A következő történetben a Dezsoeke levelének vége felé feltett kérdés a legérdekesebb, miszerint mit tesz egy profi buszos cég, ha a járműve egyszer csak lerobban a főúton. Dezsoeke lányát és utastársait 6 órán át várakoztatták a hidegben, információk nélkül. Jöjjenek az életből vett példák, hogy a hasonló szituációt hogyan oldja meg egy dán, thai vagy román társaság. Tényleg kíváncsiak vagyunk, hogy mi a gyakorlat vis maior esetén egy jól működő társaságnál.
Ma a leányom Krakkóba utazott az Orange Ways-el. A szlovák/cseh határ közelében lévő Dolny Kubin-ig minden rendben ment, majd ott egy kék füst kíséretében megadta magát a busz motorja.
Ez persze előfordulhat.
De az azért már nem annyira szokványos, hogy az utasokat 6 órán keresztül váratták a forgalmas út szélén, távol lakott helytől, infomációk nélkül a januári fagyban, semmilyen módon sem gondoskodva róluk.
Remélem, hogy ez egy egyedi eset, de ha mégse, és valakinek volt már hasonló rémálma, akkor biztosan szívesen eleveníti fel, miként is kezeli a minimális szolgáltatási felelősségét egyik/másik vállalkozás.
Nálam ez Homár Faktorban a -2-es, hiszen fagyos időket élünk!
Üdvözlettel
Dezsoeke
Az utolsó 100 komment: