Nehéz eldönteni, hogy a "cifra" vagy a "falmelléki" jelző fejezi-e ki pontosabban ez a bankos sztorit. Az egész úgy indult, hogy a GVH három ügyben elmeszelte a bankot, amelyik egyoldalúan kiszúrt a lakáshiteleseivel, amennyiben ultimátumszerűen és indokolatlanul emelt meg díjakat. Olvasónk, aki időközben szakított a K&H-val, elment, hogy megkapja a kicsiny, de jogos jussát. Na, itt kezdődött a magyarosság, mert persze nem kapta meg, inkább a fogát húzták volna ki a bankalkalmazottnak. Sztori alant:
Elmarasztalta a GVH, mégsem teljesíti vállalt kötelezettségeit a K & H Bank
Közel 8 évig voltam a K & H Bank ügyfele, ahol jó ügyfélhez méltóan lakossági folyószámlám, hitelem, majd megtakarításom is volt. Majd 2007. decemberében felszámoltam náluk mindent, nem éppen ügyfélbarát hozzáállásuk miatt. A helyzet azóta is változatlan,sőt rosszabb lett. Egy konkurens fogyasztóvédelmi internetes oldalon ( www.fogyasztok.hu) értesültem, egy a bankot elmarasztoló GVH határozatról (bővebben itt.) , mivel nekem annak idején pont ilyen tipusú hitelem volt, és érintett vagyok az ügyben ezért felkerestem 2010 augusztus 12-én IV. ker. Árpád út 41-43 sz. alatti fiókot.
Az ügyintéző hölgy nem tudott ebben segíteni, mondván, hogy ő erről nem tud semmit, ezért egy szabadságon lévő kollégára próbált lepasszolni. Ekkor egy papírt kértem tőle, melyben leírtam, hogy mit szeretnék, és megkértem, hogy továbbítsa a szabadságról visszajövő kollégájának. Érdekes az is számomra, ha egy hitellel foglalkozó kolléga szabadságra megy, akkor nem tud senki sem segíteni, de gyanítom, hogyha hitelt akartam volna felvenni, rögtön tudott volna minden szükséges információt a hölgy…
Közben kértem egy adat egyeztetést, melynek során kiderült, hogy minden adatot tudnak rólam. Kicsit furcsállottam a dolgot, hogyha tudnak rólam minden elérhetőséget 3 év után is, akkor miért nem keresnek fel automatikusan, hogy visszaadják a jogtalanul elvett összeget, miért várnak arra, hogy jelentkezem-e vagy sem? Volt rá 2 hónapjuk (és azóta sem kaptam semmilyen értesítést),a GVH határozat szerint a volt ügyfeleket 60 napon belül postai úton értesíteni kellett volna. Ez sem történt meg.
Ezek után vártam a hosszú szabadságról visszatérő kolléga hívását, ami 2010. augusztus 23-án 12:34 perckor meg is történt. Röviden tömören közölte, hogy rám ez nem vonatkozik, mivel nem vagyok/voltam devizahiteles. Mire mondtam, hogy tudok a másik a GVH határozatról („a/” pont) , és nem is arra adtam be a visszaigénylésemet, hanem a kezelési költségesre („b/” pont) és ezt elég világosan a neki írt kérvényben meg is fogalmaztam.
Ekkor tett még egy próbálkozást a lerázásra, és közölte, hogy akkor sem kaphatom vissza a pénzem, mivel „államilag finanszírozott” volt a hitelem. Tudtommal a GVH határozat nem tér ki arra, csak államilag nem finanszírozott hitelek esetében járna vissza a kezelési költség. Zárójelben jegyzem meg, hogy az "államilag finanszírozott" csak a nevében volt az. Ekkor letette a telefont, hogy majd utána néz. 16::55-kor újra hívott, és közölte, azt amit már eddig is tudtam, hogy igenis rám is vonatkozik a visszatérítés, mivel megfelelek a feltételeknek. Kérte, hogy fáradjak be a fiókba, mert ki kell tölteni egy nyomtatványt is a visszatérítés igényéről. Hogy az ügymenet haladjon, másnap délelőtt be is mentem.
Szerettem volna megtudni a visszatérítés összegét, de az úr csak egy hasraütészserű összeget tudott mondani („kb. 1700 ft”). Ekkor megkérdeztem, hogy hol tudnék ennek utánanézni, mivel magam is szeretnék utánaszámolni, erre az volt a válsz: „Sehol”. Ez kicsit érdekes, mert minden banknak van egy üzletszabályzata, vagy határozata, ami alapján ezek a költségek valahogyan mégis kiszámítódnak. Már csak azért is, mert felszámítani, beszedni tőlem csak sikerült valami alapján.
A visszatérítés dátumáról szintén csak ködös választ kaptam: a 180 napos jelentkezési határidő (2010. december 27) végétől számított 30 napon belül. Ezt finoman szólva is sokallottam, hiszen nem elég, hogy már 2007 óta használják a pénzemet, még majdnem egy fél évet kell várnom arra, hogy hozzájussak. Érdeklődtem, hogy jár-e kamat erre az időszakra, mert nem szeretnék hitelezni egy banknak, ugyanis a bank sem ingyen hitelezett nekem. A válasz elutasító volt, majd bemondott egy szintén hasraütésszerű összeget „180 Ft-ot” . Mindezt azok után, hogy nem tudta kiszámolni az alapösszeget sem…
Mivel jelenleg nem rendelkezem bankszámlával, ezért pénztári kifizetést kértem. Az ügyintéző úr ezt a lehetőséget is megtagadta, és próbálta rám erőltetni a bankszámlanyitást. Mivel jól megvagyok bankszámla nélkül is, és pláne nem szeretnék havidíjakat fizetni azért, hogy egyszer majd fél év múlva valamikor ez az óriási összeg megérkezzen, ezért írtam egy újabb kérvényt, miszerint engedélyezzék a pénztári kifizetést.
A 2010. augusztus 30-án 15:56-kor felhívott az ügyintéző úr a fiókból, miszerint a fiók vezetője nem engedélyezi a pénztári kifizetést.
A GVH határozata szerint a K & H bank kötelezettséget vállalt arra, hogy az érintett jelenlegi és volt ügyfeleinek visszafizeti a jogtalanul megemelt, és beszedett kezelési költséget. Valamint szó sincs arról, hogy a bank ennek a visszafizetését bármilyen feltételhez kötheti. Így azokat ügyfeleket sem különböztetheti meg hátrányosan akik nem rendelkeznek lakossági folyószámlával, és nem hozhatja olyan helyzetbe sem, hogy azok az a bank javára kénytelenek legyenek lemondani jogos követelésükről, azaz "adományozzanak"... Lévén, hogy épp gazdasági erőfölénnyel való visszaélés miatt marasztalta el a GVH a bankot…
Az összeg nem nagy, de az elv gyomorforgató. Az ügyfél csak addig ügyfél, amíg fizet. Ha visszakéri azt ami jogosan megilleti, akkor már emberszámba sem veszik.
Ugyan van egy versenyhatósági vizsgálat a GVH-tól melyben a K & H Bank kötelezettséget vállalt az ügyfelek kárpótlásáról, a bank az igényem jogosságát nem is vitatja, de minden lehetőséget megragad, hogy kibújjon a kifizetés alól.
Ha a banknak ez az összeg megér annyit, hogy nyilvánosságot kapjon, akkor nekem is.
Esetleg ha jóvá szeretné tenné a bank ezt a nem éppen ügyfélbarát bánásmódot, név és elérhetőség a szerkesztőségben.
F. Tímea
Ezt a levelet kapják:
K & H Bank
Gazdasági Versenyhivatal
PSZÁF
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.08. 00:37:38
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.08. 00:38:52
Ha velem ezzel szívóznak, akkor nagy nehezen belemegyek. De rögtön elkezdek komolyan érdeklődni a bankszámla megszüntetése procedúráról. Akkor látja az alkalmazott, hogy duplán fog dolgozni a semmiért, és mindjárt megnyílik a lehetőség a bankszámlanyitás nélküli módozatokról. Eddig még mindig bejött.
Kicsi Kacsa 2010.09.08. 00:38:59
Reggel kávé mellé pont jó is lesz elolvasni.
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.08. 00:39:04
Különben is kötsög aki első/zik-zik
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.08. 00:40:31
Bankszámlát akkor kell nyitni, ha pénzt akarsz befizetni egy kontóra, aztán otthonrol kényelmesen utalhacc onlány
:)
Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2010.09.08. 00:40:44
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.08. 00:40:57
Megdobbent 2010.09.08. 01:15:55
Es fokepp milyen elegans, hogyaszondja:
- Kb ennyi toke
- Cca annyi kamat
- Valamikor kifizetjuk
- De nem magyar fizetoeszkozben
Vajon, ha a hitelesei mondjak, hogy na bankom, akkor szerintem kb. ennyi a toke, asszem kamatot nem adok, jah, es sajat zsirkretas rajzaimban ohajtom torleszteni, mondjuk 2015. karacsonyatol, akkor is ilyen nagyon lazak? :)
Nameg amugy nem a fogat akartak huzni, hanem a hasat csapkodni szegeny ex-hitelesnek.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 02:28:16
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 02:31:58
Majd kapsz egy ingyen számlanyitást náluk, meg egy nyalókát. A történtekre tekintettel lehet hogy szopókát is.
TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2010.09.08. 02:35:17
Kérdés, hány érintett ex ügyfél van akinek már nincs hivatalosan más kapcsolata a bankkal...
skandigraun 2010.09.08. 03:05:17
kpityu2 2010.09.08. 04:44:18
pingpong 2010.09.08. 05:57:29
Urv (törölt) · http://eletkepek.eu 2010.09.08. 07:02:49
Platon 2010.09.08. 07:33:00
valakivalaholvalamerre 2010.09.08. 07:42:39
Nem tudom, mit lépne a nem tisztel k&h ha én meg küldenék nekik egy levelet, hogy én meg felszámítok nekik díjat, mert nekik fizetem be a pénzemet és ez nekem költségekkel jár.
Komolyan gondolkodok azon, hogy a PSZÁF-hez fordulok, de a honlapjukon nem találtam semmi ez irányú segítséget, hogy hogyan tehetném meg.
dansun 2010.09.08. 07:59:05
...tudok ajánlani egyet, Ráfázol Bank! Ja, hogy mindegyik az?
◄ViZion 2010.09.08. 08:03:19
Ebben a mondatban sikeerült mindent összefoglalni. Mivel már nem vagy az ügyfelük, sőt, számlád sincs...pfff... Te nem lehetsz ember!!! :)
a teszkósok erőltetik a kártyájukat, de megmondtam nekik: én is szégyenlem magam, a fogyasztói társadalom szégyene vagyok, mert nem kő' akciós kártya, meg ilyesmi... nekem sincs számlám, én sem vagyok ember...
üdv a klubban :)
Döglött Guminyúl (törölt) 2010.09.08. 08:09:08
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 08:13:04
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 08:19:07
AutosVilli 2010.09.08. 08:33:05
A lerázásos mondat után,én már egy barátommal tértem volna vissza(mobilon rögzitem a beszélgetést),és ha akkor sem jutunk eredményre,elmentem volna egy jegyzőhöz fizetési meghagyást kérni.
Nagyon hamar megkaptad volna a pénzed.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.08. 08:34:07
És minek neked négy bankszámla? Csak viszik a pénzt.
szmissz.dzson (törölt) 2010.09.08. 08:35:21
szmissz.dzson (törölt) 2010.09.08. 08:36:29
Cuncimokus 2010.09.08. 08:45:15
EvangelineS (törölt) 2010.09.08. 08:46:08
elwood 2010.09.08. 08:47:30
pazola 2010.09.08. 08:50:12
Kivancsi lennek, hogy a tamogatott hitelek adokedvezmenye es kamattamogatasa mekkora osszegbe kerult. Gyanitom, igen kicsi reszebol igen jol megelnek hatralevo eletemben.
dzsaszper 2010.09.08. 08:52:27
Onnantól kezdve késedelmi kamatot követelni. Ha kétszeri felszólításra nem fizetnek, ügyvédet fogadni és perelni és annak költségeit is a bankra verni...
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 08:56:02
:(
Hümüzhümümüz 2010.09.08. 09:00:22
Valahol érthető, hogy a K&H nem akar ezzel problémázni, mert vállalkozás és nincs belőle haszna, de szerintem rég utalták volna, ha a csaj nem fut felesleges köröket csak azért, mert neki 2010-ben nincs bankszámlája.
Töpszli 2010.09.08. 09:00:24
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 09:03:03
igazságos 2010.09.08. 09:03:12
A K&H bank meg megérdemli, amit kap, ha ekkora szemetek. Igaza van a posztolónak, bezzeg ha hitelt vett volna fel, akkor mindjárt találtak volna ügyintézőt. Ne hagyja magát a posztoló, igenis harcoljon meg azért, ami jár neki, még akkor is, ha kicsi összeg. A K&H vesztesége így erkölcsileg lesz nagyobb, hiszen mindenki megtudja, milyenek. Gratulálok az ott dolgozó barmoknak. Csak így tovább, égessék be magukat még jobban.
igazságos 2010.09.08. 09:05:36
omni 2010.09.08. 09:07:33
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.08. 09:09:10
Az nagyon addiktív.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.08. 09:10:00
Tudják a címedet, küldjék ki postán, ha már nem akarják kifizetni a pénztárban!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.09.08. 09:11:34
Bankba menni csak talicskával+lángszóróval!
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 09:15:34
:)
igazságos 2010.09.08. 09:17:57
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 09:18:28
igazságos 2010.09.08. 09:20:43
vanderkaay 2010.09.08. 09:22:35
Szóval ez nagyjából mindenütt így működik, az ügyfél pedig nagyjából aközött választhat, hogy hajlandó-e végigjárni ezt a kálváriát a mindenféle ügyintézőkkel, esetleg írásos panaszt tesz, és akkor majd a bank jogi osztályának valamelyik jól megfizetett ügyvéde elmagyarázza neki, hogy a banknak van igaza - vagy jobb híján nyel egyet, és bekönyveli a dolgot az elsüllyedt költségek közé.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 09:23:52
Ahogy megláttalak, egyből eszembe is jutott, hogy ha előbb megismerlek, talán drágajó édesapám életpálya-elképzeléseit követem, és papnak megyek.
négykarika 2010.09.08. 09:24:58
Örülök, hogy végigcsinálod helyettem, helyettünk is. Ez a jó módszer, különben nem változik semmi.
Köszi.
igazságos 2010.09.08. 09:26:48
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.08. 09:27:16
2000 Ft-ból kijön 4 kiló akciós rizs, 4 kiló akciós sertés-belsőség, pár zacskó majoránna, só, kis bors, 20m sertés vékonybél. Ha van elérhető húsdaráló és hurkatöltő, az kb. 12-14 kiló májas hurka. Kb. 50 reggelihez elég, ha van kenyér.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.08. 09:28:56
Ismered Ludmillát?
SomethinWild 2010.09.08. 09:32:19
"A bankszámlával nem rendelkező, valamint a megszűnt hitelszerződéssel bíró fogyasztók 180 napon belül jelezhetik visszatérítés iránti igényüket."
Ezek alapján a GVH meghatározta a bank számára követendő irányelvet. Ha nincs az ügyfélnek bankszámlája, de 180 napon belül jelentkezik a pénzéért, akkor is ki kell neki fizetni az összeget, hiszen ha bankszámlanyitásra kényszerítik, akkor már nem ebbe a csoportba tartozik, tehát értelmét vesztené lenne a GVH ezen félmondata. Bármilyen bíróságon fél perc alatt szétszedhető a K&H álláspontja.
omni 2010.09.08. 09:34:37
@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Ez nem kerdes, de az amit epp leirtam. Azt a ket orat amit a bankban toltott minimum... Sot ha van kemenceje a postolonak akkor 20 kg kenyeret is tud sutni. Na es?!
Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2010.09.08. 09:35:05
egerészölyv 2010.09.08. 09:36:08
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.08. 09:42:37
@Urv: "Hasitasi nem kér kódot!"
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.09.08. 10:04:57
A K&H bankfiókan lehet-e diszkréten szoptatni?
Van-e színes ceruza a csimotáknak?
Egyik sem derül ki a posztból, pedig igencsak lényeges infó lenne az ügyfelek szempontjából...
elwood 2010.09.08. 10:05:27
Az úr remete, a bakonyban él egy kőfülkében
nedecz 2010.09.08. 10:06:08
Pedig nem vagyok az,az arabokkal semmi bajom...
nedecz 2010.09.08. 10:07:47
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.09.08. 10:13:20
Petrov70 2010.09.08. 10:41:35
nedecz 2010.09.08. 10:52:12
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.09.08. 10:56:37
Persze arányosan hitel/ügyfél szerint osztva, miután a GVH levonta a saját költségeit.
Amúgy a takarékszövetkezetek sok mindenben tényleg jobbak, mint a bankok.
mohopasi 2010.09.08. 11:12:40
elwood 2010.09.08. 11:28:45
én is annyira örülök, hogy a lakáshitelemmel Csányit gazdagíthatom, és abból vesz MLSZ-t, meg nagyobb úszómedencét magának.
Sokkal jobb érzés mintha valami hájas németért rohadnék meg ugyanúgy
Alikam 2010.09.08. 11:33:34
Ha te késel a törlesztéssel olyan kamatokat basznak rád napok alatt, hogy csak lesel, ezek meg x hónap után majd nagy kegyesen át fogják adni az 1700 fronitot.
Na ilyenkor kéne, egyértelmű határozat van, gyorsított polgári peres eljárás, bank 1700 forint + 1.000.000 kártérítés + 300.000 forint késedelmi kamat az ügyéfélnek.
Samsunggenius 2010.09.08. 11:40:30
igazságos 2010.09.08. 11:52:46
Jellemzően ti vagytok azok a suttyogók, akik benyalnak mindenkinek, de ha ki kell állni valakiért, akkor fületek-farkatok behúzzátok. Csak fizessétek a bankoknak nyugodtan. Elvek, meg nem elvekről beszéltek, azt se tudjátok, milyen kiállni magatokért. Lúzerek.
Alikam 2010.09.08. 11:56:32
Cuncimokus 2010.09.08. 13:38:00
Egyszer, amikor még ösztöndíjasok voltunk, túlfizettük a már nem is tudom, milyen járulékot. 8000 forinttal. Akkoriban még többet ért, mint most, pláne egy diáknak. Csakhogy közben (a férjemről volt szó) a férjem Pestre költözött, ami szinte megoldhatatlan bonyodalmat jelentett. Olyannyira, hogy többször bevetették a "kolléganő szabadságon van", "elromlott a fax", "összeomlott a számítógépes rendszerünk" ésatöbbi trükköket. De ezzel csak felpiszkáltak :-D Lehet, ráköltöttem azt a nyolcezer forintot, de a végén csak nem hagytam bennük.
Cuncimokus 2010.09.08. 13:39:59
mindenOK (törölt) 2010.09.08. 14:58:04
Szóval a K&H bank annyit legalább elért a pokróc magatartásával, hogy pár emberrel többen szereztek tudomást a dologról, és egy kicsivel többet kellesz visszafizetnie.
Xezs 2010.09.08. 17:35:39
Nem mondom hogy nem lehet nélküle élni de mégis hogy létezhet hogy nincs neki? FIzetést hova kapja például?
Xezs 2010.09.08. 17:40:14
mindenOK (törölt) 2010.09.08. 17:41:36
Kobe 2010.09.08. 17:55:12
A magatartáson meg nem meglepődni, az összes bank képtelen az emberi viselkedés legapróbb jelét is mutatni, és hálisten 10-ből 9 ország úgy látja, hogy a bankok támogatása a válságból kivezető út, egyoldalú szerződésmódosítás ide, vagy oda.
De mindegyiknél hallani rémtörténeteket ugye....raiffeisen pl a frank változásakor növekvő törlesztőrészletről (amiben benne volt a havi hitelbiztosítási díj is) úgy küld ki hivatalos tájékoztatót, hogy fél év múlva (mikor a hiteles munkanélküli lesz) derül ki, hogy "jaaa, a biztosítást azt nem számoltuk bele és fél éve nem él a biztosítás, mert nem fizette"...így ugrik a munkanélküliségre járó biztosíts/törlesztésmentesség, stb...de vannak még érdekességek mindegyiknél
pseudoo 2010.09.08. 19:26:02
igazságos 2010.09.08. 19:40:45
Anti Anyag (törölt) 2010.09.08. 21:39:51
Bementem az újpalotai fiókjába. 2 nő az ügyfeleket leszarva beszélgetett, miközben vagy hárman ültünk ott.
5 perc után Megjegyeztem jó hangosan, hogy a bankba általában az jön, akinek drága az ideje.
Erre beültettek egy harmadik nőt.
Rákerült a feketelistámra az OTP mellé.
Tipikus multi, az ügyintéző vagy buta, vagy iszonyatosan beképzelt, tervezem, hogy bankot váltok, sok más bankkal jó tapasztalataim vannak, (Budapest, Magna bank)
khkommunikacio 2010.09.09. 10:14:07
Őszintén sajnáljuk, hogy az Önnel történt eset rossz érzéseket keltett Önben. Az Ön személyes adatainak védelme érdekében ezen a felületen a konkrét ügyével kapcsolatos információkat sajnos nem áll módunkban nyilvánossá tenni.
Általánosságban azonban elmondható az üggyel kapcsolatban, hogy a Gazdasági Versenyhivatal a K&H kötelezettségvállalását a 2007. február 26-át megelőzően szerződött üzleti feltételű, deviza-alapú lakáshitelek végtörlesztési díjának részleges megtérítésére, valamint a 2003. június 16. előtt befogadott hitelkérelmek alapján megkötött 1 éves kamatperiódusú jelzáloglevél kamattámogatásos lakáshitelek kezelési költség többletének megtérítésére elfogadta, és ezt követően a Bank e szerint jár el.
A GVH határozat 2010. június 29-én vált jogerőssé, és ettől számítva 60 nap állt a Bank rendelkezésére, hogy ügyfeleivel felvegye a kapcsolatot és levélben tájékoztassa őket a pontos visszatérítendő összegről. Sajnáljuk, hogy augusztus közepén feleslegesen fáradt be bankfiókunkba, de sajnos abban az időpontban még nem állt rendelkezésre teljes körű információ az érintett ügyfelek köréről és a pontos visszatérítendő összegről. A Bank 2010. augusztus 27-én postázta a tájékoztató leveleket az érintett ügyfeleknek, amelyben szerepel a pontos, visszatérítendő összeg is. Reméljük, hogy az Önnek címzett levél is eljutott már Önhöz, és ebből pontosan kiderült, hogy mekkora összeget térít vissza a Bank. Amennyiben ez nem történt meg, akkor kérjük, hogy ezt jelezze bármelyik bankfiókunkban vagy központi ügyfélszolgálatunkon keresztül.
A Bank vállalása értelmében, amennyiben az ügyfél nem rendelkezik nálunk bankszámlával és jogosult a visszatérítésre, megadhatja bármelyik más banknál vezetett bankszámlának a számát, ahová a visszatérítést kéri. A vállalás értelmében azonban pénztári kifizetésre sajnos valóban nincsen lehetőség, épp ezért nem tudták a bankfiókban kollégáink a pénztári kifizetést engedélyezni Önnek.
Annak érdekében, hogy minden érintettnek kellő idő álljon rendelkezésére, a GVH felé azt vállaltuk, hogy 2010. június 29.-ét, a jogerőre emelkedés napját követően 180 napig, azaz 2010. december 27-ig jelezhetik az érintettek a visszatérítésre vonatkozó igényüket. Ezt követően 30 nap áll a Bank rendelkezésére, hogy a jogosultság ellenőrzése után a visszatérítést átutalja a megadott bankszámlára.
Reméljük, hogy válaszunkkal az esetleges félreértéseket sikerült tisztáznunk, és a GVH felé tett vállalásunk pontos területeiről tájékoztatást nyújtanunk. Amennyiben a kötelezettségvállalás minden részletére kiterjedő teljes szöveget szeretné megismerni, javasoljuk, hogy keresse fel a K&H Bank honlapját, a kezdő oldalon a tájékoztatók között bárki számára hozzáférhető. Bízunk benne, hogy megelégedésére fogjuk tudni majd az Önt meg illető összeget megtéríteni. Köszönjük észrevételét, és még egyszer szíves elnézését kérjük az okozott kellemetlenségért. További kérdései esetén természetesen állunk szíves rendelkezésére bármelyik bankfiókunkban vagy ügyfélszolgálatunkon keresztül.
Üdvözlettel:
K&H
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.09.09. 10:27:04
Továbbá ezúton szeretném a k&h bank felé kommunikálni, hogy megnyerte a 2009-es év "Magyarország leghülyébb pénzintézete" nevű háziversenyt. 2010-ben nem tudom javult-e a helyzet, mert otthagytam Önöket.
Továbbá érdeklődni szeretnék, hogy mi az a minimum IQ, amivel Önökhöz ügyintézőnek be lehet kerülni, és miért
100 körüli ennek a felső határa?
Üdvözlettel,
egy volt ügyfél
Platon 2010.09.09. 15:11:38
Szerintem egy fizetési meghagyás után simán meg fogjátok tudni oldani a pénztári kifizetést.
botfülű 2010.09.11. 13:24:20
vagy?
apoca68 2011.01.26. 08:22:55