Tékozló Homár

"Nyomdahiba" miatt fantomakciózik a MediaMarkt

2011.04.06. 00:07 | jackyll | 99 komment

Úgy látszik a MediaMarktot még nem büntették meg elégszer nemlétező termékek nemlétezően kedvező áron akciózásáért. Csak a szokásos duma, pont a meghirdetett termék nincs, csak a drágább, viszont a reklámújság "szerkesztőségében", na ott aztán szénné vannak ünnepelve már a munkatársak. Boldog születésnapot!

A "7 éves pécsi Media Markt" akciós újságjában (2011.04.05-2011.04.17-ig) hirdettek egy Asus R101 típusú netbook-ot(képet mellékeltem a hírdetésről) 69 990 Ft-ért amit igen olcsónak találtam főleg a figyelemfelkető nyilak miatt amiben 8 órás üzemidőt ígértek valamint, hogy kék és fekete színben kapható a készülék. Nagy örömmel el is mentem, hiszen másutt ilyen paraméterekkel ezt a típust legalább 10 000 Ft-al drágábban kínálják.

Azonban mikor odaértem és egy eladót, megkérdeztem, hogy melyik dobozban van kék és melyikben fekete egyből azt a választ kaptam, hogy fehér és fekete van csak. Rendben ezen még elsiklottam bár kéket szerettem volna venni de megteszi a fekete is. Az eladó nagyon készséges volt, odamentünk az értékesítési pultjához (vagy valami ilyesmi neve lehet) ahol a gépében megnézte a netbook adatait és kezdte volna elkészíteni a számlát.

Ám ekkor megkérdeztem, hogy valóban az újságban leírt 6 cellás 8 óra üzemidejű akkumulátor van-e benne. Erre egyből nem tudott választ adni ám némi keresgélés után kiderült, hogy csak 3 cellás van benne ami kb. 2-3 órát bír csak ki. Kértem az újságra hivatkozva, hogy keressen nekem olyat amiben 6 cellás akkumulátor van de "természetesen" nem talált.. Ekkor az újságra hivatkoztam és a kiemelésekre de ő csak annyit mondott, hogy nyomtatási hiba.

Ekkor kértem, hogy hívja oda a felettesét. Amikor odaért köszönés vagy bemutatkozás nélkül(úgy gondolom ha vezető vagyok egy áruházban az a minimum, hogy bemutatkozom a vásárlónak ha problémája van) kérdezte egy vállrándítás kíséretében, hogy mi a gondom. Elmondtam neki ugyan azt mint az eladónak majd ő is hivatkozott a nyomtatási hibára. Mikor a kiemelést említettem és a vásárlók megtévesztését akkor is csak ezt tudta mondani. Válaszul annyit mondtam, hogy rendben de örülnék, ha legalább az újság szerkesztőjének a "fejére koppintana" de erre is csak azt a választ kaptam, hogy "ha tudnám micsoda felfordulás van a szerkesztőségben és a nyomdában akkor nem kérnék ilyet".

Kérdem én, ha ekkora a fejetlenség körülötte és nem tud rendet tartani, ki az aki őt vezetőnek alkalmazta? A panaszkönyvbe nem írtam be mert az úgysem kap nyilvánosságot, de remélem ha a homáron megjelenik a panaszom, akkor a többi jövőbeni vásárló óvatosabban vásárol a Media Markt-ban. Valamint odafigyel az apró részletekre, hogy később otthon vagy bárhol ahol használni szeretné amit vett, ne érje meglepetés.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

racrac 2011.04.06. 00:35:55

Én spec nyomdai gépmester vagyok. Ilyen jellegű nyomtatási hiba van, de csak a mesében... sok kézen megy keresztül egy ilyen, a megrendelő által IS jóváhagyott szórólap. Ezek nem nyomdahibák, hanem szándékos félrevezetések.

sevcsik 2011.04.06. 01:10:40

veletlenul elirtak a 3 cellasat 6 cellasra, es veletlenul odairtak egy kis buborekba, hogy 8 oras uzemido? :)

sevcsik 2011.04.06. 01:10:40

veletlenul elirtak a 3 cellasat 6 cellasra, es veletlenul odairtak egy kis buborekba, hogy 8 oras uzemido? :)

Megdobbent 2011.04.06. 01:44:16

Nem is fejetlenseg van, hanem akkutlansag, de az akut korisme :( Komolyan szivenutott egyebkent a dolog, 8 oras netbukolas nelkul asszem panikbeteg is lennek :(((

Telleg a netbukon megy a feszbuk? A nyoccoras?

Megdobbent 2011.04.06. 01:46:11

@racrac: Perszehogy :) Nem hiszem, hogy az elmult 10 evben barki is komolyan komolyan gondolta volna, hogy a nyomdai szedo csinalja a hibat. Sot, szerintem manapsag azt sem tudjak az ifjak, hogy mijaza szedo, levilagito meg raszterezo (vagyki, aki a fenykepet boborekositotta anno).

kekegsm 2011.04.06. 06:29:21

@racrac: Ha tényleg az lennél, tudnád, hogy a "nyomdahiba" kifejezés nem azt takarja, hogy a nyomdász rossz betűt rak a gépbe...

Ez a kifejezés a előkészítési-nyomdai munka alatt történt bármelyik hibára vonatkozik, többek között szerkesztési hibára is.

atomjani · http://facebook.com/atomjani 2011.04.06. 06:39:28

Jelenteni kell a gazdasági hivatalban. Megérdemlik.
Én is igyekszek valamit kitalálni, hogy ilyesmi véletlenül se forduljon elő.

kekegsm 2011.04.06. 06:49:08

A levélírónak pedig:

ne színezzük ki a történetet ennyire, csak mert a homáron szeretnénk szerepelni. Furcsa mód az akció elötti nap, amikor normálisan beszéltem az ott dolgozóval, akkor teljesen normálisan felvílágosítottak, hogy sajnos a disztributortól nem azt a terméket kapták, amit lerendeltek, megbeszéltek, hanem egy kisebb akkusat. Ilyenkor vagy azt mondja az üzlet, hogy nem tesz ki semmit, na ez lenne az igazi szopatás, vagy azt, hogy kiteszi, de tájékoztatja az ügyfeleket. Vajon miért van az, hogy ottlétem alatt 3-4 embert ugyanolyan kedvesen tájékoztattak a problémáról, mint engem, viszont téged nem?

De az is lehet, hogy amikor az újságot szerkesztő emberke kezébe kapta a specifikációt, akkor ott egy elírás miatt (elég egyszer elrontani...) 6 cella szerepelt. És így kerül bele az újságba, és mindenki leokézza, mert mindenki, aki ellenőrzi, az egyszer elrontott spec-ből dolgozik. Aztán a végén kiderül, hogy rossz, akkor mit csináljanak? többezer újságot javítsanak alkoholos filcel? Nyomtassák újra? (sokmillióért)

Azonkívül ha fogalmad lenne róla, hogy hogyan folyik egy ilyen szórólap szerkesztése, akkor nem írnál bele béődségeket, mint:
"ha tudnám micsoda felfordulás van a szerkesztőségben és a nyomdában akkor nem kérnék ilyet"

Annak az osztályvezetőnek halvány fogalma sincs róla, hogy mi van a szerkesztőségben és a nyomdában. Életében nem is járt ott, nem is tudja, hol van, kapcsolata sincs velük. Szóval tuti nem fog ilyet mondani.

"és nem tud rendet tartani," ->mint az előzőnél, hogyan tartana rendet ott, ami nem is az ő területe, munkaköre, egyáltalán munkahelye? Ő azért felel, hogy dolgozzanak az emberei,rend legyen a polcon, stb.

És még kérdezem, hogy miért nem írtál bele a panaszkönyvbe? Mert esetleg egy fogyvéd kivizsgálta volna, és rájönnek, hogy hülyeségeket mondtál? Mertha igazad van, akkor a fogyvéd neked ítél, és kártalanítanak. És te inkább a homár olvasóira gondoltál rögtön, ugye?

Flame ez öreg, nem más. Csalódott voltál, hogy nem sikerült beszerezni a terméket, amit kinéztél, és erre egyszemélyes rambocsáknóríszként bosszút állsz. Menj fel az árgép.hu -ra, a hirdetett notebookok 80%-a nem elérhető, nem olyan paraméterekkel, és nem annyiért...

Én is kereskedelemben dolgozom, és ismerem az ilyen "öntudatos" vásárlókat. épp a múltnap akarta egy vásárló a baját a NY Timessal megosztani...

Homár, kérlek igaz sztorikat közölj, ne indexesblikkes vackokat...

Köszönöm

LacusBP 2011.04.06. 07:11:46

Csak kekegsm-et tudnám ismételni. Amíg nem dolgozik ilyen területen valaki, addig úgysem értik meg...

NN46 2011.04.06. 07:26:48

Tudjátok szerintem a cikk írója nem írt volna ilyen panaszlevelet, ha kedvesen bántak volna vele, vagy legalább megpróbáltak volna neki segíteni :) De mint már mindannyian tapasztalhattuk a Média Markt-ba, még szerintem érettségi sem kell az ottdolgozáshoz :)

tomy61 2011.04.06. 07:34:39

Lehet, hogy a levél írója jelen esetben kissé eltúlozza a dolgokat, de sajnos általános dolog, hogy ezek a cégek rendszeresen olyan készülékeket reklámoznak kedvező áron, amiből max. 2-3 darabot kapnak... A vevők becsalogatásáról szól az egész...

parapali 2011.04.06. 07:36:15

!lehet benne igazság amit a kommentelő leírt!DE!!!!
Már annak is örülhet,hogy talált eladót!:-)
Talán lehetne javítani a kommunikáción is?
Kekegsmnek abban igaza van hogy miért nem írt bele a Vásárlók könyvébe??
Szerényen megjegyzem hogy a Homár azért is van ha valami sérelemnek vélt dolog éri az mebert kiírhatja magából?!lehet tévedek??
persze utánna viselje is el amit itt kap 10 percen belül:D:D:D

Chewwbacca 2011.04.06. 07:37:16

az ilyen szórólapok már régen nem a nyomdában készülnek (a szerkesztés) úgyhogy hívjuk inkább szerkesztési hibának

igazságos 2011.04.06. 07:39:13

Ahha, akkor hiába tódulnak a vevők a Media Marktba, mert ott MINDEN VEVŐT HÜLYÉNEK NÉZNEK. Lehetne ez a szlogen, mert igenis mindenki hülye, aki odamegy és ezek után megveszi. :DDDDDDDDDD

Rosszindulatú Vászka 2011.04.06. 08:09:31

Ha az eladó kevésbé érzéketlen, akkor lett volna a vágyott fészbúkkliens gép?
Vagy, ha a főnök mondja, hogy nincs, az más érzés?

Ja, és mi volt neve pozíciója?

Megannyi kínozó kérdés.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.04.06. 08:29:07

Üdv
Ennek a gépnek az árábol adnak 60ezer kedvezményt?
Mer az úgy sem éri meg ha 8óra után nem használhatom

becsoccsent 2011.04.06. 08:29:15

azert nehogy mar a posztolo legyen a hulye a tortenetben..

Egyéves Önkéntes 2011.04.06. 08:33:46

Fekete netbook minden színben kapható.

elwood 2011.04.06. 08:45:25

nem láttam a sztori végén, hogy beírtad a panaszkönybe

én egyszer egy garanciajegyet nem bírtam kicsikarni két hónapig, aztán bementem és beírtam. azaz írtam volna, mert elkezdtek nyüzsögni mint a hangyaboly és két mondat után lett garanciajegy

RedWing 2011.04.06. 08:53:16

Ezért veszek informatikai terméket csak és kizárólag közeli baráttól, nagykeráron!

Leadfoot 2011.04.06. 08:59:57

Az összes ilyen szórólapon rajta van, hogy a tévedésekért, hibákért nem vállalnak felelősséget. End of story.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.06. 09:10:34

Venni kell egy pótakkumulátort, szigszalaggal a két akksit összekötözni.
Máris 8 órára nő az üzemidő.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2011.04.06. 09:18:17

A nyomdának mi köze lenne egy szerkesztési hibához?

Zöldegér 2011.04.06. 09:26:08

@kekegsm: A Media Marktnál teccik dógozni? :P

renitencs 2011.04.06. 09:38:30

Nem hiszek az ilyen nyomdahibákban. Különös, hogy a különben nagyon precíz nyomdákban véletlenül majdnem mindig csak a MediaMarkt, a Tesco, a Spar, a Plus, a Penny, a "hivatalos" CBA által el sem ismert, önmagukat "mini-CBA-nak nevező boltok, a ... sorolhatnám szórólapjain van gyakorlatilag minden héten legalább egy ilyen rejtélyes "nyomdahiba", "véletlenül" mindig olyan, amire "ráugrik" a vevőjelölt.
És "véletlenül" mindig a legcsábítóbb akciós áruk nem érkeznek meg időben...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.06. 09:41:23

Az Aldiban mindig korrektek a nyomdahibák!

Egyéves Önkéntes 2011.04.06. 09:57:33

@Sün‼: nálunk az Aldis újságra tévedésből mindig Popó magazint nyomnak és azt dobják be a postaládámba. felháborító!

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.04.06. 10:08:39

A nyomdahiba egy ősi román szó.

elwood 2011.04.06. 10:10:42

ezen a nyomdadolgon nem kéne annyit rugózni

azt még elhiszem hogy Pistabácsi bebuszozik Corába akciós csirkfejért, de nincs is ezért bevásárol pulykacsontból és a Cora jót átverte,

de hogy valaki "ráugrik" a 80000-s nettopra, és ha nincs akkor ha már arra jár vesz három hangfalat meg egy raklap LCD tévét azt nem tudom ilyen könnyen elképzelni

user odament, 6 cella ? nem, ment máshová rossz szájízzel, ez nemigen érdeke a MM-nak.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.04.06. 10:18:15

Mindig minden újságban odaírják, hogy az elgépelésért nem vállalnak felelősségt. Ami persze baromság. Mégis ki vállalja akkor a felelősséget, a sarki zöldséges?

Sokorai_Atala 2011.04.06. 10:25:06

Hozzátennék valami építő jellegűt, de nem tudom mi az a 6 cellás:)

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2011.04.06. 10:40:59

MM-ban gyakorlatilag MINDEN műszaki cikk drágább, mint márkaboltokban, egyéb boltokban, én már néztem náluk tévét, konzolt, notebook-ot, főzőlapot, sütőt, számítástechnikai alkatrészeket és vettem meg végül MÁSHOL. Persze mindig olcsóbban, ugyanazt a típust.

mohopasi 2011.04.06. 11:01:13

@racrac: No ilyesmire akartam én is utalni. Az anyjuk 3,14tsája a nyomdahiba, az. Nem a nyomda írja, szerkeszti, stb ezt a szart, az csak kinyomtatja amit elé tolnak. Úgyhogy nyomdahibára hivatkozni a legnagyobb parasztvakítás.

Sokorai_Atala 2011.04.06. 11:16:44

@Sün‼: kösz, akkor lassan kezdek fogalmazni, mert ezt legalább értem:)

2011.04.06. 11:17:15

@kekegsm: Sok mondatodal egyetértek, de itt már te is elszálltál a saját okosságodtól:
"Menj fel az árgép.hu -ra, a hirdetett notebookok 80%-a nem elérhető, nem olyan paraméterekkel, és nem annyiért"
Na ezt hívják csalásnak, hazudozásnak, a vevő becsapásának. És igenis legyenek öntudatosak a vevők amikor át akarjátok TI verni őket.

neménvagyok 2011.04.06. 11:25:49

@Kulics: Egyszer jó lenne egy cikk az "öntudatos vásárlókról" is, akik megrendelik a szarjaikat, aztán basszák átvenni, meg 8 nap után használtan akarják visszaadni a jogaikra hivatkozva, meg több helyről rendelnek egyszerre, és csak azt veszik át, amelyik előbb megjön, and so on.

De hagyjuk.

kisház 2011.04.06. 12:01:35

A levélíró sajnos nem túlzott. Ez az eset pontosan így történt. A multiknál ez nem egyedi. Kár őket bármilyen módon védeni. Megvédik ők saját magukat

Xezs 2011.04.06. 12:22:13

@kekegsm: Nyomtassák újra. Ez a minimum.

Xezs 2011.04.06. 12:26:52

@neménvagyok: Mi a baj azzal, hogy 8 nap után visszaaadja? Törvény adta lehetősége, nem? Ha ez egy kereskedőnek nem tetszik, akkor mehet kapálni a földekre, ott nincs 8 napos visszatérítési kötelezettség, ellenben van

- tehénszar
- meleg
- rádszálló légy

Bírom mikor valaki amiatt rinyál, mert valaki olyan dolgot csinál ami törvényes, tehát elfogadott az adott társadalomban, még ha 1-2 faszkalap nem is fogadja el.

lolperec 2011.04.06. 12:28:44

azthiszem a műszaki áruházak átb*szós marketingjét nem kell magyarázni. A hatóság birságolhatná őket pár nullával többért, aztán csak más lehúzás után néznének.

2011.04.06. 12:58:16

@neménvagyok: szarrágók, gyökerek, köcsögök a barikád mindkét oldalán vannak, ezen nincs vita.

racrac 2011.04.06. 12:59:10

@kekegsm: "...a nyomdász rossz betűt rak a gépbe... Ebből a hozzászólásból csak azt tudtam leszűrni, hogy Te vagy az, aki nem értesz a szakmához, de akkor miért kritizálsz másokat? Nem értem. Egyébként ha figyelmesen végigolvasod azt, amit írtam, rájössz, nem is ezzel kapcsolatban fejtettem ki a véleményem, hanem arról, hogy a megrendelőnek kutya kötelessége végigolvasni a kéziratot, amit az aláírásával nyugtáz, hogy a minta alapján történhet a nyomtatás. Ha a jóváhagyás után történik a szerkesztésnél valami hiba, csak akkor beszélhetünk nyomdahibáról. De annyira senki nem hülye, hogy a fehéret kéknek olvassa, vagy a 3 órás üzemidőt 8 órának. Ráadásul mindezt egy terméknél. Ekkora elnézés a világon nincs.

2011.04.06. 13:00:25

@Xezs: miért adja vissza? Milyen baromság ez ? Persze ilyen ál-liberális baromság miatt a cégek vezették ezt be, de baromság. Tájékozódjon előtte és ha kell vegye meg.
Ha hibás javítsa ki a kereskedő.
De csak mert nem tetszik ezért visszavinni, ez köcsögség. Korunk pestise.

Xezs 2011.04.06. 13:07:38

@Kulics: Rengeteg oka lehet, de ezt nem is kell firtatni, lényegtelen. Van ilyen lehetőség törvény szerint? Van. Akkor nincs mit tovább magyarázkodni. Aki boltot akar nyitni, az kalkulálja ezt be.

Személy szerint teljesen egyetértek a törvénnyel, hiszen internetes vásárláskor nem tudod megnézni az árut (max. képeken de az nem teljes értékű információ) másrészt egyáltalán nem biztos, hogy olyat küldenek és olyan színben, amit te rendeltél.

neménvagyok 2011.04.06. 13:36:38

@Xezs: Te meg majd megveszed használtan ugye?

Vagy a kereskedő visszaveszi és kidobja. Ahogy te azt elképzeled. "Faszkalap"

Amúgy meg olvasgassál a jogokról az nfh honlapján: idézet következik

Tévhit a 72 órás pénzvisszafizetési garancia kérdésében
2010.12.21. kedd 08:29

Sokan emlékeznek még arra a régi szabályozásra (6/1990. (IV. 5.) KeM rendelet az üzletek működéséről), mely 1997-is volt hatályban, és kimondta, hogy a vásárlástól számított nyolc napon belül a fogyasztó kívánságára a kereskedő, az üzletében vásárolt árut minőségi kifogás nélkül is köteles kicserélni, amennyiben az áru hibátlan és azt a fogyasztó még nem használta. >>>

A szabályozás 13 éve nincs hatályban, de a köztudatban még igen élénken él ez a rendelkezés. A kereskedő napjainkban nem köteles arra, hogy akár 8, akár 3 napon belül minőségi hiba hiányában visszavegye és kicserélje a terméket.

Létezik a jótállásos termékekkel kapcsolatos hasonló szabályozás, mely éltetheti a fentiekben említett tévhitet, a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, mely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szól.

E szerint ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A fentiek alapján a Korm. rendelet mellékletében felsorolt, kötelező jótállás alá eső termékekkel (általánosságban 10.000,-Ft vételár feletti bútorok, órák, hangszerek, írógépek, számológépek, számítógépek, távcsövek, pendrive, fényképezőgép, rádió, porszívó, mosógép stb.) kapcsolatban a kereskedőnek kötelessége a cserét elvégezni, ha a termék rendeltetésszerűen nem használható.

Ha a termékre a kereskedő önként vállalt jótállást (pl. 10.000,-Ft alatti óráknál, pendrive-nál, fényképezőnél), akkor a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerinti 3 napos cserekötelezettség nem terheli a kereskedőt. Természetesen a nem kötelező jótállás alá eső termékeknél is fordulhat elő meghibásodás 3 munkanapon belül, de akkor a kereskedőnek nem kötelessége feltétel nélkül cserét biztosítania, hanem a Ptk-ban előírt szavatossági jogok sorrendjét követve elsősorban javítást, cserét végezhet, másodsorban árleszállítást adhat, végső soron a vásárló a szerződéstől elállhat.

www.nfh.hu/informaciok/hirek/hirek_101221_2.html?query=haszn%C3%A1lt%208%20napon%20bel%C3%BCl

neménvagyok 2011.04.06. 13:40:27

@Xezs: Ja, az más eset barátom. De használtan akkor sem köteles visszavenni. Ha nem azt kaptad, amit kértél, akkor szépen szólsz, és visszaveszik.

ÚJ ÁLLAPOTÁBAN!

neménvagyok 2011.04.06. 14:08:51

@Xezs: Senki. Te másról beszélsz.

Megvilágítom: ÜZLETBEN nincs meggoldolás. NETEN van, de az olyan terméket, amit láthatóan használtál, és ezzel újként már nem értékesíthető, valamint jogvédelmi okokból a zenei CD-k, DVD-k, a kereskedő nem köteles visszavásárolni. Példák: koton, gumiabroncs, stb.

neménvagyok 2011.04.06. 14:11:58

@neménvagyok: szétnyomatott hangfal a vásárlás örömére szervezett bulin, meg a többi.

neménvagyok 2011.04.06. 14:18:58

@neménvagyok: Sáfrányos divatfarmer menőzni egy bulira, összekarcolt ájfon,borral leöntött pléjsztésön meg a többi amivel szerettek ingyen játszadozni más kárára 8 napig.

Xezs 2011.04.06. 14:33:29

@Xezs: Hopp, sejtem hol a gubanc.

Én internetes vásárlásról beszélek, amit meg te írtál, az nem arról szól.

Ezt másoltad ugyanis be:

"az üzletében vásárolt árut"

ÜZLETBEN.

Xezs 2011.04.06. 14:36:01

@neménvagyok: Tiszta sor, egyről beszélünk.

Én viszont mindvégig az internetes vásárlásról beszéltem, még ha nem is esett le neked.

Te azt írtad, hogy a vásárlók "megrendelik a szarjaikat" ezáltal én automatikusan internetes vásárlásról kezdtem el beszélni, hiszen egy Media Marktban nem igazán rendelget az ember, ott csak bemegy és vásárol. A rendelés az internetes vásárlás jellemzője, nem a boltinak.

Történet vége.

pöndörödő macskafülszőr 2011.04.06. 14:42:45

Csodálom, hogy van, aki abban a sz@r boltban vásárol. Minden rohadt drága, ami olcsó lenne, az ,,pont elfogyott" és semmi nincs raktáron, a kirakott, összkarcolt, retkes árukat akarják eladni. Ez a MM, legalábbis Miskolcon.

neménvagyok 2011.04.06. 14:43:57

@Xezs: Én meg a HASZNÁLT cuccok visszaküldéséről.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.06. 14:51:00

@Xezs: A "hülyeakiittvásárol" boltban nem tudom, de a legtöbb normális műszaki üzletben lehet rendelni is készleten nem lévő, de a hálózat által forgalmazott, vagy nagykereskedőnél elérhető (meg tudja nézni ma már) termékekből. Még pl. az ExtRÉM Digitalban is. A meghirdetett cuccok ui. általában az egész országban vannak szétszórva, hogy atomtámadás (Mohi szláv neve: Csernobúgyet) esetén is maradjon készletük...

nyunyógomez · http://indafoto.hu/arecibo 2011.04.06. 15:57:19

@Sün‼: De szigorúan sárga-ződdel, hogy lássák, az a fődelés!!

Tomasz_a_gozmozdony 2011.04.06. 16:43:32

@NN46: csak a hulyeket tudjak "becsalogatni". Ha bemegyek hogy megvegyem a kinezett cuccot, es NINCSEN, akkor nem veszek semmit, illedelmesen elkoszonok es elmegyek.

Xezs 2011.04.06. 21:54:13

@neménvagyok: Na de várj, az olyan interneten rendelt cuccokra gondolsz, amiket kibontott valaki és használta 1-2 napig?

Mert tudtommal az nem kritérium, hogy bontatlan legyen a dolog, vissza lehet küldeni bontva (ahogy te írod: használtan) is.

Én azt mondom hogy ami törvényes az ellen nem nagyon kell erőlködni.

dpalmer 2011.04.06. 22:51:16

@kekegsm: aha, és te mióta dolgozol a médiamárktban? olyan bóvlik a termékeitek és akkora ordas bunkóparasztok dolgoznak nálatok, hogy megérdemelnének napi ötven posztot itt.
fáj, ugye? menj, nyald még egy kicsit a szájszagú főnököd seggét.

dpalmer 2011.04.06. 22:57:00

@pöndörödő macskafülszőr: a nyugati végeken ugyanez van....

dolgoztam egy kisebb reklámújságnál (igen, szuperinfó), ahol a megrendelő az akár tollal írt kéziratot is átnézte, aláírta, összeolvastuk a kész anyagot a kézirattal, korrektúráztuk, utána a tördelők is átnézték, sőt, a kefelevonatot is átnéztük. ha csak egy betűnyi hiba volt, a megrendelő lereklamálta a fejünket. vajh' a médiamáárkt miért nem reklamált?
a bunkó stílust nem érdemes kommentálni.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.04.06. 23:05:06

"hiszen másutt ilyen paraméterekkel ezt a típust legalább 10 000 Ft-al drágábban kínálják."

www.argep.hu/trend/ASUS/Asus-r-101.html

Igen, 1480-al drágábban.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.04.06. 23:24:43

@Victoorius:
Úgy van. Én egyszer régebben nyári munkán voltam egy cégnél, akik adtak el többek között a Media Marktnak számítógépeket, hát elég nagy árrése volt, mire a felhasználóhoz eljutott. Mikor meg routert kerestem, láttam nagykernél 3 ezer, legtöbb kiskeresőnél 6 ezer volt, médiánál 10 ezer, végül Euronicsban akciósan 5 ezerért adták. Akción kívül amúgy Euronics is igen drága, de annyira azért nem, mint a Media Markt.

Amúgy az a helyzet, hogy én szívesebben vásárolnék olyan műszaki áruházakban, mint a Media Markt, tehát ahol polcról levehetem a cuccokat, számítógép alkatrészeket is, inkább mint egy kis boltban, ahol mindent kérni kell. Viszont ilyen áron nem. Akkor inkább webshop.

Xmas 2011.04.06. 23:40:28

@kekegsm: Jogos. 0-s pontértékű, félrevezető post.

neménvagyok 2011.04.07. 09:29:24

@Xezs: Nem. A LÁTHATÓAN HASZNÁLT ÁLLAPOTÚ dolgokról beszélek. Írtam néhány példát nem volt elég? Az, ha a vevő kipróbálja, az nem gond, az olyan termékeknél, amelyeknél ez nem okoz látható nyomot. De a kipróbálás nem = az 5-6 napos intenziv használattal. Magyarán: ha visszaél a törvényes jogaival pofátlan módon, és a terméket olyan állapotban küldi vissza, hogy újként már nem értékesíthető. Mi nem érthető ezen?

kekegsm 2011.04.07. 10:21:09

@dpalmer: Hozzászólásod alapján egy dolgot tudok elmondani: magadból indulsz ki. Menj el először iskolába, hogy megtanuld az illemet.

pjotr007 2011.04.07. 19:49:56

Valaki már biztosan leírta, olyan, hogy nyomdahiba nincs, ezek a nyomdahibák általában szándékos megtévesztések, elég kemény büntetést szokott értük osztani a hatóság, csak ennek ugye az a feltétele, hogy a kedves vevő ne a homáron akarjon szerepelni, bár az is biztos jó dolog... hanem írjon be a vásárlók könyvébe és jelentse a dolgot a fogyvédőknél vagy a versenyhivatalnál.
Ha ezt nem teszi meg senki, akkor következménye sem lesz az ilyen "hibáknak" .

Xezs 2011.04.07. 22:32:05

@neménvagyok: Törvényesen járt el? Igen. Neked nem tetszik a törvény? Ja. Érdekel ez valakit? Lófaszt.

Kb. ennyi a lényege.

Ha nem tetszik a törvény, írj a megfelelő hatósághoz hogy változtassák meg. Sok sikert.

neménvagyok 2011.04.08. 09:29:27

@Xezs:

4. § (1) A fogyasztó nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a szerződéskötés, vagy ha ez későbbi, az
áru kézhezvételének napjától gyakorolhatja.
(3) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó
nyilatkozatát a határidő lejárta előtt postára adja.
(4) Az (1) bekezdés szerinti elállás esetén a fogyasztó nem köteles megtéríteni az árunak azt az
értékcsökkenését, amely a rendeltetésszerű használat következménye, és nem köteles az áru
használatáért használati díjat fizetni. Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.

Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.

Érted már?

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.04.08. 14:10:48

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Egyik sem, hanem tudatos fogyasztás. Ez sokkal egyszerűbb, ha magam választok, mint ha tanácsot kérek egy hozzáértő, de esetleg ellenérdekelt boltostól.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.04.08. 14:12:03

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Amúgy ezt az elidegenedést sem értem. Talán barátom a boltos, vagy csak azért van ott, hogy kiszolgáljon?

Xezs 2011.04.08. 19:41:19

@neménvagyok: És mi ezzel a baj? Megállapítjátok, hogy mennyit csökkent az értéke, azt levonjátok, a maradékot meg visszaadod.

Még mindig nem értem, hogy te mit nem értesz.

semekkoranagykigyo 2011.04.08. 21:06:31

Nekem még sosem sikerült a mediamarktban vásárolni. 2 percen belűl találtam olcsóbbat sok ezerrel olcsóbban legtöbbször hasonló multi láncban.

nagyká 2011.04.10. 14:06:55

Ilyen nyomdahiba tuti nincs, nem figyelt oda az említett vezető a hirdetés leadásakor.
Egyébként a leírás alapján már nekem is volt "szerencsém" a pécsi MM-ban dolgozó számítástechnika részleg vezetőjéhez, megígérték, hogy rendelnek egy netbookot és felhívnak, 2 hét múlva nekem kellett be mennem reklamálni, h miért nem hívtak.
Kihívattam a vezetőt, aki hasonló stílusban váll rándítva, flegmán közölte, hogy nincs a készülékből, majd talán később lesz és még bocsánatot sem kért, amiért az igéret ellenére nem rendeltek a termékből és nem is értesített, hogy mi van!
Ha nem érdeke a vezetőnek, hogy eladjon, nem is megyek oda többet vásárolni!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.11. 08:53:36

@Zabalint: Egy paranoiásnak is lehetnek ellenségei?
A boltos amúgy meg (néhány kivételtől eltekintve) ember. Ha valakit frusztrál, hogy számára ismeretlen emberekkel segédeszközök nélkül is interaktív kapcsolatba kerül, akkor ott más bajok is lehetnek...
Én még a TESCO-ban is köszönő viszonyban vagyok több állandó eladóval. Érdemes az embrekhez emberként szólni, akkor legtöbbször úgy is viszonozzák.

papugaja 2011.04.11. 11:47:42

@kekegsm:
Ja. A szerkesztő kitől kapott anyagból kopipészteli be az infókat?
Mégse nem nyomdahiba lesz ez, hanem marketingesköcsög hiba.

kekegsm 2011.04.11. 12:37:03

@papugaja: Emberi hibáról még nem hallottál? Vagy esetleg olyanról, hogy a bolt megrendel valamit, ami az akció kezdetére éppen csak megérkezik, aztán ott derül ki, hogy nem az érkezett, amit rendeltek.

A cikkíró is jobban örült volna, ha azt mondják neki, hogy bocsi, de nincs. Akkor azért írhatott volna be.

papugaja 2011.04.12. 13:16:41

@kekegsm:
Emberi hiba létezik. Az én szakmámban is, de mindig következményekkel jár.

kekegsm 2011.04.12. 13:21:59

@papugaja: Oksi. Akkor legközelebb, amikor egy vásárló elnézi a 30000 forintot 3000-nek, akkor majd kihívom a rendőröket, és kényszerítem arra, hogy megvegye a terméket. Ha hibázott, akkor viselje következményeit.

theutat villám 2011.04.12. 17:05:17

@kekegsm:

Ezzel csak az a baj, hogy eléggé megtévesztő az, amit írsz. Tudniillik nyomdahiba az, ha valamilyen színt, mondjuk a media markt vöröset elnyomják, például.

De az, hogy mi szerepel a szórólapon, annak semmi köze a nyomdához.

A nyomda általában (jobb esetben) egy PDF-ben megkapja az állományt, levillantja CTP-vel a lemezt (mert manapság már nem nagyon filmezgetnek, meg fényszedegetnek, meg nemtom mik voltak még itt), aztán hadd szóljon. Azon a lemezen az lesz, ami a PDF-ben volt.

A PDF-et egy Media Markt kaliberű cég esetén 99%-ban egy ügynökség szerkeszti, az MM-től kapott infók alapján. Többszöri, MM általi jóváhagyás után kerül a nyomdába az elektronikus állomány, ahol változtatás már nem történik rajta (max. leszednek színprofilokat, amiket ezek a szintén varázslatos ügynökségek előszeretettel, ámde teljesen feleslegesen használnak, vagy minimálisan konvertálják, de ebben az esetben mindig elküldik jóváhagyásra az ügyfélhez.)

Fentiekből következik, hogy az, hogy a szórólapra ráírják, hogy nyomdai hibákért nem vállalnak felelősséget, önmagában szart sem ér.

kekegsm 2011.04.12. 17:50:24

@theutat villám: Mint már korábban említettem, a nyomdahiba kifejezést nemcsak a nyomda által elkövetett hibákra használják.

Egyébként megkérdeztem az említett üzlettől: A hiba akkor keletkezett, amikor az utolsó átnézés után, de még a nyomtatás elött szóltak nekik, hogy gond van, nem tudják a lebeszélt típust szállítani. Ekkor SOS meg lett változtatva a típus, viszont a leírásban benne maradt a 6 cellás akksi és a kék szín. Igen, emberi mulasztás, de ugye csak az nem téved, aki nem dolgozik.

Xezs 2011.04.12. 20:14:37

@kekegsm: De az meg milyen már, hogy rákészül az MM a hétmérföldes akciójára, aztán meg az üzleti partnere benyögi, hogy nem tud szállítani?

Az üzleti partner hozzáállása nélkülöz mindenféle professzionalizmust, de az MM-é is, hiszen ilyen útszéli cégekkel áll kapcsolatban.

Azt nem tudom, hogy ilyenkor fizet-e kötbért az MM-nek ez a beszállító, de ha egy kis eszük volt az MM-eseknek, akkor olyan szerződést írtak, ami alapján igen.

És az a minimum, hogy ezt a céget a továbiakban az MM elkerüli nagy ívben. Ha nem így tesz, az MM-et fogják a vásárlók elkerülni nagy ívben.

Itt az egész vita szerintem abból adódik, hogy abszolúte az amatőrség, a hozzá nem értés tükröződik az egész akcióból és annyira kilóg a lóláb, hogy ezt nem lehet ráfogni semmire se, egyszerűen az egész bagázs balfaszok gyülekezete.

kekegsm 2011.04.12. 20:48:31

@Xezs:
1. Azok az útszéli cégek Magyarország legnagyobb elektronikai disztibutorai.

2. Az MM Magyarország legnagyobb elektronikai üzlethálózata, egyedül több laptopot ad el, mint minden más kereskedő együttvéve. Gondolom, ez csak véletlen, nem?

3. Ha a vásárlók elkerülik az MM-et, akkor honnét fognak vásárolni? Netről? Ahol a cégek 100%-ánál találtak átverést a fogyvédők? Majd akkor megtudják a vásárlók, hol is vannak a nagy átverések.

4. Szerintem mindenki magából indul ki, és itt az utolsó elötti szavadra gondolok... Próbálj megtanulni viselkedni először szerintem.

Xezs 2011.04.12. 22:08:53

@kekegsm: 1. Ha ma Magyarországon ilyen megbízhatatlan cégek számítanak a legnagyobbaknak, akkor itt valakik valamit nagyon rosszul csinálnak.

2. Ezt hiszem is meg nem is, amíg nem látok rá statisztikát. De még ha igaz is, semmit nem bizonyít, mert a mennyiség nem egyenlő a minőséggel. Az átlagparasztnak elég, ha bemegy az MM-be és megveszi azt, amit ott talál, de akinek igényei vannak, az a közelébe se megy.

3. Pontosan, netről. Rengeteg megbízhetó cég van, és még nem is hazudoznak a képedbe mindenféle szórólapon keresztül.

4. Ez személyeskedés, ezért figyelmen kívül hagyom.

Egyébként te ott dolgozol, vagy miért véded körmöd szakadtáig ezt a fostarisznya céget?

papugaja 2011.04.13. 09:22:32

@kekegsm:
1. Elnézni valamit, meg elírni valamit, az nagyon nem ugyanaz. Pláne, ha utóbbi esetben több személynek illene észrevennie a "tévedést".

2. A vásárló alapvetően hülye, nem ért a kereskedő által kínált cikkekhez. De pont ezért kell a kereskedő, aki viszont igen. Ha nem így volna, mindent lehetne árusítani automatákból.

3. Amint kiderülnek az ilyen "nyomdahibák", illene azokról legkésőbb a fizetés előtt tájékoztatni a vásárlót a konkrét árucikk kapcsán (és nemcsak rákérdezés esetén), különben megvalósul a vásárlás szándékos megtévesztése.

Cardealer 2011.04.13. 18:39:25

Csak annyit a szerkeztőséghez meg a "nyomdahibához", hogy a vezető szimplán mellébeszélt!
Az újság készítése a következőképpen történik:

1. Az osztályvezető kitalálja, letárgyalja a beszállítóval az akciós termék árát, mennyiségét, stb. (Ha címlapra kerül a termék, az minimum 100-150 ezer ft plusz kültség a beszállítónak az akciós ár mellé. Ez a "képpénz".)

2. Miután megvan a specifikáció, kép stb., illetve a jóváhagyás az értékesítési vezetőtől, a komplett anyagot a feladattal megbízott osztályvezető vagy marketinges feltölti egy belső intarnetes oldalra.
Ezt aztán a grafikusok (talán Ingolstadt-ba Németországba) megszerkesztik, majd visszaküldik jóváhagyásra. Ebből legalább három kör van, amit meg kellene az illetékes elvtársnak néznie.

Egyébként Ingolstadt-ban van egy REDBLUE nevű cég, ami a Media Markt és a Saturn marketinganyagait szerkeszti, és van ott néhány magyar munkatárs is, ezt a munkát végzi! Szoros határidők vannak, amiből hibák adódhatnak....

3. Miután a végleges verzió elkészül, a komplett anyagot PDF-ben megkapja az adott áruház MINDEN vezetője, illetve Budaörsön a központ is, illetve cég saját nyomdája (Ausztria), ahol az újság elkészül, majd bekerül az áruházba az újáság az akció előtt egy héttel, hiszen azt ki is kell szórni!

Annyi igaz, hogy a németországi szerkeztőségben néha fejetlenség van, de az abból adódik, hogy az itthoni kollégákat baromira csak az érdekli, hogy a képekért illetve az akciós termékért kapott pénz az áruháznál bevételként jelentkezzen, hiszen ebből ők prémiumot kapnak!

Szóval Pécsett mellébeszélés ment!

Egyébként a helyes eljárás, a sűrű bocsánatkérésen túl minimum az lett volna, hogy a vezető helyettesítő terméket ajánl ebben az árban, vagy legalábbis hasonlóban, illetve felajánlhatta volna az akciós terméket még olcsóbban.....

Belefért volna az áruház költségeibe!

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.04.14. 23:42:45

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

Nem érted a lényegi különbséget. Ha kenyeret veszek, nekem a hagyományos falusi boltok is megfelelnek, hiszen kérem a kenyeret és kapom. Más élelmiszerre is igaz ez. Nem zavar kicsit sem az interakció az eladóval.

Ha viszont műszaki cikket vagy akár értékesebb dolgot veszek, azt szeretem jobban megfontolni. Tehát jelen helyzetben utánanézni a neten, elolvasni teszteket róla, stb. Ha ezután lenne egy olyan bolt, ahol csak leveszem a polcról, az igen egyszerű lenne. Mert nincs szükségem akkor már szakértő eladóra, akitől kérem a cuccot, és ő esetleg másra beszél rá. Meg arra sincs szükségem, hogy tanácstalanul odamenjek, mondván, hogy netbookot akarok, mit tud ajánlani, hiszen eleve kész elképzeléssel megyek. A másik dolog, ha kisebb értékű műszaki cikket vagy számtech cuccot veszek, lehet nem nézek annyira utána, de szeretem, ha ott van előttem egy választék, amiből választhatok, és nem egy eladótól kell kérnem, hogy mutasson már egyet. Ha egy áruházban válogatok egy kicsit sem érzem kínosnak, ha nem tudtam dönteni már 10 perce, de ha egy pult mögötti eladótól kérem a 20. terméket vagy annak műszaki adatait, és közben akár mások várnak sorban, az már annyira nem kellemes. Érted miről van szó?

Amit meg te írsz az tök más dolog. Én ugyan Tescoba nem járok, mert itt a közeli CBA nem is drágább, viszont az eladókat meg ismerem, és igen köszönök nekik, sokuknak a nevüket is tudom, ha meg valamit keresek, de nem találom, megkérdezem őket. A közeli kis Tescoban meg még ugyanazt az eladót nem láttam fél évnél tovább. De mindegy, a lényeg, hogy ugyanakkor nyugodtan válogathatok ebben a CBA-ban is kedvemre, pedig nem igénylem, és nem kell a legtöbb terméket kérni, hanem leveszem a polcról, kivételt a húsok és a felvágottak képeznek. Az meg külön vicces, hogy én azt írom, jobban szeretem a polcról levenni a műszaki cikket, mint eladótól külön kérni, abból arra következtetsz, hogy paranoiás vagy elidegenült vagyok, míg te jössz a tesco pénztárosaiddal, miközben az ugyanúgy leveszem a polcról, pénztárnál fizetek rendszer, amit én előnyben részesítek.

Szóval folytathatnánk, a lényeg az, hogy részemről lenne igény számtech cuccoknál is egy polcról levevős boltra, amely nem drágább a pultnál kérős boltoknál, de sajnos ilyen nincsen, mert nem csak a Media Markt rohadt drága, de pl. a Euronics is drágább, mint a pultnál kérős boltok, a webshopoknál meg különösen. Szóval maradnak a webshopok, lehet a többi ki is hal tartós cikkeknél.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.04.14. 23:51:24

Egyébként még valami. Mikor egy nyáron dolgoztam egy cégnél, amely a Media Marktnak is szállított, nyilvánvaló lett számomra miért drága, asztali PC-ken keresztül meg is világítom. Hiszen az a cég nagykertől megvesz számítógép alkatrészeket, amelyekből összeszereli a gépeket. A kis boltok is ugyanezt teszik. Ugyan a pénzügyekbe nem láttam bele, de feltételezem, hogy a Media Markt hasonló, vagy esetleg kicsivel alacsonyabb árat fizethet ennek az összeszerelő cégnek, mint amennyiért egy kis bolt az eladónak eladja. Szóval a Media Markt gyakorlatilag a kisker árra rakja rá még a saját árrését. Persze elképzelhető hogy a külföldön összeszerelt márkás gépek nem olyan sokkal drágábbak, mint máshol, de gyakorlatban ez sincs így.

Xezs 2011.04.15. 00:19:32

@Zabalint: Mondjuk előreszerelt gépet csak a hülye vesz, de tisztában vagyok vele, hogy a nagy átlagnak ez így teljesen megfelel. Csak aztán csodálkoznak, hogy hát erre se jó, meg arra se, pedig az eladó azt mondta, hogy milyen jó gép :)

Amúgy meg az eladós témára csak annyit, hogy ha eladótól kérdezel, akkor halott vagy. A legtöbb eladónak fingja sincs a termékekről és azok jellemzőiről. Nagyon ritka egy felkészült eladó és ez nem csak az MM-re igaz. MOndjuk ha olyan munkám lenne, lehet én is szarnék az egészbe.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.04.18. 00:03:55

@Xezs:
"Mondjuk előreszerelt gépet csak a hülye vesz, de tisztában vagyok vele, hogy a nagy átlagnak ez így teljesen megfelel. Csak aztán csodálkoznak, hogy hát erre se jó, meg arra se, pedig az eladó azt mondta, hogy milyen jó gép :)"

1. Laptop. Akkor kb. mindenki hülye.
2. Általában 2 féle hozzá nem értő user van. Az egyiknek minden ma újonnan kapható gép megfelelne, mert csak netezik, begépel valamit, filmet néz, stb.. A másik meg annyit mond, hát nem kell komoly gép, csak játékra kellene. Közben meg nem érti, hogy pont a játék az, amire erős gép kell, konkrétan drágább, mint például a legtöbb szoftverfejlesztéshez.

Ami az eladókat illeti, az csak hagyján, ha nem ért hozzá. Ha ért hozzá, pl. egy számtech boltban, simán rá fogja beszélni az erősebb procira azt a vevőt, aki tényleg semmiféle erőforrás igényes feladatra nem fogja használni, és nem ért hozzá.

Xezs 2011.04.18. 01:22:46

@Zabalint: Egyetértek veled, annyi kiegészítést tennék, hogy mikor előszerelt gépet említettem, akkor asztalira gondoltam.

Samanoske 2011.12.14. 18:24:52

Hú 8 óra helyett 3 óra,de nagy baj!
Osztályvezetőnek köze nincs a nyomdához,ezt tudhatná a levélíró.
Az meg,hogy a mm-be bunkók nem meglepő,aki nem bunkó azt meg kirúgják!

gegory 2013.09.26. 13:34:47

A MM központban készítik ezeket a gyöngyszemeket. Mindig amikor kihozzák az aktuális újságot leülünk és fogadunk az osztályos kollégákkal, hogy most mennyi hiba lesz benne. Volt már olyan hogy nem volt benne hiba...de akkor is tévedtünk :D

Ez van amikor hozzá nem értő vagy épp túl hajszolt emberekkel dolgoztatnak. Ezért egy fél komoly nyomdába már fejek hullanának de ez a MM! :P
süti beállítások módosítása