Azt az egyszeri mozilátogató is tudja, hogy jó magyar szokás szerint a költekezés nem áll meg a jegyvásárlásnál, a filmhez elengedhetetlen a csámcsogás és a szürcsölés, aminek borsos árát a multiplex előszeretettel be is hajtja. Azt azonban sem a Homár, sem Erika nem tudta, hogy az üres pohárért és popcorn-os zacskóért is ugyanannyit gombolnak le az emberről, mintha tele kérte volna mindenféle tápláló finomsággal.
Húgom 2 gyerkőccel rendelkező anyuka, jómagam nagynéniként igyekszem helytállni időnként. Amikor csak tehetem bringázni, játszótérre, Margitszigetre, Csodák Palotájába, olykor csak a Duna partra kavicsokat dobálni cipelem őket (5 és 2,5 évesek) - pénztárcámtól és időmtől függően igyekszem minél több időt tölteni velük.
Vasárnap eléggé mostoha idő lévén úgy döntöttem, hogy moziba megyünk - hajrá WestEnd - Kung Fu Panda jövünk! Mivel időnként járunk moziba, ezért a mozijegy árával számoltam, de hát a mozihoz kukorica és üdítő dukál (ezt a mozit belülről még nem látott gyerek is pontosan tudta) - így gondoltam, ha már lúd.... A kedves meglepetések ezután jöttek - gyerek menü nuku - végül is mese lehet, de gyerek menü nincs, sebaj --- Természetesen alap a 2 gyerek esetében, hogy mindkettőnek mindig saját kell és teljesen ugyanolyan - már ha nem akarjuk a következő pár órát civódással tölteni. Arra gondoltam, hogy mivel a legkisebb kukorica és üdítő mennyisége is túl sok a gyerekeknek - veszek egy üdítőt és egy kukoricát és kérek mindkettőhöz még egy papírdobozt illetve poharat....hát itt tévedtem, a plusz kukoricás tasakért egy teljes adag kukorica árát kérik (?!?!) az üdítőnél szintén.
Felháborodásomnak miután hangot adtam, hamar vezetőt hívtak, aki "elmagyarázta" együgyü vásárlójának, hogy mindkét termék esetében az elszámolás doboz, illetve pohár alapú - és ha hiány van, akkor az eladótól vonják le. Vagyis, ha azt akarom, hogy a 2 gyereknek legyen külön, akkor vegyem meg 2 x aminek kb. negyede sem fogyna el, nem beszélve arról, hogy aranyárban adják.
Bevallom nem a legszebb szavak kíséretében távoztam a pénztártól, a gyerekek nem hallották, de csak arra lennék kíváncsi a gyakorlatban ez hogy néz ki? Tehát nem a gépből fogyott mennyiséget mérik, és nem is a kasszába a beütést nézik, hanem feltételezem én: a pénztáros névre szólóan felvesz a műszak kezdetekor mondjuk 100 db poharat - felmatricázza a nevével mindeniket és a műszak végeztével leszámolja azokat a raktárosnak. Ha elmegy mosdóba, ne adj isten ebédelni, akkor viszi magával, nehogy valaki az Ő poharaihoz nyúljon és neki kelljen kifizetni egy üdítő árát a papírpohár hiányáért?!? Ha többen vannak kasszában, akkor nehogy egymás poharához nyúljanak, akkor zárható szekrényben mindenki egy sajátban tartja a poharait és kukoricás tasakokat?
A rablásnak ez a módja felháborító eddig ok, csak még azt nem tudtam eldönteni: ennyire hülyék - ennyire hülyének nézik az embert vagy tényleg ilyen hülye vagyok?
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 00:32:05
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 00:33:32
England win The Ashes! 2011.06.29. 00:50:31
("a filmhez elengedhetetlen a csámcsogás és a szürcsölés..." - na persze, juszka, anélkül be sem fűzi a gépész a szalagot.)
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.29. 01:46:43
miértfoglaltazösszesnick? 2011.06.29. 02:04:17
Pár éve jómagam is az említett moziban dolgoztam a büfében néhány hónapig, így meg tudom erősíteni a vezető által elmondottakat.
Mikor a kasszás munkára megérkezik, akkor az első dolga, hogy vezetőjével (manager vagy supervisor) befárad a büféraktárba és felveszi a műszakjára szánt csomagot, ami a papírpoharat és a papírzacskót tartalmazza. Ezeket leszámolja, és aláírja az erre szánt íven. Kimegy, adja el a terméket, majd műszak végén a megmaradt cuccot a vezető jelenlétében ismét leszámolja, majd az íven aláírja.
Miért van erre szükség?
Azért, mert az üdítő és a kukorica helyben állítódik elő, az üdítő szirupból (10-20 kg-os kiszerelésben, csőre kötve), vízből és szén-dioxidból (gázpalackokban szintén csőre kötve) áll össze, ott helyben és kerül a csapba, ami a pulton található. A kukoricát pedig két hatalmas pattogtatógéppel készítik szintén hátul, majd töltik zsákokba, ahonnan a szépen megvilágított pultba öntik, hogy gusztusosan nézzen ki. Mivel az egység ott kerül kimérésre, ezért van szükség arra, hogy egy zacskó egy adag terméket reprezentáljon, ahogy ez az üdítővel is van.
Mi a helyzet a chipsel (nachos) vagy a pereccel?
A chips elszámoló eszköze szintén a tálka, azzal együtt, ha jól emlékszem 72 grammot kell nyomnia, amit egy pici mérleggel mér ki a kisegítő alkalmazott vagy az épp ráérő kasszás a hátsó pulton. A kukoricával és üdítővel ellentétben ez közös, ahogy a perec is az.
Mi van, ha lopnak?
Jogos kérdés. Nem, a poharak, zacskók nincsenek kulcsra zárva, egy kasszás egy műszak alatt egy munkahelyen dolgozik, így addig az az ő területe. Ha valaki (kolléga) van olyan gerinctelen, hogy elvegyen a poharaiból, mikor tudja, hogy működik a dolog, akkor ő lopást követ el. Nem nagyon lehet védekezni ez ellen, hacsak nem valaki kiszúrja a kamerán keresztül. Ha egy vendég benyúl és elveszi a poharat, és ezt senki nem veszi észre, sajnos igen, az is 1 egész pohár üdítő árának megfelelő hiányt okoz, holott valószínűleg nem is tud róla.
Ha a közös termékekből származik hiány, akkor annak az árát az összes aznap a büfében dolgozó alkalmazott között osztják szét.
Bizony, kemény egy világ a mozis.
Konklúzió:
Valóban nem szép, hogy nincs gyerekmenü, mikor van gyerekműsor. Viszont nagy marhaság szerintem, hogy egy 5 éves gyerek nem tud megenni egy kis kukoricát másfél óra alatt. De ha így van, akkor venni kell 1 közöset mindenből, és megnevelni a kurva kölköt, hogy ne hisztizzen minden szarért, nem mindenki másban keresni a hibát, csak mert az olyan marha divatos. Vagy ha már ennyire szarrágó, akkor menjen le a Matchba a földszintre, vegyen meg mindent féláron, és vigye be úgy, hogy nem látják. Soha senkinek nem nyittatják ki a táskáját, hogy belenézzenek, mit visz be. Vagy oldja meg valahogy, de ne rinyáljon folyton mindenért, ne legyen rugalmatlan és totál kompromisszumképtelen, mert ez legalább annyira zavaró, mint mikor a mozi hibázik azzal, hogy nincs épp gyerekmenü.
Itt a végén se a mozit akartam védeni, csak nem szeretem ezt a hozzáállást. Az elején pedig igyekeztem elmagyarázni, hogy mi történt, meg eloszlatni azon véleményeket, hogy át akarták volna verni a vendéget.
miértfoglaltazösszesnick? 2011.06.29. 02:14:42
És a végéhez még egy mondat, hogy ki hülye, ki nem: szerintem sokat mond az emberi hülyeségről, hogy a kedves vendég képes 1000 forintot kiadni egy zacskó kukoricáért és egy üdítőért, csak mert minden áron tömnie kell a fejét filmnézés közben. Közben pedig panaszkodik, hogy nincs ez, nincs az, és játssza a fillérbaszót, hogy kettőt kell vennie, miközben nem KELL. Innentől kezdve nincs miről beszélni.
Seqi 2011.06.29. 03:14:43
Végy egy nagy zacskó tescos kukoricát és a hozzávaló coca colát (szintén tescobol lehetőleg), majd végy egy táskát, rakd bele a kólát és a kukoricát, majd vidd be a moziba, a kutyát nem érdekli, ráadásul megúsztál 600 forint pluszköltséget!
vizsla_barat 2011.06.29. 03:33:01
Megdobbent 2011.06.29. 03:41:30
Persze, hogy ki es minek visz 2,5 eves gyereket moziba, az is jo kerdes.
Ebben a sztoriban mindenki idiota egy kicsit.
Megdobbent 2011.06.29. 03:43:38
Fasze' nem adtok ures cuccot anyagarban, arrol nem szol a fama?!
Istenem, veletek is csak tobben vagyunk.
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.06.29. 04:14:29
Veled is csak eggyel többen vagyunk.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.29. 04:16:21
mert kenyelmes es az elado nem tud lopni
hacsak nem lop maganak zacskot
bar nem tudom mennyit tudna lopni? odajarnanak a haverjai es ellatna oket colaval?
sajat maganak meg eleg 1 pohar meg egy zacsko ha zabalni vagy inni akar
gondolom penztargeop van, miert nem lehet elhinni, hogy nem lop?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.29. 04:18:03
megha napi 10 haverja is bemegy ingyen colara, ami azert gondolom feltunne, tudod mennyi veszteseg az gepi colabol?
hangyafasz
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.06.29. 04:18:10
nem adhat anyagárba kukoricás vödröt, kólás poharat. Éspedig azért nem, mert csak. ÉrtEDE?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.29. 04:20:05
teljesen ingyen kell, sot adni kell hozza wd-40et ha nyikorog a zacsko
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.06.29. 04:20:46
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.06.29. 04:22:43
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.06.29. 04:33:35
Nem tudom nálatok hogy mennek a dolgok, de itt abszurdisztánban diákmunkások dolgoznak az ilyen helyeken. És hogy mondjam finoman ... ez a megoldás nem haladja meg az értelmi képességeiket. ÉrtedEDE? :)
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.29. 05:38:54
lecet
tovabbra sem gondolom, hogy ingyen osztogatna a kukoricat ha nem kene elszamolni a zacskoval
understandEDE?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.29. 05:42:18
en mar oreg vagyok ki tudom varni azt a fel evet mig megjelenik egyebb formaban
es nekem kenyelmesebb otthon a tv is eleg nagy az audio is jo
nekem eleg
es eleve sort iszok, nem colat, sort meg itt nem lehet bevinni ugy remlik
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.06.29. 05:45:02
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.29. 05:49:41
szereljenek fel kamerat
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.06.29. 05:50:50
Ez még mindig abszurdisztán. Az alkalmazottak többsége ha lehetősége van, lop. Akkor is, ha megfizeted. Tapasztaltam. Ha valahol dolgoznak 40~50-en, mindig akad néhány okostojás, amelyik oda szarik ahol eszik. Ez van. Olyan módszer kell, amivel pontosan megállapítható, hogy mennyi pénznek _kell_ lennie a kasszában. Ez ilyen. Nem mondom, hogy jó, mert nem az. De nincs jobb.
Amúgy én sem járok moziba mióta nem ott dolgozok :P
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.29. 06:01:39
nalunk is lopnak vazze
annyi kamera van mint a hetszentseg
ha valaki bukik a minimum, hiogy kirugjak, ezert csak a hulyek lopnak, mert elveszitik a melojukat
a mi regionkban egyes helyeken 16 szazalekos munkanelkuliseg is van
ha ott a kamera a feje folott mar alapbol fosik lopni
de nekem amugy tenyleg 8 hogy megy a magyar mozikban meg az is hogy megy itt
olyan 20 eves koromban leszoktam a mozirol
Félre Beszélő 2011.06.29. 06:29:29
dr. _mmm_ 2011.06.29. 06:41:09
Mellesleg tényleg barom egy elszámolás.
A posztoló meg simán hülye. 2,5 éves gyereket moziba vinni.. jesszus...
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2011.06.29. 07:20:45
Painkiler 2011.06.29. 07:22:58
Almaspite 2011.06.29. 07:48:02
A posztolónak meg annyit, hogy igen, neki is igaza van, valóban a rendszer rossz, de ha nem tudsz ellene felkelést szítani, akkor legközelebb menj le a WestEnd alagsori szintjére, ahol hatszáz kajálda van és kérj ott, bármelyik vendéglátóipari egységben egy poharat... Azok tutti adni fognak ingyen.
b_t 2011.06.29. 08:02:00
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 08:10:36
@miértfoglaltazösszesnick?: ez lehetett volna 3 mondat is.
és a selejtes zacsi vagy pohár esetén mi a teendő?
vagy ha veszek egy adagot, majd benyújtom a poharamat, hogy tőccsd már tele lécci, akkor azt inggyé' adjátok?
legközelebb ha megyek, nem mammutot kérek... neeeem... viszek egy hátizsákot meg egy kétliteres flakont oszt inggyé' megtöltetem.
Layosh 2011.06.29. 08:12:41
2011.06.29. 08:15:19
Pedig ez így megy. Ha visszaviszed a kólád/kukoricád mert nem elég sós/édes stb.. akkor a büfés kiönti, a pohár/zacsi megy a selejtbe és kapsz másikat. Ha szakadt a zacsi/pohár, akkor is megy a selejtbe, így tudnak elszámolni vele.
Hogy miért így van? Gondolom azért mert azok a cca. 50 lityós zsákok, amiből a popcornt töltik a gépbe (igen: tévhit hogy helyben pattogatják!) +-20% töltöttségűek, a gépben nincs semmi ami mérné. Üdítős automaták is maximum az összesen kifolyt mennyiséget nézhetnék, azt nem, hogy mennyi benne a szörp. Ha nem pohárral, hanem teszem azt elfogyott szörp mennyiséggel számolnának el, akkor ide a rozsdás bökőt, hogy a delikvens azért sírna mert túl híg az üdítője. Azt meg se említem, hogy egy gépre több ember jut.
Sajnos ez igy megy, majdnem olyan mintha a Centrummal vitatkoznál, hogy miért nem adnak neked egy marék parkolójegyet seggtörlésre, mert éppen most sz@rt be a gyerek és nincs nálad papír.
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 08:16:22
E Z A S Z A B Á L Y ! P O N T !
ha ez nem tecc, semmi baj! senki sem kötelezte, hogy márpedig ő köteles megvenni +1zacsit és poharat. nevelje meg a kölykeit, hogy nuku hiszti mert most közös van.
rendelkezem egy nővérrel meg egy öccsel. probléma esetén úgyis mindig a kicsinek van igaza, addig viszont a nagyobbik többet bír fogyasztani. ;)
samcro 2011.06.29. 08:18:15
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 08:19:09
rhubarbjelly 2011.06.29. 08:24:24
Baltás Jenő 2011.06.29. 08:30:40
.lll. 2011.06.29. 08:31:13
tümmedt bagázs
zsiráffff (törölt) 2011.06.29. 08:31:45
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 08:33:15
különben nem, mert az erősebb többet esz. tapasztalat.
manes 2011.06.29. 08:35:48
b_t 2011.06.29. 08:36:59
EZASZABÁLY! PONT! = rugalmatlanság
bekbórd! 2011.06.29. 08:40:35
néma fóki 2011.06.29. 08:43:13
Kifordított kacagány 2011.06.29. 08:43:41
itt még ahhoz is hülyék a népek, hogy ne szarjanak oda ahonnan esznek és igen, ebben a kamera sem akadályozza meg őket, mert azt sem értik.
mondjuk a kamera amúgy se tökéletes megoldás. időszakosan visszanézni lutri. folyamatosan figyeltetni pedig felesleges, az összes biztonsági őr lusta és szarna rá.
Mosquito 2011.06.29. 08:49:41
Azért írta le korrekten mi hogy történik/működik ott hogy az ilyen Homár Atomfizikus nickek is megértsék mint te!
zsiráffff (törölt) 2011.06.29. 08:51:23
Az én porontyaim is veszekednének állandóan, ha hagynám őket, dehát azér' van annyuk hogy helyrerakja őket.
Tomasz_a_gozmozdony 2011.06.29. 09:01:59
leonito77 2011.06.29. 09:10:59
Nem minden anyuka szakértője a mozi büféjének a rendszerének és valóban megdöbbentő a vevő szemszögéből. De ő nem személyeskedett te viszont igen. Reméel még nagyon sokra viszed az életben ezzel és még kívánok rengeteg pohár és zacskószámolást. Nálunk úgy tűnik, hogy nagy többségben a vevő a hülye. Sajnos. Csak megkérdezném, hogy honnan kellett volna tudni ezt a rendszert? És függetlenül a bolt belső működésétől vajon mennyire sértheti az egyszerű vevő igazságérzetét, ha a papírpohár üresen ugyanannyiba kerül, mint tele? Szépen néznénk ki, ha a fagylaltos is annyiért adná a tölcsért üresen, mint fagyival tele.
Jó magyar hozzáállás. Filléreket kereső frusztrált alkalmazott, mindent kamerával figyelő főnök (mert ugye akar majd lopni mert keveset keres).
És persze a kukából még soha nem szedtek ki papír poharat és mosták el ugye?
Vagy csak nagyon rosszindulatú vagyok, de pont emiatt mindig összegyűröm, mert a mekkdónáldszban ugyanezt csinálják és amikor egy ismerősöm oda ment dolgozni más nem lévén hetekig kukázott, meg papírpoharat mosott.
De a vevő az persze szemét. Na ne már. Azon túl, hogy valaki vesz, vagy venni szeretne valamit senkinek semmi köze a bőrszínéhez, gyerekeihez, neveléséhez, stb... aki ilyenekkel jön annak már jó adag frusztrációja van és úgy érzi, hogy adott pillanatban joga van azt másra hárítani. Hát nincs!!!
theutat villám 2011.06.29. 09:15:42
Egyáltalán nincs igazad, még ha úgy érzed, hogy de, mert Te aztán ott dolgoztál ám, biza'!
Ha a vendég kér egy zacskót, adjanak neki ingyen, mert ő a vendég. Őszintén szólva kurvára leszarom, hogyan megy az elszámolás a mozin belül, meg kinek mit kell aláírni, adjatok egy kibaszott papírzacskót, ha azt kérek, basszátok meg.
Az elszámolással meg nem a vendéget kell terhelni, azt hiszem, ez belátható.
Ennyi
Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2011.06.29. 09:28:27
Fuxika 2011.06.29. 09:32:14
Az a barom meg akit műszakvezetőnek hívnak, kimegy, és nem azt teszi, hogy odaadja ingyen, aztán majd hoz ki a raktárból egy-egy darabot a pultosnak?
Tuti, hogy ebbe is a FIDESZ keze van benne! Vagy az MSZP-é!
Azét nagyapámnak nem volt ilyen gondja az unokáival...
Sátán meg a Jocó 2011.06.29. 09:34:15
Úgyhogy ha tényleg ekkora a magyarfóbiád, akkor az :
1. tudatlanság, mert életedben nem jártál még a faluhatáron kívül
2. gonoszság, mert irekt csinálod.
mind a kettő szánalmas.
Kívül tágasabb, nem fogsz hiányozni.
Vili bácsi 2011.06.29. 09:37:41
Aha..!
Ha a vendég azt kéri a pénztáros lánytól, hogy sz...a le meg kell tennie, mert ő vendég?
Fuxika 2011.06.29. 09:38:51
Bocs, szerintem szerencsére nem mindenki akar elamerikásodni. Látszik éppen elégé azon a nemzeten, hogy milyen jött-ment szedett-vetett banda alapította meg építette fel. Agyilag rokkantak, nekem nem példaképeim. Akkor már inkább Mr Bean, ő legaláb vicces. Meg nem olyan kövér.
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 09:53:20
a szabályokat azért állították fel így vagy úgy, mert adott napon/órában az tűnt a leghelyesebbnek. ha valaki tud jobb megoldást, biztosan szívesen meghallgatják. de amíg nincs más módszer a tolvajok -értsd: munkaerő- fékentartására, addig az akinek van egy valag pénze hogy az ilyen kis anarchiázó misszpicsákat és a többi normális vendéget kiszolgálják étellel/itallal de nem akar ráfizetni, addig ő diktálja a szabályokat.
ha nem így lenne, ismerve a munkaerőpiacot neki nagy kára keletkezne.
én is szolgáltatok. ha nem tarta(t)nám be a magam állította szabályokat, talán még kayára sem maradna.
@Aki a zsiráfotszereti: jjjja. a gép előtt, mint én mi? :P :D
minket is próbáltak "helyrerakni", de én elég kreativitással rendelkeztem... az Öcsém kárára. :D
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 09:55:37
igazad van. de ha azt mondják hogy ez van, akkor nem pampogunk, nem írunk posztot, hanem elfogadjuk. innen, hogy posztot készített belőle, ekézhető a gyermeknevelésre alkalmatlan picsa.
vagy talán nem is akarja nevelni a gyermekeit hanem ez is csak növeszti nevelés helyett? :)
2011.06.29. 09:57:23
Az ilyen kisgyermekkor az egó kialakításáról szól, az "ÉN" határainak megtalálásáról és ennek fontos része a veszekedés, a testvérrel történő konkurrenciaharc. Ez nem neveletlenség kérdése, hanem életkori sajátosság.
A posztoló ismerhette volna a mozi sajátosságait és tényleg a matchban vehetett volna olcsón kukoricát.
Leone_510 2011.06.29. 10:00:10
A probléma gyökere...nem azt mondom, hogy minden esetben mindent osszanak meg egymással, de azt gondolom, hogy van olyan hely és alkalom amikor erőt kell venniük magukon.
Azt hiszem a posztolónak nehezen megy az alkalmazkodás, és a gyerekeit is ilyen szellemben neveli.
Az, hogy nem volt gyerekmenü az egyetlen jogos pont a felháborodásában.
megamenn 2011.06.29. 10:03:20
England win The Ashes! 2011.06.29. 10:04:45
Kocsival menj, és töltess kólát a tágulási tartályba is!
leonito77 2011.06.29. 10:06:21
A fogadatlan prókátor bölcs megnyilvánulása volt ez?
Köszi a tanácsokat, de én csak a véleményemet írtam le, mert ugye azt itt lehet. Mindenkit minősít a saját hozzászólása, téged is. /engem is/
Teljesen mindegy Amerikában hogy megy, még nem dolgoztam hamburgeresnél és a vendéglátóipar vendég oldalát erősítem. Volt már negatív tapasztalatom külföldön is. És a magyarozásért elnézést, de személyeskedni mi alapján? Egy idegen embert?
Szerintem megdöbbentő, hogy ugyanannyiért adja a poharat üresen, mint az üdítőt. Persze, ha ez a szabály, akkor ez a a szabály, csak nem éppen vendégbarát, márpedig szerintem egy vendéglátó alapvető célja a vendégek kiszolgálása lehetőleg a legjobb minőségbe és a köz megelégedésére. Esetleg lehetne tartani ilyen esetekre más színű poharat és más színű zacskót amit csak üresen lehet kiadni és a kamerával is ellenőrizni lehet.
Ehhez nem kell egyetem, csak egy kis odafigyelés az igényekre.
Nem valószínű, hogy a gyermekes anyuka kötekedni ment oda és már a villamoson előre jókat mosolygott, hogy micsoda posztot ír majd a homárnak. Ha olvassa a nagy jó kukoricás bácsi, javaslom gondolja át, hátha mások is járnak oda pici gyermekkel, hátha van igény plusz zacsira, meg műanyag pohárra. Szerintem még akkor is kulturált, ha azok árát elkéri (10 forint?)
zsiráffff (törölt) 2011.06.29. 10:10:11
@Kulics: akkor most hagyni kell a kölykeket veszekedni vagy sem? én mindig leoltom az enyémeket ha veszekednek, mert falra mászok ha ölik egymást.
lobster thermidor 2011.06.29. 10:10:13
Micsoda egy tümmedt nő az ilyen!
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.06.29. 10:16:25
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.06.29. 10:27:25
2.Gyereket meg kell nevelni, hogy ha nem kap meg valamit, akkor utána ne sírjon,hisztizzen utána órákat.
3. Moziba nem megyünk, letorrentezzük,legalább az ilyen szar cégek becsődölnek,és a köcsög,aki ilyen rendszert talált ki, mehet árkot kapirgálni.
4.A vezető meg "bekaphassa"!
user error 2011.06.29. 10:31:56
Nem a dobozért és pohárért kell fizetni, hanem a doboz+popcorn és pohár+kóla kombóért. Miért? Mert így könnyebb elszámolni.
A posztolónak meg gratulálok, hogy egy 2 és fél éves gyerekkel megy moziba és kólával itatja. Legközelebb a teszkóban is megkéri a pénztárost, hogy töltse ketté a fél literes kólát, mert a gyermekek nem tudnak fejenként egyet meginni?
forintosProjekt - · forintosprojekt.blog.hu 2011.06.29. 10:36:19
ugyuli 2011.06.29. 10:36:56
A "nagynéni nevelje már meg a gyerekeket" kicsit erős, ezt nem mindenki veszi jó néven még a testvérétől sem...
Szvsz a manager dolga lenne, az ilyen esetek végig mosolyogva kezelése, úgy hogy a vevő boldogan távozzon és később visszatérjen további pénzeket ott elkölteni.
Gyerekmenü: lenne értelme a leírtak miatt is.
Végeredmény: A mozi profitmaximalizálásra törekvése és manager rugalmatlanságának eredményeként -1 visszatérő vásárló és homárposzt.
Tölgyasztal 2011.06.29. 10:40:24
elwood 2011.06.29. 10:58:32
ha poharat kérsz az eladótól lopsz, ha pohár nélkül kukoricát akkor a tulajtól
ha nem számolnák a poharakat, akkor könnyen számla nélküli zsebbe fizetős lenne a buli, ami a tulajnak nem buli
KecskeDotyi 2011.06.29. 11:00:30
Éljenek a multiplexek. Na ezért (is) nem járok én moziba.
elwood 2011.06.29. 11:01:49
zacskókat meg Kolompárék az alvégről adnak amennyit kérek, egy rokonuk hajtogat egy csomót egy zárt helyen
Papundekli 2011.06.29. 11:02:56
megamenn 2011.06.29. 11:03:38
A kóla kártékony hatása meg semmi ahhoz a -szerintem maradandó- halláskárosodáshoz képest amit egy-egy film alatt elszenved a kedves vendég.
2011.06.29. 11:07:02
A posztoló ez esetben jól tette, hogy külön akart adni nekik kukoricát, mert sokkal békésebb dolog kerülni a konfliktust. Ha lehet. A mozi személyzettel szemben nem sikerült neki :)
zsiráffff (törölt) 2011.06.29. 11:12:55
@KecskeDotyi: akkor ha viszem a zacsit otthonról, csak tíz HUFba kerül a kukorica? Ez jó. Kár, hogy nem szeretem a kukoricát.
megamenn 2011.06.29. 11:16:12
Legközelebb ha moziba megyek, kérek két korty kólát meg egy pofa kukoricát :)
Ahoj- 2011.06.29. 11:19:57
Amúgy miért nem mentél le valami ABC-be venni valami zacskót vagy papírbiszbaszt és át tölthetted volna a gyereknek a kukoricát.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.06.29. 11:20:31
Inkább jó, hogy nem szereted a kukoricát. Mert ha szeretnéd, akkor megennéd, pedig utálod.
Decens Vizualista (törölt) 2011.06.29. 11:21:43
A sok arcoskodó, ékezet nélkül pampogó - és természetesen rendekívüle nagy élettapasztalattal rendelkező - jólmengmondós, végtelenül frappáns és jópofa, IT szektor-nevelte faszjancsik értelmetlen posztját is elbírja a net, persze gyereket közelről még egyik sem látott. Az ilyennek még úgy 10 évig minimum ne legyen nebulója, vagy ellenkezőleg: marha gyorsan szakadjon a nyakába minimum 1, aztán tapasztalja meg, mi hogyan is megy. Igen, ez a kor az egó kialakításának időszaka. Szánalmas mikor egy hozzászólás velejét az ekézés adja, zéró kompetenciával (rosszabb esetben érzelmi inkontinenciával megtoldva).
Harmadik pontként pedig a frusztráció szülte, különösen széles szókincs-spektrummal felvértezett posztokat említeném meg. Egy fokkal kevésbé szánalmas, mint az előző, viszont erre is áll, hogy miután lemondott kussoljon be és legközelebb csak akkor szólaljon meg, ha értelme van, ha hozzá tud tenni valamit a storyboardhoz, a közösséghez, akármihez. Ne pedig csak egy pótcselekvésnek is szar, még önmagának is felesleges - legtöbbször - tucatreakciója legyen a témához.
Gyerekeknek kell az élmény. Ez ugyanis a mozgatórugója, az értelme, az eredője az egésznek. Azt figyeljétek már meg milyen szinten beleteszitek magatokat a posztokba és hát... milyen szinten bemocskoljátok a lényeget magát ezzel. Még önmagunkat ilyen szinten előtérbe téve károgás sem lenne túl nagy probléma HA rendben lennének a hozzászólók. 1 kezemen meg tudom számolni hányan kiegyensúlyozott emberek itt. De nyilván nem az fogja fröcsögtetni az egóját ész nélkül aki rendben van, szóval nem is várom el a lehetetlent. Tárgyilagosságot jobb lenne fókusz alá helyezni inkább.
Képzeljétek a nagynéni helyébe magatokat, nem feltétlenül szeretetömlengést meg megértést várt ezerrel, de emberi véleményeket. Szerintem baromi lelohasztó lehet neki olvasni mindezt ami itt össze lett hordva.
Kurvára szégyellje el magát akire valamelyik is áll. Igen, az én posztom sem különb most, de basszátok meg, ezt nem bírtam nézni, térjetek észre.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.06.29. 11:21:56
mohopasi 2011.06.29. 11:24:29
SALE Kálmán 2011.06.29. 11:26:58
Ez egy jó amerikai szokás, 15 éve senki nem táplálkozott moziban. Aztán bejött a multiplex, ami egy nagyon jó dolog lenne, de mivel disznóvájút is mellékeltek hozzá, annyira mégsem.
SALE Kálmán 2011.06.29. 11:28:43
theutat villám 2011.06.29. 11:31:02
Nem, nem azt kérte, tanulj meg olvasni. Egy papírzacskót kért, érted, egy papírzacskót, azt meg adja oda.
Érted már, Okoska?
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.06.29. 11:34:12
Részben igazat kell adjak neked. De azért az se jobb ember, aki a vélt vagy valós sérelmei miatt itt dühöng,ahelyett, hogy mondjuk a helyszínen odaállt volna,és csinál valamit. És most nem arról van szó, hogy mindenkinek ki kell harcolni az igazát. De ha helyszínen nem volt valaki elég tökös,akkor később ne ugasson. Vagy ha ugat,akkor meg tűrje el,hogy szétszedik a kommenntekben.
Egyébként meg az internetet azért találták fel, hogy lehessen ingyen pornót nézni,meg egymásra arc nélkül köpködni.
SALE Kálmán 2011.06.29. 11:34:20
megamenn 2011.06.29. 11:40:51
tuono 2011.06.29. 11:43:13
Ettől persze még a helyzet nem változik, hogy ez egy lehúzós, teljesen inkorrekt eljárás. Persze megmagyarázni mindent lehet, és már megszoktam, hogy a hülye magyarok torkán sok szart le lehet nyomni, és még tűrik is, mert szerintük ez így rendben van!
junkiemano 2011.06.29. 11:44:44
A kukorica adagok mérete és ára sem véletlenül alakul úgy, ahogy, ha azt logikusan végiggondoljuk, máris választ kapunk arra, miért nem preferálja a mozi az osztogatást. Nem is kell ehhez ismerni az elszámolási kulisszákat.
És lehet a módszerrel vitatkozni, meg nem szeretni, de ha ennyi pénzért ezt kínálják, akkor vagy elfogadom, vagy választom a Match-et az alsó szinten.
De miért kell szerencsétlen alkalmazottal szemétkedni, meg ráhívni a menedzsert, hátha még őt is jól lehordják, ha egyszer ez a szabály, és ezt mondták neki, így kell árulnia.
SALE Kálmán 2011.06.29. 11:45:31
Nem szép hogy a hülyéket megőrzi az örökkévalóság. Nagy Sándorról sem azt jegyezted meg, hogy 11 évesen megnyerte a szellentőversenyt:(
mohopasi 2011.06.29. 11:49:42
SALE Kálmán 2011.06.29. 11:53:42
zsiráffff (törölt) 2011.06.29. 11:55:19
Én sajnos "érzelmi inkontinens" vagyok vagy mi. Nem tucc egy jó orvost? Gondolom már soknál jártál, csak azért bátorkodom tanácsot kérni tőled, ha szabad megszólítanom téged egyáltalán..
@mindenki másnak: Na mosmán tuggyuk mihez tartsuk magunkat.Mindenki pofa be, irány gyereket nevelni és értelmező kéziszótárért az antikvárba.
SALE Kálmán 2011.06.29. 11:57:51
(bocs, magas labda volt;) )
KecskeDotyi 2011.06.29. 11:58:41
Büszke_troll 2011.06.29. 11:58:53
Ha nem számolnák a poharakat zacskókat stb, akkor először csak a haverok nem költenék a pénzt, aztán a haverok haverjai sem. Nem a tíz pohár hiányozna, hanem tíz pohárnyi üdítő bevétel.
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 11:59:59
@Aki a zsiráfotszereti: :D iggen...
és szerencsére én vagyok a nagyobb!
@Dr Jozef Vengloš: nem tudok. ügyfél magával vitte a WD-40emet és beragadt motorháztetőzárral nem férek hozzá!
@theutat villám: az igaz, hogy a vendégnek mindig igaza van.
DE!
az a baj, hogy a VENDÉG mostanság egy igavonó állatnak nézi a szolgáltatót és csakis az önös érdekei átal vezéreltetve leszarja, hogy az is ember, teszemazt családja van.
ott tartunk, hogyha bemegy a parszt valahová, akkor mindenkinek azonnal az ő seggét kell nyalni. hogy vannak mások is? nem baj! lényeg, hogy annak az egynek jó legyen.
hogy ez a misszpicsa nem bírja belenevelni a gyerekeibe hogy nem csak ők vannak egyedül, ez manapság igen jellemző. ÉN. ÉN. ÉN. Én...
oszt ha mindenki kérne +1 poharat? az én kicsi feleségem sem bír meginni egy 3decis üdítőt egy délután alatt, míg én simán 1-3 litert. mégis megoldjuk ha hasonló helyzetbe kerülünk.
jaaaaaa... hogy mi már felnőttek vagyunk?
nem kérlek! neki is van testvére, nekem is. mindannyiunknak volt gyerexobája, a testvérével közös. persze hogy voltak nézeteltérések... nanáhogy! de a szüleink mindig pikk-pakk meg tudták oldani a problémát.
ez manapság valahogy nem megy. SENKINEK.
KecskeDotyi 2011.06.29. 12:00:11
vape 2011.06.29. 12:00:14
Csak nekik összefoglalva: a hugának van 2 gyermeke, nekik csinált programot a mozizással.
Büszke_troll 2011.06.29. 12:02:17
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 12:02:21
SALE Kálmán 2011.06.29. 12:02:22
Ez most így működik. Lehet hogy egy teljesen automatizált világ kellene.
zsiráffff (törölt) 2011.06.29. 12:03:50
SALE Kálmán 2011.06.29. 12:04:11
Különben én nem értem ezeket a posztokat, a mi időnkben tök nyugis kölykök voltak. Ezek meg olyanok, mint a randalírozó, kisnövésű vadállatok.
Ennyi hiperaktív poronty még az alkoholista, bagózó, drogozó anyukák mellett sem kéne legyen. Akkormeg?
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 12:04:25
bár manapság az ultrahangos multiplexekbebn már nem is hallaccana.
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 12:15:17
kedvencem, amikor beesik a Zügyfél este 8kor és elkezdi mondani a problémáját. amikor kikecmergek a rommá szedett autó műszerfala alól és kérdőn nézek hol a nyitvatartási táblára (09:00 - 17:00) hol rá, egy pillanatra leáll majd folytatja. amikor mondom hogy "elnézést, de 3órája zárva vagyok!", nem bírja felfogni a töppedt agyával, hogy esetleg nekem is van családom aki hiányol csak épp a tulajnak megígértem, reggelre kész az autója.
amikor elérünk a fél perces párbeszédben odáig hogy "de nekem csak...", akkor szokott elszállni az agyam. 8-)
majd ha a sok programozó ír szépen olyan programot, hogy a gépek készítsenek mindenre 1-1 gépet, akkor lesz ezeknek való világ.
a tök nyugis kölykök azért enyhe túlzás csak annyi a különbség, hogy a szüleink növesztés helyett felneveltek. megmutatták a helyes irányt, nem mi irányítottuk őket.
nagyjhából. :)
zsiráffff (törölt) 2011.06.29. 12:20:01
KecskeDotyi 2011.06.29. 12:20:44
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 12:27:19
de sajnos ma nem azt a világot éljük, mint pl 5éve... az emberek lényegesen kevesebbet költenek az autóikra, mert a kifilézett bankszámláik többnyire mínuszban vannak és a bevételeiket nem hozzám hozzák, hanem befizetik a számláikat, tengődnek egyik napról a másikra.
pl most is itt ülök lassan 3/4 órája a gép előtt, mert a délelőtti hamar kész lett, de a következő csak 1re jön. közé nem tudtam semmit felvenni mert... mert.
hiába mennék haza... 20perc oda + annyi vissza, vagyis elbenzinekek X Ft-ot és még csak meg sem melexik a szék a seggem alatt. ráadásul nincs is odahaza csak a nagy gyerek.
viszont a számláimat, járulékaimat, könyvelőt, stb nekem is ki kell fizetnem valamikor és ha ehhez éjszakáznom kell, akkor azt vállalom.
majd lesz még itt felemelkedés és remélem, nem kell addig becsődöltetnem a céget. :)
zsiráffff (törölt) 2011.06.29. 12:29:55
Vili bácsi 2011.06.29. 12:30:17
Mondom ha azt kéri, akkor azt is?
Vagy papírzacskóban?
Mert ő a vendég!
Érted-e, he...?!
England win The Ashes! 2011.06.29. 12:33:25
Emlékeim szerint annál kell felnyitni a motorháztetőt, ha tankolni akarsz.
Mazsinco 2011.06.29. 12:34:53
SALE Kálmán 2011.06.29. 12:41:53
2011.06.29. 12:42:35
KecskeDotyi 2011.06.29. 12:44:04
Kívánom h neked is ez legyen.
KecskeDotyi 2011.06.29. 12:45:19
vape 2011.06.29. 12:48:44
A sztori lényegén semmit. A kommentelők úgy osztják az észt pl. a posztolóról és a gyereknevelésről, hogy közben a történet nem kis részét fel sem fogták.
KecskeDotyi 2011.06.29. 12:51:52
Sir Zet 2011.06.29. 13:01:34
elwood 2011.06.29. 13:01:50
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 13:02:14
@Dr Jozef Vengloš: volt, úgy 25 éve egy kölcsönben nálam. :D
írod, hogy a tágulási tartályba tőccsek. megjegyezném, az pedig a trabiban nincs, lévén léghűtéses. :fütyülősgizdasmile:
a tágulási tartály az a kiegyenlítő tartály, mely a vízhűtéses rendszereknél
"szívja magába" a melegedő motor átal táguló vizet, majd a hűléskor nyomja vissza. ha nincs repedés a rendszeren és tiszta a tágulási tartály szelepe, csődurranás előtt ott szokja kifröccsenteni a vizet amikor nem megy a hűtőventi vagy nincs keringés.
segítettem? ;)
@KecskeDotyi: békáson. attól függ, milyen szerelők. én fő profilként biztonságtechnikával foglalkozom, de autóvillamosságis is vagyok. meg néha a VIP ügyfeleimnek mindenes. :)
ez a "nincs meló" nem azt jelenti, hogy komolyan nincs. ez most azt jelenti, hogy míg pár éve napi 12-18 (változó, átlag heti 65) órát végigdolgoztam, úgy ma is szinte idebent élek, csak van naponta 1-2 óra lógásom. 8-)
a csúcsom 5 nap alatt1 alatt 82 munkaóra. akkor nagyon elfáradtam. :D
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 13:06:39
akkor most szebb szavakkal:
nem akartam, hanem _feltételes módban kérdeztem_, átértelmezve egy posztoló szavait.
idézném magam:
"Ha a zacsi és a pohár után kell fizetni, akkor ez azt jelenti, hogy ha viszek saját papírzacsit és termoszt, akkor ingyen kapom bele a kukoricát, meg a kólát?"
ugye nem kell külön rávilágítanom a "ha" szócska és a mondatvégi "?" jelentésére? :)
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 13:10:18
úgyis rég ettem már kolbásszal töltött pulykatekercset...
KecskeDotyi 2011.06.29. 13:14:17
KecskeDotyi 2011.06.29. 13:15:32
elwood 2011.06.29. 13:16:51
se ha szócska, se kérdőjel, vagy csak rossz a browserem, de annyira nem fontos
England win The Ashes! 2011.06.29. 13:18:11
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 13:18:19
emellett mondhatnám autóvillamosság (ablakemelő, ablaktörlő, központi- motor- csomagtér- váltózár, computer javítás, izzócsere...) vagyis A-Z.
imádom a melómat, hobbim az autók és az elektronikák. emellett magamnak csinálom tizensok éve. néha mufurc vagyok az ügyfelekkel, de nem a két szép kék szememért jönnek vidékről is hozzám, hanem a kezem munkájáért. 8-)
miértfoglaltazösszesnick? 2011.06.29. 13:27:33
1) 2,5 éves gyereknek popcornt és mozis üdítőt adni hülyeség
2) Arra hivatkozni, hogy egyforma kell nekik, különben civakodnak, hülyeség
3) Hogy a gyereknek túl sok a kispopcorn, az is hülyeség, de bármi ami pont elég az 5 évesnek, az sok lesz a 2,5 évesnek, tehát az egész hülyeség
4) Azt már meg sem említem, hogy a gyerekmenüben a mennyiségek kb. megegyeznek a "kis" megjelölésű termékekkel
Szerintem az a frusztrált, aki ilyen szarokon nekiáll patáliázni.
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 13:29:41
oszt annak mi is az előzménye? ugye nem miértfoglaltazösszesnick? 2011.06.29. 02:04:17? ;)
hogy direkt vagy véletlenül, de félreérted a mondandómat.
valóban lényegtelen....
@KecskeDotyi: az rápacsa... akkor hol vegyek ócsón Kaiser's termékeket? ;)
@Dr Jozef Vengloš: csak hogy tudd, hogy született az előző írásom:
- látom, írod hogy autóval és tele.
- asszociáltam, hogy a legnagyobb tartály az a tank és biztosan azt tetettetnéd velem tele. (hogy az autót hogy viszem be, tudom, ez az én problémám :D )
- meg is írtam a hozzászólást, amikor visszatekerve látom, hogy nem a tankot írod.
- visszatöröl, átszerkeszt tágulásisra, elküld.
erre mégis arra gondoltál... emlékeim szerint valami ilyet böfögtem:
valami ügyfél ellopta a WD-40emet és a beragadt kis pöcök miatt nem tudok túltankolni.
pedig nemis VW konszernes az ótóm.
:)
leonito77 2011.06.29. 13:39:13
Szerintem a meglepődés jogos és teljes mértékben független a gyermekektől. Arról van szó, hogy nagyon meglepő ugyanazon az áron adni a poharat üresen, mint üdítővel és a magyarázatot értem, de a vevő szempontjából akkor is az.
És senkinek semmi köze hozzá, hogy hogyan neveli a gyereket, meg, hogy csipszet ad neki, vagy banánt, vagy mást. A fogyasztó meglepődött jogosan. Mondhatjuk naiv volt.
Ki is lehetne írni ezt a félre értések elkerülése végett, de szerintem ezt tulaj sem merné megtenni, mert sokkal többen is furcsállanák...
Ja és persze nem kötelező ott venni, meg ott mozizni, de itt nem is erről van szó, hanem az elvről, meg a hozzáállásról. Megfűszerezve személyeskedéssel persze...
labi 2011.06.29. 13:56:10
Megerősíteném, igen.
A doboz alapú elszámolás már 20 évvel ezelőtt is működött (jó reggelt mindenkinek), kedves ismerősöm egy azóta már megboldogult moziban volt akkoriban Miss Popcorn, és bizony előfordult hogy nem a hivatalos dobozba kaptunk ingyen kukoricát.
Egyéves Önkéntes 2011.06.29. 15:13:03
ha a tulaj nem figyel, szénné lopják, benzinkúton, kasszában, boltban, büfében, (bevétel) buszos-postás-szemetes autós-szippantós (gázolaj)
irodából (fénymásoló papír, toll, tűzőgép, WC papír)
amikor autópálya épül, akkor a környéken elég sokan jutnak kedvezményes földhöz-kőhöz-aszfalthoz
ésatöbbi, ésatöbbi
ez egy ilyen tróger ország, ha teheted, menj ki amerikába!
Egyéves Önkéntes 2011.06.29. 15:20:16
mi a családban a joint-ot is így szívjuk, még csak óvodások a kölkök, de már profin kivárják a sorukat
@lófő: a westend mozijában van pattogatott domolykó! isteni íze van, majd kóstold meg egyszer.
KecskeDotyi 2011.06.29. 15:24:46
A villamosságit is tudom. Pont lenne egy kérdésem, és mivel az ismerőssel ki tudja mikor találkozok, így megkérdezlek téged. Semmi extra nicns benne, csak érdekel. Szóval, ha kimegy pl az első index, a hátsó miért villog gyakrabban? Ne röhögj, tényleg érdekel! :)
Az ócsó kajzer termékkel meg én a Lidl-ben találkoztam. Kaiser májas fele áron, csak nem Kaiser néven fut.
KecskeDotyi 2011.06.29. 15:27:01
SALE Kálmán 2011.06.29. 15:49:12
SALE Kálmán 2011.06.29. 15:53:10
Mondjuk egyszer loptam egy csomag postitot. Jó, akkor mégsenincsen baj.
Egyéves Önkéntes 2011.06.29. 15:54:16
Fuxika 2011.06.29. 16:01:21
Tesóméknak egy napra 26 rezsiórát írt ki az egyik alvállalkozó. Nem értette , hogy miért nem jó...
Fuxika 2011.06.29. 16:02:26
Tesóméknak egy napra 26 rezsiórát írt ki az egyik alvállalkozó. Nem értette , hogy miért nem jó...
SALE Kálmán 2011.06.29. 16:06:01
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.06.29. 16:07:24
Torrent a barátod, sokkal hamarabb meg lehet nézni a hivatalos premier előtt, olykor szinkronosan is, de ha nem max olvasni/angolul/oroszul megtanul a csimota.
A 3D meg erőltetett konzumálás és punktum :)
SALE Kálmán 2011.06.29. 16:15:38
Anti Anyag (törölt) 2011.06.29. 18:03:43
(Ez konkrétan valami bankos volt, azok után, hogy a bankok szakmányban vágták át saját ügyfeleiket, az összes üzletágukban befektetéstől a kölcsönig, így aki tehette, leszokott róluk és már régen ausztriában bankol)
b+, hol tanultak ezek kereskedni?
Jerky_Master 2011.06.29. 18:16:48
én a táskámban viszek be üdítőt és csokit, legfeljebb kis popcornt veszek.
neoteny · http://word.blog.hu 2011.06.29. 18:32:20
"majd ha a sok programozó ír szépen olyan programot, hogy a gépek készítsenek mindenre 1-1 gépet, akkor lesz ezeknek való világ."
Akkor te a Luddita Párt elnöke leszel. ;)
Venyigeszu_de_Lucerna 2011.06.29. 18:54:05
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.29. 20:03:06
nevelesem nem engedi
arra meg ne klegyel buszke ha poharszamlalas nelkul minden magyar lop
nem hiszem
mert akkor a haverok mehetnenek sajat poharral pl.
sot annyira csoronak sem nezem a magyarokat, hogy nem is akar moziba menni de elmegy egy vodor ingyen kukoricaert
ha igy van akkor az szomoru
bubo cupropenis 2011.06.29. 20:06:51
A gyerekekből is konzumidiótát nevel azzal, hogy a fogyasztás szentélyeibe jár velük.
Persze ez egyszerűbb, mint értelmes elfoglaltságot találni nekik.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.29. 20:10:00
sot lopnak is sokan
a buntetes kicsit meg mindig huzosabb itt mint otthon
most rugtak ki a hotelbol egy pasit mert lopot par szelet sajtot es a konyhaban is van kamera
25 ev utan....
es ezzel veszitett vagy 30 ezer dollart is
szoval hulye mindenhol van
amugy apro csenesekben mi kelet-europai bevandorlok nagysagrendekkel jobbak vagyunk
\/ nem nagy dologra kell gondolni, nem is igazi lopas, csak pl. kajamaradekokat tilos kivinni, a bolgar munkatarsnom meg kiloszamra hordja ki a kenyeret, ami amugy aszemetbe menne/
a masik gondom, amellett, hogy nehezen hiszem, hogy egy kukorica-cola arus, megha summantana is nehany pohar, vagy voidor araval ezt megerezne valaki
mondtam, a tulajnak a legkenyelmesebb megoldas, okos, ketsegtelen
lehet nalunk is igy van, nem tudom mi a helyzet kukoricafronton
SALE Kálmán 2011.06.29. 20:19:14
ave 2011.06.29. 20:20:07
Ez van, mindig a csatolt cuccokbol lehet igazan megelni.
kerdesek05 2011.06.29. 20:24:04
ilyen visszaváltós mozgalmat igazán elindíthatnának a multiplexek
venszivar 2011.06.29. 20:30:06
Ott hisztizz,ahová ki evett a rosseb!
marynek,meg a tolvaj bolgár csajnak fogd a kezét. HAZA ÁRULÓ ! KUSS!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.29. 20:37:06
hat en most nem mennek, majd ha megnyugszol
ezek szerint amerikaban az indianokon kivul mindenki hazaarulo?
sotetseg van a te fejedben es irigyseg a szivedben
mate evangeliuma 234-21
venszivar 2011.06.29. 20:44:49
No te ekkora paraszt vagy!Azt sem tudod,hogy melyik országból ugatsz,csak a földrészt sejted......Észak,közép v.Dél?Haza ne gyere!Patkányokra ,itt nincs szükség.Kuss! Ott ugass!
acidx 2011.06.29. 21:05:13
uruk.hai 2011.06.29. 21:05:43
A vendéglátóiparban még megértem, de itt nem a film a termék, amit eladnak? Erről nem tudtam. Ritkán járok moziba (utolsó film: HP2...),és abból egyszer vettem chipset, meg üdítőt, akkor is ráb...tam, mert kiderült, hogy a film 169 perces és nem csak 120. A régi szép időkben a túl hosszú filmeknél volt szünet, ki lehetett menni pisálni...
uruk.hai 2011.06.29. 21:08:09
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.29. 21:12:19
bajban lehetsz ha patkanyokra nincs otthon szukseg,de ne kerlelj, nem tudunk itt fogadni, itt amerikaban
aha, persze 2011.06.29. 21:18:13
kéjenc 2011.06.29. 21:19:39
venszivar 2011.06.29. 21:23:03
te meryt dugod v. csak fejed.ott nem áll szóba veled senki,próbáltad már a niggereknél?ja,hogy azok meg nem dumálnak egy cigánnyal........
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.29. 21:36:44
neha unalmas vagy, de ma viszed a primet
valami igen jo kannas borhoz juthattal, tartsd meg a dielered
reggel kicsitr fog fajni a fejed, de nyomjal be deci vegyest, rendben leszel
ha mar a tej nem jatszik nalad...
venszivar 2011.06.29. 21:43:50
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.29. 22:24:04
bar mondtam Marynek egettessen el ,ha eljon az ido, az olcsobb errefele
rad lesz aki dob 3 lapat foldet?
venszivar 2011.06.29. 22:47:19
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.30. 00:44:03
próbálom érthetően...
egy izzó 21 Wattos, ami 14 Volton felvesz cca 1,5Ampert és ebből van kettő, + az oldalindex 5W és a műszcsop visszajelzője 1,2W ami összesen cca 48Watt. az indexrelé terhelésre dolgozik és erre az értékre van beállítva. ha elszáll az oldal vagy a műszcsopvisszajelző, azt észre sem veszed de ha egy 21Wattos száll el, lecsökken a terhelés, hamarabb hűl a bi-metal, gyorsabban kapcsol.
újabban már elektronika van a relé helyett. ilyenkor ha elszáll az izzó ugyanazzal az intervallummal villognak az izzók, de merthogy bent a "kattogást" egy kis hangszóró csinálja a műszcsoportban, elektronikusan reálnak gyors kattogó hangot hogy a beidegzőtött hangra menj és cserélj izzót.
mindenkitől bocsi, de próbáltam rövid maradni! :D
OK, köszi. megnézetem a Zsszonnyal. :)
@SALE Kálmán: :DDD ott lesz még toll, gemkapocs, papír.... ;)
de a gombokat hagyd! nem szeretném ha hamarabb indulna a ráketyi! 8-)
@Fuxika: ha egy adott munkát 3 ember csinál 6 és az egyik +1 azaz 7 órában, akkor ki is jön az! :P
így számolnak a szaxervizekben is.
@neoteny: nem, én nem rombolok. én építeni szeretek. alkotni, a világot szebbé, jobbá tenni.
de lassan kihalok mint a dínók és akkor fognak copni azok, akiknek büdös a kétkezi meló. :)
neoteny · http://word.blog.hu 2011.06.30. 01:22:16
"én építeni szeretek. alkotni, a világot szebbé, jobbá tenni."
A programozó is épít, alkot... és néha sikerül a világot szebbé, jobbá tennie.
ptspts 2011.06.30. 02:39:16
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.30. 03:40:47
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.30. 07:08:19
Ceccon 2011.06.30. 09:44:32
A hozzászólások több mint fele rosszindulatú zsibbasztás. Mire a végére értem, felment a vérnyomásom.
Hogy min?
Azon basszátok meg, hogy ilyen inkorrekt barmok vagytok (tisztelet a kivételnek).
Ki vagytok bukva a 2,5 éves gyereken? Nem mindegy mennyi idôs? Ha 4 évest írt volna, akkor rendben van, hogy kólát kap? Kinek mi a fasz köze van ahhoz, hogy a NAGYNÉNI (nem az anyuka) elviszi ôket moziba és hogy mit vesz nekik?
Semmi, nulla, zéró!!!
Neveltetés?
Bárrmelyikôtök 2-5 éves korában sosem hisztizett semmin? Ugye nem. Gyökerek. Ti már akkor is ilyen "mindenttudók" és szófogadók voltatok, akik anyuci elsô szavára vigyázállásban zabáltátok a számotokra undorító spenótot.... Csak mert azt mondta és ti azonnal el is fogadtátok...
A kisgyerekek hisztisek és ez nem neveltetés kérdése. Ez egy állapot, majd kinövik. Bár látom, vannak itt egyesek, akiknek ez mostanra sem sikerült.
Gyerek a moziba? Micsoda lélegzetelállító dolog. Valószínûleg titeket nem vitt el a szülôk soha gyerekkorban sehová, ezért vagytok irigyek.
Nem értitek mirôl szól a poszt?
Arról, hogy ahol lehet, mindenhol lehúznak, agyatlan, logikátlan szabályok, rendszerek mögé bújva. Ti ezt elfogadjátok?
Ezért tartunk itt, ahol tartunk, a béka segge alatt. Hajrá, csak így tovább, ahány ember, annyi vélemény. Nem ez a gond, hanem a kompromisszum, az összetartás hiánya.
Aki meg úgy érzi, hogy a büféfônöknek van igaza, az elmehet Braziliába az ültetvényekre kapálni. mert ezek szerint azt is megértené, hogy Leonszio érdeke a mezôgazdaság és a szabályai teljesen korrektek... Aha.
Úgy ahogy vagytok (még mindig tisztelve a kivételeket): ez egy szánalmas banda, ti nem látjátok a fától az erdôt.
Lehet engem fikázni, leszarom, de mindenki úgy neveli a ROKONA gyermekét, avagy a sajátját, ahogy akarja. Amikor én voltam gyerek, én is hisztiztem a kóláért. Kaptam is néha-néha, mégsem lettem ilyen barom, mint itt egyesek.
Úgy osztjátok az észt, mintha mindenki a NASA-nál dolgozna... Ha ilyen kurva okosak vagytok, akkor miért nem tudtok megoldást arra így 2011-ben, hogy egy mozi büféjében a szarul mûködô rendszer mindenki ( a vevô és az eladó/tulaj) szempontjából is elfogadható legyen... Miért nem tesztek érte??? Fikázni azt tudtok.
És igenis, álljon már meg a menet: egy kibaszott papírzacskóról beszélünk. Mit nem lehet ezen érteni???????? 1969-ben már a Holdon járt az emberiség... Most meg egy papírzacskó adás-vétele kihívás?
Igen, ha én fizetek valahol valamiért, akkor én sem szakadt pénzt adok, amihez hozzáfûzhetném, hogy: nyugi, csak el kell menned a bankba, ott majd kicserélik. Tehát nem szívatok surmósággal mást és talán jogosan várom el, hogy a pénzemért olyan szolgáltatást kapjak, amivel lehet azonosulni, amit el lehet fogadni.
Az, hogy az idióta rendszer miatt egy üres zacskó annyiba kerül mint a teli, számomra elfogadhatatlan. Szerintem nem vagyok vele egyedül.
Ezzel tudok abszolút egyetérteni:
Decens Vizualista 2011.06.29. 11:21:43
Az a gond emberek, hogy az internet mindent elbír. A figyelmetlenséget, a felületes olvasgatást (átfutást) is. Insantság rulez. Ez az alkalmatlan picsa valóban nem akarja nevelni a gyerekeit, mert feltehetőleg nem rendelkezik gyermekekkel. Ő a nagynéni. Nem leírta? A nagynéni mindenkori feladata a hámból való kirúgás, közösen, minden ami az anyuka tekintélyével már nem lenne összeegyeztethető. Nekem az és úgy jön le a posztból, hogy ő ennek a legmesszebb menőkig igyekszik eleget tenni, valószínúleg helyenként kissé ügyeletlenül, esetlenül, de összességében jól.
A sok arcoskodó, ékezet nélkül pampogó - és természetesen rendekívüle nagy élettapasztalattal rendelkező - jólmengmondós, végtelenül frappáns és jópofa, IT szektor-nevelte faszjancsik értelmetlen posztját is elbírja a net, persze gyereket közelről még egyik sem látott. Az ilyennek még úgy 10 évig minimum ne legyen nebulója, vagy ellenkezőleg: marha gyorsan szakadjon a nyakába minimum 1, aztán tapasztalja meg, mi hogyan is megy. Igen, ez a kor az egó kialakításának időszaka. Szánalmas mikor egy hozzászólás velejét az ekézés adja, zéró kompetenciával (rosszabb esetben érzelmi inkontinenciával megtoldva).
Harmadik pontként pedig a frusztráció szülte, különösen széles szókincs-spektrummal felvértezett posztokat említeném meg. Egy fokkal kevésbé szánalmas, mint az előző, viszont erre is áll, hogy miután lemondott kussoljon be és legközelebb csak akkor szólaljon meg, ha értelme van, ha hozzá tud tenni valamit a storyboardhoz, a közösséghez, akármihez. Ne pedig csak egy pótcselekvésnek is szar, még önmagának is felesleges - legtöbbször - tucatreakciója legyen a témához.
Gyerekeknek kell az élmény. Ez ugyanis a mozgatórugója, az értelme, az eredője az egésznek. Azt figyeljétek már meg milyen szinten beleteszitek magatokat a posztokba és hát... milyen szinten bemocskoljátok a lényeget magát ezzel. Még önmagunkat ilyen szinten előtérbe téve károgás sem lenne túl nagy probléma HA rendben lennének a hozzászólók. 1 kezemen meg tudom számolni hányan kiegyensúlyozott emberek itt. De nyilván nem az fogja fröcsögtetni az egóját ész nélkül aki rendben van, szóval nem is várom el a lehetetlent. Tárgyilagosságot jobb lenne fókusz alá helyezni inkább.
Képzeljétek a nagynéni helyébe magatokat, nem feltétlenül szeretetömlengést meg megértést várt ezerrel, de emberi véleményeket. Szerintem baromi lelohasztó lehet neki olvasni mindezt ami itt össze lett hordva.
Kurvára szégyellje el magát akire valamelyik is áll. Igen, az én posztom sem különb most, de basszátok meg, ezt nem bírtam nézni, térjetek észre.
Roberto Carlos 2011.06.30. 09:49:30
most pedig vedd be a gyógyszered és higgadj le.
KecskeDotyi 2011.06.30. 10:49:09
Ha valami tetszett egy boltban, megkérdeztem h megveszi-e. Mondta h nem. Bepróbálkoztam, h ha majd megjön a fizetése, akkor megveszi-e. Azt mondta, h igen. És ezzel le volt zárva, kemény fél percig emlékeztem rá, h majd ha megjön a fizuja én azt megkapom. De a mai sz@ros kölyköknek MINDEN és AZONNAL kell.
Ceccon 2011.06.30. 11:04:37
Én szándékosan nem neveztem meg senkit személyesen a mondókámmal.
De mint ahogy sokan, úgy te is csak egy részét tudod kiemelni a leírtaknak és semmi mást sem tenni, csak belekötni.
Nem tudod felfogni, hogy a poszt írójának nem a gyerekneveléssel kapcsolatos problémája van?
Nem errôl szól az, amit írt!
Részedrôl a szövegértelmezés erôs túlzással is: 0 azaz nulla.
Ne aggódj, gyógyszer nélkül is higgadt vagyok, fôleg, ha megígéred: igyekszel mostantól a lényegre koncentrálni.
Ceccon 2011.06.30. 11:11:15
Azt elfogadom, hogy a mai gyerekek el vannak kapatva, de azt gondolom, hogy ez a szülôk hibája...
Miért kell egy óvodásnak mobiltelefont venni? Egy érettségizô pöcsnek meg autót? Sorolhatnám az ok-okazat összefüggést, de ez nem ehhez a poszthoz tartozik.
hardrock 2011.06.30. 12:40:47
ÉS igen, ha jóban vagyunk a büféssel, akkor lehet olyat csinálni, hogy ingyen eszünk-iszunk, amennyiben visszavisszük utána a zacskót meg a poharat.
cemeteryman 2011.06.30. 13:10:23
labi 2011.06.30. 13:49:47
No ezzel csak óvatosan, mert lehet hogy másnapra sem hozzák meg a vérnyomáscsökkentőt.
"Kaptam is néha-néha, mégsem lettem ilyen barom, mint itt egyesek."
Hozzászólásod stílusát tekintve ki kell hogy ábrándítsalak. De, az lettél.
KecskeDotyi 2011.06.30. 14:50:48
zünüke 2011.06.30. 15:48:56
SALE Kálmán:
zünüke 2011.06.30. 15:51:01
Ceccon 2011.06.30. 16:01:06
Igen. Átvitt értelemben, de ezt te úgysem érted.
Ismét egy kiragadott mondat, amibe muszáj belekötni.
Stílussal kapcsolatban: számomra mindegy, milyen a stílus, ha van mögötte értékelhető tartalom. Néha a sorok közt is kell olvasni.
Neked valószínűleg vérnyomásnövelőt kéne szedned, mivel le van lassulva az agyad...
Ami engem dühít, és tudom, hogy még sok más embert is: az a rosszindulat!!!
Ebben és sok más posztban olvasható kommentek döntő többsége a beszólásokról, lehülyézésekről szól, mindegy ki mit oszt meg egy írásban. Nem hisznek neki, kioktatják, osztják az észt, rosszindulatú, "úgy kell neked-így jártál" stílusban véleményeznek.
Hajrá, csak így tovább, ez is tükrözi a mai életvitelt, felfogást, a másik problémáira jellemző nemtörödömséget.
Az aki ide vagy bárhova ír egy posztot, nem azért teszi, hogy lehülyézzék, hanem a bizalmába fogadva titeket, megoszt veletek egy valós vagy valótlan sérelmet. Nem azt várja, hogy a lényeget nem látva, egy-egy mondatát megmagyarázzák, aláássák. Az ami itt van, az igenis rosszindulat!
Oké, én egy barom vagyok. Azért mert neked nem tetszik a stílusom. Lehet, másnak sem, de nem igazán érdekel. De inkább vagyok egy magam által is felvállalt barom, mint hogy ne tudjak valamit megfelelően értelmezni és annyival többet hozzászólni egy-egy poszthoz, hogy: ez milyen idióta, stb.
De ha már a személyeskedésnél tartunk, engedd meg, hogy én is illesselek egy jelzővel: Te olyan
fütyöke-
szerű lény lehetsz, ha fökdbe dugott fejjel csak huszadrangú dolgokon tudsz lovagolni.
Részemről én lezártam az eszmecserét, immár teljesen nyilvánvaló, hogy mindegy ki mit ír, csak a buzerálás jön át belőle egyeseknek és sajnos sokaknak.
Krumplibogár 2011.07.01. 15:43:46
Lilieth 2011.07.01. 15:50:15
szubjektiv 2011.07.01. 19:08:43
Amúgy meg idióta volt az eladó meg a vezető is. Nem azt kell mondani, hogy ennyiért meg ennyiért tudunk üreset adni, hanem azt, hogy sajnos nem tudunk adni,mert a rendszer úgy számolja, mintha ez egy teli zacskó meg pohár lenne. Vagy gondolták, hogy a nagynéni megveszi üresen egy valag pénzért? Jah és sűrű elnézéseket kérni, hogy ilyen szar a bolt rendszere.
Az unokahugom dolgozott az egyik multiplexben nyári munkaként, teljesen elképesztő volt, amiket mesélt. Basszus vécére is úgy lehet elmenni, hogy a műszakvezetőtől, vagy ki a bánattól engedélyt kell kérni. Nem ám úgy, hogy odaszól a kollegának, hogy Józsi kiszaladtam a klotyóra. Idiotizmus a köbön és arcátlan lehúzás.
Ha én kukoricázni akarok, viszek itthon pattogtatott kukoricát, hozzá fél literes üvegben vizet, azt hello.
A nagynéninek meg elismerésem, hogy viszi a kiskrapekokat sokfelé.
szubjektiv 2011.07.01. 19:15:08
Egyik alkalommal megkérdeztem szegény fiatal eladót, hogy szóda nincs-e. Szerencsétlen teljesen hülyének nézett. Pedig ugye van szóda, hisz azt keverik a szörphöz, hogy kóla legyen. Csak azt mégsem lehetne aranyáron adni.
anarch 2011.07.05. 12:30:09
hardrock 2011.07.06. 10:16:04
brëndon · http://edrink.blog.hu 2011.07.10. 13:55:31
E-Sz-A 2011.09.01. 19:23:13