Tékozló Homár

Versenyfutás a parkolási díjért

2011.05.04. 14:56 | juszka | 111 komment

Gyorsak és szemfülesek a parkolóőrök a Ferencvárosban, főleg, ha kis csomagok szélvédőre helyezéséről van szó. Zsolt büntetése is csak egy percen múlott - milyen kár, hogy már sms-ben is el lehet intézni a parkolást. Így egyszerre több dologra kell figyelniük a kedves parkolóőröknek. Talán majd legközelebb.

A mellékelt "bizonylatok" mindent elmondanak. Legundorítóbbnak azt tartom, hogy ez kilesett engem, és nyilvánvalóan akkor akart megbüntetni, amíg elsétálok a parkolóóráig.

A hülye meg is tette, csakhogy nem sétáltam az óráig, csak amíg leolvashatom a telefonszámot és küldhetem az SMS-t.
Bevallom, nem vettem észre, valszeg háttal voltam éppen útban az óra felé.

 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. _mmm_ 2011.05.04. 14:59:23

Bemész.. megmutizos az sms-t és törlik a büntetést.

Ha jól tudom akkor nem törlik ha a büntetés kiállítása és a jegy vétel között 5 percnél kevesebb telik el, és a jegy a frissebb.

Itt a jegy a korábban vásárolt. Szóval pár perc ügyintézés.

gergo1000 2011.05.04. 15:01:45

@woodooman:
Még jó, hogy megértetted, miről szól a poszt:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.04. 15:02:21

Én azért jelenteném az ORTT-nek is!
Meg az NBH-nak.
Meg az FTC-nek.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 15:03:11

@woodooman: "Szóval pár perc ügyintézés."

A háromnegyed óra oda, és háromnegyed óra vissza közlekedésen felül csak a sorbanállást számítsad hozzá.

(De lehet taxival is menni, vagy kocsival, hogy megint megbüntethessenek.)

Eugéne Tribulet 2011.05.04. 15:03:23

Ez a baj, hogy a vétlennek kell most utánajárni és ügyintézni az aljas parkolóőr miatt.
Ez itten kérem Magyarország!

dr. _mmm_ 2011.05.04. 15:04:32

@gergo1000: Na miért mégis miről szól??

Eugéne Tribulet 2011.05.04. 15:05:57

Ja, azt elfelejtettem, hogy kiváló poszt, elismerésem az írójának. Semmi mellébeszélés, hogy a páromnak éppen hüvelygombája volt, ezért bementünk autóval ide meg oda, közben ettünk két sajtbugert, amikor is a barátnője bugyija átázott a folyástól és a másik barátnője rácsörizett a mobiljával 13.45 magasságában, stb...

dr. _mmm_ 2011.05.04. 15:05:59

@atpijkamo: Honnan tudod hogy 3/4 óra az utazás?
Amikor engem megbüntettek, kb 3 perc volt az utazás.. sorban állás megint 2 perc.. ügyintézés asszem 4.. össsz 10 perc sem volt.

gergo1000 2011.05.04. 15:08:43

@woodooman:
"Legundorítóbbnak azt tartom, hogy ez kilesett engem, és nyilvánvalóan akkor akart megbüntetni, amíg elsétálok a parkolóóráig."

Eugéne Tribulet 2011.05.04. 15:08:54

@woodooman: És mit szólnál, ha valaki fejbebeszna ok nélkül és neked kéne elnézést kérned??? Kb. ez a helyzet, amit nem értettél meg, nem az, hogy pár perc alatt el lehet-e intézni.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 15:11:04

@woodooman: "Honnan tudod hogy 3/4 óra az utazás?"

Onnan, hogy Budapesten két pont között háromnegyed órába kerül tömegközlekedni az esetek 90%-ában. Ez az érték évtizedek óta változatlan.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.04. 15:11:49

Én ezt sec perc alatt elintézném odautazással együtt.

dr. _mmm_ 2011.05.04. 15:14:54

@gergo1000: @Eugéne Tribulet:
Anyaúristen..
Nem azt írtam, hogy jól tette a parkolóőr, meg hogy milyen jófej volt.. csak azt hogy azért ez mégsem akkora tragédia. Engem is büntettek meg jogtalanul, és mint fentebb leírtam 10 perc alatt megoldottam.

Ráadásul, talán a parkolóőr is hibázhat. elvégre Ő is ember. Vagy Ti mind mindig 110%-os munkát végeztek és soha nem hibáztok?

@atpijkamo:
Ez netto baromság amit írsz. És hamár úgyis kocsival közlekedik, gondolom azzal is fog elmenni ezt is elintézni.

cicmen (törölt) 2011.05.04. 15:14:58

@Eugéne Tribulet:Ez itten kérem Magyarország!
Figyelj már hülye úr! Nem ez Magyarország.Ez azoknak a tetveknek az értékrendje, akik a koránt sem magyarok de itt élnek velünk.

elwood 2011.05.04. 15:15:55

Egy éve még tudtuk, hogy Demszky a hibás. Most nem tudom mi van ...

cicmen (törölt) 2011.05.04. 15:16:40

@Sün‼:Én ezt sec perc alatt elintézném odautazással együtt.

Repülőgéppel rájuk zuhansz mi?

Dr. Kix 2011.05.04. 15:18:04

@Sün‼: Én el se intézném, de azt 0 perc alatt.

Eugéne Tribulet 2011.05.04. 15:18:54

@cicmen: Eszmefuttatásod elég magas léptékű, gyökér úr.
Te kurva nagy magyar lehetsz. Gondolom a "matrica" a kocsidon kint van.

cicmen (törölt) 2011.05.04. 15:18:56

@atpijkamo: "Honnan tudod hogy 3/4 óra az utazás?"

Onnan, hogy Budapesten két pont között háromnegyed órába kerül tömegközlekedni az esetek 90%-ában. Ez az érték évtizedek óta változatlan.

Honnan tudod, hogy változatlan? :)

cicmen (törölt) 2011.05.04. 15:20:17

@Eugéne Tribulet: Gondolom a "matrica" a kocsidon kint van.

Gondolod?????
Ne nagyzolj kérlek!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 15:21:35

@woodooman: "hamár úgyis kocsival közlekedik, gondolom azzal is fog elmenni"

Lehet hogy igen, lehet, hogy nem. Lehet, hogy van kocsija, és mindig azzal közlekedik, és lehet, hogy csak kölcsönkérte. Lehet, hogy a szomszéd utcában lakik, lehet, hogy a város vagy az ország másik végén. De ha van saját kocsija, és azzal közlekedik, akkor se ingyér van neki a benzin és az ideje.

Szóval rendesen megszivatták Zsoltot.
Persze az is lehet, hogy borzasztóan megszivatták, és az is lehet, hogy csak kicsit.

Gondolkozz, mielőtt írsz.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 15:22:52

@cicmen: "Honnan tudod, hogy változatlan?"

Évtizedekkel ezelőtt is ennyi volt, és most is ennyi, és közben is ennyi volt. Ebből közvetkeztetek arra, hogy változatlan.

dr. _mmm_ 2011.05.04. 15:23:00

@atpijkamo: Mikor írtam hogy nem szivatták meg??

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 15:24:32

@Eugéne Tribulet: Ne bántsd cicment!

@cicmen: Ne bántsd Eugéne Tribulet!

Szétültetlek titeket!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.04. 15:26:14

@cicmen: Hagyjad, Imre! (A végén még Te fizetsz kárpótlást. Vagy kártérítést. mek.niif.hu/01800/01872/01872.htm#11

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.04. 15:26:54

@cicmen:
Áááá, a megoldás a tengeralattjáró!

@Kix:
Nem elintézni 0 perc alatt kevesebbet ér, mint elintézni 0 perc alatt.
Ja, és odautazással ofkorsz!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 15:27:19

@woodooman: "Mikor írtam hogy nem szivatták meg??"

Mikor írtam, hogy azt írtad, hogy nem szivatták meg? :))

Én erre válaszoltam: "Honnan tudod hogy 3/4 óra az utazás?
Amikor engem megbüntettek, kb 3 perc volt az utazás.. sorban állás megint 2 perc.. ügyintézés asszem 4.. össsz 10 perc sem volt."

Géza, kék az ég! 2011.05.04. 15:28:40

Áj, de szép, mikor jó a mese vége! Arra volnék kíváncsi, hogy a parkolóőr megtudja-e valaha, hogy lyukra futott? Az volna még csak az igazi...

Éljen a modern kor sok vívmánya, köztük az SMS-ben való díjfizetés lehetősége!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.04. 15:29:11

@woodooman: "Ráadásul, talán a parkolóőr is hibázhat. elvégre Ő is ember."

Ez most bizonyított tény, vagy hipotézis?

dr. _mmm_ 2011.05.04. 15:30:47

@atpijkamo: Szerintem fordulj orvoshoz...

Kategorikusan kijelenteni mindenféle információ nélkül, hogy 3/4 óra az ódaút és 3/4 óra a visszaút...

Lényeg.. okoztak neki egy kis kellemetlenséget.. ennyi..

cicmen (törölt) 2011.05.04. 15:32:40

@atpijkamo: Ne bántsd Eugéne Tribulet!

Mér? Az ki a f.szom?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 15:33:05

@Géza, kék az ég!: "a parkolóőr megtudja-e valaha, hogy lyukra futott? Az volna még csak az igazi..."

Szerintem könnyesre sírja a párnáját.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 15:35:22

@cicmen: Akivel itt egy féltibicsokin hajbakaptatok, mint az óvodások. Ez semmi. Azt nézd meg, mekkora fasz kötött belém.

Géza, kék az ég! 2011.05.04. 15:38:19

@atpijkamo: Pont ezért kéne, hogy megtudja, hadd sírjon az a gonosz bácsi! :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.04. 15:38:53

@atpijkamo: Remélhetőleg az ilyen parkolóőr a börtönben az alábbi képen látható helyzet megfelelő adaptációjában (pl. a felső ággyal és azon két színes fémgyűjtő zárkatárssal a fején, irdatlan anatómiai adottságokkal bíró tripperes bodzagyűjtő által) fog részesülni. Diszkrét szopás előtt...
sunews.blog.hu/2011/04/27/kitalator_bekuldemenyei_jobb_adni_mint_kapni

cicmen (törölt) 2011.05.04. 15:42:39

@atpijkamo: Azt nézd meg, mekkora fasz kötött belém.

Igaza van! Az út idő arányosság erősen változó!
Pl. A turista megkérdezi a falusi bácsikát.
-Bátyám! Messze van innen az állomás?
-Fiam! Átvágsz itt a mezőn észak felé, és tíz perc az út! Ha találkozol a falu bikájával, akkor csak kettő!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 15:43:51

@Géza, kék az ég!: @Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Ha mindenki dudálna az utcán, mikor parkolóőrt lát, az két okból is üdvös lenne. Egyrészt baromira zavarná a senkiházit, másrészt aki a közelben van és lejárni készül a parkolójegye, meghallja, és odasiet.

cicmen (törölt) 2011.05.04. 15:44:46

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: kösz az olvasmányt! Ez különben mi? Nekem megvan a Svejk. Ez nincs benne.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 15:45:26

@cicmen: :)

- Bátyám, hány kilométer innen az álomás?
- Hát légvonalban kettő, de én tudok egy rövidebb utat.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 15:46:39

@cicmen: "Nekem megvan a Svejk. Ez nincs benne."

Ha tudnád, May Károlyból mekkorákat vágnak ki!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 15:47:51

Gagyi blogmotor MÚKOGGY!

A blogmoci "programozóját" küldeném egy körre a bárosban, minden alkalommal, mikor megeszik egy kommentet!

Géza, kék az ég! 2011.05.04. 15:50:16

@atpijkamo: Ha párosával feszítenek, akkor dupla duda?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 15:57:02

@Géza, kék az ég!: Nem hiszem. Azzal nem okoznak nagyobb kárt, mint rendesen.

cicmen (törölt) 2011.05.04. 15:57:50

@atpijkamo: Bátyám, hány kilométer innen az álomás?
- álomás?
Elnök úr update?

Találós kérdés: Az amerikai elnök+a mi köztársasági elnökünk+perui őslakos=?

BarackPálInka!

Rosszindulatú Vászka 2011.05.04. 16:04:57

@cicmen: ez egy válogatáskötet Hasek úr kis novellácskáiból, mej remekművekből Dekameron címmel jelent meg egy vaskosabb kötet. Annak csonkított változatrának is nevezhetnénk akár a Kartács linkjét.

mek.niif.hu/01900/01952/html/index.htm

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 16:09:51

@cicmen: Obama és Smit sétálnak az erdőben. Feltűnik mögöttük egy vérszomjas medve. Smit elővesz a hátizsákjából egy futócipőt, és gyorsan lecseréli a félcipőjét.
- Te hülye vagy - mondja Obama - a medvét úgysem tudod lehagyni!
- Én csak téged akarlak lehagyni - mondja Smit.

(Na ez az ápdét. Bocsi!)

Géza, kék az ég! 2011.05.04. 16:13:22

@Sün‼: Azokra a nőkre gondolsz, akik elteszik láb alól a férjüket?

Secnir 2011.05.04. 16:13:32

@cicmen:
nemnem
helyesen:
A turista megkérdezi a falusi bácsikát.
-Bátyám! Messze van innen az állomás? Elérem még vajon 10:20-as vonatot?
-Fiam! Átvágsz itt a mezőn észak felé, és tíz perc az út! A vonatot már nem éred el, lekésted. Ha viszont találkozol a falu bikájával, akkor még az előzőt is eléred!

Rosszindulatú Vászka 2011.05.04. 16:16:36

Releválnák: ez nem homárkomform poszt, nincs benne se zsíros átverés, se szopatás, sőt, a posztba röktön ott a megoldás is. Se anyázó ork, se síró szgk sofőr, még egy vacak lubágó senem. Jöhet a következő.

Mi jöhet mé ezek után? Köszönö teszkós veszteségelhárító technikus? Segítőkész kalauz?

Romlik a Világ, hiába no :(

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 16:21:16

@Secnir:
nemnem
helyesen:

A turista megkérdezi a falusi bácsikát.
-Bátyám! Ha átvágok ezen a mezőn, akkor elérem a 10:20-as vonatot?
-Hát ha meglát a bika, akkor még 10:05-öst is eléred.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 16:22:56

@Rosszindulatú Vászka: "se szopatás"

Azért szopatás van, de tényleg kevés vér fröcsög. Ez még mindig jobb, mintha kicserélték volna a cipőjét. A trollok mindenesetre erre is rajzanak.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.04. 16:25:26

Az volt már, hogy a turista megkérdezi a falusi bácsit?

Rosszindulatú Vászka 2011.05.04. 16:26:22

@atpijkamo: már kicsit bocs, de az a hirig, mikor a sértett félnek rögtön igaza van, nem szopatás. Még előjátéknak is gyenge.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 16:27:35

@atpijkamo: "Ha mindenki dudálna az utcán, mikor parkolóőrt lát, az két okból is üdvös lenne. Egyrészt baromira zavarná a senkiházit, másrészt aki a közelben van és lejárni készül a parkolójegye, meghallja, és odasiet."

És a környéken lakók elhajtanák a szerencsétlent, hogy nem tudnak tőle aludni.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 16:28:49

@Rosszindulatú Vászka: Hát valóban. Az az igazi élvezet, mikor posz tolót toljuk.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.04. 16:29:40

@cicmen: Jaroslav Hašek

Švejk, a derék katona a háború előtt

és más furcsa történetek

Válogatta és szerkesztette:
Hunyadi Csaba

Fordították:
Bába Iván, Mayer Judit, Tóth Tibor

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.05.04. 16:30:59

@Sün‼: a sóhivatalt kifelejtetted! amúgy parkolójegyet csak őstermelőtől :P

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.05.04. 16:32:45

@Sün‼: jah, és grat. a homár-kompatibilis 1nd hozzászóláshoz ;)

Rosszindulatú Vászka 2011.05.04. 16:33:10

Hamár Homár: most, hogy a forgalmi rendszám megvan: JMF 906 (kösz Juszka :), vajon mijen tréfával szórakoztassuk a poszt tolót?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.04. 16:36:19

@Rosszindulatú Vászka: Nem, ez a mek.niif.hu/01800/01872/01872.htm , ami válogatás a válogatáskötetből, tehát - tekintettel arra, hogy Hašek úr novelláit már az újságszerkesztők és kiadók is kiválogatták, legalább kvint-eszencia.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.04. 16:43:10

@Rosszindulatú Vászka: Hirdesd meg, csak keress egy képet, amire ráfényképbótolod a rendszámot!
Hamár-homár ott a poszt toló telefonszáma is...

"Rendszám alapján tájékoztató jellegű adatok kérhetőek le.

A gépjármű nyilvántartásban lévő adata:
Rendszám: JMF-906
Gyártmány: MAZDA
Típus: MAZDA-6 2.0 CD SPORT TE
Szin: FEKETE
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van"

cicmen (törölt) 2011.05.04. 16:55:01

@atpijkamo: Budapesten két pont között háromnegyed órába kerül tömegközlekedni

De nem egy rendőrnek! Az a fejére tesz egy órát. Elkezdi a teendőit és mindenképpen elkészül egy óra alatt!

akos147 2011.05.04. 17:16:37

@cicmen: a Koránt csak ne keverd bele! Szorgos népünk győzni fog!

Rosszindulatú Vászka 2011.05.04. 17:48:18

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: tévecc.

Cím: Budapest, XIV. kerület
Telefon: (30) 810-0904

Rosszindulatú Vászka 2011.05.04. 17:49:28

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

Első Mobilfizetés Elszámoló ZRt.
Cím: Budapest, XIV. kerület
Telefon: (30) 810-0904

Placid 2011.05.04. 17:50:48

Nekem is volt hasonló esetem. Felhívtam őket, elmondtam mi fáj. Megkérdezték milyen telszámról küldtem az smst milyen telszámra, és mikor, valamint hogy mikor jött meg a visszaigazolás. Talán kérte még az sms végén található ID-t. Aztán másnap jött egy e-mail is, hogy oké, nem vagyok sáros. Ennek ellenére mocskos egy eljárás ez. Bár el tudom képzelni, hogy amikor a kütyüjével ellenőrizte a rendszámot, még nem küldtem el az smst, de mire bepötyögte az adatokat és kinyomta a büntit, addigra már volt sms-em. Van ilyen, de ez talán még a könnyebben tisztázható parkolási esetek egyike.

gergo1000 2011.05.04. 18:03:29

@woodooman:
Te továbbra se érted a poszt lényegét. Nem a kis kellemetlenség okozás a probléma, hanem az, hogy ezt szándékosan okozták neki.

d_zsolt 2011.05.04. 18:13:21

Kedveseim!

A valóban rosszindulatú megjegyzőkhöz szólok elsősorban, többieknek CSHT: rólatok körülbelül az jutott eszembe, amit a parkolóőrnek kívántam.

1. ha már ilyet leírsz, ne légy olyan hülye, hogy a parkolóóra telefonszámát az enyémmel kevered és állítod, hogy ott van, és kiraktam a számom. Hüle vagy. De akár ki is rakhatnám, nem tartok tőle.

2. Arra vagy oda, hogy ott van a rendszám?
Kérlek, kimegyek az utcára, és 300 rendszámot gyűjtök neked és ellőheted kedved szerint arra a havi 20 kísérletre a magyarorszag.hu-n. De ha lusta vagy, csak úgy random is próbálkozhatsz.

Asszem, Te is mehetsz parkolóőrnek.

A szerinted hülye Homár, szerintem meg a pont nálam...

Aki szerint 5 perc elintézni, annak megsúgom, hogy vidéki vagyok. Nincs helikopterem 5 perc alatt odaérni.
Megnéztem, hogy éppen kedden 16.00-kor (és nem 18.00-kor) zár az ügyfélszolgálat, miért ne.

Tudjátok mikor költök én ezreket arra, hogy felmenjek elintézni, meg az időmet pocsékoljam rá (beleértve a telefonhívást is); és Bp.-n költsem a forintjaimat.

Ott rohadjon meg pest, ahol van.
Az összes bírságot, parkolási díjat a vállalkozók helyében kiszámláznám a megrendelőknek szépen.
Ha már Homár.....ha már pest, legyen pest.

Aztán szívják az 5-10% pluszt, és remélem végül kívánságaiknak megfelelően az összes jelentős cég, de még az élelmiszerellátók is kiköltöznek Bp.-ről és nem lesz dugó (végre hatékony ösztönző és nem bevételi forrás és korrupciós opportunity lesz a parkolási díj) környéki településekre, és egy rohadt nagy lyuk fog a város közepén tátongani, amin a Duna lefelé veszi az irányt.

Hajrá! Csak így tovább. Én már ott tartok, hogy élvezem és gyakorlott vagyok az ilyen témákban :-)

De, hogy a feljelentgetősek igényét is kielégítsem: kapott - szép - levelet az ügyfélszolgálat (mert ha nem szépet írok, arra nem figyelnek, csak kiröhögnek), ferencváros önkormányzata, akik ma reggelre továbbították a főpolgármesteri hivatalnak; továbbá az ombudsmannál kezdeményeztem vizsgálatot és persze a rendőrségen feljelentést teszek ellenük joggal való visszaélés miatt; valamint megkapta a Homár :-)

Posztoló

cicmen (törölt) 2011.05.04. 18:28:00

@d_zsolt: 1. ha már ilyet leírsz, ne légy olyan hülye, hogy a parkolóóra telefonszámát az enyémmel kevered és állítod, hogy ott van, és kiraktam a számom. Hüle vagy. De akár ki is rakhatnám, nem tartok tőle.

Zsoltika! Nekem elküldhetnéd,mert egyetértek veled és rokon lelkekként jól elbeszélgetnénk! Úgy van ahogy írod. Bp. szar egy hely! Én tudom mert itt élek. :(

d_zsolt 2011.05.04. 18:35:59

jó pasi(k) vagy(tok), cicmEn?

csak akkor adom meg a számom

Zsolt(ika) ggrrrrrrrr
;-)

na, ciao

ps.:
nem olvasom tovább, mert ennél több időt nem ér az egész
a közhivatalok meg csámcsogjanak, ha már eltartom őket, várom leveleiket
hátha valamelyik észnél lesz, és változik kicsit magyarország

cicmen (törölt) 2011.05.04. 19:22:58

@d_zsolt: jó pasi(k) vagy(tok), cicmEn?

Hát, hogy jó pasi vagyok e, azt a barátnőmtől kérdezd. Nem ismerkedem erotikusan homáron. Pláne nem Zsoltikkal.
Azt mondtam, hogy rühellem pestet, meg hogy tetű az egész bagázs itt.

cicmen (törölt) 2011.05.04. 19:25:39

@d_zsolt: A cic men többesszám mi? Köszönjük Emese!!!!!!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.04. 20:26:46

@cicmen: Ezen a tolón hol találsz fogást?

esef 2011.05.04. 20:37:05

Azt írja a posztoló az egyik kommentben, hogy jó sok helyre elküldte a panaszát. Bánki Péter nem kapott másolatot? Ő biztos nem ilyen finoman intézné!
Legalább a levél Palkovicsné laptopján írodott Edééknél? ;-)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.05.04. 23:01:24

@woodooman: toszt! fecséreljek időt, pénzt? be sem megyek, hanem továbbítom egy ":)" kíséretében az SMS-t és kívánok kellemes további hiénázást! :D
remélem a mazdás is így tett.

@atpijkamo: nem beszélve arról, hogy ott messze van a parkolóóra és csak egy sikkes ugrás az ottani hiénának a büntihez a friss fotó.

@cicmen: ez fájt! :D

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: ugye nem a parkolóautomata telefonszámára gondoltál, aminek az uccsó 4 számjegyét kell a tréseknek elküldeniük a megfelelő alkalmazásnál? 8-)

Vajmaci 2011.05.05. 09:17:43

A parkolóőrök a legundorítóbb állatfajta...pofátlanok,bunkók,és rosszindulatúak.Jah..kimaradt hogy korrupt gecik..

Jokkura 2011.05.05. 09:36:48

1§.A parkolósdi társasaág mindehol szemét
Van kivétel (1000-1)
tavaly a Vár aljában volt munkám,kocsival. SMS fizetés. Véletlenül elütöttem a frsz 1 számát.(majdnem ua. mint a tel számom ,igen húnyó voltam,mert nem néztem alaposan,de más járt a fejemben).Piros csomag a kocsin, rajtam ,meg a gutaütés.
Telefon az üf-re.Másnapra e-mail.hogy OK,nem kell fizetni büntit. (egy karakter elütésnél,még járható az ez az út,legalábbis tavaly működött).
A parkolóőr meg erre kap jutalékocskát,meg fél a 15 rejtett ellenőrtől ,akik azért vannak,hogy nehogy kicsit is emberibb legyen.
Megkérdeztem egy hiénát,ha egy adott szakaszon ,mindenki legálisan áll ott (helyi,fizet,vagy roki)akkor mi van? Válasz,ezt nem hiszik el a központban,biztos zsebre dolgozott,és valszeg kirugják. Ergo: az adófiz.állampolgár egy pontenciális bűnöző,csak még nem sikerült rábizonyítani.
Mindenki bűnös ,amig nem bizonyítja az ellenkezőjét!(kivétel a "gyedi bíró"...)
Éljen a római jog,éljen a jogállam.Itt a "nem"-et kell bizonyítani!

fektoh 2011.05.05. 09:52:16

@d_zsolt:

Szia!

Nálunk a VI. kerületben nemrégiben még telefonon el lehetett intézni az ilyen ügyeket, egyik kollégámnak volt többször is pont ugyanilyen baja, mint neked. Most változott a parkolási pénzmosoda-garnitúra, nem tudom, hogy működik-e még a dolog, szerintem nézz utána, hogy a IX. -ben megye-e a dolog telefonon keresztül.
Persze a lényegre reagálva: mocskos egy húzás volt, de amíg a kiszabott büntetés mennyiségével vannak motiválva a kedves őrök, addig ne is várjunk mást.

MNOP 2011.05.05. 10:48:45

mi az a jobb oldali képen? valami szövegszerkesztő?
a nyelvet állítsd át, mert nem mindenki tudja mi az a "ajouter le texte"

mohopasi 2011.05.05. 11:08:57

Lassan meg kéne hirdetni ezekre az állatokra a vadászati idényt. De komolyan.

Harlequin 2011.05.05. 12:03:10

Nekem is volt hasonló, megírtam emailben, hogy ügyintézési időben dolgozok, nyaljatok sót, és elküldtem a másolatot. Visszaírtak, hogy lezsírozták, no para.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.05. 12:39:52

@salapapa: Miért ne? Így nemcsak a "hirdetőt", hanem az érdeklődőket is meg lehet szívatni...

Tower13 2011.05.05. 13:15:03

@atpijkamo: őőő nekem 20 perc az út. az baj? Tömegközlekedést és lábat használok...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.05. 14:02:41

@mohopasi: Etetőnél akkor sem lehetne, máshol meg álcázzák magukat. Jobb a csapdázás...

rhubarbjelly 2011.05.05. 18:27:47

Kékgolyó utca környékén, parkolóőr telefonál, a telefonba ezt mondja:
"Már kétszer végigmentem, mindegyiknek van parkolójegye."---

Dévidzon28 2011.05.06. 21:56:05

Szerintem woodooman a parkolóőr :)))

TaZ (törölt) 2011.05.07. 18:51:39

Fel kell jelenteni a 876os parkoloort egyenruhas bunozesert.

megamenn 2011.05.07. 20:58:26

parkolójegyet csak őstermelőtől :)

Versenycsiga 2011.05.08. 12:15:55

parkolóőrök már csak ilyenek, simán el tudom hinni a posztoló esetét.
Nekem egy Skoda Superb II-m van, ami nem egy nagy szám, de valószínűleg mérete miatt lájkolják a pasrkolóőrök. Valamelyik reggel megyek ki autómhoz, mit látok: parkolóőr (őr? ha őr, akkor hol járt, amikor feltörték az autóm? Valami más elnevezést kellene kitalálni rájuk) áll az autóm mellett és támaszkodik (!!!) rá. Nézek órámra, 7:57. Odaérek és megkértem, hogy ne támaszkodjon az autómnak, mert különben nagyon fog fájni az orra. Nekiállt ugatni, hogy a hivatalos személy, meg erőszak, meg 3 évig terjedő szabadságvesztéssel sújtható meg ilyenek. Én pedig közöltem vele, hogy 7:58 van (igen, ez a diskurzus már 1 percet is igénybe vett), tehát nem kezdődött még el a parkolási időszak. Ha tehát továbbra is az autóm közelében folytatja amúgy is gyanús viselkedését, akkor azt az autóm feltörési kísérletének alapos gyanúját fogja bennem ébreszteni és ez szerint fogok eljárni vele szemben. Akkor pedig tényleg fájni fog az orra. Pedig a valóság az, hogy 8:01-et várta a csóka, egy kellemes piros mikuláscsomaggal megajándékozván engem. Hát ez annyira most nem jött össze, de egy biztos: Demszkáj óta sok minden nem változott a kilencben sem.

rezsöatya 2011.05.09. 12:17:39

Van valami vicc a turistával meg a parasztbácsival, az hogy is van?

d_zsolt 2011.05.11. 10:46:51

Címzett: ugyfelszolgalat@ferencvarosiparkolas.hu

Tájékoztatom Szarházi Őfenségüket, hogy joggal való visszaélés miatt feljelentést tettem ezügyben a lakóhelyem szerint illetékes rendőrségen!

"Bizonylatok" mellékletben.

Legközelebb kívánom, hogy születés közben fulladjanak meg az anyjuk méhében parkolóellenőröstül, rendeletalkotóstul, szaros pofástul.

---------------
VÁLASZ:
---------------

Tisztelt Ügyfelünk!

A(z) JMF906 rendszámú gépkocsira kiadott fizetési felszólításra tett panaszával kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk.

Levelében leírtak alapján kérelme elfogadásra került, ezért a fenti hivatkozási számon hátralékot nem tartunk nyilván.

Budapest, 2011. május 11.

Tisztelettel

Mészáros Zsuzsa
ügyfélszolgálati vezető sk.

-----------------
SOKADIK TAPASZTALAT, HOGY CSAK AKKOR SIKERES A PANASZTEVÉS, HA RITKA BUNKÓ ÉS UTÁLATOS VAGYOK. ÜGY RÉSZEMRŐL LEZÁRVA. JÖHET A KÖVETKEZŐ.
-----------------

salapapa · http://salapapa.hu 2011.05.11. 20:07:55

@d_zsolt: :D látom, nem vagyok egyedül.
én elsőre mindig normál hangnemet eresztek meg. lehet, másodszorra is de harmadikra... tanulhatsz tőlem! :D
monggyuk amikor 2 éve a szívsebészet előtt 5 fizetett óra igazolva a szélvédő mögött de a hatodiknál épp vizsgáltak és feljelentettek... nnno, ott elsőre hasonló szépeket kívántam az utaláskor. sajna csak 40karakter engedélyezett, de kreatív vagyok.

EZ Parkolók Kft. 2011.05.17. 22:52:11

@Eugéne Tribule
HA VÉLETLEN KERÜLSZ ILYEN HELYZETBE, OLVASD EL AZ AJÁNLATUNK:

ezpark.blog.hu/2011/05/17/parkolasi_buntetes_kifizetjuk_helyetted

salapapa · http://salapapa.hu 2011.05.17. 23:01:59

@EZ Parkolók Kft.: mindig. csak így, rövid "i". :)
amúgy egy link jó lenne az oldalon, mert körülményes a rátalálás.

d_zsolt 2011.05.18. 10:24:05

A 30/2010 (VI.4.) Fővárosi Közgyűlési Rendelet értelmében parkolási eseményét lezártuk.

Ügyét kivizsgálva megállapítottuk, parkoló ellenőrünk a pódíjazást előtt (13:48:23-kor) a szokásos módon lekérdezte a gépjárművet, és a "pótdíjazandó jármű" választ kapta az EME Zrt. rendszerétől, ezért került sor (jogosan) a pótdíjazásra. Ön személyes parkolóórájának elindításához a kérését 13:48:29-kor továbbította, azaz 6 másodperccel később.

Az ellenőr a területen a díjfizetés tényét ellenőrzi, nincs szüksége bujkálásra, leselkedésre és nem is tartozikfelaatkörébe. Feladata ellátásához az Ön által jelzett, "minősített" tevékenységre nincs szüksége, hiszen hatásköre jogszabályon alapul, legalizált. A parkoló ellenőr a már kiállított fizetési felszólítást nem vonhatja vissza. Az ügyfélszolgálatainkon dolgozó kollégák készséggel állnak rendelkezésre, abban az esetben, ha a fizető parkolással bármilyen problémája lenne a gépkocsivezetőknek.

Munkánkat a mindenkori rendeletek és törvények maradéktalan betartásával látjuk el.

Budapest, 2011. május 9.

Hardi Róbert

------
megkaptam ma e-mailben

ezzel a levéllel még azt is elismerik, hogy hamis a bizonylatuk, mert azon az szerepel, hogy 13.49-kor nem volt parkolójegyem, holott itt, ők maguk írják le, hogy 13:48:29-kor küldtem (szerintük) az SMS-t.

Továbbá ha tényleg 6 másodperc volt a kettő között, akkor nehogymá' ne lássa a parkolóőr, hogy az autóból éppen kiszállok. Még az se lehetett, hogy én őt megláttam és hirtelen küldtem volna sms-t. 6 másodperc alatt szerintem senki nem képes telefont előkap, számot leles, rendszám bepötyög és elküld műveletet végezni.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.05.18. 23:46:11

@d_zsolt: csak az utolsó mondatodra: megérkezéstől van 5 perced a jegyet vagy SMS-t lerendezni. vagyis leparkolás után 5 percig tied a világ, tojni akár a bokorból lesfotót készítő parkolóőrre.
már csak azt kell bizonyítanod, hogy mikor álltál oda. :)

memph 2011.08.30. 10:17:54

Tegnap pont ugyanebbe futottam bele. E-mail már írtam, benne minden érdemi adattal, amiből pontosan tudhatják, hogy nem jogos a felszólítás, egyelőre semmi válasz.
Ami a keményebb, hogy az ügyfélszolgálati telefonszámon, ha ügyintéző kapcsolását kértem, akkor bontják a vonalat.

www.ferencvarosiparkolas.hu/letoltes/automata_telefonos_ugyfelszolgalat_szovege.doc

memph 2011.08.30. 10:19:56

@memph: Ja, van olyan menüpont (2.1.1.) az ügyfélszolgálati számon arra az esetre, ha jogtalanul vágnának meg, de ott egy rendeletet hallgathatok meg, miszerint 5 munkanapon belül kell bizonyítanom, hogy ők a hibásak, és havonta egyszer van ilyen lehetőségem.
süti beállítások módosítása