Tékozló Homár

A Vidámpark előtt nem érdemes parkolni

2011.01.14. 14:30 | jackyll | 256 komment

Gábor egy örök igazságra szeretné felhívni az olvasók figyelmét, vagyishogy használaton kívüli taximegállóban is megbüntetik az embert:

A Fővárosi Vidámpark előtt van egy taxi stand, ami használaton kívül van ősztől tavaszig, mivel a Vidámpark zárva tart, ezért a taxik messze elkerülik. Ennek ellenére a tábla megléte fél éven kersztül remek bevételt jelent a szerveknek. Ez engem mélységesen felháborít. Nézzük csak, mint mond a KRESZ: 40. § (5) bekezdés h) pont - Villamos, autóbusz, trolibusz megállóhely, taxiállomás jelzőtábla előtt 15 m-en, utána 5 m-en belül megállási tilalom.  Amit sajnos nem tudtam, hogy taxiállomás mögött 5 métert kell kihagyni. Pont az autóm orránál volt a tábla, azt hittem "rendben vagyok". Azt várnám (én balga), hogy egyértelműen felfestik az aszfaltra, hogy hova nem lehet állni. Hibáztam, be is fizettem a 30.000 FT-ot, amit ezért kértek.


De aztán továbbgondoltam a dolgot és felment bennem a pumpa. Ha valaki próbált már hétvégén az állatkert - cirkusz körül parkolóhelyet keresni, az ezen nem fog csodálkozni. Olyan a nyomás, hogy találj egy helyet, hogy az autósok ölre mennek egy-egy felszabaduló parkolóhelyért. A használaton kívüli taxi stand 5 autónyi helyet foglal, plusz előtte 15m, ami kb 3 autó, utána 5m, ami +1 autó. Vagyis 8-9 auto. Egy nap legalább háromszor - négyszer cserélődni kell a parkoló autóknak, de mondjuk, hogy napi 25 autót lehet megbuntetni. Egy hetvegen kb 50-et. Az másfél millió ft tuti fix bevétel egyetlen hétvégén. Nem rossz... Ha hetkoznapokon csak napi 500e, az egy honapban kb 17 millio forint. Ennyiért megéri ráállítani főállásban egy lesifotóst. Vagy egy automata csinálja? Még jobb.
 
Mennyibe kerülne letakarni a táblát egy fekete ponyvával fél évre? 500 ft-ba? Na de kinek érné az meg?
 
Ó, és még egy okos trükk. Nem tesznek az autókra semmilyen értesítést. Mert ha tennének, hát akkor láthatná az odaérkező autós, hogy itt valami nincs rendben.
 
Nem hiszem, hogy bármi változna azért, amiért megírtam ezt a levelet, ennyire nem vagyok optimista. De ennyivel tartoztam embertársaimnak (és szülőtársaknak:), hogy felhívom erre a figyelmet. Remélem sokan megkapják ezt a levelet és nem hibáznak úgy, mint én.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Géza, kék az ég! 2011.01.15. 16:26:37

@salapapa: Pont ezt mondom én is :D
Nem vagy az.

Értelmezd, korrigáld a szabályokat, ha jól esik és ha megfognak, laza mosollyal fizess.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.15. 16:30:54

@salapapa: Jut eszembe, ez a rugalmas szabályértelmezés. Mindenki másképp szokta.
A gyerekeket kirabló barna bőrű egyének, pléldául a magántulajdon szabályait értelmezik másképp.

Aki meg átmegy a piroson, és beléd száll, az meg a piros lámpáét.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.15. 16:31:55

@Géza, kék az ég!: A franc tudja, én nem szeretem hülyeségekre költeni a pénzt. Inkább sört veszek belőle, mint parkolóbünti legyen.

Dr. Körömlakk ® 2011.01.15. 16:50:41

@ColT: ne kötöSZköggyél, a csávó nem 30 000-t emlegetett?

Géza, kék az ég! 2011.01.15. 16:53:32

@ColT: Áá, nem vagy elég rugalmas, ahogyan én sem. Túl mereven értelmezed a KRESZT, pedig sokak szerint belefér abba egy kis szabályszegés, természetesen csakis akkor, ha bizonyos személyről van szó...

Eszembe juttattál egy viccet.

Taxis viszi ügyfelet és áthajt a piroson. Amaz ordít: -Ember, piros!
-Nyugalom, főnök, profi vagyok!
Következő kereszteződésnél ugyanez, utas halálra válva lapít.
Harmadik kersztutca, zöld lámpa, taxis satufék, feszült figyelem.
-Most meg miért álltunk meg? Zöld a lámpa!
-Most jön keresztirányból a többi "profi"!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.15. 17:12:53

@ColT: Ja 30000-nél már ja. Abból kijön mondjuk 3 havi BKV felnőttbérlet, az asszem 10 körül van, vagy mi.
De amikor én legutóbb tilosban parkoltam, 2000-re vágtak, és azt is csak jófejségből fizettem be, mert tényleg rossz helyen álltam, bár a képek nem voltak bizonyító erejűek. Gondoltam, költsék gyógyszerre.

@Géza, kék az ég!: Aham. És nincs elég drága, nagy, fekete autóm? :D

salapapa · http://salapapa.hu 2011.01.15. 18:57:14

@ColT: ez már a csúsztatás, a ferdítés határait súrolja.
szerintem.
amit írtam, persze így is lehet értelmezni. de csak ha kötözködni akar a felhasználó. itt most kizárólag az értelmetlen szabályokról, táblákról van szó.
ne engem lövöldözz! keress magadnak olyat, aki megérdemli!

salapapa · http://salapapa.hu 2011.01.15. 18:58:24

@ColT: hmmmmm... én pedig nem iszom, ha vezetek.
szinte naponta autóba ülök.
így az alkohol kimarad.

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2011.01.15. 19:19:28

kit érdekel a pécsi cigánysor? a lakóhelyemről beszéltem meg az osztálytársaimról, nem a világ összes kertvárosáról. a poszt témáját tekintve úgy gondolom Zugló kertvárosa relevánsabb mint a pécsi putri.

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2011.01.15. 19:21:08

@salapapa: tanulj meg olvasni barátom, hol írtam, hogy a világ összes 8 éves gyereke egyedül járjon iskolába?

altec 2011.01.15. 21:35:53

@Géza, kék az ég!: rendben géza! akkor szopjál le egy lovat! - lehet póni is, csak nagy álló pénisze legyen neki!

Megdobbent 2011.01.15. 23:51:46

Ujje! A Ligeten nagyszeruuuu! Ujje! A Ligetben joooooo!!!

Megdobbent 2011.01.16. 00:21:55

@AlulírottFentemlített: Ujjé, a ligetben jóóóó! Wehe, de akkorsem!

Megdobbent 2011.01.16. 00:23:06

De mi van igazsagossal? Csunyan odaekeztem, de csak provokalni akartam. Erre halalos sebet kapva elvonszolta magat valami sarokba :(

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.16. 02:25:43

@salapapa: OK, de hogy mi értelmetlen, azt nem szabad mindenkinek magának eldönteni. A C1g0k pl. rugalmasan értelmezik, hogy mit, azt is rugalmasan értelmezik. Szóval a szabályokkal nem érdemes gumiként bánni.

Amúgy, ja. én élhető méretű helyen lakom (Pécs) így haza tudok menni gyalog is, autó nélkül.
Na persze, ha autóval megyek, nem iszok.
Nem mint idióta cimbi, aki ma is kocsival volt, és nem ültem be mellé, pedig arra ment, amerre én. Ja, neki már nincs jogsija, mert egyszer nem jött be a dolog...

@d'oh: Putri a jó kurva anyád valaga AZ.
Gyere el és nézd meg, köcsög.
És most lementem a színvonaladra.

azta-paszta 2011.01.16. 03:32:00

Én is tovább gondoltam a dolgot, és felment bennem a pumpa!
Felháborító, hogy valaki úgy vezet, hogy nem ismeri a KRESZ-t.
Felháborító, hogy ha valakit megbüntiznek, levelet irogat, ahelyett hogy a KRESZ-t olvasgatná, hátha mást sem tud (és ez esetleg legközelebb nem 30ezerbe, hanem egy életbe kerül).
Szégyeld magad, és sipirc a sarokba a szabályzattal!

azta-paszta 2011.01.16. 03:46:47

@ujpestimami:
Nincs rá szabály, hogy a zebrától 5 méterre kell parkolni.
Legalább 5 méterre kell, tehát nyugodtan megállhatsz 20 méterre is.
És ez azért van, hogy anyukád ne vérezze össze senki szélvédőjét, mikor boltba menet megpróbál átkellni a zebrán, vagy sarkon.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.16. 11:41:13

@azta-paszta: Korábban leírták, hogy nem az a baja a postolónak, hogy megbüntették, hanem hogy télen miért nem lehet megállni ott, ahol úgysem a taxik állnak?

salapapa · http://salapapa.hu 2011.01.16. 12:54:56

@d'oh: látom, te sem vagy jobb apukám! LOL! :D

salapapa · http://salapapa.hu 2011.01.17. 00:27:00

@ColT: ha tudod értlmezni az írásaimat -márpedig értelmes egyednek gondollak az írásaid után-, akkor "levehetted" hogy nem a piroslámpát, nem a mackósajtot, nem a stoptáblát és egyéb fontos, a biztonságot elősegítő dolgokat "értelmezek át" ésszerűre, hanem pl az ilyen felesleges tiltótáblákat, amik csakis és kizárólag az előre megfontolt, aljas önérdekből elkövetett büntetéseket hivatottak elősegíteni.
volt még két db 40es tábla (nemtoom ma ottvannak-e) a 33ason a látóképi csárda és hortobágy közt. ezeket sosem tartottam be, mert rendes műszaki állapotú járművekkel full feleslegesek. belátható kanyarok, jómagam sávtartással 50-60, "átlógva" 70-90 közt vettem be.
mégegyszer: jól belátható szakaszról beszélek, nem takart részekről. ha notórikus gyorshajtó vagyok is, nem szuicid. rühellenék egy kombájnon csüngni...

én ezekkel bánok "gumiként", csak vannak akik enyhe diszlexiával küzdenek míg mások kötözködnivalónak veszik mások írásait.
egyikkel nem tudok mit kezdeni, másikkal elboldogulok. 8-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.17. 03:16:07

@salapapa: az total nem baj ha 40-es tablanal ugy erzed neked lehet 60-90 kozott menni, de gondolom nem komplenolsz ha megbuntetnek, hanem fizetsz

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.17. 03:19:15

arra gondolni sem mertem, ha esetleg meg sem abszolvalod 80-al es mondjuk halalos kimenetelu balesetet okozol, akkor elfogadsz egy olyan 10-15 eves bortonbuntetest
termeszetesen amig nincs baj addig nincs baj, de baj utan tessek a felelosseget is mellszelesseggel vallalni

Megdobbent 2011.01.17. 04:10:44

Vagy kenjuk be vajjal az egeszet, es akkor becsuszik.

venszivar 2011.01.17. 07:35:40

@hagyma: Mi van,te észosztó ide menekültél? A másikon ,már túl sokan kérdezték,hogy minek dumálsz bele....?!!

Egyéves Önkéntes 2011.01.17. 08:38:14

Még mindig ez a Vidámparkolós poszt van?

Navarone 2011.01.17. 10:17:36

Én nem is tudom, hogy nőhettem fel :) 27 éves koromig nem volt autónk :) Csoda, hogy élek, és nem kopott el a lábam a sétálástól :) Pedig gyerekként minden hétvégén mentünk valahova, vidámparkba, állatkertbe, hegyre, szigetre :)

Navarone 2011.01.17. 10:20:10

@pcmci: Maximálisan egyetértek. Úgy kitiltanám az autóforgalmat a Ligetből, hogy ihaj. Csak tömegközlekedés és taxi mehessen be. Autót le lehet rakni máshol és besétálni, vagy BKV-val bemenni.

Der Beste 2011.01.17. 10:23:50

Aki nem bírja a nyomást, ne üljön autóba.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.01.17. 10:29:55

@hagyma: nnno, akkor értelmezzük (diszlexia?) mit is írtam:

"mégegyszer: jól belátható szakaszról beszélek, nem takart részekről"
MAGYARRA (nem canadaira!) fordítva: ha jönnek szembe, nem teszem meg. hisz -veled ellentétben!- LÁTOK.

nem kompenolok (értelmezni tudom e szót a szövegkörnyezetből, csak nem ismerem), hanem HA és ez egy fontos szó itt HA elkapnak, akkor természetesen nem sírósszájjal gügyögök, hanem fizetek.
de erre való a traffikontroll, illetve a lézerblokkoló. munkámból-munkakörömből adódóan gondolkodhatsz ha még van mivel.

azért e styl, mert ami alatta van befosásod, erre késztetett. írdatlan nagy tahó paraszt vagy még mindig.
szarsz odafigyelni hogy mit ír a másik és elbújsz a külföldi tratózkodásod mögé.
bammeg! én csak másfél évet sem éltem németben, mégis jobban megtanultam egy számomra idegen nyelvet, mint te beszéled a szerinted anyanyelvedet!
szégyellheted magad mocskos külföldi!

Egyéves Önkéntes 2011.01.17. 11:10:05

@salapapa: trafikontrollal és lézerblokkolóval nem nagy fles száguldozni.
Az a fair play, ha nem használsz segédeszközt.

tejcsokoládé (törölt) 2011.01.17. 11:22:25

szerintem a Central park közepén sem lehet parkolni... ott van végig a felvonulási tér, és még senki nem halt bele, hogy sétált egy kicsit.
törjön le a lába azoknak, akik képtelenek elgyalogolni 3-400 métert egy vidámparkért. és nem kifogás a kisgyerek, én kettővel szoktam. imádják a földalattit, szeretnek sétálni és még nem 200 kilós elbutult lusta dögök...

mohopasi 2011.01.17. 11:29:12

Ugyebár a törvény nem tudása nem mentesít. Az meg hogy vannak felesleges táblák, amik alapján büntetni járnak a rendőrök/közt.felügyelők egyéb állatfajok, az nem újdonság. )mint pl az útjavítás után 10-15 éve kintfelejtett sebességkorlátozók)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.01.17. 12:48:31

@EÖ: :D
valahol igazad van. de az sem frankó, amikor nyitott motortérrel, kinyomott vészvillogóval kint áll a biboldó mintha csak gondja lenne.
1:1!
ráadásul amíg szabályosan alkalmazom és nem büntetik (most van egy próbaper, de sztem veszít az ártány zsaru) , addig aki tud tegyen a felesleges fizetés ellen.
nem azt mondom, hogy városban-közúton-sztrádán ki kell taposni a tűzfalat. nem azt mondom, hogy slalomozva kell száguldozni.
NEM!
de ahol és amikor a nemlétező forgalom, a megfelelően belátható hosszú szakasz illetve nem utolsó sorban a megfelelően felkészített jármű a jó "pilótával" megengedi, akkor hadd szabaduljak már fel a magam örömére!

már írtamvolt, hogy életemben 4 balesetem volt. egyikben sem én voltam a hibás. amikor ha seggbetalálják az embert ritkán tud ellene tenni.
jjja! egy kivételével mind 55km/h alatti sebességnél történt!

amúgy a kedvencem, amikor a rohadékok 50-nel szinkronúsznak a 3sávos SztEndrein (vagy bárhol), aholis 70 a megengedett.

venszivar 2011.01.17. 12:52:13

@hagyma: 12 órán belül két blogban kérdezik meg többen,hogy onnan a távolból minek osztod az "észt"....?Pláne,hogy sokszor zagyvaságot,értelmetlen "okosságokkal" nyomod tele a blogokat.Most éppen salapapa kérdezte meg,hogy minek dumálsz baromságokat !Tegnap este a Vastagbőrön ripők 22:03:14-kor,én 22:04:19-kor,Karacsi_maci 22:29:58-kor,nos akkor áthúztad a csíkot ide itt is van ki megemlíti,hogy miért nem ott "váltod" meg a világot!? Minek dumálsz ide vissza,ha már nem élsz itt,főleg úgy,hogy úgy írsz mintha te mondod a tutit .Pofázzál az ottaniaknak,de azok sem kíváncsiak egy jött mentre,itt a bibi!!!?

tejcsokoládé (törölt) 2011.01.17. 13:11:35

@hagyma:
egyet kell értsek vénszivarral. minden egyes blog a te szemeteddel van tele. elhiszem, hgoy semmi dolgod, ingyenélsz valahol, de ha már ott vagy, legyél ott. a kutya nem kíváncsi a sok baromságra, amivel teleszemeteled az oldalakat. dolgozzál rajta, hogy legalább ott kíváncsiak legyenek rád.

Róka-Rudi 2011.01.17. 14:20:16

A Homár leparkolt ezzel a poszttal?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.17. 15:02:05

@Tomtomnemtom: Minek egy két éves kisgyereket a Vidámparkba vinni? Azt a térdeden kell lovagoltatni, meg hintáztatni - ha nem vagy nyomorék.

Tomtomnemtom 2011.01.17. 16:28:45

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Arra senki nem gondolt, hogy van nagyobb tesó, 5 éves? A kicsi meg maradjon otthon?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.17. 16:32:54

@Tomtomnemtom: Minden gyereket hülyeség a Vidámparkba vinni. Szerintem. Csak beléjük sulykolódik, hogy ahhoz,hogy jól érezzék magukat, pénz kell. Egyenes út a prostitúcióhoz...
Ettől függetlenül a kétévesek némi fárasztás után ragyogóan elvannak az ember nyakában, legalább lehet tesztelni a szobatisztaságot vagy a pelenka minőségét...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.17. 16:35:35

@salapapa: Azok a táblák az állatok miatt vannak ott - és ezzel nem rád céloztam...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.17. 16:41:56

Egyébként nem a Városliget volt az, ahol tizen-egynéhány éven át szedte a parkolási díjat úgy egy cigány maffia, hogy a kerület azt hitte, a főváros adta ki nekik, a főváros meg gondolta, hogy a kerület, ezért nem is fizettek soha semmit?

Xezs 2011.01.17. 17:57:26

@venszivar: @tejcsokoládé: Hagyjátok a faszba, már én is kérdeztem tőle, hogy mire jó ez. Úgy látszik, hogy sok külföldre szakadt hazánkfia (és lánya, ahogy itt fentebb is lehetett látni) ellenállhatatlan vágyat érez aziránt, hogy beleugasson abba, amihez semmi köze, ami őt nem érinti, ami tőle több száz vagy ezer km-re történik. Az okokat nem firtatnám, franc tudja miért csinálják.

@salapapa: A te felfogásoddal csak akkor van gond, amikor a jó pilótáról kiderül, hogy csak ő gondolja magát annak, vagy a szerinte belátott kanyarról kiderül hogy be se látja, vagy a nemlétező forgalomról kiderül hogy bizony ott van az, csak egy pillanattal hamarabb kellett volna észrevenni. Az ilyen felfogásból lesz a baleset. A szabályok pont azért vannak, hogy az önjelölt Schumacherek vegyenek vissza az arcból és közlekedjenek ember módjára, ne vadállat módjára. Tudom, te nem ilyen vagy, bla-bla-bla, és te soha semmit semikor meg amúgyis. Hagyjuk. Nem tartom helyesnek azt amikor valaki a neki tetsző szabályokat betartja, a nem tetszőeket meg nem. Főleg nem az utakon. Megengedhetetlen luxus.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.17. 18:27:05

@venszivar:
@tejcsokoládé:
@Xezs:
akartok nekem rajongoi oldalt nyitni?
rajta, nem problema
/ugatni Te szoktal, en megtanultam beszelni es mindenhez kozom van valamilyen szinten ami a vilagban tortenik, de minimum velemenyem van rola
ez lehet egyeseknek furcsa
amugy ha igy leegyszerusitjuk a dolgokat neked mennyivel van tobb kozod hozza, hogy meghalt 3 lany?

Xezs 2011.01.17. 19:02:35

@hagyma: Én konkrétan leszarom a 3 kiscsajt, nekem nem voltak senkijeim.

Már elmondtam neked párszor, hogy mi a véleményem arról, amit csinálsz.

Maradjunk annyiban, hogy én se ugatok bele abba, hogy mi hogy legyen Amerikában, mert semmi közöm hozzá. Valahogy neked is így kéne felfogni a dolgokat Magyarországgal kapcsolatban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.17. 19:07:35

@Xezs:
hat az a Te dolgod, a tragediarol beszelgettunk amasik topikban, onnan kovettek:)
eleg szomoru ha nincs velemenyed pl amerikarol, nem beszelve a kozel-keleti helyzetrol
\en, mint mondtam nem ugatok, velemenyt mondok es nem bele, hanem az interneten,
sooooooooooot szerintem meg korrekt is vagyok, mert bar van valasztojogom, nem gyakorlom
de az internet az nemzetkozi es a magyar oldalak kozul az indexet latogatom
ha van idod, miert nem megy fel par amerikai oldalra
eleg nemzetkozi az is

venszivar 2011.01.17. 19:17:44

@hagyma: te BIZTOS NEM vagy 100-as!Aztán miért ne érdekelne ENGEM jobban az itthoni esemény,mint a felétek,kitántorgóknál történt bármilyen esemény!?Minden szempontból,melyik a logikus s főleg természetes?Az a gond veled,hogy kihúztál,de állandóan,megállás nélkül nyomod a légypiszkaidat,értelmetlen böfögéseidet erre mifelénk.Dumálj oda az ottani közösségnek.A mi itthoni gondjainkat igyekszünk mi megoldani.Ilyen mindenhez "értő" szófosó gyagyásokra nem vagyok kíváncsi.Akkor ha itt a mi társadalmunkat építenéd,akkor(OK),de onnan már ne IGAZGASS MINKET.Mi vagy te partizán....??

Xezs 2011.01.17. 19:22:31

@hagyma: Mert nem érzem úgy, hogy bármi jogom lenne hétköznapi amerikaiaknak elmondani, hogy mi hol van. Semmi közöm az ő életükhöz.

Én az ilyen külföldről való visszaugatás mögött valamiféle komplexusos önigazolást érzek. Mert el lehet ám költözni szépen csendben is, de el lehet ám melldöngetve, minden poszt alá behányva, hogy "én itt vagyok ti meg ott" mintha ez valamiféle érdem lenne és le kéne borulni előtte.

Miért kell mindenkinek tudnia arról, hogy egyesek elhúztak? Tudjuk ezt anélkül is, hogy minden nap felvágnátok vele.

Értelmes ember egyébként is helyén kezeli ezt az egészet és nem attól gondolja magát különbnek, hogy elköltözött. Ezt manapság bármelyik középréteghez tartozó magyar megtehetné, nem egy nagy dolog. Akkor meg mire ez az örökös felvágás?

Nekem ettől van hányingerem. Nem csak te csinálod, nem csak ezen a fórumon, rengeteg helyen láttam már mikor valakinek attól nő meg az arca (de valami irtózatosan hatalmasra) hogy ő elment valahova külföldre. Na bumm. Holnap meg mások is mennek. Ettől még nem kell elszállni és nagyarccal osztani az észt.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.01.17. 19:33:35

@Xezs: nincs semmi baj, nézz csak le. tudod... megtanultam:
előbb nézd meg, ki mondja aztán tégy belátásod szerint.
ha nem csak ezt az 1-2 írásomat látnád és empatikus ember lévén odafigyelnél a másikra, urambocsá' benéznél a sorok mögé, le sem írtad volna mindezt.
dehát... lelked rajta! :)
nem vagyok Schumi (nem is szeretnék). viszont amikor azt mondom hogy nincs forgalom, az nem a reggeli csúcsot jelenti hanem pl a későéjszakát-hajnalt, aamikor én szeretek vezetni. tudod, olyankor lényegesen kevesebb a szinkronúszó-tötymörgő majom az úton.
amikor azt mondom belátható, akkor ne egy városi kereszteződést képzelj aminél akár egy autó is parkolhat a látóteredben, hanem vedd szó szerint ahogy írtam úgyhittem elég értelmesen: 33-as főút, látóképi csárda és Hortobágy közti szakasz.
tudod hol van? tudod mit korlátoznak 40-re?
megmondom: egy árterület mellett van az út. talán (kiemelem: TALÁN) a nádas ami takarhatna, ha hagynák megnőni.
gy.k. még azt is hozzáteszem mégegyszer hátha szokás szerint elsiklott felette valaki, nemtoom még ottvan-e a tábla mert közel 10éve nem jártam arrafelé.

szerintem mielőtt nekiesel valakinek akár csak verbálisan is, előbb nézz utána. én sem okoskodom a számomra ismeretlenekkel, előbb több írását elolvasom. MINDIG.
példám követhető... hidd el, nem fáj! 8-)

Xezs 2011.01.17. 19:40:29

@salapapa: Nézd, maradjunk annyiban, hogy nem tudhatod, miért rakták oda a táblát. Attól hogy valamit nem értesz, még nem biztos, hogy hülyeség. Én sem tudom, hogy miért rakták oda, de elfogadom, hogy oka volt és kész. Feleennyi baleset nem lenne, ha az emberek nem a kibúvót keresnék mindenféle korlátozás alól, vagy ha nem úgy gondolkodnának, hogy nekik minden jár.

Írásaidat meg kár olvasgatnom, ismerem az önjelölt szabályátírók/átértelmezők mentalitását.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.01.17. 19:42:22

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: a városi közlekedés teljesen más.
soxor ha olyan a szitu, még ha a másiknak van mackósajtja, akkoris megállok.

évtizedekkel ezelőtt amikor még "kihaénnem" virgonc suhanc voltam, Apám tanítá vala:
salafiam! mindig annak van elsőbbsége, akinek megadják! a fejfádon hiába áll, hogy "elsőbbsége lett volna...".

volt, hogy e mondat villant át az agyamon és mentett meg.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.01.17. 19:43:25

@Xezs: visszatérhetnénk a pószter által is sérelmezett letakarás nélküli megállnitilostáblára? 8-)
olyan jó lenne ha nem rajtam lovagolnál... rég voltak a gyerekeim is kicsik, elszoktam tőle!

salapapa · http://salapapa.hu 2011.01.17. 19:45:36

@Xezs: még egy szösszenet:
a felesleges táblák után közvetlenül az ilyen okoskodókat szarom le még magasról.

nnna csóközön, nem kell reagálni. ha mégis megtennéd mert annyira fontosnak tartod leírni, akkor válaszként vedd elő ezt a hozzászólásomat! :)

most tiltólistán leszel kicsinyég. szép estét!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.17. 19:52:49

@venszivar:
Te egyszeruen egy teljesen egyszeru szovet sem vagy kepes ertelmezni
felesleges nekunk beszelgetni
nem tudom, miert keresed az alkalmat allndoan
szerintem Te egy hulye vagy
az, hogy en mi vagyok azt mr tobbszor leirtad
minek ragozni?
@Xezs:
ha hanyingered van hannyal
mindenhova jogom van irni, raadasul en is magyar vagyok, meg ha nem is otthon elek
de ezt mar annyiszor lejatszottam 10 ev altt
" ne ugass bele" stb
van egy avatarom egy voroshagyma
scroll

azt meg bebesziletek paran magatoknak, hogy en arcoskodok, mert itt vagyok, a vicc pont azert mert azt hiszitek itt jobb
skizofren helyzet
ne haragudj nem valaszolok, mert nem azert jarok az indexre hogy parttalan vitat folytassak a semmirol, hanem mert erdekel mi tortenik otthon
az is erdekel mi tortenik itt
sot az is erdekel mi tortenik tuneziaban
az teny csak magyar es amerikai forumokra irok, mivel ehhez a 2 orszagho tartozom
tetszik neked vagy nem ez van

Xezs 2011.01.17. 20:19:32

@hagyma: Tudom, hogy nem jobb ott sem. Ennyire ne nézz hülyének.

Szerintem ugorjunk.

venszivar 2011.01.17. 20:22:27

@hagyma: te primitív barom!Én helyesírási hibákat el,el követek,de te,mint most is nem létező szavakat okádsz ide.Pl.: "szovet","allndoan","mr".Nem állítom,hogy egyiket másikat ne lehetne ki bogozni,de te magyar anyanyelvű?,de talán romániai,kárpátaljai,ez enyhítő körülmény lenne.Azzal is bizonyítod,hogy te egy büdös tetves kitántorgó vagy,hogy már a LILA HAGYMÁT is vörös hagymának nézed.te csipás pondró! A tetves,állandóan,minden szara benyomott avatárod,nos azon egy LILA HAGYMA LÁTHATÓ ! Te pofázol mindenbe bele,mikor még azt se látod ,azt se tudod,de itt ugatod,hogy a te avatárod egy vörös hagyma.te kintről beleböfögő degenerált, AZ EGY LILA HAGYMA !Se mondatok,se vessző,semmi,mindent egy szuszra leírva.te magyar anyanyelvű...? Ugass ott ahova kitántorogtál!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.17. 20:26:49

@Xezs: ugorjunk

azert nekem jobb itt:)

mint otthon volt, igy alakult idenosultem, bejott a szerelem, bejott a hazassag es qrwa sokat melozunk
ennyi

@venszivar:
nem, az egy lilaba alcazott nagy voroshagyma
hat igen a magyar mar menni nehezen, sokat felejteni
akarod en irni english?
fogod Te erteni?

venszivar 2011.01.17. 20:42:40

@hagyma:El vett egy öreg asszony?A te avatárod az nem egy cékla?te nem sokat felejteni,te soha nem tudtál normálisan beszélni,hát még írni.Pofázz ott,ahová kitántorogtál.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.17. 20:59:43

irni lassabban, nem nagyon ertem mar a nyelv magyar
Mary mondani en nem vagyok oreg
de en mondani neki, de az vagy ven szipirtyo
de O nem erteni magyar, ezert csak mosolyogni

venszivar 2011.01.17. 21:24:55

@hagyma: Nem értetted,mivel soha nem voltál te MAGYAR !te egy SUTTYÓ PARASZT vagy........

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.17. 21:51:41

@venszivar: en mar a discotragedianal irok
kovess!!!
egy paraszt mar nem is lehet magayr?
diszkriminacio!

venszivar 2011.01.17. 22:03:04

@hagyma: Kövessen téged a hóhér,meg a vén maris a sírodhoz,te "magayr",barom.Hogy viseli el egy tükör a tetves pofádat,te degenerált,fémből van...

igazságos 2011.01.17. 22:57:33

@hagyma: én paraszt vagyok, meg magyar is. Akkor? :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.17. 23:07:59

@igazságos: miert tolem kerdezed?
@venszivar: Te masztal ide is utanam Te szerencsetlen, a kedves felesegem polgari neve Mary Theresa H......
ha a marisnal ra gondoltal es messze all a vensegtol, halaegnek meg igen virgonc
neha tul virgonc
mar gondolkodtam rendelek viagrat
az endraga Marym a siromhoz kovetni fog, az arlgeletkor szerint en megyek el elobb
a hoher nem valoszinu, nincs ilyen foglalkozasu ismerosom
a tukor nem egy erzo letezo leny es ha belenezek m egmutatja a realis valosagot, egy jokepu, ertelmes, na jo neha borostas, arc nez vissza ram
de kizarolag borotvalkozashoz hasznalom, ahhoz sem mindig mert van elemes is
valamit meg akars tudni?

igazságos 2011.01.17. 23:10:09

@venszivar:

csak mondom, magyar vagyok, paraszt is és BÜSZKE VAGYOK RÁ, lehet szidni. Aki ezért támad valaki, primitív állat.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.17. 23:41:23

@venszivar: kerdojel , mint ?
nem felkialto, mint !, ha azt irod
NE pofazz bele, akkor felkialto mint !,
understand?

venszivar 2011.01.17. 23:52:04

@hagyma: Tetves kurva anyádnak irkálj,te rühes,tetves,degenerált barom.Érted?Nem hiszem!Annyi eszed nincs,mint a fiam falovának....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.18. 00:31:31

@venszivar:
a fiamnak en utoljara egy 40 inches HD tv-t vettem, egy Iphonet meg eg azt a Tablet karacsonyra
meg egy pack sort
igazan klassz, hogy nalatok mar falo is van a konyhaban
bar eleg hulyen nezhet ki a fiad 30 evesen ahogy lovagol rajta
nyerit is?

Xezs 2011.01.18. 00:35:40

@hagyma: Bocs hogy megint hozzáokádok, de amikor melldöngetésről beszéltem, pont az ilyenekre gondoltam, mint a legutolsó kommented.

Szóval ne csodálkozz, ha sokan ellenségesek veled vagy hogy megkérdik hogy te mit nagyzolsz itt.

Pláne, hogy ezeket a dolgokat egy átlagmagyar is megveszi magának vagy a gyerekének, szóval tényleg nem értem mire ez a kivagyiság.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.18. 00:48:56

@Xezs: az a baj hogy nem erted az egeszet
sem sok humor sem sok ironia nem szorult beled
de ha komolyan kivancsi vagy a fiamnak 50 dollart adtam oszt jonapot
joszerencset
/ atobbit magamnak vettem, mert megerdemlem/
vagy szerinted nekem is tetves kurva anyazni kellene, nem olyan csaladbol szulettem/
ja, hogy az nem zavart csak az HD tv
congratulation

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.18. 00:50:02

ja telefont azt nem
eppen telefonleszokoban vagyok, mar majdnem 1 honapja nincs mobilom:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.18. 00:52:42

@Xezs: ja es az atlagmagayr sokkal tobbet megvesz maganak, mit amit megvehetne
az atlagamerikai meg gondol a jovo havi szamlakra is

nade arrol volt szo hogy ugorgyunk

azta-paszta 2011.01.18. 00:52:47

@ColT: Ó bocs. Nem olvastam végig a hozzászólásokat. Gondoltam a szerző által fontosnak vélt infók mind szerepelnek a posztban. Gábor nem tudott pontosan egy játékszabályt. Talán akkor kellene ezt bonyolítani, ha Ő és mindenki más ezt az alapismeretet magáévá tette.
A KRESZ nem azért van, hogy jól felcsesszék a közlekedők agyát és pénzt gyűjtsenek a szervek. A biztonságos közlekedés iránti igény szülte.
Ha valaki nem érez helyénvalónak egy táblát, jelezze ezt a megfelelő hivatalnak. Az ügyintéző pedig majd elrebegi, miért is van így, ahogy van, vagy továbbítja az illetékesebbnek.
A közlekedésben ne punkoskodjunk.
Különben az sem lehet véletlen, hogy Városliget, s nem Városparkoló a hely neve :-)

Xezs 2011.01.18. 01:51:17

@hagyma: Olyan nagyon nem gondolhatnak, ah a válság onnan indult ki, ne etess már.

A nagyképűséget pedig hadd ne tekintsem már iróniának.

A kurvaanyázás is gáz de azt már észre sem veszem, annyira megszokott fórumon.

Kököjszi 2011.01.18. 06:43:07

@ujpestimami: Nem kell mérőszalag....pusztán annyi, hogy az öt méter az kb. 1 autónyi hely, tehát a 15 m, az három autónyi hely. Ez a gyakorlatban az elfogadott. Egyébként a KRESZ nem teszi kötelezővé az útburkolati jel felfestését. De pl. havazáskor befedi a hó, de a tábla akkor is érvényben van.

Kököjszi 2011.01.18. 06:46:58

@micu: Így van. Neked a közigbírság be kell mutatni a közterületeseknek, és ott törölni kell a büntetést. A yard a magasabb szerv ilyen esetben, és tényleg nem lehet egy szabálysértés miatt 2x büntetni. Igaz, a közigbírság magasabb összegű, mert a közterületes csak 3-20 ezerig büntethet, a közigbírság meg valszeg 30-ról szól.

Egyéves Önkéntes 2011.01.18. 08:19:36

Szerintem az a nagyítás a képen fotosop!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.18. 08:26:34

@salapapa: Én úgy értettem, hogy ott valódi állatok szoktak átvonulni az úton. Hogy aztán ezek békák, nyulak, vad- vagy háziludak, túzokok, mangalicák, juhok, őzek, lovak, magyar szürke marhák, katonai harcjárművek vagy alacsonyan szálló katonai repülőgépek, az változó...

salapapa · http://salapapa.hu 2011.01.18. 08:52:19

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: értem.
csak azt nem, hogy egy aprócska, de általam immáron harmadszor leírásra kerülő részlet nem látszik csak az én monitoromon?
"tökéletesen belátható szakasz"
padka - nincs
korlát - nincs
úthiba - nincs (ez nagyon érdekes!)
fa - nincs
tompa de majdnem derékszögű kanyar - van
úgy képzeld el, mintha egy barominagy területen felfestenének egy kispályát úgy, hogy még bólya sincs rajta és 50:1 autóversenyt rendeznének.
ezért nem általánosítottam, hanem ragadtam ki a példám kedvéért egyetlen területet az egész magyar úthálózatból.
ami az esetlegesen az út szélén lapuló, szuicid jellemű kimondottan rám váró nyulakat illeti, az akárhol az ember elé ugorhat. pörinek tökéletes! nagyobb állat észrevétlen nem maradhat azon abban a kanyarban.
de asszem eléggé túllihegtük már, egyáltalán nem ez a lényeg ebben a blogban. vagy mégis? 8-)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.18. 09:15:42

@salapapa: Offolás nélkül kihalnának a homárok!

Nem akarok tévedést terjeszteni, de ha jól emlékszem , arra a szakaszra mondták a "kis zöld emberkék", hogy állandó béka- és madárvonulási útvonal, afféle felszállópálya. Régen jártam ott, akkor pont égett az a nádas, amiből meg hihetetlen sebességgel be tud bármi robbanni az útra - ha visszanőtt.
Még egy másodlagos okot is megemlítettek rosszindulatú helybeliek: annyira kevés a Balfasz New City-i (vidéken: Balmazújvárosi) Rendőrkapitányság területén a közlekedési bírságbevétel, hogy valami kellett. Na már most e szakasztól nem messze van egy füzes-bokros leállóhely az út szélén, ahová beállhat a traffipaxos kocsi...

igazságos 2011.01.18. 09:34:26

@venszivar: Remélem, egyszer észreveszed, hogy nevetséges, meg szánalmas lúzer vagy.

:)

Javaslom, vedd be a bogyóidat, hogy megnyugodjál. Aki a parasztokat szidja, köcsög!

Xezs 2011.01.18. 10:20:54

@igazságos: Puszta kíváncsiság: miért vagy te paraszt?

Forest (törölt) 2011.01.18. 11:20:26

1. Jó nagyot rá kéne b@szni azoknak a kezére, akik a kamerákat nem eredeti céljukra (bűnmegelőzés) hanem kisemberek büntetgetésére használják.
2. A szabály az szabály.
3. Van hely a ligetben, de való igaz, nem az állatkert és a vidámpark előtt, hanem kicsit távolabb. Mi a kétévessel és az ötévessel szoktunk emiatt gyalogolni, kibírjuk.
4. Mondjuk, a kulturált megoldás az lenne, ha valaki megveszi az igen drága állatkerti, vagy vidámparki belépőt, akkor egy közeli garázsban parkolhasson díjmentesen, pl 3 órát. Ja, ez már Ojrópa lenne...

Unknown User 2011.01.18. 11:22:36

Sziasztok,

Sajna a 20. hozzászólás után elvesztettem a türelmem a kommentek részletes elolvasgatására, ugyanis megint a tipikus eset fordult elő, hogy autós-nem autós hitvita és mocskolódás lett az egészből.
Röviden a véleményem:
1. Attól, hogy egy taxiállomáson nem állnak taxik, vagy hogy éppen csekély a kihasználtsága, attól az még működik. De ha nem működik akkor sem parkolunk oda, ugyanúgy ahogy nem állunk meg este 23 és reggel 4 között a buszmegállóban sem merthogy úgysem jön a busz.

2. Aki nem figyelte még meg annak mondom, a taxiállomást jelző tábla előtt kb 2-3 méterrel szokott kezdődni a felfestés, és mögötte addig tart amennyi férőhelyes. Az első taxi ha szabályosan áll a drosztra, akkor kb. a kocsi felénél van a tábla. Sajnos sokkal kevesebb helyen van a városban taxiállomás, mint amennyit a taxik száma indokolna, ráadásul az önkormányzat sokszor tesz le értelmetlen helyekre is drosztot, csak azért, hogy kipipálhassa: "létrehoztunk 15 új férőhelyet". Az, hogy ez mondjuk a dráva utca végében a rakparton van ahol a madár sem jár nemhogy utas, azt magasról leszarják.
Ez persze szintén nem ment fel senkit az alól, hogy beáll a taxiállomásra.

Unknown User 2011.01.18. 11:28:04

3. Nem értem, hogy miért alakult ki az emberekben az, hogy bármilyen nehézség feljogosítja őket a szabályszegésre.
Sokan így gondolkoznak:
"Nincs elég parkolóhely, megállok szabálytalanul.", Hosszú a kocsisor, nosza megfordulok a dupla záróvonalon.", "Le van zárva az utca amerre menni akarok és nagyot kellene kerülni, bemegyek a behajtani tilosba."
Pont ezért tartunk ott ahol tartunk, mert mindenki magasról leszarja a szabályokat, amikor úri kedve úgy tartja és senki mással nem foglalkozik csak önmagával. Ez kurva nagy baj és semmi jóra nem vezet.

Mellesleg nekem aztán tényleg hozzá van nőve a seggem a kocsihoz, mert ez a munkám, hogy állandóan autózom, de amikor a gyerekekkel a ligetbe megyünk akkor busszal megyünk, vagy ha mindenáron autóval akkor eleve a Szondy, Lendvay, stb. utcákban próbálkozunk. Egyszerűen csak nem akarjuk agyonbaszni az egész napot azzal, hogy idegeskedünk, hogy nem lehet megállni a ligetben.
Ennyi, ehhez még csak nagyon intelligensnek sem kell lenni. Szerintem.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.01.18. 12:01:48

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: ez igaz!

próbáltam emlékezetből (írtam, cca 10 éve nem jártam arra) megkeresni a helyet, de amikor kinagyítottam a térképet, sehol nem találtam az "S" kanyart. lehet nem jó helyre emléxem?
ezt találtam (kugli, térkép, beilleszt) @47.552899,21.322554 de itt egy körforgalmat találok (akkoriban egy sem volt a 33-ason) és relaxos emlékeim szerint teljesen más a nyomvonal is.

vagyis már nemis aktuális, el lehet felejteni az egészet! :)
nincs nyuszi, nincs szarvas, nincs gólya, nincs béka...

még utoljára leírom: azon a szakaszon egy nyulat TALÁN nem vettem volna észre (bár a sasszemem...), de egy autót még egy 6dioptriás szemüveggel vezető is biztosan.
a zsarumobil (vagy bármely traffival felszerelt ótó) fél méternél csak magasabb...

igazságos 2011.01.18. 12:11:53

@Xezs: talán mert rengeteg földem van? És szénabálákat csinálunk?
Ja, akkor nem paraszt vagyok, hanem polgár. :D

Mi azt termeljük meg, amit a városi, bunkó, parasztozó köcsögök megzabálnak.

Szélpörgő 2011.01.18. 13:06:23

"Amit sajnos nem tudtam, hogy taxiállomás mögött 5 métert kell kihagyni"

Akkor miért írtál homárra?
Vegyék le a táblát? <- hát persze, majd pár írástudatlan miatt aki nem ismeri a KRESZ-t letakarják télire... Ébresztőőőőőő :)

Xezs 2011.01.18. 14:40:00

@igazságos: Sok félreértés volt már abból, hogy valaki a parasztot jó értelemben használta, valaki pedig pejoratív értelmében.

De az esetek nagy többségében tudható, hogy ki mire gondol.

Viszont abban nem vagyok biztos, hogy a városiak (asszem te is ott élsz mellesleg) azt eszik, amit a magyar gazdág (vagy parasztok) termelnek. Itt már rég minden külhönból jön.

venszivar 2011.01.18. 17:03:37

@Xezs: No helló!Tegnap én beszóltam "hagymának",mert már hónapok óta a bögyömbe van,azért mert kitántorgott,de onnan,minden témába belepofázik és osztja az "észt",valamint pökhendinek,undorítónak tartom a sok értelmetlenséget,mit ír.18 órával ezelőtt "ripők","Karacsi_maci","kalapocska",te meg én megírtuk rosszalló véleményünket."hagymával" komolyabban én akasztottam össze a bajuszom s DIREKT nem szóltam,fogtam össze senkivel közületek!Az nem a stílusom!Azt a degenerált undormányt,le parasztoztam (volt más is s KÉSŐBB lett keményebb is).Erre előkerült "igazságos",ÉN ADDIG hozzá SE SZÓLTAM s csak hipp-hopp a parasztot magára vette s leköcsögözött stb.Azért oda böktem,hogy miért böfög bele,de ő csak büdös bunkózott,hogy én beszóltam a parasztságnak......Úgy gondolom ennyi történt,de persze én ,legfeljebb egy konyakkal többet iszom,aztán, túró az idióta világ összeesküvést sejtő pöcsére.Igazságtalan ez a manus.Na CSÁ!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.18. 17:33:20

@venszivar: "Azt a degenerált undormányt,leparasztoztam"

Nem tudom, a parasztságot miért kell belekeverni. Olyan gazdag a nyelvünk. Mondd egyszerűen azt, hogy Hagyma abderita, aberrált, abnormális, abortuszszökevény, agyalágyult, agyament, agyatlan, agybajos, agyhalott, agyhelyes, agyilag zokni, agymen, ákombákom, aladár, alattvaló, alfás, aljadék, alkalmazott, állat, állatkert, alpári, ámokfutó, analfusz, antifa, anyaszomorító, átabota, atomdurva, avétos, babaagyú, baboskendő, babszi, baca, badar, bagolyköpet, baj van az emeleten, bahó, baksi, balek, balfácán, balfasz, balfék, balfiók, balfóka, balga, balgatag, balustya, balyóka, bamba, banga, bangó, bangula, bárédok, bárgyú, barom, baromarcú, baszadék, bászli, baszúta, bea, bedilizett, becsavarodott, begógyizott, begolyózott, bejárónő, bekattant, békavári, belőtt, béna, béndzsa, benga, bengás, berángott, beszámíthatatlan, beszerdes, beteg, betekeredett, betépett, beton, betonfejű, bezsongott, bibas, bibasz, bibaszt, binda, birka, bivaly, bivalyborjú, blőd, bliktri, boca, boderga, bódi, bódult, bogár, bogaras, bohó, bohóc, bohókás, bojler, bóka, boldogtalan, bolond, bolondériás, bolondgombát evett, bolondóc, bolondos, bolyókás, bomlott agyú, bónás, bonfordi, bonyík, bornírt, bosztikó, bosztohó, botor, botrimász, böcce, bődült, böske, bösze, böszme, brékes, breteg, brutális, bugyuta, buggyant, buggyantott, buhi, bujdosóelméjű, bujnyik, buksi, buksó, bukszaszájú, bumbaj, bumburnyák, bumfordi, bunkó, bunyesz, bunyík, buszla, buszma, busszal jött, buta, butácska, buti, butuli, butus, butuska, butuj, buzeráns, buzerátor, buzi, buzirudi, buznyák, buzogány, buzzancs, cefet, Cibere Balázs, cickány, cihó, ciki, cikis, cikornya, cikornyás, címeres ökör, cindázó, cinkes, csába, csábrádi, csacsi, csacska, csajbatag, csajbókos, csajbókos eszű, csajbuta, csajbutag, csajt, csajvadék, csaklómej, csákó, csaladi, csaladó, csamangó, csámpás, csánbókos, csapágyas, csapnivaló, cséhás, csehszlovák, csejve, csékategóriás, csekva, cselák, csenevész, cseplesz, csészolgálatos, csete-bota, csicsedli, csicska, csicsmarek, csicsó, csicsuéletű, csipisz, csíra, csiribiri, csirikli, csiszlik, csitebota, csontsötét, csóré, csóringer, csóró, csorvasz, csoszka, csótány, csőd, csődtömeg, csöke, csökevény, csökevényes, csökevész, csököli, csökött, csökött agyú, csuba, csuri-muri, csúzliszájú, dancs, darabos eszű, darumadár, debil, debilis, debilitátusz, debilitátusz mentánusz, dedós, defektes, degenerálódott, degenerált, demens, derde, dérenbaszott, dibdáb, dideli, dikhel, dikhellós, dilaj, dili, dilibogyó, dilihopp, dilikokárda, dilinkós, dilinós, dilinyós, dilis, dilló, dilmájer, diló, dilonszán, dilós, diloszán, dinka, dinkás, dinnye, dinó, dió, dirvel, dirvellós, dokkmunkás, döddő, dög, dőre, droid, durák, durung, durva, düddő, dühöngő, dühös, dzungó, dzsóker, dzsunga, dzsungó, ebhendi, eceboca, egyebugya, egyéni vállalkozó, együgyű, ekeferkó, elbaltázott, elbaszott, elcsábult elméjű, elcseszett, elfajzott, elfuserált, elgurult a tablettája, elgyakott, élhetetlen, elhibázott, elhülyült, elkorcsosodott, elkorcsosult, elkúrt, ellátásra szoruló, ellőtt, elmebajnok, elmebajos, elmebeteg, elmebódult, elmebomlott, elmegyenge, elmehunyt, elment a haja, elment az esze, elmentek hazulról, elmerákos, elmeroggyant, elmeszesedett, elmetehetetlen, elmétlen, elmezavart, elpuskázott, elsatnyult, elszállt, elszart, elszúrt, eltolt, el van varázsolva, emeis, émeis, emós, ergója, ergójás, ergelős, ergellős, ergya, ergyeles, értelemzavarodott, értelmi fogyatékos, értetlen, esetlen, eszefelejtett, eszeficamodott, eszefogyott, eszefordult, eszelőkös, eszelős, eszement, eszetlen, eszeveszett, eszezavart, eszméletlen, esztelen, etentók, évült, fácán, fafejű, fajankó, fajbunkó, fakezű, fakofferes, falábú, fapados, faragatlan eszű, farok, farokbálint, fartúró, fasz, faszagy, faszari, faszfej, faszfejű, faszjani, faszkalap, faszleső, faszorrú, faszrázó, faszszájú, faszszopó, fasztolvaj, fataró, fatuskó, fatökű, favágó, fegyverhordozó, fehérboros, fejreejtett, fejreesett, féktelen, félbolond, félbónás, félcédulás, féleszű, félhangú, feljön a hava, félkegyelmű, félkerekű, félkotyó, félnadrág, félneder, félnederes, félnótás, félőrült, féltürkű, fénederes, ferde, ferdeeszű, féreg, ferkó, fiam, fiatal, fika, fikazabáló, filézett, filkó, fingagyú, fityertes eszű, flepnis, flúg, flúgos, fogyatékos, forgószél van a fejében, forró, fos, fosadék, fospumpa, fosvadt, frájer, francos, fráter, frincsa, fura, furatos, furkó, fúrtagyas, fúrtagyú, fúrtvelejű, fuser, futóbolond, futóeszű, fuzsitos, füles, füleskancsó, füstös agyvelejű, füves, gabika, gaborgya, gaborgyás, gaborja, gádzsó, gagyula, gajbatag, gané, ganéj, gányó, gatya, gatyamadzag, gáz, gázos, geci, geciláda, geciputtony, gendeboja, genetikai hulladék, génhibás, genya, genyó, genyóláda, genny, gennyes, gennygaluska, gennygóc, germó, gimpli, girnyó, gittes, gizda, góbé, golyhó, golyhós, golyós, goné, gonó, görény, gubernátor, gutaütött, güggő, gügye, gyagya, gyagyás, gyámoltalan, gyász, gyegye-gyügye, gyenge, gyengeelméjű, gyengus, gyepes, gyépés, gyerekeszű, gyetra, gyetvai, gyíkarcú, gyógyegér, gyógyítós, gyogyós, gyógypedagógiai eset, gyökér, gyugyu, gyukhel, gyungya, gyüge, habarodott, habogós, habókos, háborodott, hájfej, hájfejű, hajneszes, háklis, hammer, hangyás, hányadék, ha olyan magas lenne, mint amilyen hülye, ülve nyalná a holdat, ha olyan messze lakna, mint amilyen hülye, sose érne haza, harmadosztályú, háromfertályos, hasznavehetetlen, haszontalan, hatökör, háványos, házicica, házikutya, hebehurgya, hebrencs, helytartó, herélt kakas, herge, hernyó, hetrefüles, hetrepila, hiányzik egy kereke, hibás, hibbant, hígagyú, hígeszű, hígvelejű, hitvány, hóborkás, hóbortos, holdas, holdkóros, hólyag, homály, homár, homi, homó, homokbánya, homokbucka, homokos, horpaszeszű, hóvízeszű, höbödi, hőbörödött, hőgöli, húgyagyú, hurka, húsfejű, huzatos, húzott, hübnere van, Hűbele Balázs, hűdött, hühü, Hühü Balázs, hüje, hüle, hülye, hülyegyerek, hüpe, hütyü, hütyő, idegbajnok, idegbajos, idegbolond, ideggóc, ideggyenge, idegroncs, idétlen, idióta, idomtalan, íkúlájt, imbecil, imbecillis, imeis, inas, inaszakadt, infantilis, istengyásza, istenlova, istentaszította, istentelen, istenverte, izomagyú, jámbor, javítós, jótehetetlen, kába, kágyékás, kajla, kajmán, kajneszes, kalabala, kalakótya, kálik, kálmán, kamuta, kampó, kamutyi, kanári, kanbarom, kancsó, kandúr, kanibaba, kanyhalló, kanyhaló, kanyókás, kapa, kapaszökevény, kappa, karaj, karcsúeszű, katasztrófa, katona, kecskebaszó, kegyetlen, kék, kelekóla, kelekótya, keletlen, kerge, kétéltű, két tűvel kötött, ketyó, ketyós, kettyent, kettyós, kevés, kevés a sütnivalója, kevés a vágott dohánya, kevéseszű, kezes, kibaszott, kíber, kintekunta, kisember, kislány, kispályás, kiszöktek a felső házból, kóboreszű, koca, kókós, kolompárlala, kolontos, kom, kómás, komornyik, komplett idióta, kong a feje az ürességtől, koplegyes, korcs, korlátolt, korpaeszű, korrekciós, kótya, kótyagos, kovászos, kőagyú, kőbölcsőben ringatott, köcsög, ködös eszű, köpedék, köpedelem, kötözni való, középrohadt, krajcár, kreló, kretén, kripli, kuburc, kugli, kuka, kukkó, kukori, kullancs, kuplungos, kurva, kutya, kutyafejű, kutyaütő, kuzin, küllőzavaros, különc, labilis, lábfej, lágyfaszú, langyi, langyos, langyos víz, lankadék, lassú, legatyásodott, léhás, léhűtő, lekvár, lelki toprongy, lepattant, lepra, leprás, lepukkant, lepusztult, lerobbant, liba, lidérces, lila, link, lipót, lipótmezei, ló, lófasz, lófasz cintányér, lófej, lófejű, lóg egy deszkája, lomha, londiner, lőcsértes, lőcsgéza, lökött, löttyedék, lúd, lunatikus, lutyakos, lüke, lütyü, lüttyő, lyukas az agya, lyukaskezű, madár, mafla, maflaeszű, magatehetetlen, májer, majla, majom, majomkirály, majomparádé, mák, mákos a feje, maksz, máládó, málé, málészájú, mamlasz, mammer, mamuka, mániákus, mániás, marha, marhasült, más, maszlagot evett, matt, mazna, mazur, mazsola, megbomlott, megcsábult, megfeledkezett, meggárgyult, meggondolatlan, megháborodott, meghúzatott, meghűdött, meghülyült, megkergült, megkótyagosodott, megszállott, megszédült, megszelesedett, megveszett, megvezetett, megzakkant, megzavarodott, megzuhant, melák, meleg, melegszendvics, melós, mesüge, mihaszna, mihók, mikrobi, mintabalek, mocsadék, mócsing, mocsok, móda, módotlan, mofó, mongoloid, moslék, mosógép, mosónő, mucsai, mufurc, mugli, mulya, mulyók, mumák, munkásőr, muszmák, mutuly, műanya, náboci, nadragulyát evett, nagyeszű, nagyi, napos, narancsagyú, narancsidióta, narancsseggű, nasi, natragulyás, natrahőrös, nehézfejű, nehéz felfogású, nehézkóros, nem komplett, nem nyomas, nem rendes, nem százas, nem százszázalékos, nem tiszta, neszere, netentók, nímand, nincsenek otthon nála, nincs ki a kártyája, nincs ki a négy kereke, nulla, nyáfli, nyagda, nyaladék, nyálas, nyámádi, nyamándi, nyámnyám, nyámnyila, nyamvadék, nyápic, nyavalyás, nyavalyatörős, nyete-nyüte, nyimnyám, nyiszlett, nyitott, nyivászka, nyizge, nyomci, nyomi, nyomor, nyomorék, nyomorult, nyomott, nyugger, nyúl, nyúlbéla, nyúlgerinc, nyuszi, nyüge, nyüzge, nyüzöge, ócska, odá, odi, oktalan, oktondi, októ, olasz, oltós, olyan, mint akitől az isten őrizzen, ostoba, orbáncfogta, ótvar, ótvaros, ödön, ököllel ütött, ökör, ökörállat, ökörfi, ökörtérdű, ökröndi, őrjöngő, őrült, őrült flamingó, őrült kucséber, őrült spanyol, őrült szalamander, összevissza, pacal, paccer, pacuha, pancser, papagáj, papucs, paréj, paszkonca, patkány, pedró, picsa, picsafej, picsafejű, pigmentzsák, pihent agyú, pikó, pilló, pimasz, pirosmasnis, pista, piszma, piszadék, piszok, pite, pitypoty fráter, pocsadék, pocsék, poncák, portás, posza, poszáta, pöcs, pöcsegér, pöcsfej, pöcsfejű, préda, proli, pronyó, prosztinger, prosztó, pszichopata, pucolt nyúl, puhafaszú, puhapöcs, punnyadt, pupák, radiátor, ragyi, ragyivatlan, rajongó, rák, ramaty, raplis, ratyi, ratyikutya, redvás, rendőrcsizma, retúros, retvás, rezsó, rigolyás, riheróci, riherongy, robot, rohadék, rohadt dög, rongy, rögeszmés, rövideszű, rút szibarita váz, sajtfejű, sápadt arcú, sárgalapos, satnya, segéd, segg, seggbebaszott, seggfasz, seggfej, seggfejű, segghuszár, seggluk, sekebuka, semmi, semmiházi, semmirekellő, senki, senkiházi, se tű, se cérna, sikamatyi, síkhülye, silány, slemil, sötét, sövénytámogató, spanglis, spermahajder, spermiumoxidáció, stikkes, strici, stupid, sudribunkó, suháng, súlyos, surmó, susák, sutyerák, suttyó, sügér, sügönye, sükebóka, süket, sületlen, sültbolond, sülülü, sün, süsü, szájabákó, szájbabaszott, szajkó, szájtáti, szamanta, szamár, szamárfi, szánalmas, szánandó, szar, szarabari, szárába szállt az esze, szaralak, szarevő, szarcsimbók, szarfaszú, szarházi, szarjankó, szarkupac, szarrágó, szarszívű, szartartály, szecskántelelt, szédült, szégyentelen, szelekajla, szeles, széleseszű, szélhordta eszű, széllelbélelt, szellemileg visszamaradott, szellemi toprongy, szellemtelen, szellepelle, szemét, szemét állat, szemétláda, szenilis, szerencsétlen, szesze-szusza, szihó, szilimák, szilimány, szittyós, szocis, szokeráló, szokerálós, szolga, szopós, szótlan, szöcske, szőrőstalpú, szusza, szuszi-muszi, szuszma, szutyadék, szutyok, szűkagyú, szűkeszű, szürkekapca eszű, tabajdok, tácsó, tahó, tájbász, tajgetoszpozitív, ták, takony, tákos, tápész, tapír, tapló, taplóagyú, taplófejű, tápos, tatar, táté, tátli, tátó, tátogó, tátondi, tátos, taxis, tébolya, tébolyodott, tébolyult, teddide-teddoda, tejbász, tejbetök, tehetetlen, tengerpart, tépett papagáj, terápiás, terhelt, terminátor, teszefosza, teszetosza, teszetusza, tetű, tetűhintás, tetűláda, tetűputtony, tetves, tetyelák, tilibogyi, tirpák, titán, titkár, tolatós, tombár, tompa agyú, tompa eszű, toprongy, tóti, totomi, totya, totyalagos, tök, tökéletlen, töketlen, tökfejű, tökfilkó, tökhülye, tökkelütött, tökkolop, tököli, töksi, traca, tré, tréboj, tréfli, tróger, trokány, tropa, trottli, trotyli, tudathasadásos, tudatlan, tufa, tulok, turha, turkó, túró, tuskó, tutyimutyi, tülbogyi, tyipityapa, tyúkeszű, útleveles, utolsó, ügyefogyott, ügyetlen, üres a felső vár, üresfejű, ütődött, vacak, vadbarom, vadtulok, vakabula, vakegér, vakfasz, változó eszű, vasutas, vannyogó, végbélfúrnok, végbélkéjenc, ventilátor, venyige, veréb, verebentyű, vezéregér, vidéki, vigyázatlan, vízagyú, vizesnyolcas, vízeszű, vízfejű, zagyva, zakkant, zápeszű, zavarodott, zavart, zaza, zéró, zizi, zizis, zizzent, zoholi, zokni, zombi, zuhant, zümzüm, zsan, zsanmari és zsizsikes. (Már elnézést a papagájoktól, cicáktól, kutyáktól, stb.!)

venszivar 2011.01.18. 17:56:42

@atpijkamo: Kösz a továbbképzést!Gondolod,hogy ha pl.:csámpást írok akkor azok esetleg nem fognak megsértődni ? Van annyi,mint paraszt....A fele gyerekes,van melyik számomra értelmezhetetlen,de valószínű,hogy én vagyok a hibás.Viszont a "hagyma" részére a "szarszívűt",azt "megvettem",ha hozzájárulsz.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.18. 18:22:50

@venszivar: neked tenyleg orvosra van szukseged
de lehet mar keso

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.18. 18:28:05

@venszivar: "Gondolod,hogy ha pl.:csámpást írok akkor azok esetleg nem fognak megsértődni?"

Hát igazad lehet. Akkor a csámpásoktól is külön elnézést!

>>Viszont a "hagyma" részére a "szarszívűt",azt "megvettem",ha hozzájárulsz.>>

Tőlem oké, amennyiben a szarszívűek nem kapják fel a vizet.

venszivar 2011.01.18. 18:48:19

@atpijkamo: Látod,hogy nem bírja befogni a bűzös,penészes,rohadt pofáját.Csak ugat tovább ez az állat.

@hagyma:Úgy látom te keresed a konfliktust! Biztos már nagyon várod válaszom,mert különben nem kezdted volna újra,de te egy BAROM vagy,meg egy kitántorgó SZARSZÍVŰ fosadék.mariskád megfejted már.....?Vagy ő téged...?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.18. 19:00:26

@venszivar: "Látod,hogy nem bírja befogni a bűzös,penészes,rohadt pofáját.Csak ugat tovább ez az állat."

Én ignorálom. Csak akkor válaszolok, amikor bambán nekem támad. Nagyon fárasztó olvasni. Egy ideig próbáltam, de tele van hibával és ritkán van értelme. Valami kitalált személyekkel benépesített elképzelt világban él. Nagy traumán eshetett át, és így védekezik. Szánalomra méltó.

Xezs 2011.01.18. 19:54:28

@atpijkamo: Legutóbbi kommenteden jót röhögtem. :)
süti beállítások módosítása