Tékozló Homár

Hárítják a nyugdíjasokat a Nemzeti Galériában

2011.03.28. 14:09 | jackyll | 258 komment

Piroska összcsaládilag ment volna fakereszten lógó férfit nézni a Nemzeti Galériába. Sikerült is  interneten jegyet vennie, hogy ne kelljen sorban állni a bejutásnál. Igenám, de a nyugdíjasok ingyenjegyét csak a helyszínen, a pénztárban lehet igényelni, online nem. Azaz vagy nekik is vesznek jegyet pénzért, vagy kempingszékkel mehetnek sorbanülni:

A történet a következő: nagyon kis ügyesen :-))) kitaláltam, hogy Húsvétra az egész család azt kapja tőlem ajándékba, hogy a www. jegymester.hu segítségével mindenkinek jegyet veszek a Magyar Nemzeti Galériába a Krisztus-trilógiára. Kicsiknek, nagyoknak, gyerekeknek, szülőknek, nagyszülőknek. Ez azon kívül, hogy én viselem a jegyköltséget, azért is látszott mindenki számára kedvezőnek, mert ha az ember a Jegymesterrel elővételben vesz jegyet, akkor az előre meghatározott belépési időpontra szól, így nem (illetve csak az előre váltott jeggyel, azonos időre érkezettek között) kell sorban állni. Esetünkben ez is fontos szempont volt, mert a nagymamáknak és a nagypapáknak úgy 70 felett már nem is való a sorban állás. Ilyen előzmények után kezdtem volna a jegyvásárlásba, amikor is azonnal szembesültem a Jegymester honlapján, hogy noha a 70 éven felüli polgártársaknak az időszaki kiállítás ingyenesen látogatható, olyan regisztrációs (ingyenes) jegyet, amivel a család többi része számára megjelölt időpontban velünk együtt ők is bejöhettek volna, nem lehetett rendelni a Jegymesternél. (Ott csak pénzes jegyek vannak.)

De ekkor még nem estem kétségbe, azt gondoltam, lehetetlen, hogy erre ne legyen megoldás. Őszintén szólva azt képzeltem (én kis naiv), hogy felhívom a Galériát, elmondom, mi a gondom, mire majd egy kedves hölgy megnyugtat, hogy tessék csak nyugodtan hozni az ingyenes nagyszülőket, természetesen bejöhetnek Önökkel együtt sorban állás nélkül az előre rendelt jegyeken megjelölt időpontban minden jegy nélkül, hisz elegendő, ha a jegyszedőnek igazolják, hogy 70 évesek elmúltak. Olyan választ is elképzeltem, hogy tessék megnyugodni, természetes, hogy kisgyerekeseknek, illetve idős embereknek nincs sorban állás, hanem a sor elejére engedjük őket a pénztárnál is és a kiállítás bejáratánál is. De persze nem így történt, egyik elképzelésem se lett nyerő.
 
A hölgy ugyan nagyon kedves volt (igaz, az nem egészen világos előttem, hogy Budapest egyik legkiemeltebb múzeumának miért csak a mobiltelefonos elérhetősége működik), azonban a gondomat nem tudta megoldani,  bár biztosított róla, hogy a probléma nem ismeretlen a számukra. (Nem ismeretlen, de mégse oldották meg.) Megoldás helyett nagyon kedvesen azt javasolta, hogy ha a 70 éven felüli ingyenes belépésre jogosultak nem szeretnének sorban  állni, akkor esetleg egy hétköznapi, kevéssé frekventált időszakot válasszanak a kiállítás megtekintésére, mert bizony sajnos ingyenes regisztrációs jegyet, amivel a belépésre jogot szereznek, csak a Galéria pénztárában lehet váltani, "elővétel" pedig erre a jegytípusra sajnos nincs. Ha pedig a család mindenképpen együtt szeretne kiállítást nézni és ragaszkodunk a hétvégi időponthoz, akkor természetesen lehetőségem van arra, hogy az ingyenes belépés helyett a nagyszülőknek (noha életkoruk szerint már nem kéne, de az előre választott idejű és együttes családi belépés érdekében mégis) kedvezményes nyugdíjas jegyet vásároljak (1000 Ft/db.).
 
Mivel családi kiállítás-nézést terveztem és ezt hétvégén tudjuk csak abszolválni, de legfőképpen azért, mert nem szeretném, ha a 70-80 éves nagyszülők csak sorban állás árán jutnának be a kiállításra, azt meg pláne nem szeretném, ha a sor láttán elmenne a kedvük a kiállítástól és így nem is látnák a Trilógiát, ezért természetesen megvettem a kedvezményes jegyeket a részükre. De a dolog nagyon bosszant és képtelen vagyok megérteni, hogy miért nincs erre a helyzetre normális, emberi megoldás a Galéria részéről (főleg, ha a probléma már az én telefonhívásom előtt is ismert volt). Pont az idős, sorban állásra már valószínűleg nem képes látogatóik számára nincs előrendeléses jegy? Létezik, hogy egy közintézmény ennyire udvariatlan legyen? Igaz, természertesen nem a Galéria tehet arról, hogy a kiállítása olyan népszerű, hogy sorban állás van a bejáratnál, de ha már így van, neki kellene tenni valamit a helyzet kezelésére, nem?  Ehhh....

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2011.03.28. 14:13:45

Mit nem lehet ezen érteni? Potyázáshoz nem jár kényelmi szolgáltatás. Ez van.

Dr. Kix 2011.03.28. 14:14:08

@Kix: Helyett csipkebokor vessző...

Amúgy a sztori szívás, de a legkevésbé sem meglepő.

pruntyike 2011.03.28. 14:14:16

Vászka, lógsz a neten... Az élet meg elszivárog.

Rosszindulatú Vászka 2011.03.28. 14:18:02

@pruntyike: nem érdekel, szar a grafikája és uncsi is.

pruntyike 2011.03.28. 14:23:20

@Rosszindulatú Vászka: Csak a Hagyállógva Vászkáról jutott eszembe.

vizsla_barat 2011.03.28. 14:23:46

miert nem mentel oda a kiallitas utan,hogy eltevesztetted a jegyeket es adjak vissza a nagyszulok 1000 ft-jat,igazolod a koruk es kesz.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.28. 14:24:19

Az micsoda, ha szerintem rövid időn belül így is-úgy is találkozni fognak a vonatkozó kiállítás főbb modelljeivel a nagyszülők?

Rosszindulatú Vászka 2011.03.28. 14:25:06

@pruntyike: nem onnan Vászka, ez egy hosszabb történet, de semmi gond, bírtam azt a filmet is :)

Koholmány 2011.03.28. 14:29:34

Szerintem pofon egyszerű, ezért a nemzetit védem.
Aki fizet, annak jár előny, aki meg nem az álljon sorba. Az idősek így is kedvezményesen vagy ingyen jutnak be.
Ha meg itt kivételezünk, akkor bármikor ki-be járhatnának az ingyenes jegyűek.
Nem kell meglepődni, mert tudjuk milyen a hazai helyzet.
Mint pl az ingyenes buszozók, csak mert ott melegebb van mint otthon.

Becs 2011.03.28. 14:30:02

Igaza van a hölgynek: nyuggerek menjenek el szépen múzeumba akkor, amikor a dolgozók nem.

Kezd fölháborítani, hogy a BKV-n is folyton kerülgetni kell a nyugger csőcseléket, CSÚCSIDŐBEN.

Hát persze, ne vegyük el az ingyen utazás jogát, isten ments, de könyörgöm, legalább a csúcsidőben látogatásról mondjon már le az, aki ingyen él, az isten verje meg ezeket...

Becs 2011.03.28. 14:31:22

@Koholmány:

Épp a buszozók jutottak nekem is eszembe... minden ki****ott nap reggeli és esti csúcsban a rohadt nyuggertömeg, hogy a rossebb vinné el őket

Unbiased 2011.03.28. 14:32:58

A regisztrációs jegy nyilván az állami támogatás igénybevételéhez szükséges. Hogy ezzel a Jegymester vagy mi a csuda nem foglalkozik, azon én nem csodálkoznék. Soha nagyobb gondotok ne legyen...

Koholmány 2011.03.28. 14:33:35

@Rosszindulatú Vászka: És ha a nyugger nyuggerezik?
Eccer a klubrádióban hallottam egy nyuggert, aki úgy mutatkozott be hogy egy belvárosi nyugger :)
Szal szerintem menő ;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.28. 14:33:50

fakereszten logo ferfinel abbahagytam
tota w. szelleme atjarja az indexet
jon egy ujabb] aldis poszt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.28. 14:35:40

@Koholmány:
ha anyukadat/ mamadat/ is ugy hivod, akkor mindenkeppen
@Becs: mamad is rohadt?
vigye ela rosseb
idiota

Rosszindulatú Vászka 2011.03.28. 14:36:06

@Unbiased: sztem a dolog ennél eccerűbb. Az ingyen jegyre nyilván nincs jutalék annak a külsős cégnek, ezért nem foglalkoznak vele. Az más kérdés, hogy nyögdíjas jegyet lehet-e venni elővételbe, az azér kéne, hogy legyen.

Rosszindulatú Vászka 2011.03.28. 14:37:58

@hagyma: ugye? De mink csakazért senem etnikázunk :)

Koholmány 2011.03.28. 14:38:01

@hagyma:
Anyám cekkeres lesz, tegnap bejelentette, hogy akar olyan húzós szatyrot.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.28. 14:51:48

@Koholmány: a huzos szatyorral nem tudom mi a baj
szallodaban meloztam ahol aludtak a pilotak meg a sztyuvik es ilyen 5-kg-is borondoket is huztak
mikor Viciannal meloztam elvittem 2 cementes zsakot, ma mar csak egyet vinnek max
az elet ilyen
gyengen szulteunk es gyengen halunk meg, ha megerjuk
rohadt szemet banyatankos nyuggerkent
/mar ahogy otthon gondoljak, szerencsere en itt fogok megdogleni, valoszinuleg golfozas kozben/

staropramen 2011.03.28. 15:04:03

@Becs: @Koholmány:
reménykedjetek, hogy felfordultok mielőtt megérnétek a nyugdíjat.
Idióták.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.28. 15:16:36

@Koholmány: aha
nem draga sport
mikor kijottem, igen kemeny fizikai melot csinaltam, mentunk haza a VAN-el es lathatoan idosebb urak es holgyek golfoztak
en meg mondtam, a qrwa eletbe en robotolok a teton ezek meg itt golfoznak
aszogya az amerikai sofor
hagyd oket, egesz eletuket vegigdolgoztak
na ez a kulonbseg az otthoni meg az itthoni szemlelet kozott
es halat adok az urnak, meg a fan logo ferfinak hogy itthon vagyok otthon
nektek sok sikert oregsegetekre

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.28. 15:25:33

@Becs:
Ménem mész el a picsába?
Neszójj vissza mer durvább leszek!

VIC20 2011.03.28. 15:25:52

"fakereszten lógó férfit nézni"

Idióta.

Harlequin 2011.03.28. 15:28:14

Nagy ajándék az ingyen jegy, gratulálok!

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.28. 15:28:50

@hagyma:
nem draga sport"

Ja, a szobagolf, mer oda nem kell olyan elektromos izé, kiskocsi

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.28. 15:31:46

@Koholmány:
Ha nugger mondja megengedhető , gondolj Cyrano orrára
és a nugger nem fogja önmagára és a többire azt mondani hogy rohadjanak meg

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.28. 15:33:57

@horex:
hulye
a kocsi jar a jegyhez
raadasul nekem diszkontom van, mert Mary a Grove Parkban dolgozik es ott van golf palya
valami 20 dollarert utogethetunk 2-3 orat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.28. 15:34:55

@horex: de a szobagolf sem rossz, csak mindig kiutom az ablakot

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.28. 15:36:43

@VIC20:
mondtam hogy tota tanitvanyok:)

az index mindenestul eleg egyszer a pokolban ez nem kerdes

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.28. 15:44:37

@hagyma:
amugy én a szobagolfhoz is elektromos autót használok
Nehogymá kifáraggyak!

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.28. 15:46:09

@hagyma:
próbálkozz lengőtekével, távol az ablaktol
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.28. 15:47:34

@VIC20:
Ilyen szövegért az iszlám szabad és büntetlen kilövési engedélyt adna a poszttolóra

telkoe 2011.03.28. 15:47:49

Valamint elkepzeltem hogy angyalkak fognak a bejarat elott tancolni es soron kivuli mennybe jutasi utalvanyokat sorsolnak ki a szerencsesek kozt. Nem ertem hogy miert nem igy volt irok is egybol a homarnak nagy felhaborodasomban.

Ilyen egyszeru gyerekeknek mint a posztolo ki kellene irni szep nagy betukkel, hogy
Vagy bejossz ingye, de akkor sorba allsz mint a tobbiek
Vagy soron kivul de akkor fizetni kell.
Ebbol a kettobol az egyiket valaszthatod.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.03.28. 15:49:22

@horex:

Használj hozzá szobabiciklit, előbb odaérsz!

Koholmány 2011.03.28. 15:50:52

@staropramen: Ideges vagy? Ajánlom neked:
www.youtube.com/watch?v=6UFD-_h6RGE

Mellesleg az idősek taknyosozzák, a fiatalok nyuggerezik egymást, a nap nappal süt, éjjel meg nem. Ez az élet rendje.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.28. 15:51:24

@horex: egyszer ugy tokon baszott egy lengotekegolyo, hogy azota felhagytam azzal a sporttal
@telkoe:
erdemben nem tudok hozzaszolni, mert a fakereszten logo ferfinel tenyleg abbahagytam
Mary hivo, mar ra valo tekintettel is, bar mar hozhatna a reggelit

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.28. 15:53:27

@Koholmány: a nyuggerezes a Te eleted rendje
bar erdekes elet ahol a fiatalok nyuggerezik egymast

Oli Garha 2011.03.28. 16:05:32

ez a fakereszten lógó férfi tényleg elég meredek :-)))))

Koholmány 2011.03.28. 16:06:55

@hagyma: Pont úgy értettem, ahogy sikerült neked kiolvasni a mondandóból ;)

Rosszindulatú Vászka 2011.03.28. 16:30:30

Még az lehet, hogy a Dzsekil úr a balabbik (az most amúgy is a rosszabb) latorra gondolt és nem is a Megváltóra. Nem tudom, miért vagytok ijen rosszindulatúak.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.28. 16:30:46

"az egész család azt kapja tőlem ajándékba, hogy a www. jegymester.hu segítségével mindenkinek jegyet veszek a Magyar Nemzeti Galériába a Krisztus-trilógiára."
Az ősöknek ingyenjegyet, ha sikerül. Ajándékba. Nem is érdemeltek volna többet?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.28. 16:32:46

@Rosszindulatú Vászka: Illő tisztelettel megjegyzem, hogy a képeken szereplő mind a három keresztrefeszített valóban férfi volt, ami ma már nem is olyan magától értetődő...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.28. 16:33:51

Hát mondjuk neten keresztül elég nehéz ellenőrizni, hogy nyugdíjasok-e.
De mondjuk kva. egyszerű lett volna, ha beengedő ork megnézegeti a személyiket. Ha nincs jegye & nyugdíjas, akkor bemehet.

Szóval a postoló hülye, a galéria meg a beleszarás miatt érdemel sünt.

theveryguest 2011.03.28. 16:38:27

Valószínűleg az van, hogy a Nemzeti Jutalékot fizet a Jegymesternek a befolyt összegekből. Na most ugye 0Ft-os jegyből nem nagyon lehet jutalékot vonni, ezért nincs ilyen online jegy. Nem üzlet. Mondjuk csinálhatnának ilyen regisztrációs jegyet 100-200Ft-ért. Gondolom az 1000Ft-os jegyből sem kapnak többet.

Rosszindulatú Vászka 2011.03.28. 17:01:56

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: azért abban megegyezhezünk, hogy olcsó poén volna azon rágódni, hogy a tuggyukmikkel csak a baj van. Ne is tegyük. Az illető középső úr, a szeretetmániás ügyében amúgy is blaszfémia volna férfiasságát firtatni. Az a film, mejik szólott róla, amiben az a Willem Defoe volt a Megváltót megszeméjesítő csepűrágó, na azt is többször megfúrta a klerikális reakció a tévéadását illetően. Pedig érdekes film.

Sokorai_Atala 2011.03.28. 18:34:14

OFF
Tudna valaki tanácsot adni abban, hogy elírta a rendszámot a hölgy a kútnál, én meg nem vettem észre, csak most, hogy kijött a büntetés (most bezzeg ellenőriztem:)). Csak belül lehetek szőke....:)
KÖszi, bocs

Sokorai_Atala 2011.03.28. 18:46:17

Ja a kérdés, lehet-e tenni valamit?

vega2 2011.03.28. 18:47:56

@Rosszindulatú Vászka: A stílus maga az ember. "a Megváltót megszeméjesítő"....
Ettől kezdve nincs miről beszélni. ( Ha érted mire gondolok.) :-))))))))))))))

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.28. 18:54:46

@Sokorai_Atala:
Kűggy egy levelet a kutasnak egy tégla boritékban a bezárt ablakon keresztül
Igy garantáltan nem lopja el a posta

Sokorai_Atala 2011.03.28. 18:56:52

@horex: olcsóbb, mint a büntetés:) de én voltam a hunyó, mert nem ellenőriztem gondosan.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.28. 18:58:31

@Sokorai_Atala:
Ne is indulj neki, reménytelen
A kutas tudta volna bizonyos ideig , kb. 20 perc, korrigálni

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.28. 19:05:11

@Sokorai_Atala:
Hiába kaparnád elő a téves rendszám tulaját, senki nem tudja bebizonyitani hogy nem ő ment a pályán, sőőt, ő vette a jegyet de mégsem ment, mondaná a pályakezelő
Volt ilyen pár eset, senki nem nyert

Le kell nyelni

Rosszindulatú Vászka 2011.03.28. 19:56:09

@Sokorai_Atala: ha csak egy betűt, vagy számot ítr el, akkor fákjásmenet, külömben sajnos bukta.

Sokorai_Atala 2011.03.28. 20:26:08

@Rosszindulatú Vászka: egy betűt írt el.És kártyával fizettem.

Rosszindulatú Vászka 2011.03.28. 20:28:23

@Sokorai_Atala: akkor kell levelet írnod nekik, kérvényezve, vagy szeméjesen az ügyfélszolgálaton asszem, és csak 1500 HUF-ot kell ráfizetni.

Rosszindulatú Vászka 2011.03.28. 20:33:38

@Sokorai_Atala: a totálkáron visszatérő a probléma ezügyben a jogsegéjes rovatban, radarozd le.

Sokorai_Atala 2011.03.28. 21:09:36

@Rosszindulatú Vászka: azt mondják ott, hogy csak 1.000 lesz, ha egy betűt ütöttek el. Jó lenne, összes gyerekemnek most lesz a születésnapja és ez nem hiányzott:)

Sir Zet 2011.03.28. 21:12:38

Jackyll, az igazi kommentáradat akkor jönne, ha "fakereszten lógó zsidót" írtál volna, de így se rossz:)

Xezs 2011.03.28. 21:56:50

Hogy milyen alacsony ingerküszöbű emberek vannak, képesek kiakadni a fakereszten lógó férfi kifejezésen. Nincs ezzel a kifejezéssel semmi baj, nem kell itt az álszenteskedés.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.28. 22:23:54

@Xezs: nem vagyok vallasos, sem alszent
primitiv duma es kesz

Rosszindulatú Vászka 2011.03.28. 22:53:32

@Xezs: jajmnár, de már ojan vagy. Nem akasztott, hanem feszített. De legalábbis szögezett. Teccikérteni?

Még szép, hogy idegállapotba kerültünk.

Xezs 2011.03.28. 23:10:13

@Rosszindulatú Vászka: Na ja. Azon filóztam itt közben, hogy ha ez ma történt volna, akkor biztos valami Hilti szegbelövővel tolják fel a fára, aztán a sok nép meg bepereli a Hiltit, majd utána a per miatt minden kézikönyvbe beleírják, hogy KERESZTREFESZÍTÉSRE NEM ALKALMAS!

Rosszindulatú Vászka 2011.03.28. 23:12:51

@Xezs: lófarát, vagy mifene. Először is nem kereszt volna, hanem lámpavas.

Megdobbent 2011.03.28. 23:46:50

@Sokorai_Atala: Ha hatosikreket szultel, akkor mitol van kedved egy kis vidam autokazashoz? :>

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.28. 23:52:46

ugy latom, meg mindig trendi azokon viccelodni, akik ugy gondoljak, nem a majombol lettunk

Megdobbent 2011.03.29. 00:06:30

@hagyma: nem ujkeletu a dolog, amiota kereszteny vallas van, azota vannak vallasgunyolok. Jomagam pl. a romai katolikusok kozul valo vagyok, megpedig 2 szentseggel megtamogatva, de boven megertem, ha a nem hivok szerint nem tul vedheto es logikus az egesz miskulancia. Nem kell ezen felkapni a vizet. Nem elegans es sportszeru a gunyolodas, de nem is Isten ellen valo vetek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.29. 00:21:47

@Megdobbent:
nem is kaptam fel a vizet, foleg hogy megkereztelve sem vagyok
a fakereszten logo ferfi nekem primitiv tanulatlan suttyosag, ezt engedd meg nekem
ha Isten van, amit en honnan tudnek, termeszetesen megbocsajtja, ha nincs akkor nincs
de ez a fakereszten logo ferfi, tetszik , vagy nemn, letezett

Xezs 2011.03.29. 00:22:51

Kérdem én, miből nem csinált még viccet az ember? De úgy szép a világ, ha mindenen tudunk egy jót nevetni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.29. 00:39:26

@Xezs: a vicc vicc
a humor humor
a suttyosag suttyosag
suttyosagon suttyok nevetnek
igy kerek a vilag

Egyéves Önkéntes 2011.03.29. 08:11:37

Milyen érzékeny itt mindenki, bezzeg mikor hullottak az indiánok a keresztényi szeretettől.
részletek az indiánhomár.blog.hu-n

konigjanos 2011.03.29. 08:36:05

Nem vagyok egy vallási fanatikus, de azért "fakereszten lógó férfit" ?!?!? Féltek kiírni hogy Jézus, vagy Krisztus, vagy ez vicces? Mert szerintem nem...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.29. 08:40:26

@Sokorai_Atala: Fizetni. Azt lehet.
@Megdobbent: Vallásgúnyolók már korábban is voltak. A társadalmi "tolerancia" általában nem fogadja el a másságot. Mostanság leginkább az ateista vallásúak gúnyolódnak a keresztényeken, főleg a katolikusokon, ami teljes mértékben érthető, elvégre egy térítő szektacsoportról van szó, és a hozzájuk paradox módon legközelebb álló panteisztikus, politeista vallásokat és azok híveinek vallásgyakorlását viszont általában tisztelik.

para_noir 2011.03.29. 08:54:44

Namost. Fából volt a kereszt? Igen. Férfi volt? Igen. A fából készült kereszten lógott a férfi? Igen. Hol itt a primitívség, a gyalázkodás? A mondat minden szava igaz, esztétikai minőségében pedig nem degradáló.

cicmen (törölt) 2011.03.29. 09:24:58

@konigjanos: Ez engem is "elbűvölt".
Fakereszten lógó férfi!
A másik, ez a marha nagy probléma. Nekem is vannak nyugdíjasaim, úgyhogy most nem őket basztatnám, hanem a pofátlanokat.
Ha már ingyen van, az sem elég ám! Még kér a nép! Ez nagyon tud zavarni. Ha elővételben is lehet majd ingyenjegyet kapni, akkor meg vigyék házhoz a "mázolmányokat mi?

konigjanos 2011.03.29. 09:34:59

Félre ne értsetek, joga van mindenkinek abban hinni, amiben akar. De ez egy fogyasztóvédelmi blog, vagy mi a szösz. A kommentekben nem zavar, de azért a cikkben...kíváncsi lennék, a vad ateisták mire háborodnak fel, ha szidnám a pénzt? Vagy nekik semmi olyan nincs, ami fájna, ha én gyalázám? Akkor viszont nincs mit mondanom...

cicmen (törölt) 2011.03.29. 09:38:11

@shitgun2:Namost. Fából volt a kereszt? Igen. Férfi volt? Igen. A fából készült kereszten lógott a férfi? Igen. Hol itt a primitívség, a gyalázkodás? A mondat minden szava igaz, esztétikai minőségében pedig nem degradáló.

Nem akarlak továbbképezni, mert nem szeretem a hiábavaló munkát! De! Annak a képnek jelentése van, túl a puszta látványon. Ezért kellene normálisan meghatározni. Egy pigmeusnak tényleg annyi, amit leírtál.

para_noir 2011.03.29. 09:41:12

@cicmen: milyen intoleráns vagy hallod! Rögtön pigmeus, aki nem keresztény hívő. Ez szép, ezt olvastad a használati útmutatóban, amit hittanon adtak? És a pigmeus még felvet egy kis etnikai élcet is. Hát ilyen alak vagy, kirekesztő, intoleráns.

Disznó Úr 2011.03.29. 09:41:37

"fakereszten lógó férfit nézni"

A jó édes anyátokat! Tudom, ti jobban gyűlöltök minket, mint mi titeket. Tapasztaljuk.

imreivagyok 2011.03.29. 09:44:50

Azért megnézném, hogy a "kiválasztott nép" mit reagálna mondjuk arra, hogy: amikor az a metélt srác átsétált az állítólag szétnyílt tengeren, a többi uzsorással...vagy hasonló...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.29. 09:53:15

@konigjanos: Volt ott két lator is...
(Illetve több, de pl. Barrabás már alighanem a szurkolótáborban.)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.29. 09:59:04

@cicmen: Lehet, hogy az alábbi idézetben szereplő kereskedőnek az apja:
(Vagy Janónak, a debreceni bohém koldusnak a nagyapja?)

"Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger · kitalator.blog.hu 2007.02.10. 22:31:03

Ramparamparam!

Egy tapasztalat nem rutin.

Azt viszont biztos állíthatom, hogy nem veleszületett, genetokai adottságuk.
Van egy sötétszőke hajú, kese bajszú, zöld szemű jó barátom, Laci. Ősei, amit tudni lehet, az ezerszáz éve kialakult ruszin-magyar kettős identitású magyarságból valók. Kisgyermek korában legtöbbet a nagyanyja nevelte, aki viszont szombatonkét begyújtani járt a miskolci zsidókhoz, tehát igazi (és nem politikai) sábeszgój volt. Laci annyira megismerte őket, hogy nem egy olyan zsidóban felélesztette az identitástudatot, akinek már a nagyszülei is elvesztették azt. Egyik felejthetetlen élményem róla, hogy vacsora utáni borozgatás közben minden általam ismert "munkásmozgalmi dalt elénekelt jiddisül, az eredeti, nem indulószerűsített dallamán.

No ez az én Laci barátom, amúgy művészettörténész (is), eljutott kies Moldvába. A szucsávai piacon már messziről látta, hogy ott vannak olyan fazonú bőrkabátok, amilyet évek óta szeretett volna venni. Közelebb érve látta, hogy a kabátokat egy igazi, ránézésre a XIX. századból ott felejtődött pajeszos , kaftános, kalapos, bagót rágó zsidó árulja. Lacinak amúgy is remek a nyelvérzéke (általános vélemény szerint, ha iszik egy kicsit, minden nyelven ért és beszél), eszébe jutott a kisgyerekkori begyújtásokból és az ott szerzett pajtásoktól összeszedett szókincs, és szép jónapot kívánt a bőrösnek, persze jiddisül.
Az megdermedt, lefagyott, mint az akciós laptop a vistától. Semmije sem mozdult másodpercekig, aztán a szeme szép lassan letapogatta (néhány hullámhossz-tartományban), aztán, ahogy megvolt a szkennelés, egy pillanat alatt kiköpte a félre dermedt bagó-galacsint a szájából, széttárta a karját, elvigyorodott és felkiáltott:

Isten hozott drága magyar testvérem!

Aztán következett a szinte rituális alku, utána pedig irány a kocsma, ahol a kezdeti árkülönbözet többszörösét megitták beszélgetés közbe. Kiderült, hogy az öreg zsidónak már a szülei is Moldvában éltek, ő egyszer volt Magyarországon, kisgyerek korában, Máramarosszigeten, mert akkor az átmenetileg újra Magyarország volt. A családi tradíciókat megőrizve ő ott, a Moldva szívében megmaradt magyar zsidónak, annyira, hogy néhány jiddis szóból, egy tüzetes megnézés után kispekulálta, hogy Laci csak magyar lehet.
"Nagy titok ez"
Vagy az ún. alakérzék."

cicmen (törölt) 2011.03.29. 10:00:29

@kocsogvagy: Gondolom a tolerancia, meg a "gondolatok szabad szárnyalása szóba sem jöhetne ebben az esetben. Cuslág Janó vicce sem aratott sikert a Terror Házánál, pedig lehet hogy csak jókedve volt a fiúnak. Néha elgondolkodom, hogy akkor is lebukik, ha nem poénkodik ott?

cicmen (törölt) 2011.03.29. 10:00:46

@kocsogvagy: Gondolom a tolerancia, meg a "gondolatok szabad szárnyalása szóba sem jöhetne ebben az esetben. Cuslág Janó vicce sem aratott sikert a Terror Házánál, pedig lehet hogy csak jókedve volt a fiúnak. Néha elgondolkodom, hogy akkor is lebukik, ha nem poénkodik ott?

Fortresse 2011.03.29. 10:03:52

Nem vagyok hívő, ateista vagyok. Ennyi, semmit öbb.
De attól még tiszteletben tartom más emberek vallását, hiszen vallásszabadság van, vagy mifene.
Ez a "fakereszten lógó férfi" kifejezés ízléstelen. Mondom én nem hívőként. Lekicsinylő, gúnyos és alpári.

A poszthoz: sajnos a pénz az úr. Eddig is az volt, ezután meg pláne. Előzékenység, odafigyelés, neadjisten udvariasság már kiment a divatból. A múzeum profitorientált. A jegyeladó internetes cég is. Persze meg lehetett volna oldani már régen, de ahhoz pont az kellene, amit az előbb már felsoroltam hiányként.
Előzékenység, odafigyelés, udvariasság.

cicmen (törölt) 2011.03.29. 10:05:35

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Nem fajilag vannak itt a hibák igazán, hanem "pofátlanságilag"!

para_noir 2011.03.29. 10:06:18

@cicmen: kisbarátom, te setétebb vagy, mint elsőre tűnik. Asszed felhúzom magam a hosszú linkeden? Leszarom öcsém, az összes vallást rühellem, úgyhogy kotorj még linkeket nyugodtan, felőlem bármelyik vallást porba tiporhatjuk közös erővel, nekem csak szórakozás lesz. Tényleg azt hiszitek, hogy aki beszól valami keresztény dologra, az rögtön zs? Nevetséges.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.29. 10:09:27

@cicmen: Nem, akkor a ma is a Parlamentben szidhatná Orbánt, számunkra jónak tűnő pénzért...

cicmen (törölt) 2011.03.29. 10:10:55

@shitgun2: Te csak másodsorban vagy ateista! Elsősorban tahó vagy.

para_noir 2011.03.29. 10:12:38

@cicmen: a linkeléses próbálkozásod után ez fura kijelentés tőled:) Aki egy veretes zsidózással akar felülkerekedni, az nekem ne dumáljon tahóságról. SZóval ecsém, megelőztél:))))

imreivagyok 2011.03.29. 10:13:48

@shitgun2: Ne vedd magadra: nem minket, mindenkit...

májgeriberi 2011.03.29. 10:15:38

minek adnak jegyet ha ingyé van???

cicmen (törölt) 2011.03.29. 10:16:16

@shitgun2: Tényleg azt hiszitek, hogy aki beszól valami keresztény dologra, az rögtön zs?
Akkol te lómai vagy?

para_noir 2011.03.29. 10:16:39

@májgeriberi: nem vetted észre, hogy ez senkit nem érdekel már? Tombol a vallásháború!!!!!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.29. 10:18:03

@cicmen: Tisztelettel bátorkodom megjegyezni, hogy a mai uralkodó ateista (jellemzően konzumista) ideológia a vonatkozó népcsoport szadduceus szektájából fejlődött ki, szerintem...

@shitgun2: Nem, az antikrisztiánusok jelentősebb része manapság származásilag valamelyik Németországban kidolgozott totalitárius ideológia többedik generációs ateista/panteista követője, azaz vagy szimpla náci, vagy internáci. Nem jelentéktelen az ilyen környezetben szocializálódott, saját vallását tekintve is legfeljebb félművelt, de magatartásában egészen hülye muzulmánok száma sem.

cicmen (törölt) 2011.03.29. 10:19:46

@shitgun2: Ez akadt a kezembe, gondoltam neked ez is jó lesz. Különben a tahóságot nem linkelésben mérik, de téged elfogadlak szakértőnek. Mert! Ha valaki, hát te igazán tudod mi a tahóság! Mester!

para_noir 2011.03.29. 10:20:25

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: már délelőtt ilyen keményet tolni...ccc.cccc:))))

para_noir 2011.03.29. 10:21:57

@cicmen: na ez már gyenge volt, hagylak is tovább játszani.

cicmen (törölt) 2011.03.29. 10:45:01

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Hasonló!
Megfigyeltem már a fajtáját! Mond valami bicskanyitogató gyökérséget. Ha ezt szóvá teszik, akkor panaszkodik, hogy földhözragadt gondolkodásúakkal van körülvéve. Majd kisvártatva elkezdi csillogtatni hihetetlen intellektuális fölényét. Ha ezt te elsápadva figyeled akkor még neki áll feljebb!

Jokkura 2011.03.29. 10:49:55

@cicmen: vagy mazohista maoista :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.29. 10:50:01

@cicmen: Én elsápadva eddig csak a fogorvosaimat figyeltem...

cicmen (törölt) 2011.03.29. 10:53:05

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Neked annyi fogad van, hogy több fogorvos kell hozzá? :)))

Jokkura 2011.03.29. 10:54:07

De ha nem a vallási oldalát nézzük,akkor legalább az egyik legnagyobb magyar festőnek adjuk meg a tiszteletet,és nem pocskondiázzuk le a művét.
Egyébként az ilyen /és hasonló megjegyzésekért a muzulmánok már öltek...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.29. 10:54:23

@shitgun2: "szimpla náci, vagy internáci. (...) saját vallását tekintve is legfeljebb félművelt, de magatartásában egészen hülye muzulmán"
Egy ilyen nettörökre ebből legalább kettő igaz...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.29. 10:55:46

@cicmen: Már nincs...
@Jokkura: De mi nem vagyunk se muzulmánok, se buzulmánok.

para_noir 2011.03.29. 10:56:59

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: majd ha össze tudsz rakni két hosszú mondatot érdemesen, anélkül hogy roppant intelligensnek akarnál látszódni, ellenben képes leszel helyesen, stilisztikailag érthetően fogalmazni, akkor szólj. Te Alekosz-klón.

cicmen (törölt) 2011.03.29. 10:57:03

@Jokkura:Nem tudom, hogy milyen ista! De nézd meg a faszi értékrendjét! A festményt a fentiek szerint elemezni, az rendben van szerinte!
Viszont!
Én lettem a világ legnagyobb barma, mert egy baszott hosszú linket nyomtam be!
Na ez a nem semmi!

para_noir 2011.03.29. 10:58:27

@shitgun2: mármint értelmesen, ebbe belesültem. Most mondhatsz valami csúnyát:)

para_noir 2011.03.29. 10:59:41

@cicmen: Nem a link hossza volt a gáz, hanem az, hogy rögtön zsidózni kezdtél a nagy tolerancia jegyében. Hát ennyire vagy képes felfogni a dolgokat. De csak simizzétek egymást a másik féleszűvel.

Jokkura 2011.03.29. 10:59:54

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: ne bántsd a törököket:)megtanulnak magyarul,és ha jól megnézzük még rokonok is a magyarsággal (?)
idejöttek rokonlátogatni és oly jól érezték magukat,hogy el sem akartak menni (mint egy időben az (khm...) erdélyi ismerős ismerőse)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.29. 11:00:41

@shitgun2: Te nem érted, amit én írok, én nem értem, amire Te hivatkozol. Jól is van ez így.
Egyébként mi az az Alekosz? Alkoholista becézve, vagy Világhódító Nagy Sándor elírva, esetleg brit világos sör seprője?

para_noir 2011.03.29. 11:04:19

@Jokkura: valószínűleg tényleg török vagyok. Hova keveredtem? Már mindenki irkálhat a Homárra?
@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: na, ebben megegyeztünk. Azért Alekosz-ügyben ne legyél ennyire kultúrsznob!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.29. 11:04:47

@shitgun2: Sőt: petefészekrákos horgasfejű galandféreg. Na az elég csúnya lehet, bár még nem láttam olyat.

para_noir 2011.03.29. 11:06:49

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: á, ez nem csúnya, csak undorító. Mellesleg a galandféregnek valószínűleg nincs petefészke.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.29. 11:10:05

@shitgun2: Na jó, kolléganőimtől hallottam valamit, de attól még tényleg nem tudom, miről van szó. Volt bent nálunk egy ismerős anyuka ui. és elújságolta, hogy a (félig török) fia csinált valami olyan koszos játékot, amit százezrek töltöttek le. A lelkes anyuka elmondta a véleményét is, miszerint egy hülye görögről egy hülye török írt egy játékot, de azóta sem néztem utána, mert még távolabb áll tőlem, mint a foci, meg az MLM, pedig...

Csak nem Te vagy az a "hülye török"? Vagy Te egy másik vagy?

cicmen (törölt) 2011.03.29. 11:12:15

@shitgun2: Nem a link hossza volt a gáz, hanem az, hogy rögtön zsidózni kezdtél

Erről beszélek! Ezt valahogy nem tudtad úgy értékelni, hogy beraktam egy vicces kinézetű bácsit mi?
Kis érzékeny!
Mi meg tűrjük el az ormótlanságaitokat?

para_noir 2011.03.29. 11:16:18

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: koszos játék? Sáros lett a dömper kereke? Volt egy költő ismerősöm, ő beszélt ilyen érthetetlenül, kicsit máshogy működött az agya, de roppant szórakoztató volt. Te nem vagy költő? E.K. esetleg? Vicces lenne.
@cicmen: Te simán idióta vagy. Ahogy azt ki is fejtettem, a zsézésed nem érdekel, csak az ellentmondás a keresztényi viselkedés (akit felháborít a fakeresztes beszólás, nyilván nagy keresztény) és a gyalázkodás között. Érted, az elv. Felőlem napestig szidhatsz, akit akarsz.

imreivagyok 2011.03.29. 11:19:48

Ja, hogy itt nem megy a href linkelés...de gyík

para_noir 2011.03.29. 11:20:00

@kocsogvagy: hát ez nem jött be. Még hosszabb. LOL

cicmen (törölt) 2011.03.29. 11:21:06

@cicmen: ormótlanságaitokat?
Jaj nekem! Ez a retardált most levezeti, hogy freudi elszólás volt ez is!
ORRmótlanság=zsidózás!

para_noir 2011.03.29. 11:21:49

@cicmen: ha csak ennyire futja, inkább hagyd abba.

cicmen (törölt) 2011.03.29. 11:24:34

@shitgun2:
Inkább úgy tűnik, hogy neked nem futja sokra! :)

para_noir 2011.03.29. 11:27:02

@cicmen: na, bazi unalmas vagy, lesüllyedtünk az ovi szintjére, játssz egyedül tovább. Igen, megfutamodtam hatalmas szellemi fölényedtől, attól, amivel nem tudtad felfogni, hogy nem a zsidózás zavart, hanem a következetlenség, de gyárts csak alsókategóriás szóvicceket, és dagonyázz kedvedre a hasonszőrűekkel. Csá.

zsiráffff (törölt) 2011.03.29. 11:34:38

Ezt találtam a Magyar Nemzeti Galéria weboldalán:

Tárlatvezetés vakok és gyengénlátók számára az állandó kiállításokon

Előzetes bejelentkezés:
Bellák Gábor
T.: +36 20 4397 442
E-mail: bellak.gabor@mng.hu

Na most én valamit nagyon nemértek.....vagy....

para_noir 2011.03.29. 11:37:54

@Aki a zsiráfotszereti: Kedves látogatók! Ezen a képen egy női alak látható a mezőn, piros ruhában, mögötte egy tölgyfa, a háttérben egy patak. A keret aranyozott, a bal sarka letörött. Ha kigyönyörködték magukat, menjünk tovább.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.29. 11:39:29

@kocsogvagy: mek.oszk.hu/01900/01905/html/index1168.html
@Aki a zsiráfotszereti: "Na most én valamit nagyon nemértek.....vagy...." Igen. Szó nem volt vakokról, csak nyugdíjasokról és antikrisztiánusokról. Meg törökökről.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.29. 11:41:02

@Aki a zsiráfotszereti: Arról nem is beszélve, hogy Munkácsy trilógiája ott nem állandó kiállítás, hanem időszakos, mert állandó helyén, Debrecenben felújítják a Déry Múzeumot.

zsiráffff (törölt) 2011.03.29. 11:44:20

@shitgun2: Ja, én is teljesen így képzelem. Persze biztosan van erre igény, de akkor is.... hogy lehet ezt visszaadni szóban?

cicmen (törölt) 2011.03.29. 11:44:58

@Aki a zsiráfotszereti: És természetesen a múzeumot nem Déry Jánosról nevezték el! :)

zsiráffff (törölt) 2011.03.29. 11:46:14

ja, gondolom a Déryné férje lehetett. :)

Nivea 2011.03.29. 11:48:12

ingyen van a jegy és még neki áll följebb..az eszem eldobom..az ingyenjegyes nézze meg hétközben és akkor is napközben amikor mindenki aki perkál a jegyért dolgozik..ha meg ragaszkodik a hétvégéhez tessék fizetni legalább egy keveset! Ezt kéne a bkv-n is..minden nyugdíjasnak reggel 7-8 és 17-18 között jut eszébe vásárolni menni..

zsiráffff (törölt) 2011.03.29. 11:49:04

Kíváncsi lénnék a vakok és gyengénlátók véleményére ezügyben, de tényleg. Nem ismer valaki véletlenül valakit akit meg lehetne kérdezni?

cicmen (törölt) 2011.03.29. 11:50:06

@Aki a zsiráfotszereti: hogy lehet ezt visszaadni szóban?

Így!!!!
Ez a kép nagyon szép! Hatalmas szopás, hogy maguk lófaszt sem látnak belőle!

cicmen (törölt) 2011.03.29. 11:51:38

@Aki a zsiráfotszereti: Kíváncsi lénnék a vakok és gyengénlátók véleményére ezügyben, de tényleg.

Szerintem egy sem olvasta a hirdetést!

zsiráffff (törölt) 2011.03.29. 11:54:23

@cicmen: LOL. nade tényleg, szerintem ez simán gusztustalan dolog a múzeumtól. Aztán meg a szép színes katalógust is rájuksózzák háromezerér?

Rosszindulatú Vászka 2011.03.29. 12:01:19

@cicmen: hüje.

Csak,hogy tudd, nem minden vak és gyengénlátó teljesen vak. Viszont kolátozottak mozgásukban annak okán, illetve csak kisérővel tudnak közlekedni (akár kutyával, akár emberrel). Tök niormál, hogy kapjanak vezetőt a múzeumban. Amúgy meg minden közintézménynek kéne, hogy legyen látáskorlátozottaknak készült "kontrasztosabb" honlapverziója. Soknak van is, pl. a rendőrségnek. Ezen élcelődni kábé ojan, mint viccből sántítani, ha rokit lácc.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.29. 12:07:44

@Nivea: A fürdőkben is kizárólag 8-16-ig adnék nyugdíjas-kedvezményt.

zsiráffff (törölt) 2011.03.29. 12:10:12

@Rosszindulatú Vászka: Persze, hogy nem mindegyik teljesen vak. Pont ez a téma, hogy a VAKOK és gyengénlátók számára szervezik ezt. szerintem meg ez sértő.

is lehet.

para_noir 2011.03.29. 12:13:02

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: A nyugdíjasoknak a fürdőben sokkal fontosabb szabály lenne, hogy húszpercenként ki kell jönniük, így legalább elmásznának a klotyóra, mert most bent ülnek a vízben 4-5 órát, sose jönnek ki, de nehogy azt mondják, hogy nekik nem kell pisálni. Na ez a gáz velük.

cicmen (törölt) 2011.03.29. 12:15:37

@Rosszindulatú Vászka: Ezen élcelődni kábé ojan, mint viccből sántítani, ha rokit lácc.

Szent isssten!
Én pont ezt szoktam tenni!
Mondjuk kicsit mérges is vagyok rájuk, ugyanis a környékünkön sok a rokkant! Így mire hazaérek a boltból, már fáj a forgóm a sok utánozástól!

para_noir 2011.03.29. 12:19:59

@cicmen: én a törpéken szoktam röhögni. Ha részeg vagyok, még mutogatok is rájuk. Mondjuk utóbbi csak egyszer volt, a Szigeten.

Rosszindulatú Vászka 2011.03.29. 12:27:57

@Aki a zsiráfotszereti: namost rendes kiállításokon direkt szokott lenni külön vakoknak szóló tárlatrész, ojan tapizható cuccokkal meg brájos táblákkal. Pl. az azték kincses kiállításon is volt.

@cicmen: ja, meg mindég elfoglajják a legjobb parkolóhejeket a plázákba. Direkt. Sztem viccbűl utánozzák a Zsírpetit.

@shitgun2: de finnyás vagy. Ne mongyad már, hogy nem szoktál a medencébe pisálni, mint minden normális ember. Még a végén kitalálod, hogy a moziba se lehessen böfögni meg fingani.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.29. 12:28:21

@Aki a zsiráfotszereti: Szobrokat, domborműveket stb. nem állítanak ki ott, Mert akkor...

cicmen (törölt) 2011.03.29. 12:34:52

szokott lenni külön vakoknak szóló tárlatrész, ojan tapizható cuccokkal meg brájos táblákkal. Pl. az azték kincses kiállításon is volt.

Egyiptomin nem volt ilyesmi? Kézfogás a múmiával, vagy hasonló?

para_noir 2011.03.29. 12:41:25

@Rosszindulatú Vászka: Az a cink, amikor kiírják, hogy indikátor van a vízben, és elszíneződik a pisára. Sose mertük kipróbálni, pedig lehet, hogy csak blöff volt. A termálba néha hugyoztam, bevallom.

para_noir 2011.03.29. 13:18:15

@Rosszindulatú Vászka: Engem éveken keresztül ÁTVERTEK!

Sokorai_Atala 2011.03.29. 13:23:08

@Megdobbent: röhögök:) csak kettes, vagy hogy mondják...

Nivea 2011.03.29. 13:45:44

@shitgun2: váá erről nem is beszélve.. szegény nyugdíjasok és egész nap áztatják magukat a fürdőkben..vagy mennek volánnal, mávval megintcsak főidőben valamelyik termálvízbe..

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.03.29. 14:39:47

A regisztrációs jegyet annak kéne földugni, aki kitalálta. Nem igaz, hogy nem tud megnyomni egy gombot/húzni egy strigulát a beengedő/sofőr/kalauz.

Rosszindulatú Vászka 2011.03.29. 14:42:44

@Peti817172M: de igaz. Az összes nagy múzeumba így van. Nem engednek be akármennyi emberet egyszerre.

mystic83 2011.03.29. 15:19:36

"Olyan választ is elképzeltem, hogy tessék megnyugodni, természetes, hogy kisgyerekeseknek, illetve idős embereknek nincs sorban állás, hanem a sor elejére engedjük őket a pénztárnál is és a kiállítás bejáratánál is."

:D Magyarországon?? Én ilyen választ már nagyon régen el sem képzelek....

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.29. 15:32:07

@mystic83: A kisgyerekeseket - pláne a 3 v. több gyerekeseket - még a sor végéről is elküldik csonkított-nyomorított hazánkban.

mystic83 2011.03.29. 15:52:33

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

Sajnos itt tartunk ültem tavaly előtt terhesen az influenzások között vérvételre várva mert senki nem engedett maga elé.Néztem régebben a buszon ahogy felszáll egy idősebb vagy kisgyerekes a buszra és mindenkinek sürgős kifele nézhetnékje támad nehogy szemkontaktus létrejöjjön és át kelljen adni a helyet.Át taposunk gázolunk egymáson tisztelet a kivételnek.

mohopasi 2011.03.29. 16:50:50

nagymamát előreküldeni, 3-4 órával később többiekkel érkezni. Ki mondta, hogy nincs megoldás? :D

Xezs 2011.03.29. 17:25:02

@hagyma: Felteszem te még nem láttad a Brian Életét. Zseniális film, szétröhögöd az agyad, mikor felszegezik Briant.

És nincs benne egy csepp suttyóság sem.

Xezs 2011.03.29. 17:32:07

@mystic83: És persze az idősebb, vagy a kisgyerekes nem tanult meg beszélni, vagy nem nőtt szája, hogy odaszóljon.

Kettőn áll a vásár.

Xezs 2011.03.29. 17:37:24

@cicmen: Jelentése van valakiknek, másoknak meg nincs. És azok a valakik akiknek jelentése van, kitalálták hogy mindenki csendben kussoljon és áhítattal nézzen, mert jajkülönben.

De kérdem én, ki nem szarja le, hogy ők mit akarnak? Ki nem szarja le az összes vallást? Egyetlen egy dologra jó mind: az emberek összeugrasztására.

Nem fogom tisztelni egyiket sem, csak mert valami balfasz valahol azt mondta, hogy márpedig kéne.

De tudod mit? Mától én a személyi számítógépekben és a Windowsban hiszek, és aki szidni meri ezeket, az egy tapintatlan tahó. Na, milyen jó világ lesz már?

Rosszindulatú Vászka 2011.03.29. 17:57:39

@Xezs: mejik változatban héla? Mer ojan senincs, hogy valaki minden istenben hisz.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.29. 18:00:44

@Xezs: ne tedd fel
nem vagyok sem bigott sem vallasos, de a suttyo szoveg valoszinu mas nalam, mint nalad
ennyi

Xezs 2011.03.29. 18:58:07

@Rosszindulatú Vászka: Hisznek itt mán mindenben, követni sem tudom.

Éljen Xenu!

Megdobbent 2011.03.29. 23:42:39

Az oke, hogy, de miert nincs uj poszt? :(

Megdobbent 2011.03.29. 23:43:42

@Sokorai_Atala: Ketto a harombol, te sult tok, a 3.-al meg kevesen dicsekednek ;)

cicmen (törölt) 2011.03.30. 01:54:26

@Xezs: elentése van valakiknek, másoknak meg nincs.

Hülye tuskó fasz vagy!
Ez pedig a viselkedésed jelentése.

Rosszindulatú Vászka 2011.03.30. 07:29:31

Sztem ez már a húsvéti (férfilógatósaknak pészahi, ateistáknak potyadőlöngélési) poszt.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.30. 08:22:07

@Rosszindulatú Vászka: Az még hagyján, lehet, hogy gyorsan rokkantnyugdíjba készülnek, mert BM vagy NBH állományban is vannak, de valaki elüthette a sünt, mert ott sincs új poszt.
Itt meg rövidesen lesz, ha valaki műelemzésnek veti alá az alábbi képet:
legalja.hu/?leg=view&img=20110313_cseppfolyosito.jpg

Sokorai_Atala 2011.03.30. 08:35:29

@Megdobbent: a sült tök az most jelen helyzetben találó, máskor kikérném magamnak:)

cicmen (törölt) 2011.03.30. 08:45:06

@Rosszindulatú Vászka: Csak,hogy tudd, nem minden vak és gyengénlátó teljesen vak

Persze! Azoknak bejön a tárlat akik kontúrokat látnak!
-Ez pedig itt egy különösen sötét tónusú Gronyár!
Mutat egy befalazott ablakra a tárlatvezető! :)))))

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.30. 08:46:10

@Megdobbent: Én többeket ismerek, akiknek megvan mind a 7. Nekem eddig csak 5 tellett.

@cicmen: Inkább komoly...

Egyéves Önkéntes 2011.03.30. 08:58:36

@cicmen: sőt, ha mélyebben belegondolunk, kurvára nem vicces, hogy elisszák azt a pénzt, amit azért kapok, mert munkaidőben netezek :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.30. 09:39:01

@Xezs:
"– A szocializmusban sokan azt gondolták, hogy a vallásüldözés csupán a kommunistákra jellemző, holott az egyház, s ami még lényegesebb, magának a kereszténységnek a lejáratása már a felvilágosodás óta folyamatos. E tekintetben nincs különbség az ateista kommunisták és liberálisok között.
– Némelyek százmillióra teszik a hitük miatt meggyilkoltak számát a francia forradalom óta. Az áldozatok elsősorban keresztények. A keresztényüldözés ma is folyik világszerte – fegyverrel és gazdasági, lelki terrorral. Kodolányi János már vagy hatvan éve megírta a Zárt tárgyalást, melynek keresztény hősét együtt ítéli el a kommunista, a fasiszta és a liberális. Tessék belegondolni, ezek a Krisztus-gyűlöletben mind egyetértenek. Néhány részletkérdésben vitatkoznak, leginkább abban, hogy melyikük legyen éppen a csúcson. Szellemileg azonosak. Jól mutatja ezt, hogy a művészetet sanyargató náci-, kommunista és liberális szabványok, az úgynevezett izmusok közt semmiféle szellemi színvonalkülönbség nincs a szocreáltól a posztmodernig. A háború után a nyilas mind kommunista lett, 90 után a kommunistákból pedig kapitalista és liberális. A nyugati '68-asok, Cohn-Benditék ugyanezt az utat járták be. Az Antikrisztus hada óriási, de veszteni fog."

AlulírottFentemlített 2011.03.30. 10:56:16

@cicmen:
Az nem korai Pranyák?

Én mindig úgy hallom a reklámban :-)

cicmen (törölt) 2011.03.30. 11:34:15

@AlulírottFentemlített: :) Onnan vettem, csak nem értettem, de ez szerintem még jobb is! Különben egy régi rendőrös filmben volt Gronyár nevű csicskása valami felügyelőnek.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.30. 11:48:08

@Xezs: Hommondhaccijet? A nem sittlakó cigányok között alig van buzi állítólag, és ráadásul amelyik bent az, kint az is visszahűl és gyereket csinál...

cicmen (törölt) 2011.03.30. 11:50:58

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Kösz! Én már itt zsidóztam állítólag. Egy blog/rasszizmus elég!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.30. 11:56:46

@Sokorai_Atala: Az a baj állítólag, hogy nem megy, hanem még jön is...
@cicmen: Az nem érvényes. Szó sem volt pl. arról, hogy kik is kovácsolhatták azokat a szegeket... (Dózsa Györgyöt is ki akarják hagyatni a történelemkönyvekből állítólag, legalábbis a "székfoglalóját"!)

cicmen (törölt) 2011.03.30. 12:47:34

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Mármint hogy rámászott egy süncsajra?
Télleg! A sünök között van cigány?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.30. 12:49:11

@cicmen: "A sünök között van cigány?"
Mármint szabadlábon?

Xezs 2011.03.30. 13:04:16

Amúgy kurva jó idő van, jön valaki domolykózni?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.30. 13:08:39

@cicmen: Namármost abból kiindulva, hogy Sün döfönyézésének társaként egy süncsajt tételeztél fel, alighanem korántsem véletlenül, továbbá annak a kevéssé ismert ténynek az ismeretében, hogy a magyar nyelben széleskörűen elterjedt és általánosnak mondhatóan is használatos "csaj" eredetileg cigány szó és lányt jelent (lányt ugyan, de nem szüzet, olyan cigány szó ugyanis ezidáig nem jött át a magyar nyelvbe), alaposan feltételezhetjük, legalábbis nyelvi-logikai alapon, hogy igen, a sünök között is vannak cigányok, de ezzel a feltételezéssel bakot is lőhetünk, ami viszont tilos, mert a vadászat állami monopólium.

(Na, erre varrjál gombot!)

AlulírottFentemlített 2011.03.30. 13:14:05

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

Így jó-e?

- Mit hallott a Terminátor utoljára amikor romák közé került ?
- Dik'má', színesfém!

A cigány feleség telefonál a férjének:
- Szia drágám, képzeld örökbefogadtam az öcséd fiát, 2 hónap múlva szülöm.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.30. 13:19:34

@Xezs: Menjen az a csaj, akim Szilyvel is (...)! A nevére nem emlékszem.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.30. 13:21:32

@AlulírottFentemlített: Amúgy ők legalább nemcsak rendőrségi előállítás útján képesek szaporodni, ellentétben a Web2.0 oly sok hazai mérvadó tényezőjével...

igazságos 2011.03.30. 13:43:15

@Becs: Ja, ezt én se értem, egyébként veszek jegyet, de igyekszem elkerülni a csúcsidőben BKV-zást, ha csak tehetem. Már igencsak elege van az embernek a nyugdíjasok rinyálásából, ingyen van, mégis nem akarják felemelni a seggüket, sorban állni, jegyért fizetni, meg a fiataloktól veszik el a helyet, merthogy a tojás a másik bevásárlóközpontban olcsóbb, akkor miért is ne menjünk oda.

Majd, ha teljes áru jegyet vesznek, mint én, akkor sajnálni fogom őket. Nem kéne ez a rinyálás, pláne, hogy úgyis ingyen van, úgyhogy a posztoló szégyellje magát egy kicsit.

Már megint elrasszistáskodik a homár. Valami van a levegőben. :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.30. 13:50:02

@igazságos: Muszáj, különben soha nem lesz új poszt!
Te is szoktál domolykózni?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.30. 13:52:49

@igazságos: Mennyi a legtöbb, amit egy pár tojásért Te utaznál?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.03.30. 13:53:28

Az utóbbi napokban mindenféle számomra ismeretlen mobil számokról hívogatnak, és azonnal leteszik, mielőtt felvehetném a telefont. Veletek is történik ilyen?

Annyira azért nem vagyok kiváncsi, hogy visszahívjam. :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.30. 14:33:40

Vidámítsuk, színesítsük légi utazásainkat a következő módon:

1. Vegyük elő a laptopunkat!

2. Nyissuk ki lassan és az erőltetett nyugalom arckifejezésével...

3. Kapcsoljuk be.

4. Bizonyosodjunk meg arról, hogy a mellettünk ülő marha a képernyőnket
bámulja.

5. Indítsuk el a kedvenc böngészőprogramunkat.

6. Csukjuk be a szemünket vagy nézzünk ki az égre, halkan mormolva valamit.

7. Mély lélegzetvétellel hívjuk be ezt a címet:

www.thecleverest.com/countdown.swf

8. Nézzük meg a szomszédok arcát...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.30. 14:42:05

@atpijkamo: A középsőt (sexváltógazdaságra) a mi kutyánk kölyke szarta papírra...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.03.30. 15:01:10

Csak ekézni kellett, és meghallgatásra találtam.

cicmen (törölt) 2011.03.30. 15:36:00

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: (Na, erre varrjál gombot!)
Na, amit itt összehordtál arra pitykés gomb illik!

Murderface 2011.03.30. 16:36:47

@VIC20: Miért, szerinted nő? :D

Xezs 2011.03.30. 17:58:59

@atpijkamo: Engem szombaton (!) hívott fel egy pénzügyi tanácsadó, aztán mikor mondtam neki, hogy nem alkalmas az időpont és visszahívást sem kérek, mert nincs szükségem ilyen szolgáltatásra, még visszakérdezett, hogy miből gondolom hogy nincs szükségem rá.

Nincs ezeknek valamilyen kézikönyvük amiben le van írva, hogy hétvégén nem baszlatjuk a potenciális ügyfeleket?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.03.30. 18:27:08

@Xezs: Ha hívnának, legalább elküldhetném őket. De ezek az új divat szerint csak megcsörrentenek.

igazságos 2011.03.30. 19:50:17

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Hogyne domolykóznék, főleg ilyen ragyogó napsütésben, még a kedvem is megjön hozzá.

Amúgy nem, nem utaznék, ha csak 5-10 forinttal olcsóbb a tojást, de ismerek smucig nyugdíjast, aki szó nélkül megy, pedig már a buszra se bír feltápászkodni és remeg a bot a kezében.

csizáj 2011.03.30. 20:43:20

Az az öreg aki elmegy megnézni keresztre feszített embert nézni mert az olyan jó program, akkor álljon ott a sorban, meg is érdemli. Aki meg a gyerekét is elviszi ilyenre az meg szégyellje magát. Gusztustalan ez a halál-vallás kereszténység, meg a sok buzi aki hisz mert azt hiszi attól lesz jó ember

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.03.30. 20:57:29

"fakereszten lógó férfit nézni"
Drága posztoló!

Neked bizony a kurva anyád!

igazságos 2011.03.30. 21:49:12

@csizáj: inkább legyek vallásos, minthogy olyanokat mondjak névtelenség álarca mögé bújva, mint te. Amiről fogalmad sincs, miért beszélsz így?

Magister · http://bevertarc.blog.hu/ 2011.03.31. 00:46:58

fakereszten lógó férfiért a posztoló megérdemelne egy Szalai Annamáriát a nyakába. gondolom ilyenkor hirtelen eltűnik a tolerancia, az emberi méltóság, egymás vallásának tiszteletben tartása stb. stb. úgy tűnik azonban, hogy ezt mégis lehet. ennyit az új médiatörvényről, meg azokról, akik sírnak, hogy így-úgy korlátozza a sajtószabadságot.

piroska a posztolo 2011.03.31. 07:58:09

Magister,

nem magyarákodásként, de a Szalai Annamária nem nekem jár a nyakamba, hanem a Homárnak(illetve jackyll-nek, ő tette fel a posztot), mert a Piroska fakereszten lógó férfit ment nézni felütés egyáltalán nem tőlem származott, az saját szellemi terméke neki. Még e-mailban is próbálkoztam nála, hogy ezt a szöveget írja át, de nem tette, nyilván azért, mert tudni lehetett, hogy erre majd jól rámozdul mindenki.

piroska a posztolo 2011.03.31. 08:00:23

@Sam. Joe:

Itt tényleg olyan naiv mindenki, hogy azt hiszi, a poszt minden egyes szava a posztolótól származik? Hát egy frászt.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.03.31. 09:11:50

@piroska a posztolo: Szerintem a posztoló az, akinek a neve alatt fut a bejegyzés, jelen esetben ez a jackyll nickű, két lábon járó szénvegyület.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.31. 10:20:58

@igazságos: Az én tojásaim pedig több száz km utat is megérnek. Legalábbis régebben megértek...
@piroska a posztolo: Nem, mert a mi posztunkat is b@szták már el, hol címadással, hol a "kampf"-fal.

Magister · http://bevertarc.blog.hu/ 2011.03.31. 11:19:28

@piroska a posztolo: Kedves Piroska, természetesen nem neked szántam a fenti dörgedelmet, hisz ha elmész erre a kiállításra, akkor gondolom legalább annyi tisztelet van benned, hogy a fenti jelzőt nem írod le.

Xezs 2011.03.31. 20:36:23

@Magister: Mi van, ha röhögni ment?

Plumper_ 2011.03.31. 21:47:02

hát nem hétvégén kell menni, hanem hétköznap 19:00 óra körül.
ja, hogy akkor nincs nyitva a galéria?
szopóág.
süti beállítások módosítása