Tékozló Homár

Megszólal a válogatott meccsen összevert (egyik) szurkoló

2010.09.09. 02:44 | szily | 235 komment

Amióta kitettem a Brutális szurkolóverés a magyar-moldávon című posztot, amelyikben Papp Zsombor elmesélte, hogyan okozott majdnem tömegkatasztrófát a rossz szervezés az Eb-selejtezőn, és hogyan vertek meg teljesen indokolatlanul egy szurkolót a biztonságiak, izzanak a kommentek és több mailt is kaptam. A legfontosabb, hogy

1.) a hozzászólók között megjelent a megvert drukker és elmesélte, hogy szerinte mi hogyan történt

2.) kiderült, hogy nem egy, hanem két külön szurkolóverés történt

3.) a másik szurkolót műteni kell és az ő esetéhez a hozzátartozók szemtanúkat keresnek

4.) az Indexen olvasható cikkben Pajor-Gyulai László, az MLSZ szóvivője vagy alapvetően tudatlan, vagy szándékosan lódít, amikor azt állítja, hogy "A szövetség biztonsági bizottságának titkárától úgy tudom, minden kapu nyitva volt". Az összes (sok!) olyan hozzászóló és levélíró, aki azt mondja, hogy ott volt a meccsen, egységesen állítja, egyetlen kaput nyitottak meg több ezer embernek, és azt is csak félig. Éppen ezt tette szóvá az egyik áldozat, mielőtt nekiestek volna.

5.) Sok beszámolóban kerül elő, hogy a biztonsági bénázások miatt milyen veszélyben voltak a szüleikkel érkező gyerekek.

Akkor jöjjenek a szemtanúk. Először is a Papp Zsombor, illetve egy másik olvasónk által is látott áldozat meséli el a történteket:

hianni.arg
Röviden a III-as kapunál történtekről:

-fél órával kezdés előtt értem a Megyeri útra, eddig sosem kellett több 10 percnél a bejutáshoz.

- jókora kerülővel tereltek át a 3-as kapuhoz, teljesen feleslegesen lezárták a Labdarúgó utcát. Mint kiderült mindezt azért, mert kiemelt védelmet élvező személy vett részt a meccsen. Inkább nézze tévében és akkor talán az a tizenöt-húsz 10 év körüli kisfiút sem kellet volna a tömegen keresztül előre engedni, hogy legalább az első félidő felétől lássák a meccset. Ha én 10 éves koromban ilyen körülmények között mentem volna meccsre biztos soha többet nem érdekelt volna élőben a magyar válogatott.

- A körülménykehez képes nyugodt volt a tömeg, türelmesen várta a bejutást. Félek belegondolni, mi lett volna, ha valaki elkezd tülekedni... Nem a rendezőkön múlt, hogy kialakul-e veszélyesebb helyzet. Gondolom a tömegben sokaknak eszébe jutott az idei németországi tragédia.

- Amikor kb. 20 perc várakozás után bejutottunk az első kapun szomorúan láttam, hogy 2 szervező próbálja irányítani a tömeget, további 10-20 "rendező" bámulja az embereket és úgy érzi nincs teendője. Ha legalább a kapu jobb oldalát megnyitották volna és további két ember is a munkáját végezte volna gyorsabban be lehetett volna juttatni a nézőket. De biztos nem ez volt a feladatuk...

- Miközben vártam a következő ellenőrzési pontnál szó szerint a következőt mondtam feléjük: "Ez a szervezés egyenlő a nullával, többet is lehetne tenni mint bámulni az embereket."

- Erre reagálva a biztonságért felelős "úriember" nyakon ragadt, leteper a földre és a hátamra térdelt. Azt hogy mit kiabált a fülembe nem tudom, nem számítottam erre a "válaszra" részükről.

- Valószínűleg leszedték rólam a "kollégái" és felállítottak. Egyből kértem az azonosító számát és nevét. Természetesen válasz helyett megragadtak, kerítésen kívülre vittek és falhoz állítottak motozásra. Közben hangosan kiabálta a "főnök", hogy kés van nálam és állítólag megütöttem a kollégáját. Biztos akkor amikor a hátamon térdelt... Természetesen azonnal odahívott 5 "kollégát", hogy tanúsítsak, hogy ellenszegültem és ütöttem. Volt már részem motozásban, mivel évek óta járok mérkőzésekre. Amit motozás gyanánt most végeztek az inkább verés volt, természetesen megfelelő helyeken, ahol nincs nyoma. Azt sem tudom miért van szükségük gumibotra... Kb. 5 percig tartott a megfélemlítés majd hárman vittek a rendőrökhöz.

- Ezután jött a kellemes meglepetés, a rendőrök pillanatok alatt felmérték a helyzetet és elküldték a "biztonsági őröket". Meghallgattak, kérdezték, hogy kívánok-e feljelentéssel élni. Természetesen nem javasolták, mivel eredménytelen lenne. Adatokat felírták, tehát ha esetleg az MLSZ ki szeretné vizsgálni az eseményeket a rendőrségen megtalálja adataimat.

- Kicsit félve mentem el a rendőröktől, tartottam tőle, hogy a "biztonsági őrök" ismét "megvédenek" a következő kapunál. Szerencsére ekkor már bejutott mindenki, igaz az első félidőt le is fújták.

- Egy biztos, sikerült 36 éves koromra elérniük, hogy többet ne menjek ki válogatott meccsre Magyarországon. Első meccs élményem is az újpesti pályához kötődik, 1990-ben SSC Napoli Maradonával járt Újpesten, nagy élmény volt közelről, látni élőben Maradona játékát. Utolsó magyarországi meccs is az újpesti pályához kötődik, de nem a játékosok miatt maradt emlékezetes.

- 2 évvel ezelőtt személyesen tapasztaltam Inter-MU BL meccsen, hogy elég zökkenőmentesen meg lehet oldani 90.000 szurkoló be és kijutását a stadionból percek alatt. És azon a meccsen olasz és angol szurkolok elkülönítését kellett megoldani. A tegnapi meccsen 9.000 magyar szurkoló zökkenőmentes be és kijutását nem tudták megoldani a szervezők.

Mailben jelentkezett Juli, aki, ha kell, tanúskodni is hajlandó hianni.arg megveréséről, mivel a történtek egy részét a saját szemével látta. Íme a beszámolója.

Én is ott voltam tegnap a meccsen (időben kiértem természetesen), és minden képzeletet alulmúlt, amit tapasztaltam, pedig jártam már meccsen máskor is (azt is tudom, mi a les). Az, hogy nem történt baj, az csak a szurkolók fegyelmezettségének, és a jó szerencsének (vagy a minket szelíden permezető égieknek) köszönhető. Nekem konkrétan halálfélelmem volt jó pár percig, a bejutáskor pedig elsodródtam a barátaimtól is.

A lényegre térve: az orrom előtt kapták ki a két srácot a tömegből. Kb. 6 db egysejtű (nem mondom, hogy izomagyú, mert...) támadt 2 átlagos testalkatú, normálisan öltözött fiatal férfira, az egyiket a földön vonszolták, miközben azt kiabálta, hogy "de nem csináltam semmit", a másikat meg a nyakánál fogva a kerítéshez szorították. Sajnos beazonosítani nem tudnám őket, mert mind egyformák voltak (kopasz, kigyúrt), egyet leszámítva: volt köztük egy feltűnően alacsony (kb. 170 cm-es) őr. Gondolom, nem sok ilyen magasságú őr volt akkor és ott szolgálatban. Ráadásul, úgy láttam, ő hergelte a többi őrt, és mutatta, hogy kit kell kikapni. Úgy láttam egyébként, hogy egy srác a mobiljával fel is vette a történteket, őt kéne előkeríteni.

Az előzményekről nem tudok semmit, de amikor elkapták őket, már bejutottak, tehát ha volt is "előzmény", már vége volt, és direkt utánuk mentek bosszút állni.

Az egész pár másodperc volt, de nagyon félelmetes volt, azt hittem, agyonverik őket (aztán azért leesett nekik, hogy tanúk is vannak). Megfagyott bennem a vér azért is, mert előtte 1 perccel én is szóvá tettem az orkoknak, hogy életveszélyes, amit csinálnak, és gyerekek is vannak kinn. Én csak egy kiadós üvöltést kaptam, talán azért mert nő vagyok, de lehet, hogy kifogtam pont egy olyat, akinek nem mínuszban volt az IQ-ja.

Egyébként jogász vagyok, és elég morcos...szívesen tanúskodom is, ha kell. A fejemben már fogalmazódik a levél az UEFÁ-nak is. Szerintem amúgy érdemes lenne polgári pert indítani az MLSZ ellen, mivel nem jutottam hozzá ahhoz, amiért fizettem.

üdv

Juli

Volt olyan, aki éppen hogy megúszta a verést, de tényleg csak éppen hogy:

Ropi Geller
Akkor ezek szerint szerencsés vagyok. Mi is félórával a kezdés előtt sorban álltunk, a 30-35. perc között sikerült feljutni a lelátóra, olyan hangulatban, hogy már egyáltalán nem tudtam élvezni a találkozót.


Mivel mögöttünk is voltak még egy csomóan, és ugye el is kezdettnyomni a tömeg rendesen, (a gyerekeket úgy kellett bemenekíteni) nem hagytam szó nélkül, és mondtam, hogy nyissák már ki a kapukat.. Persze reklamáltam, hogy 30 percet késtem a meccsről és ilyenben még sose volt részem (ezek után nem is lesz többet..) pedig voltam már néhány meccsen.. Mikor már túljutottam a motozáson, és mentem volna befele, egy túlbuzgó idegbeteg állat rám rontott, hogy engem kidob.

Szerencsére nekem sikerült megvédenem magam, a segítségemre siető haveromat ugyan földre vitték, de megúsztuk verés nélkül. Utána meg valami főnök jött intézkedni és azt magyarázta hogy mi vagyunk a hülyék mert 10 perccel jövünk a meccs előtt..

De nem mindenki volt olyan szerencsés, mint Ropi Geller. Több kommentből is kiderült, hogy még legalább egy férfit szintén jól helybenhagytak. Egy családtagja szemtanúkat keresve küldte ezt a kommentet:

piccolanna   2010.09.08. 20:15:09
A megvert srác hozzátartozója vagyok. Sajnos műteni kell. Nem szeretnénk annyiban hagyni az dolgot. Előre is köszönöm a segítséget azoknak, akik tanúskodnának.

Nem tudjuk, hogy ez az olvasónk a fenti férfi ütlegelését látta-e:

Krull,a harcizom
Szemét mocskok voltak a szekusok,én is ott voltam,szintén kb fél órával meccskezdés előtt értem oda és a 35.percre értem be. Konkrétan mellettem verték meg a srácot,ha ugyanarról van szó,bár nem egy "egyszerű kérdés"-ről volt szó,hanem anyázta,gecizte őket.(hozzáteszem teljesen jogosan)Egy másik srácot 3-4 perccel később elkapott egy szekus és a hüvelykujjával úgy csinált mintha ki akarná nyomni a szemét és közben ordibált vele majd megpofozta.Én ezeket láttam és szintén fel vagyok háborodva hogy a meccs negyedét nem láttam,valamint hogy micsoda parasztok a szekusok és mekkora kalap szar a szervezés.

Hanzy is szemtanú, és egy rakás jogos kérdést tesz föl, megvilágítva a
szervezők meghökkentő balfácánkodásait:

Ott voltunk mi is a meccsen, nekem spec szerencsém volt, mert a tömeg besodort, én a Himnusz végére értem a lelátóra(igaz már 19:50-kor elindultam befelé, a haverjaim vettek még némi tökmagot és ittak egy sört kint (kb 5p), ők már csak a 10-15.p környékén értek be. Amit saját tapasztalatainkból Papp Zsombor leveléhez még hozzátennék...:

- normális helyeken akkor is beér az ember 25 perc alatt, ha két rivális csapat játszik és el kell egymástól választani a szurkolókat. Itt a mintegy 30 moldáv szurkolót kellett volna csak elválasztani a 9000 magyartól... (de még azt se annyira, mert senki nem akarta őket bántani)

- ott a Tahóktól is elhangzott, hogy "miért nem értetek ide előbb?" (f8-kor már a stadion környékén voltunk), amire "illedelmesen" megmondtuk, hogy "azébazmeg, mert az U21-esről jövünk"."Mi is..." - volt a válasz. (ezt egyébként igazolni is tudjuk, a rácsos ablakú Tranzit, aminek a tetején a forgó kamera van és a Baross u-ban állt, eléggé bunkó módon közlekedett odafelé a Lehel úton, szabálytalanul előzgetve...)

- normális helyeken nem egy kapun akarnak beereszteni egy komplett stadiont... Itt mindenkinek a III-as kapu (Mildenberger u) felől kellett jönnie, holott létezik még három másik kapu a stadion három másik sarkánál (plusz az V-ös kapu, de az ugyanitt van a Mildenberger u-nál..)

- normális helyeken az ilyen szűk beeresztő utcába nem engednek be senkit autóval, itt a tömeg közepén is nyomult 1-2 autó, plusz valamelyik ottlakó is a háromezer ember között akart kimenni autóval...


- a panaszban említett 6-8 éves gyerekeket valaki be akarta könyörögni a tahókon keresztül, mire Tahóék annyit tudtak hozzátenni, "Miafasznak kell idehozni gyereket?" (aztán az egyik tévedett egy nagyot és beengedte őket...)

- jómagam a III-as kapuval majdhogynem ellentétesen ültem (B terasz, a II-es és IV-es kapu is jobb lett volna a bejutáshoz, ha nyitva), bezsilipeltem a tömegben 35 perc alatt, motozás, átsétáltam a stadion melletti zárt részen a IV. kapu mellett a B-teraszhoz, aholis ismét megmotoztak... A "poénkodó" "Szerinted milyen veszélyes tárgyat vehettem ezen a 80 méteres zárt folyosón?" kérdésre "Ez a szabály, bocs" választ kaptam...

Jöjjön még egy drukker, aki ott volt:

Tálibmester
Én tegnap ott voltam a meccsen, 20:10 perckor már 15 méterre voltam a bejárattól, amely körülbelül akkora volt, mint a nappalink ajtaja. Ezen próbálták beengedni az embereket, miközben odabent kb 10 beléptetőkapu várta a szurkolókat. A motozás során még a cigisdobozt is kinyittatták, de arra nem vették volna a fáradtságot, hogy az Európában megszokott szervezéshez hasonlóan cikk-cakkban bekordonozzák az utcát, hogy ha valaki esetleg rosszul lesz, ki tudjon lépni onnan. A tömeg 20:20-kor úgy elkezdte nyomni az elöl lévőket, hogy csak a szerencsén múlt, hogy nem tapostak agyon valakit. 2800 Ft-ot fizettem a jegyért, amit én kicsit drágállottam, de legalább reménykedtem a normális rendezésben. Amikor végre bejutottunk a kapun, bent már csak a lébecolás ment, 20 méter hosszan álltak az IQ-fighter biztonságiak, akik a távolbanézés és zsebredugott kézzel is feszítés elfoglaltságokon kívül semmit nem csináltak. Mondanom sem kell, hogy eközben zuhogott az eső. Én csak 3 percről maradtam le, de mögöttem akkor már forrtak az indulatok a tömegben. Botrányos volt a tegnapi szervezés, és pont azoknak a kedvét vette ez el a meccsre járásról, akiket újra a pálya közelébe akarnak csábítani, a fiatalok és a családok ezután miért menjenek ki? Azért, hogy összenyomják őket a tömegben?

Emellett pedig szeretném megjegyezni annak, aki huliganizmusról beszél, hogy egyetlen fáklya nem gyulladt tegnap, és egyetlen pénztárszalag sem repült a stadionban. Kulturált szurkolás folyt végig, csak sajnos a szervezés nem volt méltó az egyébként igencsak alacsony színvonalú mérkőzéshez sem. Így akartunk EB-t rendezni... Szánalmas, 9209 embert nem tudtunk normálisan mozgatni, pedig összesen 30 moldáv szurkolótól kellett őket elkülöníteni. Aki ezek után a szurkolókat hibáztatja bármiért is, az tartson mély önvizsgálatot és ez az MLSZ-re, a biztonsági szolgálatra és a szervezőkre is vonatkozik!

Belga6 is megszenvedte, hogy ditekt csak a kapu egyik szárnyát nyitották ki:

Remélem, a rendőrség is vizsgálatot indít. Pajor-Gyulai Lászlót egy ilyen bicskanyitogató nyilatkozat után ki kellene rúgnia az MLSZ-nek. És a szervezőket is. Egyébként mi beértünk szerencsére időben a stadionba. (A beengedő kapunak csak az egyik szárnya volt nyitva. Miért???) Néztük is, hogy ilyen kevesen kíváncsik a meccsre? A kezdő sípszónál kábé félház volt. A 33. percben néztem az órára, akkor még rengetegen keresték a helyüket a lelátókon. Gratulálok az MLSZ-nek!

Pajor-Gyulai szerint a mai világban sokáig tart bejutni egy komoly meccsre. Bár nem mondott volna ekkora ökörséget. Minden magyar embernek, aki életében először jár komoly európai stadionban, az első meghökkenés nem a játék minősége, hanem  hogy egy tömött, 70 ezres arénána 5 perc alatt be lehet jutni. Mindenhol. Íme egy kis egyveleg
erről a témáról:

xunilo
Még egy dolog. Állítólag összesen 9 ezren voltak kint (szerintem ez kicsit túlzás, de mind1 is) Én voltam kint MU meccsen. 78 ezer néző. Egyetlen PERCET sem kellett sorban állni. Nem vertek meg senkit. Nem kellett félni. Érdekes, lehet így is csinálni? Szánalmas MLSZ, szánalmas "biztonsági" cégek, szánalmas rendőrök, szánalmas kommenterek, szánalmas ország.

il_principe
@beeble: ja, ezzel szemben Roma hazai meccs, kb 40-45 ezer néző, érkezés után kb 3 perccel már a stadionban voltunk, pedig 2 beléptető kapu, dupla ellenőrzés,motozás, milliónyi rendező / rendőr. De, ott a rendező azért volt ott, hogy segítsen,amiben csak tud, nem azért, hogy vicsorgó fejjel feszítsen, meg beijesztgessen a tömegbe. És MINDEN beléptetőajtó nyitva volt persze, nem félig, mert nem attól lesz biztonságos egy esemény hogy felpumpálják a tömeget

Tálibmester
@igenyes: Nekem tök mindegy, ugyanezt tapasztaltam a Puskásban is, csak ott két vagy három bejárat is nyitva volt és négyszer ennyi embert kellett beengedni. Nekem tök mindegy, hogy milyen politikai párt holdudvarába tartozik a cég, csak az ember-ember viszonyt várnám el tőlük, amit mondjuk Hollandiában nem, hogy megadnak, hanem a biztonsági őrök szinte pincérként viselkedtek, bárhova mentem. Pajor-Gyulai László helyében pedig vagy elnézést kértem volna a szurkolóktól, vagy ha már emberileg egy csúszómászó szintjére kell lesüllyednem, akkor inkább eltussoltam volna az ügyet és néma csendben próbáltam volna elfeledkezni a tegnapi malőrnek csak erősen eufemizálva nevezhető eseményekről. Csak sajnos egy index címlapon kívül ebből az ügyből se lesz semmi...

istenhátmögött
gyakorlatilag visszatero problema, amiota ez a ceg biztosit a nepstadionnal szinten az egylyukos beengedo modszert alkalmazzak, nevetseges, de hat ugye hiaba volt mar errol szo, ugy latszik ez igy marad. jah multkor barcelona inter meccsen kb 90 000 ember kozott volt szerencsem bejutni es kijutni, a bejutas az 10 perc volt, a kijutas pedig 5, persze kicsit nagyobb stadionból és egy picit tobb ember volt ott, de hat ez a dekadens nyugat, nem nekunk valo

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenot 2010.09.09. 11:00:44

@Coyote82: Te is csak egy normális ember vagy aki normális helyen akar élni.
Egyszerűen állj tovább innen ha beszélsz valamilyen nyelvet.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.09. 11:02:07

@EÖ:
Bevallom, én ugyan értem a szabályokat, de nem nézem soha, nem érdekel
Igaz , a vuvuzellás végjátszmáiba belenéztem, de nemigen kötött le

A sakk, az igen, az izgalmas :)
/ahhoz sem értek/

EMU 2010.09.09. 11:04:17

Ki a tököm amúgy ez a pajor gyulai? (a pajor mondjuk stimmel) Tévében mutogatták tegnap, egy kopott visszahajtott ujjú farmerdzsekiben, egy agyonmosott pulóverben egy húszforintos arc magyarázott 50-es szókinccsel. Ez már a megújuló csányiféle mlsz új személyzeti politikájának köszönhető? Hogy ilyen lepukkant félegzisztenciák osztják az észt? Mondom, az egész magyar futballt lenapalmozni, beszántani, besózni, azt akinek valóban van kedve ezzel tevőlegesen foglalkozni, az a szabadidejében a családi kassza terhére kezdheti elölről az egészet.

phaszfej 2010.09.09. 11:09:30

Mindig csak a buzikat verik meg és a buzik panaszkodnak.

Superlativus 2010.09.09. 11:10:05

@karlitoszka: ez valóban egy jó megoldás lenne csak sajnos ha működik is az összefogás 2-3 ezer ember ugy is elmenne és így nem lenne megrendítő. Nagyobb realítása van egy szekuriti gyalázásnak.

EMU 2010.09.09. 11:19:38

@Lasombra: Sztem meg törvényszerűség, nem összefüggés. Nem azért gyalázatos a magyar meccsek rendezése, mert szar a csapat. Nem azért nevetséges a magyar edzők szakmai felkészültsége, mert silány a stadionok állapota. Azért egy kalap szar mind, mert a magyar foci minden területen csak a silányat képes előállítani.

sprenczl 2010.09.09. 11:20:30

Az IQ-fighter szekusokat szerintem BAZ, Fejér, SZSZB és Baranya megye orklakta falvaiba kellene járőrszolgálatra deportálni, ott legyenek erősek....

lifelike 2010.09.09. 11:20:32

@EMU: jaja csávó tényleg olyan volt, mint aki leszaladt a kocsmába játékgépezni kicsit

egyébként meg orbán inkább ne járjon meccsre ha ezzel (is) csak a népet szopatja

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.09. 11:22:15

@EMU:
Tényleg nemértek a focihoz, de..

ki,miért rakja be a pénzét, ebbe a szar fociba, hogyan , miért éri meg neki?
Milliárdokat fizet ki a semmiért?
Nem értem!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.09.09. 11:23:50

csak azt nem ertem, aki homo sapiensbol lealacsonyodik fociszurkolova, az miert csodalkozik ha ugy bannak vele, mint egy fociszurkoloval?:-)

persze, nincs joga megverni a szekusnak, meg az ellenseges szurkolotabornak sem, de ettol fuggetlenul ez fog tortenni.

a fociszurkolo mara osszefort a civilizalatlan barommal, akinek az eroszak a leteleme es hordaban tamad, embereket ver es koztulajdont rongal, rendorokre tamad.

es ez nem csak a kemenymag felelossege, ez minden szurkolo felelossege, mert nem rekesztettek ki a kemenymagot, sot, sok esetben szimpatizalnak veluk, tehat a rendorseggel szemben a bunozok partjat fogjak. persze, hogy egy iqfighter szekus uygy all a focimeccsen a szurkolokhoz - plane, ha nagyobb a hangja - hogy inkabb gyorsan meggyalazok nyilvanosan egy hangadot, minthogy 1000 kibelezzen, mert nyuszinak latszom. focimeccsen ugyanazok a szabalyok, mint a bortonokben. a szekusok a smasszerek, a szurkolok az orizetesek. maskepp nem megy, amig ki nem tiltjak a balhes szurkolokat a palyakrol, amig a fociszurkolas meg nem tisztul a hypos* felektol.

*igen, tudom hogy mar meghalt. de o inkabb egy jelenseg volt, ami maig tovabb el. a bunozo, aki hosnek es vezernek erzi magat egy szarkupacon.

hollario 2010.09.09. 11:24:13

@horex: Ki rak bele pénzt? Mostantól te meg én, ahogy Ovit ismerni lehet.

Mokrivtsák Pónika (törölt) 2010.09.09. 11:27:03

@Droidfigyelő: Ez pontosan így van, igazad van. Nem is értettem egyet a történtekkel, viszont az esetet analizálva és a manapság divatos viselkedési, ill. magatartási formulákat alapul véve próbáltam tudomásotokra hozni, hogy nem célravezető a feltünést keresni.

zsmed 2010.09.09. 11:27:53

Még szerencse hogy volt ez a bahé. Igy legalább megtudtam hogy volt vélogatott meccs, már csak az eredménynek kell utána néznem.

EMU 2010.09.09. 11:32:29

@lifelike: :) na ez a kurva jó kifejezés, leugrott játékgépezni a sarki krimóba, pont úgy nézett ki. Ez a megújult családbarát szakmailag új alapokra helyeződött mlsz kirakatembere. Csak gratulálni lehet hozzá. Biztos szomszéd volt alcsúton.

Layosh 2010.09.09. 11:35:33

Ezt miértnem írja meg a zindex cikkben? Lenne nagy felháborodás az tuti...

átlátó 2010.09.09. 11:37:52

Én mindig előre és nagyot köszönök a biztonságiőr szakszemélyzetnek. Nem értik és az megnyugtat, hogy csak egy hátsó lábaira állt álattal van dolgom. Nem is tárgyalunk tovább.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.09.09. 11:38:50

@horex: mert nem a magaebol fizeti ki, de az o zsebeben is landol a percent...

kopnkretan a magyar labdarugas a legnagyobb szervezett bunozoi csoport Magyarorszagon. kozpenzek eltuntetesere es maganzsebekbe vandoroltatasara szakosodott gepezet, ami fedotevekenysegkent a futbalt jelolte meg.

latszik is a jatek minosgen, hogy igazabol a rezveretes lofaszt nem erdekli, ki es hogy jatszik, amig kussol es lehet ra kozpenzbol felvenni es eltenni.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.09.09. 11:40:39

@átlátó: viszont pont az ilyen gondolatmenet miatt fogjak pofanbaszni az utanad jovot, aki mondjuk - veled ellentetben - nem tudja, hogy mikor es hogy kell a szajkosarat feltenni magara:-)

Flat Eric / sta prest 2010.09.09. 11:44:52

@Nyomek:

ez egy teljesen magánjellegű bejegyzés lesz:
nyomek te egy barom vagy!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.09. 11:57:33

@az igazi Sipi:
Mi hol?
Nem a válogatottra gondolok most

Van állami pénz a fociban?
Én magánembereket és maszek cégeket látok/olvasok a nevekben
A fradit is valami angol vette meg
Hát hulye az az angol?
Ez tiszta kapitalizmus, ahol elméletileg számonkérés kellene lenni, ezek meg fizetnek a semmiért???

KicsiHős 2010.09.09. 11:59:38

mivel én most voltam először az ujpesti stadionban (inkább a zöldek meccseit látogatom :) ), így nekem minden új volt.

szerintem érdemes lenne megdicsérni azt az embert, aki oda kirakta a stadiont. tömegközlekedéssel megközelíthetetlen. egy kis utcába vannak összezsúfolva a szurkolók. arról nem is beszélve, hogy akkora kerülőt kellett tenni, hogy még a kedvem is lement attól, hogy legközelebb kilátogassak oda (sajnos minden jegy elfogyott a vendégbe már hétvégére, de talán jobb is)

mi 19:55kor értünk oda a 3as kapuhoz. én most lehet szembemegyek a többiekkel, de akkor mi még nem nagyon tapasztaltunk ott tömeget. megvártuk a többieket 20:05 kor indultunk be. mi ott álltunk ahol páran az alu sörös dobozokat gyűjtögették. onnan 2 perc volt mire bejutottunk az első ponton. az egyik ork üvölt mint egy állat, hogy jegyeket elő mert nem mehetünk anélkül tovább. halkan megjegyeztem a másiknak, hogy mi ez a feszkó, mert semmi olyan nincs amiért háborogni kellene, de ő csak mosolygott. megmotoztak, beértünk a kapuhoz. előtte vagy 15 kopasz gyurma állt. szó nélkül motoztak, az egyik rámnéz, és mosolyogva megjegyzi, hogy "na takarodj arra befele"... beléptem a beléptetőkapun mondták az orkok, hogy csak mennyek nem kell csinálni semmit. ekkor kettő darab kapu volt kinyitva.
igazából ahol várni kellett az ott a pont volt ahol motoztak, mert csak páran csinálták a többi meg csak bámulta a tömeget.

lehetett érezni bennük a feszkót, hogy csak arra várnak, hogy legyen valami, és akkor már lehet egy kicsit leadni az adrenalinból.

én sosem értettem azt, hogy miért alkalmaznak ilyen embereket! elég sok meccsre járok ki, de általában az a jellemző, hogy ezek az emberek csak arra várnak, hogy valakibe beleköthessenek.
én elhiszem azt, hogy sokan részegek, meg nem úgy viselkednek ahogy az elvárható. dehát ez van, aki nem képes uralkodni magán, az válasszon más munkát.
az, hogy ezek alkalmatlanok, nem derül ki a felvételnél? aki ezeket alkalmazza nem néz kicsit körül, hogy kit is szerződtettem? abba nem gondolnak bele, hogy aki megvette a jegyet az valamilyen szolgáltatás elvár a pénzért?
egy olyan helyen ahol nem adottak a feltételek minek rendeznek meccset?
az ember nem azt várja el, hogy olyan nyilatkozatok jelenjenek meg hogy márpedig minden kapu nyitva volt. mondjuk a vip páholyból nehéz is lett volna észlelni, hogy mi folyik. meg gondolom a jelentésekben sem az szerepelt, hogy belfaszok voltunk és bénáztunk, meg összevertünk két civilt, mert a faszunk tele volt...

mi beértünk a kezdő sípszóra, sőt még azt is láttuk hogy dzsudzsk hogy pucsít melegítés közben. amikor elkezdődött a játék nem hittem a szememnek, hogy csak ennyien vagyunk, mert amikor megvettük a jegyeket szinte már nem volt normális helyre... a nemzetisport le is hozta, hogy 5000en voltunk, közben meg 9200an.
a maradék 4000 meg csak a második félidőbe ért be. addigra lett szinte telt ház.

az egésszel kapcsolatban csak negatívumokat tudnék mondani...

hatR 2010.09.09. 12:00:09

mi lenne ha mindenki bojkottalna a magyar focit, ugy tiz evig?

2010.09.09. 12:01:17

Alakul, alakul....
és mi fog történni: SEMMI! A sok birka kimegy megint, pedig az kéne, hogy üres lelátok előtt játszanak. Az odavágna.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.09. 12:02:37

@az igazi Sipi:

ez minden szurkolo felelossege, mert nem rekesztettek ki a kemenymagot"

Jajjjmá! Menny mecsre és rekeszd ki azt a kemény magot
Hogy kezdenéd?/az életet amikor felépülsz/
:)
Ez az elmult 20 év!
Persze fociverekedés volt korábban is, de nézzunk körbe a közlekedésben a hivatali packázásoknál, az etnikum bűnözésnél, a politikusi bűnözésnél stb.
Ez lett Mo.

rzolika 2010.09.09. 12:04:26

30 fontért (max 7.000 HUF) néztem 2009-ben 91.000!!! emberrel együtt az Anglia-Ukrajna meccset a Wemley-ben. Kicsit gondolkoznom kell a bejutásra, mert nem emlékszem, ja, mert NEM kellett semmit várni!!!!és sem a stadion sem a meccs nem hasonlítható a hazai "élményekhez"...2009-ben Fulham-Man City egy élmény volt. Fergeteges!tébláboltunk mert hazafelé nem találtuk az utat a metróhoz, ezt látva egy lovasrendőr a lóról olyan kedvesen szólt és segített minhta a királyi család tagjai lettünk volna...Idei Angol-Magyar 20 font volt, botrányos magyar produkcióval, semmi sor. De végeláthatatlanul lehet ezeket sorolni, 2003 Inter-Milan 80.000 ember semmi gond...Ezek csak az én személyes tapasztalataim. Soha de soha többet meg sem fordul a fejemben, hogy magyar meccset nézzek bárhol bármilyen stadionban!

eszteranyu 2010.09.09. 12:09:45

És kíváncsi lennék, hogy a hétvégi meccsen meg merik-e csinálni, hogy nem engedik be a Fradi drukkereit, csak a második félidőre...?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.09. 12:13:33

@KicsiHős:
érdemes lenne megdicsérni azt az embert, aki oda kirakta a stadiont."

A 800-as évek végén alakult az Ujpest és azért van ótt,mert ott van Ujpest

Hogy a stadion mikor épült nem tudom
Még nemrég is az emberek elmentek a 14-es villamossal és onnan szépen elsétáltak
Akkoiban az még "esemény" volt

Megyeri ut neked megközelithetetlen?

Aki odarakta, az meg az egyletet a saját és barátai pénzéböl rakta össze

tizenot 2010.09.09. 12:17:44

@KicsiHős: Felvételi? Jelentés? Az egy másik ország lesz.

Itt kb. úgy megy ez hogy minél nagyobb agyatlan paraszt vagy annál könnyebben hívnak melózni, hogy tuti ne legyen balhé. Valamilyen szinten igazuk is van, kell hogy legyen tekintély, csak az a baj hogy az őrök általában visszaélnek a tekintéllyel, gyakorlatilag köztörvényes bűnöket követnek el büntetlenül.
Meg mi az hogy takarodjál befele? Hogy beszélhet így egy szolgáltató a vendéggel, akiből él? Egyáltalán hogy beszélhet hozzám így egy vadidegen ember?

hollario 2010.09.09. 12:18:10

@horex: Van állami pénz a fociban?

Önkormányzati van pl.

bakaruhában 2010.09.09. 12:21:34

@un.no.1.: Meg is haladja. Jócskán. Hha nem vagy az indó birtokában, midnek dumélsz?

bakaruhában 2010.09.09. 12:23:57

@horex: 1922-ben nyitották meg. Akkoriban 30.000 ezres volt. Azután jöttek a bolsevikok.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.09.09. 12:42:07

@horex: nem kell kirekeszteni.

csak akkor vedd figyelembe, hogy te, mint szurkolo pontosan ugyanolyan elbanasban reszesulsz, mint azok, akikkel egy csapatban szurkolsz. ez nem oluyan, mint ciganynak, v. zsidonak szuletni. te a sajat akaratodbol dontottel amellett, hogy gyavasagbol, vagy tiszteletbol, de bunozokkel mutatkozol egyutt. hat persze, hogy ilyen esetben azt az elbabast kapod csuklobol - ha nem is feltetlenul jogosan - ami egy bunozot megillet. mivel jogallamban elunk, tehetsz panaszt utana es valoszinuleg igazad is lesz.

de nem lett volna egyszerubb megelozni az egeszet..?

szcsongor 2010.09.09. 12:47:56

Hát igen, bezzeg amikor külföldön meccsen voltam, voltunk vagy 657ezren de 3 femtoszekundum alatt bejutottunk. Ehhez képest mi van itthon...

átlátó 2010.09.09. 13:04:38

@az igazi Sipi: Sipikém, hát akkor van az, hogy az illető megtanul köszönni és előre és hangosan a két hátsó lábára emelkedett nem emberi lénynek, tehát állatnak. És következményként nem fogja emberszámba venni többet őket, tehát köszön előre és jó hangosan, miközben átnéz rajtuk, vagyis a semmit nézi. :)Ha 3000 ember egymás után köszön előre és jó hangosan az állatoknak, még egy igazi állat is észreveszi, hogy valami nem stimmel. :)És elkezdi a kezeket nyalni. :)Persze, ha igazi állatokról van szó és nem biztonságiőr orkokról, ami ugye sem nem eber, sem nem állat.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.09. 13:06:37

Szerintem fel kell tölteni a stadiont vízzel, és úszóversenyt rendezni. Abban sokkal jobbak vagyunk. Nagyságrendekkel több sikerélménye lesz a szurkolóknak nem zetközi szinten.

Hajrá Gyurta! Hajrá Gyurta!

Csak aggódom, hogy fogják bírni az úszók 90 percig.

juhaszvik 2010.09.09. 13:07:42

@szcsongor: és mit tököltetek annyit? :)

Ács Ferenc 2010.09.09. 13:21:01

@atpijkamo: Szerintem inkább téged kellene feltölteni vízzel. Ez volt az első stadion Magyarországon. Ma is a leghangulatosabb. Nem a stadion tehet róla, hogy kretének az mlsz szervezői.

Radzeer 2010.09.09. 13:27:05

Az MLSZ oldalán a következő olvasható:
A szövetség minden panaszt eljuttat az illetékesekhez, akikkel kivizsgálja a történteket, választ vár minden kérdésre....
Ilyen Magyarország! Az MLSZ szerint ő nem illetékes (majd továbbitja illetékes elvtársnak) Akkor mi a fa...-nak van?? Szerintük ki az illetékes? A MÁV, vagy a szépművészeti múzeum???

lifelike 2010.09.09. 13:28:31

tegnap a tv2 híradóban is benne volt a papp zsombor

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.09. 13:33:15

@Ács Ferenc: "Szerintem inkább téged kellene feltölteni vízzel."

:)))) Nagyon megszívnám.

Úgy értem, bármelyik stadiont. Vagy az összeset. Másra jók?

kerdesek05 2010.09.09. 13:35:04

konkrétan nem ciki 2010-ben tanítóképző főiskolával mlszt vezetni?

Pajor-Gyulai László

iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?textencoded=1&userID=11659899

Gyagyás Tóni (törölt) 2010.09.09. 13:48:35

Hülye gyökerek vagytok. Minek mentek ilyen helyre. Megérdmli a verést. Sőt mindenkit meg kellett volna verni. Sok rinyáló kis fasz.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.09. 13:52:12

@az igazi Sipi:
Arra reagáltam hogy nem tudod kirekeszteni a "huligánt" mert ő van otthon és nem te
Ilyen esetben nem az érv,hanem az ököl dönt

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.09. 13:54:08

@Gyagyás Tóni:
Mongy pár példát az életviteledröl és megmondom hol leszel megverve legközelebb!

2002 2010.09.09. 13:55:27

nem akarok senkit sem megsérteni, de soha nem értettem mi a király kimenni meccsre és összeveretni magunkat pénzért, inkább tv-n ahol még többet is látok

Gyagyás Tóni (törölt) 2010.09.09. 13:57:32

@horex: Kisköcsög. Meglátod az Oakleymat és beszarsz!

Balage75 2010.09.09. 14:02:06

mindenkinek ajánlom az alábbi e-mailcímeket véleménynyilvánításra:

mlsz@mlsz.hu
pajor-gyulai.laszlo@mlsz.hu
dinnyes.marton@mlsz.hu

(A www.mlsz.hu honlapról)

Én megtettem, minél több direkt visszajelzés nekik, talán annál nagyobb esély a cselekedetre.

Balage75

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.09. 14:04:21

@Gyagyás Tóni:
Okli, ebböl látszik szopóágon vagy ,de a rosszabbik felén
Falusi cserépkorsó!

tiborc2008 2010.09.09. 14:05:00

Ezt a hátontérdeplés közben való hazugságosdit már ismerjük 2006 ősze óta.
Lehet, hogy szemkilövésben gyakorlatot szerzett tineszmihály-féle negyvenéves nyugdíjas férgeket alkalmaznak biztonsági őrként?

Gyagyás Tóni (törölt) 2010.09.09. 14:08:51

@horex: Falusi cserépkorsó? Anyád is ezt mondta apádra, a köcsögre, aki megbaszni sem tudta rendesen ezért inkább a birkával kuratta magát teherbe te mocskos kis cigány.

(Hehe. Jó hely ez a Homár. Jövök majd többet szararcú.)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.09. 14:15:16

@Gyagyás Tóni:
Irtahné jobbakat is, de cigány trollt nem etetek
Falusi cserépkorsó, ennyi vagy csak!

AMDFan 2010.09.09. 14:15:37

Az lenne a minimum, hogy ezek után az MLSZ nyílt levélben kér bocsánatot a szurkolóktól, és a következő mérkőzésre ingyenesen enged be minden drukkert, valamint példát mutatnak hogy hogyan lehet zökkenőmentesen megszervezni a bejutást, illetve elmagyarázza a tapló biztonsági őröknek, hogy ha egyetlen ujjal is hozzányúlnak bármely nem balhézó szurkolóhoz akkor a biztonsági cég azért a meccsért 2 egyforma forintot nem fog kapni az MLSZ-től + beperelik testi sértésért a tagot.

csi szi 2010.09.09. 14:18:47

@kerdesek05: Pajor-Gyulai László újságíró volt a nemzeti sportnál vagy 20-25 évig, gondolom ez a "szakmai tapasztalata" mint szóvivőnek. Attól még lehet egy büdös bunkó.

AMDFan 2010.09.09. 14:20:31

A sértettek helyében írnék pár sort az MLSZ-nek, hogy ha nem vizsgálják ki az ügyet töviről hegyire, akkor elperelik a gatyájukat is. A hétvégén ráadásul Újpest - Fradi...

Gyagyás Tóni (törölt) 2010.09.09. 14:43:42

@horex: Most csináltál segget a szádból szaragyú.

Netuddki. 2010.09.09. 14:43:52

Na és ilyenkor hol van a tompika által vetetett beléptető rendszer?

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.09.09. 14:56:37

Vérlázító, vérlázító, vérlázító. Kíváncsi lennék, ki az a "személy" (csak nem Vitéz urunk látogatott ki a meccsre), aki miatt bezárták az összes, kényelmes bejutást biztosító kaput. Kiemelt lehetett, az biztos.

Az orkoknak pedig nem szólnak be az emberek, ha minden rendben megy. Ez fix. Szóval ezzel felesleges jönni, ezzel a dumával, hogy "minek beszólni a biztonsági őröknek". Kurvára nem ez lényeg. Ezek a csótányok csak a levegőt szívják el a normális emberek elől. (Mármint a szekusok.) A nyugati példával kéne foglalkozni, nem azon rugózni, ki miért szólt be és miért volt kisbicska a zsebében.

csubli 2010.09.09. 15:02:22

Nem szoktam focimeccsre járni...Magyarországon. Néhány meccsen kint voltam kb. 10 évvel ezelőtt. A mutatott színvonal példátlanul szar. A baj az, hogy míg a különböző korosztályos versenyeken elég jó eredményeket érünk el, addig mire felnő a gyerek és még mindig a magyar bajnokságban "edződik", rájön, hogy nem is kell olyan sokat futnia pályán, mert a fizetését amúgy is megkapja. Míg az olyan fiatalok, kiknek sikerül korán kijutnia külföldre, erősebb bajnokságokban játszhat, ott bizony rájön, hogy ott már tennie is kell valamit, mert különben nem kap pénzt. Sok olyan riportot olvastam ,hogy kiment a gyerek, és hazajött, mert nem akart annyira focizni. Itthon is megkapja a pénzt - bár kevesebbet - de azért nem kell megszakadnia.
Ezt bevezetésül szántam. A helyzet az, hogy minden nemzet kultúráját meghatározza a foci minősége. Amíg a hazai focisták leszarják a "minőséget" és a "küzdést", addig a magyar pályákhoz szorosan kötődő ember - legyen az szurkoló vagy biztonsági őr - is hasonlóképpen tesz. Mert valljuk be őszintén; nem azért járnak az emberek focimeccsre, hogy nézzék, hogy kell futballozni, hanem elkapni egy olyan PILLANATOT, amikor a szeretett csapat nyer. Ez a baj!!! Hogy Magyarországon az emberek mindig az eredményt várják el. Akkor boldogok, ha a csapat nyer. De beszélnek-e arról, hogy: láttad, Ferenczi milyen cselt csinált, meg hogy Szűcs mekkorákat védett? Nem. Örülnek, hogy nyert a csapat és kész.
Volt szerencsém Milánóban megnézni egy Inter-Milan meccset. Kb. 5 perc alatt jutottunk be a kapun. Pedig telt ház volt kb. 75.000 ember... Motozás, táska átnézés... Aztán mondtuk, hogy most vagyunk itt először, merre van ez és ez a szektor. Készségesen megmutatták. Mondjuk ránézésre háromszor annyi IQ-val rendelkeztek, mint magyar kollégáik. Miért? Mert ott az emberek, azért járnak ki meccsre, hogy élvezzék a focimeccset. Ha nyer a kedvenc csapat, az meg tök jó. Voltam Leverkusenben, ahol ugyanez volt a helyzet. Mondjuk oda csak kb. 40.000 ember fér be. És láss csodát, Németországban rengeteg család jár ki focimeccsre, sőt több öltönyös urat is láttam a lelátón. Kiderült, hogy sokszor focimeccsekre terveznek üzleti megbeszéléseket. Azért mennek ki, hogy közben egy jó meccset lássanak.
Amíg Magyarországon nem változik a focistáknak a hozzáállása, addig a pályák mellett sem fog.

Javaslom, hogy minden biztonsági töltsön ki egy IQ-tesztet, és ha ez 100 alatt van, akkor nem teljesíthet szolgálatot. Elég irreális számnak tűnik ez erre a foglalkozásra nézve, de így garantálható, hogy nem droidok fogják KISZOLGÁLNI a kedves szurkolókat.
Egy

csubli 2010.09.09. 15:08:28

Az IQ-val kapcsolatban még annyit, hogy George W. Bushnak 86 volt ez a szám regnálása alatt. Szóval, aki e fölött teljesít, lehet az USA elnöke. Ezek a droidok nem fognak, nyugodjatok meg. Javaslom kibic kívülállóként, ha legközelebb ilyen történik, fogjatok össze, és verjétek meg ezeket a faszszopókat, hogy lássák milyen az, amikor gyáva módon hatan vernek egy embert.

alap tibor 2010.09.09. 15:08:31

nem lehetett öncélú a dolog. ez Magyarland. itt ha egy élő szerződést fel akarnak bontani, akkor így intézik. nem tudom melyik cég csinálta a rendezvénybiztosítást (in-kal ?), de ezzel a történettel megvan az indok hogy leváltsák

z 2010.09.09. 15:25:44

Ez mindig így van, szombaton Fehérváron U21-es meccs volt, ott pl. kellett jegy, de ingyen adták, de azért a sorba be kellett állni (minket nem érdekelt, besétáltunk), és félidőben lezárták az egész stadiont, aki véletlenül kiment, nem jöhetett vissza (jeggyel se). Ott is keménykedett a szekuriti.

A Puskásban is mindig 2 őr engedi be a népet, ha ötvenezren mennek ki, akkor is.

Egyébként IQ nem kell ehhez, ha valaki nehéz felfogású, attól még képes lehet valakinek átvizsgálni a ruháját meg a jegyét megnézni úgy, hogy közben nem veri meg.
De nálunk bátorítják erre a rendőrt meg a szekust, hogy csak keményen. A Szigeten is csak ezt hallottam a beszélgetésükből, hogy mennyire adnának ennek a sok rohadt, drogos, undorító kis pöcsnek, egymást hergelik ezzel.

Nyugaton az emberek segítőt látnak a rendőrben/szekusban, nálunk történelmi okok miatt ellenséget, és ez az érzés kölcsönös.

Mizantrop 2010.09.09. 15:30:33

@un.no.1.: Ja, hogy ez neked az év hülyesége. A múlt pénteken a szánalmas magyar válogatott focit 850 ezer ember nézte, ami magyar bajnokság színvonalához képest meghökkentően jó adat. Továbbá úgy fest, többen felhívták itt a figyelmedet, hogy valójában lövésed sincs arról, hogy milyen a Sport1 magyar bajnoki, vagy a DVSC BL-nézettsége, illetve arról, hogy a legapróbb magyar focisikerek is rögtön kétstadionnyi teltházat vonzanak. Nem azért, mert mi ne tudnánk, hogy Torghelle Sándor képességei milyenek mondjuk Lionel Messiéhez képest, hanem azért, mert Lionel Messit a magyar fociszeretők többsége pont leszarja, ha arról van szó, hogy mivel lehet azonosulni. ide tartozunk, tudod. És már a remény is, érted. És ha téged egy Anderlecht-Partizan mérkőzés valóban jobban megérint mint a magyar válogatott bármely (!!) fellépése, az legyen a te bajod. Csak legalább ne gondolnád azt, hogy az eszeddel vagy több nálunk. Nem haver; a szíveddel kevesebb.

Mizantrop 2010.09.09. 15:42:58

@un.no.1.: Ja, hogy ez neked az év hülyesége. Remélem, becses figyelmedet nem kerülte el (felhívták rá többen), hogy a magyar focival kapcsolatos közvetítéseknek nem konkurenciája a Sport1-en egy bajnokság sem, a DVSC BL-meccseinek nagyon komoly nézettsége volt, valamint a múlt pénteken is 850 ezer ember nézte a magyar válogatottat a svédek ellen. Te azt hiszed, hogy mi nem tudjuk, hogy mennyit ér Torghelle Sándor Lionel Messihez képest? És? Leszarom. Mivel lehet azonosulni? Mi ezzel tudunk, újra és újra leülünk ennek az országnak a válogatottját megnézni, és a remény legapróbb szikrájára megtöltjük a Stadiont, de lehet, hogy menne akár két stadionyni emeber is. Identitás. Nem a mindentudó győztes vér fölényessége, ami belőled és a hozzád hasonló okostónikból árad, hanem a hűség (ad absurdum: hülyeség) valamihez. Nem az eszeddel vagy több nálunk haver, hanem a szíveddel kevesebb.

Mizantrop 2010.09.09. 15:44:08

Bocs a dupláért, az első eltűnt a semmiben, azt hittem, végleg. A lényeg kb. ugyanaz.

phylloceras 2010.09.09. 15:56:20

@horex: Pénzmosás!!
Beteszik a nagy lóvét a reklámokba egy fals cégen keresztül, majd ugyanők kiveszik mint tulajdonosok a pénzt és máris tiszta!

orvian 2010.09.09. 16:10:48

Vizi E. Szilveszter lépjen le.
Ilyen társasághoz miért adja a nevét?

orvian 2010.09.09. 16:14:10

Az nagyméltóságú MLSZ-re gondoltam.

közlekedő edény 2010.09.09. 16:18:24

Én sem tudtam, hogy volt válogatott meccs, csak most a balhéból. Gondolom az azonosító még otthon leesett XD

ohrana 2010.09.09. 16:30:18

Amúgy rá leheten kényszeríteni az mlsz-t a lépésre: mondjuk a következő hazai meccsre nem megy ki senki.
De tényleg: bojkottálni.
Azt nehéz lenne elhallgatni - akár az uefa előtt - hogy üres stadionban játszottak. Az uefa ellenőr csak megkérdezné, hogy mi is van?

o

ohrana 2010.09.09. 16:31:33

@orvian: miért adja a nevét, miért adja.
Hát pénzért, te kis buta. (Szerintem többet kap ezért a bolhacirkuszért, mint a Te kereseted...)

o

kubatov_kommunista 2010.09.09. 16:33:25

Az orkok a társadalom legalja.
Ennyit tudnak.
Amelyik verekedett azt ki kell rúgni.
Kb. ennyi.
Van olyan szint amely alatt egyszerűen nem érdemes ragozni, hogy ki mit és miért csinált.
Ez az a szint.

laszgal 2010.09.09. 16:42:36

A MLSZ ingyenjeggyel kér elnézést a beléptetési hibákért

www.pepsifoci.hu/node/73136

blokimny 2010.09.09. 16:43:43

Az az ember, akinek ki akarták nyomni a szemét az én voltam! Már írtam email-t az mlsznek, de ezt kifelejtettem belőle, ugyanis csak most jutott eszembe olyan gyorsan történtek a dolgok!

EMAIL: Csalódásomat szeretném kifejezni, a hétközi válogatott meccsen történtek miatt. Mint sokan mások baráti társaságommal mi is az u21-es mérkőzés után vettük az irány Újpestre. A D-szektorba szólt a jegyünk, mérkőzés kezdés előtt 25 perccel érkeztünk a Mildenberger utcába. Már ekkor érzékeltük, hogy nem lesz könnyű a beléptetés ugyanis a szűk utcába százak sorakoztak már, ha nem ezrek. Ez már önmagában veszélyes volt, de mikor már a himnuszt hallottuk, már mindenki idegeskedett. Mikor odaérkeztem a beléptető kapu közelébe láttam, hogy csak az egyik fele van nyitva annak. Ekkor az első biztonsági emberhez érve megkérdeztem: "Srácok nem lehetne ezt gyorsabban?" pluszt még azt tettem hozzá, hogy "Mennyi a meccs?" Azt hiszem ezt kulturáltan tettem. Erre szóbeli válasz nem jött, hanem bevittek azthiszem a stadion melletti füves pályához vezető kapun és a falhoz állított egy beléptető ember. Pofon vert. Ekkor érkezett, valamiféle felettese aki mondta, hogy "Nem ezt beszéltük meg az előző után". Az karon fogott maga után rángatva letépte a jegyemet és mehettem meccset nézni. 42. percre értem fel a lelátóra. A történetemnek itt vége, örülök, hogy nyert a csapat. De mégis keserű szájízzel távoztam a stadionból. Ezek után már csak Pajor-Gyulai László nyilatkozatán kaptam fel a fejem...de ezt nem kívánom kommentálni,csak olyan szinten, hogy jártam már Európában egy néhány stadionban, nálunk "fejletlenebb" futball kultúrájú országban is. Sehol sem volt ekkora gond a beléptetéssel...Várom válaszukat!

Eastbay1 2010.09.09. 16:51:09

Amúgy a TCs az az alacsony kopasz bajszos kis csóka a Dodge Chargerrel?

Anti Anyag (törölt) 2010.09.09. 17:23:36

Ezeknek a rendőröknek tanítják ezt a mondatot: "Nem érdemes feljelentést tenni".

Az benne az abszurd, hogy mivel a Magyar Gárda be van tiltva, ők az egyedüliek akik miatt nem érdemes feljelentést tenni.

horgi1 2010.09.09. 17:43:15

Kedves, intelligens phaszfej!
Nem Te mondod meg, hogy egy sportesemény kinek való hely. A meccs a nagyközönségnek szól, többek között Nekem is, 50 év feletti nőnek!!!Ha megveszem a jegyet mehetek a "búzákkal". A jegyemért jogom van szóvá tenni, hogy agyontaposnak a hozzád hasonló durva alakok és a rendért felelősek ezt közönyösen nézik, sőt még fizetést is kapnak azért, mert általad "búzának" titolált egyéneket megvernek. Persze végzik a munkájukat szerinted. SZÁNLAK. DE NAGYON!!!

Dr. Fotos 2010.09.09. 17:55:43

Nem veletlen ez a felkapus beengedes. TCS-ek igy szemmel tudjak tartani a belepoket es kiszurni az altaluk ismert "sajat szajizuk szerint" kitiltott embereket. Ok igy garantaljak a "biztonsagot". Ha oket valahol nem kerik fel, akkor valamiert ott balhe lesz. Jo uzlet ez is, na.

hianni 2010.09.09. 18:23:52

@blokimny: én is írtam Pajor-Gyulai László MLSZ e-mail címére, egyelőre én is várom a választ...

hianni 2010.09.09. 18:28:04

@laszgal:
"azok a szurkolók, akik nem jutottak (!) be a találkozóra, és ezt a jegyükkel igazolni tudják..."
tehát ha verést kaptál de a 2. félidőt láttad akkor az "élmény" már kárpótolt...

AMDFan 2010.09.09. 18:41:50

Szerintem mindenkit ingyen kéne beengedni a stadionba San Marino ellen. Akkor legalább lennének nézők. Sajnos San Marino nem egy közönségcsalogató válogatott. Az pedig, hogy volt huligánokkal és maffiózókkal biztosítják a meccset, no comment. Csányi helyében elgondolkoznék ezen. Elvileg ő jó üzletember.

blokimny 2010.09.09. 18:43:23

@hianni: mlsz@mlsz.hu
Amúgy milyen érdekes, hogy én nem is emlékeztem, hogy kiakarták tolni a szemem, de mikor itt olvastam, minden beugrott már...nagyon gyorsan történtek a dolgok...

orvian 2010.09.09. 19:03:28

A (magyar)fociról jut eszembe:amíg lószar van,veréb is.

Xezs 2010.09.09. 20:21:35

'bár nem egy "egyszerű kérdés"-ről volt szó,hanem anyázta,gecizte őket'

ROTFL. Belefekszek a tűzbe aztán meg csodálkozok és rikácsolok hogy jáj megégetett. Cigányok viselkednek így.

effective 2010.09.09. 21:46:52

@phaszfej: A név kötelez :( Sajnálom, hogy ilyen emberek még vannak ebben az országban. Nyálas buzi, ja akkor meg lehet verni?????? Normális vagy?
Ja sorbanállás? Azért senki nem kér panaszkönyvet, ha a pénztárnál áll sorba a közértben, te paraszt, de ha lemarad a magyar válogatott meccs feléről, az már elég gáz. Főleg, hogy azért fizetett, hogy megnézze az egész meccset!!!!

effective 2010.09.09. 21:56:05

@az igazi Sipi: Na ez a hozzászólás is megér egy misét. Te mégis mit képzelsz magadról? Mit gondolsz, ki vagy te? Fociszurkoló vagyok te bunkó. Ja, és egyébként huszonéves lány! Imádom azt, aki tudatlanul általánosít. Fociszurkoló, buzi, stb. És mi az, hogy úgy állnak hozzá? Ne tegyék a rohadt életbe! Mennyi balhé volt a meccs után? Semennyi! Évek óta csak szurkolói tagságival lehet Fradi meccsre is menni! Jézusom....

effective 2010.09.09. 22:09:33

@2002: Képzeld el, hogy apám 96-ban kint volt a Fradi BL-meccsein. A jegyek be vannak ragasztva a Fradi évkönyvbe!! Régen ez volt! Ezt akarom én vissza! Hogy én is kimehessek majd a saját gyerekemmel, és ne kelljen attól rettegnem, hogy egy ork, vagy egy huligán megüt engem, a férjem, vagy a gyerekem! Azért akarok meccsre járni, mert egy esemény!

effective 2010.09.09. 22:11:05

@Gyagyás Tóni: Én valami op helyében tiltanám ezt a bunkó parasztot!

Xezs 2010.09.09. 23:03:31

@effective: Járjál kosármeccsre, ott érdekes módon nem jut minden szurkolóra 10 rendőr/biztonsági mert NEM KELL.

De felsorolhatnék még ezer másik sportot, de gondolom te az a fajta lány vagy aki úgy próbál érdekesnek látszani hogy minél extrémebb dolgokba vág bele. Igen, a focimeccsre járás extrém sport, ezt tessék elfogadni.

cicmen (törölt) 2010.09.10. 02:11:36

Elolvastam vvégre mindent és nem tudok dönteni! Vagy mégis! Nem megyek meccsre!

sparkie · http://adultainment.blog.hu/ 2010.09.10. 19:08:33

en a magyar-nemeten dontottem el h nem megyek tobbet magyar meccsre.

ugyanaz volt itt is, mint itt csak ott nem volt eroszak. egy kapu volt nyitva, az elott vart tobb ezer ember, mikozben 3 biztonsagi motozott az egy db belepo kapu utan. a biztonsagiakon is meglepodtem m nem azok a tipikus nagydarab, kopasz, megkulonbozteto mellenyes alakok voltak, hanem ilyen svajci sapkat, talpig feketebe oltozott, erosen kommandos hatasu emberszabasuak.

nem ertem az egeszet. regota nincs akkora erteke a magyar focinak hogy igy kelljen vedenie, ma mar nem nagyon jarnak huliganok valogatott meccsekre. ha meg igen, nem igaz h nem lehet oket megkulonboztetni a kakabelu,magyar szinekre kifestett suhancoktol.

szegyellje magat az mlsz. pajor-gyulai meg kozelit gergenyi kommunikacios szintjehez.
süti beállítások módosítása