Futo001 netbookjának kalandja továbbra sem sikeres. A gép misztikusan kicserélődött, és emiatt nem garanciális merevlemezét az Asus szerint szakszerűen kezelték, nem volt sértve a matrica. Azaz hivatalosan eredeti, de mégse az a száma, úgyhogy naiv ügyfél inkább már ne is írjon emiatt nekik:
Az előző írás ott ért véget, hogy írtam a szerviznek és felvettem a kapcsolatot a magyarországi Asus képviselettel. A hivatalos Asus szerviz nem írt 3 levelem közül egyre sem választ, láthatóan egyáltalán nem érdekli őket a dolog. Asus által elfogadott, ügyfélorientált hozzállás egy márkaszerviz részéről. Véleményem szerint ha ezt a mentalitást a márka felvállalja, lelkük rajta, biztosan lesz eredménye. Kevesebb vásárló, csökkenő bevétel... Ha netán észbe kapnak, szervizt cserélnek és egy korrektebbel kötnek szerződést, bár nem hiszem hogy erre sor kerül. Mellesleg az utolsó levelemre már ők sem válaszoltak, előtte egyértelműen jelezték, hogy őket már ne zargassam a továbbiakban, vegyem fel a kapcsolatot a szervizzel. Na persze, de minek, ha semmire nem válaszolnak.
Az Asus ügyfélszolgálata röviden összefoglalva ezt írta: a megbízott, ellenőrzött szerviz (Cordon Group, előtte Cirma) nem dolgozik más gyártónak, így másik gépből HDD nem kerülhetett az én gépembe. Ez ferdítés, hiszen több cégnek is dolgoznak, csak tudtommal nem azonos munkaterületen. Továbbá számukra a szerviz nem jelzett hibás, nem megfelelő szétszerelést (én ezt úgy értelmezem, hogy állításomnak megfelelően a plomba/garanciát igazoló matrica szerintük is sértetlen volt), ennek ellenére nem látják indokoltnak, hogy a garancia keretein belül javítsák a gépemet. És mint feljebb írtam, többet ezzel kapcsolatban ne írjak nekik.
Valahol az Asus hozzáállása is érthető. Így, hogy külsős KFT van a javítással megbízva, őket felelősség nem terheli, elég csak a szervizre mutogatni. Azonban ezzel a hozzáálálssal hosszútávon vásárlókat fognak veszíteni, hiszen a köztudatban a márka hiteltelen, megbízhatatlan lesz. Én biztosan nem vásárolok tőlük a jövőben semmit, és soha senkinek sem fogom ajánlani.
Így valóban nem marad más, mint feljelentés a rendőrségen és bejelentés a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. Ezt holnap meg is teszem.
Szép napot!
futo001
Neménvótam 2011.02.23. 12:39:11
Neménvótam 2011.02.23. 12:40:26
Neménvótam 2011.02.23. 12:43:02
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.23. 12:49:22
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.23. 12:54:04
Asust ne vegyek akkor semmiből? Mer akartam ám.
Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2011.02.23. 13:00:17
☺
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.23. 13:03:22
Hát ha másból nem értenek, nagyon helyes...
Amúgy én felnyomnám őket a nagy Asus supportnál is. Lehet, hogy az gyorsabb eredményt hozna
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.23. 13:05:17
Az Asus cuccok annyiban mások a többi ámítástechnikai szarhoz képest, hogy hatalmas dobozuk van, adnak hozzá egy csomó felesleges szart, és gagyin világítanak mindenhol.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.23. 13:05:28
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.23. 13:09:25
Egyéves Önkéntes 2011.02.23. 13:09:53
Egyéves Önkéntes 2011.02.23. 13:11:51
Merthogy azok nem fognak segíteni, arra mérget veszek.
Idd el az ajánlott levél árát, jobban jársz.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.23. 13:13:08
Parancsolj:
www.pannon-viz.hu/data/images/2010/gy%C5%90r/k%C3%B6zponti_szerv/k%C3%B6zp_%C3%BCfsz_h%C3%B6lgy.jpg
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.23. 13:22:06
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.23. 13:23:15
Különben tegnap morogtam, hogy ezek itt összehozzák a harmadik világháborút szép lassan, velem meg mi lesz.
Én nem érek rá ilyen hülyeségekre. És különben is, nyaralni akarok.
Egyéves Önkéntes 2011.02.23. 13:24:14
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.23. 13:25:03
A legjobb az az A6U boncolás volt részemről, az első olyan laptop, amit szétszedtem, hogy a műanyagok porlottak szét benne...
(Logout.hu-n rákeresel, hogy Asus A6U.)
@Sün‼: Kösz. Gondoltam valami szőke maca lesz a posthoz. .D
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.02.23. 13:26:39
Ha szerencséje van, akkor női hölgy a pénztáros.
elwood 2011.02.23. 13:28:11
akkor ez a kapcsolatfelvétel elég egyoldalú volt. még nem harmadik típusú.
egyébként a panaszt be kell náluk dobni, az ablakon át, a rossz vinyóra szigszalagozva
akos147 2011.02.23. 13:30:08
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.23. 13:35:53
@ColT: Meggyőztél, nem veszek olyat:)
Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.02.23. 13:41:23
England win The Ashes! 2011.02.23. 13:55:29
"a köztudatban a márka hiteltelen, megbízhatatlan lesz"
Helyesen:
a köztudatban a márka hiteltelen, megbízhatatlan.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.23. 14:44:06
Captain Crash 2011.02.23. 14:52:49
Addig is javaslom a tértivevényes levelezést a jótállásra kötelezettel. Feltételezem ugyanis, hogy nem a szerviztől vásárolták a terméket...
Captain Crash 2011.02.23. 15:00:20
Valószínűleg lehet keresni valód a fogyasztóvédelmi hatóságnál, de a polgári jogvitádat egy esetleges bírság kiszabása nem fogja megoldani.
A kialakult jogvita rendezésére ott a Békéltető Testület, illetve a bíróság.
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.02.23. 15:15:45
mindenki jelentse fel akit kell,ez ma a divat:))
elwood 2011.02.23. 15:20:49
mohopasi 2011.02.23. 15:47:15
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2011.02.23. 16:19:37
Na ez így nem igaz. A cég, akivel a garanciális problémák kezelését megbízom olyan, mintha én lennék. Felelős vagyok érte. Ha nem tetszik a munkája, felmondom a szerződést és másnak adom a garis szerviz matricát. Tessék elmenni a vásárlás helyére és elállni a vásárlástól. Ez jócskán túlmegy a jelentős kényelmetlenségen.
Captain Crash 2011.02.23. 16:37:48
A szerviz által végzett tevékenységért jótállási igény teljesítése kapcsán a kereskedő épp úgy felelős, mintha azt ő végezte volna.
(Erről itt írtam bővebben: fogyved.blog.hu/2011/02/18/mi_a_helyzet_ha_a_kereskedo_masra_mutogat_i_resz)
A fogyasztó szemszögéből a jótállásra kötelezettnek kell helyt állnia és a szerződésszerű állapotot visszaállítani. Vagy a mentesülés szabályai szerint eljárnia, hogyha a jótállási igény teljesítése alól mentesülni szeretne.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2011.02.23. 16:39:51
Captain Crash 2011.02.23. 16:39:59
pizsama 2011.02.23. 17:19:01
Megdobbent 2011.02.23. 18:28:53
Mondjuk en egyenesen kinaiakkal leveleztem, merthogy egy bizonyos magyar protokolt nem tud a nem magyarorszagra szant gizmo, de nem az anyamba hajtottak el, csak elmeseltek, hogy inci-fincit nagyobb bevetelt hoz nekik az a piac, ami nem megy szembe a vilagtrenddel. Ugyhogy ebben maradtunk :)
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.23. 18:39:06
benzinar az egekben van
raadasul ,ha nagy baj lesz megint nekunk kell rendet raknunk
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.02.23. 18:50:07
Nemírt levelekre én se válaszolok.
Megdobbent 2011.02.23. 18:51:15
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.23. 18:51:47
Eredmény: kicsikével nagyobb kupi van, mint mielőtt hozzákezdtem.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.02.23. 19:00:55
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.02.23. 19:02:20
Nem úgy van az. Aknavetővel durr, a közepépe.
Manci néni, a szomszéd 2011.02.23. 19:21:05
Megdobbent 2011.02.23. 19:51:33
enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.23. 20:15:10
Részletek egy szovjet partizán naplójából:
1. nap: Délig tartó kemény harcok után sikerült elfoglalnunk a kiserdőt a fasisztáktól.
2.nap: A fasiszták egész napos ádáz harc után visszafoglalták a kiserdőt.
3.nap: Erőnket nem kímélve ma kivertük a betolakodó fasisztákat, újra miénk a kiserdő!
4.nap: A gaz fasiszták kegyetlen harcokban visszafoglalták a kiserdő elét.
5. nap: Ma kijött a csősz, és mindenkit elzavart a picsába!
ace22 2011.02.23. 20:16:45
Megdobbent 2011.02.23. 20:23:14
Egesz megdobbenek, hogy ez megy az asus szervizzel, leven a boltjuk (amelyiket ismerem) az baratsagos, bankkartyas, beszerzos. Nade legalabb tudom, hogyha valami osszeomlik, akkor eleve az asus kozpontbol fogok kerni mas szervizt :)
Félre Beszélő 2011.02.23. 21:48:57
Ennyi. Már csak az hiányzik, hogy valaki felhívjon, hogy elégedett vagyok-e. Ezen se lepődnék meg nagyon.
Megdobbent 2011.02.24. 00:27:53
Szerintem viszont mindenkinek minden arfekvesben jarna valami korrekt eljaras-szeruseg. Ha nekem gondom volt akarmiben es megakadtam a magyar vezetesnel, akkor irtam egy angol levelet es jo helyre elkuldtem, ra egy par nappal nemcsak az alapproblemam lett megoldva, de suru elnezesek kozt teruleti igazgatok lattak el mindenfele utalvanyokkal. Ezert kell multi, mert a magyar az semmire nem jo.
ace22 2011.02.24. 05:06:26
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.24. 09:15:06
2011.02.24. 09:37:54
elwood 2011.02.24. 10:31:00
raadasul ,ha nagy baj lesz megint nekunk kell rendet raknunk "
aztán mennyi a benzin ott a nagy drágaságban, elérte már az itteni ár harmadát ?
és ki az a mi ? csak nem te is mész önkéntesnek ?
Megdobbent 2011.02.25. 06:09:56
Azert, hogy a keresok elboldoguljanak:
A Cordon Group egy nevvaltoztato, semmirekllo csurhe, amit eloszor fog a forradalom falhoz allitani, de addigra mar NEM AZ ASUS partnerei ;)
Megdobbent 2011.02.25. 06:14:20
Pávor Jál 2011.02.25. 19:58:09
ace22 2011.02.25. 20:01:57
Az ügyfélszolgálat nem méltóztatik legkegyelmesebben rámbagózni azóta sem. A dicsőséges forradalom eljöveteléig van v.mi tippetek, hogy lehet a tápot visszaszerezni, esetleg megjavíttatni a gépet?
futo001 2011.02.26. 02:54:45
-Cirma/Cordon Group.
2. Milyen kapcsolat van az említett szervizzel (szerviz rövid i, nem hosszú)? Például szerepel-e a jótállási jegyen a szerviz?
A szerviz egy megbízott kft. Jótállási jegyen nem szerepelnek, csak a weboldal, amin tájékozódni lehet, onnan tudja meg a gyanútlan ügyfél, hogy hozzájuk kell fordulni.
3. Készült-e jegyzőkönyv a jótállási igény bejelentésekor?
-Az igény bejelentésekor nem.
4. Milyen nyilatkozatott alapján végezte a - szerinte - nem jótállás körébe tartozó kicserélést az adott cég?
-A cseréről eddig semmilyen dokumentum nem készült.
ace22 2011.03.03. 05:27:40
3.1428csafasz 2011.06.28. 12:49:03
3.1428csafasz 2011.06.28. 12:50:00
marko77 2012.02.11. 17:33:59
A laptopom wifije szarakodott,ledobált fagyasztotta a gépet.Január elején beadtam szerivizbe, tegnap kaptam meg, ugyanazzal a hibával amivel beküldtem. A wifi kártyát nem cserélték ki.Mert nem láttam fizikai cím változást. Sőt, a netbookon semmilyen szétszerelésnak a nyomát sem, az eredeti garomatricák ugyanis épek. De billentyűzetet cseréltek.
Azonnal levél a fogyasztóvédelemnek, és az Asus supportnak. Közöltem velük, hogy kezdeményezem a készülék független véleményezését, és a bírósági eljárást, mert a további köröknek semmi értelme.
A cordon magas ívben szarik a homárra még a fogyasztóvédelemre is.
Bármennyire költséges és elnyúló, bírósághoz kell fordulni, mert annak a határozata kötelező érvényű.
marko77 2012.02.11. 17:35:42