
A backdoor kommunikációs üzeneteket bemutató Homár-posztok általában a felhőtlen szórakozást célozzák, ez a bejegyzés azonban a górcső funkcióját is betölti. Toljuk csak a górcső alá az az adópénzből működő mamutszervezetet, ahol a munkavállalók olyan mentális állapotba kerültek, hogy újra meg újra telepisálják a saját, szinte zsír új liftjüket. A Homár ritán címkéz, de ez igazán undorító. Én eddig azt hittem, hogy a közösségi terek tisztaságát nézve nem létezik rosszabb az araboknál és az Index.hu munkavállalóinál. Nincs az a harcedzett sunázó-fospumpázó troll, akinél ne tudnék rosszabbat mondani az indexesek higiénjéről. De még itt, ezen a számítógépekkel kidekorált komposztáló telepen sem lenne elképzelhető ilyesmi. Olyan emberként, aki egyszer, kísérleti célból, fél évig tartott egy vislit az íróasztala fiókjában, földig hajtom rothadó süvegemet az Ismeretlen Hugyos Tévés előtt. Ja és respekt a tévészékházat kezelő Strabag Property alkalmazottjának, aki dícséretes tömörséggel és lényeglátással elsőrendű, kompakt backdoor üzenetet hozott létre.
Nehéz ügy, amikor a Naiv Ügyfél úgy érzi, hogy a pincérek kinézik egy étteremből és megjegyzéseket tesznek rá, majd erről levelet ír a Homárnak. Nem voltunk ott ugye, nagyon konkrét vádak nem hangoznak el, az egész ügy hiperszubjektív és ellenőrizhetetlen. Sziszi például "vacsora a pokolban" subjecttel mesélte el, milyen sandán kerülgette a személyzet a Márvány utcai Mongolian Barbecue-ban. A Homár évekkel ezelőtt járt ott utoljára, és akkor semmi ilyesmit nem tapasztalt. Azóta viszont befutott még két panasz, akik közül az egyik társaság 3 óráig tartotta a frontot, de mostanában már másfél óra után kidobják az embert az étteremből, ha úgy gondolták eleget fogyasztott az 5000 forintért. A jelek szerint az étterem tulajdonosának specialiása, hogy ha a helyszínen nem sikerül, a hazafelé tartó vendégeket telefonon hajtja el melegebb éghajlatra, amiért olyan sokat ettek: