Tékozló Homár

Magányos csomagokat nem szállít az Easyjet

2011.02.10. 11:42 | jackyll | 70 komment

Az Easyjetnél egyszerűbb kivetetni a gépbe bepakolt csomagokat, mint kinyitni a beszállókaput, hogy ne maradjanak le az utasok:

Biztos vagyok benne, hogy nem sokan vannak, akiket a repülőjáratuk úgymond otthagyott. Hát én többedmagammal átéltem ezt a felemelő élményt. A történetet azzal kezdeném, hogy kisebbik lányom Angliában él és dolgozik vőlegényével. Mivel a családban három születésnap is csaknem egyidőben van, kigondolta, hogy egy meglepetés "nyaralással" ajándékozza meg az érintetteket. Ígyhát elkezdett szervezni, utánajárni, és persze félretenni a szükséges pénzt az utazásra. Fél év kellett hozzá, hogy minden összejöjjön: öt ember számára repülőjáratot, szállást foglalni, gépkocsit bérelni, reptéri parkolást elrendezni, természetesen mindent előre fizetve vagy foglalózva. Szép ajándékot szeretett volna adni, egy egyhetes pihenést Madeira szigetén.


Időben érkeztünk a repülőtérre, simán becsekkoltunk, csomagunkat feladtuk. Aztán természetesen a biztonsági vizsgálat következett. Na ez szép kis sorbanállás volt, mert rendeteg ember utazott abban az időben. A sorunkat szépen kivártuk, majd irány a beszállókapu. Mikor azonban odaértünk, a kapu zárva volt... A gépünk az ablak túloldalán álldogállt, esze ágában sem volt elindulni, lépcső az oldalán.  Jött egy reptéri alkalmazott, aki közölte, hogy elkéstünk, és nincs mód újra kinyitni a kaput. Hiába mondtunk bármit: időben voltunk, nem szokás ilyenkor keresni a becsekkolt és hiányzó utasokat? Mert minket senki sem keresett, míg sorbanálltunk a biztosnági ellenőrzésen. Ráadásul a poggyászt is feladtuk, így és most elhúzhatunk? Hűha - mondja az alkalmazott - a csomagjuk a gépen van? Mindjárt szólok, hogy VEGYÉK LE. A kézi rádióval szólt valakinek, a gép rakterét kinyitották, és kivették a csomagunkat, a szemünk láttára.
 
Lányom sírt, mint a zároreső, és persze mondanom sem kell, hogy mindnyájan mit éreztünk, hisz felszállni talán annyi idő sem lett volna, mint kikeresni a gépen a csomagot és beküldeni a váróba. A csomagot szépen visszaadták, majd kikísértek minket - bye.
 
A sok készülődés, szervezés, várakozás mind kárba veszett, nem beszélve az anyagi oldaláról. Természetesen átnéztük azonnal az utazási feltételeket tartalmazó szerződést, annak valamennyi apróbetűs cikkelyével együtt, és ebből az derült ki, hogy az Easyjet nem a szerződésnek megfelelően járt el. Abban ugyanis le van írva, hogy a kapu zárása indulás előtt 25 perccel történik, de ebben az esetben 30 perccel zárták előbb a kaput. Hát ezen az 5 percen múlott volna minden?
 
Az esetről természetesen azonnal értesítettük az Easyjetet, és kértük, hogy térítsék vissza legalább a jegyek árát - azt hiszem, egy ekkora cég legalább ennyit megtesz, ha másért nem, hát üzletpolitikai okokból. A bejelentésre semmiféle reakció nem volt azóta sem. Az eset 2010 novemberben történt.
 
Szolgáltatás, utasmarketing nulla, pedig az eset nem is Magyaroszágon történt. Itthon talán nem is csodálkoznék... Tanulság persze csak ennyi lenne: önhibáján kívül is kerülhet bárki olyan helyzetbe, amit maga nem tud megoldani, a másik fél pedig nem akar.
 
Üdv:
D+F

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pittykapitány 2011.02.10. 11:56:25

@Sün‼: Mámegin?

Ilyen gyors a a kábeles mobilnet az erdőben?

VOGL 2011.02.10. 12:09:52

Ezért kell gyalog menni

Géza, kék az ég! 2011.02.10. 12:17:38

Mekkora szívás! Mekkora kitolás már ez az utasokkal és még pénzvisszafizetés sincs? Valami nem kerek, vagy nem olvastam el mindent figyelmesen

bl4ze 2011.02.10. 12:25:06

szívás. tényleg.
de tényleg jobb előbb kimenni, és inkább ott várni egy 30-40 percet, mint így lecsúszni. pech ! :(

Take-it-Easy 2011.02.10. 12:27:30

Nem tudom, hogy ki hogy van vele, de én egy ilyen eset után az EasyJet összes létező üfsz-os fórumát naponta bombáznám e-mailekkel, amíg vissza nem térítik a jegyek árát+kártérítést nem fizetnek. Felháborító eljárásmód és nincs senki, aki az ilyeneknek a körmére nézne?!?

Rejtélyes 2011.02.10. 12:39:28

Minden kártérítést rájuk lehet verni, kezdve a kocsibérlést, szállodafoglalást, stb. Vagyoni és nemvagyoni kártérítés. Perre vele!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.10. 12:49:16

Ha még nem ment tönkre az a bűnbanda, be kell perelni őket!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.02.10. 12:57:27

Madeirás nyaralást fél évig szervezni??? Két nap.

Na jó, a pénzgyűjtés lehet hosszú, családi kasszától függően.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.10. 12:57:57

Tengeralattjáróval kell menni.
Az nem potyog le.

2011.02.10. 13:16:48

elég felháborító és antihumánus dolog leszedni a csomagot mintsem feltenni a gépre az utast. Ezért tart itt ez az ország !

۝merta-X 2011.02.10. 13:26:27

Nem, nem, jól van ez így. Ha csak minden ötödik ember, aki Easy Jettel repült volna, fogja gondolkozás nélkül a másik járatot választani a cikk miatt, már megérte. A köcsögök.

Zöldegér 2011.02.10. 13:34:09

Ez sztem csakis a földi személyzet jóindulatán múlott. Malévnál volt már olyan, hogy várt a gép a becsekkolt utasra, míg átkeveredett a biztonsági ellenőrzésen. És mi az, hogy felszállás előtt 25 perccel nem lehet már beszállni?? Gyakorlatilag mindig van olyan, aki 5 perccel felszállás előtt esik be. Az mit csinál? Sztem lóvét várt az alkalmazott, pár ezer forintért kinyílt volna az a kapu....

anarch 2011.02.10. 13:35:13

Szerintem egyszerűen másik díjtétel a csomag levétele, mint az utas extra kiszállítatása - különbusz, stb. Csomaglevétel utas meg nem jelenése esetén szerintem benne a ground handling szerződésben (mivel csomag a legtöbb társaságnál nem mehet előre egyedül), míg a buszokért körönként fizetnek.

Egyébként érdekességképpen megnéztem, az Easyjet nem fizeti vissza a jegyet, ha nem jelensz meg, a Wizz feltételeiben viszont az van, hogy ha ők ott vannak, de te valamiért nem jössz, akkor a jegy árát visszaadják (!) persze mínusz pókos nyolcas, pukkasztott egyes, stb. Érdekes.

Nagyon úgy néz ki, hogy azon az 5 percen múlhat a dolog, remélem készült erről felvétel.

anarch 2011.02.10. 13:38:22

@۝merta-X: Amit írsz az roppant költséges, mivel a jegyeket általában nem lehet visszamondani, vagy nagyon költséges. (Kivéve persze, ha vásároltál pluszban törlési opciót.) Szóval lemondani ezért nagyon kevesen fogják, max a jövőbeni vásárlókat terelheti. Én mondjuk még soha nem mentem Easyjettel, a nyáron terveztünk egy utat Berlinbe, meglátjuk ki marad versenyben :).

Zöldegér 2011.02.10. 13:48:46

@anarch:
Egyszer mentem Ferihegyről Easyvel, ha jól emlékszem saját két becses lábamon tettem meg az utat a gépig. (50 méter)

Polemius 2011.02.10. 14:01:37

Olyan csomaggal aminek a gazdája nincs a fedélzeten, utasszállító gép nem szállhat fel. Ez biztonsági előírás.

anarch 2011.02.10. 14:07:29

@Zöldegér: Ferihegyen? Kiengedtek a betonra? Wow.

akárkivagybárki 2011.02.10. 14:09:23

"Szép ajándékot szeretett volna adni, egy egyhetes pihenést Madeira szigetén."

Burzsuj blogra vele!

Zöldegér 2011.02.10. 14:14:05

Mondom, 50 méterre volt a gép. Igaz, ez két éve volt, és meg nem mondom már melyik terminál.

2011.02.10. 14:16:05

@Zöldegér: 50 méter, már az is valami !? Én egész Tenerifféig gyalogoltam Ferihegyről, mert itthagyott a gép.

AlulírottFentemlített 2011.02.10. 14:24:20

Félve kérdezem:
Bánki Péter másképp intézte volna ezt?

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.02.10. 14:29:31

Ha otthagyott a gép, akkor miért nem mentetek a következővel? Vagy a jegyet felhasználtnak tekintette az EJ, annak ellenére, hogy nem szolgáltatott semmit cserébe?

AlulírottFentemlített 2011.02.10. 14:44:36

@Sün‼:
Khérlek alássan, természetesn az öreg.

A punkot túlsúlya miatt a reptérre sem engedték volna be, nem hogy a repülőre :-)

Eugéne Tribulet 2011.02.10. 15:03:00

Van ellenpélda is: Air Canada este 23:20-as Montreali járata megvárt, pedig indulás előtt kb. 20-30 perccel kedztem a jegyvásárlásba. De a csomagokat nem adhattam fel, vinni kellett a fedélzetre. Persze a biztonsági ellenőrzésnél meg kioktattak, hogy ezeket a csomagokat fel kellene adni, sajnos elkobozták a körömvágó olló készletemet :(

mohopasi 2011.02.10. 15:20:48

Én azt nem értem, egy légitársaságnak mennyivel jobb 5 üres helyet utaztatni, mint nullát. Nem fértek volna el, vagy mi van?

Hpecas 2011.02.10. 15:25:02

@Kulics: Látom nem sikerült végig olvasni a történetet! Nem itthon történt! Bár ez engem is meglep!

MartyG 2011.02.10. 15:29:09

Valóban biztonsági előírás a Lockerbie-ben történt PanAm katasztrófa óta, hogy utas nélkül nem mehet a csomag, ez alól semmilyen légitársaság sem kivétel. Nem tudom mi történhetett Angliában(?), ha nem itthon történt az eset, de az EasyJet kiszolgáló személyzete köteles az indulási idő előtti 15 percig (buszos beszállítás esetén), ill. 10 percig (gyalogos beszállítás esetén) várni az utasokra és aki addig nem jelent meg, annak csomagját leszedni a gépről. Hozzátenném, hogy van olyan eset, amikor a gépkiszolgálási felelős úgy dönt, hogy még ezután az időpont után is felengedi az utast a gépre, szituációtól függ, nem tudom mennyire áll helyt az, hogy 25 perccel indulás előtt nem engedték fel Önöket a gépre (vagy ők néztek el nagyon valamit, vagy Önök). Ez amúgy alapvetően nem kitolás jellegű, a légitársaság ilyen feltételeket szabott meg a gazdaságossága érdekében (mivel a fapadosnak ez az elsődleges szempontja), az utas pedig ezeket a feltételeket fogadja el a jegy megvásárlásakor. Mindenkinek ajánlom Ács Gábor - Fapados forradalom c. könyvét, utána másképp fogják látni az egész fapados üzleti modellt és minden tiszteletemmel, valószínűleg nem születnek majd ilyen bejegyzések a jövőben. egy volt EasyJetet is kiszolgáló check-ines

bigfather 2011.02.10. 15:38:35

Tisztelt Fórumozók! Köszönöm az együttérzést mindenkitől. Valóban, a foglalás Angliában történt, stansted-i (London) indulással. Többek között ezért is volt érthetetlen számunkra a dolog mind a csomagkezelés, mind a hozzáállás ügyében.

A jegyeket egyébként csak "beszámították" volna egy másik járatra, 40 fontot kellett volna személyenként ráfizetni, de járat csak másnap volt. Így a szállásfoglalás és autóbérlés már mindenképpen elúszott, na meg ez elég borsos ár is lett volna.

Mindenesetre követem a tanácsokat: fórumokon fogom ismertetni az esetet...

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2011.02.10. 16:26:54

Ez a járatfelelős jóindulatára volt bízva. Ha rámpás engedi akkor kimehettetek volna. De... Az EJ a beszkártyára is ráírja, a beszállítás kezdetére ott kell lenned a kapunál, ami T-30perc átlagban... És nem vár...
Azt hogy ezt hogy oldod meg rádbízza, attól függetlenül mikor zár a kapu, neked kell ott lenni időben. Ez van...

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2011.02.10. 16:31:38

@sYg: meg is találtam: "Minden esetben, az az utas, aki a menetrend szerinti indulás elott legalább 30 perccel nem érkezik meg a beszálló kapuhoz, nem szállhat fel a gépre, és elveszíti helyét a repülogépen."
www.easyjet.com/HU/Jarat/regulations.html#checkin

S1lver 2011.02.10. 16:50:40

Szornyu erzes lehetett es nem irigylem a posztolot, egyertelmu, hogy embertelenul jartak el, de egy halk kerdest azert engedjen meg: ilyen esetben nem lett volna celszeru meg korabban kierni a repterre? Sok rosszat hallani a biztonsagi ellenorzesekrol, ezert en mindig rahagyok egy jokora idot ezekre.

Roberto1 2011.02.10. 17:38:20

Sajnos a blogokon csipogás nem fog meghatni egy olyan légitársaságot, akinek nincs telefonszáma, az e-mailre pedig nem válaszol... :o) Amúgy meg minden probléma elkerülhető, vagy legalábbis időben kezelhető, ha az ember az előírtak szerint, 2 órával az indulás előtt kint van a repülőtéren... Ide a bökőt, hogy ebben az esetben ez nem történt meg...

lordjim 2011.02.10. 18:04:38

@Kulics: tehülyebunkókulákantiszemitarasszistapartizánsettenkedőbakácstéribüdösbunkó:ez nem Magyarországon történt.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2011.02.10. 19:33:48

ki az az idióta, aki egy repülőjárat indulása előtt csak 30 perccel érkezik a kapukhoz?

2 órával előtte kinyit a c/in, ha hamar odaálltál volna, a járataid utasai közül az elsők között érsz a szekuhoz, és ha ott várni is kell 80 percet, ÜRESEN biztosan nem megy el a gép.

aki idióta az utazáshoz, ne tegye.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2011.02.10. 19:35:21

@bigfather: semmire sem mész vele, inkább indulj el időben a reptérre, ne hagyj mindent az utolsó percre. ezen múlott minden.

vajon az a maradék 150 ember hogy került fel arra a repülőre? a saját felelősséged ott lenni mindenhol időben, ezt ne felejtsd el.

Xezs 2011.02.10. 19:50:05

Ez Ferihegyen volt? Kb. 2 hónapja azzal van tele a sajtó, hogy totál káosz ott minden és órákkal hamarabb ki kell menni.

kugel2 2011.02.10. 20:24:55

A posztolo hallgat arrol, mit jelent az "idoben erkeztunk a repuloterre". Valamint, hogy az easyJet hajlando volt-e kesobbi jarattal vagy kerulo utvonalon eljuttatni oket oda, karukat kisebbitendo.

Ha velem tortent volna ilyesmi, en teljeskoru karteritest kovetelnek, nem csak a jegy arat, akar peres uton is. Foleg, ha utana rosszhiszemuen meg meg sem probalnak eljuttatni a celhoz. Szerintem van olyan kitetel valahol a jegyhez tartozo utazasi szerzodesben, hogy mi szamit "idoben"nek. Ha az utas idoben beallt a check-in pult elotti sorba, onnantol kezdve minden kesedelmet a repulotarsasag okozott, es perelheto. A repuloter es alkalmazottjai nem harmadik fel vagy vis maior, hanem a repulotarsasag fizetett alvallalkozoi.

andand 2011.02.10. 20:29:11

Ha idoben ott volt a check-innel - espedig ott volt, mert elvettek a csomagjat - es utana egybol ment a kapuhoz, akkor nem lehet ot hibaztatni, mert az atvizsgalas sokaig tartott.
En sokszor estem be kozel a check-in zarasakor a repterre, kulonbozo okok miatt, de meg soha nem maradtam le a csatlakozasrol. Vagy csatlakozasnal alig ertem at a CDG egyik terminaljarol a masikra, meg is szidtak, de mondtam, hogy errol csak ok tehetnek, nem en (Air France), mert az o gepuk kesett...
Igaz, nem fapadosak, ott azert tobb idot hagynek, hogy ne tudjanak belem kotni.
Szoval szerintem itt siman elvihettek volna oket, csak egy kis joindulat hianyzott.

Col.Maybourne 2011.02.10. 20:48:36

Negyven fonter atfoglaltak volna, de az neki sok! Vazze' mennyiert akarsz repulni? Az egyforintos/euros/tokmindegy jegyert mit varsz, de tenyleg. Lettel volna kint 2 oraval indulas elott es legkozelebb utazz hagyomanyos legitarsasaggal.

canadacruiser · http://canadacruiser.com/ 2011.02.10. 21:33:14

Bigfather:
A bankkártyatársaságnál kell panaszt benyújtani az eset leírásával, általában van internetes nyomtatvány erre az esetre, vagy telefonszám. Szolgáltatás nem-teljesítés vagy hibás teljesítés esetén a társaság visszavonja az összeget az ellenféltől.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.10. 21:47:42

en mikor leszalltam Chicagoban, az immigration nem akart beengedni, azt hittek itt maradok, a miami gepre meg 1 oram volt, ezek meg faggattak
aztan nagy nehezen megmagyaraztam, hogy eszem agaban sincs itt maradni
a hatizsakom mar le volt veve a geprol, de 10 perc kesessel megvart, visszaraktak a zsakomat is
mondjuk ez meg 09/11 elott volt boven, a biztonsaggal nem pocsoltek
ma is reptere valogatja mondjuk itt a varosomban az ellenorzes kb 1 perc, igaz ez nem nemzetkozi repter

pruntyike 2011.02.11. 02:54:48

Nézd majdnemutas, olyan sok biztonsági előírást kel betartani, hogy ha már előre kifizeted a repülőjegyet meg esetleg a szállodát is, vagy a szálloda akkor is levonja a pénzt, ha nem érkezel meg, akár néhány órát is rá kell hagyni a csekkolásra. Én 11.00-es járatra Schwechatra 8 órára mentem ki. Amikor a néhai (isten nyugosztalja) SkyEurope reggel 7.00-ről kérdezés nélkül E-mailben este 7.00-re tette át az előre kifizetett utamat, simán lenyeltem, bár így gyakorlatilag 1 napot vesztettem, éjfél után (Londonban, taxival, 20 fontot fizettem) érkeztem meg a szállodába. Egyszerűen ki vagy szolgáltatva, de a helyezt az, hogy az Air France-ra Párizsba oda vissza 100 EUR-ért kaptam jegyet, a hálókocsi jegy Bécsből pl. Firenzébe 400 EUR oda-vissza, míg Pisába az Alitaliával a jegyet oda-vissza 100 EUR-ért megkapod (persze ha jó előre úgy 4 hónappal korábban megveszed). Valamit valamiért, ha becsekkolsz, és a járatot törlik (pl. kitör a Vezúv) akkor akár napokat is rostokolhatsz a váróban, se ki, se be.... Lutonban a Luton-Schwechat járatra 8 órát vártunk, éjjel, állva aludtunk, mert tömve volt a váró (Easyjet volt a szerencsétlen). Ha Berlinbe mész, csak BerlinAir vagy FlyNiki (gyakorlatilag ugyanaz), olyan tiszta tip-top, mint egy patika, és közben low-cost, ennek ellenére még kaját és innivalót is kapsz ingyen. Én Milánóból FlyNikivel jöttem, tisztaság és rend.

Shinjuku 2011.02.11. 02:57:27

Sajnalom a posztolot de sajnos az eset egyaltalan nem kulonleges... Nagyreszt a kommunikacio hianya a felelos a legitarsasag reszerol, de ha rutinosabb az utazo akkor ezt azert tudja...

Shinjuku 2011.02.11. 03:25:02

... engem ugy hagyott ott az Air Canada Frankfurtban hogy ramp service-t kuldtek elem a csatlakozashoz (egy alkalmazott, aki atvisz kisbusszal a masik gephez hogy biztosan elerjem)... ez elofordul a legikozlegedesben. De ugy meg sohasem kestem le gepet mint a poszt tolo... valami itt hibadzik.

earny 2011.02.11. 05:31:06

Bigfater! Nem te kestel el a szinhazbol is a multkor? :>

pingpong 2011.02.11. 05:54:24

engem is hagyott már ott az easy jet, mert előttem babakocsis családdal vacakoltak. nem a család vacakolt, nem is hibáztatom őket. de jó volt londonban a reptéren tölteni az éjszakát és méregdrága jegyet venni az első wizzair járatra...! leszartak minket.

earny 2011.02.11. 06:25:36

"Lányom sírt, mint a zároreső, és persze mondanom sem kell, hogy mindnyájan mit éreztünk,[...]
A sok készülődés, szervezés, várakozás mind kárba veszett, nem beszélve az anyagi oldaláról."

fogyassz herdálj szenvedj

pruntyike 2011.02.11. 06:43:22

@earny: Már Ady Bandi is megmondta: "Mi mindig mindenről elkésünk"

lukit 2011.02.11. 08:23:40

Volt 1 boarding time. Azt lekéstétek, ugye? Akkor?

2011.02.11. 09:09:44

@lordjim: te ki vagy és mi a neved, beosztásod ?

Leléptem 2011.02.11. 10:29:57

Hasonló eset tavaly. Easyjet, London.
Egyiptomba készültünk édesanyámmal. Két órával előbb odaértünk... Sajnos rossz terminálra. Hozzáteszem 3 éve jártam a Gatwickre, soha nem gondoltam volna, hogy van másik terminálja :) A kettő között közlekedő vasút nem működött, a helyettesítő busz 20 perc alatt átvitt. Következő hibánk: mivel a bőröndünk túlsúlyos volt, ismerőst felhívtuk, hogy jöjjön ki, mi odaadjuk neki. 20 perc múlva ismerős szól, hogy dugóba került...
Oké, egyeztetés az ott dolgozókkal, mit tehetnénk. A csomagot leadhatjuk a csomagmegörzőben. A szelvényt az információs pultnál, ahhol az ismerős valamilyen igazolvánnyal átveheti. (25 perc masszív rohangálás, liftezés 50 év feletti édesanyámmal)
Telefon, csomag letudva.
Feladjuk a maradékot, majd biztonsági vizsgálat. Kézicsomag gyanús volt... Elkülönítés, várakozás a tisztre egyesével átnéztek mindent...45 perc.
Pánik indul... mi rohanunk... A kapu valahol a távoli messzeségben. Édesanyám lemarad, kiabálom neki, lassíts, majd én feltartom... Lépcső, kihalt folyosók, jelzés nélküli elágazások... végül utolsó 60 méteres sprint után kihalt kapu... Easyjettes hölgyet még látom távolodni... Elkapom, lehűt. Az a gép már megy. Mondom a csomagok?
- Nyugodjak meg, azt most veszik le...
- És mi?
- ... Hát megyünk másik géppel.
Befizettünk egy kis büntetést 100 font körül a két jegyre és mehettünk a két nappal késöbbi géppel... A vakáció 6 hetes volt, szóval nem számított. De egy érdekes tapasztalat. azóta mérem a bőröndöket. A kézipoggyászra külön figyelek, mi mehet be és mi lehet gyanús. Mindent leellenörzök (Terminál járatszám)...

Leléptem 2011.02.11. 10:33:10

Hozzáteszem, mindenki kedves volt, előzékeny... azon kívűl, hogy nem engedtek fel... egy rossz szavam sem lehet. Ha valaki nézte már az Airport sorozatot Angliában (többnyire Easyjetes lanyaik vannak) hát az operatőr kifeküdt volna minket üldözve...

lupetto 2011.02.11. 12:06:25

érdekes történet, ez azt jelenti, hogy mivel 60 perccel előtte zár a check-in és te azt írod, hogy időben érkeztetek, simán becheckoltatok és csomagfeladtatok, így feltételezhetően nem kellett stresszelnetek hogy bezárják-e előttetek, szóval legalább 75 perccel indulás előtt becheckoltatok.
A kapukhoz eljutni stanstaden kb 10 perc, tehát ez azt jelentené, h 35 perc alatt mentetek át a biztonsági kapukon, ami ismerve azt a repteret, szerintem lehetetlen. Plusz nem is jellemző, hogyha valaki már becheckolt, azt ne várnák meg az utolsó pillanatig, ami nem 30 perccel a gép indulása előtt van, pláne úgy hogy ott az easyjet gépekhez ha jól emlékszem nem is busszal visznek, hanem ki kell gyalogolni. Sokkal inkább jellemző, hogyx az utolsó utáni pillanatig szólongatnak és ha akkor sem, akkor max ott maradsz.
Szóval gyanús, h ez nem így volt,inkább becheckoltak aztán 1 órán keresztül fényképeszkedtek a vámmentes redbullal, majd rájöttek,h jujj elment a gép.. az meg, hogy valaki sajnálna 40 fontot(10e ft) fejenként az új repjegyre, amikor félévi kuporgatása úszik el..
szóval az egész kamu, vagy a beküldő ferdít, vagy a beküldő szimplán hülye

England win The Ashes! 2011.02.11. 12:53:02

@Leléptem: Apám, ez aztán nem semmi! A Gatwick a második legnagyobb (és legforgalmasabb) reptér az UK-ban, de te azt hitted, csak egy terminálja van? LOL. Mondjuk az szopatás, hogy az Easyjet tudtommal mindkettőről működtet járatokat. Fapadoséknál (és a legtöbb esetben a normáléknál is) általában az a szokás, hogy egy cég csak egy terminálon dolgozik
Hogy a csomagsztorit már szóba se hozzam. Mindegy, megfizetted a tanulópénzt.

A Tyne folyó déli partja 2011.02.11. 20:37:02

@Hpecas: mert te is olyan lüke naiv vagy, aki azt hiszi, hogy a rossz kizárólag csak Magyarországon történhet, bezzeg máshol minden rózsaszín. fogadjunk, pár nap múlva lesz megint egy Ferihegyes fújolós poszt, és megint mindenkinek ki fog esni az emlékezetéből, hogy külföldön is történnek dolgok, és kapaszkodjatok meg, Angliában is hosszasan kell sorban állni a check-innél. ezt nekem a múltkor senki nem akarta elhinni, ugyan a fenti levélben is benne van, de mibe fogadjunk, hogy ezt mindenki ki fogja ejteni az emlékezetéből?

A Tyne folyó déli partja 2011.02.11. 21:09:04

@MartyG: azt hiszem, pont ő mondta, hogy egyszer valami fél perccel később érkezett,és ugyan tudta,hogy a szabályzat szerint nem fogadnak későket, de nem hitte el, hogy betartják. betartották. és mellesleg, igazuk is van. érkezzen az utas időben a reptérre.

Katicabogarka 2011.02.15. 16:41:18

@pruntyike:
Osztom a véleményt.
Mi is Maderirára anno FlyNiki-vel mentünk.
Igaz én életemben nem repültem még előtte, de azt leszámítva, hogy a landolás előtti 1-2 percben majd lefostam a rüsztömet, minden a legnagyobb rendben volt. Az ellenőrzés ott is hosszadalmas és elég szigorú volt.
Persze itt is bő 2 órával előbb kint voltunk a Schwechat-i reptéren

magua81 (törölt) 2011.02.17. 16:31:46

Én egyszer lekéstem a Wizzairt Lutonban, mondjuk az en balfaszságom miatt. A reggeli 8.10 es járattal akartam jönni haza, és úgy vettem a buszjegyet a reptérre, hogy 7.45-re érjek ki :) Persze addigra már minden kaput becsuktak nem engedtek fel,ás 40 fontért jöttem haza kövcsi nap. Azóta kijárok időben. :)

Lassie 2011.04.03. 23:19:50

Ez nem az Easy hibaja sajnos. Ground handeling nah meg BUD Airport es stb stb. Akar hanyszor megyek a BUDrol hat szivas ket kezzel. Securityn keptelenseg atjutni. Ez a fo problema. De olyan kis aranyosak. Altalaban monjduk minimalisan 6-7 gep indul hasonlo idoben. Eleg vicces ha azok minden utasat 1 azaz 1 darab secus csekkolja. Legutobb mikor hozongtunk hogy valaki esetleg nem jonne meg vagy ilyesmi, akkor a pofa kifakadt es uvoltott torokbol: "Hol elnek maguk? Biztos nem Magyarorszagon. Itt meg valsag van am!" - ez szerintem nagyon edes, de mondjuk igaza volt. Ilyet ritkan tapasztal az ember kulfoldon. Kivetel persze a romai FCO, ott hasonloan dilettans a tarsasag.

sanya2011 2011.11.23. 21:12:09

Ha a felvettek oket a jaratra a check-in pultnal, akkor a jarat meg nyitva volt abban az idoben..Az, hogy ok lassuak voltak, es mire oda ertek a kapuhoz, mar bezart nem a legitarsasag hibaja..Sajnos ha valaki nem veszi fel a tempot lekesi a gepet. Szolni kell a biztonsagi kapuknal, hogy megy a gepem hagy menjek elore..Engem elore engedtek az utastarsak.. Velem is elofordult mar. Ki kell idobe menni a repterre, es akkor ez nem fordul elo. Egyebkent egy fapados soha nem fog extra penzt fizetni egy buszert, hogy kicipelje a keso utasokat..igy is ugy is az ovek lett a penzed es vehettel uj jegyeket...

Fama22 2012.03.21. 00:44:06

@Dr. Kulics: Mármint melyikre gondolsz??Merthogy a blogoló írta, hogy nem M. országon történt az eset, ami sajnos megesett.....

Fama22 2012.03.21. 01:13:22

Olvasgatom a repüléses sztorikat /most találtam rá erre a blogra/, és némelyiken tényleg elképedek. Ez a fenti történet is egy ilyen. Nagyon sajnálom őket, mivel tényleg csak egy kis jóindulaton, emberségen múlt volna az egész. Pedig csak néhány napja esett meg velem is egy Wizz.-es eset. Három órát késtünk csak:).Lutonban kedélyesen várakozhattunk, és követhettük figyelemmel, hogy szerelik ketten a futóművet. Mindezt azután, hogy már becsekkoltunk, és a lépcsőn készenlétben vártuk, hogy kiengedjenek. Cirka fél óra múltán, miután többen már igen rosszul érezték magukat/mivel mondanom sem kell, dög meleg volt, és persze mindenki kabátban/, mondták csak be, hogy fáradjunk vissza mivel egyenlőre sajnos nem indulunk sehova, mivel meghibásodott a gép. Persze, nem vitatom, ez nem a Wizz.-esek hibája.De kellemetlen. Ráadásul csak azért indultunk ehhez képest is fél órával később, mivel ellenőrizték,hogy nem maradt-e utas valahol, valamerre...

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.03.21. 08:47:32

@Fama22: Csaxólok, hogy ezeréves posztokon teljességgel hiábavaló kérdéseket föltenned.
süti beállítások módosítása