Jó nagy terror lehet a hazai élelmiszerboltokban, ugyanis nem először kapunk olyan, a munkakörülményekre panaszkodó levelet bolti eladóktól, amit bájos módon elkeseredett vagy felháborodott vásárlók nevében írnak nekünk. Kedves Elkeseredett vásárló, irtó cselesek vagyunk és átlátunk a szitán! De persze közöljük, hadd tudja meg mindenki, mennyire rossz hugyozás előtt blokkolni.
Hogy ezt a levelet megírjam jó pár dolog motivált,de ami a legfontosabb az az emberi méltóság! Felháborodva tapasztalom,hogy némely cégek mint pl. a zöld fenyőfás lógójáról híres multi mit meg nem enged magának.
Mint régi törzsvásárlója a Pluss cégnek úgy gondoltam,hogy hű leszek az újabb generációhoz is,és lejárok a megszokott helyemre Óbudán vásárolni!
Hát ezzel a szokásommal sajnos fe kellett hagynom,mivel tapasztalataim szerint ha egy bolt nemrég nyílt akkor annak nem csak a külsejével kell hívogatónak lennie!
Sajnos ez a pacsirtai bolt úgy ahogy van romlott!
Csak néhány érdekesség vásárlói szemmel a külső és belső dolgokról!!!Ígérem rövid leszek,bár lehetne róla írni akár egy regényt is!
SZEMÉLYZET: a létszám egy műszakban max 8fő, a túlórák nincsenek normálisan megfizetve, mindenért kártyát kell húzni/pisi,cigi stb/, a fél órás kajaidőt a pultosok nem tudják kivenni a létszámhiány miatt, a főnök képes a személyzettel a vásárlók előtt kiabálni/igaz ezzel csak önmagát minősíti, de mint vezető nem tudja a munkavállalója jogait? hm.../ és tudtom szerint családtag nem dolgozhat a vezető keze alatt, akkor itt miért lehet? Lehetne ezt még tovább boncolgatni és megkérdezni az illetékeseket.
KISZOLGÁLÁS,ÁRUELLÁTÁS:a kevés létszámból adódóan a személyzet fáradt,de nagyon kedvesek,van úgy 1 vagy 2 pultos van 3 pultra ami kevés és tudomásom szerint nem kapnak ezért plusszba semmit,ez viszont felháborító!Este 7 után nincs zsemle és kifli,pedig 9ig vannak nyitva,a csemege pultban a felvágottak közé be vannak rakva a barna színüek is amik már nem 24órásak,maximum 2 kassza megy így az embernek sokszor 10-15percet kell sorban állnia!
Egyszóval nagyon nagyot csalódtam ebben az üzletben,és a következő kérdéseim lennének: A vezetőség ezekre a dolgokra miért nem figyel?
Kinek a feladata mindezek ellenőrzése?
Miért nem lehet az embert emberként kezelni?
Köszönettel egy elkeseredett vásárló!
Az utolsó 100 komment: