Bizarr utóélete lett egy átlagosnak tűnő posztunknak. A Van, aki még foglalkozik a kamu potencianövelőkkel című bejegyzésben leközöltünk egy potencianövelőt reklámozó spamot, illetve azt a feljelentő levelet, amiben olvasónk az ügyről értesítette a hatóságokat is. A spamlevél fejlécéből kiderült, hogy azt a Maxima nevű direkt marketinges cég küldte ki. Na, itt jön a második felvonás, merthogy kiderült, hogy a reklámlevelet igazából a Maxima konkurense, az Inform média szórta szét 270 ezer embernek, de ismeretlen okból a vetélytárs nevét, illetve vásárlói klubját, a szereteknyerni.hu-t tették bele a feladó mezőbe. Az ügy ott tart, hogy az Inform Média peren kívüli egyezséget ajánlott a Maximának. Közlemények, levelek alant:
Íme a sértett hivatalos közleménye:
Más nevében növelte a potenciát az Infor Média
A sértett Maximának peren kívüli egyességet ajánlott a médiavállalkozás
Budapest, 2010. szeptember 23. – Az Inform Média egy jól ismert direktmarketing-szolgáltató e- mail nevét és címét használta tévesen a héten két ízben, hogy potenciálnövelőt, illetve fogyasztószert reklámozzon közel 300 ezer embernek. Az érintett fél, a Maxima direktmarketing-rendszert üzemeltető Hírek Média már megtette a jogi lépéseket.
Az Inform Média technikai hibát emleget abban a mai napon küldött levélben, melynek feladójaként hibásan Magyarország első és mindmáig meghatározó online direktmarketing-rendszere, a Maxima, illetve annak klub szolgáltatása, a Szereteknyerni.hu szerepel.
Az Inform Média Kft. a következő reklámtartalmú e-maileket küldte ki mintegy 270 ezer fős adatbázisára Maxima Klub (info@szereteknyerni.hu) hamis feladóval:
•
•
2010. szeptember 21.: Fedezze fel a zsírégetés új módszerét!
2010. szeptember 22.: Add meg férfiasságodnak azt, amire vágyik!
„Egyelőre nem tudjuk a konkrét okot, miért használta szolgáltatásunk nevét és e-mail címét az Inform Média Kft., de ezzel jelentős károkat okozott nekünk. A Maxima direktmarketing-rendszer megalakulása óta mind jogilag, mind etikailag mintaként szolgál a piac számára. Elsőként szereztünk PPOS minősítést, mely igazolja, hogy a hazai adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően végezzünk
tevékenységünket” – mondta Fialka Krisztina, a Maxima direktmarketing-rendszert üzemeltető Hírek Média üzletágvezetője.
A Maximához az elmúlt napokban folyamatosan érkeztek a panaszos levelek, így derült fény arra, hogy valaki visszaélt a cég márkanévével és elektronikus elérhetőségeivel. A kiküldött levél – mely időközben a népszerű vásárlói panaszfórumra, a Tékozló Homárra is felkerült – láblécében jól látható, hogy a küldő valójában az Inform Média, hiszen a leiratkozási adatoknál a cég elérhetőségei
szerepelnek.
„A Maxima DM rendszer soha nem küldött ki és a jövőben sem fog kiküldeni kétes eredetű és hatású termékeket promotáló DM üzeneteket közel 400 ezer fős adatbázisára. Az Inform Média már megkereste cégünket és peren kívüli egyezséget ajánlott a hiba kapcsán cégünket ért erkölcsi és anyagi kár ellentételezésére” – mondta Trentin Tamás, a Maxima és Szereteknyerni.hu
szolgáltatásokat üzemeltető Hírek Média ügyvezető igazgatója.
-------------------------------------------------
Kedves Homár,
A "Van, aki még foglalkozik a kamu potancianövelőkkel" c. bejegyzésre reagálva el kell, hogy oszlassunk egy fatális félreértést: a levél küldője nem a Maxima Klub, ahogyan azt a címzettek a feladó mezőben láthatták, hanem az Inform Média Kft., melynek hírlevél adatbázisára a címzettek előzőleg feliratkoztak.
A tévedés oka egy technikai probléma, kérem ennek megfelelően vegye le, avagy egészítse ki a felkerült
bejegyzést.
Üdvözlettel,
Inform Média Kft.
-----------------------------------------------------
Az utolsó 100 komment: