Warnika nem érti, az E-ON miért a felhasználó nevéhez és nem a szolgáltatási címhez köti a folyamatossági igényét:
Az E-ON áramszolgáltató elindított egy bónuszkedvezményt, ami arról szól, hogy aki idén eddig pontosan fizette be a számláját (és elég nagyvonalúan ezt a szabályzatban úgy határozták meg, hogy fizetési határidő + 8 nap), majd regisztrál az online ügyfélszolgálaton az 1 évig 10%-kal olcsóbban kaphatja az áramot.
Első vicc: online ügyfélszolgálat. Email címmel kell regisztrálni, ami szerintem a nyugdíjas korosztálynál nem gyakori, hogy van. Mindegy, kreáltam egyet nagymamámnak, regisztráltam az ügyfélszolgálaton, majd feliratkoztam a bónusz programra. Ekkor jött a rendszer üzenet: Ez a fogyasztási hely nem jogosult Bónusz Kedvezményre, mert a szolgáltatás nem volt folyamatos 2010. január 1-jétől.
Leesett, hogy az a probléma, hogy nagypapám halála miatt kegyeleti okokból átírattuk a szolgáltatást a mamám nevére (több hónapos herce-hurca árán), ezzel a lendülettel új fogyasztói számot is kapott. Igaz, hogy a szolgáltatás folyamatos, hogy amióta E-ON létezik ők az előfizetők, pontosan befizetve minden számlát, hogy új előfizető nem került a képbe, nem adtuk el a házat, nem költözött be senki, csak a név változott, de új fogyasztói szám az van.
Azonnal írtam az ügyfélszolgálatnak reklamációt, ahol elvileg 8 napon belül fognak jelentkezni. Ezután ma felhívtam őket, és elmondtam szóban is, mire az ügyintéző közölte, hogy habár teljes mértékben egyetért velem de legyek kedves az online ügyfélszolgálatnak írni, mert ebben csak ők dönthetnek.
Kíváncsian várom a folytatást!
Üdv,
Warnika
Az utolsó 100 komment: