Karirobi furcsálta, hogy az összeszereléskor atomjaira robbant, amúgy törhetetlennek hirdetett üveglapot 11 ezer forintért pótolhatna, bár az egész zuhanykabin került 20 rugóba, mert arra pont nem vonatkozott a garancia. Polikarbonát nem jó? Az biztos kevésbé törik.
Április 22-n a Gyöngyösi Obi áruházban vettem egy ECO zuhanykabint 19900 Ft-ért, a kabin speciális „törhetetlen” üvegből készült. Hazaszállítottam és csak két héttel később volt időm rá hogy nekikezdjek az összeszerelésnek. Nem volt gyerekmunka, még a profilokat sem felfúrni a falra, de nem is ez a lényeg hanem, hogy a 4 db üvegből az utolsó üveg beállításkor egyszerűen szétrobbant a kezünkben több ezer darab szilánk repült szanaszét..hát eléggé besz…am.
Gondoltam jelzem az obinak a problémát, telefonos hívásomra, kérték, hogy írjak egy e-mailt hogy fel tudják rögzíteni a panaszomat. Ezt a hétvégét követő nap hétfőn meg is tettem. Pár órával később értesítettek, hogy erre ők nem tudnak garanciát vállalni, (a kabinra 2 év garancia van!) mert az üvegre nem érvényes a garancia, csak a kabin többi részére ezért vegyem fel a kapcsolatot a gyártóval.
Ez meg is történt aki, készségesen állt segítségünkre és azt javasolta, hogy menjek fel a xy werbáruházba és 11000 Ft-ét meg tudom vásárolni az üveget. A 4-ből egy üveg 11000 Ft, mikor az egész kabin 19900 Ft volt! Természetesen ezt nem tettem meg és bementem személyesen az Obiba, hogy elmondjam , hogy mit javasolt a gyártó. A vevőszolgálaton dolgozó hölgyek egyetértettek vele, mert ők sem tudtak mást javasolni. Ekkor kértem az osztályvezető asszonyt, de mivel nem volt már benn így csak telefonon tudtam vele beszélni, aki ugyan sajnálja de ebben az esetben nem jár garancia, mert nekik sem jár. És minden más esetben járna de pont itt az üvegnél nem jár.
Az osztályvezető javasolta ha van lakásbiztosításom akkor arra bejelenthetem mint üvegkárt. van , de szerintem ezt inkább az Obinak kellene elintézni. Kulturált hangnemet ütöttem , meg pedig nagyon kelleltt számolnom magamban, nehogy alpári stílusra váltsak, pedig lehet az hatásosabb lett volna.
Sose reklamáltam még az Obiban, de ezentúl teljesen mindegy hogy jár e valamire garanca vagy sem nem hiszem el, hogy az Obi készségesen állna ezekhez hozzá. Ráadásul felháborító az egészben, hogy mikozben telefonon beszéltem az osztályvezetővel, a vevőszolgálaton lévő 4 alkalmazott folyamatosan kuncogott, nevetett rajtam úgy éreztem tudják hogy semmit sem fogok elérni úgysem kapom meg a kért üveget.
Gratulálok a Gyöngyösi Obinak és Köszönöm szíves segítségét, a következő levelemet azonban a Fogyasztóvédelemnek illetve az Obi vezetőségének küldöm.
UPDATE 05/24: Hepiend!
Az utolsó 100 komment: