Tékozló Homár

13. hónap a Telekomtól

2011.05.27. 14:20 | juszka | 75 komment

Lorettának sikerült tavaly az év 13. hónapjában csomagot váltani a Telekomnál, amivel technikai problémák akadtak (nyilván a másik idősík kicsit megzavarta az rendszert), ezért naiv ügyfél telefonon próbált segítséget kérni. Hogy mégse aggathassuk rá a naiv jelzőt, trükközni próbált a várakozási idővel, abba azonban nem gondolt bele, hogy a Nagy T, aki képes volt bevezetni a 13. hónapot, nem adja ilyen könnyen a várakozás perceit, a kiskapukat döngetők sokszorosan kapnak az ügyfélszolgálatosokból. 

Annyi a történet, hogy TELEFONON akartam hazánk legnagyobb telefontársaságával beszélni - hiba volt. Előre leszögezném, hogy többünk tapasztalata szerint átlagosan 13 perccel csökkenti a tékomnál a várakozási időt, ha az angol nyelvű telefonos menün megyünk végig, úgyhogy ha van ilyen opció, mindig azt választom.  Több hasonló T-comos sztorim van :)

Számlázási gondjaim vannak a T-home üzleti vezetékes telefon+internet előfizetéssel, merhogy a most kapott levél szerint 2010.13.30-án (WTF?) csomagváltottam de technikai problémák léptek fel. (WTF?) (alapesetben a csomagváltás dec 23 dátumát nehéz lenne 13. hó 30-ának értelmezni, de nekik sikerült.) Pluszba túl is számláztak. Januárra is, februárra is.  Hát nincs mit tenni, föl kéne hívni őket.

Üzleti Vonalas Ügyfélszolgálat, vajon mi a számod. A levélen (számlakorrekció, amit az üzleti számlához kaptam) az van hogy: Telefonos ügyfélszolgálat és Hibabejelentő 1412 / 1435 amiből az tűnik ki, hogy biztos az 1412 a Telefonos ügyfélszolgálat és az 1435 a Hibabejelentő. De persze nem. Az 1412 az T-home lakossági szám, de ezt már csak akkor tudom meg mikor hívtam őket.

1412, ezt hívom először. Az angol menü végén közli hogy to reach an English speaking operator, press 0. Megnyomom, mire: "this option cannot be chosen here" és vonalszakadás. Egy másik alvonalról sikerült elérnem a nullás menüt, de 7 perc várakozás után feladtam. Vajon milyen számot kéne akkor hívni az üzleti vonalas-internetes dolgokhoz?

A T-home weboldalán mikor az üzleti részben vagyok és rákattintok hogy elérhetőség, egyből automatikusan visszaugrik a lakosságira és a 1412-t adja ki. Átkavirnyásztam a T-systems-hez, mégis ottan van üzleti rész, és ott is marad a lap, mikor az elérhetőségre kattintok.

1430-as számot adja ki, aszongya: Kisvállalkozások részére: Tel.: 1430. Én meg pont az vagyok. 1430, legyen akkor ez. Amit mikor felhívtam, egyből szólt a szöveg, hogy a T-mobile lakossági ügyfélszolgálata üdvözli önt. WTF? mobil?? lakossági?  Nem baj.

Angol nyelvű menü végén reaching the English speaking operator, megint a Kriszta, már hónapokkal ezelőtt is ő volt, szerintem ő az egyetlen angolos az egész telekomban. Közli, hogy ez nem jó szám amit hívtam mert lakossági, míg én üzleti vagyok (aha, arról a weboldalról néztem a számot), hívjam az 1400-at, az vállalati. Thank you for your help, mondom, Not at all, mondja.

1400, hívom. Nincs angol menü. WTF? Nem baj, kivárom, magyarul, a kedves ügyfélszolgálatos közli, hogy ez egy nem jó szám nekem, mert bár ez vállalati, de mobilos, hívjam inkább az 1435-öt.

1435, inkább akkor ezt hívom, bár mi van ha ez tényleg a hibabejelentő?
A T-home üzleti ügyfélszolgálata üdvözli önt. Micsoda boldogság. Ezt keresem lassan egy órája. Angol menü van, 0-s gomb van, alig 8 perc után bejelentkezik magyarul egy kellemes hangú fiatalember. Nem jó számot hívtam, mondja ékes magyarsággal, ez lakossági, nem üzleti, hívjam inkább az 1435-öt.
WTF? Azt hívtam. És magával most angolul kéne beszéljek. Ja, igen, mondja, az üzleti vonal ha angolt kérek, néha automatikusan átkapcsol a lakossági vonalra, magyar operátorokhoz. Logikus, nem? De ő akkor most engem gyorsan átkapcsol az üzletire, és ottan majd segítenek, és így is történt.

Tanulságok a sztorira:
Én 2010.dec.23-án kértem egy csomagváltást. Ezt a rendszer nem érzékelte. (pedig ráadásul kb 1000 Ft-ot nyertem volna az ügyön az alacsonyabb új havidíj miatt decemberre. De ne bolygassuk.) 2010.12.30-án érzékelte először a rendszer, de egy technikai hiba miatt nem lett továbbítva. (fincsi hogy a rendszer mér alszik 7 napot, ráadásul, ugyi, ez a mostani levélben ugye úgy jelent meg, hogy 2010.13.30-án kértem a csomagváltást)

Febr 18-án án bementem a T-pontba, személyesen, asztalveregetni, akkor a csomagváltás új életre kelt (nemcsak hogy élni kezdett, de az egy éves hűségnyilatkozatot is innen fogják számolni és nem decembertől, rosseb a matematikájukba) innentől reméli rendben leszek, és a januári számlát korrigálták. Mondám neki, hogy nekem februárban személyesen mondták ezt, hogy majd korrigálják, de márc 4-én kelt a levél ami tartalmazta a januári korrigált számlát, persze mi rajta a befizetési határidő? márc 3.
Vonatkozni fog erre valamilyen késedelmi kamat etc? kérdem én.
Hát, sajnos, igen. Mondta az ügyfélszolga.
:)


Itt tartunk, megyek befizetni. Élmény volt az elmúlt egy óra a telefonon (együtt. vele.).

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CBF 2011.05.27. 14:23:43

Dömping! Micsoda finis :)

telko.hu · http://www.telko.hu 2011.05.27. 14:26:04

Lehet érdemes új szolgáltató után nézni...

www.telko.hu/

FDToth 2011.05.27. 14:32:50

1435 az üzleti, de olyan kb. nincsen, mert ha probléma van, azt a lakossági oldja meg.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.27. 14:56:59

tessék mondani,időzavarba vagyok,ha ez a post március 4-i,ma meg május 27-nek kellene lennie :))))

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.05.27. 15:06:51

Kissé késett a levél.. lehet tcomos szerveren jött.

Az igazság az, hogy egy ilyen rendszer leggyengébb láncszeme az operátor.

Ha egy kezdő vagy csak szimplán hülye akit kifogsz akkor szívsz. Ha ért is hozzá, akkor nyertél.

Itt, és általában az IT szakmában aki ért hozzá nem becsülik meg, csak ha legalább projekt de inkább vezető lesz, hiszen aprópénz amit operátorként keres (a projektes pont dupla annyit, a főnök 3-5x annyit kap).

Ha hozzáértő, mégis a helyén van mert nem szeret főnökösködni akkor specialistának hívják - ő az aki érti, -de mivel nem fizetik meg- nagy ívben leszarja a dolgokat.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.05.27. 15:12:42

na jó, annyival kiegészítem, hogy az ügyfeleket is osztják és az IVR-ban osztályozva vannak, hogy
egyéni / üzleti

azon belül stratégiás (pl. celeb, újságíró / nagy cég)

nagy forgalmú

közepes forgalmú

kicsi forgalmú

TITÁNOK (Ti Tán' tudtOK valamit kezdeni velük = akinek szenvedélye az ügyfélszolgák hívása)

ezeken a csoportokon belül is lehet "rotálni" ami azt jelenti, hogy előléptetésként van tálalva, de daszt ugyanazt csinálod és max 5% a különbség anyagiakban

(nem T-s vagyok ne essetek nekem, csak csináltam már callcentert és beszélgettem az ott dolgozó lányokkal)

apropó miért lányok többségben.. hát a türelem miatt

toi 2011.05.27. 15:20:30

jézusom, de hosszú!

agent_x 2011.05.27. 15:21:55

Nem az angol nyelvű menüt kell választani, hanem az "új előfizetést". Kipróbáltuk, ott rögtön felvették.

FDToth 2011.05.27. 15:44:48

@agent_x: így van! T-Pontban mindig próbálok Új előfizetést húzni, mert ha Kapcsolat Platina kártyával próbálom, akkor fél órákat várhatok.
Mekkorát fordult a világ! emlékszem, hogy 10-15 évvel ezelőtt egy Platina v. Arany kártyával VIP lehettél, most pedig egy XAR.

Dr. Kix 2011.05.27. 15:45:42

Ezeket mikor sodorja el a fülkeforradalom? És a lovaink hova lettek?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.27. 16:00:08

x y z -t kell tarcsazni es akkor stewardesek hoznak uj uveget a fulkebe

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.27. 16:04:10

@Kix: akkor valaszolok meg egyszer
nem tudom, de a romanok roppant gyanusak

szmoker (Homo Trollicus) 2011.05.27. 16:37:38

2006-ban beköltözött a digimicsoda, magentás trélóf*szt lemondtuk, azóta nyugodt az életünk.

Időnként még küldözgettek levelet (a T), hogy felmondják a szolgáltatást nemfizetés miatt, de most már azt sem.

4700-at fizetek a 85/25mbit internetért, ennél még az ALDIban is drágább.
Sajnos fűszoknyás lányok nincsenek :S

Jah a sávszél bővítés annyi volt, hogy üfsz-en szóltunk, hazamentem, reconnect, és 20mbit helyett 80 (85)
Bú! :)

Anti Anyag (törölt) 2011.05.27. 16:37:54

Én épp az ügyfélszolgálatuk miatt hagytam ott őket.

Aztán rá vagy fél évre felhívtak, hogy miért léptem le. Mondom, az ügyfélszolgálatuk elérhetetlen.

Ez volt kb. 10 éve, ezek szerint nem sokat fejlődtek.

Dr. Kix 2011.05.27. 17:36:24

@hagyma: Most, hogy mondod, nekem is azok. :)

felszopó 2011.05.27. 17:47:07

mindig a megrendelést kell nyomni és általában végig se mondja hogy rögzítik mert már ott van a csiccsomio a másik végen

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.27. 18:28:03

Hehh. Ez az üzleti előfizetéses hozzállásuk?

Hogyan lennének ezek még piacon, ha nem lenne monopolhelyzetük?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.27. 18:32:03

@Van_mikrohullámú_sütőtök?: Érdekes, amikor még volt ügyfélszolgálatilag közöm a T-hez, akkor gyakorlatilag bármelyik operátor, bármikor bele tudott futni olyan akadályba, hogy kerülő úton kellett megoldani.

És voltak T-s üzletkötő + alkalmazott cimbik, akik már felmondtak... mert annyira szar volt a cég hozzáállása, meg amúgy a belső adatbázis is, hogy az katasztrófa.

Pl. engem a T adatbázisában meg lehetett találni telefonszám alapján, de előfizetői azonosító alapján nem... ÉS egy olyan adatbázis-rendszer, ami hónapnak megenged 13 -as értéket, hát, finoman szólva sem jó.

earny 2011.05.27. 19:25:16

ezzel s sztorival mehetnél sztendápolni!
keresnél vele annyit amennyi a késedelmi kamatokra kell :D

becsoccsent 2011.05.27. 21:18:26

kozel tiz eve megfogadtam, hogy nem leszek tobbe semmilyen elofizetoje olyannak, amiben van megenTa. eddig sikerult is betartani, egyedul a 2k-s mobilnetukkel tudtak leszedni a labamrol. de telefont vagy netet tobbe sose.

Megdobbent 2011.05.28. 01:09:27

Az volt a gond a 13. honap utolso napjan ejfel elott 2 perccel rogzult a szerzodes, igy nyilvanvaloan at kellett hajtodnia a ter-ido kontinum megfelelo fereglyukan, ez viszont nem olcso mulatsag. Tanulsag: ha angolul beszelnel: NEM FOGSZ!

Kaelon 2011.05.28. 06:18:31

Ha van 13. havi fizetés, és 13. havi nyugdíj, akkor miért ne lehetne 13. havi gáz, villany, és persze internet számla is? (Szerintem a rendszer már tudja, hogy ez a következő, azért oda dátumozta a váltást...)

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ 2011.05.28. 07:46:33

Nem angolt kell választani az ügyfélszolgálatnál, hanem azt, hogy elő akarsz fizetni valamire. Rögtön felveszik.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.05.28. 08:54:53

wtf... rosszabb vagy, mint én! :P

salapapa · http://salapapa.hu 2011.05.28. 09:02:27

@FDToth: igen, mert már bódog-bódottalan VIP meg platina meg égtuggyamilyen kártyákkal rendelkezik és elértéktelenedett. nézd csak a hűségszerződéseket!
persze az új üffél... azt még be kell édesgetni.

@earny: :DDD

@becsoccsent: a mobilnet az ne mnet? ;)

thepret · http://teneriferepulojegys.hu/ 2011.05.28. 17:27:02

Lehet érdemes új szolgáltató után nézni...

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.05.28. 19:26:59

Miért kell ezen csodálkozni? a 13. havi fizetésből kell kifizetni a 13. havi számlákat.

kpityu2 2011.05.28. 19:49:01

A Vodafonnál is ez van. Egyszer fél órát keringtem a rendszerben, mire az egyik al-almenüben végre volt 0-ás opció. Ez valami új fícsőr lehet, mert régebben mindenhol volt. Mindenképpen ember kellett, mert a bajomra nem volt opció a rendszerben (bonyolult feladat: ki akartam kapcsoltatni az SMS figyelmeztetést. Ezt régebben a weboldalon a profilomnál simán megtehettem. Azóta fejlesztettek.)
Az operátornak elpanaszolva a nyűglődést, azt tanácsolta, hogy mindenhol próbálkozzak nyugodtan a 0-ás gombbal mert igaz hogy titkolják, de azért működik.
Egyébként az a tapasztalatom, hogy minden operátor csaknem mindenhez hozzáfér, a kérdés csak az, hogy akaródzik-e neki.

Meridian74 2011.05.28. 19:58:41

Kár kavarni a rövidszámokkal, meg angol menükkel, erre minden callcenter fel van készülve, de ha nem, akkor a kezelők.
Ezzel nem jutsz előrébb.

Simán hívod a 1412-őt és mindent el tudsz intézni. Ingyen van a hívás, tehát hívd akkor amikor éppen ráérsz, ugyanis ügyintézéshez mindenhol szükség van időre, ez nehogymár újdonság legyen számodra, mint kisvállalkozó.

Viszont december15 után nem érdemes csomagot váltani, ezt én is megtapasztaltam. Nekem 2 éve volt hasonló élményem.

Megoldás: ha az ügyintéző nem tudja rögtön elintézni, akkor kikell várni míg vezetőt kapsz, és neki már úgy kell mnekifutni, hoyg a minőségbiztosítási rendszerüket ki auditálja, mert ha nem történik kurva gyorsan valami, akkor a minőségbiztosítási rendszerük ugranbi fog és újra kell majd auditálni, mivel tenni fogsz annak érdekében hogy ők is kivizsgálják az ügyedet, tulajdonképpen MIÉRT IS TÖRTÉNHETETT AZ MEG AMI MEGTÖRTÉNT mindenféle ISO rendszer megléte mellett?

NA erre hidd el ugarnak, mivel ez konkrétan kurva sok pénzbe fájhat egy cégnek. És ez nem a töketlen MNHH vagy fogyasztóvédelem...

dr. trafik nomac 2011.05.28. 19:59:15

T-com az egy vicc, nekem januar ota kotik a netet, azota mar van masik sozlgaltatotol, meg 1 honapja rakerdeztem, akkor azt mondtak folyamatban van ;) Ugyfelszolgalat detto, redundasan visszaugrik, es soha nem jutsz az operatorhoz, nem tudok kik csinaljak ezt de nagyon gaz.

különvélemény 2011.05.28. 20:05:05

"érzékelte először a rendszer"

Ne legyél már ilyen naiv.

Mutatok neked olyan hivatalos (még matávos) részletezőt, amin -1 sec alatt hívtam újra valakit és kapcsolták is rögtön. (mármint rögtön-1 = leteszed, felveszed, újratárcsázol, felveszik)

A matáv rendszere semmilyen szinten sincs HITELESÍTVE, azt számláznak amit akarnak, tehát bíróságon a te szavad van az övével szemben.
Ezért szoktam röhögőgörcsöt kapni, amikor bejelenti a matáv, hogy "eltekintenek a tartozás egy részétől méltányosságból".
Ja bakker, bizonyítsd be, hogy egyáltalán telefonáltam.

udii 2011.05.28. 20:46:32

Jaj mennyi okos ember, kb ez Magyarország, állandó kiskapukeresés, hogy baszhatnám át a többi embert aki ott várakozik. Mert nem azon kellene ám elgondolkodni, hogy pl a kibaszott csekket nem a T-Pontban adom fel, ezzel megnégyszerezve a boltba betérők számát.
Akinek tényleg van valami problémája netán vásárolni szeretne, várhat órákat , mert a sok fasz oda megy csekket befizetni.Nem értem miért nem lehet átutalni ?!

udii 2011.05.28. 20:49:02

@különvélemény:
Hú bazzeg ezt most olvastam, te el vagy ám tévedve kicsit !! :) nem hidd el hogy ez így van, kb annyira van igazad mint,hogy matáv még létezik !

Kimérős szaloncukor (Lédig) 2011.05.28. 20:58:49

Trékom ADSL. Március 17.-én beköttettük a Digi netet, így 17.-ei hatállyal lemondtuk a T adsl-t. Bementem 1 hónmappal előtte, mondták, hogy 2 héttel előtte kell benyújtani, és akkor menni fog a 17.-ei dátummal. Oké, megtörtént. Ígérték, hogy márciusról már törthavi számla jön majd. 17.-én Digi bekötött, T meg ki. Ápilis elején megérkezik a számla, teljes márciusról. Gondoltam, biztos hamarabb készült a számla, mint az igényem, de nem, március végén nyomtatták. Ügyfélszolgálat felhív, hebeg-habog, majd bejelenti, hogy nincs gond, fizessem csak be a teljes hónapot, majd kérvényezzem, hogy a 18-31-ig fizessék vissza. Mondom Á-Á, szépen fogják magukat és kiküldenek egy törthavi számlát 1-17.-éről. Azt nem lehet csak befizetem-visszaigénylem. Elborult az agyam. Megmondtma neki, h mi a lófa.szra fizetnék be 18-31-ig terjedő időszakra pénzt, amit amúgyis visszakapok, illetve akkor már érvényes szerződésem sem volt!!!
Érdekes, miután kidühöngtem magam, ki tudta küldeni a törthavi számlát.

Azt hinnénk vége, de nem...

Májusban érkezike gy T számla. Nézem wattafak. Erre: Utolsó fizetési felszólítás :D Méghozzá a 18-31.-éig terjedő időszakra. WTF?!

Hívom ügyfélszolgálatot. Mondja, igen igen merthogy törthónapot fizettem be de náluk ez úgy megy hogy befizetem, visszaigénylem. Na akkor már tényleg k.rvára tele volt velük a tököm, megmodntam neki, hogy az édes anyjukkal szórakozzanak, és dugják a számlájukat oda ahová gondolják, mert nem fogk valamit azért befizetni, hogy visszaigényeljem....

Azóta (3év) nem zargattak ezügyben, lehet rájöttek, felesleges.

Amúgy Digivel nekem speciel 3 éve semmi bajom nem volt eddig. Kop-kopp.
1x nem volt net, hívtam őket, rögötn a válasz: tudják, dolgoznak az ügyön. Szombaton este (!!!!! ) kijött a szerelő és megjavította, majd minden bejelentőt felhívott, hogy hiba elhárítva, és elnézést kér, egy tápegység szállt el a lépcsőházi elosztóban.

Korábban a T-vel volt gond, azt kaptam elsőként az arcomba, hogy 72 órájuk van intézkedni..........

Meridian74 2011.05.28. 21:50:00

A Diginél is 72 óra van a hiba elhárításáig, sőt ez nem egy merev szabály, eltérni is lehet ettől pluszban.

Az más kérdés, hogy kevesebb ügyfél, kevesebb hiba, így nagyobb szabad kapacitás van a konkrét hibák elhárítására és így a hibák nem 2-3 nap múlva hanem már az első nap elhárulnak, általában.

udii 2011.05.28. 22:24:50

@különvélemény:
Ezt csekkold:
www.telekom.hu/rolunk/iranyelveink/minoseg_garanciai
Egy ekkora cég nem tehetné meg, hogy csak úgy összevissza számlázzon, nyilván értem én, hogy te így nyílvánítod ki nemtetszésed, de kb ez olyan ovódás szint...

2011.05.28. 23:35:59

@udii: azok csak papírok, a való életben vannak hibák (emberi, és gépi is). Ha azok a papírok nem lennének, akkor valószínűleg még rosszabb lenne. Az elmélet szép dolog, de többnyire gyakorlattá nem alakul 100%-ban.

udii 2011.05.29. 00:32:40

Emberünk itt azt állította, hogy "A matáv rendszere semmilyen szinten sincs HITELESÍTVE, azt számláznak amit akarnak"
Ebből a mondatból semmi nem igaz, én csak erre akartam rávilégítani. Nekem is volt gondoma T vel, de korrekten oldották meg a problémát, és tök utálom, hogy mert nagy cég, biztos azt csinlnak amit akarnak...

becsoccsent 2011.05.29. 08:53:38

@salapapa: oke, de ketezerert megsem negyezer, es meg mukodik is. ezert nem lett voda.

TBone 2011.05.29. 10:05:37

Ha mogyoróval fizetsz, ne csodálkozz ha csak majmokat kapsz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.29. 17:02:36

@udii: "állandó kiskapukeresés, hogy baszhatnám át a többi embert aki ott várakozik"

Szerinted azért nem szokták felvenni a telefont az üfsz.-okon, mert annyi a hívó? :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.29. 17:04:08

@udii: LOL, nzd már meg, hány agy cég enged meg magnak ennél meredekebbeket is, mert tudják, hogy az ügyfélnek nem lesz velük szemben szava...

A minősítés meg csak jelzés. ISO ellenőröket pl. szerinted hogy szokták kenni?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.29. 17:05:29

@selahoratt: "Egyértelműen elírás történt a számlán, melyet EHT (Elektronikus Hírközlési Törvény) alapján kezelniük kell, ha reklamálsz!!! "

És kezelik? Erről szól a post.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.29. 21:04:05

@TBone:
Az nem jó!
Nálunk mókusok termelik az áramot, hajtják a kereket.
Én mindig mogyoróval fizetek.
Oszt működik!
Nehogymá a majmokra fogd!

salapapa · http://salapapa.hu 2011.05.30. 00:58:39

@becsoccsent: ne szívd mellre, csak pontosítok minden rosszindulat nélkül. ;)
toszt!
tehát mégis van az a pénz...
egy rosszindulatú dög vagyok és kötöccködök! :D

@udii: nekem 3 perem volt velük, mindhármat nyertem.
de a ráfordított idő, energia és eleinte az ideg mely csak a harmadiknál lett "leszarom, úgyis nyerek!" nem biztos hogy a korrektségüket támasztja alá.
nekem csakis és kizárólag rossz tapasztalatom van már az axeleroval kezdődően, de sajnos egy olyan helyen vagyok, ahol nincs más. csak akor tudnék kiszállni a trécsoport egyeduralma alól, ha elköltöztetném a műhelyemet. ez pedig baromság lenne.

elwood 2011.05.30. 08:50:05

ha politikát keverek ide, hátha hamarabb jön post:

Navracsics tegnap:
"A csődtől mentette meg az országot a kormány.
Éppen hogy nem kerültünk a csőd közeli országok körébe, hiszen emlékszünk még rá, hogy tavaly nyáron, amikor felröppent az a hír, hogy Görögország csődbe jutott, és megtörtént egy magyar-görög összehasonlítás, "
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=380165

a Szíjártó Kósa performancera mára úgy emlékszünk, hogy "felröppent" a hír

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.30. 09:00:35

9 mora, mindjart felebred a homar es kapunk 4-5 posztot

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.30. 09:33:10

@Sün‼: megyek is, mar fel 4 itt
tudom mire felebredek cunami omlik ki a gepbol

É2I 2011.05.30. 09:53:04

@Sün‼: Ez inkább uborka szezon. Olyan spanyolosan fosatós.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.30. 10:11:01

@É2I:
A spanyolnátha után itt a spanyolfosás!

É2I 2011.05.30. 10:13:05

@Sün‼: Csak nehogy annyian pusztuljanak bele :S

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.30. 10:22:25

Én naiv , hogy is gondolhattam,hogy ebben a melegben ,hétfőn 10:20 kor már lehet új post,ehh örök álmodzó vagyok :))

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.30. 10:26:14

Ki látta Sosetoszt és az ő Guminő párja fantasztikus showját:)))
ehh tubitubi és csimpi csimpi (vagy mi a fene) szegény Balász életében nem röhögött ennyit élő műsorban,hát van ettől még lejjebb :)))

cicmen (törölt) 2011.05.30. 10:30:57

@Sün‼: A spanyolnátha után itt a spanyolfosás!

Ne dugj mosatlan spanyol uborkát a seggedbe!

cicmen (törölt) 2011.05.30. 10:33:45

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: Ki látta Sosetoszt és az ő Guminő párja fantasztikus showját:)))

Egy linket kaphatnánk?

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.30. 10:39:37

@cicmen: biztos, hogy meg akarod nézni???????
tegnap volt az rtl-en vagy 2-3 órában, ha jót akarsz nem nézed meg,de fent van a honlapjukon

www.rtlklub.hu/most/21637_alekosz_-_szerelem_a_legfolsobb_szinteken_a_gorog_hosszerelm

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.05.30. 10:43:41

@cicmen:
Én még mosottat se!
Még a végén terhes leszek!

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.30. 10:48:09

@Sün‼: de jó,hogy a vizuális képzelőerőm nagy:)) látom a 40cm-es uborka tetején ülni a kicsi sünt :)))

cicmen (törölt) 2011.05.30. 10:49:18

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: Tegnap "elfelejtettem tévét nézni. Belekukkantok.

cicmen (törölt) 2011.05.30. 11:12:53

@Sün‼: Én még mosottat se!

Látod! Máris fosol tőle!

mohopasi 2011.05.30. 12:08:35

13. hónapot reklamálja, de bezzeg a 13. havi fizu/nyugdíj jól jött, mi?! :D

becsoccsent 2011.05.30. 15:41:00

@salapapa: nana! igaz, hogy kurva vagyok, de legalabb olcso! :D

különvélemény 2011.05.31. 20:27:14

@udii: "Egy ekkora cég nem tehetné meg, hogy csak úgy összevissza számlázzon, nyilván értem én, hogy te így nyílvánítod ki nemtetszésed, de kb ez olyan ovódás szint..."

És én vagyok az óvodás? bruhahaha.
Egy ekkora cég? bruhahaha.
Enron? bruhahaha

Stupido_Girl 2011.06.03. 17:10:52

Én ma mondtam fel a T-home-nál a szerződésem. Szeptember eleje óta (mikor is csomagot váltottam)a számlázásuk minősíthetetlen, kaotikus. Nem kívánom részletezni, örülök, hogy megszabadultam tőlük.
süti beállítások módosítása