Tékozló Homár

Hogyan akart olvasónk autót lopni a Pólus Center parkolójában

2010.10.21. 13:04 | szily | 330 komment

Mielőtt Veronika pestizése miatt elindulna a flamewar, azért érdemes elolvasni a történetet. Olvasónk a Pólus parkolójában talált egy frissen elvesztett kocsikulcsot, amivel vesztére a biztonsági őrhöz fordult. Vesztére, mert a végére rájöttek, hogy milyen ördögi tervet próbál megvalósítani. Trükkös tolvaj alant:


interjún voltam a pólus centerben. kifelé, útban az autómhoz elmentem mellettem a parkolóban egy srác. köhögött egyet, és vmi koppanást hallottam. először nem is figyeltem, de vmiért mégis odanéztem és akkor vettem észre h egy kocsikulcs. amennyire lehetett gyorsan odaléptem, felvettem, és elindultam a srác után, de már nem találtam. szólok a biztonsági őrnek, h találtam egy kocsikulcsot, és mi ilyenkor a teendő. azt mondja adjam neki oda, ő majd elviszi az információra, és majd ott ha keresik, akkor megtalálják. szépen, normálisan megkérdeztem, h lehetne e arról szó, h úgyis megy a hangosbemondó, az egész kb 2 perce volt, mondják már be, h az 1es parkolónál az előbb egy kapucnis pulóveres srác elejtett egy összecsukhatós audi kulcsot (közben kiderült a mintázatáról, h egy audi). azt nem lehet, mondja a srác. mondom ok, akkor jöjjön ki velem, keressük meg a kocsit, és rakjunk a szélvédőjére egy cetlit, h hol keresse a kulcsát, mert vki megtalálta. azt mondja a biztonsági őr, h ő nem léphet ki az épületből, de ez logikus amit mondok, keres egy kinti biztonsági őrt. beszól a rádióba, majd megszólal, h jah nem segíthetnek, adjam le csak így a kulcsot. elkezdem neki magyarázni, h "ember, nekem is az első az lenne h végigmegyek mindenhol a kulcsért, nem pedig az információn megkérdezem, h nem adott e le vki egy kulcsot, akkor kimegyek és megkeresem én a kocsit, kiírom a szélvédőjére és akkor utána leadom a kulcsot nála vagy az információn. kilépek az ajtón, elmegy mellettem egy kissé alkesz kinézetű, fényvisszaverő mellényes pasi, aki hallgatja amit a benti biztonsági őr mond. ez pedig így hangzott "a hölgy nem volt hajlandó a talált kulcsot odaadni, közölte, h megkeresi az autót és kiír vmi hülyeséget a szélvédőre. nekem ez igen gyanús, szerintem figyeljétek, mert el akarja lopni az autót!". ráadásul ugyanezzel a lendülettel a nem túl biztató kinézetű, és nem szomjasnak tűnő mellényes úriember, plusz még egy másik hasonló kaliber elkezdett jönni felém a parkolóban. hát itt durrant el az agyam. arra nincs ember, h segítsenek, h csóri pasinak ne kelljen mondjuk órákig keresgetni a hülye kulcsát, amit elhagyott, de arra, h engem kövessenek, egy baromság miatt (mint utóbb kiderült), arra van 2 ember is. berohantam, elkaptam a biztonsági őrt, és ott mindenki előtt tisztán, érthetően és nem csendesen elmagyaráztam neki, h ha el akarnám lopni azt a rohadt autót nem jövök be leadni a kulcsot, és nem állok neki keresgeti a pasit, és h az egész autókeresés csak arra ment ki h szegény csóka ne mássza már végig az összes helyet, meg a parkolót négykézláb, h merre lehet a kulcsa, hanem ha kimegy a kocsijához a szélvédőn talál egy cetlit, h "menj be az információra, mert megtaláltam a kulcsod!". na biztonsági őr csávókámnak ekkor esett le, h mire is ment ki a kocsikeresés, de még így is azzal védekezett, h ha belegondolok az ő verziója logikusabb, h én ellopom a kocsit. kész, idiótákkal nem vitázom, mert az ő szintjén én nem győzhetek. beletettem a kezébe a kulcsot, és elmentem, és csak reménykedem, h nem pakolták ki a kocsit, és a srác vmi csoda folytán bement az információra és megkapta a kulcsát.
egy biztos, h ezt a mentalitást sose fogom megszokni ami pesten megy.
üdv
veronika

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vályoglakó 2010.10.21. 21:06:21

Ha ez a magyar valóság, ami itt zajlik, akkor disszidálok! Szánalmasak vagytok!
Van itt Valaki, aki segíteni akart. Lehet hogy bután, lehet, hogy naívan, lehet hogy Ti sokkal jobban csinálnátok, de azért a lényeg, a segítő szándék!
Erre mit kap itt? Ha legközelebb a Ti Auditok kulcsa kerül a kezébe, akkor mit várnátok el tőle?
Imádkozom értetek!

moonclown 2010.10.21. 21:07:26

AZ ugye tök logikus hogy kocsikulcs alapján egy Pólus parkolóban megkeresed az Audit.Veronika bazz pont annyi iq-d van mint az őrnek:)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 21:10:31

@krüger: Te, én a helyedben nem baszogatnám a Ludmillát. :DD Várjál, hogy is mondjam, hogy megértsd... ő olyan helyre menyecske, aki ám elmángorolja a szerszámodat, oszt nem lesz mivel a tarhonyát öntözni.

:DDD

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 21:11:43

@moonclown: Nem olyan nagy az, meg audi is biztos kevés volt abban az évszakban.

igazságos 2010.10.21. 21:11:44

@enamel: Ja. Majd le fogom ütni a 95 D-s melleimmel, hogy csak úgy nyekken a feje. :D

Idióta krügerekhez meg nem ereszkedek le vitázni. Van azért még méltóságom!

Lesből Támadó Szárítókötél 2010.10.21. 21:12:01

@Krumpli:

... ami a bezárt autóban van jóesetben ...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 21:12:52

@igazságos: Szerintem hagyjuk a jóembert, a végén nem tud itt hasznos termelőmunkát végezni, oszt mi lesz szegény szép hazánkkal. Ugye pénzért, nem kapunk semmit. :DDD

igazságos 2010.10.21. 21:14:56

@enamel: Ja. Az a jó stratégia.
Ha nem szólsz hozzá, akkor haszontalannak fogja érezni magát, mint a saját életében. De ha leállsz vele veszekedni, akkor újra és újra visszaszól, még elszáll magától.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 21:16:46

@igazságos: Gondolod hogy ha eléget beszélek hozzá, öngyi lesz?

Miről ismerszik meg a falusi emós? Kaszával vágja fel az ereit.

lutria 2010.10.21. 21:17:05

Miután az őrök ilyen primitivek és gyanúsak voltak úgy kellett volna leadni kulcsot hogy átvételi bizonylatot kérnek róla(vagy valami hasonlót)az átvevő nevével és azonosítószámával 2 pld.-ban(mindezt azért nehogy kisértésbe essenek az őrök),a tulaj meg átveheti ha bemutatja a forgalmit,ha esetleg a bezárt kocsiban tartaná egy biztonsági őr még el is kisérhetné a kocsihoz hogy ne tudjon trükközni.

mélytengeri búvár 2010.10.21. 21:26:00

Barátom a Pólus éttermi részében felejtette a kabátját 150.000 Ft-al a zsebében. Mire visszament a takarítónő leadta a biztonságiaknak. A biztonságiak nem tudtak semmiről. Kamera felvétele értékelhetetlen. A végén feljelentést tett és a rendőrök még Őt gyanúsították meg, hogy ilyen történettel akarja a felesége előtt eltitkolni, hogy rossz dolgokra költötte a pénzt.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 21:28:18

@mélytengeri búvár: :DDD Kemény.

De most képzeld magad szerencsétlen zsaru helyébe. Ilyen esetben hogy nyomozzon? Megkérdez mindenkit, nem tudnak semmit. Kamera dísznek van, akkor ő most?.. Kínvallatni nem tud, hogy melyik mákvirág nyúlta le.

igazságos 2010.10.21. 21:30:35

@enamel: Amúgy én is paraszt lennék, mivel szénabálabizniszben dolgozik apukám. De mi polgárok is vagyunk, mert sok földünk van. A városiak nem polgárok, ők nem szavazhatnának, mivel nincsen földjük, a régi rendszerben. Ma már persze nem így van.
Tehát át tudom érezni, a parasztok gürcölését, kora tavasztól késő őszig, a nappal keléstől késő estig dolgozást. Most meg a fakitermelés szezonja, mindenki bespájzol. (nem lopunk, mint a kisebbség, nekünk fizetnek, áfás számlát is adok :D). Úgyhogy van miből fűszoknyát csinálni, nem szégyellek semmit, de ugyanakkor nem is verem nagydobra, meg jövök olyan példázatokkal, amik nem is úgy történtek.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 21:32:00

@igazságos: Hát Széchenyivel speciel rossz helyen menőzött, őt pont nem nagyon szerettem. :DD

Téged meg majd átnevelünk.

igazságos 2010.10.21. 21:34:19

@enamel: Okés. Már átneveltek, megreformáltak, most már diplomás, nagymellű hölgyike lennék.

De szerintem is rossz példával akart menőzni, olyanhoz, amihez semmit se értett. Ha majd nekem lesz pénzem iPhone-ra, akkor majd megveszem, és menőzök! Nem hitelből. Ha van mire, akkor tegyék a fejüket, hogy milyen sokat tudnak.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 21:39:07

@igazságos: Lassan az az érzésem, hogy csak nekem nem lesz ifonom... a hosszúkörműnek szerinted van?

Gyagyás Tóni (törölt) 2010.10.21. 22:09:53

@Bukowszky: "a budapestiek többségének mentalitása valóban katasztrófális"
A sok ideköltözött vidéki tahó miatt.

krüger 2010.10.21. 22:28:15

@enamel: Látom, még mindig emésztgeted azt a tényt, hogy a pénz csereeszköz. Ami magyarul azt jelenti, hogy önmagában nem ér semmit, hanem akkor ér valamit, ha lehet rajta árut vagy szolgáltatást vásárolni. Bizony, nagy igazság.

Ezért baromság olyat mondani, hogy importáljunk csak mindent, aztán majd fizetünk érte pénzzel. Mert akkor nagyon rövid idő alatt a forint a zimbabwei dollár szintjére fog lesüllyedni.

Ha csak ennyit megtanultál a mai napon, akkor már volt valami értelme.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 22:30:57

@krüger: Jaj istenem, te már megint itt vagy?.. Utoljára a faszomtuggyaki főzőműsora zsibbasztotta ennyire az agyamat.. tudod mit, innentől nem olvaslak.

krüger 2010.10.21. 22:31:22

Na, szóval az ugye megvan, hogy a cigányok hívnak minden magyart parasztnak?

A polkorrekt médiában ez nem nagyon jön át (ott a "gádzsó" a menő), de aki ismeri a cigányokat, az tudja, hogy többségük minden magyar parasztnak hív.

krüger 2010.10.21. 22:32:34

@enamel: Nem baj, ma is okosodtál egy kicsit.

Rahsid 2010.10.21. 22:33:55

A pólusban már csak ilyenek ezek a proli biztonságiak. :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 22:35:38

@krüger: Jah. Paraszttal nem vitatkozom, ha nincs kartávolságon belül, hogy megmutassam neki, hol a helye.

LyukasBogrács 2010.10.21. 22:37:42

@Dr Jozef Vengloš:

MEGVAN!! RÁJÖTTEM!

Vera az audis sráccal akart összejönni, de nem talált senkit, aki ehhez asszisztált volna. Mondjuk, ezt meg is értem.

krüger 2010.10.21. 22:40:40

@igazságos: Nem is vitázásra gondoltam én, csak olyan jó a libagágogást hallgatni, visszaidézi a gyerekkoromat.

krüger 2010.10.21. 22:46:07

@enamel: Jól van, more, először nem esett le, hogy miért parasztozol tezsvír, de már rájöttem, hogy nálatok ez a módi.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 22:55:54

@krüger: Haljál már meg légyszíves. Nekem mindegy hogy miben, meg hogyan, csak ne lépjek rád folyton.
Büdös is vagy, hülye is, zavarsz, miért nem lehet ezt felfogni? Tudom hogy nem sok az a hat elemi, amid van, na de mégis.

krüger 2010.10.21. 23:04:11

@enamel: Ej már, more, hát szabad ilyet kívánni, a Devla megbüntet az ilyen dumáért tezsvír.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 23:08:22

@krüger: Gáz vagy. De határozottan elkaptad a figurát. Van benned pár vonóval, mi? :)

krüger 2010.10.21. 23:17:02

@enamel: Én sajnos csak paraszt vagyok, nem olyan suker csávó mint te, more.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.21. 23:19:38

@krüger: Kösz az udvarlást, de részemről maradnék a csajoknál. :)

krüger 2010.10.21. 23:37:22

@enamel: Jajmá, more, hát nem értesz a szóbul! Én paraszt vagyok, nem buzi, de te nyugodtan szidhatod a parasztokat, more.

Cloroform 2010.10.21. 23:56:40

...és akkor Gazsi, aki mindennap a Pólus parkolójában zoknikkal seftel megpillant egy cetlit az Audi szélvédőjén. "Megtaláltam a kocsi kulcsát. Az információn átveheted." Gazsi arcán halvány mosoly tűnik elő.

nyehehe 2010.10.22. 00:00:34

Veronika egy igazi NŐ! Női logikával megáldva... :-)

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.10.22. 00:01:02

Na, pont átgyöttem kicsit megnézni, ki ez a krüger....

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.22. 00:05:08

@mityu: Kedves tőled, de igazán nem ér ennyit. :)

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.10.22. 00:10:52

@enamel: Wow, azér látom, követitek a poszt témáját rendesen. :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.22. 00:24:24

@mityu: Elvagyunk azért. Asszem kettőnk közül ő veszi komolyabban.. majd ha kiegyensúlyozottabb leszek, megsajnálom. Egy egészen picit.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.10.22. 00:25:45

@iZ, a patkány 1 szoci állat: én is így* szoktam írni, és szerintem remekül megy az én kőkemény magyar nyelvemhez/stílusomhoz.

Amúgy itt hogy igazítasz középre?

*tehát pl.:
"Tisztelt Homár,

hablaty-hablaty blablabla stb-stb. lorem ipsum stb."

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.10.22. 00:27:11

@enamel: Nem vagy kiegyensúlyozva? Na csak úgy ne járj, mint szegény Hegel...

A lányom is Veronika, hogy egy jó hírt is mondjak. Na ne vedd a lelkedre. :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.22. 00:31:38

@mityu: írni tanítsd meg, meg arra is, hogy mit kell csinálni, ha audis kulcsot lel (kinyitni a kocsit, és villámgyorsan lelépni vele, aztán ha meguntad, otthagyni valahol. :DDD).

A név viszont akkor sem tetszik, sajnálom. A te ötleted volt?

2010.10.22. 00:32:54

@enamel: "A teherautót sem jut eszedbe aljas alattomos köcsögnek nevezni, ha meghibásodik."

Dehogynem. Vérben forgó szemekekkel, félórás szídás a minimum.

Megdobbent 2010.10.22. 00:35:16

Az volt mar, hogy dogoljenek meg a budapestiek, mert itt elnek, es hogy haljanak ki a videkiek, mert ott elnek? ;>

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.10.22. 00:38:11

@Megdobbent: hello, téged is lehet látni? :) Emlegettelek pont nemrég.

@enamel: írni már tud (jobban, mint az átlagkommentelő), csak a fogalmazás még döcögős.

Igen, az én ötletem volt. Szeretem azon női neveket, melyekben van 'r' betű. Az olyan vitális nekem, mint egy Rét tele vadviRággal. :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.22. 00:43:41

@mityu: Rita, Réka, Amarilla, Margaréta, Dorina, Margit, Mária, Márta, Martina, több nem jut eszembe, mindben van r.

na__most__akkor 2010.10.22. 07:08:17

@Én lennék terrorista!:
"h", "vki", "h ha", "h jah", kisbetűkkel kezded a mondatot, városnév kisbetűvel stb. Hol tanultál újmagyarul veronika kis v-vel (ahogyan írtad)?
.
.
.
.
Hát igen. Igazad van, köszönöm.
.
A blogindító szösszenet egyszerűen olvashatatlan. Egy elsőosztályos tanítónéni kettesre értékelné (mert legalább a betűket ismeri az, aki írta).
Manapság ez már érdem.
.
A kommenteknek meg csak úgy vannak. Mindenki ír valami szart, aminek semmi köze a témához. A többségük ékezettel, úgyhogy itt is van azért valami pozitív.
.

Csak így tovább ...

jani_a_hegyről 2010.10.22. 07:51:43

Szegény csaj, jól megszívta. Biztonságiak általában nem fejbensakkozok, meg az a dolguk, hogy feltételezzék és észrevegyék az esetleges trükközéseket, szóval ebből a szempontból érthető, a stílus, meg a neveltetés ahol ezek elvéreznek, nem tudnak sokszor beszélni se.

azt hittem Pólus már bezárt...:D

tavaszi fingok érkeznek a széllel 2010.10.22. 08:32:18

h h h h h
De kurva nehéz kiírni, hogy hogy, nincs rá idő, vagy mi a FASZ?

Prala 2010.10.22. 08:38:27

Lett volna eszed édesem, akkor nem kezdesz el mesélni a biztonságiaknak, fogod magad, odamész az infopulthoz, bemondatod, hogy várod az XXX-111 rendszámú Audi tulajdonosát a mélygarázsban.
kezedben a kulcs, a gyerek lecsoszog, odaadod neki a kulcsot, megköszöni és ennyi.

ehelyett voltál olyan p@csa, hogy leálltál a biztonságiakkal okoskodni úgy, hogy az ő munkaszerződésüket, belső szabályzatukat stb. nem ismered. számíthattál volna arra, hogy szarakodás lesz belőle...gratulálok az éles logikádhoz.

az viszont dicsértere méltó, hogy nem rúgtad tovább a kulcsot.
a poszt viszont felesleges nyáltépés.

coroners 2010.10.22. 08:40:21

Tisztelt Veronika!

Kezdeném azzal, hogy a másik mentalitásáról beszél. Kérdem én, milyen mentalitás az, amelyik arra ad önnek felhatalmazást, hogy nagy nyílvánosság előtt aljas rágalmakkal mondjon véleményt számára vadidegen emberekről?

Ahelyett, hogy elővenne egy helyesírási szótárt, inkább újra a biztonsági őrőkbe rúg egyet, hisz ezzel ma eladható minden, biztosan talál egy-két magához hasonlót, akinek ilyenkor eszébe jutnak "security-s" sztorik, és nyugodtan lehet majd búnkozni őket újra és újra.
Képzelje ismerek egy igazán bunkó ács-állványozót és egy üyvezető igazgatót, mindketten loptak, csaltak már életkben.
Akkor most minden ács és igazgató bunkó, tolvaj? Ugye nem.
Az őrök ugyanúgy nevelik gyermekeiket, eltartják családjaikat, esznek, isznak (nem alkoholt), fogyasztanak, társaságba járnak, és még folytathatnám.
Talán csak nem írnak hazugságokat a blogokba...

De visszatérve a Pólusra:

1. "Alkesz biztonsági őr"
Vajon van önben annyi, hogy eljön a pólusba és megmutatja kire gondol? Én aki személyesen érzem érintettnek magamat (bár nem voltam jelen), tudom, hogy senkire nem mondható ez el. Vagy csak úgy néz ki? Több óra hidegben járőrözés után megnézném a magácska arcát, mennyire piroslik ki.

2. Milyen érzés az áruház közepén "érthetően és nem csendesen" porig alázni valakit. Remélem jól tudott aludni utána. Végre ma is belerúghattam egy őrbe! Lesz mit mesélni a gyerekeknek otthon. Honnan veszi ehhez a bátorságot? Ilyenkor beszélhetnénk az ön híres mentalitásáról.

3. Ön talált egy kulcsot. Azt tesz vele amit akar,(ez persze nem igaz) de ha 8 napon belül nem adja le, az (elnézést, ha nem pontosan idézem) jogtalan elsajátításnak minősül.
Viszont ha jelzi a biztonsági őr felé, onnantól kezdve az az őr felelőssége is, ezért már megbocsásson, de hagy ne nézze végig, hogy ön, mint számára vadidegen személy, egy talált kulccsal fel s alá sétálgasson a parkolóban. Senki nem gondolja, hogy ön lopni akar, de higgye el tudnék mesélni önnek. Az őrök sajnos már megtanulhatták, hogy sose higgy csak a szemednek. A hangosbemondó használatának korlátait pedig megint csak nem az őrön kellene leverni.

4. Ha elhagynék egy bevásárlóközpontban valamit, én logikusan, biztosan először a személyzethez fordulnék, mielőtt átkutatnám az egész létesítményt. (De biztosan én látom rosszul)

Végezetül igaza van, én sem tudnám önt a saját szintjén megverni. Ugyanis sosem süllyednék oda.

Tisztelettel

Tamás

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.10.22. 08:59:53

@enamel: A parasztozás ősi cigány/zsidó/dzsentri/proli szokás. "Ha a paraszt nem szarik, az úr nem eszik!"

Caprica99 2010.10.22. 09:02:56

@coroners:
"...búnkozni őket..."

Ha már nyelvtannáciskodsz és más helyesírását szapulod, nézz már körül a saját házadtáján!

Tomasz_a_gozmozdony 2010.10.22. 09:05:39

Hat ez hulye. Majd 1000 kocsi kozott szerinted elkezdik keresgetni azt a szerencsetlen audit, amibol esetleg all ott 25 darab. A poszt tolo normalis?

Caprica99 2010.10.22. 09:05:57

@coroners:
"Milyen érzés az áruház közepén "érthetően és nem csendesen" porig alázni valakit. ..."

Miután letolvajozták a csajt, aki csak segíteni szeretett volna?
Klassz érzés lehetett!

Amúgy meg, tele van elírással és helyesírási hibával az irkálmányod!

nyílméregbéka 2010.10.22. 09:09:06

@coroners: "2. Milyen érzés az áruház közepén "érthetően és nem csendesen" porig alázni valakit. Remélem jól tudott aludni utána. Végre ma is belerúghattam egy őrbe! Lesz mit mesélni a gyerekeknek otthon. Honnan veszi ehhez a bátorságot? Ilyenkor beszélhetnénk az ön híres mentalitásáról."

Nos, azért ezen a téren a biztonsági őröket sem kell félteni. Erről mindenkinek van min. 1 története. Ne játsszuk el, hogy mindegyikük ártatlan kis hableányka, főleg a Pólusban.

Caprica99 2010.10.22. 09:10:15

@Prala:
"...emondatod, hogy várod az XXX-111 rendszámú Audi tulajdonosát ..."

.... és szerinted az ezernyi parkoló autó közűl hogy kereste volna meg, melyiket nyitja a talált kulcs?

Lehet, hogy a leányzó magától nem vette volna észre, hogy Audit kell keresnie.
Amúgy meg Audiból is parkolhat adott pillanatban jópár a helyszínen!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.10.22. 09:13:47

@coroners: Az ilyen okoskodó, tudálékos f@szok miatt inkább nem segítenek már egymásnak az emberek, hanem inkább elfordulnak ha ilyet látnak.

coroners 2010.10.22. 09:18:18

@Caprica99:
A bunkó szót hidd el le tudom írni helyesen. Nem egy helyesírási versenyt nyertem. Ha pedig egy két betű kimaradt, az nem azt jelenti, hogy nem jó a helyesírásom, csak a klaviatúra használata közben ez sajnos előfordul. Ám a komment inditója ezzel köszönő viszonyban sincs. Ami pedig téged illet: "nyelvtannáciskodsz", "házadtáján"...

Koky_ 2010.10.22. 09:26:00

@morrisal_: az összes kiszolgáló személyzetnél jártál már, hogy ezt állítod?

Csomsy 2010.10.22. 09:28:04

Na először is a biztonsági őrök nagyrésze vidékről jár fel,vagy munkásszállón lakik,mert vidéken nincsen munka.Szerencsétlen nincsen bejelentve,szarul keres nincsen senkije ezért iszik is a többségük.
A védelmi háló gondolom nemd semmit sem de azért röviden annyit,hogy mindenkinek egyértelmü utasitása van arra hogy mikor mit kell csinálnia,pl nem hagyja el a helyét hanem hiv egy másik embert akinek ez a dolga(járör)
A vidéki embereket tulnyomó részben a vidéki emberek nézik le.
Mindig az játsza az urat aki alulról jött fel.Az ujgazdag kifejezés idejétmult,a90 évek elején még használták,most inkább szitokszó.20 év eltelt ez a réteg már nem uj.
Valóban a vidékiek egy része dolgos szorgalmas,ez látszik azon is ha végigmész egy falun mennyire tiszta rendezett,de ugy mindenki ment már végig koszos szemetes falun is,szóval ezzel sem általánositanék,ez nem pénz kérdése.
Polgárság mint olyan nem sok helyen van,javarészt lecsusztak már,aki meg teheti megy külföldre ahol megfelelő életszinvonalat talál a munkájáért.
Az itt kommentelők nagyrésze pedig éppen nem dolgozik ha jó látom és osztja az eszet :))))
Én szabin vagyok bocsi.

gpetersz 2010.10.22. 09:30:04

Veronika, az anyád picsáját, ez nem csak Pesten megy így. Magyarország ilyen.

Csomsy 2010.10.22. 09:31:48

A helyes megoldás:

bemondóban elmondani hogy találtak egy audi slusszkulcsot.Aki tudja a rendszámot az mehet két biztonsági kiséretében az autójához,természetesen jegyzőkönyv mellett.Aláirás.És mehet dolgára mindenki boldogan.

coroners 2010.10.22. 09:37:03

@nyílméregbéka:
Éppen erről beszéltem, hogy mindenkinek van egy sztorija a biztonsági őrökről. Azt mikor olvastad valahol, hogy tavaly nyáron személyesen adtam vissza egy pénztárcát, benne egy milliónyi valutával. Előtte egy hónappal egy idős néninek 300 ezerrel. (Ezek mind dokumentálva vannak, visszakereshetőek, még a tulajdonos is) Vagy amikor köszönő levelet ír az egyik legnagyobb magyarországi segélyszervezet vezetője, ugyanilyen témában. És még sorolhatnám, hidd el napokig tudnám. Ezeket mind lenyúlhattam volna, de nem tettem, eszem ágában sem volt, pedig én is csak egy "tolvaj, iskolázatlan, bunkó biztonsági őr" vagyok a szemetekben.

Sajnos ezekről soha nem beszél senki. Miért?
Talán mert ezen nem olyan jó napokig csámcsogni. Inkább nézzük mindennek a negatív oldalát, és általánosítsunk. Gratulálok, ez biztosan sok jóra vezet. Ebben az országban először mindenkinek a saját fejében kellene rendet tennie. Aztán majd egyszer, talán azok a közhelyek is előtérbe kerülhetnek, mint szeretet, tisztelet, egymás iránti megbecsülés......

Talán majd egyszer. Ezek a kommentek nem azt jelzik, hogy ez mostanában lesz.

total eclipse (törölt) 2010.10.22. 09:57:27

a tények:
- van itt egy nő, aki nem állítja, és megmagyarázni sem tudná, hogy agysebész, de segíteni akar valakin, önzetlenül
- van egy rakás ork, akik a nevükből adódóan is barmok
- van egy csomó kommentelő, aki szintén nem agysebész, de annak hiszi magát, és még a nőt baszogatja (ná).

nem véletlenül tart itt ez az ország

a tények meg makacs dolgok

Csak Norris 2010.10.22. 09:59:57

@coroners:
"A hangosbemondó használatának korlátait pedig megint csak nem az őrön kellene leverni"

Erről szerintem szó sem volt. Arról írt a hölgy hogy nem volt hajlandó segíteni neki senki megkeresni a kocsit ez előtt.
Szüvegértés: 1-es.

"a hölgy nem volt hajlandó a talált kulcsot odaadni, közölte, h megkeresi az autót és kiír vmi hülyeséget a szélvédőre. nekem ez igen gyanús, szerintem figyeljétek, mert el akarja lopni az autót!".

Ez pedig jellemzi hogy az őr mit fogott fel az egészből. Olyan mint egy rendőrvicc.
Egyébként volt sok biztonságis barátom, aki értelmes volt, de sajna nem mindenhol jellemző, mert az olcsó munkaerőt keresik, és kit kapnak meg olcsón, leginkább a bunkót.

coroners 2010.10.22. 10:10:13

@total eclipse:

...és a kommented alapján te is valamelyik két általad említett kategóriába tartozol.

Nem az a baj, hogy segíteni akart. Csak mert nem úgy jött volna a segítség, ahogy ő gondolta, ezért tartunk most itt. Át kellett volna adnia a kulcsot a biztonsági őrnek, aki azért van ott, és mindenki ment volna az útjára. Annak az őrnek nem ez az első talált tárgya, van egy megszokott rend és utasítás erre az esetre, aszerint jár el. A hölgynek ezt el kellett volna fogadnia. Egyikönk se szól bele a másik munkájába, hogy mit, hogyan tegyen. Azt pedig hagyjuk, hogy nem bízik az őrben, akkor miért áll le vele beszélni? Ha ellenőr kéri a jegyedet, neki se add oda, lehet, hogy zsebre játszik. Ha biztosítást kötsz, pénzt ne adj, lehet, hogy csaló. stb....

coroners 2010.10.22. 10:15:48

@Desmond77:
A hangosbemondó nem csak a hölgynek, szólt, hanem a egynémelyik hozzászólónak is. Megint csak az jön vissza, hogy ezt kellett volna tenni, azt kellett volna tenni, holott senki nem ismeri a pólus belső rendszerét, és a hangosbemondót sem. Akkor nem kéne véleményt mondani róla.

Ugyanis csak a rendszámot lehet bemondani, mást nem. Hátom betű, három szám. Ennyi. Se autótípus, se fiatalember fáradjon az autójához szövegre nincs lehetőség.

azallamenvagyok 2010.10.22. 10:19:38

hisztis picsa, aki mindent mindenkinél jobban tud

valószínű, a biztonsági őrre nem vonatkozik előírás, nincs szabályzatuk, felelősségük. kibaszott nagy öröm, ha valami fontoskodó idióta nem hagyja dolgozni az embert, hanem a pálya széléről, magának azonnali figyelmet kívánva bekiabál, észt oszt

a cetlis ötlethez tapsolni tudok, ekkora baromságot még a politika sem tud kitalálni

tipp: rendőrőrs

Csak Norris 2010.10.22. 10:28:24

@coroners:
"Ha ellenőr kéri a jegyedet, neki se add oda, lehet, hogy zsebre játszik. Ha biztosítást kötsz, pénzt ne adj, lehet, hogy csaló. stb...."

Az a baj hogy tudom, hogy viccnek szántad, de ez magyarországon valóság néha.

coroners 2010.10.22. 10:34:25

@Desmond77:

Örülök az utolsó két hozzászólásnak. Ezzel részemről a téma lezárva, örülök, hogy elmondhattam a véleményemet, mind mindenki más.

További szép napot mindenkinek

nem1rem1 2010.10.22. 10:42:11

@nyehehe: Veronika egy igazi ember, emberséggel megátkozva... :(

Ne próbáld megérteni, miért akart segíteni, saját idejét-energiáját pazarolva meg nem térülő, önzetlen segítségre. Olyan ezt felfogni, mint a csigának átkelni az autópályán: nem lehet, oda születni kell.

Csomsy 2010.10.22. 11:11:53

@nem1rem1: ezt a sjaát idejét energiáját szöveget mellőzd lécci.Minimum hogy segit egyik ember a másiknak.Nem mártir,hogy segitett.

Peter Blau 2010.10.22. 11:27:25

Drága Veronika!

Kicsit egysíkú az agyad. Mi az, hogy azt a mentalitást ami Pesten megy? Azért mert találkoztál egy hozzád hasonlóan egy bites biztonsági őrrel már minden Pestinek ilyen a mentalitása szerinted? Kicsi egy bites emberke vagy...

Peter Blau 2010.10.22. 11:39:47

@Bukowszky: "sokat utazom a debrecen-budapest-veszprém tengelyen, elég pontos képem van arról, hogy milyen az emberek mentalitása, hogy melyik városban, megyében mire számíthatok embertársaimtól. budapest a mélypont. "

De ezt ugye csak akkor lehet tapasztalni amikor éppen itt vagy? Lehet nem kéne idejönnöd és akkor nem lenne mélypont? Egybites vagy te is.

ArnoldBácsi 2010.10.22. 11:50:06

A biztosági őröm nem arról hiresek, hogy sok agyuk van :D

ArnoldBácsi 2010.10.22. 11:51:34

Peter: Te is egy bites vagy, mert az első mondatban ki van emelve, hogy nemkéne itt flamewar-t inditani, erre te csak csinálod a fesztivált....

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.10.22. 12:30:50

@coroners: "Akkor most minden ács és igazgató bunkó, tolvaj?"
Az ácsok nem mind...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.10.22. 12:37:11

@total eclipse: "- van egy csomó kommentelő, aki szintén nem agysebész, de annak hiszi magát, és még a nőt baszogatja (ná)." Kikérem magamnak: én nem képzelem magam agysebésznek, és nem is basznám meg Veronikát. Bár mondjuk egy Monica Lewinsky-féle interjúra lehet, hogy rá tudna venni, legalább addig csöndben lenne...

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.10.22. 14:30:34

@ArnoldBácsi: Te is egy bites vagy Arnold, annak dumálj aki indítja, ne annak aki reagál. Persze nálad a háború úgy kezdődik, hogy valaki visszalő. Aztán te magyarázol az egybiteddel másnak, hogy egybites :-)

RS-MBIK 2010.10.22. 14:44:36

Ez nem pesti.
Ez bunkó, tirpák, 8 elemit 16 év alatt elvégzett ork biztonsági őr saját stilusa, made in Multitetű cég.;)

szabiszabi 2010.10.22. 15:52:12

Nem értem miért kell ezt ennyire bonyolítani.A hülye klimaxos picsa lehet hogy ki akarta pakolni a kocsit..ha el nem is akarta vinni..Nem lenne sokkal 1x-übb leadni az Őrnek a kulcsot és ha jön a gazdája a kocsiért akkor ő majd ellenőrzi hogy tényleg ő e a tulaj.Nem tudom minek kellett ennyire túlbonyolítani az egészet..csak mert a csaj azt hiszi hogy mindenkinél jobban tud mindent.És attól ,hogy valaki Biztonsági őr..valaki szerint " Ork"..attól még lehet okos..nekem pl van biztonsági Őr barátom és nem hülye gyerek..vagy pl aki megnyerte azt a vetélkedőt pár éve..azt hiszem Pókert arc volt a címe..Na ő is Bizt. Őr volt..szal ennyit erről Csak le kellett volna adni a kulcsot és kész..feleslegesen keveri a kiscsaj a szart..

szabiszabi 2010.10.22. 15:58:04

@ArnoldBácsi:
Ez igaz..de a szőke nőkröl is van előítélet..ami nem mindíg igaz..ez a helyzet az őröknél is..

szabiszabi 2010.10.22. 16:06:06

@total eclipse:
Az "ork" nak az a dolga hogy ne bízzon senkiben mert ha elhiszi a tolvajnak hogy nem fog lopni..aztán mégis ..akkor cseszheti ..és ki is rúghatják..ha valaki más kocsikulcsával elindul megkeresni a hozzá tartozó kocsit..hát nem tom..én ha ebben az esetben lennék.és enyém lenne a kocsi inkább adja le az őrnek.Nem kell hogy 1 önkéntes Terézanya elkezdje keresni a kocsimat , Jutalom fejében,vagy hogy kipakolja.De szerintem azt az őrök nem hagyták volna ..elvégre azért van a Kamera..

Gastroger 2010.10.22. 18:13:27

Jó ez a parasztozásos duma, szily előre látta "mielőtt Veronika pestizése miatt elindulna firmeare, vagy izé flamewar"
Hát elindult. :)
De hogy én se maradjak ki.
- Nem egy pesti szájából hallottam, hogy nem a vidéken vannak a parasztok, hanem itt. (és itt nem agglomerációra, felköltözőkre gondolt).
- A paraszt szó, önmagában vagy pejoratív, vagy nem, elvileg földműves. Növény- állattermesztő. Szűkebb környezetemben is van olyan "paraszt", aki John Deer traktorokkal, New Holland kombájnokkal termel, ülj be egy ilyenbe, több extrát találsz benne, mint a 6 éves Passatodba. Ja, és jól él. Meg termel. Nincs főnöke, nem disznószarszagú, nem kultúrálatlan:
- és itt jön a pejoratív értelmezés: paraszt valaki. Na, ennek semmi köze a vidékhez. Ez ugye evidens.
- Lehet pozitív megítélése is, inkább vagyok "paraszt", ahogy a kisebbség nevez, mint roma, raj, vagy "álolasz maffiózó".
- A született pestiek legyenek szívesek megkérdezni a szülőket, hogy hány generációra tudják visszavezetni a Budapesti származást. Max 2, azaz nagyszülőkig.
- Igen, más néha a mentalitás, egy kisvárosban, meg a nagyfaluban (ahogy a vidékiek pestet nevezik). Példa: Múltkor egy kisvárosban jártam, kerestem egy utcát. (nincs GPS, igazi férfi térképpel, meg megérzéssel közlekedik, ha eltéved kérdez. :)) .
- Tessék mondani, hol a Hóvíirág utca? - szólítottam meg egy nyugdíjas házaspárt.
- Ne haragudjon fiatalember, nem vagyunk helybéliek mi sem, eltévedt?
A bácsi igazított egyet a kalapján.
- Na, most ha jól tudom, itten a környéken, ilyen virágneves utcákat a volt laktanya környékén nevezgettek el anno. Akkor meg talán arra kell lennie- mutatott.
Megtaláltam, a következő kereszteződésnél.
Kicsit beszélgetni "kellett", de bejött.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.22. 18:21:58

@Csomsy: Pardon, én éppen dolgoztam. :)

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Ezt már mondtad korábban is, de tudod ebben hogy nem értek veled egyet. :) Egyébként egyik kategóriában sem vagyok benne. Következtesd ki a maradékot.

Továbbá: Veronikát megbasznám. No érzelgősködés nem sok lenne benne, de mégis.

Gastroger 2010.10.22. 18:24:41

Biztonsági őrők:
Nem CSAK vidékről feljött "parasztok" lehetnek biztonsági őrök, és nem általános a dolog.
A korábbi rendszert, melyben "portásként" szerepeltek, felváltotta ez a kőkemény biznisz. Biznisz de csak a tulajnak. Egyrészt vagy vállakozóként csinálják, másrészt 6 órára vannak bejelentve, de 24-et dolgoznak, harmadrészt a munkanélküliség termeli ki őket, mert tele van az újság hirdetésekkel: "Biztonsági őr képzés, garantált munkahellyel". Ami annyi, hogy utána szopatják.

A cégnél is vannak biztonsági őrők, kb 5 éve ugyanazok. Az őket alakalmazó cég, évente változik. Ha panaszunk lett volna (volt), akkor az repül. Mindezek mellett, segítőkészek, nem bunkók, sőt mivel ráérnek, néha átvesznek önszorgalomból más feladatokat is. (Pld. sofőr mellé beül, gyere megmutatom, hol rakhatsz le, segít a raktárosnak, hogy hány kamion jelentkezett be, hova álljon be, segít nekem, mert tölti a regisztrációt, hogy ki mikor jelentkezett be, ment ki, hány kilóval. - Nem vagyok főnökük, de nekem ez hasznos infó, megkértem, megcsinálják.
Emberszámba vannak véve.

Tény, hogy vannak/ voltak ex-katonatisztek, értelmi fogyatékosok, hülyék, "parasztok", alkeszek, de ezek idővel kihullottak, mivel én, vagy a cég sem engedheti meg magának, hogy a beérkező vevőt (sofőrt, mégha az is tajparaszt-de a vevő képviselője, kiosszák, balfaszok legyenek, felgmán beszéljenek.
Ezzel a szelekcióval sikerült elérni, hogy normális biztonsági őrök dolgozzanak nálunk. NEM IQ bajnokok, nem lángész, de normális, rendes, a kiadott feladatot elvégző emberek.

Sajnos, hogy erre nem sok helyen figyelnek, pedig sokszor a "biztonsági őr" az aki kommunikál a vevővel. A vevő pedig érzékeny, vagy hisztis, vagy bunkó, mindegy, de kezelni kell.
Így nem csak a bizti őr a hibás.
A cég is aki alkalmazza.

Gastroger 2010.10.22. 18:31:01

Amúgy a Veronika szép név.
Ráadásul az én Veronika nevű ismerőseim mind pozitívak számomra, vagy kedvesek, vagy jófejek, vagy szépek, vagy jóindulatúak, vagy ezek közös halmaza.

Sunázásról nincs adat a regisztrációban.

nyílméregbéka 2010.10.22. 20:04:37

Na - hát most este, hogy végigolvastam az összes kommentet, eldöntöttem, hogy én ugyan nem járkálok utána, még ha a pacemakerét is szórja el valaki.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.22. 20:36:09

@Gastroger: Nem.

Paraszt témához +;

#1814 -> + (52) - [X]
(23:35:30)([Demon]) aki tart otthon sertést msg me

krüger, ha érted, akkor jó paraszt vagy. :DDDD

hatesz 2010.10.25. 10:20:58

még jó hogy nem moszkvicsslusszkulcs volt.

zoli bp 2010.10.28. 20:52:57

Én sem vagyok tősgyökeres Pesti, egyet látok ebben a Stresszhalmazban, szar itt élni, és még szarabb is lesz... Takarodó, hogy hová? Nah, ez jó kérdés, privát mailben várom a lehetőségeket:))

Én nyugatabbra mennék, de max az Alpokaljáig, mert a sógorok vendégszeretetre nem vagyok kíváncsi az 100 :)), a határon túl pedig, nincs élet már.
Amúgy meg a csajnak kurvára igaza van, persze attól még rengeteg jó-fej és normális biztonsági őrrel találkoztam már én is. Nem szabad általánosítani. Soha semmiben. Verus tűzrőlpattant csajnak látszol, Tel szám csere? :))

Amúgy jó itt idegenként élni, fent mindenki jól le vidéki parasztozik, lent meg én vagyok a pesti köcsög. :)) Helyes :)))

Berkut 2010.11.02. 11:08:21

...na ezért utállom az embereket...
süti beállítások módosítása