Tékozló Homár

A mobil stick igenis hajlítható

2011.02.28. 00:02 | juszka | 147 komment

Már a Magyar Posta sem a régi – hol vannak azok az idők, mikor a postás még biciklivel mászott ki a címzetthez, ne adj’isten, még be is csöngetett, ha ajánlott küldeményt kellett kézbesíteni! Tanulság: törékeny, könnyen rongálódó cuccot inkább személyesen adjunk át a cimbiknek, ha azt akarjuk, hogy használni is tudják. Arra azért kíváncsi lennék, vajon Buga panasztétele után kap-e a postás néni a méretes valagára? Öröm az ürömben: legalább kiderül, mennyire strapabíró a T-Mobile internet stick-je.

A mai napon - 2011.02.17. - történt meg velem ez a szépség.

Egy cimborám ajánlott küldeményként feladott nekem egy mobilinternet eszközt, amit bármilyen személyes átvétel és aláírás nélkül, a postaládámba gyűrve találtam meg dél körül. A kép szerintem magáért beszél, felveti a kérdést, miszerint, hogy lehet valaki ekkora tuskó? Természetesen panaszt tettem.

A stick USB csatolója hajlott, de a kézbesítő hatalmas szerencséjére nem tört. Hozzáteszem a kedves postásnéni életében egyszer nem csengetett fel hozzám, hogy lecsekkolja, vajon itthon vagyok-e, pedig az elsőn lakom, tehát még a tetemes méretű valagát is igazán felcipelhetné hozzám.

Ezúton is üdvözlöm, meg persze tikteket, és a tükrötököt is. :)
 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.28. 00:08:43

nem tudom, mi a szabaly az ajanlottal
de gondolom rairta a boritekra a haverod, hogy ne hajtogassak, mert nem tesz jot neki

salapapa · http://salapapa.hu 2011.02.28. 00:31:23

anno egy hasonló esetnél én felhívtam a postaközpontot és kivizsgálást kértem.
azóta valahogy nemcak 1-2 nap késéssel, de szinte a felvételi pecsét szerinti napon megkapunk minden küldeményt.

hidd el: megéri!

gg630504 · http://gg630504.atw.hu 2011.02.28. 01:40:09

Senki sem csomagol a magyar postásokat elviselően, amíg meg nem járja.
Van "levélszekrénybe nem kézbesíthető" különszolgáltatás, most 10 Ft.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.28. 01:53:08

@gg630504:
par hete jott Mary lanyatol nagy alaku birotekban fotok
es rairta nagy betukkel az elejre is meg a hatara is, hogy fotok, ne gyurjetek!
es nem gyurtek
itt kb negyedakkora a postalada, ezert ratettek a tetejere
10 ft nelkul is felfogta a postas
ezek tudom semmisegek, de szemleletbeli kulonbseg van
de legalabb irja ra a boritekra, sanszos, nem gyuri be
/ha ra volt irva, akkor sorry/

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.02.28. 02:00:15

@hagyma: na és ha rá van írva? Hol van az előírva, hogy a postásnak tudnia kell olvasni? :P

England win The Ashes! 2011.02.28. 02:52:22

Nem hiába tartja a mondás: "Széttörlek, mint postás a cd-mellékletet."

(UK-ban az a szokás, de csak zárójelben mondom, mert jönnek a forradalmárok, hogy lebasszanak, szóval az a szokás, hogy ha a küldemény nagyobb, mint a levélnyílás (nem biológiailag értem), akkor egy cetlit dob be helyette, amin feltünteti, hogy hol és mikor veheted át a cuccot. Szóval marha egyszerű megoldás, csak kár, hogy ennek kelet-európai megvalósításához miniszteri rendelet kell. Nekik meg még nem jutott az eszükbe.)

A posztolónak pedig ezt küldöm sok szeretettel, remélem nem haragszik meg érte (ha igen, nem érdekel :) )www.youtube.com/watch?v=-vSOZsNpvwQ

Powerslave 2011.02.28. 04:15:17

@hagyma: Cimborám robotolt a Magyar Királyi Posta Rabszolgatársaságnak. Sokszor előfordult, hogy vele mentem (és még ketten sem tudtunk emberi időben végezni), így egy minimális rálátásom akad a dologra. Ha az emlékeim nem csalnak, az ajánlott simán mehet a postaládába, ha nincs rajta külön tértivevényes szelvény. (Ami belefér, az belemehet; íratlan postás aranyszabály szerint pedig minden belefér)
Minden feltételezéstől mentesen megjegyzem ugyanakkor: Bizonyított tény, hogy sok ember intelligenciáját meghaladja az épkézláb, funkcionális postaláda kihelyezése.
Konklúzió1: A posta szabályzata ezt biza engedi.
Konklúzió2: Vagy tértivevénnyel, vagy értékbiztosítással kell az ilyesmit feladni.

Powerslave 2011.02.28. 04:16:37

@hagyma: Cimborám robotolt a Magyar Királyi Posta Rabszolgatársaságnak. Sokszor előfordult, hogy vele mentem (és még ketten sem tudtunk emberi időben végezni), így egy minimális rálátásom akad a dologra. Ha az emlékeim nem csalnak, az ajánlott simán mehet a postaládába, ha nincs rajta külön tértivevényes szelvény. (Ami belefér, az belemehet; íratlan postás aranyszabály szerint pedig minden belefér)
Minden feltételezéstől mentesen megjegyzem ugyanakkor: Bizonyított tény, hogy sok ember intelligenciáját meghaladja az épkézláb, funkcionális postaláda kihelyezése.
Konklúzió1: A posta szabályzata ezt biza engedi.
Konklúzió2: Vagy tértivevénnyel, vagy értékbiztosítással kell az ilyesmit feladni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.28. 04:58:24

@Powerslave: en ezt elhiszem es ertem
/amugy voltam ujsagkihordo 2 evig,ig a postalada mereterol is van fogalmam
a panelekben szabvany mashol valtozo/
en csak azt mondtam, es mondom
kommunikacio az fontosh!!!
hA rairja valaki a boritekrea hogy ne hajtogasd, mert foto, vagy akarmi olyan van benne, a postas talan csak el;helyezi a levelesszekreny tetejen es nem gyuri be
felenk ekeppen mukodik

Megdobbent 2011.02.28. 05:39:07

"tükrötököt". Mi van a nyeles tukrommel? Ossze akarja hajtani egy nagy valaggal? :(

Egyebkent biztos postas eronleti gyakorlat lesz, es edzesben van a joasszony :>

pruntyike 2011.02.28. 05:39:42

@Dr Jozef Vengloš: Így dukál és így csinálják, tehát értesítővel, nem csak az UK-ban, hanem a napsütötte tátraalji népnél, meg a cseheknél, sőt le merném fogadni, hogy immáron a Románoknál is (lásd: bukaresti közutak).

Megdobbent 2011.02.28. 05:40:15

Somewhere, over the rainbow. Kurva sok gyerek kurva szepen tolja oscaron :)

The Good Boy 2011.02.28. 05:42:42

@salapapa: amikor a mobil postásunkat a 400 fős falunkban helyettesítette egy majom (ja bocs, őt meg lehet tanítani, mit csináljon), a hat utcából álló faluban (amelyből a mi és egy másik utca összesen áll vagy 12 házból), a leveleinket mindig más utcában lakónak dobta be. Amikor egy héten belül 3 (!) utcából hozták vissza a leveleket, akkor szóvá tettem az élőlénynek, hogy meg kéne nézni a címzettet, vagy legalább az utcát próbálja meg eltalálni, ami nem nehéz, mert eléggé különbözik a többi nevétől. Nem sikerült neki. Amikor a negyedik utcába is sikerült ezt a produkciót megcsinálnia, akkor békés természetű kicsi feleségem felhívta a központot, és megkérte a főnöket, hogy egy kis olvasó-értelmező tréninget tartsanak neki, ha lesz rá idejük.
Két nap múlva egy nagyon fontos levél került vissza hozzánk az ötödik utcából (persze késve, mert akihez bedobta egy hétig nem volt otthon), ami után már egyből a posta központ főnöket hívta békés természetű párom vagy 100 decibellel, kérve, hogy most már jutalmazzák meg komolyabban derék dolgozójukat. A postafőnök azt mondta, hogy köszöni a hívást, ez már a sokadik volt a héten, megteszik a lépést. És azóta ezt az élőlényt nem sikerült postás ruhába látni...
@hagyma: egy időben előfizetője voltam egy heti rendszerességgel megjelenő sajtóterméknek. Az újság nem a standokon megszokott formában, hanem átlátszó nejlonba volt csomagolva, rajta a nevemmel, meg felette nagybetükkel, hogy össze nem hajtható. szerinted hányszor fordult elő, hogy nem hajtotta össze? egyszer sem. Pedig kipróbáltam, befért volna a postaládámba bőven összehajtás nélkül is. Ezek ilyenek...

pruntyike 2011.02.28. 05:43:25

@hagyma: Mondjuk ez akkor jó, ha nincs a lépcsőházban egy beteg nyugdíjas asszony, aki mindent ellop a postaládák környékéről és a tartalmukat faágakkal piszkápja ki. Csak úgy passzióból, meg hátha akad bennük valami használható.. Nálam pl. az itt leírt a helyzet. Úgyhogy a postaláda tetejére felrakás sem az igazi.

Félre Beszélő 2011.02.28. 07:05:05

Tértivevény? Miről beszélsz? Fél éve rendeltem valamit, amit tértivevényes borítékban küldtek. Miután nem érkezett meg és a feladó megadta a ragszámot, kiderült, hogy helyettesítő postás hozta a levelet. Azon a pár napon, amikor ő ténykedett, a recepciósunknak az irodaházban nem adta át a leveleket, mondván, hogy majd ő felhozza nekünk az irodába. Sosem kaptuk meg. Kis nyomozás után kiderült, hogy a könyvében, mint kézbesített szerepel a levél, aláírással. Nem mi írtuk alá, mint kiderült, hanem ő maga. Ezután panaszlevél, kártérítés-kérés, így három hónap után ki is fizették - no nem a küldemény értékét, hanem - a feladási díj 15x-ösét. Nevetséges.

Arról nem is beszélek, hogy biztosítással, vagy más prémium szolgáltatással feladni drágább, mint ha pl. DPD-vel adunk fel bármit, ahol online folyamatában látjuk, hogy a küldeményünk hol jár, épp melyik autóban van és ki vette át, név szerint, mindezt alapáron.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 07:13:43

@pruntyike: Neked meg nincs egy kutyád, aki véletlenül mindig a néni lábtörlőjére szarik?

Énbagoly 2011.02.28. 07:21:47

Aki nem földszinten lakik, az ne számítson rendesen kikézbesített csomagra.

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2011.02.28. 07:27:06

már írtam volt soxszor, de leírom mégegyszer, hogy mindenkiben rögzüljön: ajánlott levél/csomag "nem létezik", mivel ajánlott esetén is bedobhatja a postás a levelet a levélszekrénybe, annyi a különbség h rögzítve van a feladás, valamit a postás a becsületszavát adja h kézbesítette :)
szóval ha tényleg fontos, akkor tértivevény ill "saját kézbe"-ként kell feladni

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2011.02.28. 07:33:01

egy időben nem érkezett meg a közönséges levél, van olyan ami még mindig nem érkezett meg, pedig csak matrica volt benne. panaszt tettünk, de nem az itteni postásra, hanem a logisztikára. kaptunk egy levelet, a semmiről. a postától. de azóta minden levelet a postás felhozza nekem, pedig a hetediken lakom....

S1lver 2011.02.28. 07:33:58

@Powerslave: valahol ertem, amit irsz, de nem tudom elfogadni es nem is erdekel. Van egy szolgaltatas, fizetek erte (ha kell, nem is keveset), ugyan tartsa mar be a masik fel is az uzlet ra eso reszet.

Penteken fel kellett adnom egy levelet itt, Ausztriaban. Mondom a postan, hogy szeretnek valami extra expressz szolgaltatast. Ugy nezett ram a postas, mint a veres rongyra: "uram, az osztrak posta mindig gyors, nincs szukseg extra szolgaltatasra. Az On levele hetfon a cimzettnel lesz". Erted, alapbol, nem felarert. Ja, es mielott nekemestek: 35 centet fizettem erte (kb. 95 Ft).

ergbertegon 2011.02.28. 07:46:00

Először is megfenyegetném a postás nénit, hogy megsunázom ha mégegyszer ilyet csinál. Vagy lehet, hogy ráb@sznék erre a mondatra? Jujjjj....

Egyéves Önkéntes 2011.02.28. 07:56:47

Már alig várom, hogy a posta ételt is kézbesítsen. Micsoda posztok lesznek abból.

napipoca 2011.02.28. 07:58:03

Pedig pofonegyszerű, rá kell írni, hogy "ne rágd meg, ne taposd meg, ne frizbizz vele, ne töröld ki a feneked vele", aztán imádkozni.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 08:00:27

@EÖ: Éhesek.

@S1lver: Két hét múlva fogjuk megünnepelni, hogy nekünk magyarpostánk van, és nem kell az osztrák elnyomók alatt tengődni. Ne demoralizáljál itt nekem.

SomethinWild 2011.02.28. 08:14:53

@fghjk: Ez így nem igaz. Elég kb 2 percnyi utánanézés, és a posta.hu-n a következő olvasható, az ajánlott levél címszó alatt:
"A küldeményt aláírás ellenében kézbesítjük, távolléte esetén levélszekrényébe. A küldeményen a küldemény feladójának nevét és címadatait is szükséges feltüntetni, kivételt ez alól csak a pályázat tartalmú küldemény, és a versenytárgyalási ajánlat jelent. "

Ugyanakkor ezt is írják:

"Küldeményének aláírással igazolt átvétele okirattal kimutatható és nyilvántartott."

Ez a kettő nekem homlokegyenest ellentmond, de hát már csak ilyen a mi kis Király Postánk. Ha a nénike bedobja a levélszekrénybe az a jánlottamat, akkor ki írja alá? Mi lesz a nyilvántartással?

feridarazs 2011.02.28. 08:40:40

Sokszor kapok ajánlott küldeményt, nem hivataloktól, magán személyektől.A postás mindig fel szól a kapu telefonon, hogy posta, én leballagok átveszem. Ha nem vagyok otthon értesítőt dob be, irány a posta oda adják. Ez CSAK AKKOR VAN ha a régi postás dolgozik. Ha szabin van, vagy beteg, akkor sosem csengetnek, csak bedobják az értesítőt....

Manci néni, a szomszéd 2011.02.28. 08:55:35

Drágáim, én nem értem ezt az egész posta dolgot. Mért kell nekem a postaköltség többszörösét kifizetnem ahhoz, hogy egyáltalán a posta szíveskedjék - ha nem is kézbesíteni, de legalább egy értesítőt bedobni.

Mert mi van? Ha sima levélként adok fel bármit, az garantáltan nem érkezik meg a címzetthez. Mért kell nekem még ajánlott vagy tértivevényes idiótaságokért fizetnem, mért nem tudják elvégezni a postások a kib.szott munkájukat tisztességesen?

Mért nem tudja azt a kib.szott ajánlott levelet felhozni? Tovább tart megírni neki az értesítőt mint beszállni a liftbe. Vagy netán megnyomni a kaputelefont. Mért nekem kell sorba állnom a postán azért, hogy megkapjam azt a levelet, aminek ki van fizetve a kézbesítési díja?

Ennyi erővel a posta azt is megtehetné, hogy beömleszti a leveleket egy konténerbe és mindenki kiválogatja a magáét a postán.

DaM 2011.02.28. 09:02:59

Széljegyzet: az AJÁNLOTT küldemény lófaxt sem ér, sokan tévesen a TÉRTIVEVÉNYES küldés helyett nyomatják. Nyomonkövetés lesz rajta, de más nem, pl. nem kell kézhez adniuk, simán bevághatják ládába. Úgyhogy az "ajánlott" opcióért ne fizessetek, csakis simán vagy "tértivevényesként" adjatok fel postán cuccost.

Powerslave 2011.02.28. 09:06:32

@S1lver: Jobb helyeken tényleg így működik :) Sajnos a mi társadalmunk nem ilyen.

Főúr1127 (törölt) 2011.02.28. 09:10:19

Tapasztalatom szerint csak az Expressz Ajánlott küldemények érnek célba épségben (vagy egyáltalán). Amióta mindent így adok fel csak egy küldemény "veszett el" a Posta munkatársainak köszönhetően.

Ellenben ha nekem néha jön valamim, azzal nem sokat törődnek. Eleve az előfizetett magazinok is hajtva-törve érkeznek meg, pedig naponta ürítem a ládát, nincs torlódás. De én még szerencsés vagyok a szomszéd valami DVD sorozatra fizetett elő, hát a lemezeket sokszor reggel én veszem magamhoz, mert félig bedugják a postaládába és úgy hagyják. Persze néha próbálkoznak és beleerőltetik a ládába a tokot, na annak az eredménye (még ezekkel az új hajlékony plasztik tokokkal is) meglehetősen darabos.

Ezek kivédésére épp most szándékozok egy hagyományos felülről beejtős nagyméretű ládát beszerezni...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.28. 09:36:03

Az usb eszközt fel kell tolni a postásnéni tetemes méretű hátsójába.

elwood 2011.02.28. 10:05:23

mit reklamálsz még csak el se lopta ?

bezzeg ha különleges csavarok lettek volna benne ...

Secnir 2011.02.28. 10:06:40

volt már az, hogy a M. Cs. und K. Postát felgyújtani, sóval behinteni, stb.?

a Posta alapszolgáltatása:
-egy levél kézbesítése A-ból B-be.
X. idő alatt. Ahol X= 1 nap.
namármost.
Hogyan sikerülhet az, hogy a Posta
-többnapos átfutási idővel kézbesít ki leveleket?
-ELVESZÍT leveleket? (hol a pöcsömbe tűnhet el?)
-hogyan merészel ún. gyorsasági levélküldést ajánlani? adott egy posta, ahol feladnak két levelet. egy elsőbbségi, egy nem. mindkettő ugyanoda szól. az elsőbbségit még kiviszik aznap, a másikat nem.
kérdésem a következő: ha ugyanaz az infrastruktúra, ugyanaz a postásbicikli, ugyanaz a feladó és célállomás, miért lesz félretéve a másik boríték, illetve mitől lesz "gyorsabban" kiszállítva az elsőbbségi?

más:
mikor lesz a Postánál MINDEN beérkező csomag egyedi kóddal ellátva, a nyomonkövetés céljából, amely esetleg illeszkedik az ejrópai normákhoz?
Mikor szüntetik meg az illetékbélyeget? Egyáltalában: mikor szüntetik meg a bélyeget?

más2:
"A levélküldés díja a küldemény súlyától, az igénybevett szolgáltatástól valamint szabvány küldemény esetében a méretétől (Küldeményforgalmi Üzletszabályzat 6.1.1 pont) függ."

a távolságától nem? ti hülyék vagytok?

más3:
ilyen mentalitással és "pontossággal" hogyan merészel a Posta gjműbiztosítással foglalkozni? és vámügyintézéssel?

egyszóval gyújtogatni emberek, gyújtogatni....

2011.02.28. 10:08:20

@Powerslave: "A posta szabályzata ezt biza engedi."
Azt engedi hogy összegyűrje a csomagot???
Ez a válaszod a posztra????
Jól meggondoltad !!!??????????

KecskeDotyi 2011.02.28. 10:12:54

Csodálkozom rajtatok. Még senki se írta, h a téjmobil sz@r.

elwood 2011.02.28. 10:13:54

@Secnir: "-hogyan merészel ún. gyorsasági levélküldést ajánlani? adott egy posta, ahol feladnak két levelet. egy elsőbbségi, egy nem. mindkettő ugyanoda szól. az elsőbbségit még kiviszik aznap, a másikat nem."

amazonon rendeltél-e már ? van hogy két háromféle szállítási opció van, mindnek más a költsége, így az ára is.

a postát egyébként tényleg be kéne szántani, de a sok agyhalott munkaszervezőjük miatt
elfogadják bármelyik levelesablaknál a százleveles kézbesítő száz levelét
aki meg egy levéllel menne be az rohadjon meg mögötte, hogy nem jut eszébe senkinek egy kijelölt ablak kézbesítőknek ?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.28. 10:45:45

@Főúr1127: Évek óta nincs "Expressz" a postánál. Elsőbbségi van. Az elsőbbségi+ajánlott valóban több figyelmet kap, de a tértivevényes is ugyanannyiba kerül, és nem gyűrik be egy lyukba...
(Ide most az a gusztustalan link kellene, amin egy kivénhedt hímringyó a tojásait is betolja. Nem tudtam, mi az rákattintottam, majdnem hánytam.)

Secnir 2011.02.28. 11:21:49

@elwood:
"amazonon rendeltél-e már ? "

szeretnék, de nem merek.
merném, ha az amazon szállítaná ki. de ahatárnál átveszi a Posta...
...onnantól kezdve meg bekerül a HPL-be, mint tárgynyeremény.

(HPL: Hungarian Postman Lottery. hetente húzzák. forrás: wikipedia)

elwood 2011.02.28. 11:53:51

@Secnir: kindle-t a UPS hozta, könyvet nem tudom

helianthus 2011.02.28. 12:25:53

@Manci néni, a szomszéd: ezt az ötletet :Ennyi erővel a posta azt is megtehetné, hogy beömleszti a leveleket egy konténerbe és mindenki kiválogatja a magáét a postán. lájkolom!
Manci néni for postaprezident.

helianthus 2011.02.28. 12:28:48

Egyébként csendben jegyzem meg, amikor a postás elkezdte hajlítgatni a csomagot és nem ment könnyen (A stick USB csatolója hajlott, de a kézbesítő hatalmas szerencséjére nem tört.) tényleg nem merült fel benne a gyanú, hogy talán nem kéne? Ez szimpla tahóság és ez ellen tényleg csak az használ, ha adott esetben a delikvens panaszt tesz, a kézbesítőnek meg szépen kártalanítania kell. Két-három eset után vagy elmegy mást dolgozni, amivel mindenki csak nyer, vagy normálisan végzi a munkáját, amivel szintén az előző opció teljesül.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.02.28. 13:01:21

A postával, mint levélkézbesítő céggel nincs bajom, annál inkább azzal, amikor valami szerencsétlenség folytán pénzt kapok postai kézbesítéssel.
Hoz a postás 10 765 forintot. Ad egy tízezrest, majd belassul, fél percet matat egy ötszázaért. Majd értetlenül néz rám és keresni kezdni az aprót és két perc múlva kezemben is a teljes összeg.
Először nem értettem, aztán megtudtam, hogy a nyugdíjasok a havi appanázsukból általában 800-900 forint borravalóval kényeztetik a postást és attól kezdve mindenkitől ezt várják el.
Az, hogy tízforintokkal nem szarozok az oké, de majdnem ezer forintos borravalók 80 ezer forintos nyugdíjból?

Szerintem, ha bevezetnék a nyugdíjak kötelező utalását, akkor összeomlana a posta, mert minden kézbesítő felmondana.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.02.28. 13:03:08

mos jott meg a fiam taviranytos helikopaterje, hasonlo nagysagu doboz, mint az usb-s.
Postas csonget es turelmesen megvarja mig lebattyogok az emeletrol:) Megkoszonjuk, O is en is:)
Megse probaljak betomkodni a levelnyilasba, mer erted az nem megy be, akkor nem baszom szet...

otthon ajanlott levelek, erdekes modon sose hallottam a csongetest, csak az ertesito hevert a postaladban, egyszer kifigyeltem, hogy a postasunk a kiskocsmaban uldogel, a levelek kinn aztak, majd mikor a hazunk elott elsuhanvan bedugta az ertesitot, bementem a postara panaszt tenni. Es en elhittem, hogy en nem hallottam meg a csengetest:(

Stefan_Schneider 2011.02.28. 13:33:25

@Powerslave: En nem mentegetnem a taho postast, de eszembe juttattad amikor diakkent Szegeden telefonkonyveket kezbesitettem. Az egyik kerteshazban a postalada nyilasa a keritesen belul volt, es ahogy bedugtam a kezem, odarohant egy habzo szaju rottweiler, es horogve a kezem utan kapkodott. Nos, ok tolem nem kaptak telefonkonyvet. Kivancsi vagyok valaha kaptak-e barmit is a postan?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.28. 13:36:21

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: A miénk is az összes ajánlott/tértivevényes levélre megírja előre az értesítőt, és ha nem látja az embert pl. a virágoskertben matatni, simán bedobja, nem is csenget, lehet menni sorba állni a postára..

England win The Ashes! 2011.02.28. 14:00:16

@Sün‼: A Sün!! bezzeg ma egyszer sem harangozott.

Powerslave 2011.02.28. 14:31:26

@Stefan_Schneider: Eszembe sem jutott mentegetni a postást, csupán rámutattam, hogy
a) A kézbesítőknek sem fenékig tejfel; megfelelő postaládáról pl. az ügyfélnek kell gondoskodnia
b) A posta felháborító módon hagyja, hogy a fent vázolt esethez hasonlók megtörténjenek
c) Értéket CSAK TÉRTIVEL adunk fel, vagy sehogy.

Ezek közül a C) pontot kívánom nyomtékosítani.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 14:34:45

kár, hogy cseréplécet nem lehet levélként feladni. annyira megnézném, ahogy gyömöszöli be a panel postaládába.
gondolom az agyjárását közben; "nincsráírva, hogy ne gyűrjem, tehát gyűrhetem aaaaaaaa (dopmen arc)"

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.28. 14:39:50

@Dr Jozef Vengloš:
Ma a harangozás egyéb elfoglaltságok miatt elmaradt.

Powerslave 2011.02.28. 14:50:46

@Dr. Körömlakk ®: Néhány telebrunyált ampullát még feladhatsz. Azt törje el, ha meri (hogy ne merné, nem kell ráírni a borítékra, mit rejt). Lesz ám meglepi! Arra ügyelj, hogy ne passzoljon a ládába, mert akkor nem fogja hajtogatni.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 14:56:20

@Powerslave:

egy ismerősöm tett már az ajtaja elől felszedett kutyaszart a kutyatulaj postaládájába - hitte ő. az azonos vezetéknevű idős néniébe tolta, mindketten azonos emeleten laktak, hát elcseszte, szégyellte magát :)

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 15:06:59

enamel

kérjük má oldalra azt az izét!

KÉRJÜK OLDALRA AZT AZ IZÉT!

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 15:10:20

@Dr. Körömlakk ®: Jah jó.

OLDALRA IZÉT!!!

Cicmen, mondjad te is, körömke
izékérésért ingyensört osztogat.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.28. 15:12:37

@enamel:
Holnap március 1. lészen.

Oldalra izét?
Az milyen?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 15:13:16

@Dr. Körömlakk ®: Képzeld, a Süninek lehet hogy ma van a szülinapja. De ha nem, akkor is lehetne neki egyet kívánni.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 15:14:15

@Sün‼: olyan mint a subbának az oldalsávja, hogy nem kell a posztok közt ugrabugrálni, hanem látod az utolsó kommenteket. vaaaaaaaaagy egy olyan belső oldal, ahol az utolsó 20 kommentet mutatja. vagy mindkettő.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 15:14:26

@Sün‼: Március 1? Na és?

UKIK, azaz Utolsó Kommenteketmutató Izé Körömkének.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 15:15:21

@enamel: rajtam ne múljon, Sün! boldog szülinapot!
(na, jó vótam?)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 15:16:21

@Dr. Körömlakk ®: Teljesen. Énis, énis!! Ha meg mégsem most van neki, akkor beégtünk jól.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 15:23:03

@enamel: dehogy égtünk be, tiszta illemtudók vagyunk sztem.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.28. 15:24:41

@enamel: @Dr. Körömlakk ®:
Hát nem ma vagyon, de azért éjjen!

Március 1 nagy ünnep!

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 15:27:30

enamel, honnan vetted, hogy ma van Sün!-nek a szülcsinapcsija?

Vajmaci 2011.02.28. 15:28:55

@ergbertegon:
Főleg ha a postásnénit Bélának hívják, és egy kétméteres 140 kilós szőrös,és Sandokánra hasonlít!:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.28. 15:31:00

@Dr. Körömlakk ®:
Ééértemmá! @enamel: Akkor tegyél oldalra olyan izét!
De hova is?

A március 1. is lehet éjjen.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 15:31:19

@Vajmaci: jé a tezsó :) hocsmint? :) kirándulunk, kirándulunk?

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 15:32:27

@Sün‼: jajjnelégymá értetlen. ódarra. mér, hová, máshová?
és nagybötüvel kell írni, hogy a blogszerkik tuti lássák.

KÉRJÜK OLDALRA AZT AZ IZÉT!

így.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.02.28. 15:46:36

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: menj panaszt tenni, nem kell mindent annyiban hagyni.
az orvost ha csunyan beszel, a boltost ha serteget, a bank ha jogtalanul charchol, a szolgaltatok amik flegman lekezelik az eltartojukat, mind mind picsanrugast erdemelnek, es nemcsak itt szoban.

en holnap megyek fuckingolni az egyik netszolgaltatohoz, az a szokas, hogy kiprobaljak mit bir a kedves ugyfel, ha bemegy kiverni a balhet akkor legkozelebb mar nem piszkalnak.

mohopasi 2011.02.28. 15:50:38

Hülye egy darab a "haver"... Ekkora dobozt ha ajánlott levélként ad fel, bele fogják passzírozni a postaládába. Ez amúgy nem levélméret, de tudom, ha a vaterán veszel valamit, és csomagként adatod fel magadnak, akkor drágább....

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.02.28. 15:54:35

@mohopasi: de miert passziroz???? erted a problemat, ugye?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.02.28. 16:03:12

@Dr. Körömlakk ®:
Értemmá, hogyne érteném.
Tessék:

HATÁROZOTTAN KÖVETELJÜK OLDALRA AZT AZ IZÉT!
-------------------------------------------------

mohopasi 2011.02.28. 16:03:55

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: értem. De mit csinálnál vele? Az van neki kiadva, kézbesíteni kell. Egyébként kissé sánta a történet. Ajánlottat nem kell átvetetni a címzettel?

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 16:11:03

@Sün‼: Köszönjük!
Körömke majd vesz neked is sört. Ha nem venne mégsem, neked adom az enyémet, én úgysem vagyok érte oda.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.02.28. 16:16:16

Ha nem talál a címen senkit, aki jogosult átvenni az ajánlott küldeményt, akkor bedobhatja a postaládába. Bár nem értem miért ilyen gyökerek a kézbesítők, hogy a túlméretes küldeményt is belepaszírozzák a postaládába. A korrekt az lenne, ha ott hagyna egy értesítőt.

Mondjuk nálunk meg analfabéta kézbesítő van. Rendszeresen hozzánk dobja be a szomszéd leveleit, pedig ki van írva a szomszéd neve a saját postaládájára.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 16:16:18

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: Azt tanulta nemifelvilágosításbul, hogy ahol ő lyukat lát, abba bele kell mennie. Őneki.

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 16:17:56

Valaki amúgy írta már itt a tuttit.. nagyobb ünnepekkor egy ötös a kézbesítőnek, és mindig minden meglesz.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.02.28. 16:26:27

@mohopasi: mittomen:) oldja meg:)@Peti817172M: ossze akar benneteket hozni:)

@enamel: akkor az lyenek a konektorba is?:))))

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 16:30:34

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: Oda feltétlenül. Nincs is frissítőbb érzés, mint egy jó kis konnektorba vizelés.

@Sün‼: Részemről a cseresznye.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.28. 16:45:34

Mákod volt... Mondjuk nekem meg ki se szokták hozni a cuccokat, szerencsére a posta mellett lakom...

Secnir 2011.02.28. 16:54:37

"A mobil stick igenis hajlítható"

ez egyértelmű.
tudtuk.
vártuk.

volt ugye először Uri Geller, aki kanalat hajlított. meg villát.
utána Neo, aki először kanalat sem tudott, aztán elhajlott ő maga.
volt az utolsó léghajlító.
most itt az első postás, aki mobilsztikkhajlító lett.

röviden ennyi. megérkezett, és megmenti a Földet.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.28. 17:28:58

@mohopasi: Nekem ekkorát sem passzíroztak.
Még jó, mert abban TV tuner volt, ami kevésbé hajlékony, mint egy mobilstick :D

Jokkura 2011.02.28. 17:31:29

Nálunk a postás nemcsak hogy belepréselte a túlméretes küldeményt a levélládába( hülye új szabvány a B4 boríték csak sérülve fér bele ) ,hanem a láda ajtaját felhajtogatva gyömködte bele a küldeményt. A levládát csak az egész sor lebontásával lehetett volna cserélni ( társasház).Igaz túl sűrűn nem látom az "erőművész"postást ,a balhé után .

god shave the queen 2011.02.28. 18:02:45

@hagyma: az a szabály az ajánlottal, hogy személyesen adják át a címzettnek. Ha pedig nincs otthon az illető, akkor otthagynak szépen egy értesítést, hogy a küldemény itt és itt, ekkor és ekkor átvehető.
De - bármi legyen is ráírva - NEM gyömöszöli be a póóstás a küldeményt semmilyen postaládába.
Ez a szabály az ajánlottal. Nem gyömöszölgetjük postaládákba.

buga jayson 2011.02.28. 18:16:37

@Dr Jozef Vengloš:
:)
ez így van, tehát nem haragszom :)

Szekuriti Blogger · http://szekuriti.blog.hu 2011.02.28. 18:39:34

Én nyomtattam egy minőségi A4-es naptárt, és elküldtem haza a szüleimnek. Ráírtam szépen, hogy nem összehajtható, mert megtörik a festék. Erre a kurva a postán lebaszott átvételkor, hogy hiába írom rá, akkor is össze lesz hajtva, mert hogy fér bele a postás táskájába másképp? Mondtam neki hogy felőlem autóval is házhoz vihetik. Valahogy azért hazaért, lehet hogy az otthoni ismerős postás jobban kezelte.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.28. 19:15:58

@Szekuriti Blogger: Nekem azon szoktak fennakadni, amikor ráírom az ajánlottként feladott cuccra, hogy törékeny. Tollal.
És akkor az miért van rajta. Azt nem lehet törékenyként feladni.

Mondom nem törékenynek lesz feladva, csak figyelmeztetés. Hát de. Hát ilyet hogy.

Komolyan mondom némelyik annyira droid.

@god shave the queen: Na ja, én mindig csak értesítést kapok, kivéve amikor csomag jön, akkor érdekes, kihozzák...

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 19:26:58

@Sün‼: jajköszi. kivi vok, lesz e valaha is valami, mert a blogszerkik általában szarnak a kommenterek kéréseire
@enamel: Drágám, mér nem montad, hogy mást szeretsz, veszek Néked szőlőmárkát ha aszt kérel :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.02.28. 19:42:48

@Dr. Körömlakk ®: Hú azt ne. Múltkor vettem Meggy Márkát, szabályosan hyposzaga volt. Ki is öntöttem.

Vegyél mondjuk fantát, az is valami szar, de legalább nem érzem rajta.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.28. 19:53:42

@Dr. Körömlakk ®: Nem mindig, de nekem is sokáig tartott, amíg rájöttem, mit értesz "izé" alatt :D

"Friss kommentek" dobozt :)

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 20:04:53

@enamel: nekem mindegy, Tied a választás. én csipálom a fanta narancsot.
@ColT: már vagy kétszer leírtam részletesen hogy mit értek alatta, ebben, és a másik posztban is, azt biztos nem olvastad :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.28. 20:28:39

@god shave the queen: en tudom, hogy az en idomben igy volt, de azt hallottam, egy ideje be lehet dobni
itt behajtjak ha nincs rairva, negeyed akkora postaladak vannak kb mint az otthoni
ajanlottat nem dobnak be csak ertesitot

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.28. 20:32:39

sot az en idomben, az atkosban, akar a szomszed is atvehette, meg penzt meg csomagot is
aztan a penzzel mar ugy szorakoztak hogy meg tan kiskoru csaladtagnak sem adtak oda, most nem tudom, hogy van
itt penzt nem hordoz a postas
ha ilyen nyugdijkezbesites lenne tuti kirabolnanak 4-et hetente
vagy fegyvert kene nekik adni

a jobb oldal OLYAN URES< NEM KENE VALAMIT ODATENNI?

VOGL 2011.02.28. 20:37:46

Ezért nem szabad internetet küldeni postán, van már üvegszál is, meg facebook.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.28. 20:37:54

@mohopasi: ebben van valami
lehet csomagkent kellett volna feleadni
hm ez eszembe sem jutott
es 100

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 20:43:35

@hagyma:
igazán rendi vagy, hogy kiírod, hogy KÉNE A JOBB ÓDALRA IZÉ!
Neked is jár egy pija.
a végén úgyis kifizettetem a szerkikkel :P

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.02.28. 20:55:06

@Dr. Körömlakk ®: Ja nem. Sajnos ritkán tudok Homározni mostanság :(

Mylady 2011.02.28. 20:58:02

A tértivevényes levélhez nagy elszántság és határozottság kell, úgy tapasztaltam.
Közjegyzőnek küldtem nyilatkozatot, biztos akartam lenni abban, hogy átveszik, ezért tértivevénnyel akartam feladni. Igen hosszan kellett győzködni a postáskisasszonyt, hogy ezt így elfogadja. Mert szerinte felesleges és elég nekem az ajánlott is, az különben is 200 forinttal olcsóbb.
Sose gondoltam volna, hogy ennyire csórónak látszom...

Mylady 2011.02.28. 21:01:33

DE a kedvencem még mindig az az eset, amikor befáradtam az értesítővel a hivatalos levelemért és a postáskisasszony igen hosszú keresgélés után megérdeklődte (tőlem!!!), hogy néz ki a küldemény.
Nem díjazta a válaszom, hogy fogalmam sincs, mert eddig még csak ők látták...

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 21:07:53

@Mylady: nekem egy ismerősöm adott fel nekem borítékban 6000 forintot (utólag tudtam meg, hogy ilyen gyagyás volt, le is csesztem). a boríték sosem ért ide hozzám. mondta a srác, hogy a postáskisasszony beszélte le róla, hogy komolyabb módját válassza a feladásnak.
nyilván ahogy kifordult a postáról, azonnal tépte fel a borítékot.

------------------

ma MEGINT az egyik termékből egy helyett kettő volt a blokkon a LIDL-ben.
tuti, hogy így van beállítva az a tetvedék gép, vagy mittomén, hogy néha szoroz. nekem ez kb az ötödik eset. csak nekem. ilyen nincs.

Dr. Körömlakk ® 2011.02.28. 21:24:29

@enamel: annyira nem izgat, említém vala, hogy mindig átnézem a blokkot, így engem nem basznak át. de sztem a legtöbben rá se bagóznak.

Mylady 2011.02.28. 21:46:21

@Dr. Körömlakk ®: Az a borítékos pénzküldés elég durva. És sokan használják. Aztán meglepődnek, ha nem ér oda.

De semmi ahhoz képest, hogy nekem egyszer anyám tojást(!) küldött postán. Papírtartóban.
Egy sem élte túl.

Darth Revan 2011.02.28. 22:06:17

kb. 5 evvel ezelott eleg sok utanveteles kuldemenyem volt. A postas soha nem csengetett fel (kapucsengon kint volt a nevem, amugy az elson laktam), pedig a postaladara is kirtam, hogy itthon vagyok, csongessen fel.

Egy ido utan panaszt tettem, par nap mulva valaki csenget. kinyitom: a postasunk az. megkert, hogy vonjam vissza a panaszt. Megtettem, mert nem akartam neki rosszat. azontul mindig feljott es puszi pajtasok lettunk :)

Giba 2011.02.28. 22:40:21

Lényeges a feladás előtt jól becsomagolni... nem csak a postás és a kézbesítő tehet általában a rongálódásról, hanem azok is akik szortírozzák... Azt mondom elkerülhetetlen a rongálódás, de ha feladás előtt gondosan be van csomagolva esetleg egy nagyobb dobozba téve és az ki van bélelve valamivel... Nincs gond :)

Megdobbent 2011.03.01. 00:29:52

Szeretnem kerni, hogy ott oldalt NE LEGYEN IZE, mert egyszer kiesett egy masik blogon, egyenesen bele a kavemba, ami viszont bezoldult tole :(((

IZE ELLENESEK TOMORODJUNK!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.01. 00:38:26

@The Good Boy: @Megdobbent:
ja kerem, ahol retardaltak a szomszedok es a postasok....
itt a postas karrier igen jol fizet
szomszed lehet retardalt, sose tudni
de nekem meg szerencsem volt veluk, nem lopnak es nem lovoldoznek

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2011.03.01. 00:50:12

Odanézz Körömke, a Döbbent lázad... Mit csináljunk vele?

Dr. Körömlakk ® 2011.03.01. 08:14:44

@Mylady: ez kurva nagy :)
@enamel: @hagyma: ne izgulóggyatok, van ellentábor, ez má megszokott itten. úgyis mink vagyunk többen.

LEGYEN IZÉ OLDAVÁST!

esef 2011.03.01. 09:21:37

Tavaly mikulás előtt feleségem nagynénje talált olyan csokimikulást, amit az ikrek megehetnek az allergiájuk ellenére. Kurva drágán megvette, dobozba rakta, kibélelte, hogy ne törjön össze, expressz csomagként még drágábban feladta másnapi kézbesítéssel (mikulás előtt egy héttel), hogy tutira megkapjuk.
December 6-án, mivel még mindig nem jött semmi, elbattyogtam a postára, hogy tessék már megnézni, jött-e innen és innen csomag, mert kurvára nem kaptuk meg, időgarantált volt és a feladó van a mobil túlsó végén. Mit képzelek, ha nincs értesítőm, nincs csomag... Mondom neki, tessék csak megnézni még 1x különben tőlem fog zengeni az ügyféltér és az nem biztos, hogy kell nekik. Természetesen meglett a csomag, sértetlenül, hiánytalanul. (ez nagy szó!)
Következő kör, másik ablaknál a reklamáció. Kivártam a sort (!), megreklamáltam, mint kiderült az első kézbesítésnél ha nem vagy otthon akkor nem kapsz értesítőt a csomagos postástól, hanem másnap viszi a leveles postás......... A vicc, hogy otthon voltunk a napokban, mert pont erre a csomagra vártunk. Slusszpoénnak közli a nő, hogy mit izgulunk, mikulásra jött a csomag és most viszem haza a gyerekeknek, tehát minden jó. Ezt dec.6-án 18:50-kor!

esef 2011.03.01. 09:23:54

@Dr. Körömlakk ®:
nekem a lidlben a hétvégén sikerült 2 csomag virsli helyett 6-ot beütni, a fejes saláta helyett meg hálós mandarint. gyanús lett, hogy 3x annyit fizettem mint kellett volna. szenvedett is a kiscsaj mire mindent rendberakott :)

esef 2011.03.01. 09:25:02

a pénzes postásunkkal ellenben soha nem volt gond, sőt még borravalót sem fogadott el mert látta, hogy pici gyerekek vannak

Joindulat SC 2011.03.01. 09:32:47

Nővéremnek páréve érkezett egy levele... ez eddig elég szokványos dolog. Viszont a feladás dátuma cirka 14 évvel a megérkezés előtt volt. Na ez hogy?

Nem volt feltépve ,meggyűrve.
Szóval ne szidjátok a Magyar Postát!
Igenis a jó munkához idő kell :)

(az lehetett a gond ,hogy nem elsőbbségivel volt feladva?)

Magyar Posta
Én így szeretlek!

Dr. Körömlakk ® 2011.03.01. 09:38:16

@esef: mondom, ez tuti az üzletpolitikájuk része. nem kis pluszbevétel, és a pár majom (szerintük), aki észreveszi meg majd terjeszti a jóhírüket, miszerint szó nélkül visszaadják a zsét. lásd múltheti Homárposzt.
ha mindenki nézné mindig a LIDL-ös blokkját, meglepő turpisságokat látna...

Dr. Körömlakk ® 2011.03.01. 09:40:45

@Joindulat SC: 14 éves???? bazzmeg, ezt nem hiszem el! :D

nekem kerek egy évet késett egy levél, konkrétan egy meghívó egy rendezvényre.
hívom őket, hogy megyünk, erre értetlenkednek, hogy hova. mondom itt a meghívó a kezembe, ma volt a postaládában. csak nagy a hebegés. ránézek az alján a dátumra, hétre pontosan egy éve írták, és adták fel.
aztán én kértem elnézést.

Dr. Körömlakk ® 2011.03.01. 09:42:52

@Sün‼: köszkösz

LEGYEN ÓDALT IZÉ!!! DE MÁMA!!!

esef 2011.03.01. 09:46:31

@Joindulat SC:
Én '94-ben adtam fel egy levelet Angliából az NSZK-ba. Azóta is úton van...
(bár a brit postát ismerve lehet, hogy 30 év múlva előkerül)

Dr. Körömlakk ® 2011.03.01. 09:47:12

@esef: megvárják míg megint NSZK lesz a neve, mert így nem kézbesíthető.

esef 2011.03.01. 09:59:46

@Dr. Körömlakk ®:
Most is NSZK a hivatalos neve. Az NDK megszűnt (beolvadt) de az NSZK megmaradt

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.03.01. 10:07:23

@esef: "Az NDK megszűnt (beolvadt) de az NSZK megmaradt"

Mindenki nagy szerencséjére nem fordítva történt.

Dr. Körömlakk ® 2011.03.01. 10:25:25

@esef: ja, télleg. de ma már senki sem használja ezt a rövidítést, osz ígyjártam.

van új poszt, tehát

KÉRJÜK AZT A BIZBAZT A JOBBÓDALRA!!!

cicmen (törölt) 2011.03.01. 10:31:41

@atpijkamo:Az NDK megszűnt (beolvadt) de az NSZK megmaradt"

Mindenki nagy szerencséjére nem fordítva történt.

Most miért mondod? Azóta hiánycikk a Wartburg!

cicmen (törölt) 2011.03.01. 10:32:46

@cicmen: Meg a kivehető ajtós turmix!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.03.01. 10:41:22

@cicmen: Mindig elállítódott a gyújtás. Kopogott.

Vagy a rükverc működött, vagy a 3. sebesség. A kettő egyszerre soha.

Tudod kinek hiányc(z)ik.

VW egyetrű kormányát kellett szervó nélkül tekernem. Aszittem bepisilek. A Wartburg jóval nagyobb kormányát szervó nélkül vígan lehetett tekerni.

cicmen (törölt) 2011.03.01. 10:51:26

@atpijkamo: Elvesztél a hétvégén! Megérkezett a deciki történetem?
Volt két tippem.
1. Sokkot kaptál és összetörted a számítógépet.
2. Plagizáltad és nagy könyvterjesztőknél házalsz vele!
Az utóbbi esetre közölném, hogy ha meglátom az Akadémiai Kiadó gondozásában megjelenni, leperelem a hajadat!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.03.01. 10:54:31

@cicmen: Kétszer is. Nem tudok választani...

Magam_a_Mondomét! 2011.03.01. 15:54:23

Postásnéni kapjon mozijegyet az "Utolsó Stickhajlító" c. filmre nevelési célzattal.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.01. 15:56:28

@atpijkamo: A Toyota Hiace-nk egy nagyságrenddel nagyobb volt, mint egy egyterű népautó, mégis, amikor végre sikerült a szilentet kicserélni, és beállíthatóvá vált a futóműve, könnyedén lehetett tekergetni. Mondjuk előtte párszor kiugrott az asszony kezéből a kormány Y fordulónál...

banpepe 2011.03.01. 21:21:01

Egy cimborám ajánlott küldeményként feladott nekem egy mobilinternet eszközt, amit bármilyen személyes átvétel és aláírás nélkül, a postaládámba gyűrve találtam meg dél körül.

Erre annyit tudok mondani, mint postás, hogy az ajánlott levél bedobható, amennyiben a postaláda zárható. Gondolom nem voltál otthon, mert sima ajánlottnál is csöngetni kell. Ha nincs otthon, mehet a ládába, semmi szabálytalanság nincs ebbe. Az, hogy összegyűrte, más tészta, az az ő része, de formailag teljesen szabályos volt. Amit nem lehet berakni, az az lnk, sk, illetve tértivevényes levél. (fehér, zöld).

svájci_magyar 2011.03.02. 10:17:52

4 hete adott fel a húgom egy levelet, amiben 3 db újság volt kb. 2000 Ft értékben.Ezt azóta is várom. Időközben kiderült, hogy a falusi postán lett feladva levélként, amire az ott dolgozó hölgy 300!! Ft-ot kért el. 1. Hibázott a húgom, mert nem tűnt fel neki a kevés összeg (svájcba általában 1500-2000 ft a bélyeg)? 2. Hibázott a postai dolgozó, mert szerintem meg sem nézte hogy hova megy a levél. Húgom visszament megkérdezni, hogy ilyenkor mi van. Erre közölték vele, hogy ha esetleg debrecenből majd visszaküldik, akkor majd a posta kifizeti a különbözetet.Ez azóta sem történt meg. Kérdem én: miért nem küldik vissza a feladónak, ha látják, hogy kevés rá a bélyeg? Vagy lehet, hogy újra eladták az újságokat és ihatunk rá hideg vizet? Miért nem küldik el portósan? Én biztos kifizettem volna a különbözetet. Kell e nekünk tudni, hogy mennyibe kerülnek a külföldi küldemények?

SÜN 2011.03.02. 15:15:16

lófasz baja sem lett a szarodnak ettű

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.03.02. 18:17:08

@god shave the queen: Olvasd el az üzletszabályzatot. Feketén-fehéren le van írva, hogy ha nem talál otthon senkit, akkor a csak ajánlva feladott levelet bedobhatja a postaládába. Értesítő TV, SK és "postán veszi át" levél esetén kell.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.03.03. 01:22:36

@DaM: tudod mindez miért van?
én a 80as évek közepén voltam fél évig táviratkihordó. nem csípték a fejem, mert nekem volt a legtöbb kanyarom, én hordtam ki a legtöbb expresst, dísz, sima és sürgős táviratot.
mindig felmentem a címre és mindig jattoltak az emberek akkoriban 10-20, extrém esetben 100-150Ft-ot. nekem azt tanította a kiscelliben Mami (elég morózus motorospostásnő volt), hogy a küldemény szent és bármi áron el kell érjen a címzetthez.
Inke Lacitól (kötelező volt tegezni) 200Ftot és egy pohár whiskyt kapott mindig aki felment a Vörösvári úton az elsőre.
akkoriban az ajánlottat csak a járatos postás vihette és nem lehetett levládázni.

ma ez NAGYON másképp van!
nuku jatt, ezáltal érdektelen droidok lettek a postásokból. (amilyen a címzett, legközelebb olyan a postás)

ezzel annyi a gáz, hogy az ember kifizeti a posta által meghatározott összeget amire a posta azt gondolja, adott szolgáltatásra elegendő.
ez a szerződés ügyfél és posta közt.
innét ha nem teljesíti a vállalt kézbesítést, szerződésszegést követ el.
ha a posta úgy érzi keveset kér, emeljen tarifát. de a küldemény szent és sérthetetlen, mindig a címzettnél a helye!

amikor ezt így szépen levezettem a postafőnöknek a nyugati mellett beígérve egy médiás beszélgetést a pontosságról és a szerződésekről, egyből a már valahol feljebb említett módon, szinte a XIII.kerültebe érkezés napján kapjuk meg a küldeményeket.
ha ez kell, hát így csinálok, magasról leszarom a lelküket.

ezt ajánlom mindenkinek már az első alkalomnál!

CernaGeza 2011.03.03. 20:43:50

- Nálam rács van a folyosón, s így a postásbácsi nem tud eljönni az ajtóig. Becsöngetés után ha nem jön ki senki, bedugja a csomagot a rácson, és csulóból az ajtóhoz hajintja.
Ezt évek óta így csinálja, és még soha nem ment tönkre szerencsére semmi.

Egyszer elmondta amikor találkoztunk, hogy így nem kell beszopnia senkinek a postára átvenni a csomagot, ami alsó hangon fél óra. Kedves ember, szeretem

salapapa · http://salapapa.hu 2011.03.05. 02:28:57

@CernaGeza: kreatív fazon, egyből mexerettem! :D
süti beállítások módosítása