Moczi esete bár egyáltalán nem tűnik kirívónak, felveti azt az érdekes kérdést, hogy mi a Homárért tart legjobb esetben is másfél (hivatalosan a CIB-nél 4, az OTP-nél pedig 12?!) hónapig az automatában ragadt 25 ezer forint helyzetének elbírálása? Már másnap meg lehetne állapítani, hogy mi történt, még egy nap talán, amíg jóváírják. Nem?
A ma esti kalandom (2011.04.03.) csak megerősíteni bírta bennem a régóta tartó ódzkodást az egykor Országos Takarék Pénztár néven elhíresült cégtől. Amúgy nem lévén ügyfelük, de vállalva a borsos ATM felvételi díjat az esti családi bringásút lezárását lángosevéssel próbáltam megoldani. A nálam levő 1150 Ft kevésnek bizonyult a családnak ezért a XI. ker Leányka utca 13 sz. alatti SMATCH áruház előtt levő automatából próbáltam pénzt felvenni. A pénzt a számlámról levonta (25.000 Ft), de ki nem adta, csak a kártyám kaptam vissza. Igazoló SMS megvan.
Nem elmozdulva at ATM-től telefonon reklamáltam: Válasz: a készülék észlelte a hibát, de előtte nem volt ilyen jellegű hiba ezért nem tud mit csinálni. A kivizsgálás a mindössze 25.000 HUF-ra 360 NAP, ha nála jelentem be a hibát! Ja, a kamera mire van? Az én CIB bankomnál azt igérték, hogy nyomtatvány kitöltése és fiókba juttatatása után 120 nap elbírálási idő, de 40-45 nap alatt ez azért általában megvan.
Holnap reggel a saját bankom által igényelt online letölthető nyomtatványt kitöltve beviszem a bankba. Jelen levelem küldöm majd a PSZÁF-nak, a Fogyasztóvédelmi Felügyelőségnek és ha tudom, szétküldöm a közösségi portálokon. Remélem nem csak én vagyok kibukva a 360 napos határidő miatt. Természetesen a beszélgetésünkről hangfelvételt készítettek, nyilván megvan.
Naplószerű jelentésre számíthatsz tőlem:
moczi
Az utolsó 100 komment: