Lorettának sikerült tavaly az év 13. hónapjában csomagot váltani a Telekomnál, amivel technikai problémák akadtak (nyilván a másik idősík kicsit megzavarta az rendszert), ezért naiv ügyfél telefonon próbált segítséget kérni. Hogy mégse aggathassuk rá a naiv jelzőt, trükközni próbált a várakozási idővel, abba azonban nem gondolt bele, hogy a Nagy T, aki képes volt bevezetni a 13. hónapot, nem adja ilyen könnyen a várakozás perceit, a kiskapukat döngetők sokszorosan kapnak az ügyfélszolgálatosokból.
Annyi a történet, hogy TELEFONON akartam hazánk legnagyobb telefontársaságával beszélni - hiba volt. Előre leszögezném, hogy többünk tapasztalata szerint átlagosan 13 perccel csökkenti a tékomnál a várakozási időt, ha az angol nyelvű telefonos menün megyünk végig, úgyhogy ha van ilyen opció, mindig azt választom. Több hasonló T-comos sztorim van :)
Számlázási gondjaim vannak a T-home üzleti vezetékes telefon+internet előfizetéssel, merhogy a most kapott levél szerint 2010.13.30-án (WTF?) csomagváltottam de technikai problémák léptek fel. (WTF?) (alapesetben a csomagváltás dec 23 dátumát nehéz lenne 13. hó 30-ának értelmezni, de nekik sikerült.) Pluszba túl is számláztak. Januárra is, februárra is. Hát nincs mit tenni, föl kéne hívni őket.
Üzleti Vonalas Ügyfélszolgálat, vajon mi a számod. A levélen (számlakorrekció, amit az üzleti számlához kaptam) az van hogy: Telefonos ügyfélszolgálat és Hibabejelentő 1412 / 1435 amiből az tűnik ki, hogy biztos az 1412 a Telefonos ügyfélszolgálat és az 1435 a Hibabejelentő. De persze nem. Az 1412 az T-home lakossági szám, de ezt már csak akkor tudom meg mikor hívtam őket.
1412, ezt hívom először. Az angol menü végén közli hogy to reach an English speaking operator, press 0. Megnyomom, mire: "this option cannot be chosen here" és vonalszakadás. Egy másik alvonalról sikerült elérnem a nullás menüt, de 7 perc várakozás után feladtam. Vajon milyen számot kéne akkor hívni az üzleti vonalas-internetes dolgokhoz?
A T-home weboldalán mikor az üzleti részben vagyok és rákattintok hogy elérhetőség, egyből automatikusan visszaugrik a lakosságira és a 1412-t adja ki. Átkavirnyásztam a T-systems-hez, mégis ottan van üzleti rész, és ott is marad a lap, mikor az elérhetőségre kattintok.
1430-as számot adja ki, aszongya: Kisvállalkozások részére: Tel.: 1430. Én meg pont az vagyok. 1430, legyen akkor ez. Amit mikor felhívtam, egyből szólt a szöveg, hogy a T-mobile lakossági ügyfélszolgálata üdvözli önt. WTF? mobil?? lakossági? Nem baj.Angol nyelvű menü végén reaching the English speaking operator, megint a Kriszta, már hónapokkal ezelőtt is ő volt, szerintem ő az egyetlen angolos az egész telekomban. Közli, hogy ez nem jó szám amit hívtam mert lakossági, míg én üzleti vagyok (aha, arról a weboldalról néztem a számot), hívjam az 1400-at, az vállalati. Thank you for your help, mondom, Not at all, mondja.
1400, hívom. Nincs angol menü. WTF? Nem baj, kivárom, magyarul, a kedves ügyfélszolgálatos közli, hogy ez egy nem jó szám nekem, mert bár ez vállalati, de mobilos, hívjam inkább az 1435-öt.
1435, inkább akkor ezt hívom, bár mi van ha ez tényleg a hibabejelentő?
A T-home üzleti ügyfélszolgálata üdvözli önt. Micsoda boldogság. Ezt keresem lassan egy órája. Angol menü van, 0-s gomb van, alig 8 perc után bejelentkezik magyarul egy kellemes hangú fiatalember. Nem jó számot hívtam, mondja ékes magyarsággal, ez lakossági, nem üzleti, hívjam inkább az 1435-öt.
WTF? Azt hívtam. És magával most angolul kéne beszéljek. Ja, igen, mondja, az üzleti vonal ha angolt kérek, néha automatikusan átkapcsol a lakossági vonalra, magyar operátorokhoz. Logikus, nem? De ő akkor most engem gyorsan átkapcsol az üzletire, és ottan majd segítenek, és így is történt.Tanulságok a sztorira:
Én 2010.dec.23-án kértem egy csomagváltást. Ezt a rendszer nem érzékelte. (pedig ráadásul kb 1000 Ft-ot nyertem volna az ügyön az alacsonyabb új havidíj miatt decemberre. De ne bolygassuk.) 2010.12.30-án érzékelte először a rendszer, de egy technikai hiba miatt nem lett továbbítva. (fincsi hogy a rendszer mér alszik 7 napot, ráadásul, ugyi, ez a mostani levélben ugye úgy jelent meg, hogy 2010.13.30-án kértem a csomagváltást)Febr 18-án án bementem a T-pontba, személyesen, asztalveregetni, akkor a csomagváltás új életre kelt (nemcsak hogy élni kezdett, de az egy éves hűségnyilatkozatot is innen fogják számolni és nem decembertől, rosseb a matematikájukba) innentől reméli rendben leszek, és a januári számlát korrigálták. Mondám neki, hogy nekem februárban személyesen mondták ezt, hogy majd korrigálják, de márc 4-én kelt a levél ami tartalmazta a januári korrigált számlát, persze mi rajta a befizetési határidő? márc 3.
Vonatkozni fog erre valamilyen késedelmi kamat etc? kérdem én.
Hát, sajnos, igen. Mondta az ügyfélszolga.
:)
Itt tartunk, megyek befizetni. Élmény volt az elmúlt egy óra a telefonon (együtt. vele.).
CBF 2011.05.27. 14:23:43
telko.hu · http://www.telko.hu 2011.05.27. 14:26:04
www.telko.hu/
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.27. 14:31:59
FDToth 2011.05.27. 14:32:50
É2I 2011.05.27. 14:52:26
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.27. 14:56:59
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.05.27. 15:06:51
Az igazság az, hogy egy ilyen rendszer leggyengébb láncszeme az operátor.
Ha egy kezdő vagy csak szimplán hülye akit kifogsz akkor szívsz. Ha ért is hozzá, akkor nyertél.
Itt, és általában az IT szakmában aki ért hozzá nem becsülik meg, csak ha legalább projekt de inkább vezető lesz, hiszen aprópénz amit operátorként keres (a projektes pont dupla annyit, a főnök 3-5x annyit kap).
Ha hozzáértő, mégis a helyén van mert nem szeret főnökösködni akkor specialistának hívják - ő az aki érti, -de mivel nem fizetik meg- nagy ívben leszarja a dolgokat.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.05.27. 15:12:42
egyéni / üzleti
azon belül stratégiás (pl. celeb, újságíró / nagy cég)
nagy forgalmú
közepes forgalmú
kicsi forgalmú
TITÁNOK (Ti Tán' tudtOK valamit kezdeni velük = akinek szenvedélye az ügyfélszolgák hívása)
ezeken a csoportokon belül is lehet "rotálni" ami azt jelenti, hogy előléptetésként van tálalva, de daszt ugyanazt csinálod és max 5% a különbség anyagiakban
(nem T-s vagyok ne essetek nekem, csak csináltam már callcentert és beszélgettem az ott dolgozó lányokkal)
apropó miért lányok többségben.. hát a türelem miatt
toi 2011.05.27. 15:20:30
agent_x 2011.05.27. 15:21:55
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.27. 15:43:17
FDToth 2011.05.27. 15:44:48
Mekkorát fordult a világ! emlékszem, hogy 10-15 évvel ezelőtt egy Platina v. Arany kártyával VIP lehettél, most pedig egy XAR.
Dr. Kix 2011.05.27. 15:45:42
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.27. 16:00:08
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.27. 16:04:10
nem tudom, de a romanok roppant gyanusak
szmoker (Homo Trollicus) 2011.05.27. 16:37:38
Időnként még küldözgettek levelet (a T), hogy felmondják a szolgáltatást nemfizetés miatt, de most már azt sem.
4700-at fizetek a 85/25mbit internetért, ennél még az ALDIban is drágább.
Sajnos fűszoknyás lányok nincsenek :S
Jah a sávszél bővítés annyi volt, hogy üfsz-en szóltunk, hazamentem, reconnect, és 20mbit helyett 80 (85)
Bú! :)
Anti Anyag (törölt) 2011.05.27. 16:37:54
Aztán rá vagy fél évre felhívtak, hogy miért léptem le. Mondom, az ügyfélszolgálatuk elérhetetlen.
Ez volt kb. 10 éve, ezek szerint nem sokat fejlődtek.
Dr. Kix 2011.05.27. 17:36:24
felszopó 2011.05.27. 17:47:07
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.27. 18:28:03
Hogyan lennének ezek még piacon, ha nem lenne monopolhelyzetük?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.27. 18:32:03
És voltak T-s üzletkötő + alkalmazott cimbik, akik már felmondtak... mert annyira szar volt a cég hozzáállása, meg amúgy a belső adatbázis is, hogy az katasztrófa.
Pl. engem a T adatbázisában meg lehetett találni telefonszám alapján, de előfizetői azonosító alapján nem... ÉS egy olyan adatbázis-rendszer, ami hónapnak megenged 13 -as értéket, hát, finoman szólva sem jó.
earny 2011.05.27. 19:25:16
keresnél vele annyit amennyi a késedelmi kamatokra kell :D
becsoccsent 2011.05.27. 21:18:26
Megdobbent 2011.05.28. 01:09:27
Kaelon 2011.05.28. 06:18:31
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ 2011.05.28. 07:46:33
salapapa · http://salapapa.hu 2011.05.28. 08:54:53
salapapa · http://salapapa.hu 2011.05.28. 09:02:27
persze az új üffél... azt még be kell édesgetni.
@earny: :DDD
@becsoccsent: a mobilnet az ne mnet? ;)
thepret · http://teneriferepulojegys.hu/ 2011.05.28. 17:27:02
chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.05.28. 19:26:59
kpityu2 2011.05.28. 19:49:01
Az operátornak elpanaszolva a nyűglődést, azt tanácsolta, hogy mindenhol próbálkozzak nyugodtan a 0-ás gombbal mert igaz hogy titkolják, de azért működik.
Egyébként az a tapasztalatom, hogy minden operátor csaknem mindenhez hozzáfér, a kérdés csak az, hogy akaródzik-e neki.
Meridian74 2011.05.28. 19:58:41
Ezzel nem jutsz előrébb.
Simán hívod a 1412-őt és mindent el tudsz intézni. Ingyen van a hívás, tehát hívd akkor amikor éppen ráérsz, ugyanis ügyintézéshez mindenhol szükség van időre, ez nehogymár újdonság legyen számodra, mint kisvállalkozó.
Viszont december15 után nem érdemes csomagot váltani, ezt én is megtapasztaltam. Nekem 2 éve volt hasonló élményem.
Megoldás: ha az ügyintéző nem tudja rögtön elintézni, akkor kikell várni míg vezetőt kapsz, és neki már úgy kell mnekifutni, hoyg a minőségbiztosítási rendszerüket ki auditálja, mert ha nem történik kurva gyorsan valami, akkor a minőségbiztosítási rendszerük ugranbi fog és újra kell majd auditálni, mivel tenni fogsz annak érdekében hogy ők is kivizsgálják az ügyedet, tulajdonképpen MIÉRT IS TÖRTÉNHETETT AZ MEG AMI MEGTÖRTÉNT mindenféle ISO rendszer megléte mellett?
NA erre hidd el ugarnak, mivel ez konkrétan kurva sok pénzbe fájhat egy cégnek. És ez nem a töketlen MNHH vagy fogyasztóvédelem...
dr. trafik nomac 2011.05.28. 19:59:15
különvélemény 2011.05.28. 20:05:05
Ne legyél már ilyen naiv.
Mutatok neked olyan hivatalos (még matávos) részletezőt, amin -1 sec alatt hívtam újra valakit és kapcsolták is rögtön. (mármint rögtön-1 = leteszed, felveszed, újratárcsázol, felveszik)
A matáv rendszere semmilyen szinten sincs HITELESÍTVE, azt számláznak amit akarnak, tehát bíróságon a te szavad van az övével szemben.
Ezért szoktam röhögőgörcsöt kapni, amikor bejelenti a matáv, hogy "eltekintenek a tartozás egy részétől méltányosságból".
Ja bakker, bizonyítsd be, hogy egyáltalán telefonáltam.
udii 2011.05.28. 20:46:32
Akinek tényleg van valami problémája netán vásárolni szeretne, várhat órákat , mert a sok fasz oda megy csekket befizetni.Nem értem miért nem lehet átutalni ?!
udii 2011.05.28. 20:49:02
Hú bazzeg ezt most olvastam, te el vagy ám tévedve kicsit !! :) nem hidd el hogy ez így van, kb annyira van igazad mint,hogy matáv még létezik !
Kimérős szaloncukor (Lédig) 2011.05.28. 20:58:49
Érdekes, miután kidühöngtem magam, ki tudta küldeni a törthavi számlát.
Azt hinnénk vége, de nem...
Májusban érkezike gy T számla. Nézem wattafak. Erre: Utolsó fizetési felszólítás :D Méghozzá a 18-31.-éig terjedő időszakra. WTF?!
Hívom ügyfélszolgálatot. Mondja, igen igen merthogy törthónapot fizettem be de náluk ez úgy megy hogy befizetem, visszaigénylem. Na akkor már tényleg k.rvára tele volt velük a tököm, megmodntam neki, hogy az édes anyjukkal szórakozzanak, és dugják a számlájukat oda ahová gondolják, mert nem fogk valamit azért befizetni, hogy visszaigényeljem....
Azóta (3év) nem zargattak ezügyben, lehet rájöttek, felesleges.
Amúgy Digivel nekem speciel 3 éve semmi bajom nem volt eddig. Kop-kopp.
1x nem volt net, hívtam őket, rögötn a válasz: tudják, dolgoznak az ügyön. Szombaton este (!!!!! ) kijött a szerelő és megjavította, majd minden bejelentőt felhívott, hogy hiba elhárítva, és elnézést kér, egy tápegység szállt el a lépcsőházi elosztóban.
Korábban a T-vel volt gond, azt kaptam elsőként az arcomba, hogy 72 órájuk van intézkedni..........
Meridian74 2011.05.28. 21:50:00
Az más kérdés, hogy kevesebb ügyfél, kevesebb hiba, így nagyobb szabad kapacitás van a konkrét hibák elhárítására és így a hibák nem 2-3 nap múlva hanem már az első nap elhárulnak, általában.
különvélemény 2011.05.28. 21:50:17
udii 2011.05.28. 22:24:50
Ezt csekkold:
www.telekom.hu/rolunk/iranyelveink/minoseg_garanciai
Egy ekkora cég nem tehetné meg, hogy csak úgy összevissza számlázzon, nyilván értem én, hogy te így nyílvánítod ki nemtetszésed, de kb ez olyan ovódás szint...
2011.05.28. 23:35:59
udii 2011.05.29. 00:32:40
Ebből a mondatból semmi nem igaz, én csak erre akartam rávilégítani. Nekem is volt gondoma T vel, de korrekten oldották meg a problémát, és tök utálom, hogy mert nagy cég, biztos azt csinlnak amit akarnak...
becsoccsent 2011.05.29. 08:53:38
TBone 2011.05.29. 10:05:37
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.29. 17:02:36
Szerinted azért nem szokták felvenni a telefont az üfsz.-okon, mert annyi a hívó? :D
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.29. 17:04:08
A minősítés meg csak jelzés. ISO ellenőröket pl. szerinted hogy szokták kenni?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.29. 17:05:29
És kezelik? Erről szól a post.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.29. 21:04:05
Az nem jó!
Nálunk mókusok termelik az áramot, hajtják a kereket.
Én mindig mogyoróval fizetek.
Oszt működik!
Nehogymá a majmokra fogd!
salapapa · http://salapapa.hu 2011.05.30. 00:58:39
toszt!
tehát mégis van az a pénz...
egy rosszindulatú dög vagyok és kötöccködök! :D
@udii: nekem 3 perem volt velük, mindhármat nyertem.
de a ráfordított idő, energia és eleinte az ideg mely csak a harmadiknál lett "leszarom, úgyis nyerek!" nem biztos hogy a korrektségüket támasztja alá.
nekem csakis és kizárólag rossz tapasztalatom van már az axeleroval kezdődően, de sajnos egy olyan helyen vagyok, ahol nincs más. csak akor tudnék kiszállni a trécsoport egyeduralma alól, ha elköltöztetném a műhelyemet. ez pedig baromság lenne.
elwood 2011.05.30. 08:50:05
Navracsics tegnap:
"A csődtől mentette meg az országot a kormány.
Éppen hogy nem kerültünk a csőd közeli országok körébe, hiszen emlékszünk még rá, hogy tavaly nyáron, amikor felröppent az a hír, hogy Görögország csődbe jutott, és megtörtént egy magyar-görög összehasonlítás, "
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=380165
a Szíjártó Kósa performancera mára úgy emlékszünk, hogy "felröppent" a hír
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.30. 08:57:52
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.30. 09:00:35
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.30. 09:01:34
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.30. 09:03:03
Álom, álom, édes álom...
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.30. 09:33:10
tudom mire felebredek cunami omlik ki a gepbol
É2I 2011.05.30. 09:53:04
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.30. 10:11:01
A spanyolnátha után itt a spanyolfosás!
É2I 2011.05.30. 10:13:05
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.30. 10:22:25
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.30. 10:26:14
ehh tubitubi és csimpi csimpi (vagy mi a fene) szegény Balász életében nem röhögött ennyit élő műsorban,hát van ettől még lejjebb :)))
cicmen (törölt) 2011.05.30. 10:30:57
Ne dugj mosatlan spanyol uborkát a seggedbe!
cicmen (törölt) 2011.05.30. 10:33:45
Egy linket kaphatnánk?
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.30. 10:39:37
tegnap volt az rtl-en vagy 2-3 órában, ha jót akarsz nem nézed meg,de fent van a honlapjukon
www.rtlklub.hu/most/21637_alekosz_-_szerelem_a_legfolsobb_szinteken_a_gorog_hosszerelm
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.30. 10:43:41
Én még mosottat se!
Még a végén terhes leszek!
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.30. 10:48:09
cicmen (törölt) 2011.05.30. 10:49:18
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.30. 10:50:18
cicmen (törölt) 2011.05.30. 11:12:53
Látod! Máris fosol tőle!
mohopasi 2011.05.30. 12:08:35
becsoccsent 2011.05.30. 15:41:00
reklámügynök 2011.05.30. 23:13:34
különvélemény 2011.05.31. 20:27:14
És én vagyok az óvodás? bruhahaha.
Egy ekkora cég? bruhahaha.
Enron? bruhahaha
udii 2011.06.01. 09:31:33
Mi a problémád ?
Stupido_Girl 2011.06.03. 17:10:52