Tékozló Homár

Félretájékoztatta ügyfelét a Cetelem

2010.05.28. 08:10 | ge | 260 komment

P. baromi kitartó és alapos, jó előre megérdeklődött mindent, aztán mégis pofára esett a Cetelem jóvoltából. Az Extreme Digitalnak és a banknak írt sirámaira csak a ED válaszolt, így velük próbált meg dűlőre jutni, de talán a bank is megerőltethette volna magát, végülis ők tájékoztatták félre az áruhitel igénylésének folyamatáról. Hosszú, részletes, kimerítő de egyben tanulságos a levelezés: banki telefonos ügyfélszolgálat szavában nem bízunk!


Magyar Cetelem Bank Zrt.

Ügyfélszolgálat részére

Tisztelt Hölgyem/Uram,

A minap kézhez kaptam az Önök levelét, amelyben a részemre biztosított Cetelem hitelkártyával kapcsolatos akciós felhasználási feltételekről tájékoztattak (ügyfélazonosító: 4314737620, kártyaszám: 5495421800003369). A hitelkártyát ugyan a közeljövőben nem kívánom használni, de szívesen vennék igénybe ismét árukölcsönt az Extreme Digital alábbi hírlevelében szereplő feltételekkel.

Olvasson tovább!

Hányan is lakunk a lakásomban?

2010.05.28. 07:10 | jackyll | 263 komment

Judit megdöbbenve tapasztalta, hogy tudta nélkül mások is lakhatnak otthonában. Bár lakását 2003-ban vásárolta, az oda korábban bejelentett férfit sehogysenem hajlandó onnan kijelenteni a Népességnyilvántartó. Így viszont párját nem tudja oda bejelenteni. A Homár sajnos nem figyelt eléggé, hogy most akkor a bürökráciát elsöpri-e a forradalom, és ha igen, mikor, úgyhogy ha van valakinek ötlete, segítsen már naiv ügyfélnek:

2003-ban megvásároltam egy kis lakást, s egészen 2010-ig amikor vőlegényem szerettem volna bejelenteni, nem gondoltam volna, hogy mekkora hatalmas hiba van a jogrendszerünkben. Előző tulaj bejelentette ide a bátyját, természetesen még 2003 előtt, s most derült ki, hogy hiába vagyok én a kizárólagos tulajdonos, a lakás megvásárlásával automatikusan nem törlődnek az előtte bejelentett személyek! Sőt, mi több. Mivel a lakás 2 pici szoba, 28  m2, ezért vőlegényem nem tudom ide bejelenteni.

Olvasson tovább!

Kannibálszámla Romániában

2010.05.27. 12:24 | jackyll | 113 komment

Veszedelmes vírus materializálódott az RBS Románia Bankban. Naiv ügyfél először kapott egy számlát, amit nem igazán kért, majd ez a számla elkezdte felemészteni a rendes számlája készleteit, míg az összes pénze el nem tűnt:

2006 óta van Mastercard hitelkártyám a fennti bank által kiállítva. Márciusban belegyeztem, hogy kapjak egy Visa-t is, miután többször is rákérdeztem, hogy lesz-e ezzel új számlám is, a velem foglalkozó hölgyemény pedig többször is megerősítette, hogy á, dehogy. Na, lett!

Olvasson tovább!

Elmaradt a rendszerváltás a magyar hastánciparban

2010.05.27. 00:06 | szily | 95 komment

Szokatlan poszt a Homáron, amelyik a kapitalizmus egészséges működését kéri számon, de nem eladó-vevő-viszonylatban. A Homár azonban szenvedélyes kapitalista, ezért teljesen megérti Házisárkány panaszát, aki meghökkent azon, hogy azért hajtották el a hastáncosruháival egy rendezvényről, hogy túl olcsó, ezért veszélybe sodorná a drágán árusító konkurenciát. Házisárkány persze tudhatná, hogy magyarországon a kapitalizmus kábé annyira népszerű, mint a gyökérkezelés. Szabadpiaci sóhaj alant:

Olvasson tovább!

Fantomtartozás-lavina a Fibernetnél?

2010.05.26. 14:46 | jackyll | 71 komment

Orsi szerint a Fibernetnél is megindult a fantomtartozások behajtása. Őt és több ismerősét is 2008-as számlatartozásra hivatkozva kapcsoltak le a netről, bár korábban erről nem értesítették őket:

Muszáj most írnom Neked gyorsan, hogy mielőbb minél többen olvashassák: Szentendrén használjuk a fibernet kábeltévés szolgáltatását... használtuk, mert kikapcsolták... 2008-as számlatartozásra hivatkozva... és nem csak nálunk, több ismerősünknél is! Mindenkinél 2008-as tartozásra hivatkoznak.

Olvasson tovább!

Igazi tortúra lett az iPon-os nyomtatórendelésből

2010.05.26. 09:13 | szily | 87 komment

Kisebb regényt írt "Az enyhén szólva is csalódott vásárló" a Homárnak, ami azért lett ilyen hosszú, mert emberünk több, mint egy hét alatt sem kapta meg a megrendelt nyomtatót az ipon.hu-tól. Viszont egy napot már hiába szobrozott otthon, a DHL-re várva, és kinéz még egy neki. Igazi magyar onlinekereskedős történet következik, amiben sem a webshop, sem a DHL nem hajlandó kommunikálni az ügyfelével, ennek megfelelően minden rettentő lassan mozdul.

Olvasson tovább!

Re: Egy csizmával kihúzta a telet a Playersroom

2010.05.26. 08:30 | ge | 20 komment

És itt a második naiv ügyfelünk, akinek sikerült! A végtelenségig javítás helyett a Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testületének köszönhetően a Playersroom jogosnak találta a panaszt és kártérített.

Ezúton is köszönöm, hogy megjelentették panaszomat az "Egy csizmával kihúzta a telet a Playersroom" c. cikkel. Szeretnék beszámolni arról, hogy a negyedik meghibásodás kapcsán eljutottam a Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testületéhez. Írásban benyújtottam a szükséges iratok fénymásolatát - ehhez egy szórólapon minden tudnivalót leírtak, hogy ezzel is könnyítsék a bejelentő dolgát.

 

Olvasson tovább!

Az Interspar Tiborcának panasza

2010.05.26. 00:27 | szily | 167 komment

Az alanti, nagyszerű, bár kemény és keserű levelet irodalmi alkotásként tesszük közzé. A világért sem szeretnénk például azt híresztelni, hogy a kispesti Europarkban lévő Interspar vezetősége hazahordja az árut. Nyilván nem tesznek ilyet, a Homár Tiborcának panaszában nem is tényeket kell keresni, hanem a hangulatot. Így érez ma egy szupermarket túlhajszolt alkalmazottja, aki, bájos módon, úgy adja elő, mintha egy, az eladókért aggódó, különösen empatikus vásárló lenne, pedig egészen nyilvánvaló, hogy névtelen levélírónk a pult másik oldalán állhat. Keserv a hajtás után, olyan fantasztikus részletekkel, mint "Mi is a dolga egy csemege osztályon dolgozónak?

Szeletelés"

Olvasson tovább!