Úgy látszik, a Homár 5 éve tartó szenvedésposztolgatásnak azért csak lesz valami foganatja. Béla egy csomag kefírnek csomagolt tejföl miatt írt a Tescónak, ahonnan egyenesen egy "vásárlói panaszkezelés specialista" válaszolt. Aztán pedig még a Sole-Mizo is elnézést kért két "minőségi észrevételek kezelésére" feliratú étkezési jegyekkel. Mi folyik itt? Kandikamera? Forradalom? Valaki nem próbál be valami keményebbet, mondjuk a Centrum káeftét?
Újabb, ráadásul dupla fogyasztóvédelmi sikert könyvelhetek el, most kefir ügyben. Az előzmények röviden: pár hónapja antibiotikumos gyulladáscsökkentőt szedtem, ami teljesen legyalulta a bélflórámat. A háziorvos tanácsára, egy hónapon keresztül minden nap megettem 2 kefírt, hogy helyrejöjjön a pocakom. Az egyik adag (4 db.) kefírt a Tescoban vásároltam és otthon, fogyasztás közben tudatosult bennem, hogy a dobozban tejföl lapult. Gyakorlatilag nem jártam rosszul, mert a tejföl drágább, csak kicsit bosszantott, hogy újra a nyakamba kellett vennem a lábamat egy újabb kefir-dózisért. Írtam egy sort a Tesconak, hogy nézzék át a kérdéses szállítmányt, nehogy más is úgy járjon, ahogy én.