Februárban jelentette a Homár, hogy az amúgy az egyéb kozmetikai termékeket áruló üzletekben is megszokott seggretapadóbiztonságiőr-jelenség elleni tiltakozásul létrejött egy Facebook-csoport. Épp jött az üdvözítő hír, miszerint túl vannak a 10000 támogatón, amikoris a jelek szerint a DM panaszt tett a Facebooknál, és megszerezte a csoport felett az adminjogokat. Ahelyett, hogy érdemi választ adott volna vásárlói felvetésére. Csúnya DM, ejnyemár, megmondunk az Index gazdaság-rovatának! Az igazi dráma azonban ebben az, hogy még mindig egy csomó embernek nem esett le, hogy a Facebook egy üzleti vállalkozás. Mint ahogy szó nélkül kitörölték a Starbucks-fanok oldalát, merthogy az nem a "hivatalos", mert közben az épp létrejött, úgy várható, hogy a cégeket kifejezetten negatív színben feltüntető csoportok sem lesznek hosszú életűek. De biztos lesz majd Facebook helyett is valami lájkolható, nem kell aggódni.
Emlékeztek arra, hogy elindult a page? Elértük a 10 000 like-ot és ma reggel a csatolt üzenet fogadott :) (ez azt jelenti h postolni és üzenetet küldeni nem tudok) Ezek szerint a DM nem és nem akar reagálni a fogyasztói panaszokra! Az utóbbi időben egyébként csak a történetek jöttek rá.
üdv
PP
"Viszlát és kösz az oldalletöltéseket"
A szöveg lényege, hogy a Facebook valamiért azt gondolta, hogy a csoport tulajdonosa DM-nek adta ki magát, amit nem szabad. Ezért megvonták a szerkesztői jogait. Lájkoljátok, haha.
Az utolsó 100 komment: