Tékozló Homár

Mellérakta a telefont a Credigen másnapos ügyfélszolgálatosa

2010.08.03. 17:00 | jackyll | 257 komment

Lászlónak sikerült kifognia a Credigennél egy jópofa ügyfélszolgálatost, aki olyanokkal verte vissza panaszát, hogy "ne kezdjen el sztorizni" vagy "maga elengedi a füle mellett, amit mondok magának, úgyhogy el is köszönök". Az ilyeneket tessenek eredetiben rögzíteni, úgy biztos többet nevetnénk:

Folyószámlát váltottam kedvezőbb feltételek miatt az Erste bankról a Citibankra, és mivel volt egy csoportos beszedési megbizásom az Erste Banknál (egy áruhitel, aminek a Credigen bank a kezdeményezettje, havi 4233 Ft) ezt is átvittem a Citibankhoz. Ehhez egy formanyomtatványt kellett a Citibanknál kitölteni, amit május 20-án megtettem. Ennek következtében június 30-ig az Erste banknál élt a csoportos beszedési megbizásom, ezután pedig már a Citibanknál. Ennek ellenére a Credigen bank nem emelte le június hónapban a havi törlesztőrészletet, és mint az Önök ügyfélszolgálata is megerősitett ebben (nem a cimben nevezett személy, hiszen ő nem segitett, hanem L. Dóra ügyfélszolgálatos) ezt meg sem próbálta, pedig a rendszerükben is látták, hogy élő megbizásuk volt az Erste Banknál. Ennek ellenére július 2-án ez az összeg 6145 Ft volt, tehát közel 2000 Ft extra kamatot számoltak fel a saját hibájuk miatt. Innen kezdődött a kálváriám.
 

Először 06-1/453-51-60-as számot hivtam, ahol azt mondták, panaszommal forduljak a 06-1/453-51-11-es telefonszámhoz. Itt azt mondták, látják a fenti problémát, a június hónapban élő megbizást is az ERSTE-nél, de nem tudják, miért van, hivjam a 06-1/453-51-60-as telefonszámot, tehát ahonnan ide irányitottak. Tehát ezt is megtettem. Ekkor kapcsolták I-t. Mikor mondtam volna neki a problémámat, annyit mondott, 6145Ft a tartozásom, fizessem be. Mikor elkezdtem volna a fenti problémát, közölte, hogy ne kezdjek el sztorizni. Mikor újra kezdtem volna, azt mondta, hogy úgy hallja, elengedem a fülem mellett, amit mond, és akkor ne fizessem be, és akkor napról napra emelkedni fog ez az összeg. Azt is mondta, hogy nekem nem csoportos beszedési megbizásom van, hanem postai csekkes befizetésem, amire hiába mondtam, hogy én ilyet sehol nem hagytam jóvá, a válasz: “Uram, maga látja a rendszeremet”? Mire én csak próbálkoztam, erre viszont már elfogyott a türelme, és annyit mondott: Uram, úgy hallom, maga elengedi a füle mellett, amit mondok magának, úgyhogy el is köszönök. Innentől elhalkult a telefon. Hozzáteszem valószinűleg nem tette le, de nem szólt bele a telefonba, tehát ezzel az erővel le is tehette volna.

Ekkor újra hivtam a -11-es végű számot, ahol – szerencsémre - egy nagyon készséges hölgy vette fel a telefont, és miután belenézett a rendszerükbe, néhány perc alatt világossá vált számára is, hogy a bank hibájából történt a “mulasztás”, és annyit kért, hogy fizessem be az eredeti összeget (tehát a 4233 Ft-ot) és ő eltörölteti a jogtalanul felszámitott kamatot. Abba most nem mennék bele, hogy a teljes ügymenet, amig elismerték a hibájukat, milyen telefonszámlámba került, amit ugye senki sem fizet ki helyettem.

Tehát kérdem én:

Miért alkalmaznak olyan ügyfélszolgálatost, akinek nincsen türelme az ügyfelekhez?
Hogyan teheti rá a telefont az ügyfélre, holott neki azért van munkája, mert vannak ügyfelek? Hogyan oktathatja ki az ügyfelet anélkül, hogy bármit tud róla, és ráadásul ha meghalgatta volna, kiderül, hogy nem az ügyfél hibázott? Hogyan lehet cinikusan azt javasolni az ügyfélnek, hogy nem muszáj befizetni a tartozást, legalább akkor emelkedni fog, és egyre több lesz?


Mivel minden beszélgetést rögzitenek, kérem hallgassák vissza a beszélgetést, és itéljék meg, van-e szükség olyen dolgozóra, aki rontja az Önök hirnevét.

Várom mielőbbi válaszukat,

Üdvözlettel:
László

***

A fenti e-mailemet a egy hónapja juttattam el a Credigen Bankhoz, az info@credigen.hu e-mail cimre. A Credigen Banktól azóta még nem jött hivatalos válasz.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.04. 10:34:02

@cicmen: Vegyél bele egy köcsögdudát, és azt fogják hinni, hogy a jövő évi "Hungarian edition"...

MickthePick 2010.08.04. 10:38:25

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: mindenkinek jár időnként egy kis "mindenki ellenem van, de ők a hülyék" c. komment-ámokfutás.... levezet némi stresszt is :)
Persze leginkább mindenféle belső lelki gondok az okai az ilyennek, ha az ember élete rendbejön, ezek erősen ritkulnak...
Ha már csak munkahelyen kommentel valaki, az egészségesnek mondható :P

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.04. 10:46:11

161. csakhogy tapló legyek

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.04. 10:54:14

@MickthePick: Alighanem, mert egyrészt én is szinte csak ott csinálom, másrészt meg ez annak a jele, hogy éppen van munkahelye, ami elengedhetetlen minden nem nyugdíjas felnőtt egészségének szociális dimenziójához...

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2010.08.04. 11:03:25

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: áruld már el nekem, hogy mennyi fogyasztóvédelmi információ volt az itteni bejegyzések között! Már azon kívül, hogy atpijkamo a voip telefonálgatást ajánlgatja mindenkinek... Tudod én a bejegyzések miatt járogatok ide, és nem az off kommentek miatt. Sajnos szemmel láthatóan a blog készítőit nem érdekli annyira a saját blogjuk, hogy kigyomlálják a sok faszságot, ahogy jobb helyeken teszik.
Különben a troll nem az aki beszól a trollnak, hanem az a paraszt, aki elkezdi bunkó, oda nem illő hszekel bombázni a bejegyzéseket. És az nem Fánkevő Fáncsi volt.

Amúgy a Provident kérdés: már a behajtási osztályon volt a tartozásom, mikor el tudtam kezdeni fizetni. Négy hónapnyi pontos fizetés után jött egy levél amiből kitűnt, hogy három hónapja egyetlen utalásom nem volt feléjük. Telefonáltam és az ügyfélszoláglatos pillanatok alatt helyrekapta a dolgot. Nem állítom, hogy nem köcsög cég a Provident, de ezt korrektül intézték.

Hagyma: a párom és az Avon közti téma nem volt túl komoly, inkább csak bosszantó. Csoportos beszedésivel vonták tőle havonta a megrendeléseinek az árát, csakhogy hiba csúszott a rendszerbe: 2-án leemelték az OTP-s számlájáról a pénzt, de a havi egyenlegzáráskor még nem jelent meg az avon-os számláján, így tartozása volt és visszatartották emiatt a csomagot. Ez egymás után kétszer, vagy háromszor történt meg, aztán megunta a dolgot és átkérte csekkesre a fizetést. Persze telefonban mindig sikerült elintéznie az ügyet, de rendszerint jó félóra ügyintézébe telt, mire megállapították, hogy jé, tényleg náluk van a pénz, csak még basztak lekönyvelni.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.04. 11:23:54

@Giggsy: Fogyasztóvédelmi szempontból releváns és/vagy a poszt témájához kapcsolódó hozzászólások:

Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger · kitalator.blog.hu 2010.08.03. 17:10:46
Stop Light 2010.08.03. 18:29:29
Cuncimokus 2010.08.03. 19:07:07
Mylady · renszarvas.hu/ 2010.08.03. 19:14:48
Gastroger 2010.08.03. 20:46:12
Gastroger 2010.08.03. 22:13:08
Uninstall 2010.08.03. 23:19:30
VanessaBlue 2010.08.04. 00:03:47
Shinjuku 2010.08.04. 01:20:31
Shinjuku 2010.08.04. 04:22:01
Chilly 2010.08.04. 08:42:01
Hümüzhümümüz 2010.08.04. 08:49:03
blogponthunick 2010.08.04. 09:17:45
Giraffa 2010.08.04. 10:01:23
atpijkamo · www.deciki.blog.hu/ 2010.08.04. 10:24:38

Valahogy se Te, se a FaszFej nincs közöttük, bár ez a legutóbbi már szinte értékelhető...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.04. 11:27:45

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Maraggyá má! +monták ez nem cset és offolos topik
Csak szétoffoljátok a rovatot és nem érti az ember mirű van szó

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.04. 11:29:17

@horex: Összefoglaljam: Aki hitelt vesz fel és folyószámlát vezettet banknál, az rábaszik. Aki nem, az is.

Balance Of Power 2010.08.04. 11:38:49

Az volt mar, hogy esetleg a masnapos ugyintezo epp az utolso napjat toltotte es az elozo esti bucsubuli miatt volt masnapos? LOL - szerintem sokak alma egy ilyen utolso nap. Etikusnak persze nem nevezheto, mert az ugyfel arrol nem tehet, hogy seggfej a fonok es szar a hely.

helianthus 2010.08.04. 11:42:57

@MickthePick: tudtam, én teljesen egészséges vagyok, sőt tízszer jobban, mert onnan se mindig. :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.04. 11:44:28

@atpijkamo:
a kerdesedre adando valaszhoz keves az inrormacio
pl van egy taxis gacerom az taxical levisz ingyeb
viszont ha vonattal megy akkor gifyelni kell a kalauz mozgasat
es allomason a vonat bal oldalan leszallni es a mogotte levo kocsiba gutn
yehat bizonyos esetekben mind a ketto ingyen van
ha nagydarab sved vaft akkor uljel nyugodtan es monss a klajxinak:
-Siofokra megyek Credigen ugyben
ez altalaban eleg
@Giggsy:
en mindig ellene voltam a csoportos beszedesinek
es nem viccelek
en szinte mindent a NET-en utalok es akkor amikor akarom
se elobb se kesobb
en ertem amit mondani akarsz az erdemleges hozzaszolasrol
de ez egy tipikus poszt ahol a zugyfel es a zugyintezo szemeleyes konfliktusba keveredett
azert jo hogy kitette merty a Kardigan talan utana nez
de az is lehet csak a baratnojet akarja kirugatni
a mai vilagban minden megtortenhet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.04. 11:48:06

igen
arrebb tolom a klavit
Mary allandoan takarit
sose vegyetek el amerikai not
kulonosen KY-bol ne

BDBY 2010.08.04. 11:57:18

OFF egy pillanatra! Segítséget szeretnék kérni tőletek, hol lehet a homárra sztorit feltölteni? Mert az írjon a homárnak gomb egy orosz nyelvű oldalon landol. Segítséget előre köszönöm :) On

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2010.08.04. 11:59:23

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: nagyszerű, ügyes vagy, a 172 hozzászólásból találtál 15-öt aminek köze is van a bejegyzéshez, gratulálok... Ráadásul hülyeségeket is írsz, mert az én előző két hozzászólásomnak igen vastagon volt közük a témához. Vagy ha szerinted nem, akkor kíváncsi lennék, hogy engem mi alapján szűrtél ki a te igen elitre sikeredett listádról.

.lll. 2010.08.04. 12:10:23

@hagyma:

ti mér nem alusztok,vagy mér nem dorongolsz marynak mint horákli?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.04. 12:16:38

@Giggsy: A többi a te és a faszfej írásai és azok reakciói voltak. Az utolsónak voltak releváns elemei, az az előtti meg agyfaszkór-tünet.

Énbagoly 2010.08.04. 12:17:23

Most komolyan ez lesz a trend, hogy csak kétnaponta vannak posztok?

Énbagoly 2010.08.04. 12:19:36

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: én is a listára akarok kerülni, tehát megjegyezném azt a tapasztalatomat, hogy Magyarországon rendesen elintézni valamit, még mindig csak személyesen lehet.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.04. 12:21:28

@BDBY: Nekem ott az jön be, hogy homarbox1@gmail.com. Meg a beállított (céges) levelező rendszeren egy levél, erre megcímezve. Jobb gombbal meg egy üres lap.
Zombi-e vagy?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.04. 12:22:42

@Énbagoly: Maxxximálisan igazad van!
Nem láttad, hogy Sün!!-ék mit művelnek?

Énbagoly 2010.08.04. 12:29:27

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: sajna nem. Olyasmit csináltam, amit munkának szoktak nevezni, aztán nem értem rá. De már szórom a hamut.

.lll. 2010.08.04. 12:31:12

@Énbagoly:

férenézést kívánok,Magyaroszságn rendesen elintézni semmit se lehet még személyesen se,legfejebb az árkádba egyet szarni

BDBY 2010.08.04. 12:33:53

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: jobb gombal nekem is ez homarbox1@gmail.com jön be, Köszi az ötletet :) megy is a poszt :)

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2010.08.04. 12:51:56

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: na jó erre már nem tudok szépen és kultúráltan válaszolni: agyfaszkór a te jó kurva édes anyád, az. Én nem akartam személyeskedni, de látom itt csak parszt módon lehet csevegni, akkor paraszt leszek. Az ilyen hozzád hasonló bunkó faszkalapok miatt van teleszemetelve az összes Homár bejegyzés oda nem illő hszekkel. Próbálj meg ilyesn stílusban megnyílvánulni mondjuk egy Sorozatjunkie-n és úgy tesznek ki onnan, hogy az életbe nem kommentelsz oda többet. Nem elég, hogy tele van itt buta trollokkal az oldal, akik írják a faszságaikat azt várván, hogy egy trollokra érzékenynél mikor szakad el a cérna, hanem te még véded is ezeket a majmokat. Az hogy a többség itt a trollok mellett van nem azt mutatja, hogy nektek van igazatok, hanem hogy a normális hozzászólók többségében elhúztak már innen a picsába, mert elegük van abból hogy a sok hülye provokál, meg csetelésre használja a blogot. Néha idetéved egy két ember, aki ezt megelégeli és hiába való küzdelembe kezd a bagázs ellen (ezesetben pl én), de olyan aki ténylegesen a témával foglalkozna már nem igazán fárasztja magát az irogatással, hisz úgyis elvész a hozzászólása a sok baromság között. A Homár a Velvet szintjére süllyedt sajnos, pedig amúgy igen értékes blog lenne.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.04. 13:00:10

@BDBY: Jobbta fennt "írjon nekünk"
Csak Lyó ütős legyen
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.04. 13:03:15

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Tedd hozzá, aki nem remeteként él ma egy eldugott tanyán az mind szopóágon van
A tanyasit meg kirabolják

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.04. 13:12:14

@Giggsy: Én is szeretlek!
Nekem nincs is kurva anyám, a tiédet meg eddig még nem szidta senki. Én sem fogom, csak megjegyzem, hogy sokkal jobb lett volna mindenki számára, ha legalább az output szakaszban szecskavágó lett volna.
Tudatlak továbbá, hogy ha a paraszt nem szarik, akkor az úr és az ilyen stupid parazita, mint te, nem eszik.
Sorozatot utoljára katonaság alatt néztem, '87-ben, éjszakai lövészeten, mert voltak benne nyomjelző lövedékek is. A tv-sorozatfüggők (mert gondolom azokról lehet szó egy ilyen blog közössége esetén) értékítélete mélyen az analfabéta putris cigányoké és alkoholista hajléktalanoké alatt van számomra. Mondjuk az is jelzésértékű volt, hogy a Providenttel volt üzleti vitád, de bíztam benne, hogy alkalmi elmebaj volt, és kigyógyultál.
Tévedtem.
Szoktam.
A Homár színvonala valóban, az ingadozások ellenére ereszkedni látszik, de ez nem a hozzászólások, hanem a posztindító panaszok és azok tálalása, főleg a neoprimitív szenzációhajhász címadás miatt van, de ezt te nem is értheted.

AlulírottFentemlített 2010.08.04. 13:16:10

@Giggsy:
Én úgy érzem feleslegesen idegesíted magad.

On:
Szerintem az ilyen ügyfélszolgálatost ki kell rúgni.

off:
sunáznám! (L.Dórát)

staropramen 2010.08.04. 13:18:15

Sztrovacsekek!
Lenyűgöző ez a választékos úri modor ahog itt páran osztják egymást és az észt.
Utoljára ilyet Pireuszban a Vidám Hullamosóhoz címzett műintézetben hallottam jókedvű matrózoktól.Itt is vannak vidám matrózok?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.04. 13:21:01

@staropramen: Nem tudom, de tengeribeteg már voltam. Amikor kukoricát kellett volna kapálni...

staropramen 2010.08.04. 13:21:59

Sztrovacsekek!
Elveszett a kommentem.Nem látta valaki?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.04. 13:23:12

@horex: Kéretik reagálni a saját helyén a neked címzettekre!

Sróf 2010.08.04. 13:24:26

Csatlakozom a kritikát megfogalmazók táborához: valóban nagyon idegesítő és káros a maximum egytucatnyit számláló "állandó lakók" közösségének (ÁLK) folytonos és teljesen off csacsogása a Homáron, illetve hogy itt élnek közösségi életet. Személy szerint nincs velük semmi bajom, és a chatelésben önmagában sem látok semmi kivetnivalót, de sokkal alkalmasabb helyeket is találhatnának maguknak, ahol nem zavarnának másokat. A Homár eredetileg egy fogyasztóvédelmi blog, nem 10-12 ember társalgási és humorizálási terepe, akik miatt a hozzászólásokat már jó ideje fölösleges olvasni (de legalábbis baromi idő- és energiaigényes kiszűrni a sok hülyeség közül a témába vágókat).

Három javaslatom volna a szerkesztőbizottság felé:
1) manuálisan mindig törölgetni az ocsút - ez nagyon munkás
2) bannolni a chatelőket - ez túl drasztikus
3) más fórumok mintájára megfejleszteni úgy az oldalt, hogy a hozzászóló bejelölhesse hozzászóláskor, hogy épp érdemben szól-e hozzá, avagy csak társalog és közösségi életet él (ez a felhasználóra van bízva, de remélhetőleg van annyira intelligens, hogy a megfelelőt jelölje be, és ne viselkedjen trollként, másokat keserítve), és akkor mondjuk a nem témába vágó böffenetek, unalomtermékek és csacsogások halványabb színnel jelennének meg, és/vagy az olvasó beállíthatná, hogy a számára teljesen érdektelen és zavaró hozzászólások eleve ne is jelenjenek meg.

Én a 3. megoldást támogatom. Így a kecske is megmaradna, és a káposzta is jóllakna. Remélem, nem bántottam meg senkit.

staropramen 2010.08.04. 13:24:56

Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger · kitalator.blog.hu
Az nem ér.Én is utálok kapálni és bármilyen indokot elő tudok adni, hogy ne kelljen.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.04. 13:26:46

@hagyma:
sose vegyetek el amerikai not"
Magyart se, ha nagy a keze, mert kicsinek fog látszani a farkad

Nehogy off legyen-Cardigán esetleg Garbó

Pittykapitány 2010.08.04. 13:31:01

@staropramen:
itten csak nílusi palócok vannak, be kell érnünk ennyivel.

staropramen 2010.08.04. 13:31:31

Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger · kitalator.blog.hu 2010.08.04. 13:26:50
Szőkesége ? -nem tudom már.

OFF: úgy tűnik a forradalmi hullám elérte a Homárt.A szavazófülkék forradalma átment a releváns kommentek forradalmába.Hiába, a törpe minoritásnak itt is kuss lesz hamarosan.-
ON

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.04. 13:34:30

@staropramen: Volt már valami olyasmi, de akkor a Homár látogatóinak a száma elkezdett hasonlítani a Kurucinfó cigány szerkesztőinek a számához...

staropramen 2010.08.04. 13:36:08

Pontosan így emléxem én is Sztrovacsek!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.04. 13:37:19

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Neszójjá be!
Mert te az itteni kötsög bandága tartozol 'sziszed neked lehet szétoffolni?

Cardigán

Fánkevő Fáncsi 2010.08.04. 13:45:37

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: "Ő szokta ugyanígy lekamaszozni a tőle értelmesebbeket.." - Értelmes? olvasd már el az első 4 hozzászólást:
1.)Mi mellé?
2.)L. Dórát sunázzad!
3.)Öcsém! Ha én másnapos vagyok nem csak melléraklak!
4.)Arany, bronz, ezüst! Gazdag vagyok! Mit kértek? Fizetem!

Az ötödik hozzászólás lesajnálja a panaszost, hogy milyen hülye, hiszen a telefondíj mindössze 4 Ft óránként.

Nyilvánvaló, hogy ha te értelmes okos, vagy humoros kacagtató hozzászólásnak akarod ezt beállítani, akkor talán inkább arról van szó,
a.) neked se túl sok agyad van (és ezt most nem sértésnek szánom, hiszen ha az az őszinre véleményed akkor nyilván elég együgyű lélek vagy )
b.) "kedvesketsz" az "itt élő öreg" kommentezőknek, hiszek ők jelentik a társaságot számodra. Majd visszakapod később, legközelebb meg ők fognak lesz...pni. Isten ments, hogy megbántsd őket. Hogy primitív bunkó hozáászólások lennének? Na nem, olyat nem lehet mondani.

Egyik srácnak se volt kedve egy pillanatra sem a témához szólni, humorizálni jöttek, társalkodni, egójukat fényezni ide, messziről leszarják, hogy erre a többség nem kíváncsi. Kisajátítják a homárt comment rovatát, és ezt nem csak ezen az oldalon teszik, hanem gyakorlatilag az összesen.
Elképzelhető, hogy a Homár/Index rendszergazdáinak ez megfelelő, én nem tudom, lehet, hogy számukra a mennyiség a fontos nem a minőség, vagy tartalom. Hosszútávon ezzel persze elássák a homár komolyságát, nem tudom, hogy ez mennyiben szándékos. Azonban józan ésszel inkább azt kellene gondol első pillanatban, hogy ez egy fogyasztóvédelmi blog, nem pedig a legnagyobb microblogger és társai társalkodó-chat terepe.
Kitalátor van egy kérdésem. Miért nem másutt csetelsz a többiekkel? Mi az akadálya? Neked van saját blogod. Miért a credigenes srác panaszát kell szétbombáznotok az idióta humorotokkal, meg haverkodással. Meg az összes többi panaszt úgyszintén. Nem akarlak elzavarni. Ez csak egy kérdés, őszintén kíváncsi vagyok, hogy miért itt teszitek ezt.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.04. 13:48:23

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Nem vagyok én cicmen/lsd. korábbi büszkélkedését/
Bár még nem cikizték, de asszoktam mondani "ezzel is AKKORÁT tudok élvezni"
:)
részeg ügyfélszolga-nehogy OFF

Egyéves Önkéntes 2010.08.04. 13:51:23

az összes csetelő barmot sunáznám! :D

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.04. 13:58:04

Hát ha mindenki, akkor én is offolok egyet.

Szánalmasak és unalmasak a kommentek.

Várom...

Várom...

Várom...

Várom...

Várom...

Várom...

Várom...

Várom, hogy egy trollzseni jó példával járjon elöl, és írjon már egy témába vágó hozzászólást, ami még nem hangzott el... Picsogni, acsarkodni nem ér!

Pittykapitány 2010.08.04. 13:59:27

ON

csakhogy ne legyek OFF

staropramen 2010.08.04. 14:02:05

Sztrovacsekek!
Ér egy kiakadt, esetleg gyárlilag bunkó ügyfélszolgálatos megható története ennyit?
Annál is inkább, hiszen egy egyszerű újrahívással a probléma megoldódott.
A szerkesztőknek üzenem:
Találkoztam Pósalaki bácsival , jól van, üdvözöl mindenkit, (Karácsonyra majd küld lapot) és azt üzeni, hogy UGORGYUNK!

BDBY 2010.08.04. 14:44:58

@horex: Szerintem az lett, bár az ütős ugye igencsak relatív :) már jó ideje beküldtem, de nem jelent még meg, nem tom mikor fog megjelenni?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.04. 14:51:23

@staropramen:
Oszt ki fogja megirni az udvozlo sorokat?
NyilasMisit olvasni vette fel, ra is fagyott majdnem amikor a reskontot kitoltette vele
Vagy brajl irassal irja?
Akkor a homar hogy olvassa L?

+annyi .....
bocs hogy
Ékezet nelkül irok, IT skac vagyok

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.04. 14:53:28

@BDBY: Felkészültél a poszttoló ekézésre is?
:))

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2010.08.04. 14:54:24

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: lehet jobb lett volna, ha téged talál el az a sorozat és akkor most nem viselkednél itt akkora tahó módjára, hogy kihozd az emberből a legrosszabbat.
Amúgy csak a miheztartás végett: a Sorozatjunkie elismerten az ország egyik legjobb blogja. A Goldenblog szavazáson tavaly nyolcadik lett a kategóriájában, igaz a Homár előtte végzett, de ahogy nézem ez idén nem fog megismétlődni. Olvass csak el ott néhány bejegyzéhez írt hozzászólást! Nem találsz offtopicot, nem találsz személyeskedést, ott képesek kultúráltan csevegni egymással az emberek és még a viták is normális mederben maradnak. Miért? Mert tisztalelkű szűzlányok járnak oda picsogni a kedvenc férfiszínészeik jóképűségéről? Nem! Az olvasók többsége férfi, csak onnan az olyan seggfejeket, akik képtelenek normálisan viselkedni, bannolják, törlik a hsz-eiket, meg ilyenek. És amúgy a blog nem Barátok köztről, Esmeralda-ról szól, hanem minőségi sorozatokról (amcsi, kanadai, angol, esetleg néha ausztrál, meg német). De ezt gondolom neked magyarázhatnám napestig, hisz a sorozatot nézők megítéléséről még egy épkézláb mondatot sem tudsz írni: "A tv-sorozatfüggők értékítélete mélyen az analfabéta putris cigányoké és alkoholista hajléktalanoké alatt van számomra." Az értékítélet az nem számodra van. Az egy konkrét dolog amivel mindenki rendelkezik. Most vagy azt akartad mondani, hogy szerinted a sorozatokat nézők értékítélete szar, vagy azt hogy a sorozatokat nézők megítélése számodra a putris cigányoké alatt van... Mindegy, csak egy közbevetés volt, a lényeg az, hogy valakinek a szabadidős tevékenysége szerintem kurvára nem játszik bele abba, hogy mennyire van rálátása a világra. Én szeretek sportolni, filmet, sorozatot nézni, videójátékokkal játszani, elmenni valahova a párommal, vagy a haverokkal, de gondolom TE biztos ezerszer értékesebb dolgokkal múlatod a munkán kívüli időt, ha már egyszer ennyire lenézel azért, mert szeretek House-t, CSI-t, vagy How I Met Your Mother-t nézni...
A Provident-es beszólást sem igazán értem. Majd ha egyszer te is olyan helyzetbe kerülsz, hogy úgy megszorulsz, hogy nem tudsz máshova fordulni pénzért, kíváncsi vagyok mit fogsz tenni.
És szerinted nem a hozzászólások miatt esik a Homár színvonala?! Olvasd már el például az itteni témaindító hsz-eket! Ez neked szinvonal?! Sajnos az a kurva nagy baj, hogy a Velvet-hez hasonlóan a Homár szerkesztői is töketlenek és hagyják, hogy menjen itt az offtopic orrba szájba. Elsőzések, sunáznámok, meg az ehhez hasonló marha vicces beszólások amik már úgy öt éve is lejárt lemeznek számítottak. Valahogy én egy negyvenes embertől érettebb hozzáállást várnék a dolgokhoz, de úgy látszik a belső troll nem vész ki az idő múlásával sem.

staropramen 2010.08.04. 15:53:19

@horex:
Állítólag felvett a Misi helyett valami helyi értelmiségit.
Állítólag a Kósáék Lajos nevű fiát.
Túl sok reményt ne fűzz az üdvözlőlaphoz.

Wonder Deer Hunter 2010.08.04. 15:56:16

@Fánkevő Fáncsi: Szia!

Nekem is van véleményem a kemény magról itt a homáron...
"Első, második, huszonnyócadik, sünt neki, stb..."

Ez a kemény mag, aki mindenhez ír. Szerintem mindenki döntse el maga kik is lehetnek ezek az emberek és mi a szerepük a való világban. Direkt semmilyen jelzőt nem írtam...

Na ennyi a véleményem az "állandóan kommentelő helyi kemény magról", de nem akarom elvenni a kedvüket, lehet, hogy holnap is első lesz majd az aldi cikknél... Meg ha ez nem lenne szegényeknek, akkor mit csinálna a sok szerencsétlen...

Wonder Deer Hunter 2010.08.04. 15:57:30

A cikkhez:

gondolom megvan, hogy mikor telefonáltál és kivel. hallgattasd vissza egyik vezetővel és az arc már mehet is a HR-re...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.04. 16:13:54

@Giggsy:
hanem minőségi sorozatokról (amcsi, kanadai, angol, esetleg néha ausztrál

Pár példád erre?
Daktari nem jácc!

Fánkevő Fáncsi 2010.08.04. 16:23:31

@Wonder Deer Hunter: ez pontosan így van Wonder. Néhány srácnak itt ebből áll az élete, és ez nagyon szomorú. Valamelyikük ma letrollozott, 28,500 hozzászólása volt az elmúlt 4 évben. (én 140-nél tartok) Az kb. 20. hozzászólás minden nap, szombat vasárnap karácsony, mindent belevéve. Ha kihagy egy napot akkor másnap 40 különben lemarad a 20-as átlagtól. Elképesztő.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.04. 16:26:55

@BDBY: Jó eséllyel soha, csak ha pont úgy abszurd, ahogy az ügyeletes szerkesztő szereti...
@horex: Mer' émmán igen!
@Giggsy: A sorozatfüggők és sorozatok eseményein agyalók értékítélete a te szavaddal szar, nem mérvadó, értelmes élettel nem összeegyeztethető. Az én szavaimmal meg nem mérvadó számomra, kevésbé irányadó, mint a más szenvedélybetegségekben szenvedőké. Én is szoktam hallani megszólalásig értelmes szakközépiskolás fiatalokat, akiknek ez az egyik fő témájuk. Borzalmas! Ahogy a bazmegköcsögözésbőlből átváltanak a csak "mű"fordítók és alighanem ugyanazon a tájon "képzett" szövegírók ugyanúgy sablonos szófordulataira, az valami tragédia...
Provident: Voltam már többször is "olyan" helyzetben, csak voltak emberi kapcsolataim, amelyek révén át tudtam hidalni. Kamatmentesen. Kölcsönösségi alapon. Egyébként sem vagyok sem őstermelő, sem kurva, hogy hetente tudjak törleszteni. A másik lehetősséggel is gyakran éltem, ti. hogy a létfontosságúnak hitt tárgyak, szolgáltatások megvásárlását elhalasztottam, illetve többször lemondtam azokról, és kiderült, hogy nem is létfontosságúak...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.04. 16:33:32

@Wonder Deer Hunter:
hallgattasd vissza egyik vezetővel és az arc már mehet is a HR-re... "

Ugye mostanában repatriáltál és még nem intéztél ügyet telefonon
Tuttam!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.04. 16:38:18

Egy posztom elveszett vagy nem látom
Mindjárt megismétlem

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.04. 16:43:19

@horex: Melyik volt?
Szerinted amúgy mennyivel kellene megemelni a szövegértését azoknak az észosztóknak, akik nem értik, hogy itt az offolás elsődleges célja új, érdekesebb posztok kikényszerítése? Jó, mondjuk nem mindig eredményes, de addig is szórakoztató...

Kicsi Kacsa 2010.08.04. 16:57:01

Hihetetlen, hogy tegnap óta még mindig ezen az ügyfélszolgálatoson rágódunk.

Új csámcsognivaló nincs?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.04. 17:04:38

@Kicsi Kacsa: Piszkos forrásból úgy értesültem, hogy ez már a hétvégi is...
Egyébként nem tanultál még itt eleget az Übergott, mindent jobban tudó mesterektől?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.04. 17:08:03

@Giggsy: És igen: "hogy kihozd az emberből a legrosszabbat."
Ez van, b+!
Mézesmadzag ez az egész! Csak kihozni tudok valamit, esetedben a legrosszabbat, de bevinni nem.
Pedig kellene!

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2010.08.04. 17:08:39

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: úgy örülök, hogy te ennyire okos vagy. Mihez kezdenék a te zseniális útmutatásod nélkül.
Gondolod olyan hülye vagyok, hogy létszükségből HiFi-t vettem Provident kölcsönből? Ha már műszaki cikk miatt tartoznom kell miért tartoznék 1800%-os kamattal? Nem műszaki cikkről voltszó, legyen elég annyi, hogy kurva gyorsan kellett és nem volt időm agyalni, hogy a törlesztéssel mi lesz. Ami pedig az emberi kapcsolatokat illeti: tudod úgy van az, hogy lehet neked bármennyi emberi kapcsolatod, ha épp egyik sem tud a fejedhez vágni százezer Forintot. Úgy birom a hozzád hasonló okosokat, akik úgy osztják az észt, hogy közben egy döntés hátteréről halványlila segédfogalmuk sincs.

A Sorozatjunkie pedig nem más, mint egy ötletes elnevezés, nem arról van szó, hogy a látogató közönség sorozatokkal kel és fekszik és ha kihagy egy részt akkor tikkelni kezd a szeme és epilepsziás rohamot kap az elvonási tünetek miatt. Nem is értem, hogy egyáltalán mi bajod van ezzel... Tehát aki szereti a sorozatokat az egy elferdült értéktelen ember, aki biztosan nem tudja megállapítani, hogy mi a jó és mi a rossz? Érett, haladó gondolkodás ami megint csak arról tanúskodik, hogy imádod olyan témában osztani az észt amiről végképp semmi fogalmad sincs. Jelzem ott nincs elsőzés, sünözés, sunáznámozás, nagyrészt értelmes kultúrált csevegés folyik, ami az itteni törzsközönségről még véletlenül sem mondható el.

Amúgy "Mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak" szóval hagylak uralkodni én befejeztem ezt a meddő vitát, mivel szemmel látható, hogy még csak el sem gondolkodsz azon, hogy esetleg nem neked van igazad valamiben...

@horex: nem igazán értem, hogy most az ausztrálra, vagy a minőségi sorozatra kérsz példát. Minőségire: House, Dexter, Dead Like Me, Castle, NCIS, csak hogy pár példát említsek. De valamiért az az érzésem, hogy te inkább az ausztrálra kérdeztél rá: Underbelly (maffiózós dráma), Summer Heights High (nekem nem tetszett, de sokaknak bejön), Flight of the Conchords (jó az új-zélandi, de az már majdnem ausztrál), Two Twisted. Nem sok, de nem véletlenül írtam, hogy "néha ausztrál" nem ez a jellemző.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.04. 17:09:23

@Kicsi Kacsa: Menjél fogalmazást tanulni a Maónika-só stábjához!

Kicsi Kacsa 2010.08.04. 17:12:58

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Könyörgök, csak azt ne! Inkább 10× cserélek olajat a blogmotorba (fejtetőre állítva, mert a leeresztőszelepet... de hiszen tudjátok), csak a Maúnikashó-ba ne kelljen mennem!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.04. 17:17:50

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Százezer forint? Egy akár* "ingyenes" hitelkártyával is olcsóbb. Tudom ajánlani az ilyen esetekre (talán!) leendő(?) cégem/üzleti partnerem munkatársainak a segítségét: www.awind.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=4:a-wind-uegyfelkezeles&catid=10:cegkulturank&Itemid=20

*... az első évben, ha minden hónapban visszafizeted a teljes összeget és ha nem veszel fel készpénzt, csak vásárolsz....

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.04. 17:27:19

@Kicsi Kacsa: Mert ma, értelmes poszt híján én lettem kontrapharmatex...

Kicsi Kacsa 2010.08.04. 17:33:09

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: ja, jó, akkor rendben van.

Mint a viccben:
Mazohista és a szadista párbeszéde.
Mazohista:
-Üss!
Szadista:
-Nem ütlek!

Xezs 2010.08.04. 18:14:37

LOL mekkora balhé ment itt én meg még csak most olvasom :)

Viszont a balhé kapcsán elgondolkodtam: vajon mi értelme van tényleg az offolásnak? Vajon érdekel-e valakit hogy Mary mit csinál, vagy hogy ki használ VOIP-ot?

Egyáltalán, mi a mozgatórugója? Rengeteg kérdés és sehol egy válasz.

Xezs 2010.08.04. 18:15:51

Ja, a szar vicceket kihagytam a felsorolásból.

Gastroger 2010.08.04. 18:16:48

@hagyma: elnézést kértem a hangnemért. Csupáncsak Fáncsi kommentjeire ért hirtelen érzelmi felindulásból elkövetett posztolás tényének fennforgása miatt ragadtam ki egy szűk kis szeletet a nagy pizza egy egy szeletéből, ezen volt a pfefroni, és csípett, csak ennyi.
Bocsánat az általánosításért.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.07. 11:51:23

Tévedtem, elnézést, a voipdiscount.com-nál 5 eurocent egy perc magyar földi hívás. Másik cégnél 2 eurocent, de ott nincs ingyenes heti 300 perc. Szóval tíz euróért csak 89 órát lehet beszélni.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.07. 11:56:07

@Xezs: "ki használ VOIP-ot?"

Válaszolni kell a kérdésre, ha egyszer nem tud róla. Nem szabad sötét tudatlanságban hagyni. Az internet nem csak szexképek letöltésére jó.

Egyébként pont témába vágott, mert a poszt toló azon is görcsölt, hogy sok a telefonszámlája.

Fánkevő Fáncsi 2010.08.08. 06:30:04

@atpijkamo: téged fizet a voipdiscount a reklámért? Néhány egyszerű tényt azért kihagysz atpi, és éppen azért volt teljesen idióta a hozzászólásod. A voip-os telefonáláshos alapfeltétel a kéznél levő számítógép, élő internetes kapcsolattal. A magyar lakosság 50%-a nem használ számítógépet egyáltalán, sem otthon, sem a munkahelyen. A háztartások internet ellátottsága kb. 42%, ebből a 42%-ból kb. 22% használja telefonálásra is az internetet, vagyis a lakosság kb 10%-a. (forrás: Szonda-Ipsos Nemzeti Média-analízis) Ennek persze csak töredéke a mobile internet. Ha most te azt hiszed, hogy ez azért van így, mert az emberek hülyék, te meg okos vagy akkor szinte biztos, hogy pont fordítva van. A VoipDiscount használatához egyébként, Windows op. rendszer kell, installált szoftverrel,ha csak közelíteni akarsz a mobil telefon kényelméhez (csak közelíteni, elérni sajnos nem tudod azt a kényelmet), akkor kell egy notebook (3..500,000Ft) Windows XP minimum, mobil internet előfizetés valamelyik mobil szolgáltatónál. Na most az nyílvánvaló atpi, még talán neked is , hogy ebben az esetben tudsz még akár a villamoson is telefonálni, mint a mobiloddal, de az internet előfizetésed eléh húzós(vagy a havidíj vagy az adatforgalmi díj, a mobil szolgáltatók sosem voltak olcsó-jánosok), ráadásul, mivel a garantált mobil sávszélesség igan alacsony (Garantált GPRS/EDGE/3G letöltési sebesség: 30-120 kbit/s-ig; feltöltési sebesség: 8-50 kbit/s - Telenorma) ezért a hangminőség igencsak csapnivaló lesz, sokszor megszakad majd. Talán mégiscsak megvan az oka, hogy beszélgetésre jelenleg a mobil telefonok a legnépszerűbbek. Persze, ha otthon van egy klassz PC-d szélessávú internet előfizetéssel, valamilyen Voip-os szoftverrel akkor persze, hogy kommunikálhatsz olcsóbban, mint a mobil tarifa, akár ingyen is. Persze például a hívásfogadás elég nyűgös dolog a PC-ken, bekapcsolva kell hogy legyen a gép éjjel nappal(kb. 500W fogyasztás folyamatosan) Azonban annak vannak feltételei, amelyek nem adottak mindenkinek, azt pedig ne gondold, hogy a panaszos csaj most rögtön rohan és vesz egy PC-t , monitort, előfizet szélessávú fix-IP-s internetre, aztán gyorsan regisztrál a németországi, kölni VoipDiscount-nál, mert az idióta kommented hatására belátta, hogy az az egyetlen ésszerű kommunikációs forma.

A telefonálgatás az ügyfélszogálatra valamelyik szolgáltató/bank faszsága miatt igenis pénzbe kerül, (néha nem is olyan kevésbe), meg elfecsérelt időbe, meg idegeskedésbe. Aki ezt nem tudja az egyszerűen h....

Xezs 2010.08.08. 11:53:35

@Fánkevő Fáncsi: Amiket írsz azokkal egyetértek, viszont egy helyen kötnék bele:

A PC nem fogyaszt állandó jelleggel 500W-ot. Még akkor sem, ha 500W-os táp van benne. Egy átlagos PC desktop idle üzemmódban (tehát semmi 3D, semmi Aero, semmi durva matematikai számítás) fogyaszt kb. 150-200W-ot a benne lévő eszközök sokaságától (és fogyasztásától) függően.

Xezs 2010.08.08. 11:58:19

Sőt... Inkább 100-150W az a 150-200. És ez igaz egy durva videókártyánál is. Persze ha ráereszted a 3D-t akkor már elkezd kúszni felfele elég istenesen a fogyasztás.

Fánkevő Fáncsi 2010.08.08. 13:08:40

@Xezs: Ez igaz...500W túlzás, ahhoz egy nagyon megtömött PC kell, jogos a két pont. Tévesen mondtam, abból indultam ki, hogy az én tápom 500W és igencsak a határon jár.

•Anyakártya 15-30 watt
•gagyi CPU 20-50 watt
•klassz CPU 40-100 watt
•RAM 7 watt/128MB
•PCI bővítő kártya 5 watt
•gagyi video kártya 20-60 watt
•klassz video kártya 60-100 watt
•IDE hard diszk 10-30 watt/darab
•Optikai cucc(CD/DVD/BRD) 10-25 watt

Mindenesetre az a folyamatos egy-kétszáz watt is csak hülye pocsékolás volna, ha bejövő telefonhívásra való várakozás miatt lenne. Az éjjel-nappal zúgó PC propellerek, vincseszterek meg egyébként is piszok idegesítőek tudnak lenni.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.08. 13:33:53

"téged fizet a voipdiscount a reklámért?"

Ó te idióta faszfej, ha valaki közli egy kreténnel, hogy az OTP-n kívül van másik bank is, mondjuk az Unicredit, akkor az már az Unicredit fizetett ügynöke lesz???

"A voip-os telefonáláshos alapfeltétel a kéznél levő számítógép"

Többet kéne olvasnod, nyuszifül! Lehet telefonálni közönséges tízezer forintos VOIP telefonnal, az androidos mobilokon van a 3cxphone VOIP alkalmazás. Sőt, ha a voipdiscoun.com-on regisztrálsz, akkor rendes földi telefont is használhatsz.

"A VoipDiscount használatához egyébként, Windows op. rendszer kell,"

Tévedések vígjátéka. Mac és Linux is használható. Sőt, számítógép sem kell,
lásd feljebb.

"ha csak közelíteni akarsz a mobil telefon kényelméhez"

Ki beszél itt mobilról??? Nem lehetsz olyan korlátolt, hogy földitelefonos ügyfélszolgálatot mobilról hívsz!

De ha nagyon akarod, akkor keresel egy WIFI hotspotot, és androidos mobilról VOIP hívod.

"Talán mégiscsak megvan az oka, hogy beszélgetésre jelenleg a mobil telefonok a legnépszerűbbek."

Az az oka, hogy a korlátoltaknak a földi tarifa 10 Ft/perc, és akkor már nem látszik olyan drágának a mobil mondjuk 30 Ft/perc díja. Meg kényelmes, séta vagy vezetés közben meg lehet beszélni a műkörömépítés rejtelmeit. Normális ember arra használja a mobilt, amire való, elérhetővé teszi magát fontos beszélgetésekere, de az időtrabló hosszú beszélgetéseket olcsóbban oldja meg. Szerintem az mobil/nemmobil vita itt erősen offtopik.

"a hívásfogadás elég nyűgös dolog a PC-ken, bekapcsolva kell hogy legyen a gép éjjel nappal"

A tízezres VOIP telefonkészülék mondjuk 5W-ot fogyaszt. De ha a megszokott otthoni sétálótelefonodat akarod használni, akkor veszel ugyancsak tízezerért egy VOIP TA-t. Az is 5W-ot fogyaszt.

"A háztartások internet ellátottsága kb. 42%,"

Döntsmár el, hogy azon siránkozol, hogy nincs otthon internet, vagy azon, hogy te csak mobillal vagy hajlandó telefonálni!

Akinek meg nincs otthon internete, de sokat szeret telefonálni, annak csak ajánlani tudom az internet előfizetést, havi háromezer forintot egy öt megáért csak ki tud pengetni. (Be kell vallanom, a többszáz internet szolgáltató fizettett ügynöke vagyok.) Ha meg a háromezer földhöz vágja, akkor mondja fel a telefont, azzal is nyer havi három-ötezer forintot, és menjen be személyesen az ügyfélszolgálatokra, és személyesen sörözzön a haverokkal. Ja, és azon a pénzen amit a telefon felmondással nyer, kérhet egy pucér DSL-t (NDSL) és máris van internete.

Ne sírj már azon, hogy nem érted a VOIP telefonálást, nálam sokkal hzzáértőbbek elmagyarázzák neked más fórumokon. Az ilyen faszkalap trollok miatt megy félre a mindig téma.

Fánkevő Fáncsi 2010.08.08. 14:42:26

@atpijkamo: Ne erőlködjél már te hülye:)
"Ki beszél itt mobilról??? Nem lehetsz olyan korlátolt, hogy földitelefonos ügyfélszolgálatot mobilról hívsz!
"
A vezetékes telefonelőfizetések száma háztartásokban az utóbbi 10 évben kb. 20%-ára esett vissza. A hagyományos vezetékes távközlés halódik. Egyszerűen az emberek már mobilt használnak, internetet pedig még nem. A voip-nak sok gyermekbetegságe van még jelenleg, többek között az, hogy a publikus internetet használja kommunikációra, aminek a technikai kialakítása nem optimális a hangtovábbításra(egyszerűen másmilyen routerek kellenének, nem úgy alakították ki az ősi időkben, manapság pedig már nagy összegekbe kerül a routerek és hálózatok átalakítása(habár folyik)) és másmilyen elvek szerint kellene továbbítani az adatcsomagokat. Ezért van az, hogy a voipnak sokkal rosszabb a hangminősége, mint egy gagyi GSM-nek, a vezetékesről nem is beszélve. A voip széleskörű elterjedése nem is várható, ugyanis már most is olyan nagy sávszélességű multimediás irányban folynak a fejlesztések, ahol cakumpakk multimédia minden megy, TV előfizetés, Mozi-film lejátszás, telefon, minden egyben...ez a jövő nem a voip. A voip meghal mielőtt még mielőtt igazán elterjedhetett volna.
Attól vagy idióta atpi, hogy nem érted hogyan mozog a piac és miért. Azt hiszed, hogy van valami technikailag legoptimálisabb megoldás, és mindenkinek azt kellene használnia, különben hülye. Én éppenséggel egy szoftveres cégnél dolgozom amely fő profilja távközlési és CTI (Computer Telephony) szoftverek fejlesztése, úgyhogy nem idegen ez a téma tőlem. Nem arról van szó, hogy nem értem a voipot atpi, (kb. két évvel ezelőtt voltam egy projectben amely egy nagy voipos alkalmazást fejlesztett sipX library-re). Miért kellene az embereknek előfizetni voip telefonra is, ha már hozzászoktak a mobilhoz? Nem akarnak ők sokat telefonálni, de azt rugalmasan akárhol akármikor.
"Döntsmár el, hogy azon siránkozol, hogy nincs otthon internet"
Ez nem siránkozás te idióta, egyszerű tény, statisztika...ma M.o.-on az emberek kb. 10% használja telefonálásra(is) az internetet, ennek kb. 10%-a mobil internet, vagyis az emberek kb. 1%-a beszél valamilyen mobil voip szolgáltatással. Ezzel szemben (ha jól emlékszem) átlagosan(statisztikailag) valamivel több mint egy mobil előfizetése van az embereknek (nekem pl. nincs olyan ismerősöm akinek ne lenne mobilja) Ülj le egy picit atpi a sámlira, és gondolkozz el rajta, hogy ez miért lehet így? Én igazán nem bánnám, ha másképp lenne, de ez van. Ilyen környezetben idiótizmus arra hívatkozni, hogy mivel a voip kommunikáció olcsóbb tud lenni(akár ingyenes is lehet bizonyos feltételek között, sosem vitattam), mint a mobil, ezért a telefonálást ingyenesnek kell tekintenünk minden egyes esetben, mert ha nem az akkor az illető hülye. Nem atpi, te vagy korlátolt hülye az a helyzet, ha így gondolkozol. Az emberek majd voipot fogna venni, ha annak szolgáltatás/ár arányait fogják szeretni, addig is a mobil a menő(legalábbis jelenleg). De addig is a telefonálás bosszantó kidobott összeg lesz, főleg mikor egy autamata kezelő ügyfélszolgálat 1 percig reklámot nyom, 4 percig várat, aztán kapcsol, elmondod a problémát beszélsz 3 percig, aztán közlik, hogy nem ők az illetékesek, továbbkapcsolnak, megint elmondasz minden előről 3 percben, erre elhajtanak a panaszoddal együtt. Egy ilyen eset egyáltalán nem valami extrém dolog, hanem teljesen normális megszokott ügyfélkezelés 10-15 percben általában mobilon. Ezek a telefonok sajnos elég sokba kerülnek.
Gondolom a többieket akartad lenyűgözni a tájékozottságoddal, a voipos telefonálással kapcsolatban ezért füstölt az 5. hozzászólás a nagyképű lenézéstől a panaszos irányába. Úristen, talán 40Ft/perc-ért telefonál? Ja atpi, ez a helyzet :) Az emberek döntő többsége ma M.o.-on a mobilt használja, (bár nem szeretnek hosszasan beszélni, csak ha a cég fizeti) és erre nyilván meg van az oka, még ha neked gőzöd sincs, hogy mi lehet az, a mobil szolgáltatók jól tudják.
Hülyegyerek:)

Xezs 2010.08.08. 23:47:48

@atpijkamo: Már bocs hogy beleugatok itt a kettőtök dolgába, de én péel vagyok olyan korlátolt hogy földitelefont mobilról hívok. Nem, nem fizetek súlyos ezreseket telefonálásra.

Fánkevő Fáncsi 2010.08.09. 00:49:44

@Xezs: Nem dehogyis, nem vagy korlátolt ettől, az a szokásos. Csak épp apti szerint debil mindenki, aki nem voipot használ, vagyis az emberek 99%-a. Az ő értelmezése szerint a mobil telefon a hívások fogadására való. (apti:"Normális ember arra használja a mobilt, amire való, elérhetővé teszi magát fontos beszélgetésekere, de az időtrabló hosszú beszélgetéseket olcsóbban oldja meg") Ez persze értelmezhetetlen, hiszen köztudomású, hogy az egyik hálózatból a másikba áthívó hívások(vezetékes->gsm(60-70Ft), vagy voip->gsm(0.14EUR=40Ft)) a legdrágábbak. Ha minden mobilos csak ül és várja, hogy hívják akkor ki fog hívást kezdeményezni?. Mobilt ugyanis mobilról a legolcsóbb hívni.
Ez az egész vita apti 5. kommentjére vezethető vissza, ahol az akarja eladni, hogy a bank hibájából telefonálgató csajnak, csak minimális költségei lehetnek, hiszen 1 óra telefonbeszélgetés mindössze 4Ft-ba kerül. Megjegyzem, hogy a VoipDiscount ajánlata FREE=ingyenes 300 perc/hét vonalas hívásra. Úgyhogy atpi logikája szerint vezetékes telefont hívni ma M.o.-on ingyenes dolog.

Choongie 2010.09.06. 23:54:47

Üdvüzlet Lászlónak,
most kap választ a fel nem tett kérdéseire is. Én nem "I" vagyok, csak jól ismerem.

Remek dolog a pénztárcát kímélő üzemmódban bankot váltani, nem beszélve a hétköznapi esetekben megtakarított fillérekről. DE: a beszedéses megbízás érvényesítésénél nemcsak az adatokat kell megadni, hanem a 2 pénzintézet havi zárását is figyelembe kell venni, ergó a Credigennek nem volt az adatok átírása után érvényes beszedéses megbízása, hanem felhatalmazásos státuszban volt. Ennek tükrében jogilag meg sem kísérelhette a beszedés elindítását, ha megteszi, azt a másik pénzintézet visszautasítja.
Az Általános Szerződési Feltételek alapján (megadjuk a bizalmat, hogy ügyfél elolvassa a szerződést aláíráskor és ezzel hitelesíti a vállalt feltételeket) ilyen váltáskor ellenőriznie kell a beszedés létrejöttét, ha meghiúsult akármilyen formában de a havi törlesztőrészlet meghatározott idejében fizetnie kell. Az "extra kamat" késedelmi díj (ugye, mégis igaza volt I-nek, hogy a betelefonáló nem fizet, illetőleg arra sem, holy I és L. Dóra követeléskezelési referens, még csak véletlenül sem ügyfélszolgálatos), ami minden pénzintézetnél bevett szokás, mert a fizetésre utaló magatartás és a a fizetési morál Magyarországon gyerekcipőben jár. Ez egy "kényszerítő eszköz", akár a gyorshajtásért járó büntetés.
Az összeg sem stimmel: 1.600.- a késedelmi díj, 500.- az értesítés díja és kb. 30-40.- Ft a napi kamat.

Következő: a behajtási osztályon nem tudják érvényesíteni a beszedési megbízást, mert az elmaradásokat kezelik. Ezért irányították ügyfélszolgálatra. I kapcsolása azért történt, mert ügyfél rossz kommunikációval az elmaradásra hivatkozott.
I az egyik legfelkészültebb ember Magyarországon, határozott, intelligens és (mint a fent is lett említve) ügyfél szempontjából süket fülekre talált. Tudnia kell mindenkinek: a szerződés semmiképp sem egyoldalú (ez mindkét irányból érvényes), tehát a szerződésszegés következményekkel jár. A rendszer, ha nem tudja "akaratát érvényesíteni" az ügyfél érdekében csekkes befizetésre vált, ami a befizetést segíti elő.

A telefonos operációban nem lehet mellé tenni a telefont, aki dolgozott ilyen helyen tudja. Egyébként ha egy ember félre tenné 40 másik venné fel, azt hiszem ez elég világos.

Hiszem, hogy nem követett el senki hibát, csak ügyfél nem megoldást keresett, hanem hibást, ha már pénzintézetet váltott érdemes lett volna odafigyelni a pénzügyeire. Ez rendkívül fontos dolog. Ekkor elkerülhető lett volna a magas telefonszámla is, nem beszélve az Ádádámtól- Évától elkezdett történetmesélést is. Az került igazán sokba.

A kérdéseire megkapta a válasz, pedig semmi érdekem nem fűződött hozzá. Sem erkölcsi, sem anyagi. I ráadásul sosem másnapos. Sosem!
Bármikor vissza lehet hallgatni beszélgetéseit, ha az ominózus beszélgetést ide feltennénk László mélyen hallgatna. Szerintem...

Ez a saját véleményem: Jekyll úr közel 3000 panaszt írt különböző fórumokon, azt hiszem nem a társadalom összességével van baj. Én sosem írtam egyet sem, de ez a megnyilvánulása írásra késztetett, ráadásul ez sem panasz. Lehet, hogy írása sokaknak tetszett, de érdemes fejben rögzíteni mindenkinek, amit írtam, ráadásul nem kisbetűvel vagy csillag alatt van a szerződésben.

A média előszeretettel foglalkozik az adósok szerencsétlenségeivel, de ha egy médiaszemélyiség (nem több hónapot, évet) 2 órára leülne akár I mellé akár bármelyik kollégánk mellé, többet okosodna, mint életében valaha hitte volna.

Csak ennyit akartam mondani.

Üdv: Choongie

Silverf@x 2010.09.08. 20:22:21

Na oké, de akár ügyfélszolgálatos, akár követeléskezelési referens, akár osztályvezető, divízióvezető, vezérigazgató, az ügyfélhez segítőkészséggel áll, és ha a szerencsétlen a problémát sem tudja azonosítani, segít neki eligazodni (mivel ő ért hozzá). Nyílván azért, mert a pénzügyi kultúra gyerekcipőben jár. Ha így állunk hozzá, akkor ott is marad. De egyébként emberileg is ránk férne.
süti beállítások módosítása