az országban nyújtanak a vásárlóiknak.
Tomasz_a_gozmozdony 2010.06.08. 19:27:06
Nem baszogatni akarlak, csak azert gondold at egy kicsit, hogy mi miert.
Pl. forumokat is olvasgathattal volna, amint irtad utolag megnezted es masnak is volt problemaja.
Amugy irtad, hogy elment a kedved a HTC-tol, nem azert mert szar. Megint bejonnek a mestersegesen gerjesztett igenyek, nem szar a telefon, csak az alapfunkciojat nem tudja teljesiteni (nem lehet vele telefonalni) :)))
Zolikaa 2010.06.08. 19:42:59
Gondoltam hogy nem a te kártyáddal tesztelték, de a sim kártyáknak van kiadási idejük, lehet hogy amivel tesztelték az egyidős a tiéddel, és lehet hogy egy új sim kártyával nem csinálná ezt a dolgot?
Ingyen kicserélik
Telefon szevizbe dolgoztam régen, sok ilyen volt hogy a szolgáltató volt a hüyle és sokszor volt h felhivtuk a szolgáltatót az ügyféllel, persze tagadtak mindent, de eltelt pár perc és láttunk csodát jólett minden.
Redface 2010.06.08. 19:45:05
Rendben, akkor most szerinted nyeljem le a békát?
Amikor vettem a készüléket, kb. 250 oldalas volt a fóruma, beleolvasgattam, de nem nyálaztam végig az egészet.
Azt meg, hogy ki, milyen készüléket vesz magának, nyilván az egyéni igényei határozzák meg. Gondolhatod, hogy ha előre láttam volna ezt a kálváriát, messziről elkerültem volna még az Oktogont is.
Redface 2010.06.08. 19:46:13
Azért nem szólok a T-nek, mert
1. nincs nálam a telefon és már nem is lesz
2. a pénzemet akarom vissza
Zolikaa 2010.06.08. 20:09:39
úgyhogy itt nem a boltra kellene haragudni, ezt akárhol játszod el így jársz.
Ennek egy ellenszere van:
TUDATOS VÁSÁRLÁS
Redface 2010.06.08. 20:24:13
Zolikaa 2010.06.08. 20:55:08
És ha vesztesz??
És ha vesztesz megkapod a telefont akkor már télleg szart se fog érni.
Most még el tudnád adni úgy hogy ne bukj rajta sokat, kiprobáltad, fasza, tanulópénz, ennyi. Ügyet csinálsz belőle vagy nyersz vagy nem. Kétesélyes, de ha vesztesz nemcsak a telefont bukod el
Redface 2010.06.08. 21:39:53
Tomasz_a_gozmozdony 2010.06.08. 22:26:54
Redface 2010.06.08. 22:31:08
Pdudas 2010.06.08. 22:57:22
Véleményem szerint az XXL-nek most fülét-farkát behúzva kellene kártalanítani az ügyfelet - akkor talán nem lenne egy kurva nagy negatív reklám ez a topik.
Ellenkező esetben meglehet hogy a keresők élvonalában találja a homárt ami elég szarul jön ki a hirdetései mellett. Volt már erre példa.
Visszatérve a T-mobile felelősségére: a T-mobile nem forgalmaz ilyen típusú készüléket, ergo alapból nem tud foglalkozni az üggyel. Amit nem forgalmaz annak a működését nem garantálhatja a saját hálózatán. Ez ennyire egyszerű.
thomy 2010.06.08. 23:15:59
viszont a szervíznek egy bizonyos időn belül újat kell adnia ha nem tudja megjavítani...
Egyébként az XXL egy esetben köteles visszavenni a készüléket:
ha a szervíz vagy a forgalmazó egy cserepapírt (vagy bónt mindegy hogy hívjuk) állít ki, ezt tőlük kell kérni esetleg követelni :)
Ez persze általában beváltható kp.-re is hiszen a cég utólagosan megkapja a telefon ellenértékét vagy egy jó készüléket...
Az más kérdés hogy az xxl ha új állapotú volt a telefon, visszavehette volna, vagy legalább levásárlást ajánlhatott volna és eladhatta volna egy Vodafone vagy pannon (Telenor) kártyát használó vásárlónak...
Persze csak merő jóindulatból...
A tanulság:
vagy Speedshopban vagy pl.: Media-Saturn boltokban vegyél ilyet, mert ott még vissza is veszik, vagy neked is megfelelő megoldást találnak!
HTC-ben leginkább a Speedshop a legtapasztaltabb...
Üdv. Thomy
thomy 2010.06.08. 23:18:15
thomy 2010.06.08. 23:25:53
Javítson ki valaki ha tévednék, de úgy tudom így van van egy weblapjuk és kész...
Viszont a HTC Global support lehet h tudna segíteni, bár ez már gondolom nem szempont...
kb. 8-10 éve használunk HTC-ket egyetlen készülék kivételével nem volt még semmilyen panasz, pedig nem 1-2 készülékről van szó...
HD2-ről én is hallottam hibákat, de többnyire ROM jellegű volt...
Pr3t0ri4n 2010.06.09. 05:09:44
Ami itt megy az undorító.
Az az undorító hogy bizonyos hozzászólók kihasználják az oldalt (alkalmat) arra, hogy lejárassanak egy jól működő céget (XXL-GSM). Itt reklámoztok, hogy menj a SpeedShop-ba vásárolni. Ezt nem kéne, és ha lenne itt egy normális moderátor már rég leblokkolta volna a hozzászólást.
a telefon meg nem hibás csak egy bizonyos szolgáltatóval ami nem a telefon hibája.
Igenis van magyarországon eredeti HTC képviselet, és ha mások lejárató szövege alapján nem itthoni lenne a telefon azaz nem eredeti magyarországi garanciás tudtommal nem is foglalkoznának a javításával.
Ha külföldi lenne a telefon vagy külföldről származó, nem is lenne olyan garancia lap vagy garancia forma amivel itthon foglalkoznának.
vannak itt hozzáértők és vannak nem hozzáértők.
aki tisztában van a dolgokkal tudja, hogy a kedves RedFace nem fog kapni 1 forintot sem, főként több hónap után. sajnos ez van. Ha mégis akkor az XXL eléggé önfeláldozó a vásárlói felé.
annyit még hozzá RedFace látom nem vagy szegény mert hát van kilóötvened egy HTC-re.
azt kívánom neked az életben ez dolog legyen a legnagyobb problémád.
Pr3t0ri4n 2010.06.09. 05:11:58
Gubics 2010.06.09. 11:37:06
Sajnos semmilyen szempontból nem vagyunk nyugat és még egy jó darabig nem is leszünk! A nagykereskedők és a gyártók azt csinálnak itt amit csak akarnak, mert megtehetik!
Gubics 2010.06.09. 11:39:17
Én inkább másnak hívnám, de ha így érzed, akkor biztos semmi gondod nincs az életben :)
Redface 2010.06.09. 12:06:34
„Ami itt megy az undorító.
Az az undorító hogy bizonyos hozzászólók kihasználják az oldalt (alkalmat) arra, hogy lejárassanak egy jól működő céget (XXL-GSM). Itt reklámoztok, hogy menj a SpeedShop-ba vásárolni. Ezt nem kéne, és ha lenne itt egy normális moderátor már rég leblokkolta volna a hozzászólást.”
A hozzászólásokért én nyilván nem tudok felellőséget vállalni, de amit én leírtam, az mind igaz, papírokkal is bizonyítani tudom. Semmilyen másik GSM üzlethez nincs semmi közöm és ezek után nem is lesz.
„a telefon meg nem hibás csak egy bizonyos szolgáltatóval ami nem a telefon hibája”
Ezt honnan veszed? Ezt vizsgálja most a HTC és állítólag a T-MOBILE is, értesítést a vizsgálat eredményéről még nem kaptam. Ezek szerint Te már igen, mert tudod a végeredményt?
Amúgy nem állítom, hogy a telefon a hibás, viszont azt igen, hogy vettem egy készüléket egy üzletben (nem a józsefvárosi piacon), és a készülék egy percig sem működött nálam rendeltetésszerűen. Amennyiben a készülék nem javítható, vagy cserével nem orvosolható a hiba, úgy jogomban áll elállni a szerződéstől és a kereskedő köteles a vételárat visszafizetni. Ez nem opcionális, hanem kötelezettség.
„Igenis van magyarországon eredeti HTC képviselet, és ha mások lejárató szövege alapján nem itthoni lenne a telefon azaz nem eredeti magyarországi garanciás tudtommal nem is foglalkoznának a javításával.”
Az, hogy tudtoddal mivel foglalkoznak és mivel nem, engem nem érdekel, az , hogy az én készülékemet egy hónap után ugyanúgy adták vissza, mint ahogy bevittem, igen.
„aki tisztában van a dolgokkal tudja, hogy a kedves RedFace nem fog kapni 1 forintot sem, főként több hónap után. sajnos ez van. Ha mégis akkor az XXL eléggé önfeláldozó a vásárlói felé”
Pontosítalak, másfél hónap. Írod, hogy sajnos, valamiért mégis úgy érzem, hogy Te ennek drukkolsz. Nem tudom ki vagy és, hogy állíthatsz ilyeneket ennyire magabiztosan, de nem is nagyon érdekel. Az írásod alapján kereskedő lehetsz, de ezekben az ügyekben egy adott pont után, már nem a boltok döntenek, hanem a hatóságok. Lehet velem vitatkozni, de ez sem fog változtatni ezen.
„annyit még hozzá RedFace látom nem vagy szegény mert hát van kilóötvened egy HTC-re.”
Az, hogy mennyire vagyok szegény, vagy gazdag, nem ide tartozik. Ha ez szerinted egy érv az üzlet viselkedése mellett, akkor gratulálok. A telefont nem sznobságból vettem. Mivel nincs laptopom, nekem fontos volt, hogy a telefonomon tudjak levelezni, illetve netezni. Amúgy a telefon ára egészen pontosan 136.900 Ft + 0% ÁFA, ha nekem ez a pénz nem számítana, lehet, hogy nem írogatnék róla ennyit.
„azt kívánom neked az életben ez dolog legyen a legnagyobb problémád.”
Ha már a jókívánságoknál tartunk, én meg azt kívánom neked, hogy sok ehhez hasonló problémába szaladj bele, mint vásárló.
Redface 2010.06.09. 12:11:32
Rengeteg problémám van az életben, mint mindenki másnak is.
Ez a szitu, csak egy a sok közül. De az biztos, hogy én több hasonló ügyet nem nyelek be.
Nanemá 2010.06.09. 13:36:04
"...Sajnos semmilyen szempontból nem vagyunk nyugat és még egy jó darabig nem is leszünk! A nagykereskedők és a gyártók azt csinálnak itt amit csak akarnak, mert megtehetik!" - És akkor most húzódjunk egy sarokba, és csendben keseregjünk? Vagy inkább tegyünk valamit ellene? A tiédhez hasonló mentalitással nem is fog semmi változni. Pedig szerintem a "Homár" is pont ebből a célból jött létre, hogy a helyzet javuljon. De te mit csinálsz itt? Eltévedtél? Nem az égtáj (Ny. v. K.) befolyásolja a dolgok alakulását, hanem az emberek (tehát mi magunk) mentalitása, hozzáállása. Tehát nem a "gyártóktól" vkell várni a változást, hanem saját magunknak kell változnunk. Már számtalanszor kiderült, hogy egyes, más országokban egyébként teljesen korrekt "gyártók" gyalázatos hozzáállása éppen a Mo-i ügyintézők (képviselők) lelketlen, beleszarós hozzáállásából ered! Röviden: magunkat (egymást) szivatjuk.
Gubics 2010.06.10. 12:28:02
Szóval nem az én mentalitásom itt a gond hanem az ha rosszul vagyok az utcán vagy éppen a egy kisebbségi brigád veri a fejem az értékeimért te is ugyan úgy elsétálnál mellettem az utcán mint bárki más ebben az k..rva országban. Persze ilyenkor a rend nagy őrei közelben sincsenek vagy nem csinálnak semmit arra hivatkozva, hogy nem csinálhat semmit amíg vér nem folyik.
Szóval mit akarsz te ebben az országban?
Tomasz_a_gozmozdony 2010.06.10. 18:08:16
Szőkenő · http://szokenoblog.blog.hu 2010.06.11. 12:29:38
Hosszú távon biztosan megéri, mert ha ezt soha nem tesszük meg, nem fog változni semmi.
Amúgy az XXL GSM kifizette a készülékem vételárát, így részemről lezártnak tekintem az ügyet.
Köszönöm a Homárnak a megjelenést.
Redface 2010.06.11. 16:19:23
Amúgy az XXL GSM kifizette a készülékem vételárát, így részemről lezártnak tekintem az ügyet.
Köszönöm a Homárnak a megjelenést.
kendtamas 2011.02.03. 12:57:50
A probléma valós nekem is, és a neten böngészve akadtam az írásra, mivel ROM frissítésbe futottam keresgéltem és ha már infót keres az ember egy készülékkel kapcsolatban, akkor beleolvasgat mindenbe ami az adott modellel kapcsolatos.
Mivel nekem mint készülék tulajdonosnak nem tűnik/tünt fel a probléma, csak a leírtak alapján kapisgáltam, h az ügyfelek már reklamáltak olykor, h rosszul hallanak (mintha egy kereszteződésből beszélnék velük), persze nem feltételeztem h a készülékemmel lenne a gond.
A probléma szintén aktív adatkapcsolat esetében jelentkezik.
Meglátásom szerint két irányba kellene elindulni:
- készülék ROM hiba
- szolgáltató technológiai hiba
Mindkettő egyszerűen kizárható szerintem.
ROM hiba:
- nekem eredetileg valami 1.66.xxx verzió volt, amit a HTC oldaláról letöltött 3.14.xxx-re frissítettem.
Érdekes, h a hibajelenség az eredeti ROM-al nem jelentkezett (vélhetően) nem volt panasz az ügyfelek részéről.
Viszont a frissítés óta többen panaszkodtak...
Na most vagyok gondban, mert az eredeti ROM-ot nem tudom visszaállítani, ugyanis a HTC.com oladláról nem tudom letölteni a készülék sorozatszámát nem fogadja el a rendszer (csak itt jelenik meg a 1.66.xxx verzió), a HTC.hu oldalon keresztül valami 1.48.xxx oldROM érhető el valamint a 3.14.xxx ami felkerült, itt rendben érvényes a sorozatszám mellett.
Persze a MAGYAR nyelv a ROM frissítéssel el is veszett, emiatt is felvettem a kapcsolatot a HTC-vel, nem sok sikerrel, persze erre is már rátaláltam (megoldás) h ugye SUNNYSOFT...amiről a gyártó oldalán egy kumma szó nem esik!
Ezt meg is írom nekik, mert vicc a hozzáállása a HTC support-nak.
Pedig direkt hivatalosan disztribútortól vásárolt készülékkel élek mindig, amit munkára használok!
Szolgáltató rendszerének a hibája:
Nos mivel van még két szolgáltató, és hivatalosan független a készülékem (mindig ilyet használok) másik netes kártya betesz és mehet a hivás/hívásfogadás teszt.
Amúgy volt már arra példa az évek folyamán, hogy adott szolgáltató harderében hiba volt és emiatt jelentkeztek problémák adott készüléknél/szolgáltatásnál.
Tehát meglátásom szerint nem kell egyből harakirizni, nyugodtan nézze át a rendszerét a szolgáltató is (t-mobil), hátha mégis ott van vagy ott is van a jelenséget kiváltó ok/okok.
Megírom a tapasztalatokat, egyben továbbítom a problémát a HTC-nek is, mint készülék gyártónak.
Kérdésem, h hogyan lehetne az eredeti 1.66-os ROMot hivatalosan megszerezni, vagy kérem jelentkezzen olyan (akinek 1.66.xxx ROMos a készülékbe, esetleg nemrég vásárolta azt) akivel csinálhatnánk pár tesztet a probléma forrásának tisztázására.
Én nem elégszem meg azzal, h fizessék vissza az árát, nekem KELL a készülék, és annak TUDÁSA/SZOLGÁLTATÁSAI.
Meglátásom szerint meg kell oldani a problémát!
Bocs a hosszért, remélem megtaláljuk közösen a megoldást is.
Üdv Tamás