Úgy látszik a MediaMarktot még nem büntették meg elégszer nemlétező termékek nemlétezően kedvező áron akciózásáért. Csak a szokásos duma, pont a meghirdetett termék nincs, csak a drágább, viszont a reklámújság "szerkesztőségében", na ott aztán szénné vannak ünnepelve már a munkatársak. Boldog születésnapot!
A "7 éves pécsi Media Markt" akciós újságjában (2011.04.05-2011.04.17-ig) hirdettek egy Asus R101 típusú netbook-ot(képet mellékeltem a hírdetésről) 69 990 Ft-ért amit igen olcsónak találtam főleg a figyelemfelkető nyilak miatt amiben 8 órás üzemidőt ígértek valamint, hogy kék és fekete színben kapható a készülék. Nagy örömmel el is mentem, hiszen másutt ilyen paraméterekkel ezt a típust legalább 10 000 Ft-al drágábban kínálják.
Azonban mikor odaértem és egy eladót, megkérdeztem, hogy melyik dobozban van kék és melyikben fekete egyből azt a választ kaptam, hogy fehér és fekete van csak. Rendben ezen még elsiklottam bár kéket szerettem volna venni de megteszi a fekete is. Az eladó nagyon készséges volt, odamentünk az értékesítési pultjához (vagy valami ilyesmi neve lehet) ahol a gépében megnézte a netbook adatait és kezdte volna elkészíteni a számlát.
Ám ekkor megkérdeztem, hogy valóban az újságban leírt 6 cellás 8 óra üzemidejű akkumulátor van-e benne. Erre egyből nem tudott választ adni ám némi keresgélés után kiderült, hogy csak 3 cellás van benne ami kb. 2-3 órát bír csak ki. Kértem az újságra hivatkozva, hogy keressen nekem olyat amiben 6 cellás akkumulátor van de "természetesen" nem talált.. Ekkor az újságra hivatkoztam és a kiemelésekre de ő csak annyit mondott, hogy nyomtatási hiba.
Ekkor kértem, hogy hívja oda a felettesét. Amikor odaért köszönés vagy bemutatkozás nélkül(úgy gondolom ha vezető vagyok egy áruházban az a minimum, hogy bemutatkozom a vásárlónak ha problémája van) kérdezte egy vállrándítás kíséretében, hogy mi a gondom. Elmondtam neki ugyan azt mint az eladónak majd ő is hivatkozott a nyomtatási hibára. Mikor a kiemelést említettem és a vásárlók megtévesztését akkor is csak ezt tudta mondani. Válaszul annyit mondtam, hogy rendben de örülnék, ha legalább az újság szerkesztőjének a "fejére koppintana" de erre is csak azt a választ kaptam, hogy "ha tudnám micsoda felfordulás van a szerkesztőségben és a nyomdában akkor nem kérnék ilyet".
Kérdem én, ha ekkora a fejetlenség körülötte és nem tud rendet tartani, ki az aki őt vezetőnek alkalmazta? A panaszkönyvbe nem írtam be mert az úgysem kap nyilvánosságot, de remélem ha a homáron megjelenik a panaszom, akkor a többi jövőbeni vásárló óvatosabban vásárol a Media Markt-ban. Valamint odafigyel az apró részletekre, hogy később otthon vagy bárhol ahol használni szeretné amit vett, ne érje meglepetés.
Zagyas 2011.04.06. 00:16:19
anhduc · http://mytradediary.blog.hu/ 2011.04.06. 00:18:20
racrac 2011.04.06. 00:35:55
sevcsik 2011.04.06. 01:10:40
sevcsik 2011.04.06. 01:10:40
Megdobbent 2011.04.06. 01:44:16
Telleg a netbukon megy a feszbuk? A nyoccoras?
Megdobbent 2011.04.06. 01:46:11
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.06. 06:17:17
2 hetig
kekegsm 2011.04.06. 06:29:21
Ez a kifejezés a előkészítési-nyomdai munka alatt történt bármelyik hibára vonatkozik, többek között szerkesztési hibára is.
atomjani · http://facebook.com/atomjani 2011.04.06. 06:39:28
Én is igyekszek valamit kitalálni, hogy ilyesmi véletlenül se forduljon elő.
kekegsm 2011.04.06. 06:49:08
ne színezzük ki a történetet ennyire, csak mert a homáron szeretnénk szerepelni. Furcsa mód az akció elötti nap, amikor normálisan beszéltem az ott dolgozóval, akkor teljesen normálisan felvílágosítottak, hogy sajnos a disztributortól nem azt a terméket kapták, amit lerendeltek, megbeszéltek, hanem egy kisebb akkusat. Ilyenkor vagy azt mondja az üzlet, hogy nem tesz ki semmit, na ez lenne az igazi szopatás, vagy azt, hogy kiteszi, de tájékoztatja az ügyfeleket. Vajon miért van az, hogy ottlétem alatt 3-4 embert ugyanolyan kedvesen tájékoztattak a problémáról, mint engem, viszont téged nem?
De az is lehet, hogy amikor az újságot szerkesztő emberke kezébe kapta a specifikációt, akkor ott egy elírás miatt (elég egyszer elrontani...) 6 cella szerepelt. És így kerül bele az újságba, és mindenki leokézza, mert mindenki, aki ellenőrzi, az egyszer elrontott spec-ből dolgozik. Aztán a végén kiderül, hogy rossz, akkor mit csináljanak? többezer újságot javítsanak alkoholos filcel? Nyomtassák újra? (sokmillióért)
Azonkívül ha fogalmad lenne róla, hogy hogyan folyik egy ilyen szórólap szerkesztése, akkor nem írnál bele béődségeket, mint:
"ha tudnám micsoda felfordulás van a szerkesztőségben és a nyomdában akkor nem kérnék ilyet"
Annak az osztályvezetőnek halvány fogalma sincs róla, hogy mi van a szerkesztőségben és a nyomdában. Életében nem is járt ott, nem is tudja, hol van, kapcsolata sincs velük. Szóval tuti nem fog ilyet mondani.
"és nem tud rendet tartani," ->mint az előzőnél, hogyan tartana rendet ott, ami nem is az ő területe, munkaköre, egyáltalán munkahelye? Ő azért felel, hogy dolgozzanak az emberei,rend legyen a polcon, stb.
És még kérdezem, hogy miért nem írtál bele a panaszkönyvbe? Mert esetleg egy fogyvéd kivizsgálta volna, és rájönnek, hogy hülyeségeket mondtál? Mertha igazad van, akkor a fogyvéd neked ítél, és kártalanítanak. És te inkább a homár olvasóira gondoltál rögtön, ugye?
Flame ez öreg, nem más. Csalódott voltál, hogy nem sikerült beszerezni a terméket, amit kinéztél, és erre egyszemélyes rambocsáknóríszként bosszút állsz. Menj fel az árgép.hu -ra, a hirdetett notebookok 80%-a nem elérhető, nem olyan paraméterekkel, és nem annyiért...
Én is kereskedelemben dolgozom, és ismerem az ilyen "öntudatos" vásárlókat. épp a múltnap akarta egy vásárló a baját a NY Timessal megosztani...
Homár, kérlek igaz sztorikat közölj, ne indexesblikkes vackokat...
Köszönöm
LacusBP 2011.04.06. 07:11:46
NN46 2011.04.06. 07:26:48
tomy61 2011.04.06. 07:34:39
parapali 2011.04.06. 07:36:15
Már annak is örülhet,hogy talált eladót!:-)
Talán lehetne javítani a kommunikáción is?
Kekegsmnek abban igaza van hogy miért nem írt bele a Vásárlók könyvébe??
Szerényen megjegyzem hogy a Homár azért is van ha valami sérelemnek vélt dolog éri az mebert kiírhatja magából?!lehet tévedek??
persze utánna viselje is el amit itt kap 10 percen belül:D:D:D
Chewwbacca 2011.04.06. 07:37:16
igazságos 2011.04.06. 07:39:13
Rosszindulatú Vászka 2011.04.06. 08:09:31
Vagy, ha a főnök mondja, hogy nincs, az más érzés?
Ja, és mi volt neve pozíciója?
Megannyi kínozó kérdés.
horex · http://horex.uw.hu/ 2011.04.06. 08:29:07
Ennek a gépnek az árábol adnak 60ezer kedvezményt?
Mer az úgy sem éri meg ha 8óra után nem használhatom
becsoccsent 2011.04.06. 08:29:15
Egyéves Önkéntes 2011.04.06. 08:33:46
Egyéves Önkéntes 2011.04.06. 08:37:14
elwood 2011.04.06. 08:45:25
én egyszer egy garanciajegyet nem bírtam kicsikarni két hónapig, aztán bementem és beírtam. azaz írtam volna, mert elkezdtek nyüzsögni mint a hangyaboly és két mondat után lett garanciajegy
RedWing 2011.04.06. 08:53:16
Leadfoot 2011.04.06. 08:59:57
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.06. 09:10:34
Máris 8 órára nő az üzemidő.
Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2011.04.06. 09:18:17
Zöldegér 2011.04.06. 09:26:08
renitencs 2011.04.06. 09:38:30
És "véletlenül" mindig a legcsábítóbb akciós áruk nem érkeznek meg időben...
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.06. 09:41:23
Egyéves Önkéntes 2011.04.06. 09:57:33
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.04.06. 10:08:39
elwood 2011.04.06. 10:10:42
azt még elhiszem hogy Pistabácsi bebuszozik Corába akciós csirkfejért, de nincs is ezért bevásárol pulykacsontból és a Cora jót átverte,
de hogy valaki "ráugrik" a 80000-s nettopra, és ha nincs akkor ha már arra jár vesz három hangfalat meg egy raklap LCD tévét azt nem tudom ilyen könnyen elképzelni
user odament, 6 cella ? nem, ment máshová rossz szájízzel, ez nemigen érdeke a MM-nak.
Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.04.06. 10:18:15
Sokorai_Atala 2011.04.06. 10:25:06
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.06. 10:29:51
6 cellalakó rakta össze.
Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2011.04.06. 10:40:59
mohopasi 2011.04.06. 11:01:13
Sokorai_Atala 2011.04.06. 11:16:44
2011.04.06. 11:17:15
"Menj fel az árgép.hu -ra, a hirdetett notebookok 80%-a nem elérhető, nem olyan paraméterekkel, és nem annyiért"
Na ezt hívják csalásnak, hazudozásnak, a vevő becsapásának. És igenis legyenek öntudatosak a vevők amikor át akarjátok TI verni őket.
neménvagyok 2011.04.06. 11:25:49
De hagyjuk.
kisház 2011.04.06. 12:01:35
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.06. 12:08:02
Xezs 2011.04.06. 12:22:13
Xezs 2011.04.06. 12:26:52
- tehénszar
- meleg
- rádszálló légy
Bírom mikor valaki amiatt rinyál, mert valaki olyan dolgot csinál ami törvényes, tehát elfogadott az adott társadalomban, még ha 1-2 faszkalap nem is fogadja el.
lolperec 2011.04.06. 12:28:44
2011.04.06. 12:58:16
racrac 2011.04.06. 12:59:10
2011.04.06. 13:00:25
Ha hibás javítsa ki a kereskedő.
De csak mert nem tetszik ezért visszavinni, ez köcsögség. Korunk pestise.
Xezs 2011.04.06. 13:07:38
Személy szerint teljesen egyetértek a törvénnyel, hiszen internetes vásárláskor nem tudod megnézni az árut (max. képeken de az nem teljes értékű információ) másrészt egyáltalán nem biztos, hogy olyat küldenek és olyan színben, amit te rendeltél.
neménvagyok 2011.04.06. 13:36:38
Vagy a kereskedő visszaveszi és kidobja. Ahogy te azt elképzeled. "Faszkalap"
Amúgy meg olvasgassál a jogokról az nfh honlapján: idézet következik
Tévhit a 72 órás pénzvisszafizetési garancia kérdésében
2010.12.21. kedd 08:29
Sokan emlékeznek még arra a régi szabályozásra (6/1990. (IV. 5.) KeM rendelet az üzletek működéséről), mely 1997-is volt hatályban, és kimondta, hogy a vásárlástól számított nyolc napon belül a fogyasztó kívánságára a kereskedő, az üzletében vásárolt árut minőségi kifogás nélkül is köteles kicserélni, amennyiben az áru hibátlan és azt a fogyasztó még nem használta. >>>
A szabályozás 13 éve nincs hatályban, de a köztudatban még igen élénken él ez a rendelkezés. A kereskedő napjainkban nem köteles arra, hogy akár 8, akár 3 napon belül minőségi hiba hiányában visszavegye és kicserélje a terméket.
Létezik a jótállásos termékekkel kapcsolatos hasonló szabályozás, mely éltetheti a fentiekben említett tévhitet, a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, mely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szól.
E szerint ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A fentiek alapján a Korm. rendelet mellékletében felsorolt, kötelező jótállás alá eső termékekkel (általánosságban 10.000,-Ft vételár feletti bútorok, órák, hangszerek, írógépek, számológépek, számítógépek, távcsövek, pendrive, fényképezőgép, rádió, porszívó, mosógép stb.) kapcsolatban a kereskedőnek kötelessége a cserét elvégezni, ha a termék rendeltetésszerűen nem használható.
Ha a termékre a kereskedő önként vállalt jótállást (pl. 10.000,-Ft alatti óráknál, pendrive-nál, fényképezőnél), akkor a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerinti 3 napos cserekötelezettség nem terheli a kereskedőt. Természetesen a nem kötelező jótállás alá eső termékeknél is fordulhat elő meghibásodás 3 munkanapon belül, de akkor a kereskedőnek nem kötelessége feltétel nélkül cserét biztosítania, hanem a Ptk-ban előírt szavatossági jogok sorrendjét követve elsősorban javítást, cserét végezhet, másodsorban árleszállítást adhat, végső soron a vásárló a szerződéstől elállhat.
www.nfh.hu/informaciok/hirek/hirek_101221_2.html?query=haszn%C3%A1lt%208%20napon%20bel%C3%BCl
neménvagyok 2011.04.06. 13:40:27
ÚJ ÁLLAPOTÁBAN!
Xezs 2011.04.06. 14:03:14
tudatosvasarlo.hu/cikk/internetes-vasarlas
neménvagyok 2011.04.06. 14:08:51
Megvilágítom: ÜZLETBEN nincs meggoldolás. NETEN van, de az olyan terméket, amit láthatóan használtál, és ezzel újként már nem értékesíthető, valamint jogvédelmi okokból a zenei CD-k, DVD-k, a kereskedő nem köteles visszavásárolni. Példák: koton, gumiabroncs, stb.
neménvagyok 2011.04.06. 14:11:58
neménvagyok 2011.04.06. 14:18:58
Xezs 2011.04.06. 14:33:29
Én internetes vásárlásról beszélek, amit meg te írtál, az nem arról szól.
Ezt másoltad ugyanis be:
"az üzletében vásárolt árut"
ÜZLETBEN.
Xezs 2011.04.06. 14:36:01
Én viszont mindvégig az internetes vásárlásról beszéltem, még ha nem is esett le neked.
Te azt írtad, hogy a vásárlók "megrendelik a szarjaikat" ezáltal én automatikusan internetes vásárlásról kezdtem el beszélni, hiszen egy Media Marktban nem igazán rendelget az ember, ott csak bemegy és vásárol. A rendelés az internetes vásárlás jellemzője, nem a boltinak.
Történet vége.
pöndörödő macskafülszőr 2011.04.06. 14:42:45
neménvagyok 2011.04.06. 14:43:57
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.06. 14:51:00
nyunyógomez · http://indafoto.hu/arecibo 2011.04.06. 15:57:19
Tomasz_a_gozmozdony 2011.04.06. 16:43:32
Xezs 2011.04.06. 21:54:13
Mert tudtommal az nem kritérium, hogy bontatlan legyen a dolog, vissza lehet küldeni bontva (ahogy te írod: használtan) is.
Én azt mondom hogy ami törvényes az ellen nem nagyon kell erőlködni.
dpalmer 2011.04.06. 22:51:16
fáj, ugye? menj, nyald még egy kicsit a szájszagú főnököd seggét.
dpalmer 2011.04.06. 22:57:00
dolgoztam egy kisebb reklámújságnál (igen, szuperinfó), ahol a megrendelő az akár tollal írt kéziratot is átnézte, aláírta, összeolvastuk a kész anyagot a kézirattal, korrektúráztuk, utána a tördelők is átnézték, sőt, a kefelevonatot is átnéztük. ha csak egy betűnyi hiba volt, a megrendelő lereklamálta a fejünket. vajh' a médiamáárkt miért nem reklamált?
a bunkó stílust nem érdemes kommentálni.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.04.06. 23:05:06
www.argep.hu/trend/ASUS/Asus-r-101.html
Igen, 1480-al drágábban.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.04.06. 23:24:43
Úgy van. Én egyszer régebben nyári munkán voltam egy cégnél, akik adtak el többek között a Media Marktnak számítógépeket, hát elég nagy árrése volt, mire a felhasználóhoz eljutott. Mikor meg routert kerestem, láttam nagykernél 3 ezer, legtöbb kiskeresőnél 6 ezer volt, médiánál 10 ezer, végül Euronicsban akciósan 5 ezerért adták. Akción kívül amúgy Euronics is igen drága, de annyira azért nem, mint a Media Markt.
Amúgy az a helyzet, hogy én szívesebben vásárolnék olyan műszaki áruházakban, mint a Media Markt, tehát ahol polcról levehetem a cuccokat, számítógép alkatrészeket is, inkább mint egy kis boltban, ahol mindent kérni kell. Viszont ilyen áron nem. Akkor inkább webshop.
Xmas 2011.04.06. 23:40:28
neménvagyok 2011.04.07. 09:29:24
kekegsm 2011.04.07. 10:21:09
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.07. 11:40:10
pjotr007 2011.04.07. 19:49:56
Ha ezt nem teszi meg senki, akkor következménye sem lesz az ilyen "hibáknak" .
Xezs 2011.04.07. 22:32:05
Kb. ennyi a lényege.
Ha nem tetszik a törvény, írj a megfelelő hatósághoz hogy változtassák meg. Sok sikert.
neménvagyok 2011.04.08. 09:29:27
4. § (1) A fogyasztó nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a szerződéskötés, vagy ha ez későbbi, az
áru kézhezvételének napjától gyakorolhatja.
(3) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó
nyilatkozatát a határidő lejárta előtt postára adja.
(4) Az (1) bekezdés szerinti elállás esetén a fogyasztó nem köteles megtéríteni az árunak azt az
értékcsökkenését, amely a rendeltetésszerű használat következménye, és nem köteles az áru
használatáért használati díjat fizetni. Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.
Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.Az átvett áru neki felróható értékcsökkenéséért azonban
helytállni tartozik.
Érted már?
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.04.08. 14:10:48
Egyik sem, hanem tudatos fogyasztás. Ez sokkal egyszerűbb, ha magam választok, mint ha tanácsot kérek egy hozzáértő, de esetleg ellenérdekelt boltostól.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.04.08. 14:12:03
Amúgy ezt az elidegenedést sem értem. Talán barátom a boltos, vagy csak azért van ott, hogy kiszolgáljon?
Xezs 2011.04.08. 19:41:19
Még mindig nem értem, hogy te mit nem értesz.
semekkoranagykigyo 2011.04.08. 21:06:31
nagyká 2011.04.10. 14:06:55
Egyébként a leírás alapján már nekem is volt "szerencsém" a pécsi MM-ban dolgozó számítástechnika részleg vezetőjéhez, megígérték, hogy rendelnek egy netbookot és felhívnak, 2 hét múlva nekem kellett be mennem reklamálni, h miért nem hívtak.
Kihívattam a vezetőt, aki hasonló stílusban váll rándítva, flegmán közölte, hogy nincs a készülékből, majd talán később lesz és még bocsánatot sem kért, amiért az igéret ellenére nem rendeltek a termékből és nem is értesített, hogy mi van!
Ha nem érdeke a vezetőnek, hogy eladjon, nem is megyek oda többet vásárolni!
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.11. 08:53:36
A boltos amúgy meg (néhány kivételtől eltekintve) ember. Ha valakit frusztrál, hogy számára ismeretlen emberekkel segédeszközök nélkül is interaktív kapcsolatba kerül, akkor ott más bajok is lehetnek...
Én még a TESCO-ban is köszönő viszonyban vagyok több állandó eladóval. Érdemes az embrekhez emberként szólni, akkor legtöbbször úgy is viszonozzák.
papugaja 2011.04.11. 11:47:42
Ja. A szerkesztő kitől kapott anyagból kopipészteli be az infókat?
Mégse nem nyomdahiba lesz ez, hanem marketingesköcsög hiba.
kekegsm 2011.04.11. 12:37:03
A cikkíró is jobban örült volna, ha azt mondják neki, hogy bocsi, de nincs. Akkor azért írhatott volna be.
papugaja 2011.04.12. 13:16:41
Emberi hiba létezik. Az én szakmámban is, de mindig következményekkel jár.
kekegsm 2011.04.12. 13:21:59
theutat villám 2011.04.12. 17:05:17
Ezzel csak az a baj, hogy eléggé megtévesztő az, amit írsz. Tudniillik nyomdahiba az, ha valamilyen színt, mondjuk a media markt vöröset elnyomják, például.
De az, hogy mi szerepel a szórólapon, annak semmi köze a nyomdához.
A nyomda általában (jobb esetben) egy PDF-ben megkapja az állományt, levillantja CTP-vel a lemezt (mert manapság már nem nagyon filmezgetnek, meg fényszedegetnek, meg nemtom mik voltak még itt), aztán hadd szóljon. Azon a lemezen az lesz, ami a PDF-ben volt.
A PDF-et egy Media Markt kaliberű cég esetén 99%-ban egy ügynökség szerkeszti, az MM-től kapott infók alapján. Többszöri, MM általi jóváhagyás után kerül a nyomdába az elektronikus állomány, ahol változtatás már nem történik rajta (max. leszednek színprofilokat, amiket ezek a szintén varázslatos ügynökségek előszeretettel, ámde teljesen feleslegesen használnak, vagy minimálisan konvertálják, de ebben az esetben mindig elküldik jóváhagyásra az ügyfélhez.)
Fentiekből következik, hogy az, hogy a szórólapra ráírják, hogy nyomdai hibákért nem vállalnak felelősséget, önmagában szart sem ér.
kekegsm 2011.04.12. 17:50:24
Egyébként megkérdeztem az említett üzlettől: A hiba akkor keletkezett, amikor az utolsó átnézés után, de még a nyomtatás elött szóltak nekik, hogy gond van, nem tudják a lebeszélt típust szállítani. Ekkor SOS meg lett változtatva a típus, viszont a leírásban benne maradt a 6 cellás akksi és a kék szín. Igen, emberi mulasztás, de ugye csak az nem téved, aki nem dolgozik.
Xezs 2011.04.12. 20:14:37
Az üzleti partner hozzáállása nélkülöz mindenféle professzionalizmust, de az MM-é is, hiszen ilyen útszéli cégekkel áll kapcsolatban.
Azt nem tudom, hogy ilyenkor fizet-e kötbért az MM-nek ez a beszállító, de ha egy kis eszük volt az MM-eseknek, akkor olyan szerződést írtak, ami alapján igen.
És az a minimum, hogy ezt a céget a továbiakban az MM elkerüli nagy ívben. Ha nem így tesz, az MM-et fogják a vásárlók elkerülni nagy ívben.
Itt az egész vita szerintem abból adódik, hogy abszolúte az amatőrség, a hozzá nem értés tükröződik az egész akcióból és annyira kilóg a lóláb, hogy ezt nem lehet ráfogni semmire se, egyszerűen az egész bagázs balfaszok gyülekezete.
kekegsm 2011.04.12. 20:48:31
1. Azok az útszéli cégek Magyarország legnagyobb elektronikai disztibutorai.
2. Az MM Magyarország legnagyobb elektronikai üzlethálózata, egyedül több laptopot ad el, mint minden más kereskedő együttvéve. Gondolom, ez csak véletlen, nem?
3. Ha a vásárlók elkerülik az MM-et, akkor honnét fognak vásárolni? Netről? Ahol a cégek 100%-ánál találtak átverést a fogyvédők? Majd akkor megtudják a vásárlók, hol is vannak a nagy átverések.
4. Szerintem mindenki magából indul ki, és itt az utolsó elötti szavadra gondolok... Próbálj megtanulni viselkedni először szerintem.
Xezs 2011.04.12. 22:08:53
2. Ezt hiszem is meg nem is, amíg nem látok rá statisztikát. De még ha igaz is, semmit nem bizonyít, mert a mennyiség nem egyenlő a minőséggel. Az átlagparasztnak elég, ha bemegy az MM-be és megveszi azt, amit ott talál, de akinek igényei vannak, az a közelébe se megy.
3. Pontosan, netről. Rengeteg megbízhetó cég van, és még nem is hazudoznak a képedbe mindenféle szórólapon keresztül.
4. Ez személyeskedés, ezért figyelmen kívül hagyom.
Egyébként te ott dolgozol, vagy miért véded körmöd szakadtáig ezt a fostarisznya céget?
papugaja 2011.04.13. 09:22:32
1. Elnézni valamit, meg elírni valamit, az nagyon nem ugyanaz. Pláne, ha utóbbi esetben több személynek illene észrevennie a "tévedést".
2. A vásárló alapvetően hülye, nem ért a kereskedő által kínált cikkekhez. De pont ezért kell a kereskedő, aki viszont igen. Ha nem így volna, mindent lehetne árusítani automatákból.
3. Amint kiderülnek az ilyen "nyomdahibák", illene azokról legkésőbb a fizetés előtt tájékoztatni a vásárlót a konkrét árucikk kapcsán (és nemcsak rákérdezés esetén), különben megvalósul a vásárlás szándékos megtévesztése.
Cardealer 2011.04.13. 18:39:25
Az újság készítése a következőképpen történik:
1. Az osztályvezető kitalálja, letárgyalja a beszállítóval az akciós termék árát, mennyiségét, stb. (Ha címlapra kerül a termék, az minimum 100-150 ezer ft plusz kültség a beszállítónak az akciós ár mellé. Ez a "képpénz".)
2. Miután megvan a specifikáció, kép stb., illetve a jóváhagyás az értékesítési vezetőtől, a komplett anyagot a feladattal megbízott osztályvezető vagy marketinges feltölti egy belső intarnetes oldalra.
Ezt aztán a grafikusok (talán Ingolstadt-ba Németországba) megszerkesztik, majd visszaküldik jóváhagyásra. Ebből legalább három kör van, amit meg kellene az illetékes elvtársnak néznie.
Egyébként Ingolstadt-ban van egy REDBLUE nevű cég, ami a Media Markt és a Saturn marketinganyagait szerkeszti, és van ott néhány magyar munkatárs is, ezt a munkát végzi! Szoros határidők vannak, amiből hibák adódhatnak....
3. Miután a végleges verzió elkészül, a komplett anyagot PDF-ben megkapja az adott áruház MINDEN vezetője, illetve Budaörsön a központ is, illetve cég saját nyomdája (Ausztria), ahol az újság elkészül, majd bekerül az áruházba az újáság az akció előtt egy héttel, hiszen azt ki is kell szórni!
Annyi igaz, hogy a németországi szerkeztőségben néha fejetlenség van, de az abból adódik, hogy az itthoni kollégákat baromira csak az érdekli, hogy a képekért illetve az akciós termékért kapott pénz az áruháznál bevételként jelentkezzen, hiszen ebből ők prémiumot kapnak!
Szóval Pécsett mellébeszélés ment!
Egyébként a helyes eljárás, a sűrű bocsánatkérésen túl minimum az lett volna, hogy a vezető helyettesítő terméket ajánl ebben az árban, vagy legalábbis hasonlóban, illetve felajánlhatta volna az akciós terméket még olcsóbban.....
Belefért volna az áruház költségeibe!
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.04.14. 23:42:45
Nem érted a lényegi különbséget. Ha kenyeret veszek, nekem a hagyományos falusi boltok is megfelelnek, hiszen kérem a kenyeret és kapom. Más élelmiszerre is igaz ez. Nem zavar kicsit sem az interakció az eladóval.
Ha viszont műszaki cikket vagy akár értékesebb dolgot veszek, azt szeretem jobban megfontolni. Tehát jelen helyzetben utánanézni a neten, elolvasni teszteket róla, stb. Ha ezután lenne egy olyan bolt, ahol csak leveszem a polcról, az igen egyszerű lenne. Mert nincs szükségem akkor már szakértő eladóra, akitől kérem a cuccot, és ő esetleg másra beszél rá. Meg arra sincs szükségem, hogy tanácstalanul odamenjek, mondván, hogy netbookot akarok, mit tud ajánlani, hiszen eleve kész elképzeléssel megyek. A másik dolog, ha kisebb értékű műszaki cikket vagy számtech cuccot veszek, lehet nem nézek annyira utána, de szeretem, ha ott van előttem egy választék, amiből választhatok, és nem egy eladótól kell kérnem, hogy mutasson már egyet. Ha egy áruházban válogatok egy kicsit sem érzem kínosnak, ha nem tudtam dönteni már 10 perce, de ha egy pult mögötti eladótól kérem a 20. terméket vagy annak műszaki adatait, és közben akár mások várnak sorban, az már annyira nem kellemes. Érted miről van szó?
Amit meg te írsz az tök más dolog. Én ugyan Tescoba nem járok, mert itt a közeli CBA nem is drágább, viszont az eladókat meg ismerem, és igen köszönök nekik, sokuknak a nevüket is tudom, ha meg valamit keresek, de nem találom, megkérdezem őket. A közeli kis Tescoban meg még ugyanazt az eladót nem láttam fél évnél tovább. De mindegy, a lényeg, hogy ugyanakkor nyugodtan válogathatok ebben a CBA-ban is kedvemre, pedig nem igénylem, és nem kell a legtöbb terméket kérni, hanem leveszem a polcról, kivételt a húsok és a felvágottak képeznek. Az meg külön vicces, hogy én azt írom, jobban szeretem a polcról levenni a műszaki cikket, mint eladótól külön kérni, abból arra következtetsz, hogy paranoiás vagy elidegenült vagyok, míg te jössz a tesco pénztárosaiddal, miközben az ugyanúgy leveszem a polcról, pénztárnál fizetek rendszer, amit én előnyben részesítek.
Szóval folytathatnánk, a lényeg az, hogy részemről lenne igény számtech cuccoknál is egy polcról levevős boltra, amely nem drágább a pultnál kérős boltoknál, de sajnos ilyen nincsen, mert nem csak a Media Markt rohadt drága, de pl. a Euronics is drágább, mint a pultnál kérős boltok, a webshopoknál meg különösen. Szóval maradnak a webshopok, lehet a többi ki is hal tartós cikkeknél.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.04.14. 23:51:24
Xezs 2011.04.15. 00:19:32
Amúgy meg az eladós témára csak annyit, hogy ha eladótól kérdezel, akkor halott vagy. A legtöbb eladónak fingja sincs a termékekről és azok jellemzőiről. Nagyon ritka egy felkészült eladó és ez nem csak az MM-re igaz. MOndjuk ha olyan munkám lenne, lehet én is szarnék az egészbe.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.04.18. 00:03:55
"Mondjuk előreszerelt gépet csak a hülye vesz, de tisztában vagyok vele, hogy a nagy átlagnak ez így teljesen megfelel. Csak aztán csodálkoznak, hogy hát erre se jó, meg arra se, pedig az eladó azt mondta, hogy milyen jó gép :)"
1. Laptop. Akkor kb. mindenki hülye.
2. Általában 2 féle hozzá nem értő user van. Az egyiknek minden ma újonnan kapható gép megfelelne, mert csak netezik, begépel valamit, filmet néz, stb.. A másik meg annyit mond, hát nem kell komoly gép, csak játékra kellene. Közben meg nem érti, hogy pont a játék az, amire erős gép kell, konkrétan drágább, mint például a legtöbb szoftverfejlesztéshez.
Ami az eladókat illeti, az csak hagyján, ha nem ért hozzá. Ha ért hozzá, pl. egy számtech boltban, simán rá fogja beszélni az erősebb procira azt a vevőt, aki tényleg semmiféle erőforrás igényes feladatra nem fogja használni, és nem ért hozzá.
Xezs 2011.04.18. 01:22:46
Samanoske 2011.12.14. 18:24:52
Osztályvezetőnek köze nincs a nyomdához,ezt tudhatná a levélíró.
Az meg,hogy a mm-be bunkók nem meglepő,aki nem bunkó azt meg kirúgják!
gegory 2013.09.26. 13:34:47
Ez van amikor hozzá nem értő vagy épp túl hajszolt emberekkel dolgoztatnak. Ezért egy fél komoly nyomdába már fejek hullanának de ez a MM! :P