Talán az ország legszemtelenebb, legbeszólósabb üzletvezetőjét jelentett föl Edit a Sparnál. Emberünk olyat mondott, ami még a Homár levelesládájában sem mindennapos. Kellemes teázgatás alant:
Szeretnék önökkel megosztani egy kis szösszenetet arról, hogy a balatonlellei Sparban mennyire vevőbarát főnökök dolgoznak. Küldöm nektek is (az ügyfélszolgálat mellett) szeretettel a következő kis szösszenetemet:
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Balatonlellei lakosként gyakran térek be a helyi üzletükbe megejteni a napi bevásárlásomat. Alapjában véve szívesen veszem igénybe a szolgáltatásaikat, a legtöbb alkalommal megelégedve távozom a boltjukból.
A mai napon (2010-12-10) azonban egy számomra nagyon kellemetlen élményben volt részem. 13:30 körül érkeztem az üzletbe és más egyebek mellett teát szerettem volna vásárolni. Az alkalmazottjaik a figyelmembe ajánlották az egyik éppen akciós terméküket, amiből ők is vásároltak ezt megelőzően. Tapasztalataikra alapozva vásároltam a termékből négy csomagot, amiből az akció miatt csak hármat kellett kifizetni, a negyedik „ajándék”. A kasszánál fizettem, ezután a csomagokkal a parkoló autóm felé vettem az irányt. Miközben pakoltam, akkor tűnt fel, hogy nagyságrendekkel eltér a fizetett összeg, a fejben összeadottól. Megnéztem a kapott blokkot és meglett a hiba. A négy csomag teát 2.700Ft-ért (hozzávetőlegesen hatszoros áron) számolták. Rögtön visszasiettem az üzletbe, és jeleztem a problémát pénztáros hölgynek, aki nagyon segítőkésznek bizonyult, rögtön szólt a közelben láthatóan céltalanul sétálgató üzletvezetőnek, X. Istvánnak. Az úr a füle botját nem mozdította a hiba hallatán. Mikor a hozzáállását látva szóvá tettem, hogy sietnék, mert munkába megyek, a következőket vágta a képembe: „Legalább megtanulod, hogy nem munka előtt kell jönni vásárolni, hanem munka után!” Köszönettel vettem a javaslatát, de tekintve, hogy a munkaidőm nem a nyitva tartásukhoz igazodik, ez megoldhatatlan számomra. Ez után felhívtam a figyelmét, hogy nem az én hibám, hogy rossz áron számolja a pénztárgép az árujukat. Erre annyi volt a válasza, hogy: „Így jártál!” Az egész panaszkezelés alatt flegma, nemtörődöm viselkedést tanúsított, semmivel nem járult hozzá a sikeres megoldáshoz, szerencsémre a pénztáros hölgy a segítsége nélkül is a végére járt a dolognak, így még időben tudtam távozni.
A szóban forgó boltban nem először találkozom ilyen magatartással az üzletvezetők részéről, remélem a közeljövőben sikerül az ilyen beszólásokat minimálisra redukálni, illetve a munkához való hozzáállásukon változtatni.
Maradok hű vásárlójuk: B.-né Edit
Az utolsó 100 komment: