Futo001 Asus netbookjában valaki gonoszul kicserélte az eredeti merevlemezt, amit ezután a szervizben nem akartak garanciálisan pótolni. A gond csak az, hogy ezt vagy a boltban ahol vette, vagy a korábban más néven futó szervizben tehették:
Van egy garanciális Asus 1201N notebookom, amivel alapvetően elégedett vagyok, csak a márkaszerviz nem az igazi. Nem tudom pontosan mikor, kb nyáron elromlott, elküldtem futárral szervizbe, ami nálunk a Cirma Kft. Kicserélték az alaplapot, igaz a gumi szigetelést rosszul tették vissza, de amúgy korrekt volt minden, 1 hét alatt elkészült. Másfél hete lefagyott, és többet nem indult, telepítés közben pedig hibaüzenetet kaptam, hogy sok a bad sector. Tehát meghalt a vinyó. Ismét jött a futár, elvitte elvileg a Cirma Kft-hez, ma pedig kaptam egy levelet a CORDON ELECTRONICS HUNGARY KFT-től (ha minden igaz ez volt régebben a Cirma), hogy 34.000Ft a javítás, mivel a gépben levő HDD nem a gyári a szériaszáma alapján. A garanciát igazoló plomba sértetlen volt, a gép egyszer volt szétszedve a Cirma Kft által (márkaszerviz), alaplapot cseréltek, tehát a plomba náluk is sértetlen volt, így csak ők tehettek bele másik vinyót, az is lehet hanyagságból.
Igazolható tények: A készülék üzletben vásárolt. Volt egy garanciális szervíz, ami az alaplapot érintette, ehhez szükséges a HDD eltávolítása. A következő szerviz alkalmával kiderül, hogy nem a gyári HDD van benne. Nem volt sérült a garanciát igazoló plomba egyik alkalommal sem.
Erre mit lehet mondani? Írtam nekik, hogy tessék csak cserélni, nem hagyom magam szívatni.
És amúgy is! Egy 250Gb-os vinyóról beszélünk, ami kb 12.000Ft. Javítással, szállítással hogy lesz ez 34? Mellékesen minimum 14 napot írnak javítási időnek. Továbbá szerintem ember nincs, aki a vinyó kicserélése után annak garanciáját nem az azt eladó üzletben akarja érvényesíteni, hanem a laptop gyártójánál.
Sajnos nem volt szerencsém. Számomra ez az eset azt mondja, hogy tessék komoly gyártótól vásárolni.
A magyarországi képviselet szerint polgári peres úton léphetek csak tovább. Válasz a szerviztől nem érkezett. A képviselet megnézte, valóban nem egyezik a szériaszám a benne levő HDD szériaszámával. Egyáltalán nem is találta eeePC-be ennek a vinyónak a számát, tehát nem Asus termékből van. Ez belefér, Cirma nem kizárólag Asus termékekkel foglalkozik. Már az is biztos, hogy az 1SDASTJL szériaszámú HDD nem OEM termékként lett értékesítve, de egyelőre nem tudni melyik gyártó eszközébe került beépítésre.
Kiváncsian várom a szerviz reakcióját, én nem tágítok, az biztos. 2 év alatt ez a szerviz negyedszer tépázza az idegeimet. Ezek után persze Asus termékben a jövőt illetően nem gondolkodok. Kértem a gép javítás nélküli visszaszállítását, számlát a bevizsgálásról és a szállítás költségéről, hogy ha a későbbiekben úgy alakul, ezeket vissza tudjam igényelni.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.03. 13:08:08
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.02.03. 13:10:34
Mi a kérdés? Javítsák, oszt jónapot.
Én nem mennék perre, kicserélném a vinyót magam, és megátkoznám őket. És felnyomnám mindenhol őket.
yippyupp 2011.02.03. 13:10:40
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.03. 13:14:04
Csipp van benne, azért ez a sok macera.
Ha bimetálos lenne, már rég kicserélték volna.
yippyupp 2011.02.03. 13:15:09
szóljunk a többi viccesnek, hogy gyülekező?
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.03. 13:23:14
Hát a társaságnak már csak pár hírmondója maradt.
Hála szily aktív domolykózásának.
yippyupp 2011.02.03. 13:25:46
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.03. 13:28:57
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.03. 13:38:04
Hát benne lehet a kezük vastagon a dologban!
Különben hogy lehetne 1SDASTJL nevű vincseszter a cuccban?
Semmi értelme.
Főúr1127 (törölt) 2011.02.03. 13:41:50
Persze egy kis hiba történt, az eredeti 320 gigás lemez helyett egy 200-as került a gépbe. Amint ezt felfedeztem, e-mail a cégnek, sűrű bocsánatkérések, és a futár 2 órán belül a ház előtt volt. A gép visszament a Csehekhez és egy héten belül visszakerült hozzám.
Szép angol nyelvű levelükben ismét bocsánatot kértek az engem ért kellemetlenségekért és tájékoztattak, hogy emiatt egyrészt három hónap plusz garanciát kapok, másrészt Win7 Home Premium helyett Ultimate verzióval előtelepített merevlemez került e gépbe. Ez elbánás.
A hazai Acer, és MSI szervizekkel kapcsolatban a másodkézből (barátok) kapott tapasztalati infók közel sem ilyen kellemesek...
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.03. 13:49:05
A bedszektorokat legkönnyebben vizipisztollyal lehet karbantartani.
vik-king 2011.02.03. 13:55:15
yippyupp 2011.02.03. 13:59:01
Dr. Kix 2011.02.03. 14:05:39
Secnir 2011.02.03. 14:09:59
amikor én cégtől notit küldtem szervizbe (típustól függetlenül), CD/DVD meghajtó, vinyó ki, és ráírva a papiruszra: HDD neélkül szállítva.
ha a gyárilag vásároltnál több RAM volt benne, akkor azt is kiszedtem belőle, így utólag SOHA nem kellett vitázni, hogy mi nincs a gépben és mi van (volt).
ninajgypk 2011.02.03. 14:10:41
England win The Ashes! 2011.02.03. 14:11:20
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.03. 14:15:45
Ez a juszka gyerek is lelépett, miután egyet posztolt.
Szerintem a hullaszag miatt.
VinszentVega 2011.02.03. 14:20:33
Lehet hülye kérdés, de mi érsz az előtelepített Win7 Ultimate-tel, ha Home Premiumra szól a licenszed?? Majd jön a BSA azt jól Segil Beckúr.
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.03. 14:37:21
Főúr1127 (törölt) 2011.02.03. 14:48:15
Az Acer-nél a Merevlemezre elő van telepítve az operációs rendszer, amihez (a gép illetve a merevlemez szériaszámának, illetve a regisztrált ügyfélkódomnak segítségével kapok egy licenckódot).
Amikor második körben visszakaptam a gépet, az új HDD-vel és a jobb oprendszerrel, értelemszerűen kaptam hozzá új kódot is (átragasztották a gép alján a matricát is). Az előzőt meg inaktiválták a hibás merevlemezzel együtt...
VinszentVega 2011.02.03. 14:52:21
És a számla?? A licensz csak a számlával együtt érvényes.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.03. 14:52:53
Közben el lehet dúdolni a következő versikét:
Add vissza a vincseszterem,
vagy eltördelem a kezedet!
Trallala.
samcro 2011.02.03. 15:00:44
Packard Bell noti (szintés Asus alaplappal szerelt) 2,5 év után összefosta magát az északi híd, és még sorolhatnám a hasonló jellegű dolgokat.
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2011.02.03. 15:16:27
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 15:17:15
@Sün‼: Bánki Péter vajon mit tenne ilyen esetben?
Captain Crash 2011.02.03. 15:26:28
1. Ki a jótállásra kötelezett?
2. Milyen kapcsolat van az említett szervizzel (szerviz rövid i, nem hosszú)? Például szerepel-e a jótállási jegyen a szerviz?
3. Készült-e jegyzőkönyv a jótállási igény bejelentésekor?
4. Milyen nyilatkozatott alapján végezte a - szerinte - nem jótállás körébe tartozó kicserélést az adott cég?
Röviden a kérdések mögött rejlő okokról:
1. A hibás teljesítéskor helytállnia a jótállásra kötelezettnek kell.
2. Kijavítást lehet igényelni közvetlen javítószolgálatnál is. Javítószolgálat tevékenységéért is a jótállásra kötelezett felel ilyen esetekben.
3. Olyan információkat tartalmazhat, amelyek fontosak az ügy jogi megítélése szempontjából.
4. Ha nem vetted igénybe a szolgáltatást, akkor nem kell érte fizetned.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.03. 15:41:10
Hát az idősebbik nem hagyná ennyiben, az ziher!
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 15:45:36
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.02.03. 16:30:06
Főúr1127 (törölt) 2011.02.03. 16:31:44
Egyet lenyelt a motor, ha dupla akkor bocsánat...
Szóval:
Gondolom a szerviz által adott igazolás, amely pontosan azonosítja a gépet és hivatkozik a számlára is megfelel erre a célra.
Amúgy már másik gépem van, engem már nem igazán érdekel. Ez legyen az unokaöcsém problémája.
Spenc 2011.02.03. 16:37:44
cSa 2011.02.03. 16:38:08
Később cimborám a családba két, ugyanabból a családból származó Asus deszkát is vett a tanácsom ellenére és mindkettőnél jelentkezett ez a hiba. Évek óta piacon van a kérdéses lap, nem igaz, hogy nem bírtak egy szájbavert biosfrissítést ennyi idő alatt összedobni, ami ezt orvosolja. A hiba egy dolog, de hogy 0 support...
Főúr1127 (törölt) 2011.02.03. 16:40:31
A nagy M elütés volt (mert a merevlemez nem tulajdonnév hanem köznév).
Az hogy miben különbözik a merev dákótól más dolog. A merevlemez egy idegen jelzős szerkezet (HDD - Hard Disc Drive) magyarítása. Míg a merev dákó egy anyanyelvi jelzős szerkezet (így külön írandó) nem egy kifejezés (ahogy a magasház például).
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 16:43:44
Megesik az még okosabbakkal is, ne búsulj!
yippyupp 2011.02.03. 16:45:53
yippyupp 2011.02.03. 16:47:55
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 16:52:29
Csak nem Palkovicsnétól nyerted?
England win The Ashes! 2011.02.03. 17:13:11
gabim2009 2011.02.03. 17:13:55
England win The Ashes! 2011.02.03. 17:14:32
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 17:32:17
cso zsi 2011.02.03. 17:40:04
@vik-king: Ugyanilyen pozitív tapasztalat laptoppal. futár jött, szervizállapot nyomonkövethető volt a neten, futár visszahozta.
Kifogástalanul, és azóta is hibátlanul működik,immár ötödik éve. A gombelemet ki kellett benne cserélni.
Főúr1127 (törölt) 2011.02.03. 17:43:29
Ja, elkúrtam. Nem kicsit... :D
Lásd: fentebb helyesen írtam...
"A nemzetközieknek is vannak problémáik, de legalább korrektek. Előző (Acer) laptopom merevlemez-hirtelenhalál miatt Csehországba vándorolt"
cso zsi 2011.02.03. 17:43:30
Viszont ajánlom a Fujitsu-Siemens alsó, és középkategóriás gépeit azoknak, akik még nem szívtak igazán.
Egy nyamvadt "A" betű sincs benne, hiba azonban annál több.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.03. 17:49:05
yippyupp 2011.02.03. 18:12:19
England win The Ashes! 2011.02.03. 18:20:59
ninajgypk 2011.02.03. 19:10:05
cso zsi 2011.02.03. 19:54:25
@ninajgypk: Mostanában szétvált a két márkanév, így lehet, hogy újra érdemes lesz Fujitsu-t venni. A közvetlen környezetemben egy olcsó, amit egy kamaszlány használ, és egy középkategóriás, amit egy üzletasszony szeretne használni. Hasonló hibák mindkettőnél. többféle oprendszerrel.
Mint itt is olvasható, vannak, akiknek az Asussal, mint készülék van problémája, míg a témaindítónak igazándiból a szervizzel.
Minden gyártónak a termékpalettáján szerepel több processzor-gyártó, és több chipkészlet-gyártó. Nem mindegyik tökéletes párosítás.
tizen9 2011.02.03. 20:16:12
England win The Ashes! 2011.02.03. 20:25:11
Szekuriti Blogger · http://szekuriti.blog.hu 2011.02.03. 20:34:14
igazságos 2011.02.03. 22:35:52
Már eleve ASUS. Többet nem is kell mondanom. Ja, és a posztoló eleve már nem sikeres ember.
Dell-em másfél év után felforrósodott, szerviz szó nélkül kicserélte a procit, és még le is pasztázta. Na, erre varrjál gombot! :)
lordjim 2011.02.04. 05:44:54
VLADISZLAV 2011.02.04. 08:53:50
alx 2011.02.04. 09:08:11
Havernak Fujitsu van, újkora óta folyamatos problémákkal.
Ennyit az egyes márkáról!
Donor 2011.02.04. 09:09:23
A tények magukért beszélnek.
Javítás alatt nem típus azonos vinyó került bele, amihez persze joguk van, de akkor arra is vonatkozik a garancia.
Ha ez nem tetszik a szerviznek, fel kell nyomni a fogyasztóvédelemnél, akik jó nagy bírságot szabnak ki rájuk, tehát elég csak ezt a lehetőséget meglebbenteni a főnöknek és nem a segédmunkásnak, mert azt nem érdekli.
Amúgy meg polgári peres eljárásnál nyert ügyed van, de az még többe kerül nekik, szóval érdemes abba is belekezdeni, ha szopatni akarod őket.
Az Asus szerintem a jobbak közé tartozik. Notik szervizelésével foglalkoztam, ezt úgy mondom.
Az hogy kis teljesítményű, az nem a minőség hibája, hanem a vevőé aki egy alul méretezett gépet vett.
Hibák pedig minden márkánál előfordulnak, sőt széria hiba is elfordul a legjobb gyártónál is.
Nekem pl egy 10éves Compaq gépem van, aminek még mindig használható a teljesítménye. Ezek igazán jó notik voltak, de pl, a tápcsatlakozó előszeretettel tört ki benne, és a vinyók is szériában hullottak szét.
Az Asus notik jól megtervezett gépek, és jól használható a hardveres és szofveres felépítése is. Ez sok gyártóról nem mondható el.
Persze nekem is szállt már el Asus alkatrész, de ezzel a márkával sincs több gond mint más nagy nevekkel, és nagyságrendekkel kevesebb mint az olcsóbb divatos nevekkel.
2011.02.04. 09:14:11
crashdummy 2011.02.04. 09:14:38
Husi_Laci · http://www.youtube.com/watch?v=v7r0lyi1aUc 2011.02.04. 09:20:23
Roy 2011.02.04. 09:20:37
Koky_ 2011.02.04. 09:30:02
Sajnos a szervizeseknek is előírás ez.
MetálFater (törölt) 2011.02.04. 09:35:06
Én is egy ASUS (K7IJ)notebook gazdája vagyok.
Nálam külön része van, ahol mind az akkumulátor, mind pedig a vinyó kivehető anélkül, hogy meg kellene bontani bármi egyéb részt is.
Lehet, hogy én egy "prémium" ASUS tulajdonosa vagyok?
(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2011.02.04. 09:38:28
Harlequin 2011.02.04. 09:40:13
Vadász-vadász...
égnéző... 2011.02.04. 09:42:04
mondtam bármit csak ne asus-t...
magánvéleményem szerint nem az asus magyarországgal van gond hanem a gar. szervizzel. keress rá cirma kft... na ott lehet még vad kalandokat olvasni...
egyébként meg ne hagy magad, ha átvették garanciális javításra az azt jelenti, hogy a gar cimke sértetlen, innentől nem te vagy a hunyó...
(mellesleg én egy idő után már csak az asus magyarországgal voltam hajlandó kommunikálni emilen... rá 8 napra megoldódott a problémám..)
csocsocsókolom 2011.02.04. 09:49:13
Anti Anyag (törölt) 2011.02.04. 09:51:28
Hümüzhümümüz 2011.02.04. 09:52:56
Asus meg b*zi! Meg az Acer is. Tessék szépen rászokni a Dell, HP, Toshiba, Samsung gépekre! Köszön! Szép napot!
Hümüzhümümüz 2011.02.04. 09:54:14
Bár a Dell... Páromét 2 hónap után vinni kellett alaplap cserére. :(
t0thl 2011.02.04. 09:55:27
Majdnem rosszul is éreztem magam.....mert szerintük az a módja lett volna a korrekt, hogy kapjam be, vagy menjek polgári perre.....vagy bírkózzak még velük egy kicsit.
Martian (törölt) 2011.02.04. 10:06:01
airdace · http://metamorfozisok.blogspot.com 2011.02.04. 10:17:42
Vention · http://noti.blog.hu 2011.02.04. 10:19:16
marand22 2011.02.04. 10:20:16
Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.02.04. 10:28:40
igazságos 2011.02.04. 10:47:43
@Yooha: Ha meg alaplapot kell cserélni az egy notebookban, annak SEMMI ÉRTELME. Az alaplap legalább a notebook félárát teszi ki, ha nem többet. Akkor adniuk kellett volna másik gépet.
Skj Joe 2011.02.04. 10:50:10
Sokszor előfordul, hogy nem azt rakják bele, amit mondanak, sőt már láttam olyat is, hogy valaki nemzetközi 3 év garanciával adta el a terméket. Mikor meg elvitte az ember a hivatalos forgalmazó márkaszervizébe, ott kiderült, hogy erről szó sincs, mert az eladó nem volt jogosult ennek a megadására, vagy csak egyszerűen nem regisztrálta a termék eladását a gyártó felé. innen meg jött a szopás.
P.A.N. 2011.02.04. 11:05:31
MagyarZizzi (törölt) 2011.02.04. 11:06:40
Ismerős helyzet. Eddig egy 6 éves Portocom laptopot használtam, semmi baj nem volt vele, azonkívül, hogy az előző gazdája egyszer leejtette, és azóta nem lehetett floppy-t és internetcsatlakozót dugni bele. Most nyáron vettem helyette egy Samsung notebookot, van rá két év garancia, de már olyanokat csinál, hogy a bőrömből ugrok ki az idegességtől (bár szervízbe még nem kellett vinni, remélem, egy darabig ez így is marad)...
SH4RK 2011.02.04. 11:08:54
HP gépemben gyengült az aksi. Még nem volt 1 éves, küldtek egyet postán 3 nap alatt. Tönkre ment a tápja, küldtek egyet postán, szintén 3 nap alatt. Most tönkre ment a kijelző vagy a szalagkábel (csíkozott), kicserélték biztos, ami biztos mindkettőt, de úgy, hogy szerdán jeleztem, pénteken vitte a futár, kedden reggel hozta.
igazságos 2011.02.04. 11:10:09
Vention · http://noti.blog.hu 2011.02.04. 11:12:15
A 1201N-es Eee PC-ken Windows 7 Home Premium 32 bites változata van fent gyárilag. Feltételezem, hogy amikor a végfelhasználó visszakapta a gépet, akkor ez az oprendszer rajta volt és az adatai sem hiányoztak, mert ha üresen kapta volna vissza, akkor azt nyilván leírja.
Ez alapján kizárható, hogy a szervíz véletlenül hibázott, hiszen igen kicsi a valószínűsége annak, hogy véletlenül egy olyan rossz vinyót rakjanak bele, amin véletlenül pontosan azok az adatok vannak, ami a jó vinyón volt. Tehát ha a szervíznél cserélték, akkor az szándékos volt, mert előtte a jó vinyóról mindent át kellett másolni a rosszra. Ez nem egy bonyolult művelet, vannak erre programok, mondjuk megnehezítheti a dolgot az, hogy egy rossz eszközre kell másolni. Szóval elképzelhető, hogy egy alkalmazottnak pont egy használt 250 GB-os vinyóra van szüksége, mert pont elromlott az övé és úgy gondolta hogy megéri a kockázat. Annyit tennék ehhez hozzá, hogy nagyker áron 12000 forintért már 500 GB-os vinyókat lehet kapni, amik ráadásul újak, 3 év garral és megbízhatóbban tárolják az adatokat mint egy használt 250 gigás Hitachi(? vagy Seagate?).
A másik lehetőség, hogy a végfelhasználó így próbál 250 GB-os vinyóhoz jutni.
Futtatni kellene egy GetDataBack-et és visszaállítani a törölt adatokat, hátha lesz köztük olyan, ami utal az előző tulajdonosra. Ennek igen kicsi a valószínűsége, ezért szerintem nem bizonyítható hogy kinél tűnt el a jó vinyó.
www.konyvline.hu · http://konyvline.hu 2011.02.04. 11:16:43
igazságos 2011.02.04. 11:17:57
Kicknick 2011.02.04. 11:19:55
Gariban csere de az újban nem megy a kékfog. A vidéki márkaszervízben nyomkodták vagy egy órát meg próbálták elindítani de semmi.
Asus központba elküldve, egy hét után megjött hogy ők simán be tudták kapcsolni rajta, nem értik a hibát...
Biztos mindenki hülye volt rajtuk kívül. Vagy csak bepróbálkoztak egy majdnem jó alaplappal hátha nem használja a user az összes funkciót? Sosem derül ki...de a fentiek fényében mindenesetre elgondolkodtató a dolog.
samsonn 2011.02.04. 11:20:56
mohopasi 2011.02.04. 11:32:42
johannes 2011.02.04. 11:35:24
Gépember · http://gepembernaploja.blog.hu/ 2011.02.04. 11:49:53
"Dell-em másfél év után felforrósodott, szerviz szó nélkül kicserélte a procit, és még le is pasztázta."
Biztos, hogy kicserélték a processzort? A felforrósodás a hűtőborda eltömődése miatt szokott előfordulni laptopoknál.
Ilyenkor hűtőborda és ventillátor kitisztítása - ha lelkiismeretes a szerviz - együtt jár a processzor újrapasztázásával.
igazságos 2011.02.04. 11:53:23
De lényeg, hogy gyorsan megcsinálták, és azóta is működik (ezt lekopogom).
dr. trafik nomac 2011.02.04. 11:59:25
futo001 2011.02.04. 12:18:04
-Azért vettem át a gépet hibásan összeillesztve, mert későn vettem észre. -Ebben a gépben nem lehet HDDt cserélni a szétszedése nélkül, csak RAM-ot.
-Az akkumulátor alatt van plomba, nem tudom mire alapozza véleményét, aki azt mondja nincs.
-Nyáron úgy küldtem javításra a gépet, hogy minden adatot mentettem egy külső vinyóra, és töröltem a gépen levőt, majd visszaállítottam a gyári állapotot. Így nem derült ki a hiba.
l.x. 2011.02.04. 12:35:04
De mivel azt is meg célszerű (kell?) előznie egy tájékoztató levélnek, hogy amennyiben nem... úgy per lesz, valszeg ez is redukálódik a cégvezzel felvett kapcsolatra.
Ki van próbálva: sufnibété is be tud szarni, ha látja, hogy az ember tértivevényes levélre ragadtatja magát.
Gépember · http://gepembernaploja.blog.hu/ 2011.02.04. 12:50:44
1. Aki kételkedik abban, hogy nincs "plomba", azaz "Global Warranty" matrica az akku alatt:
prohardver.hu/dl/cnt/2010-02/56897/pic/eeepc_1201n_bottom2_b.jpg
2. A Hard Disk Sentinel órára pontosan megmondja, mennyit futott a gépedben lévő winchester - vita, vagy per esetén jó kiindulási alap lehet.
Sok sikert.
Vention · http://noti.blog.hu 2011.02.04. 15:06:24
horex · http://horex.uw.hu/ 2011.02.06. 10:45:48
2,5 év után összefosta magát az északi híd"
Olyankor én a Lágymányosi vagy a Petőfi hídon megyek át
2011.02.07. 11:45:45
gamin 2011.02.11. 12:12:06
Van egy optikai meghajtó nélküli EEEPC-m(ne nevessetek ki, ennyi kellett a munkámhoz).
Most, hogy elromlott a laptopom (gyakran lefagy), a Cirma-tól a következő e-mailt kaptam: telepítse újra a gépet, ha ez sem oldja meg a problémát küldje be a készüléket.
Könyörgöm, én egy 60 év feletti egykor szőke nő vagyok, a géphez nem adtak telepítő CD-t és nincs benne optikai meghajtó, Uri Gellernek néznek?
Azt gondolják, elég ha azt mondom:Mukoggy?
Pimp Tibee 2011.02.23. 17:31:41