Zoltánnak sikerült a szegedi Media Marktban közel másfélszeres áron hazavinnie egy újrahasznosított Samsung merevlemezt, ami azonban nem csak használt, hanem hibás is volt. Vajon mire számítottak az üzletben? Hátha támasztéknak veszik a billegő asztal lába alá?
Szombat délelőtt a kocsim javítása miatt nem tudtam mozogni, a laptopom haldoklik, újra kell telepíteni, de vmire ki kell mentenem az adataimat előtte. Számítástechnikai bolt a környékben nincs ilyen időpontban nyitva, tehát kénytelen voltam a MediaMarktba menni, ami ráadásul 25km-re van tőlem. A kocsim délután mozdítható állapotba került, a vinyó nagyon kellett, irány Szeged. Így történt, hogy 08.07-én este 18:43-kor vásároltam egy Samsung HM250HI típusú merevlemezt, ami majdnem 40%-al drágább volt mint máshol, de nagyon kellett. A polcra egy szép nagy lopásgátlós dobozban volt kifüggesztve, mellette a garancia levéllel.
A szerkezet csomagolása, a szürke antisztatikus zacskó gyűrött volt, az előzőleg rajta lévő matrica, ami a termék adatait tartalmazta el volt szakítva, és pótolva volt egy másikkal, ami rá volt ragasztva az előző matrica egyik felére. A zacskó vége a másik oldalra visszahajtva, és celluxszal visszaragasztva!! Észrevettem, hogy a garancialevélen már van nyoma egy rátűzött blokknak, tehát a termék egyszer már el lett adva. Jött a para, használt cuccot vettem, ráadásul drágán. Rádugtam a gépre, és az fel sem ismerte! A vinyó felpörgött, de halk kattogáson kívül nem volt képes másra, csak hogy megfagyassza a gépemet már a bios képernyőnél. Tehát valamelyik kedves dolgozó kitatálta, hogy az egyszer már visszavitt hibás temréket újra eladják. Véletlen nem lehetett, mert véletlenül nem nyomtatódik rá új matrica, véletlenül nem lesz a garlevélen tűzőgép nyoma.
Az esetet megírtam a honlapjukon is, ezúton is kérve a felelős előkerítését, és felelősségre vonását, és a vizsgálat eredményéről való tájékozattást. A mai napon, vasárnap visszavittem az eszközt, kérdezték, hogy viszek-e másikat. Ezek után köszönöm nem! A pénzt visszakaptam, de a gépem még mindig romokban, határidős munkák a nyakamon, holnap tudok új merevlemezt venni, talán éjszaka lesz időm újrarakni a gépemet, ha lesz rá még energiám, tehát napokat csúszok mindennel.Mivel a fogysztóvédelem honlajpján csak ügyfélkapus regisztrációval lehet panaszt tenni regisztráltam ideiglenesen, de a fogyasztóvédelem honlapján nem sikerül bejeltkeznem így sem, így holnap újra megpróbálom. Ha egy új termékkel járok így betudom a gyártó hibájának, előfordul... De az, hogy egy hibás terméket visszacsomagolnak, és újra eladják az már nem a gyártó hibája, és szándékos megtévesztés. Nem beszélve az engem ért pénzben mérhető veszteségről. Kíváncsian várom az illetékesek reakcióját, illetve a kivizsgálás eredményét. Az e-mail címemet megtalálhatják a honlapról küldött levélben, vagy elkérhetik a Tékozló Homár szerkesztőségétől.
Az utolsó 100 komment: