Igényes délutánt minden fogyasztónak, ritkán kapunk olyan higgadtan és jól megformált élménybeszámolót, mint amilyet az "A kukacos vendég, és hét társa" nevű csoportos entitás küldött nekünk. Olvasóink az őszi szünetet a szegedi Forrás Hotelben töltötték, klasszikusan magyaros szállodai körülmények között. Takarítás nem volt, megpróbálták őket pénzre is levenni, nem adtak tiszta törülközőt (négycsillagos szállóról beszélünk). De a legjobb az Ingyen Wifi Falmelléki Magyar Hotel Módra. Ezen nevettünk is: az inernetezés tényleg ingyenes, kivéve a levelezést, ami cserébe 3000 forint óránként. Történet hajtás után:
Megosztanám veletek a Hunguest Hotel Forrás Szeged által okozott élményeimet az őszi szünet idejéről.
Szeptember elején egy rövid levelezés után lefoglaltam 2 db családi szobát (2x2 összenyitható szoba) 5nap/4 éjszakára a fent megnevezett létesítményben. (Október elején jeleztük, hogy csak egy nappal később tudunk érkezni, munkahelyi átvezénylés miatt, de az öt nap így is maradna.)
Visszaigazolták, örültünk is, míg meg nem érkeztünk. Az érkezésnél jelezték, hogy a szállást előre kell fizetni. Nem egy szokványos dolog, de legyen, úgy sem szeretnénk meglépni. Rövid egyeztetés után közölték, hogy nem két családi szobát foglalt a kollegina csak egyet (ja, náluk a bonyolult mátrixban csak egy karakter az eltérés, mindenkivel előfordul), és a másik család lakjon külön szobákban (9, 6, 15 és egy 3 éves gyermekkel érkeztünk). Egy kicsit még ezen is tudtak rontani, amikor kiderült, hogy a két különálló szoba esetében egyedi árképzést alkalmaznak. A 15 éves teljes díjat fizet, a 3 éves grátisz, de mivel fizető vendégből csak egy van a szobában, így megfejelték az egyágyas pótlékkal is. Nem családi szoba, de legalább büntetünk is, ha már nálunk foglalt a parasztja. Ezt követően kb. másfél órás érdek ütköztető beszélgetés után közös nevezőre jutottunk, és beköltöztünk.
Az első éjszaka után elfelejtetek kitakarítani az általunk bitorolt négy szobában. Jeleztük, felvilágosítottak, hogy a kis papírt ki kell akasztani az ajtóra, különben nincs takarítás. Megtettük, így sem takarítottak, nem cserélték a törölközőket sem. Harmadik napon személyesen a szobaasszonnyal vettük fel a kapcsolatot, kitakarítottak. Takarítás alatt értsd, kiürítették a kukát és kicserélték a kádkilépőt. Új törölközőt továbbra sem kaptunk. Negyedik napon a kocsiról nyúltam négy darabot, és megoldottam a cserét. Mégiscsak, egy négy csillagos szállodában laktunk.
Az ajánlat korlátlan wi-fi hozzáférést ígért a teljes ott tartózkodás alatt. Ez majdnem stimt, csak épp a banki és levelező oldalakat tiltották le. Ha valaki mégis szeretné elolvasni a leveleit, az 3000.- HUF/h áron bármikor megteheti.
Szintén az ajánlat része volt a Napfényfürdő Aquapolis (mely félkész állapotában, festetlen falaival jobban hasonlít egy mélygarázsra, mint egy kulturált fürdőre), és a Csendes Wellness használata is. A Csendes Wellnesst csak 16 év felett lehet igénybe venni, így a 15 éves fiam nem jutott be (emlékeztetőül: 100% ár + egyágyas felár + fél szolgáltatás). És rajta kívül azok a vendégek, akik kiskorú gyerekekkel érkeztek és nem akartak külön „wellnesselni”. De legalább egész nap üres volt, amortizációval nem kell számolni. Az elutazás napján már csak a Csendes használható. Praktikus megoldás, míg a gyerekek bepakolnak, lehordják a böröndöket a kocsiba, esetleg sztórnoztatják a 100%-os előleg számlát, és kifizetik a fogyasztással növelt véglegest, addig a szülők izzadhatnak a szaunában.
A szállodában modern karórás azonosító, ajtónyitó rendszer üzemel. A fürdőben ennek ellenére csak kézpénzzel lehet fizetni. A szállodában lehet használni, pl. a Snack-bárban, de ott nem szolgálják ki a 15 éves kamaszt, mert nem tudják elképzelni, hogy alá tudja írni a számlát, ha egy szendvicset és vizet venne magának (emlékeztetőül: 100% ár + egyágyas felár + fél szolgáltatás). Húzzál innen kisköcsög vagy szólj anyádnak, hozzon pénzt.
Összességében Szeged gyönyörű hely, a Klauzál téri cukrászdában vendégnek érezhettem maga, de a szállodában már az is sikerélmény volt, ha az érzéklelő nélküli liftajtó nem csukott oda, mint néhány kisgyereket az öt nap alatt. A vezetőségnek szeretném javasolni, hogy a jövőben csak APEH nullás igazolással rendelkező, gyermektelen, önszáradó, és lehetőleg diszgráfiás vendégeket fogadjanak. De eszükbe ne jusson lecserélni a személyzetet, - eltekintve néhányuktól -, akik megpróbálták ezt a szabályokkal és érthetetlen rendelkezésekkel kibélelt szállodát mégis elviselhetővé tenni. Külön köszönet az éttermi dolgozóknak!!!
Üdv.:
A kukacos vendég, és hét társa
Az utolsó 100 komment: