Tékozló Homár

Figyelmesség az Erste-től

2011.06.08. 14:59 | juszka | komment

Mirikrantz új bankkártyáját sikeresen megszülte kipostázta az Erste, csak éppen a tulajdonostól picit messzebb, mint ahogy kellett volna. Nyilván nem világrengető újdonságról van szó, csak a szokásos: az ügyfél kedves kis szopatása, hogy nehogy elfelejtse, hol a helye.

11/05 a bankkártya lejárt, erről kaptam ugyan levelet (2011.05.27-én), hogy két hét múlva átvehetem az új bankkártyát! - Óh, köszi, kedves Bank, hogy szólsz! Ugye két hét, és hova küldi a kártyát? Naná hogy a számlavezető fiókba, vidékre (1998-ban ott volt szerencsém megnyitni). Hát nem négy éve XIII. kerületi a címem? Nem tizenhárom éve van náluk számlám, és ez alatt a tizenhárom év alatt, mintha nem mind az öt kártyát Budapestre kértem volna! A levelek is ide jönnek, és nem adja ki az agyuk, hogy legalább felhívjanak, hogy hova szíveskedem kérni a kártyát! (Tartozáskor hívogatnak, arra mindig van valami kreatív ötletük, hogy fizessem be minél előbb!)

Persze emlékeim szerint régebben ez úgy volt - javítsatok ki, ha tévedek, vagy ezt csak álmodtam -, hogy a régi kártya működött az új élesítéséig. A régit le is adhattad a bankban, ahol kilyuggatták. Nem! Most nem, itt a 21. század zavaros elején az van, hogy a lejárt kártyát a seggvonaladba is húzogathatod, az automata kiírja, hogy „ezzel már semmit nem tudsz csinálni, nem jutsz a pénzedhez, idióta ügyfél, nem ismered a számokat, 11/05 az elmúlt, kokaint is szeletelhetsz a kártyáddal, de cash-t te itt fel nem veszel, hülye gyerek!”

Ugye most elvileg két hétig, mert telefonok és személyes ügyintézés árán felküldeted a kártyát a bankodból Pestre, ahova szeretnéd, de ugye csak két hét múlva, addig rohadjál el, a bank ül a pénzeden, ne piszkáld azt. Persze tudom, a pénztár! Igen, csakhogy az ATM ingyenes (ezt hazudják) ellenben a pénztár rengeteg sok billió forintba kerül, mert ott ül a humán erő és az ő bére van mögötte, s ezért még csak kedvesen se mosolyog, sőt a megalázó nézést se kerülöd el, amikor bemersz menni, szinte a szőnyeg alatt az utolsó néhány ezresedért és fel mered venni, 350 pénzért.

Ettől a kártya megkímélt volna, de kártyának helló. Hát hogy én ezen úgy felkúrtam olyan ideges lettem, hogy ebédszünetben azért is kimegyek, és bizony előadom a hisztis ügyfelet, aki nyomorog a szopatós rendszer miatt és felveszi a még hozzáférhető maradék pár forintját, ami visszamaradt a lakástörlesztő trilliárdokból a május 25-i esedékes nap után.
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attila F 2011.06.08. 15:19:44

Igen, rosszul emlékszel, ez régen se volt így (mármint, hogy a régi bankkártya az új aktiválásáig használható maradt). Ha így lett volna, akkor lényegében bármelyik kártya végtelen ideig lett volna érvényes, és újra tulajdonképpen egyáltalán nem lett volna szükség.
Szóval, régen is max. a seggvonalodon tudtad volna húzogatni. Persze a bankban régen is le lehetett adni (mondjuk seggvonalon húzkodás után ez már nem igazán illendő).

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.08. 15:21:35

nem tudom mivan otthon, en ha bemegyek a bankba, tok ingyen felvehetek a szamlamrol penzt, ha lenne kisebb sor, nem gyakori, ihatok egy kv-t is
bar ketsegtelen ha cashre van szuksegem en is az atm-et hasznalom
ha lejar a kartyam nem a fiokba kuldik hanem a lakcimemre

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.06.08. 15:21:35

Ezért sincs kapcsolatom bankokkal se ;-)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.06.08. 15:24:36

A zöldségesbe is lehet kérni a bankkártyát? :o)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.08. 15:25:36

A farpofák között lehúzható kártya nem új találmány.
Vasutas berkekben régóta alkalmazzák ezt a modern technikát.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2011.06.08. 15:28:28

Mondjuk nekem kipostázták. Akkor sikeres ember vagyok? Igaz, ez nem az Erste volt.

fess86 2011.06.08. 15:37:19

"az automata kiírja, hogy „ezzel már semmit nem tudsz csinálni, nem jutsz a pénzedhez, idióta ügyfél, nem ismered a számokat, 11/05 az elmúlt, kokaint is szeletelhetsz a kártyáddal, de cash-t te itt fel nem veszel, hülye gyerek!”"
én ilyen bunkó automatával még nem találkoztam

elwood 2011.06.08. 15:37:37

a "számlavezető fiók" szókombinációt használó bankokat azonnal el kell felejteni

CIB,BB,Citi nem tudja mi az. OTP tudja, ez utóbbi is felejtős.

dr. _mmm_ 2011.06.08. 15:40:13

Érdekes.. nekem 3 bank is kipostázza kb 2-3 héttel a régi lejárta ELŐTT. Telefonon aktiválod (kb 1,5 perc) oszt jónapot.. a régivel meg kokaincsíkot szeletelsz..

Egyéves Önkéntes 2011.06.08. 15:41:24

nekem is kipostázták, f.sza csörgős borítékban van.
este moziba megyek, ott fogom kibontani.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.06.08. 15:48:40

@Sün‼: "A farpofák között lehúzható kártya nem új találmány.
Vasutas berkekben régóta alkalmazzák ezt a modern technikát."

Én csak a seggrepecsételést ismertem. Megjelent már a Szigorúan ellenőrzött vonatok 2.?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.08. 15:49:41

@EÖ:
Okostelefont is vigyél, hogy aktiváltatni tudd!

Egyéves Önkéntes 2011.06.08. 15:56:42

@Sün‼: vettem az aldiban egy nagyonokos telefont, még flex is van rajta

Lajszlo 2011.06.08. 15:56:57

Bejelentette-e a tisztelt poszt-toló a lakcímváltozását a bankfiókban?? Amint ugye a szerződés is előírja...
Nekem az ERSTE eddig mindig automatikusan postázta az új kártyát pár héttel a régi lejárása előtt a (náluk bejelentett!) címemre, sose volt ezzel gond.

Lajszlo 2011.06.08. 15:58:54

Mondjuk arra mondhatna valaki valami okosságot, hogy minek jár le X évenként a kártya, ha tök ugyanolyat küldenek helyette... ennek mi értelme?

TiZ 2011.06.08. 16:09:09

Most értettem meg az erste reklámot,amiben mindkét emberke sokat utazgat.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.08. 16:11:50

@EÖ:
És zsebpeca?
Bugylibicska?
Atomhasadásmérő?

akos147 2011.06.08. 16:15:15

@Sün‼: tengeralattjárón lehet leolvasóval fizetni?

Tomasz_a_gozmozdony 2011.06.08. 16:34:33

OTP-nel lakcimre kuldik. Nem tudom mit buziskodnak vele, a pin kod ugyanaz az ujnak mint a reginek, jon a level, benne a kartyaval oszt annyi. Aktivalni meg pin kodot igenylo muvelettel lehet, szal ha lenyuljak akkor se tortenik tulajdonkeppen semmi.

Taurusz 2011.06.08. 16:50:54

Ugyanmár, más bank is el tudja játszani, hogy a kártyát a biztonság kedvéért két nappal előbb letiltja, mert vasárnap járna le. Pénteken meg ugye fizetnék vele... hát nem jött össze. Ugyanezen bank a régi (ellopott, és így letiltott) kártya lejáratakor hat éven keresztül küldte a még érvényes kártya mellé a régi lejárata alapján a kártyán. Először bementem, megkérdeztem, hogy mi a homár, aztán már csak vállat vontam. Ha nekik ez jó, hát hajrá. Hat év múlva megunták.

EvilHedgehog 2011.06.08. 17:19:49

@elwood: Mélységes egyetértés... számlavezető fiókok létezése 2011-ben több mint retro...

budahazyj 2011.06.08. 17:25:39

@woodooman: Miert kell telefonon aktivalni? En beteszem az uj bankkartyat az ATM-be, beutom a PIN kodot, s aktiv!

felszopó 2011.06.08. 17:57:40

FHB bankot kerülje mindenki nagyívben, én a múltkor 500 ftért (a legvégén derült ki, senki sehol nem mondta) várhattam alig több, mint fél órát a 85 fokban!

salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.08. 18:22:19

@Attila F: ha a végtelenségig nemis, de pl a zótépé ha emlékeim nem csalnak még egy hónap türelmi időt ad. szerintem többet, de az egy hónap az biztos.
nekem itt rohadt az új kártya a printer tetején a többi levéllel együtt, amikoris egy számlautalásnál asszontta a renccer hogy kapjam be a bitjeit, biza sztrájkol.
vagy néccer próbálkoztam, majd hívtam az üffélszógálatost.
végigkérdezte a kérdeznivalót, ő is hümmögött, hogy ennek mennie kellene. aztán úgy 3 perc után kérdett rá, ugyan meddig aktív a kártyám?
én pedig mondtam neki egy másfél hónappal korábbi időpontot.
mély meghajlások közt meaculpával köszöntem el tőle és aktiváltam a levélkupac alján lévő cardot.

nemtoom ez máshol így e van e, de a zótépénél 2 éve így vala.

Matajsz 2011.06.08. 18:49:30

@Lajszlo:
Hasonlóképpen jártam én is, mint a poszt író. Szegeden nyitottam sok-sok évvel ezelőtt a számlámat. Oda küldték az Erstések a bankkártyámat. A címem az már rég máshol volt, be is jelentettem banknál, de ők ezzel nem foglalkoznak. Oda megy a kártya, ahol a számlád nyitottad anno.
Más bankoknál tényleg kiküldik a postai címedre az új kártyát, dehát az Erste retro módon működik.

Matajsz 2011.06.08. 18:51:58

Amúgy meg az Erste szerintem az egyik legsz...abb (drága, flegma, nem az ügyfélért van stb.)bank Magyarországon, de sajnos egyéb okokból náluk kell legyek...

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.06.08. 18:54:55

@Lajszlo: kezdő ... ingyé' kapod az új kártyát?

szcsongor 2011.06.08. 18:59:30

@elwood: Amúgy ez a számlavezető bankfiókosdi nem magyar találmány. Spanyolországban a Banco Santander, Fraciáknál a Sociéte Générale ügyfele voltam, mindkettőnél elhajtottak a retekbe, ha véletlenül nem abba a fiókba tértem be valamiért, ahol nyitottam a számlát. Egyik sem sufnibank pedig...

Hentes pékné módra 2011.06.08. 19:04:46

a poszt toló egy idegbeteg.. szerintem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.08. 20:07:59

@szcsongor: vannak dolgok, amit csak ott lehet elintezni, de nagyon csekely ezek szama
eleve szinter mindent el lehet interneten es telefonon, es szinte mindent mas fioknal is

EvilHedgehog 2011.06.08. 20:25:29

@szcsongor: Több milliárdot költenek IT infrastruktúrára....

Elvárható lenne hogy bárhol elintézhess bármit.

Főleg, hogy amint látjuk vannak bankok ahol ez így is működik.

Mighty 2011.06.08. 20:26:58

@Lajszlo: Mert elhasználódik? Nekem pl az 1 év is sok lenne, mert rendesen kopik a sok használattól. Erre a mostanit megkaptam 3 éves érvényességgel...
Nem, nem vagyok nagyon eleresztve, de ahol csak lehet, ott használom. Azért van :)

reunalla 2011.06.08. 20:37:58

érdekes, én két perc alatt váltottam számlavezető fiókot, amikor bejelentettem az új tartózkodási helyem nekik azonnal intézték a számlavezető fiók váltást is a kérésemnek megfelelően...bár ez CIB bank ;)

peppe83 2011.06.08. 20:41:34

Ha lehetne azonnal ott hagynám az OTP-t(hitelem van tőlük). Pl. a Fény utcai piacon lévő 20 ablakos OTP-ben hétfőnként, az egyetlen munkaidőn túlnyúló (18 óráig)nyitvatartási napon 16 óra után 5-6 ablakban van csak ügyintéző, a többiek húznak hazafelé, a maradók pedig hangosan sóhajtoznak, hogy ma sem mennek haza 18 órakor, mert annyi a várakozó ügyfél. Várakozási idő min. 1 óra szokott lenni. Sajnos a netbankon egy csomó mindent nem lehet elintézni, csak személyesen, valószínűleg azért, hogy az OTP hálózatában dolgozó nem éppen fiataloknak legyen munkája.

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2011.06.08. 20:53:25

Tegye fel a kezét, aki tudta, hogy ha a bank nem lakcímre küldi ki a kártyát, akkor a számlavezető bankfiókba!

(Már megint a posztoló a hülye....)

Sancee 2011.06.08. 21:02:33

@peppe83: Érdekes a megközelítésed, pl a 20 ablakból 5 van nyitva mert a többi húz hazafelé? Nahát, Te nem azért vagy ott akkor, mert Te is húztál hazafelé melódból? Vagy nem? Az hogy van még pár ugyanilyen rajtad kívül is, és kevés rá 5 ember? Hát igen, van más is aki húz haza rajtad kívül is.Amúgy nem tudom, mit nem tudsz elintézni netbankon, ami minden rosszindulatot mellőzve iszonyat fontos munkaidő után rögtön, utalni, számlainfót kérni, stb lehet. Értem a problémád de azért ennyire hadd ne. (Amúgy én Rafis vagyok, azok is korán zárnak de telefonon + neten is mindent lehet intézni - nem reklámként, csak ötlet)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.08. 21:04:15

@Josephine B.: en nem tudom mit csinal, ha..
de ugye hat a lakcimre szokas

EvilHedgehog 2011.06.08. 21:42:43

@Sancee: Csak akkor gáz ha munkaidő vége előtt húz valaki hazafelé.

De ez a fenti leírásból nem eldönthető.

efi 2011.06.08. 22:14:07

Nem vagyok róla meggyőződve, hogy dombornyomású bankkártyát levélben kiküldözgetnék. Ezek offline terminálon is használhatóak, ahol PIN-t sem biztos, hogy kérnek, csak aláírást. Tehát kapásból nem fog látszani a kereskedőnél, hogy azt valaki (postás bácsi) megfújta ráírta az áldozat nevét a saját kézírásával és használta (aláírta a számlát is), csak majd 1-2 nap múlva, amikor emelné át a bolt a pénzt a banktól és kiderül, hogy a kártya még blokkolt.
Szumma szummárum, ezt személyesen szokták átvetetni és ragaszkodnak is, hogy helyben élesítse a delikvens a PIN-kódjával.

esef 2011.06.08. 22:24:50

inkább örülj, hogy van kártyád, még ha messze is. én múlt pénteken kaptam meg az FHB-től a borítékot két hónap után. az én nevemre volt címezve, de nem az én nevemre szólt a pótolt kártya (a száma stimmelt). Homárral már le van zsírozva, kiteszik posztba valamikor, jelenleg a Pszáf, az FHB és én focizgatunk az üggyel. mellesleg számla megszüntetése folyamatban, csak az a kurva kifutási idő...

Sancee 2011.06.08. 22:27:01

@EvilHedgehog: Valóban infó hiányában félreérthető az írás - amúgy, pont pénzügyekben, és pont 1 efféle forgalmú helyen nem is szeretném hogy 10 órával a háta mögött intézze vki a számlaügyeimet (kereskedelemben vagyok több mint 10 éve, tudom milyen a 10-12 órás műszak - agyilag a végére már enyhén zokni vagyok). Nem jó hogy ennyire le van terhelve a személyes ügyfélszolgálat, a bankoknak inkább a hiányos telefonos-internetes palettát kéne bővíteni vagy legalábbis javítgatni, a felhasználókat meg rászoktatni hogy tényleg csak akkor kelljen fiókba bemenni ha elkerülhetetlen (Persze, nyugdíjas nagyimtól nem várhatom, hogy netbankoljon, de ha valaki tudja használni akkor saját maga is jobban jár vele - gyorsabb, olcsóbb, kényelmesebb, egyszerűbb, stb...)

esef 2011.06.08. 22:27:17

@efi:
a citi levélben küldte ki a dombornyomott mastercardomat, amit utána be kellett élesíteni a webes felületen

@Mighty:
ha jó fej a bank, ingyen kicserélik az elkopott kártyát. elvégre nem a te hibád, nem azzal szórakoztál, hogy elkoptasd. anno az allianz bank nekem ingyen cserélte

esef 2011.06.08. 22:29:48

@felszopó:
írd meg a Homárnak a sztorit, hivatkozz az én FHB-s kártyapótlós sztorimra, hátha összekötik és lesz egy giga-FHB poszt.
másik történésünk velük (mármint nyuszómuszóékkal), hogy anyósomat telefonon felhívták, hogy márpedig ő mostantól másik számlacsomagban van és kész. ezt most kezdjük lemeccselni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.08. 22:30:14

@efi: na most akkor a postas bacsi alairasa eleg, vagy pin kod kell?
igen
credit kartya elvesztese eseten, maradjunk ennel, bizony lehet visszaelni....
a banko szophat vagy az ugyfel
credit kaertyat ne jo levesziteni az almoskonyvek szerint, bar nagy dolgokat nem lehet venni veluk

a debit is dombor mar regen

esef 2011.06.08. 22:33:57

@hagyma:
nem tudom nálatok hogyan csinálják, de itthon a citis dombornyomott debit kártyát telefonon/neten lehet aktiválni ügyfélszámmal. a magyar lopós postás bácsi ezért sokra nem megy vele.
bár láttam én már hajléktalant amex kártyával próbálkozni... :)

igazságos 2011.06.08. 22:39:33

Nekem is 11/05 volt a lejárati dátumom, csak a Raiffeisennél, és nem kellett holmi bankkártyáért kuncsorogni a bankban, küldték postán és kész. Valahogy otthon voltam, (én se tudom, hogy történt az eset), szépen aktiváltam, pin kód nem változott.

Nem is értem, valami sikertörténet történt velem, vagy mégis sikeres ember vagyok, a posztoló meg nem?

@hagyma: nálunk küldik a kártyát, aminek a pin kódja megegyezik az előző kártyáéval, azt nem küldik papír levélkében, s csak az illető tudja.

Csak akkor kapsz új pin kódot, ha ügyfélként új kártyát igényelsz, ha lejárt a kártya és akkor kap az illető újat, akkor nem küldenek.

Sima levélként küldik a kártyát, postás bácsi bedobja a postaládába, és ott hagyja. Na mármost, ha az ügyfél lúzer, vesztes, meg nem sikeres ember, netán tartozása van, netán hitele a banknál, s direkt dobja automatikusan a leveleket a szemétbe, netán nem nézi meg, mit küldött a bank, akkor miért mást hibáztat maga helyett?

A két hét idő alatt meg lehet direkt Netet használni, mint olyan találmányt, netán előre felkészül az ember, ha tudja, hogy le fog járni a kártyája. Nekem két napot kellett várni az újra.

igazságos 2011.06.08. 22:42:41

@esef: igen, te is jól mondod, a kártyát telefonon/neten aktiválni lehet. A postás meg tényleg nem sokra mehet vele, hiszen az előző kártya pin kódját nem tudja.

Azért a mai világban mindent lehet, minden előfordulhat. :D

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2011.06.08. 22:42:48

OFF:
A disznók után szabadon, már a buszmegállók és felugrálnak a kocsiplatóra... :)
( www.police.hu/friss/fej20110608_04.html )

esef 2011.06.08. 22:46:35

@Josephine B.:
fölösleges megírni úgyis tudja mindenki hogy apacsok voltak... :)

igazságos 2011.06.08. 22:47:03

@efi: nekem dombornyomott visa bankkártyám van, s levélben küldték. Akkor?

igazságos 2011.06.08. 22:48:13

@Josephine B.: már a Borsban is ezzel jöttek, le vagy maradva. :)

efi 2011.06.08. 22:57:05

@esef:
Még egyszer mondom, hogy NINCS arra előírás, hogy PIN-kódot mindenhol kérni kellene. Van is ahol nem kérik, itt nyugodtan tudsz fizetni aktiválatlan kártyával és ha ez a hely ráadásul offline terminál, akkor ez nem is fog kiderülni a fizetéskor.
Kockázata tehát a banknak van, hiszen az ügyféltől, akinek szánták nem lesz majd ténylegesen leemelhető a pénz, a bolt pedig jogosan hőbörög majd. Ezért ezt nem minden bank vállalja be.

esef 2011.06.09. 07:07:09

@efi:
és ha aktiválni kell a kártyát első használat előtt? akkor hiába van a kezében a kártya, el fogja utasítani a bank a tranzakciót aktiválás hiányában...
amúgy meg a kereskedő kérjen fényképes igazolványt ha nem kell pin-t megadni...

Mighty 2011.06.09. 08:35:56

@efi: Az erste postán küldi a dombornyomott kártyát. Addig nem tudod vásárlásra használni, amíg nem végeztél vele sikeres ATM-es tranzakciót.
Magyarországon szerintem elég kevés lehetőség van offline kártyahasználatra. kb 12 éve használok bankkártyát és eddig 1, azaz egy alkalommal volt olyan, hogy a dombornyomott kártyámat ilyen indigós papírra nyomták át.

És ahogy esef írja, a bolt felelőssége, ha pin nélküli használatnál nem győződik meg a kártyatulajdonos személyéről (szemlyi megtekintése) és utána esetleg hoppon marad.

cicmen (törölt) 2011.06.09. 09:18:34

@EÖ: vettem az aldiban egy nagyonokos telefont,
még flex is van rajta

Az jó! Azt nem kell kikapcsolni a moziba!

Egyéves Önkéntes 2011.06.09. 09:52:39

@cicmen: azzal manikűrözök a romantikus jelenetek alatt

Elsőőőőő!!! 2011.06.09. 11:03:31

@Sancee: "amúgy, pont pénzügyekben, és pont 1 efféle forgalmú helyen nem is szeretném hogy 10 órával a háta mögött intézze vki a számlaügyeimet"

Megsúgok valamit: az okosok már kitalálták a "műszakos munkarend" varázslatát. Azaz attól, hogy reggel 8-tól este 8-ig van nyitva egy bankfiók, egyáltalán nem biztos, hogy aki este 8-kor ott ül, az reggel 8 óta ül ott.
Van egy délelőttös meg egy délutános banda, és váltják egymást.
A munkaidő 8 óra.

2011.06.09. 11:26:27

@Mighty: Zambia és Szváziföld kivételével már nincs offline kártyahasználat.
Ezeket az országokat viszonylag egyszerű elkerülni.

2011.06.09. 11:28:34

@efi: aktiválatlan kártyával szerinted a bank visszaigazolja a fizetést a terminálon ????
Ezt komolyan gondolod ?

mohopasi 2011.06.09. 12:08:11

Talán írtam már, de még mindig röhejesnek tartom, hogy 1 bizonyos méret feletti cég képtelen feldolgozni azt a problémát, hogy valakinek van külön levelezési címe is.

Sancee 2011.06.09. 12:29:38

@Elsőőőőő!!!: Kedves 1. szeretem ha valaki egy több kommentes beszélgetésből elcsípi az utolsót és arra behány valami nagyon okosat - szerintem nem igazán ez volt a kiindulópontja a hozzászólásomnak, de gondolom, nem vetted a fáradtságot, hogy megnézd az elejét - nem baj, nem adunk rá, ilyen bölcs hozzászólók is kellenek, mint Te

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2011.06.09. 13:46:58

@Sancee: ne vesszetek már ezen össze.

Én pl. ebédidőben szoktam intézni a bankos ügyeimet, ha lehet. De ugye a bankban is akkor mennek ebédelni, azaz akkor is szívás a dolog. Ez van.

Sancee 2011.06.09. 14:03:32

@nyomasek_bobo: Öreg vagyok én már ahhoz :) amúgy Erste- én is utálom, nekem annyi szerencsém volt, hogy minden eddigi melóhelyem mellett volt közvetlen több bank is - legutóbbiak mellett Rafi, kajaidő fele eddig elég is volt mindig, ha kellett vmi. Lehet h kéne 1 előterjesztés, lehetőség az ügyfél banki területen történő étkezésére :P

sogo 2011.06.09. 20:10:16

tégy panaszt és bízz benne, hogy számodra előnyösen bírálják el. welcome to the real world.

amano 2011.06.10. 14:12:33

Az ERSTE jófej bank ám. Èn azóta szeretem öket töretlenül, amióta le akartam kérdezni az ERSTE ATMböl az egyenlegemet, mire kiírta, hogy nincs papir, sikertelen a tranzakció. De mivelhogy megpróbálta, ráadásul sikertelenül, a következö havi kimutatáson ott figyelt a 100 Ft-os tranzakciós díj.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2011.06.10. 16:26:33

@amano: most mit csodálkozol? papírra gyűjtött...

Elsőőőőő!!! 2011.06.10. 19:53:22

@Sancee: Bevallom, nem mindig olvasom el az összes kommentet. De ha mégis, akkor sem reagálok az összes felvetésre.
A te kommentedben egyetlen reagálnivaló volt: attól félsz, hogy ha este mész bankba, olyan droidok ülnek ott, akik reggel óta gályáznak és akkor tuti elcsesznek valamit.
Én viszont tudom, hogy azok a droidok max 8 órát ülnek ott. Így azt is tudom, hogy a fentiektől nem kell félned. (Persze attól még elcseszhetnek bármit.)

Örülök, hogy segíthettem.

Sancee 2011.06.10. 21:18:34

@Elsőőőőő!!!: Eszerint akkorát nem tévedtem - a hozzád hasonlók - bocsáss meg a személyeskedésért, de nem bírom megállni, csak olyasmire válaszolnak, amire valami jópofa, szaratós választ benyöghetnek, anélkül hogy foglalkoznának vele, mi is zajlott előtte. Örülök. Ettől is lehetnek szépek az ilyen fórumok. És amúgy ha pont vetted volna a fáradtságot, hogy beleolvass, mi volt előtte, tudnád hogy annyit írtam, x munkaidő után jobban benne van a hibalehetőség, tökmindegy hogy 8 vagy 10 óra, és igen, képzeld, jobb szeretem ha egy kipihent ember szolgál ki, mintsem egy önnön magán kívülálló okok miatt, de lestrapált. De mindegy, gondolom Te sosem vagy ilyen helyzetben - így a beírásaidból ítélve minimum tökéletes vagy 24 órából 24-et. Sebaj, részemről is ennyi, szintúgy örültem!

Elsőőőőő!!! 2011.06.11. 08:25:56

@Sancee: Engedtessék már meg, hogy szabad akaratomból egy nyilvános fórumon arra reagáljak, amire nekem tetszik.

A személyeskedés meg téged minősít, nem engem.

"és igen, képzeld, jobb szeretem ha egy kipihent ember szolgál ki, mintsem egy önnön magán kívülálló okok miatt, de lestrapált."

Ez szép, meg minden, de ugye te sem gondolod komolyan, hogy majd minden ügyfélnek friss munkaerőt biztosítanak.

Egyébként konkrétan 10 órát említettél. Hidd el, egy bank van annyira ellenőrzött minden szempontból, hogy nem engedheti meg magának azt a luxust, hgoy bizonyítottan 10 órát dolgoztasson valakit rendszeresen.
Tehát olyannal nem találkozhatsz, aki mögött 10 óra meló van. Tetszik vagy sem, ez van.
Sokminden miatt lehet szidni a bankokat, de ők azok, akik a legkorrektebbek a munkavállalókkal. Ott vannak a legtisztább munkaviszonyok. Nem azért, mert olyan jófejek, hanem mert nem tehetik meg a szigorú kontroll miatt.

Mindegy, részemről lezártam.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.11. 13:04:15

@Elsőőőőő!!!: 2 bankbe járok (OTP, BB). van, hoyg egy nap reggel is meg este is. mindig ugyanazok fogadnak, akik reggel.
ennyire szigorú a kontroll? :)

mielőtt belémkötne valaki aki nem beton: nem, nem mindkét bankban ugyanazok az alkalmazottak és nemis váltják egymást de/du műszakban.

2011.06.11. 16:06:31

Nem értem a problémát. Nekem be van állítva a naptáramba, hogy mikor fog lejárni a kártya (1 hónapra előre nézek mindent). Ha 1 hónappal a lejárat előtt még nincs hír a banktól, telefon, rákérdez.
Eddig még semmi gondom nem volt.

Én nem az Ersténél bankolok.

/tno+DA= 2011.06.14. 14:04:28

@hagyma:
Te ugye Angliában élsz? :)

Esztre 2011.07.29. 23:13:54

@peppe83: problémádat emberileg megértem, de nem vagyok biztos abban, hogy más ügyeidet akár ilyen szájhúzós-sóhajtós ügyintézőkkel el tudsz-e intézni máshol, teszemazt vidéki okmányirodákban, körzeti orvosi rendelőkben, stb. tapasztalatom szerint kis hazánkban a fű sem nő 17.00 után
süti beállítások módosítása