ExT azt hitte, hogy az utolsó pillanatban sikerült elkerülnie a kikapcsolást, miután délután háromkor kártyáról rendezte a T felé fennálló tartozását. Ötkor mégis lecsapott a bárd és mind a négy száma elhallgatott. Ő azt állítja, 15:14-kor megkapott banki sms-e van, a szolgáltató szerint háromkor kapcsolták ki és ötkor fizetett. A végeredmény: ExT-nek négy visszakapcsolási díjat kell befizetnie.
Gondoltam megeresztek egy mai friss történetet, mert hát mégsem járja, hogy szó nélkül elmenjek emellett. A lesajnált T-vel még úgyis többkörös lesz a sztori.
Ma történt az alábbi eset kedvenc T mint Tahófon csoportnál. Beléptem a webes ügyfélszolgálatra, és konstatáltam, hogy hiába beszélek szinte nulla percet, a havidíjam még mindig 70 körüli. Jó igaz, van 4 szám, és növekszünk, de akkoris!! Látva a lejárt számlákat a rendszerben a kártyás fizetést választottam, majd szépen jött is az sms- 15.14-kor hogy mennyivel kevesebb maradt a számlámon. Örültem, hogy még időben befizettem és nem kapcsolták ki szó nélkül a cégben a mobilokat. Apró örömök az életben. Telik az idő, hívnak, hívok, dolgozunk.
5 órakor egy fura kis zaj üti meg a fülemet. Nem tud csatlakozni a gprs-hez a telóm. Nembaj gondolom, hiszen az most úgysem kell.. és hirtelem belémcsap a felismerés. Ezek a fas.............cik kikapcsolták a telóm. Próbálok hívni, és igen kérem szépen, 1,5 órával az azonnal jóváíródó kártyás befizetésem simán figyelmen kívül hagyva bemondja a jobb napokat megélt kellemes, bár engem már inkább csak idegesítő, női hang, hogy biza számlatartozással nemigen fogok én távrecsegni mostanság. Eldurrant az agyam. Hol van a világon még egy szolgáltató, aki befizetést követően kapcsolja le a delikvens szolgáltatását? Csak itt. Náluk.
Hívom a négyjegyűt, „pár perc” után kapcsolnak az illetékes kollégához. A 28. percben amikor már azon gondolkodtam, hogy legalább ennyit, ha nem a dupláját kell majd a T-fosban is állnom felborzolt idegekkel rendelkező sorstársaim gyűrűjében, megszólal a már-megint-egy-kib... ügyfél-menjen-a-picsába nem hallható, de érezhető hanglejtéssel egy biorobot, aki tájékoztat, hogy én hülye vagyok, de minimum barom, hogy összekeverem a dolgok sorrendjét. Ugyanis az pont fordítva történt. Ők kapcsoltak ki 3kor, én fizettem 5-kor. Abszurd, de a banki sms csak nem hazudik erről, meg biztos hülye az ügyfél is. Majd ugyanezen hang megnyugtategylevegővel, hogy természetesen minden számra kell majd újrakapcsolást fizetni. Hogyan is gondolhattam hogy nem.
Szóval ez kérem szépen T. Az Európai T. A díjnyertes T. A minőségdíjas T. T, együtt, veled.. Még sorolhatnám, bár az én verzióm szerint az ügyfélvesztő t. Kicsivel, külön és hamarosan nélkülünk, mert ezt 2010-ben még kis hazánkban sem lehet beadni! Már.
Üdv,
ExT
Az utolsó 100 komment: