BDBY barátnője hagyta magát rádumálni egy számlanyitásra, pedig eredetileg egy cégnek szeretett volna befizetni. Vesztére az immár saját számlájáról online indított utalás egy avatatlan kollegina kezébe került, aki sikeresen elküldte a pénzt egy ismeretlen számlájára:
Pénteken 2010.07.31.-én a nagykanizsai MKB Bankba tértem be, hogy befizessek egy cég számlájára 208 eFt-ot. Érkezéskor az ügyfélkezelő automatánál lakossági befizetés 2.000. 000Ft alatt-i gombot nyomtam meg. Egy fiatal ügyintézőhöz kerültem és mondom, hogy erre a számlaszámra, ennek a cégnek szeretnék ennyi pénzt befizetni. Ez lett volna a feladat! Ennyi nem több! Akkor nem tűnt fel, de az ügyintéző elkezdett más bankos dolgokról beszélni nekem, – figyelem elterelés – majd egyszer csak egy cseles fordulattal nekem szegezte a kérdést, hogy miért nem nyitok számlát náluk. Mondom neki, hogy Én csak befizetni szeretnék és ennek a pénznek ma jóvá kell íródnia a cég MKB-nál vezetett számláján. Ó az nem gond, mert ha nyitok egy számlát, akkor azt még ma elutalhatom, valamint ma jóvá lesz írva a cég számláján. Mert nincs gyorsabb és jobb megoldás és különben is milyen jól járok, mert nincs semmilyen költsége! Mivel e-kivonatot kapok majd és non-stop lehet utalni és a bankon belüli utalás azonnal jóváírásra kerül, 24-órában! Talán ennél a pontnál követtem el hibát, már ha követtem el, ahhoz képest, hogy csak befizetni akartam, de mivel úgysem volt számlám, gondoltam mi baj lehet, nyitok egy számlát.
Számla megnyitva, haza mentem és online elutaltam a pénzt, meg is jött az sms- kinek a számlájára mennyi pénz került átutalásra, leellenőriztem a számlámat is, ott is azt láttam leemelték a pénzt, minden OK gondoltam. Nagyon örültem neki, hisz e tételek, határidőben történő átutalása több száz euró jelentett! Jelentett volna, ha a pénz valóban átutalásra került volna!
Hétfőn hívnak a cégtől, hogy mivel határidőben a pénz nem érkezett meg, így az akcióban megrendelt termékeket nem szállítják ki! No ez volt a hideg zuhany, de hát nem fordulhat ilyen elő 2010-ben, mikor én a saját szememmel láttam, hogy leemelték. Az igazi sokk ma ért, amikor bementem a nagykanizsai fiókba megtudakolni, hogy mi is van. Persze az ügyintéző hölgy mossa kezeit, ő nem tehet semmiről, jó akkor kértem a fiókvezetőt.
A vezető tisztességesen, ám egy kicsit kioktató hangnemben, úgy forgatta ezt az egészet, hogy még Én éreztem magam kellemetlenül, mit reklamálok itt, ő semmiről nem tehet. Különben is van itt egy reklamációs lap, töltsem ki és 30 nap alatt kivizsgálják az ügyet, hogy a kolléga nő hibázott e? Mert biztos ki lesz rúgva, hisz úgy is csak próbaidős, mondta ezt úgy, hogy Én azt érezzem, hogy én miattam lesz kirúgva. Kértem, hogy vegyen fel egy jegyzőkönyvet erről az esetről, ő ezt is megtagadta, nem hajlandó semmi ilyesmire.
Természetesen az ominózus utalás óta 6 nap telt el, és a pénzem a 208.000.-Ft lóg a levegőben, semmi hír róla vajon hol van a pénzem, ki és mit tesz vele? Továbbá azt szeretném megtudni, hogy az MKB Banknál ki döntötte el azt és ki adta utasításba, hogy ilyen agresszív értékesítési politikát kell folytatni? Miért a pultban ülő ügyintéző lesz a felelős, hisz biztos nem ő találta ki, hogy aki befizet, azzal nyittassunk számlát? Ki engedi, meg hogy egy kezdő (próbaidős) munkatárs, képzés, oktatás nélkül kezelje az ügyfelek pénzét, jelen esetben rosszul! Miért kell nekem 30 napot várnom arra, hogy visszakapjam a pénzem? Miért nem veszik fel 3 órán keresztül a telefont a központi hívószámon? Miért nekem kell több oldalas leveleket, kérvényeket írogatnom, holott a napnál is világosabb a történet?! És ha ingyenes miért kapok már 400Ft-os költség levonást? Miért nem adnak arról ki egy jegyzőkönyvet, hogy mi történt? Hol van a pénzem? Miért néznek hülyének?
Ui.: 3 óra után felvette a központ a telefont, - amihez ezúton is szeretnék gratulálni – és mit mondtak? Írjam le! Hát vettem a fáradságot tisztelt MKB Bank és leírtam, ezt a levelet most megkapják ráadás egy időben a Tékozló Homár fogyasztóvédő bloggal!
Az utolsó 100 komment: