Az az alapszabály, hogy mindig van rosszabb, Roland viszont a jelek szerint elérte a 21. századi vezetékes internetszolgáltatás mélypontját. Tavaly ősszel a Fraktál helyét a Drávanet vette át, akik - bár egy évre előre ki volt fizetve az internete - visszamenőleg másodszor is kiszámlázták a létező legrosszabb árfolyamon azt a pár hónapot:
UPDATE 15:53 Csudagyorsan megjött a válasz a Drávanettől, egyenesen a vezérigazgatótól, ezt az eredeti levél alatt olvashatják:
A történet egy internetszolgáltatás vásárlásával kezdődött amelyet, egy meztelen internetszolgáltatást a FRAKTÁL internetszolgáltatótól vásároltam 1 éves előre fizetéssel, már 2 éve. Az elején kiküldték a számlát egy évre, én befizettem, és utána nincs fejfájás - gondoltam én. Ez jól is működött kétszer. Tavaly ősszel meglepve tapasztaltam, hpgy a FRAKTÁL ügyfélszolgálatra való telefonáláskor a DRÁVANET jelentkezett be. Kiderült, hogy a FRAKTÁL nincs, de vanb DRÁVANET. Gondoltam az internet jön, ezzel nincs gond, számlát is biztosan küldik a következő évvel kapcsolatban, bár értesíthettek volna, hogy szolgáltatóváltás volt.
Tavasszal jött a fekete leves. Kiküldték a számlát ösztől tavaszig, de nem a kedvezményes, hanem a listaáros áron, mondván, hogy nekem kellett volna értesítenem őket, hogy nem kaptam számlát. A 2,5MB-es internetet havi 11400ft-os áron számlázták vissza egészen onnan, ahol lejárt az előző egy éves előfizetésem. Gondoltam felhívom őket, hogy mégis én szívesen kifizetem a szokásos áron, de hallani sem akartak róla. ASZF az ASZF és kész - egy évre visszamenőleg számlázni lehet, a szolgáltatás vásárlója köteles a számla hiányát bejelenteni. Többször megkeretem őket, hogy mégis hát ez nem egészen korrekt hiába áll benn a ASZF-ben, én ki akarom fizetni, de hát nem 3x-os áron. Sajnos nem talál halló fülekre.
Lehet, hogy jogilag nekik van igazuk, de mégis, hibáztunk mindketten, de a vásárló vigye el a balhét.......
Ha ezek után valaki akar a DRÁVANET-tel üzletelni akkor lelke legyen rajta, mert az orosz rulett az orosz rulett, vagy tessék elolvasni az apró betűst.
P.s.: Azóta vettem a T-home-tól 15MB!-es internetet 2700ft-ért. Inkább havonta fizetem, abból talán nem lehet baj.
Visszamenőleges kedvezmények ígéretével, lehet, hogy már holnap megoldódik az ügy:
Tisztelt Homár Szerkesztőség! Tisztelt Roland!
A Drávanet Zrt. az utóbbi időben több kisebb-nagyobb szolgáltatót is felvásárolt, többek közt a Fraktált is. Az ügyfeleket érintő folyamatoknak jól kidolgozott forgatókönyve van, amiben a legfontosabb szempont az ügyfélmegtartás, illetve az ügyfél-elégedettség, eszünk ágában sincs kellemetlenséget okozni, ellenkezőleg!
A levélben említett esetben az ügyfél valamilyen okból nem találkozott az értesítésekkel, se a szolgáltatóváltással se a lejárt hűségidő miatti megkeresésekkel (ezeket levélben és emailben is kiküldtük), illetve nem jelezte, hogy nem kap számlát hónapokon keresztül. Ilyen esetben a lehetőségeink korlátozottak, a mi oldalunkon csak egy egyszerű nemfizetésként jelentkezik, amit igyekszünk az ügyfél elérhetőségein keresztül rendezni, ami itt --a leírtak szerint-- nem sikerült.Amennyiben a mi hiányosságunk miatt történt elnézést kérünk, ha megkeres minket igyekezni fogunk megnyugtató módon rendezni az ügyet, akár visszamenőleges kedvezmények érvényesítésével is (nálunk alap, hogy ha hosszabbít a listaáras időszakot automatikusan jóváírjuk). De minden más esetben is --ha lehet-- az ügyfélnek kedvező döntést igyekszünk hozni. Reméljük itt is lesz erre lehetőségünk!
Baráti üdvözlettel:
Papp Zsombor
Drávanet Zrt.
vezérigazgató
s.k.
UPDATE 07/01 Rolandtól:
Szeretném kiegészíteni a Drávanettel kapcsolatos emailemet az alábbiakkal.
Amint benneteket is, engem is megkeresett a Drávanet vezérigazgatója és ebben a telefonos megkeresésében elnézést kért az engem ért kellemetlenségért. Ahogy azt az emailjében nektek leírta visszavonták a listaáras számlákat, és helyesbítőszámlákat küldtek el nekem, illetve egyenlőre emailben kaptam meg az értesítést. Gondolom, tévesen fordult elő, hogy ilyen sokáig húzódott, de a lényeg az, hogy ígéretükhöz híven az ügyfél, jelen esetben az én javamra döntöttek.
Köszönöm Papp Zsombor vezérigazgatónak, hogy európai szolgáltatóhoz méltóan kezelték ezt az ügyet. Köszönnöm az ügyfélszolgálatos munkatársuknak is a segítségét.
Köszönettel marad hűséges olvasójuk,
mortalwombat 2011.06.29. 12:06:43
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.06.29. 12:10:30
Törjön ki a lába nek'.
É2I 2011.06.29. 12:11:57
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.06.29. 12:16:16
É2I 2011.06.29. 12:16:46
KecskeDotyi 2011.06.29. 12:18:19
Eljátszanám ezt én is az ÉMÁSZ keretein belül. Szerinted kikapcsolnák az áramot vagy kikapcsolnák?
dr. _mmm_ 2011.06.29. 12:18:57
Mert ha az ügyfeleket megöröklik, akkor a kötelességeket is.. szerintem..
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.06.29. 12:20:34
StGo 2011.06.29. 12:23:23
cicmen (törölt) 2011.06.29. 12:23:52
Mit vársz egy folyóról elnevezett cégtől?
Tavaszi áradás vazze!
Vladdika 2011.06.29. 12:41:57
nyomi 2011.06.29. 12:48:15
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 12:48:59
kapok 6mega körül ha jó a nap.
oszt? ez is egy poszt.
felszopó 2011.06.29. 13:03:36
elwood 2011.06.29. 13:04:52
és ha igen miért ?
teljesen jól járt el.
Drávanet meg Darwin díjas a saját kihalásáért küzdésében
tocibacsi 2011.06.29. 13:07:18
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.29. 13:09:21
tocibacsi 2011.06.29. 13:11:01
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.06.29. 13:14:19
Téged nagyon lehúznak.
cicmen (törölt) 2011.06.29. 13:16:21
KecskeDotyi 2011.06.29. 13:16:41
É2I 2011.06.29. 13:17:59
index.hu/x.php?id=hajtas&url=http://sportgeza.hu/sport/hirek/2011/06/29/julius_14-en_lesz_a_kekszalag_rajta/
Ede szereted-e?
KecskeDotyi 2011.06.29. 13:18:24
cicmen (törölt) 2011.06.29. 13:18:33
Az milyen?
Felkiált: a picsába! Mi a fasz van ezzel!
bekbórd! 2011.06.29. 13:21:21
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 13:33:33
@cicmen: jjja. vitázom is eleget velük, amikor lemegy négyre az a nyóc-se.
cicmen (törölt) 2011.06.29. 13:40:35
Terry Bájt bugyi nélkül? :)
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.29. 14:08:22
Hát az olyan, mint a csiga ház nélkül.
Vagy mint a kiszeltündi bugyi nélkül.
Vagy a sztivivander szemüveg nélkül.
lifelike 2011.06.29. 14:17:02
Kelpo 2011.06.29. 14:21:01
vizoo 2011.06.29. 14:47:21
juhaszvik 2011.06.29. 15:07:59
hol adnak 2700-ért 15 Mb-ot a T-Home-nál? nekem miért adnak 5 ezerért 5 Mb-t? (hasonló ft/bit arányban, mint @salapapa: )
mondjuk amikor lejár az éves szerződés, akkor mindig megszólal a "lelkiismeretük, és ugyanazon az áron hajlandóak duplázni a sávszélességet (ezt már kétszer eljátszották), lassan emberi netem lesz a világ végén.
amúgy a 15 MB az valsz 15 Mb ugye? (MB=megabájt, Mb=megabit)
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.06.29. 15:35:59
2, Visszamenőleg max. kétharmados többséggel lehet pénzt hajtogatni, ha 60 nap után nem fizet kikapcs, addig meg kellett volna hívogatni az ügyfelet figyelmeztetésül.
3, A Drávanet a T-től kapja "csomagban" a netet, ő csak továbbértékesíti. Asszem olyan, hogy 2,5 Mb csomag már nincs is rég óta csak 4,8,15,25,100 (mondjuk ha ADSL akkor a csillagok különös együttállásakor lesz 8 felett...) azaz lehet a csomag neve 2,5Mogyoró, az biz akkor is a legkisebb sebességű csomag sebességével megy.
off:
érdekes a régi ügyfelei sorsa: kezdetben vala a TVnet, majd TVNetwork most Drávanet... ha fel akarnám mondani akkor a nem túl értékes 6 éves modemet (ami csak modem, nincs ruti,wifi ilyen eszközök nélkül csak PPPOE-vel megy) vajon kinek is kellene visszavinnem?
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.29. 16:26:52
Az is jó!
Az volt már, hogy Ausztriában 10GB=10 EUR?
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.06.29. 16:52:01
vezérigazgató
s.k."
Már ők is Szlovákiában vannak ??? :)
Amúgy szép válasz, sejtettem is, hogy kiküldik a leveleket
(emilt mondjuk minek, hót felesleges amíg az ingyen webmailek sokkal jobbak mint akármelyik fizetős szolgáltatóé a maszek mailt meg mondjuk minek kötné az ISP orrára)
de eső után köpönyeg: az illető leírta, hogy inkább vett a T-től, 6x gyorsabbat gondolom 1-2év hűséggel. Szóval Zsombor azt is ígérhette volna, hogy lehozzák a csillagokat, ez veszett fejsze. Illetve nem: szépíteni próbál. Én azt is betoltam volna, hogy nagyságrendileg hány ügyfelük van. Ha már PR...
Szóval telefonon (a meztelen ADSL miatt)/címen nem elérhető az ügyfél: asszem lehetett volna valami weblapra irányítani amikor "aktiváltatják" az új szolgáltatónál. A TVnet a Networkre álláskor pl. pont így csinálta. Esetleg lenyomozni a tényleges címet IP alapján, de ezt a matáv gondolom nem engedi
wiener 2011.06.29. 17:05:15
Dravanet for president
(ez ugyanaz a papp zsombor, mint aki az mlsz-es ugyben volt itt a homaron?)
Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.06.29. 18:22:17
Megdobbent 2011.06.29. 19:57:06
Ahogy itt felettem is irtak: ha az uj szerzodest nem kapjatok vissza alairva, de mar tietek az infrastruktura, meg rajta a szolgaltatas is, akkor egyszeruen toltok ra egy aktivalasra felkero oldalt barmit akar megnezni a delikvens, es ha mashol-maskor nem ott tuti talalkozik a hirrel, aztan nincsenek felreertesek :)
Jackni Konzol 2011.06.29. 22:32:09
zbzbzb 2011.06.29. 22:45:53
nem tudom, én a poszter helyében már nem nagyon mennék a drávanet felé (bár ahogy írja, már be is szerezte az új netet)
.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.06.29. 23:00:40
nagy ívben kerülendő, sunyi bagázs.
Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.06.29. 23:23:31
Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.06.29. 23:25:03
chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.06.29. 23:44:14
privateer 2011.06.29. 23:49:40
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.29. 23:57:26
idehaza júpíszí van, 120-as fájberpáóver. néha még fölé is megy és 3in1 (TV+telefon+net) az egész nincs 14eFt.
van, hogy eccerre tőtikézünk lefele 2 géppel és egyik sem megy (ár ha jó szerverről szedjük) 70 alá, ami tezsvírek közt is 140.
érdekes egy tetű banda a tréhóm.
juhaszvik 2011.06.30. 07:30:31
Két dolog miatt van mégis otthon T, 1. mert nincs más, 2. a ip-tévés szolgáltatásuk szerintem a legjobb Mo-n.
Manci néni, a szomszéd 2011.06.30. 09:58:59
salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.30. 10:13:38
én is szerettem volna ide a műhelybe IPTV-t, de a szerelő már hidegélelmet hozott magával, mert csak másfél napos szerencsétlenkedés után működött úgy, ahogy. viszont mind a le, mind a feltöltési sebességem valahogy elment. aztán hétvégén -ugye odahaza voltam így nem tudtam figyelni- felvétel közben leállt és ezen igen felhúztam magam. én sok műsort töltök fel a netre, amihez nekem KELL a gyors kapcsolat és ezt a Tré nem tudta biztosítani. azonnali hatállyal le is mondtam az IPTV-t.
valamiért -cserélhetetlen kábelhibára hivatkoznak- nem megy nálam a 15megás net, így 8asom (se) van.
viszont nincs más szolgáltató, aki ott, azon a helyen tudna nekem stabil, gyors netet. csak cca 100métert kellene elhúzni innen az üzletsort. :)
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.06.30. 10:24:22
Sajnos az IP tévéhez stabil legalább 10Mb kapcsolat illik, de mindenképp több 6-nál. Sajnos ez meg függ az elosztóközponttól mért távolságtól, a körzet forgalmától, vezetékek minőségétől (korától) meg még pár dologtól, szóval esélytelen nálunk (Budapest). Pedig jó lenne, bár a fene tudja: a DVBT most ingyenes, és az extra csomag is csak egy ezres havonta s legalább digitális meg van pár jó csatorna (nem, az ATV nem tartozik közéjük) :)
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.30. 10:25:57
Layosh 2011.06.30. 10:26:03
napalm 2011.06.30. 12:10:49
még a tripla kedvezménnyel is (telefon+net+tv) 4800-ért adják.
szóval infót vagy KAMU!
ggaborx 2011.06.30. 12:25:25
1. Ha már vezérigazgató vagy ne marketing rizsát írj, hanem pozíciódból adódódan határozott döntést hozzál. Mi az, hogy majd megnézed, mit lehet tenni? Te vagy a góré vagy nem? Talán nézd meg a levélírás előtt és aztán reagálj!
2. Semmilyen körülmények között nem köszönsz el vezérigazgatóként "baráti üdvözlettel". Nem a barátod, az ügyfeled!
De legalább az állás megvan, mi?
pizsama 2011.06.30. 12:30:04
lolperec 2011.06.30. 12:53:24
napalm 2011.06.30. 13:03:13
KAMU!
movhu 2011.06.30. 13:14:16
Most vagy nagy hiba van a rendszerbe, vagy a T-nek nem kell az új előfizető.
napalm 2011.06.30. 13:37:10
most beszéltem velük, júliusban jár le az egy éves hűségem az 5 megás dsl-re, szeretnék hosszabbítani de a 15 megásra az 5 megás árán.
nem lehet.
pedig ott van 2 vezetékes telefon, a sat tv, 5 megás adsl, 2 előfizus t-mobile, 3 feltöltőkártyás t-mobile.
na?!
vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.06.30. 14:46:28
értelmezem:
MINDEN SZART TE FIZETSZ, A LEGDRÁGÁBB ÁRFOLYAMON!
vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.06.30. 14:48:18
RRG 2011.06.30. 14:59:33
Kedves Tékozló Homár Adminisztrátor!
Szeretném kiegészíteni a Drávanettel kapcsolatos emailemet az alábbiakkal.
Amint benneteket, engem is megkeresett a Drávanet vezérigazgatója és ebben a telefonos megkeresésében elnézést kért az engem ért kellemetlenségért. Ahogy azt az emailjében nektek leírta visszavonták a listaáras számlákat, és helyesbítőszámlákat küldtek el nekem, illetve egyenlőre emailben kaptam meg az értesítést. Gondolom, tévesen fordult elő, hogy ilyen sokáig húzódott, de a lényeg az, hogy ígéretükhöz híven az ügyfél, jelen esetben az én javamra döntöttek.
Köszönöm Papp Zsombor vezérigazgatónak, hogy európai szolgáltatóhoz méltóan kezelték ezt az ügyet. Köszönnöm az ügyfélszolgálatos munkatársuknak is a segítségét.
Köszönettel marad hűséges olvasójuk,
Roland
nyomi 2011.06.30. 15:30:20
movhu 2011.06.30. 15:57:20
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.06.30. 17:22:21
Bp XX.
Übereli valaki!?
napalm 2011.06.30. 17:51:52
hát engem is megkereshetne ez az üzletkötő.
smogos 2011.07.01. 00:37:10
mohopasi 2011.07.01. 11:21:50
salapapa · http://salapapa.hu 2011.07.03. 23:59:55
@smogos: kérlek oldd meg nálam is ezt! :)
elővetítem, hogy 9 hétig volt instabil a netem, merteleinte próbálták a 15öst bekötni nekem az IPTV miatt, majd amikor 3 nap után lemondtam a TVt, helzreállítani ay elérésemet. azon a madzagon ami nekem van, még a 8 sem jön rendesen.
még valamit?
Palibácsi 2011.07.06. 15:38:09
Teavaj 2011.08.15. 13:00:29
Van egy kis gondom a Drávanettel.Láttam feljebb a bejegyzést róluk.Hátha van valakinek ötlete hogyan lehet ezt velük leboxolni, persze nekem kedvezően.
A lényeg:
2010.dec.1. Drávanet leányvállalata Bakáts Parabola Társasággal szerződés 10 megás netre 4800 Ft-ért. ezen a napon bekötve.
Az első naptol kezdve adatveszteséges volt a kapcsolat.Se korrekt skype, se rádió,se video.Voltak mérési adatok a speedtesten és a pingtesten.Ha még nem is bizonyíték de azért sejteti a minőséget. Mégegyszer, 10Mb-es a rendelt csomag.
kepfeltoltes.hu/view/110815/net_sebesseg__tvnetwork_full_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A rekord 0,66 Mb/s
kepfeltoltes.hu/view/110815/sptest2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
(Itt már elköltöztem a honap közepén és váltottam upc-re 25 mb/s )
Szóval az első naptol kezdve telefonálgattam az ügyfélszolgálatnak hogy gondom van segítsenek.
Minden alkalommal az volt a válasz , hogy 72 orán belul jelentkezik a szerelő és megjavitják.
Na ez megismétlődött kb 4-5 naponta egészen 2011.februar.17-ig azután feladtam./Ezt a dátumot az ugyfélszolgálat közölte mint utolsó hivásom a hibabejelentéssel kapcsolatban.Illetve megjegyzésként ott szerepelt nekik, hogy hiba elhárítva.Csak engem nem kérdeztek./
Se válasz se javulás.De az egyik telefon alkalmával megígérték hogy kompenzálnak a hiba miatt.
Na eljött a Majus. Megkaptam az eddigi számlákat egyszerre szépen rendre egyenként borítékolva visszamenőleg decemberig.Mert eddig elfelejtettek csekket küldeni és persze megkérdezni van e még gondom az internettel.
Kész, kiakadtam, levelet írtam nekik elküldtem nyomtatott és elektronikus formában is.Aki el akarja olvasni itt: www.megaupload.com/?d=LY68WKDW
Pár nap mulva jött egy telefon.
Jó napot, van -e még problémám a szolgáltatással?
Mondtam , persze semmi nem változott tavaly december ota.Ok holnap jönnek a szerelők.
Jöttek -mértek -sírva röhögtek- kicseréltek egy elosztót amit a bekötéskor 6500 forintért kellett volna kicserélni, de "elfelejtették"-jobb lett.
10 Mb/s hellyel-közzel stabilan.Persze most sem tökéletes de már nem adatveszteséges, ami talan a legfontosabb.
Na ez kiverte a biztosítékot, hogy az első bejelentéstől számítva több mint 190 nap után sikerült ide érni a szerelőnek és egy csatit kicserélve stabilabb lett a dolog.
Irtam egy felmondo levelet.
Elfogadták, lekapcsoltak 2 napon belül.
Kaptam egy kompenzációról szóló levelet ami egy havi jóváírást tartalmaz. EGY havi...a hat honapi szar internetért és zéró segítség nyújtás mellett.
A részletek és a levelezés letölthető itt: www.megaupload.com/?d=N420R8ML
De az utolso levelemet beillesztem ide. Itt már tényleg elszakadt a cérna...
2011.07.11.
Tisztelt Szolgáltató!
Arcátlan ajánlatuk nem elfogadható!
Több okból kifolyolag sem.
Az egyik hogy nekem kb. a konpenzáció összege fedezi a telefon hivások árát amit a hibabejentés miatt tettem, és az még nincs benne ami a reklamációs folyamat alatt elköltöttem.
A másik, Hónapokig hivogattam az ügyfélszolgálatot a hiba miatt, sajnos senki nem keresett meg az elhárítással kapcsolatban.
Önök közel 190 nap után,hogy elso alkalommal bejelentést tettem, ki is jöttek megjavitani /junius közepe/ illetve tájékoztatni hogy mi történt.
190 nap... ez szép teljesítmény..gratulálok.
Addig nekem csak annyi jutott hogy szervezzem át az internet használati szokásaimat egy kávézóba ahol stabil az internet, illetve keressek egy másik céget maguk helyett, aki bejöhet a lakó épületbe mint új szolgáltató.
Számomra kiderült javitas közben, a szerelők laptopján lévő grafikonokbol, hogy egy ocska, instabil internetet kaptam amit az is tudott volna, aki ránéz erre hamarabb, illetve kijön és tájékoztat, valamint lecseréli az oxidálódott koax elosztót amit bekötéskor, persze 6500 Ft-ert NEM csereltek le. Mivel a szerverük tárolja visszamenőleg az internetem minőségét ezért gondolom visszatudják nézni még egyszer vagy csupán elsőre.
Na most erre mit mondjak...hogy korrekt az egy havi "nagylelkü" kompenzáció?!
Önök ha vesznek egy csomag szeletelt szendvics kenyeret a boltban,akkor valoszinü, hogy szendvicsnek vagy piritosnak veszi és nem akar szeletelni. DE.. mit szolna egy csomag friss kenyérmorzsához?? Egyböl funkcióját vesztette..igaz ez is kenyér. Gondolom jogos lenne itt is az eredeti ár, csökketntve, az eredeti 1/8-ával.
Mi a francot képzel a kis csapat aki kitalálta ezt a kompenzációt.
Fel tudok ajánlani kerek 10.000 Ft-ot. És akkor jó fej vagyok mert annak ellenére, hogy megalázva, tudatlanságba tiporva magamra hagytak segélyhívásom ellenére, illetve a sok kellemetlenség amit hanyagságukkal okoztak, még mindig fizetnék. Ezt azonnal az ugyfélszolgálatukon rendezem és elviszem a modemjüket is sajat kicsi kezemmel.
üdvözlettel
kis attila
Ezután iktatták és nincs több válasz.
Most követelnek 5 havi szolgáltatás dijat annak ellenére hogy sem segítséget, sem korrekt szolgáltatást nem adtak.
Mit lehetne tenni? Melyik szervhez forduljak ? hátha valakinek van már sikerélménye hasonlo ügyben.
Üdv Teavaj