Tékozló Homár

A mobil stick igenis hajlítható

2011.02.28. 00:02 | juszka | 147 komment

Már a Magyar Posta sem a régi – hol vannak azok az idők, mikor a postás még biciklivel mászott ki a címzetthez, ne adj’isten, még be is csöngetett, ha ajánlott küldeményt kellett kézbesíteni! Tanulság: törékeny, könnyen rongálódó cuccot inkább személyesen adjunk át a cimbiknek, ha azt akarjuk, hogy használni is tudják. Arra azért kíváncsi lennék, vajon Buga panasztétele után kap-e a postás néni a méretes valagára? Öröm az ürömben: legalább kiderül, mennyire strapabíró a T-Mobile internet stick-je.

A mai napon - 2011.02.17. - történt meg velem ez a szépség.

Egy cimborám ajánlott küldeményként feladott nekem egy mobilinternet eszközt, amit bármilyen személyes átvétel és aláírás nélkül, a postaládámba gyűrve találtam meg dél körül. A kép szerintem magáért beszél, felveti a kérdést, miszerint, hogy lehet valaki ekkora tuskó? Természetesen panaszt tettem.

A stick USB csatolója hajlott, de a kézbesítő hatalmas szerencséjére nem tört. Hozzáteszem a kedves postásnéni életében egyszer nem csengetett fel hozzám, hogy lecsekkolja, vajon itthon vagyok-e, pedig az elsőn lakom, tehát még a tetemes méretű valagát is igazán felcipelhetné hozzám.

Ezúton is üdvözlöm, meg persze tikteket, és a tükrötököt is. :)
 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.28. 13:36:21

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: A miénk is az összes ajánlott/tértivevényes levélre megírja előre az értesítőt, és ha nem látja az embert pl. a virágoskertben matatni, simán bedobja, nem is csenget, lehet menni sorba állni a postára..

England win The Ashes! 2011.02.28. 14:00:16

@Sün‼: A Sün!! bezzeg ma egyszer sem harangozott.

Powerslave 2011.02.28. 14:31:26

@Stefan_Schneider: Eszembe sem jutott mentegetni a postást, csupán rámutattam, hogy
a) A kézbesítőknek sem fenékig tejfel; megfelelő postaládáról pl. az ügyfélnek kell gondoskodnia
b) A posta felháborító módon hagyja, hogy a fent vázolt esethez hasonlók megtörténjenek
c) Értéket CSAK TÉRTIVEL adunk fel, vagy sehogy.

Ezek közül a C) pontot kívánom nyomtékosítani.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 14:34:45

kár, hogy cseréplécet nem lehet levélként feladni. annyira megnézném, ahogy gyömöszöli be a panel postaládába.
gondolom az agyjárását közben; "nincsráírva, hogy ne gyűrjem, tehát gyűrhetem aaaaaaaa (dopmen arc)"

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.28. 14:39:50

@Dr Jozef Vengloš:
Ma a harangozás egyéb elfoglaltságok miatt elmaradt.

Powerslave 2011.02.28. 14:50:46

@Dr. Körömlakk ®: Néhány telebrunyált ampullát még feladhatsz. Azt törje el, ha meri (hogy ne merné, nem kell ráírni a borítékra, mit rejt). Lesz ám meglepi! Arra ügyelj, hogy ne passzoljon a ládába, mert akkor nem fogja hajtogatni.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 14:56:20

@Powerslave:

egy ismerősöm tett már az ajtaja elől felszedett kutyaszart a kutyatulaj postaládájába - hitte ő. az azonos vezetéknevű idős néniébe tolta, mindketten azonos emeleten laktak, hát elcseszte, szégyellte magát :)

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 15:06:59

enamel

kérjük má oldalra azt az izét!

KÉRJÜK OLDALRA AZT AZ IZÉT!

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 15:10:20

@Dr. Körömlakk ®: Jah jó.

OLDALRA IZÉT!!!

Cicmen, mondjad te is, körömke
izékérésért ingyensört osztogat.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.28. 15:12:37

@enamel:
Holnap március 1. lészen.

Oldalra izét?
Az milyen?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 15:13:16

@Dr. Körömlakk ®: Képzeld, a Süninek lehet hogy ma van a szülinapja. De ha nem, akkor is lehetne neki egyet kívánni.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 15:14:15

@Sün‼: olyan mint a subbának az oldalsávja, hogy nem kell a posztok közt ugrabugrálni, hanem látod az utolsó kommenteket. vaaaaaaaaagy egy olyan belső oldal, ahol az utolsó 20 kommentet mutatja. vagy mindkettő.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 15:14:26

@Sün‼: Március 1? Na és?

UKIK, azaz Utolsó Kommenteketmutató Izé Körömkének.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 15:15:21

@enamel: rajtam ne múljon, Sün! boldog szülinapot!
(na, jó vótam?)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 15:16:21

@Dr. Körömlakk ®: Teljesen. Énis, énis!! Ha meg mégsem most van neki, akkor beégtünk jól.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 15:23:03

@enamel: dehogy égtünk be, tiszta illemtudók vagyunk sztem.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.28. 15:24:41

@enamel: @Dr. Körömlakk ®:
Hát nem ma vagyon, de azért éjjen!

Március 1 nagy ünnep!

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 15:27:30

enamel, honnan vetted, hogy ma van Sün!-nek a szülcsinapcsija?

Vajmaci 2011.02.28. 15:28:55

@ergbertegon:
Főleg ha a postásnénit Bélának hívják, és egy kétméteres 140 kilós szőrös,és Sandokánra hasonlít!:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.28. 15:31:00

@Dr. Körömlakk ®:
Ééértemmá! @enamel: Akkor tegyél oldalra olyan izét!
De hova is?

A március 1. is lehet éjjen.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 15:31:19

@Vajmaci: jé a tezsó :) hocsmint? :) kirándulunk, kirándulunk?

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 15:32:27

@Sün‼: jajjnelégymá értetlen. ódarra. mér, hová, máshová?
és nagybötüvel kell írni, hogy a blogszerkik tuti lássák.

KÉRJÜK OLDALRA AZT AZ IZÉT!

így.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.02.28. 15:46:36

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: menj panaszt tenni, nem kell mindent annyiban hagyni.
az orvost ha csunyan beszel, a boltost ha serteget, a bank ha jogtalanul charchol, a szolgaltatok amik flegman lekezelik az eltartojukat, mind mind picsanrugast erdemelnek, es nemcsak itt szoban.

en holnap megyek fuckingolni az egyik netszolgaltatohoz, az a szokas, hogy kiprobaljak mit bir a kedves ugyfel, ha bemegy kiverni a balhet akkor legkozelebb mar nem piszkalnak.

mohopasi 2011.02.28. 15:50:38

Hülye egy darab a "haver"... Ekkora dobozt ha ajánlott levélként ad fel, bele fogják passzírozni a postaládába. Ez amúgy nem levélméret, de tudom, ha a vaterán veszel valamit, és csomagként adatod fel magadnak, akkor drágább....

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.02.28. 15:54:35

@mohopasi: de miert passziroz???? erted a problemat, ugye?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.28. 16:03:12

@Dr. Körömlakk ®:
Értemmá, hogyne érteném.
Tessék:

HATÁROZOTTAN KÖVETELJÜK OLDALRA AZT AZ IZÉT!
-------------------------------------------------

mohopasi 2011.02.28. 16:03:55

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: értem. De mit csinálnál vele? Az van neki kiadva, kézbesíteni kell. Egyébként kissé sánta a történet. Ajánlottat nem kell átvetetni a címzettel?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 16:11:03

@Sün‼: Köszönjük!
Körömke majd vesz neked is sört. Ha nem venne mégsem, neked adom az enyémet, én úgysem vagyok érte oda.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.02.28. 16:16:16

Ha nem talál a címen senkit, aki jogosult átvenni az ajánlott küldeményt, akkor bedobhatja a postaládába. Bár nem értem miért ilyen gyökerek a kézbesítők, hogy a túlméretes küldeményt is belepaszírozzák a postaládába. A korrekt az lenne, ha ott hagyna egy értesítőt.

Mondjuk nálunk meg analfabéta kézbesítő van. Rendszeresen hozzánk dobja be a szomszéd leveleit, pedig ki van írva a szomszéd neve a saját postaládájára.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 16:16:18

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: Azt tanulta nemifelvilágosításbul, hogy ahol ő lyukat lát, abba bele kell mennie. Őneki.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 16:17:56

Valaki amúgy írta már itt a tuttit.. nagyobb ünnepekkor egy ötös a kézbesítőnek, és mindig minden meglesz.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.02.28. 16:26:27

@mohopasi: mittomen:) oldja meg:)@Peti817172M: ossze akar benneteket hozni:)

@enamel: akkor az lyenek a konektorba is?:))))

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 16:30:34

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: Oda feltétlenül. Nincs is frissítőbb érzés, mint egy jó kis konnektorba vizelés.

@Sün‼: Részemről a cseresznye.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.28. 16:45:34

Mákod volt... Mondjuk nekem meg ki se szokták hozni a cuccokat, szerencsére a posta mellett lakom...

Secnir 2011.02.28. 16:54:37

"A mobil stick igenis hajlítható"

ez egyértelmű.
tudtuk.
vártuk.

volt ugye először Uri Geller, aki kanalat hajlított. meg villát.
utána Neo, aki először kanalat sem tudott, aztán elhajlott ő maga.
volt az utolsó léghajlító.
most itt az első postás, aki mobilsztikkhajlító lett.

röviden ennyi. megérkezett, és megmenti a Földet.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.28. 17:28:58

@mohopasi: Nekem ekkorát sem passzíroztak.
Még jó, mert abban TV tuner volt, ami kevésbé hajlékony, mint egy mobilstick :D

Jokkura 2011.02.28. 17:31:29

Nálunk a postás nemcsak hogy belepréselte a túlméretes küldeményt a levélládába( hülye új szabvány a B4 boríték csak sérülve fér bele ) ,hanem a láda ajtaját felhajtogatva gyömködte bele a küldeményt. A levládát csak az egész sor lebontásával lehetett volna cserélni ( társasház).Igaz túl sűrűn nem látom az "erőművész"postást ,a balhé után .

god shave the queen 2011.02.28. 18:02:45

@hagyma: az a szabály az ajánlottal, hogy személyesen adják át a címzettnek. Ha pedig nincs otthon az illető, akkor otthagynak szépen egy értesítést, hogy a küldemény itt és itt, ekkor és ekkor átvehető.
De - bármi legyen is ráírva - NEM gyömöszöli be a póóstás a küldeményt semmilyen postaládába.
Ez a szabály az ajánlottal. Nem gyömöszölgetjük postaládákba.

buga jayson 2011.02.28. 18:16:37

@Dr Jozef Vengloš:
:)
ez így van, tehát nem haragszom :)

Szekuriti Blogger · http://szekuriti.blog.hu 2011.02.28. 18:39:34

Én nyomtattam egy minőségi A4-es naptárt, és elküldtem haza a szüleimnek. Ráírtam szépen, hogy nem összehajtható, mert megtörik a festék. Erre a kurva a postán lebaszott átvételkor, hogy hiába írom rá, akkor is össze lesz hajtva, mert hogy fér bele a postás táskájába másképp? Mondtam neki hogy felőlem autóval is házhoz vihetik. Valahogy azért hazaért, lehet hogy az otthoni ismerős postás jobban kezelte.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.28. 19:15:58

@Szekuriti Blogger: Nekem azon szoktak fennakadni, amikor ráírom az ajánlottként feladott cuccra, hogy törékeny. Tollal.
És akkor az miért van rajta. Azt nem lehet törékenyként feladni.

Mondom nem törékenynek lesz feladva, csak figyelmeztetés. Hát de. Hát ilyet hogy.

Komolyan mondom némelyik annyira droid.

@god shave the queen: Na ja, én mindig csak értesítést kapok, kivéve amikor csomag jön, akkor érdekes, kihozzák...

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 19:26:58

@Sün‼: jajköszi. kivi vok, lesz e valaha is valami, mert a blogszerkik általában szarnak a kommenterek kéréseire
@enamel: Drágám, mér nem montad, hogy mást szeretsz, veszek Néked szőlőmárkát ha aszt kérel :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 19:42:48

@Dr. Körömlakk ®: Hú azt ne. Múltkor vettem Meggy Márkát, szabályosan hyposzaga volt. Ki is öntöttem.

Vegyél mondjuk fantát, az is valami szar, de legalább nem érzem rajta.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.28. 19:53:42

@Dr. Körömlakk ®: Nem mindig, de nekem is sokáig tartott, amíg rájöttem, mit értesz "izé" alatt :D

"Friss kommentek" dobozt :)

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 20:04:53

@enamel: nekem mindegy, Tied a választás. én csipálom a fanta narancsot.
@ColT: már vagy kétszer leírtam részletesen hogy mit értek alatta, ebben, és a másik posztban is, azt biztos nem olvastad :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.28. 20:28:39

@god shave the queen: en tudom, hogy az en idomben igy volt, de azt hallottam, egy ideje be lehet dobni
itt behajtjak ha nincs rairva, negeyed akkora postaladak vannak kb mint az otthoni
ajanlottat nem dobnak be csak ertesitot

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.28. 20:32:39

sot az en idomben, az atkosban, akar a szomszed is atvehette, meg penzt meg csomagot is
aztan a penzzel mar ugy szorakoztak hogy meg tan kiskoru csaladtagnak sem adtak oda, most nem tudom, hogy van
itt penzt nem hordoz a postas
ha ilyen nyugdijkezbesites lenne tuti kirabolnanak 4-et hetente
vagy fegyvert kene nekik adni

a jobb oldal OLYAN URES< NEM KENE VALAMIT ODATENNI?

VOGL 2011.02.28. 20:37:46

Ezért nem szabad internetet küldeni postán, van már üvegszál is, meg facebook.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.28. 20:37:54

@mohopasi: ebben van valami
lehet csomagkent kellett volna feleadni
hm ez eszembe sem jutott
es 100

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 20:43:35

@hagyma:
igazán rendi vagy, hogy kiírod, hogy KÉNE A JOBB ÓDALRA IZÉ!
Neked is jár egy pija.
a végén úgyis kifizettetem a szerkikkel :P

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.28. 20:55:06

@Dr. Körömlakk ®: Ja nem. Sajnos ritkán tudok Homározni mostanság :(

Mylady 2011.02.28. 20:58:02

A tértivevényes levélhez nagy elszántság és határozottság kell, úgy tapasztaltam.
Közjegyzőnek küldtem nyilatkozatot, biztos akartam lenni abban, hogy átveszik, ezért tértivevénnyel akartam feladni. Igen hosszan kellett győzködni a postáskisasszonyt, hogy ezt így elfogadja. Mert szerinte felesleges és elég nekem az ajánlott is, az különben is 200 forinttal olcsóbb.
Sose gondoltam volna, hogy ennyire csórónak látszom...

Mylady 2011.02.28. 21:01:33

DE a kedvencem még mindig az az eset, amikor befáradtam az értesítővel a hivatalos levelemért és a postáskisasszony igen hosszú keresgélés után megérdeklődte (tőlem!!!), hogy néz ki a küldemény.
Nem díjazta a válaszom, hogy fogalmam sincs, mert eddig még csak ők látták...

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 21:07:53

@Mylady: nekem egy ismerősöm adott fel nekem borítékban 6000 forintot (utólag tudtam meg, hogy ilyen gyagyás volt, le is csesztem). a boríték sosem ért ide hozzám. mondta a srác, hogy a postáskisasszony beszélte le róla, hogy komolyabb módját válassza a feladásnak.
nyilván ahogy kifordult a postáról, azonnal tépte fel a borítékot.

------------------

ma MEGINT az egyik termékből egy helyett kettő volt a blokkon a LIDL-ben.
tuti, hogy így van beállítva az a tetvedék gép, vagy mittomén, hogy néha szoroz. nekem ez kb az ötödik eset. csak nekem. ilyen nincs.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 21:24:29

@enamel: annyira nem izgat, említém vala, hogy mindig átnézem a blokkot, így engem nem basznak át. de sztem a legtöbben rá se bagóznak.

Mylady 2011.02.28. 21:46:21

@Dr. Körömlakk ®: Az a borítékos pénzküldés elég durva. És sokan használják. Aztán meglepődnek, ha nem ér oda.

De semmi ahhoz képest, hogy nekem egyszer anyám tojást(!) küldött postán. Papírtartóban.
Egy sem élte túl.

Darth Revan 2011.02.28. 22:06:17

kb. 5 evvel ezelott eleg sok utanveteles kuldemenyem volt. A postas soha nem csengetett fel (kapucsengon kint volt a nevem, amugy az elson laktam), pedig a postaladara is kirtam, hogy itthon vagyok, csongessen fel.

Egy ido utan panaszt tettem, par nap mulva valaki csenget. kinyitom: a postasunk az. megkert, hogy vonjam vissza a panaszt. Megtettem, mert nem akartam neki rosszat. azontul mindig feljott es puszi pajtasok lettunk :)

Giba 2011.02.28. 22:40:21

Lényeges a feladás előtt jól becsomagolni... nem csak a postás és a kézbesítő tehet általában a rongálódásról, hanem azok is akik szortírozzák... Azt mondom elkerülhetetlen a rongálódás, de ha feladás előtt gondosan be van csomagolva esetleg egy nagyobb dobozba téve és az ki van bélelve valamivel... Nincs gond :)

Megdobbent 2011.03.01. 00:29:52

Szeretnem kerni, hogy ott oldalt NE LEGYEN IZE, mert egyszer kiesett egy masik blogon, egyenesen bele a kavemba, ami viszont bezoldult tole :(((

IZE ELLENESEK TOMORODJUNK!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.01. 00:38:26

@The Good Boy: @Megdobbent:
ja kerem, ahol retardaltak a szomszedok es a postasok....
itt a postas karrier igen jol fizet
szomszed lehet retardalt, sose tudni
de nekem meg szerencsem volt veluk, nem lopnak es nem lovoldoznek

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.03.01. 00:50:12

Odanézz Körömke, a Döbbent lázad... Mit csináljunk vele?

Dr. Körömlakk ® 2011.03.01. 08:14:44

@Mylady: ez kurva nagy :)
@enamel: @hagyma: ne izgulóggyatok, van ellentábor, ez má megszokott itten. úgyis mink vagyunk többen.

LEGYEN IZÉ OLDAVÁST!

esef 2011.03.01. 09:21:37

Tavaly mikulás előtt feleségem nagynénje talált olyan csokimikulást, amit az ikrek megehetnek az allergiájuk ellenére. Kurva drágán megvette, dobozba rakta, kibélelte, hogy ne törjön össze, expressz csomagként még drágábban feladta másnapi kézbesítéssel (mikulás előtt egy héttel), hogy tutira megkapjuk.
December 6-án, mivel még mindig nem jött semmi, elbattyogtam a postára, hogy tessék már megnézni, jött-e innen és innen csomag, mert kurvára nem kaptuk meg, időgarantált volt és a feladó van a mobil túlsó végén. Mit képzelek, ha nincs értesítőm, nincs csomag... Mondom neki, tessék csak megnézni még 1x különben tőlem fog zengeni az ügyféltér és az nem biztos, hogy kell nekik. Természetesen meglett a csomag, sértetlenül, hiánytalanul. (ez nagy szó!)
Következő kör, másik ablaknál a reklamáció. Kivártam a sort (!), megreklamáltam, mint kiderült az első kézbesítésnél ha nem vagy otthon akkor nem kapsz értesítőt a csomagos postástól, hanem másnap viszi a leveles postás......... A vicc, hogy otthon voltunk a napokban, mert pont erre a csomagra vártunk. Slusszpoénnak közli a nő, hogy mit izgulunk, mikulásra jött a csomag és most viszem haza a gyerekeknek, tehát minden jó. Ezt dec.6-án 18:50-kor!

esef 2011.03.01. 09:23:54

@Dr. Körömlakk ®:
nekem a lidlben a hétvégén sikerült 2 csomag virsli helyett 6-ot beütni, a fejes saláta helyett meg hálós mandarint. gyanús lett, hogy 3x annyit fizettem mint kellett volna. szenvedett is a kiscsaj mire mindent rendberakott :)

esef 2011.03.01. 09:25:02

a pénzes postásunkkal ellenben soha nem volt gond, sőt még borravalót sem fogadott el mert látta, hogy pici gyerekek vannak

Joindulat SC 2011.03.01. 09:32:47

Nővéremnek páréve érkezett egy levele... ez eddig elég szokványos dolog. Viszont a feladás dátuma cirka 14 évvel a megérkezés előtt volt. Na ez hogy?

Nem volt feltépve ,meggyűrve.
Szóval ne szidjátok a Magyar Postát!
Igenis a jó munkához idő kell :)

(az lehetett a gond ,hogy nem elsőbbségivel volt feladva?)

Magyar Posta
Én így szeretlek!

Dr. Körömlakk ® 2011.03.01. 09:38:16

@esef: mondom, ez tuti az üzletpolitikájuk része. nem kis pluszbevétel, és a pár majom (szerintük), aki észreveszi meg majd terjeszti a jóhírüket, miszerint szó nélkül visszaadják a zsét. lásd múltheti Homárposzt.
ha mindenki nézné mindig a LIDL-ös blokkját, meglepő turpisságokat látna...

Dr. Körömlakk ® 2011.03.01. 09:40:45

@Joindulat SC: 14 éves???? bazzmeg, ezt nem hiszem el! :D

nekem kerek egy évet késett egy levél, konkrétan egy meghívó egy rendezvényre.
hívom őket, hogy megyünk, erre értetlenkednek, hogy hova. mondom itt a meghívó a kezembe, ma volt a postaládában. csak nagy a hebegés. ránézek az alján a dátumra, hétre pontosan egy éve írták, és adták fel.
aztán én kértem elnézést.

Dr. Körömlakk ® 2011.03.01. 09:42:52

@Sün‼: köszkösz

LEGYEN ÓDALT IZÉ!!! DE MÁMA!!!

esef 2011.03.01. 09:46:31

@Joindulat SC:
Én '94-ben adtam fel egy levelet Angliából az NSZK-ba. Azóta is úton van...
(bár a brit postát ismerve lehet, hogy 30 év múlva előkerül)

Dr. Körömlakk ® 2011.03.01. 09:47:12

@esef: megvárják míg megint NSZK lesz a neve, mert így nem kézbesíthető.

esef 2011.03.01. 09:59:46

@Dr. Körömlakk ®:
Most is NSZK a hivatalos neve. Az NDK megszűnt (beolvadt) de az NSZK megmaradt

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.03.01. 10:07:23

@esef: "Az NDK megszűnt (beolvadt) de az NSZK megmaradt"

Mindenki nagy szerencséjére nem fordítva történt.

Dr. Körömlakk ® 2011.03.01. 10:25:25

@esef: ja, télleg. de ma már senki sem használja ezt a rövidítést, osz ígyjártam.

van új poszt, tehát

KÉRJÜK AZT A BIZBAZT A JOBBÓDALRA!!!

cicmen (törölt) 2011.03.01. 10:31:41

@atpijkamo:Az NDK megszűnt (beolvadt) de az NSZK megmaradt"

Mindenki nagy szerencséjére nem fordítva történt.

Most miért mondod? Azóta hiánycikk a Wartburg!

cicmen (törölt) 2011.03.01. 10:32:46

@cicmen: Meg a kivehető ajtós turmix!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.03.01. 10:41:22

@cicmen: Mindig elállítódott a gyújtás. Kopogott.

Vagy a rükverc működött, vagy a 3. sebesség. A kettő egyszerre soha.

Tudod kinek hiányc(z)ik.

VW egyetrű kormányát kellett szervó nélkül tekernem. Aszittem bepisilek. A Wartburg jóval nagyobb kormányát szervó nélkül vígan lehetett tekerni.

cicmen (törölt) 2011.03.01. 10:51:26

@atpijkamo: Elvesztél a hétvégén! Megérkezett a deciki történetem?
Volt két tippem.
1. Sokkot kaptál és összetörted a számítógépet.
2. Plagizáltad és nagy könyvterjesztőknél házalsz vele!
Az utóbbi esetre közölném, hogy ha meglátom az Akadémiai Kiadó gondozásában megjelenni, leperelem a hajadat!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.03.01. 10:54:31

@cicmen: Kétszer is. Nem tudok választani...

Magam_a_Mondomét! 2011.03.01. 15:54:23

Postásnéni kapjon mozijegyet az "Utolsó Stickhajlító" c. filmre nevelési célzattal.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.01. 15:56:28

@atpijkamo: A Toyota Hiace-nk egy nagyságrenddel nagyobb volt, mint egy egyterű népautó, mégis, amikor végre sikerült a szilentet kicserélni, és beállíthatóvá vált a futóműve, könnyedén lehetett tekergetni. Mondjuk előtte párszor kiugrott az asszony kezéből a kormány Y fordulónál...

banpepe 2011.03.01. 21:21:01

Egy cimborám ajánlott küldeményként feladott nekem egy mobilinternet eszközt, amit bármilyen személyes átvétel és aláírás nélkül, a postaládámba gyűrve találtam meg dél körül.

Erre annyit tudok mondani, mint postás, hogy az ajánlott levél bedobható, amennyiben a postaláda zárható. Gondolom nem voltál otthon, mert sima ajánlottnál is csöngetni kell. Ha nincs otthon, mehet a ládába, semmi szabálytalanság nincs ebbe. Az, hogy összegyűrte, más tészta, az az ő része, de formailag teljesen szabályos volt. Amit nem lehet berakni, az az lnk, sk, illetve tértivevényes levél. (fehér, zöld).

svájci_magyar 2011.03.02. 10:17:52

4 hete adott fel a húgom egy levelet, amiben 3 db újság volt kb. 2000 Ft értékben.Ezt azóta is várom. Időközben kiderült, hogy a falusi postán lett feladva levélként, amire az ott dolgozó hölgy 300!! Ft-ot kért el. 1. Hibázott a húgom, mert nem tűnt fel neki a kevés összeg (svájcba általában 1500-2000 ft a bélyeg)? 2. Hibázott a postai dolgozó, mert szerintem meg sem nézte hogy hova megy a levél. Húgom visszament megkérdezni, hogy ilyenkor mi van. Erre közölték vele, hogy ha esetleg debrecenből majd visszaküldik, akkor majd a posta kifizeti a különbözetet.Ez azóta sem történt meg. Kérdem én: miért nem küldik vissza a feladónak, ha látják, hogy kevés rá a bélyeg? Vagy lehet, hogy újra eladták az újságokat és ihatunk rá hideg vizet? Miért nem küldik el portósan? Én biztos kifizettem volna a különbözetet. Kell e nekünk tudni, hogy mennyibe kerülnek a külföldi küldemények?

SÜN 2011.03.02. 15:15:16

lófasz baja sem lett a szarodnak ettű

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.03.02. 18:17:08

@god shave the queen: Olvasd el az üzletszabályzatot. Feketén-fehéren le van írva, hogy ha nem talál otthon senkit, akkor a csak ajánlva feladott levelet bedobhatja a postaládába. Értesítő TV, SK és "postán veszi át" levél esetén kell.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.03.03. 01:22:36

@DaM: tudod mindez miért van?
én a 80as évek közepén voltam fél évig táviratkihordó. nem csípték a fejem, mert nekem volt a legtöbb kanyarom, én hordtam ki a legtöbb expresst, dísz, sima és sürgős táviratot.
mindig felmentem a címre és mindig jattoltak az emberek akkoriban 10-20, extrém esetben 100-150Ft-ot. nekem azt tanította a kiscelliben Mami (elég morózus motorospostásnő volt), hogy a küldemény szent és bármi áron el kell érjen a címzetthez.
Inke Lacitól (kötelező volt tegezni) 200Ftot és egy pohár whiskyt kapott mindig aki felment a Vörösvári úton az elsőre.
akkoriban az ajánlottat csak a járatos postás vihette és nem lehetett levládázni.

ma ez NAGYON másképp van!
nuku jatt, ezáltal érdektelen droidok lettek a postásokból. (amilyen a címzett, legközelebb olyan a postás)

ezzel annyi a gáz, hogy az ember kifizeti a posta által meghatározott összeget amire a posta azt gondolja, adott szolgáltatásra elegendő.
ez a szerződés ügyfél és posta közt.
innét ha nem teljesíti a vállalt kézbesítést, szerződésszegést követ el.
ha a posta úgy érzi keveset kér, emeljen tarifát. de a küldemény szent és sérthetetlen, mindig a címzettnél a helye!

amikor ezt így szépen levezettem a postafőnöknek a nyugati mellett beígérve egy médiás beszélgetést a pontosságról és a szerződésekről, egyből a már valahol feljebb említett módon, szinte a XIII.kerültebe érkezés napján kapjuk meg a küldeményeket.
ha ez kell, hát így csinálok, magasról leszarom a lelküket.

ezt ajánlom mindenkinek már az első alkalomnál!

CernaGeza 2011.03.03. 20:43:50

- Nálam rács van a folyosón, s így a postásbácsi nem tud eljönni az ajtóig. Becsöngetés után ha nem jön ki senki, bedugja a csomagot a rácson, és csulóból az ajtóhoz hajintja.
Ezt évek óta így csinálja, és még soha nem ment tönkre szerencsére semmi.

Egyszer elmondta amikor találkoztunk, hogy így nem kell beszopnia senkinek a postára átvenni a csomagot, ami alsó hangon fél óra. Kedves ember, szeretem

salapapa · http://salapapa.hu 2011.03.05. 02:28:57

@CernaGeza: kreatív fazon, egyből mexerettem! :D
süti beállítások módosítása