Mónika annyira eldugott helyen lakhat, hogy nem elég, hogy az esőzések idején elment az internet, de azóta a T-Home válaszlevele sem jut el hozzájuk postán vagy telefonon se. Bizonyára beázott az ügyfélszolgálat is:
Több éve előfizetői vagyunk a T-Home televíziós és internet szolgáltatásának. Meg kell, hogy írjam 2010. májusáig a szolgáltató kifogástalanul teljesített, panaszra semmi okot nem adtak. 2010. májusában kezdődtek azonban hazánkban a heves esőzések. Ennek hatásaként tudtuk be, hogy 2010. május 19-én váratlanul megszűnt internetes szolgáltatásunk. A hibát azonnal bejelentettük a szolgáltatónak. Az ügyfélszolgálaton előzékenyen tájékoztattak, hogy a hiba elhárítása folyamatban van. Naív ügyfélként úgy gondoltuk, hogy ez egy-két napot, legfeljebb egy-két hetet vesz igénybe. A szolgáltató sms-ben folyamatosan tájékoztatott hol arról, hogy a hibát elhárította, hol pedig arról, hogy a hiba elhárítása folyamatban van. A lényegen azonban semmit nem változtatott: internet szolgáltatás továbbra sincs otthonunkban.
Férjem, napi szintén hívja telefonon a tisztelt T-Home-ot, ahol semmi konkrétat nem tudnak mondani sem a hiba jellegéről, sem annak várható elhárítási időpontjáról.
Jó magam - közel egy hónap várakozás után - megelégelve az eredménytelen telefonos ügyintézést 2010. június 17-én az alábbiakban ismertetésre kerülő levelet írtam a szolgáltatónak:
"Tisztelt Szolgáltató!
2010. május 19. napjától az otthonunkban előfizetett internet szolgáltatásuk nem elérhető. /előfizető: .............................MT ügyfél azonosító: ...................../ A hibát természetesen azonnal bejelentettük Önöknek.
Sms-ben ügyfélszolgálatuk folyamatosan tájékoztat a hiba javításáról, illetőleg annak megtörténtéről. Mindezek ellenére az internet szolgáltatás továbbra sem működik, egyáltalán nem elérhető. A hiba folyamatos fennállását többször is jeleztük cégük felé.
Állításomat igazolandó mellékelve csatolom az általunk tett bejelentéseket, és az arra cégük részéről adott válaszokat.
Fentiekben írtakra tekintettel kérem, hogy tájékoztatni szíveskedjenek mikor várható a hiba elhárítása, illetőleg kérelmezzük, hogy következő havi számlánk kiállítása során érvényesíteni, jóváírni szíveskedjenek az elmúlt egy hónapban történt szolgáltatás hiányát.
Szíves együttműködésüket megköszönve!
Tisztelettel: X.Y."
Írásbeli válasz a mai napig nem érkezett, sms-ben férjem ismét kapott egy üzenetet, miszerint a hiba elhárítása folyamatban van. Illetve nem kis meglepetésünkre kézhez vettük a szolgáltató május hónapra kiállított számláját, amelyben alig meglepő módon, természetesen nem került sor a hiba kezdetétől, azaz május 19-étől történő jóváírásra.
Ma, június 29-e van, közel másfél hónapja nincs internet szolgáltatásunk. Megjegyzem, az internetet nem csak szórakozásra használjuk, nélkülözhetetlen lenne működése. A hiba jellegéről, vagy a várható elhárítás időpontjáról természetesen, továbbra sem rendelkezünk információval.
Az ország egyik vezető internet szolgáltató társaságának megítélésem szerint ügyfeleik megtartása érdekében nem így kellene eljárniuk. A 21. században igazán elvárható lenne az ügyfél korrekt tájékoztatása. Ha lenne más választásunk, habozás nélkül áttérnénk egy másik szolgáltatóhoz, sajnálatos módon azonban kis településen élünk, ahol a szolgáltató szinte monopol helyzetben van.
A fentiekben írtakat igazolandó mellékelve csatolom az általunk tett bejelentéseket, és az arra adott válaszokat tartalmazó listát.
Remélem, levelem tanulságul szolgál, mind a post olvasói, mind a szolgáltató számára.
Tisztelettel:
Mónika
Az utolsó 100 komment: